.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی راوپاور می باشد. این محصول در ابعاد 139.9x37x73.9 میلی متر و وزن 136 گرم طراحی ده است. هم چنین پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر دارای محدوده ظرفیت 5 هزاز میلی آمپر بر ساعت و ظرفیت اسمی 3350 میلی امپر بر ساعت می باشد. برای آشنایی اب دیگر قابلیت های پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر رد ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنیRAVPower Portable PB-33 3350mAh Power Bank

مشخصات

  • ابعاد
    73.9 × 37 × 139.9 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    سبک|100 تا 200 گرم
  • وزن
    136 گرم
  • محدوده ظرفیت
    کمتر از 5 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • 3350 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت
  • شدت جریان ورودی
    1.0 آمپر
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    1 عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه
    طراحی فانتزی , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بدنه آلومینیومی و روکش دو انتهای پاور پلاستیکی
  • مجهز به گیره نگهدارنده
  • کم حجم و جمع و جور
  •  

اچ پویا:

اگر به دنبال یک پاور بانک جمع‌وجور هستید که با طراحی بی‌نظیر خود شرایط حمل را برای شما آسان کند پاور بانک راوپاور مدل PB-33 ظرفیت 3350 میلی آمپرساعت بهترین انتخاب است. این دستگاه با طراحی استوانه‌ای خود و گیره‌ای که به آن متصل است، حس همراه داشتن یک وسیله مانند خودکار یا ماژیک را به شما می‌دهد. بدنه این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه را دارد. وزن این دستگاه 136 گرم است که جزء پاور بانک‌های سبک دسته‌بندی می‌شود. ابعاد این تجهیز چیزی حدود 73.9 × 37 × 139.9 میلی‌متر است.

ولتاژ ورودی و خروجی در این دستگاه چیزی معادل 5 ولت است. همچنین شدت جریان ورودی و خروجی در این دستگاه 1 آمپر است. همچنین یک درگاه USB برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی بر روی محصول تعبیه شده است. برای این‌که کاربران بتوانند پاور بانک راوپاور مدل PB-33 ظرفیت 3350 میلی آمپرساعت را شارژ کنند به همراه آن یک کابل microUSB قرار داده شده است. این دستگاه مجهز به تکنولوژی Fit Charge است که می‌توانند به صورت هوشمند نیاز دستگاه به شدت جریان مناسب را تشخیص دهد و به این ترتیب میزان جریان ورودی به دستگاه را بهینه کند.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر دارای یک پورت خروجی با شدت جریان یک آمپر است و سرعت نسبتاً مناسبی در شارژدهی را ارائه می دهد. نکته قابل ذکر در این رابطه، مجهز بودن پاور بانک راوپاور 3350 میلی آمپر PB-33 به فناوری iSmart است که باعث می شود تا دستگاه متصل به این پاوربانک با سرعت بالاتری نسبت به پاور بانک های یک آمپری معمولی شارژ شود. البته لازم به ذکر است که نباید از این پاوربانک گوشی موبایل توقع شارژ گوشی با بالاترین سرعت را داشته باشید! ضمن اینکه پورت ورودی پاوربانک راوپاور مدل RAVPower PB-33 از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان یک آمپر می باشد. از طریق این پورت می توانید پاور بانک خود را با سرعت نسبتاً مطلوبی شارژ کنید.

علاوه بر این، پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر از قابلیت تخصیص هوشمند شارژ نیز بهره می برد و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل راوپاور PB-33 نیز مؤثر بوده، از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری گوشی شما جلوگیری می کند.

بر روی بدنه پاور بانک جیبی راوپاور PB-33 سه نشانگر LED تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باتری آن مطلع شوید. همچنین در کنار این نشانگرها، دکمه خاموش/ روشن پاوربانک قرار دارد که دسترسی به آن به راحتی انجام می گیرد. نکته جالب در این رابطه محل قرارگیری این دکمه و نشانگرها است که به شکل گیره نگهدارنده طراحی شده است. بنابراین شما می توانید این پاور بانک جیبی کوچک را به لبه جیب لباس یا کیف خود متصل کنید و از افتادن آن به زمین در هنگام حمل جلوگیری نمایید.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر را طراحی ظاهری فانتزی و جذاب آن دانست! این پاور بانک گوشی دارای طول 102 میلی متر و عرض فقط 21.6 میلی متر می باشد و به شکل یک استوانه کوچک طراحی شده است. پاور بانک راوپاور PB-33 دارای رنگ بندی نیز هست و شما می توانید نسبت به خرید آن در رنگ های کرم، مشکی، آبی، طلایی و صورتی اقدام نمایید.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، کیفیت ساخت بسیار مطلوب پاوربانک گوشی موبایل راوپاور PB-33 است. بدنه این پاوربانک گوشی موبایل از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، پاور بانک 3350 میلی آمپر راوپاور PB-33 برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 110x225x312 میلی متر و وزن 2.63 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 دارای بزرگنمای 1.1 برابر و عمر لامپ برابر با 4000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 رد ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور BenQ MU613 دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است و از فناوری DLP بهره می برد، می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن اطمینان داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با دقت و وضوحی بالا به روی پرده به نمایش درخواهند آمد. همچنین این ویدئو پروژکتور اداری دارای نسبت کنتراست 10000:1 است و متن ها، نمودارها، گراف ها و اسلایدهای پاورپوینت را با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی دیتا پروژکتور بنکیو MU613 برای استفاده در جلسات کاری و اداری حساب باز کرد.

با استفاده از ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MU613 دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت و تمام حاضرین در جلسه می توانند از تصاویری شفاف و واضح در اتاقی روشن بهره مند شوند. شدت روشنایی این پروژکتور برابر با 4000 لومن است که باعث می شود تا بتوان از آن بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، در محیط هایی با میزان نور نسبتاً زیاد استفاده کرد.

از دیگر مشخصات دیتا پروژکتور اداری بنکیو MU613 باید به طول عمر بسیار مطلوب لامپ آن اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دیتا ویدئو پروژکتور در حالت استفاده از دستگاه به صورت عادی تا 4000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت، در حالت اسمارت اکو تا 8000 ساعت و در حالت LampSave تا 15000 ساعت دوام خواهد داشت. بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MU613 برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ آن نخواهید داشت.

از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 می توانید برای دستیابی به تصاویری در ابعاد 30 تا 300 اینچ استفاده کنید. برای این منظور باید آن را در فاصله بین 0.96 تا 9.69 متری نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار دهید. از این جهت می توان گفت که دیتا پروژکتور بنکیو MU613 برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط کاملاً مناسب است. ضمن اینکه این دستگاه ویدئو پروژکتور از قابلیت های زوم دستی تا 1.1 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی برخوردار می باشد و برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار آسانی پیش رو خواهید داشت.

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور BenQ MU613 دو پورت HDMI تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) متصل کنید. همچنین شما می توانید از پورت HDMI این ویدیو پروژکتور برای اتصال دانگل وایرلس به آن بهره ببرید. با تهیه دانگل وایرلس به صورت جداگانه و اتصال آن به ویدئو پروژکتور وایرلس بنکیو MU613، می توانید دستگاه های مورد نظر خود را بدون نیاز به کابل به دستگاه ویدیو پروژکتور اتصال دهید. همچنین یکی از پورت های HDMI این پروژکتور از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا گوشی اندروید خود را از طریق کابل به دستگاه اتصال دهید.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de یکی ار با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 762x614.7x922 میلی متر و وزن 108.5 کیلوگرن طراحی شده است. هم چنین پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de دارای 200 هزار برگ توان کار ماهیانه و هم چنین مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت های بزرگ و هم چنین کسب و کارهای با حجم زیاد می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de از لحاظ سرعت چاپ انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده می کند. این پرینتر اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 7 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 8.3 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به پرینت و کپی های متوالی با سرعت 35 برگ در دقیقه خواهد بود. در واقع پرینتر چند کاره لکسمارک CX921de هر صفحه را در کمتر از 2 ثانیه برای شما چاپ می کند که سرعت قابل ملاحظه ای است.

در حالت کلی پرینتر لیزری لکسمارک CX921de توانایی انجام 200 هزار چاپ در ماه را دارد و برای حجم کاری سنگین کاملاً مناسب است. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی برای انجام 4000 تا 20 هزار چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

با توجه به اینکه پرینتر چهار کاره لکسمارک CX921de دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است، می توان از کیفیت بسیار مطلوب موارد چاپ شده با آن اطمینان داشت. این دستگاه پرینتر لیزری متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی را با میزان خوانایی و وضوح قابل قبولی چاپ می کند و به خوبی انتظارات شما در این زمینه را برآورده می نماید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX921de را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • در پرینتر رنگی لکسمارک CX921de از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده است که به شما اجازه می دهد تا از اسناد مورد نظر خود به صورت سیاه و سفید یا رنگی اسکن تهیه کنید. این اسکنر دارای رزولوشن 600*600 ppi است و قادر به اسکن با سرعت 80 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 160 برگ در دقیقه در حالت دو رو می باشد.

    از جمله امکاناتی که اسکنر به کار رفته در چاپگر اداری لکسمارک CX921de در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF (معمولی و قابل جستجو)، XPS، JPEG و TIFF اشاره کرد. همچنین با استفاده از این اسکنر می توانید فایل های نهایی را به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه USB یا فولدر موجود در شبکه ارسال کنید.


    اگر به چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارید، پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de کارایی بالایی برای شما خواهد داشت! این چاپگر دارای دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی در حالت استاندارد است و شما می توانید از انواع کاغذهای ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد A3 و A4، پاکت نامه، کاغذهای 12x18 اینچ، لیبل کاغذی، کاغذ مخصوص چاپ بنر و مقوای نازک در آن استفاده کنید.

    پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX921de از دو سینی 500 برگی دیگر و محفظه های 2500 برگی و 3000 برگی نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را ارتقا دهید. در هنگام خرید سینی های اختیاری به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر ظرفیتی که پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX921de از آن پشتیبانی می کند، 6650 برگ است.

    در پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX921de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت 5000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت 6000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی خواهند بود. اما شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک CX921de را سازگاری آن با تونر کارتریج هایی با ظرفیت بالا دانست. شما می توانید در این پرینتر از تونر کارتریج مشکی در مدل های 76C00K0 (با ظرفیت 18500 برگ) یا 86C0HK0 (با ظرفیت 34000 برگ) استفاده کنید. همچنین این پرینتر با تونر کارتریج های رنگی سری های 76C00 (با ظرفیت 11500 برگ) و 76C0H (با ظرفیت 34000 برگ) نیز سازگار است که در صورت تهیه آنها برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه برای خرید تونر کارتریج نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F یکی ار با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 1453x844x39.9 میلی متر با سایز مانیتور 65 اینچ طراخی شده است. هم چنین مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 24 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

تلویزیون صنعتی ال جی 65UH7F از یکی از جدید ترین تکنولوژی های ال جی که مربوط به نمایش تصاویر است، بهره می برد. پنل های IPS تصاویر را با محدوده گسترده ای از رنگ ها و روشنایی مناسب نمایش می دهند و موجب افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید در هنگام نمایش تصاویر می شوند. همچین سرعت و ثبات پاسخگویی در مانیتور هایی با این فناوری بیشتر از دیگر مدل ها می باشد و از تاچ اسکرین قوی تری برخوردار هستند.

 

همانطور که اشاره شد، نمایشگر صنعتی ال جی 65UH7F قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را دارد و دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل است. این مشخصه بیانگر این است که تصاویر ارائه شده با مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 65UH7F  دارای کیفیتی بسیار مطلوب است و حتی جزئیات موجود در آنها نیز کاملا واضح خواهند بود. فناوری های به کار رفته در این نمایشگر به شفاف تر و طبیعی شدن رنگ های موجود در تصاویر کمک زیادی می کند.

 

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی مدل LG 65UH7F برای استفاده در محیط های باز مناسب باشد، شدت روشنایی 700 cd/m2 است. این میزان روشنایی باعث نمایش تصاویر به شکلی واضح و شفاف در محیط های روشن حتی در زیر نور خورشید می شود. به همین دلیل می توان از کیفیت بالای این دستگاه مانیتور صنعتی در اماکن عمومی بهره مند شد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی 65UH7F نسبت کنتراست آن است که برابر با 1100:1 می باشد. این میزان باعث می شود تا تصاویر دارای وضوح مناسبی باشند و در هنگام استفاده از مانیتور برای نمایش تصاویر متحرک و فایل های ویدئویی، سایه روشن ها و جزئیات موجود در  نواحی مشکی تصاویر با کیفیت مطلوب به نمایش در آیند.

 

از آنجا که مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F دارای سه پورت HDMI است، می توان آن را همزمان از طریق کابل به سه دستگاه دیجیتال متصل نمود. همچنین از دیگر ورودی های این دستگاه می توان به یک پورت USB 2.0، پورت DVI-D و پورت های Audio و DP اشاره کرد که امکان اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را فراهم می کند. با استفاده از پورت USB می توان به آسانی فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و فایل های ویدئویی و تصاویر را نمایش داد.

 

تلویزیون بزرگ صنعتی ال جی 65UH7F  در کمترین زمان قادر به پاسخدهی با بهترین کیفیت است. این نمایشگر صنعتی برای تغییر رنگ تصاویر تنها به 8 میلی ثانیه زمان نیاز دارد تا با سرعتی عالی بدون کوچکترین توقف رنگ های موجود در تصویر را تغییر دهد. در هنگام پخش تصاویر متحرک و ویدئو نگران کند بودن یا توقف در تصاویر نشوید و با خیال آسوده محتواهای خود را نمایش دهید. لازم به ذکر است کارکرد نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 65UH7F برابر با 24 ساعت است، پس می توانید از آن در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی و به صورت متوالی و پیوسته بهره مند شوید.


  • به طور کلی نمایشگر فوق عریض صنعتی ال جی LG 65UH7F  دارای قابلیت های کاربردی و متنوع است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. از این قابلیت ها می توان به وای فای داخلی، حافظه داخلی 8 گیگا بایت، اسپیکر داخلی، سنسور تشخیص دما و سنسور تشخیص نور اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو سونی 1 ترابایت مدل cuh-7216b یکی از بهترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی سونی در چند سال اخیر می باشد. این محصول در ابعاد 327x55x295 میلی متر و وزن 4500 گرم طراحی شده است. هم چنین کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو سونی 1 ترابایت مدل cuh-7216b دارای پردازشگر اصلی CPU از نوع AMD و حافظه رم 8 گیگابایت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو سونی 1 ترابایت مدل cuh-7216b در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

نقاط قوت

  • تولید صدا و حرارت کمتر نسبت به نسل قبل
  • نسل جدید پلی استیشن 4 پرو تولید شده در سال 2018

 

زوم ایت:


ابعاد
53 × 294 × 325 میلی‌متر
وزن 3.26 کیلوگرم
رنگ مشکی

مشخصات سخت‌افزاری

پردازنده اصلی پردازنده 8 هسته‌ای AMD‌ با‌ هسته‌های سفارشی Jaguar و فرکانس 2.1 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی یکپارچه شده معماری پولاریس AMD
توان پردازشی 4.2 ترافلاپس
حافظه‌ی رم 8 گیگابایت GDDR5
حافظه‌ی ذخیره‌سازی 1 ترابایت
درایو نوری Blu-ray / DVD-ROM

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش لمسی  

اتصالات

شبکه‌ی بی‌سیم  
بلوتوث  
درگاه شبکه  
HDMI  
تعداد درگاه USB 3

سایر

خروجی تصویر 4K
خروجی صدا خروجی صدای اپتیکال
اقلام موجود در جعبه - یک دسته‌ی بی‌سیم
- کابل برق
- کابل HDMI
- کابل USB
- هدست مونو مخصوص چت
اقلام اضافی قابل سفارش - دسته‌ی اضافی
- هدست استریو پلی‌استیشن
- دوربین پلی‌استیشن
- هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن
- پلی‌استیشن Move
- استند قرارگیری عمودی کنسول
- استند شارژ دسته‌
- ریموت کنترل
سایر امکانات - پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن
- پشتیبانی از HDR
- جک هدفون
- خروجی آنالوگ
- درگاه دوربین پلی‌استیشن
- پشتیبانی از هارد اکسترنال
- دسته با طراحی جدید
تاریخ معرفی 2016/11/10
قیمت جهانی در زمان عرضه 399 دلار
 
ایده برتر:

طراحی ظاهری کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو سونی 1 ترابایت مدل cuh-7216b شباهت بسیار زیادی به نسخه های قبلی (پلی استیشن 4 معمولی و اسلیم) دارد و سونی سعی کرده تا زبان طراحی نسخه اول این نسل از کنسول های خود را در این محصول نیز حفظ کند. با این تفاوت که کنسول بازی پلی استیشن سونی 4 پرو کمی بزرگتر و سنگین تر است. به طور دقیق تر باید گفت که دستگاه پلی استیشن 4 پرو در ابعاد 325 * 294 * 53 میلی متر و وزن 3.26 کیلوگرم عرضه شده و به عنوان مثال نسبت به پی اس 4 اسلیم، 1.2 کیلوگرم سنگین تر است. دلیل این امر به کار رفتن سخت افزار قدرتمند در این دستگاه است تا بتواند به خوبی از عهده اجرای بازی های 4K برآید! رنگ پلی استیشن 4 پرو نیز مانند نسخه اسلیم، مشکی مات می باشد که مقاومت بالایی به بدنه دستگاه در برابر خط و خش بخشیده است.

در قسمت پشتی کنسول بازی ps4 پرو پورت های ارتباطی این دستگاه شامل پورت های HDMI، اترنت، AUX، اپتیکال و یک پورت USB 3.1 تعبیه شده است. همچنین بخش جلویی این کنسول شامل دکمه های فیزیکی روشن/ خاموش، خروج دیسک، یک نوار نوری و دو پورت USB 3.1 می شود. مجهز بودن به پورت های USB 3.1 یکی از تفاوت ها و مزیت های کنسول پلی استیشن 4 پرو نسبت به نسخه های قبلی PS4 است که باعث انتقال اطلاعات با سرعت به مراتب بیشتری می شود. به طور کلی از طریق پورت های ارتباطی موجود بر روی این دستگاه به آسانی می توانید آن را به تلویزیون، انواع هدست، اسپیکر و... متصل نمایید. همچنین شما می توانید هدست واقعیت مجازی را نیز به دستگاه بازی پلی استیشن ps4 پرو اتصال داده و خود را در دنیای بازی ها غرق کنید! ضمن اینکه مجهز بودن پلی استیشن 4 پرو سونی به پورت اترنت، امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی را برای شما فراهم می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت کی ار با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی اپیسر می باشد. این محصول در ابعاد 143.3x92.9x20.1 میلی متر و وزن 250 گرم طراخی شده است. هم چنین هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت دارای ظرفیت 2 ترابایت و نوع حافظه قابل حمل نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه باما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    2 ترابایت
  • نوع حافظه
    قابل حمل
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 3.1
  • 2.5 اینچ
  • سرعت انتقال داده‌ها
    SuperSpeed up to 5Gbps for USB 3.1 Gen 1, Hi-Speed up to 480Mbps for USB 2.0
  • مقاوم در برابر آب
    بله
  • مقاوم در برابر ضربه
    بله
  • مقاوم در برابر شوک
    بله
  • مقاوم در برابر لغزش
    بله
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • باتری
    ندارد
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10/8.1/8/7/XP,
  • Mac OS 10.4.X or above,
  • Linux Kernel 2.6.X or above
  • اقلام همراه هارد دیسک
    USB Cable, Quick Guide
  • سایر قابلیت‌ها
    Designed for Outdoor Activities
  • Military-Grade Shockproof Protection MIL-STD-810G 516.6
  • Shock-Proof 1.2 meter
  • IP55 Certified for Dustproof and Waterproof Functions
  • Convenient Cable Carry Design
  • USB 3.1 Gen 1 interface
  • CE, FCC, BSMI, RCM Certificates
 

مشخصات فیزیکی

ابعاد 20.1 × 92.9 × 143 میلی‌متر
وزن 250 گرم

مشخصات فنی

ظرفیت حافظه 2 ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع اتصال باسیم
نوع رابط USB 2.0 ، USB 3.0 ، USB 3.1 Gen1
سایز هد 2.5 اینچ
سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه
سرعت انتقال اطلاعات با رابط USB3.1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه
سرعت انتقال اطلاعات با رابط USB2.0 حداکثر سرعت 480 مگابیت
مقاوم در برابر آب می باشد
مقاوم در برابر ضربه می باشد
مقاوم در برابر شوک می باشد
مقاوم در برابر لغزش نمی باشد
مقاوم در برابر خش نمی باشد
مقاوم در برابر گردوغبار می باشد
نشانگر LED دارد
منبع تغذیه پورت USB
سازگار با سیستم عامل های Windows XP ، Windows 7 ، Windows 8 ، Windows Vista ، Windows 10 ، Mac OS X 10.6 or later ، Linux Kernel 2.6 or later ، Windows 8.1
سایر قابلیت ها

ضد گردوغبار و خاک تحت هر شرایطی ، مطابق با آزمایشات MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکا ، ضدضربه تا ارتفاع 122 سانتی‌متر ، دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب

 

ایده برتر پارسان خاورمیانه:

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت به صورت دورنگ (مشکی/ نارنجی) عرضه شده و از لحاظ ظاهری انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. نکته قابل توجه در رابطه با طراحی ظاهری این هارد، تعبیه جایگاه کابل در کناره های بدنه آن است. پس شما می توانید کابل رابط هارد اکسترنال اپیسر AC630 را به بدنه آن متصل کنید و هر دوی آنها را به راحتی و به صورت یکجا حمل کنید. ضمن اینکه این هارد دیسک دارای وزن 250 گرم و ابعاد 143.3*92.9*20.1 میلی متر است و حمل و جابجایی آن به آسانی صورت می گیرد. پس امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی آن در تمام طول روز برای شما فراهم است!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal Mount01 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی یونیوریال می باشد. این محصول مناسب بریا تمامی گوشی های موبایل می باشد. به علاوه جنس این محصول نیز از فلز و سلیکون خواهد بود. به علاوه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal Mount01 دارای یک صفحه اهنربایی بسیار قوی نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal Mount01 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی گوشی های موبایل
  • جنس
    فلزی و سیلیکونی
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای یک صفحه آهنربا بسیار قوی
  • دارای یک برچسب بسیار قوی جهت چسباندن روی محل مورد نظر
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد

کالندز:

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی گوشی های موبایل
  • جنس
    فلزی و سیلیکونی
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای یک صفحه آهنربا بسیار قوی
  • دارای یک برچسب بسیار قوی جهت چسباندن روی محل مورد نظر
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal Mount01 از ساختار ساده ای برخوردار بوده و از یک پایه چسبی و صفحه آهنربایی تشکیل شده است. بدنه این هولدر مگنتی موبایل از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه دارد. همچنین بر روی صفحه آهنربایی نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Mount01 از سیلیکون استفاده شده تا بر روی بدنه گوشی خط و خش نیفتد. ضمن اینکه این هولدر از ابعاد کوچک و جمع و جوری نیز برخوردار است و هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل سیلیکونی یونیورسال Mount01 می توان آن را محصولی خوش ساخت و با دوام دانست.

 

همراه با پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal Mount01 یک برچسب ارائه می شود که با چسباندن آن در قسمت زیر پایه، می توانید پایه نگهدارنده را بر روی داشبورد ماشین نصب کنید. این برچسب از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی عملکرد اولیه خود را حفظ می کند. به طوری که آسیب هایی مانند در معرض آفتاب قرار گرفتن باعث افت کیفیت آن نمی شود. همچنین شما می توانید پایه نگهدارنده رومیزی یونیورسال Mount01 را بر روی میز، پیشخوان یا دیگر سطوح صاف نیز نصب کنید و از آن برای نگه داشتن گوشی اندرویدی ، تبلت و دستگاه های دیگر در منزل یا محل کارتان هم استفاده کنید.

 

شما می توانید بدون نگرانی بابت افتادن گوشی از روی پایه نگهدارنده موبایل داشبورد یونیورسال Mount01 در اثر تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها از این محصول در حین رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید. درون صفحه نگهدارنده این هولدر از آهنرباهای قوی استفاده شده و به همین دلیل این محصول توانایی تحمل وزن اکثر گوشی موبایل را دارد. توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن گوشی بر روی نگهدارنده مغناطیسی موبایل یونیورسال Mount01، باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با هولدر را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید.







:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی ای دیتا می باشد. این محصول در ابعاد 133x98x21 میلی متر و وزن 270 گرم طراحی دشه است. هم چنین هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت دارای ظرفیت یک ترابایت و نوع حافظه قابل حمل نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    21 × 98 × 133 میلی‌متر
  • وزن
    270 گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    1 ترابایت
  • نوع حافظه
    قابل حمل
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 3.1
  • 2.5 اینچ
  • سرعت انتقال داده‌ها
    5 گیگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    بله
  • مقاوم در برابر ضربه
    بله
  • مقاوم در برابر شوک
    بله
  • مقاوم در برابر لغزش
    بله
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
  • Mac OS X 10.6 or later
  • Linux Kernel 2.6 or later
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB 3.1
  • دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت‌ها
    دارای استاندارد IP68 (ضدآب و ضد گرد و غبار)
  • دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 از ارتش ایالات متحده امریکا (ضد ضربه و ضد شوک)
  • دارای سنسور ضد شوکG Shock

19 کالا:

اگر HD710 را در آب انداخته و تا یک ساعت هم آن را از عمق 1.5 متری در نیاورید مطمئن باشید هارد بدون کوچک‌ترین آسیبی دوباره به کار خود ادامه می‌دهد. این مدل استاندارد IP68 را نیز گرفته است بدین معنی که توانای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دارد که این خصیصه بر روی قیمت هارد اکسترنال نیز تاثیر می گذارد. از دیگر خصوصیات این محصول مقاومت در برابر شوک است. HD710  از درگاه USB3 استفاده می‌کند که با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را منتقل می‌کند که البته در واقعیت این عدد کمی کمتر از این میزان است اما اگر بخواهید هارد را به نسل دوم USB متصل کنید با سرعتی حدود 2 مگابیت بر ثانیه اطلاعات شما انتقال می‌یابد که باز هم سرعت قابل قبولی است.



ایده برتر پارسیان:

هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD710 Pro دارای ساختاری سه لایه است و مانند یک سپر غیرقابل نفوذ از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند! لایه بیرونی این هارد دیسک اکسترنال از سیلیکون سخت و لایه میانی آن از پلاستیک ضد شوک ساخته شده و در بخش داخلی آن از دو بالشتک استفاده شده است. این نوع طراحی سبب می شود تا ضربات و شوک های وارد شده به هارد دیسک در جهت های مختلف دفع شود و آسیبی به بخش داخلی آن وارد نشود. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD710 Pro موفق به اخذ گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و ضربه نیز شده و تست های ارتش ایالات متحده را به خوبی پشت سر گذاشته است. مطابق با این گواهینامه این هارد اکسترنال ضد ضربه در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 1.5 متری صدمه نخواهید دید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM یکی از با کیفیت ترینذ خصولات ارائه شده توسط کمپانی انرجایزر می باشد. این محصول در ابعاد  555x25x20 میلی متر و وزن 10 گرم طراحی شده است. هم چنین شدت جربان شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM برابر با 2.4 امپر می باشد. به علاوه شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM دارای شدت جریان خروجی 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

  

مشخصات

  • ابعاد
    20 × 25 × 555 میلی‌متر
  • وزن
    10 گرم
  • ولتاژ ورودی
    12-24 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5 ولت
  • شدت جریان خروجی
    2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    به همراه کابل تبدیل USB به micro-USB انرجایزر مدل C41UBMCG طول 1.2 متر و کابل تبدیل USB به USB-C انرجایزر مدل C41C2AG طول 1.2 متر
  • کابل‌ها دارای روکش و مقاوم در برابر گره و خوردن و درهم پیچیدن

     مهتابان کالا:

شارژر «DC2BLCMM» محصولی از برند «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر از نوع فندکی است و به کانکتور فندک خودرو وصل می‌شود. روی شارژر  DC2BLCMM دو عدد پورت USB وجود دارد و حداکثر جریان قابل ارائه در هر یک از پورت‌های USB تا 2.4 آمپر می‌رسد که برای شارژ تبلت کافی است. کاربر می‌تواند از پورت‌های موجود روی دستگاه به صورت همزمان استفاده و دو دستگاه را شارژ کند. به این ترتیب، سرعت شارژ شدن موبایل یا تبلت با استفاده از DC2BLCMM به مراتب بیشتر از حالتی خواهد بود که بخواهید دستگاه‌تان را با شارژرهای معمولی شارژ کنید. ابعاد کوچک DC2BLCMM فضای زیادی از داخل خودروی شما نخواهد گرفت و استفاده از آن به هیچ وجه دست‌وپاگیر نیست. این محصول شرکت انرجایزر همراه با دو عدد کابل تبدیل به بازار عرضه شده است که یکی از آن‌ها دارای کانکتور USB-C و دیگری دارای microUSB است. این کابل‌ها دارای روکش بافته شده هستند و دوام قابل‌توجهی دارند. این کابل‌ها به خاطر داشتن روکش بافته شده در برابر گره خوردن و درهم‌پیچیدن مقاوم هستند.

 

ایده برتر پارسیان:

با استفاده از شارژر فندکی گوشی انرجایزر DC2BLCMM می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها در مجموع برابر با 2.4 آمپر می باشد. بنابراین می توان از سرعت مناسب شارژدهی شارژر فندکی انرجایزر مدل  DC2BLCMMاطمینان داشت. علاوه بر گوشی موبایل، شما می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، پاوربانک، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 221x120x296 میلی متر و وزن 2.3 دکیلوگرم طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 دارای تکنولوزی ساخت DLP و بزرگنمایی برابر با 1.1 زوم می باشد. هم چنین عمر لامپ دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 برابر با 4000 ساعت در حالت عادی و 8000 ساعت در حالت اکو اسمارت می باشد. برای آشنای یاب دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسان خاورمیانه:

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، شدت روشنایی است. اگر ویدئو پروژکتور شما دارای میزان روشنایی کافی نباشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای وضوح کافی نخواهد بود و چه بسا در ارائه مطالب به مخاطبین به مشکل بخورید. دیتا پروژکتور BenQ MW612 دارای شدت روشنایی 4000 لومن است و عملکردی قابل قبول در نمایش تصاویر در اتاق هایی با روشنایی عادی از خود نشان می دهد. پس با استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MW612 توانایی بالایی در نمایش متن ها، نمودارها، گراف ها و اسلایدهای پاورپوینت دارد و میزان خوانایی مناسبی در نمایش کاراکترهای متنی برای شما به ارمغان می آورد. این موضوع به دلیل نسبت کنتراست 20000:1 این دیتا ویدئو پروژکتور است که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت زیاد می شود. بنابراین با استفاده از ویدیو پروژکتور بنکیو MW612 خیالتان بابت وضوح کامل متن های موجود در تصاویر برای تمام افراد حاضر در جلسه راحت خواهد بود.

از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 می توانید برای نمایش تصاویر در ابعاد 35 تا 300 اینچ بهره ببرید و برای این منظور باید آن را در فاصله 1.16 تا 10 متری نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور  نصب کنید. از این جهت می توان گفت که این ویدئو پروژکتور برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط کارایی بالایی دارد. همچنین با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور BenQ MW612 دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و نسبت زوم 1.1 برابری است، مشکلی برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش نخواهید داشت.

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور بنکیو BenQ MW612، قابلیت آن در اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها است. بنابراین اگر تصاویر مورد نظر شما بر روی موبایل یا تبلت تان ذخیره شده، بدون نیاز به استفاده از کابل می توانید آنها را با این ویدئو پروژکتور وایرلس بر روی پرده به نمایش درآورید. توجه داشته باشید که برای این منظور باید از دانگل مخصوص بنکیو استفاده کنید.

علاوه بر اتصال به صورت وایرلس، ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MW612 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این پروژکتور دو پورت HDMI تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دیتا پروژکتور خود را به دو دستگاه مختلفِ دارای این پورت به صورت هم زمان متصل کنید. همچنین یکی از این پورت های HDMI از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به آن اتصال دهید. از دیگر پورت های ویدئو پروجکشن بنکیو MW612 باید به VGA، خروجی مانیتور، ورودی S-Video، ورودی کامپوزیت، سریال و ورودی و خروجی صدا اشاره کنیم. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای یک پورت USB Type A نیز هست که برای اتصال فلش مموری به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این پورت دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر هم می باشد و می توان از آن برای شارژ دستگاه هایی مانند موبایل بهره برد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MW612 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 طول عمر مناسب لامپ آن است که باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای توان 240 وات است و در حالت عادی تا 4000 ساعت دوام می آورد. اما ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MW612 قابلیت نمایش در حالت های اکو، اسمارت اکو و Lampsave را نیز دارد که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب به 10000 ساعت، 8000 ساعت و 15000 ساعت می رسد. بنابراین با خیالی راحت و برای مدتی طولانی می توانید از این دیتا ویدئو پروژکتور در جلسات کاری و اداری خود استفاده کنید.

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو پروژکتور اداری بنکیو BenQ MW612 از قابلیت ها و امکانات مناسبی برای مصارف اداری و شرکتی بهره می برد و تمام نیازهای شما برای ارائه با کیفیت مطالب در جلسات کاری را به خوبی برطرف می کند. از جمله ویژگی های این ویدئو پروژکتور می توان به وزن و ابعاد مناسب جهت حمل و جابجایی، مجهز بودن به قابلیت اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها، تعبیه پورت های ارتباطی کاربردی بر روی بدنه، شدت روشنایی و نسبت کنتراست مطلوب و طول عمر بالای لامپ اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX622ade یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 586.7x442x462.3 میلی متر و وزن 27.2 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای توان کار ماهیانه برابر با 100 هزار برگ و هم چینن کارایی مناسب برای ایتفاده رد شرکت ها و ادارات و یا کسب و کار های با حجم کم می باشند. برای اشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX622ade در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX622ade برابر با انجام 100 هزار پرینت می باشد؛ البته مطابق با توصیه شرکت سازنده، بهتر است تا از این دستگاه پرینتر لیزری برای انجام 1500 تا 10 هزار پرینت در ماه استفاده کنید تا طول عمر آن افزایش یافته و از کیفیت عملکرد دستگاه به مرور زمان کاسته نشود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر رنگی لکسمارک CX622ade یک گزینه ایده آل برای استفاده های اداری و شرکتی در حجم کاری کم و متوسط می باشد.

سرعت چاپ و کپی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX622ade نیز برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پرینتر لیزری قادر به چاپ یا کپیِ 40 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 20 رو در دقیقه به صورت دو رو است و می توان بر روی آن برای انجام چاپ یا کپی های متوالی در تعداد معمولی حساب باز کرد. ضمن اینکه پرینتر اداری لکسمارک مدل Lexmark CX622ade در هنگام راه اندازی نیز از سرعت قابل قبولی بهره می برد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در کمتر از 8 ثانیه از زمان روشن شدن به شما ارائه می دهد. پس نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن این پرینتر نخواهید داشت.

یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب پرینتر، کیفیت چاپ آن است. اگر در جستجوی پرینتری با کیفیت چاپ عالی برای مصارف اداری و شرکتی هستید، پرینتر چهار کاره لکسمارک CX622ade انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پرینتر قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 x 1200 dpi و 2400 x 600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً خوانا و واضح خواهند بود. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز با کیفیتی قابل توجه بر روی کاغذ چاپ می شوند.

 

اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX622ade از نوع تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ است و امکان تهیه اسکن از اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی و در هر دو حالت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد. سرعت این اسکنر تخت در هنگام اسکن سیاه و سفید به 100 رو در دقیقه به صورت دو رو و 50 برگ در دقیقه در حالت یک رو می رسد. همچنین می توان از آن برای تهیه اسکن به صورت رنگی با سرعت 64 برگ در دقیقه در حالت دو رو و 32 برگ در دقیقه در حالت یک رو بهره برد که سرعت اسکن مناسبی برای یک پرینتر چهارکاره لیزری به شمار می آید.

از دیگر قابلیت های پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX622ade در هنگام اسکن می توان به امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لکسمارک CX622ade را مناسب ارزیابی کرد.

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX622ade به کار شما خواهد بود. این چاپگر اداری به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و فکس های مورد نظر شما را در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ ارسال می کند. لازم به ذکر است که پرینتر Lexmark CX622ade از قابلیت ارسال فکس رنگی نیز برخوردار می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن بهره ببرید.

در پرینتر لیزری Lexmark CX622ade یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 3000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت چاپ هرکدام 2000 برگ به کار رفته است. این تونر کارتریج ها کیفیتی عالی در چاپ به شما ارائه می دهند و برای مدتی نسبتاً طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. نکته قابل توجه در رابطه با دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX622ade قابلیت استفاده از تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت در آن است. شما می توانید از تونر کارتریج مشکی در مدل های 78C10K0 (ظرفیت 2000 برگ)، 78C1XK0 (ظرفیت 8500 برگ) و 78C1UK0 (با ظرفیت 10500 برگ) در این پرینتر استفاده کنید. همچنین تونر کارتریج های آبی، قرمز و زرد در سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ)، 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) یا 78C1U (با ظرفیت 7000 برگ) در پرینتر لکسمارک CX622ade قابل استفاده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی زا با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی وریتی می باشد. این محصول در ابعاد 160x82x14 میلی متر و وزن 250 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای دیگر قابلیت ها نظیر ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر و محدوده ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی امپر بر ساعت نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

مسترکالا:

همه ما تا به حال خارج از خانه به مشکل کمبود شارژ گوشی همراه برخورد کرده ایم و در آن لحظه کمبود یک پاوربانک به شدت احساس می شود.پاوربانک V-PR87 محصولی از کمپانی Verity بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون دو پورت خروجی USB این محصول می باشیم.

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود دو گوشی را به شدت جریان و ولتاژ 5V-2.0A و 5V-1.0A شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد.

در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.بر روی بدنه این محصول طرح های انتزاعی حک شده که از سر خوردن پاوربانک از دست شما جلوگیری می کند و زیبایی آن را دو چندان کرده است.ابعاد این محصول 14*82*160 میلی متر بوده و وزنی معادل 250 گرم داشته که یکی از دلایل خوش دست بودن این محصول محسوب می شوند.

 

تکنوسان:

استفاده از اینترنت گوشی تلفن همراه یا اینترنت وایرلس، شارژ گوشی شما را بسیار زودتر تمام می کند، پس هیچ چیز بدتر از این نیست که در شرایطی که به تلفن همراهتان نیاز دارید خاموش شود. پاور بانک ها از وسایل جانبی پرکاربرد گوشی های تلفن همراه هستند. پاور بانک ها در واقع باطری های با ظرفیت بالا هستند که در زمان کمبود شارژ گوشی، در هر موقعیتی می توان از آنها استفاده کرد. اگر در محلی هستید که به جریان برق دسترسی ندارید، مثل خیابان، داخل ماشین،  مسافرت و…. و به گوشی تلفن همراهتان وابسته هستید، حتما به یک شارژر همراه نیاز پیدا خواهید کرد.  از دیگر ویژگی پاور بانک ها می توان به سبک و قابل حمل بودن آنها اشاره کرد.

پاور بانک دو پورت وریتی قابلیت شارژ دو عدد گوشی تلفن همراه به طور همزمان را داراست. باطری لیتیوم پلیمری پاوربانک VERITY V-PR87B   ۲Portبا ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت قادر است گوشی تلفن همراه شما را چند بار شارژ کند. جنس بدنه از پلاستیک سخت با کیفیت و در برابر حرارت و ضربه مقام است.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

بدنه پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای طرح سه تکه است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، گرد و غبار یا فشار قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین پاور بانک گوشی موبایل وریتی V-PR87 دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی نیز هست و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. پس در هر مکانی که شارژ گوشی تان تمام شد، به راحتی می توانید آن را از طریق این پاور بانک شارژ کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی انرجایزر می باشد. این محصول در ابعاد 15x73.5x142.5 میلی متر و وزن 200 تا 400 گرم طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای قابلیت هایی نظیر ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر و نشانگر LED می باشد. در نتیجه برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

پلازا:

در پاوربانک UE10015CQ از محصولات برند Energizer، یک باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر لیتیوم پلیمری تعبیه شده که برای شارژ انواع تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتال مناسب است. دو درگاه USB تعبیه شده برای این پاوربانک، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم خواهد کرد. این ویژگی مخصوصا در زمان اضطرار بسیار مفید و کاربردی است. می توانید بدون نیاز به صرف وقت، دو دستگاه خود را به صورت همزمان شارژ کنید بدون اینکه در این میان افت سرعت اتفاق افتد. یکی از درگاه ها شدت جریان 2.4 آمپر و درگاه دیگر شدت جریان 3.0 آمپر را ارائه می دهد. این محصول علاوه بر درگاه MicroUSB از درگاه Type-C هم بهره برده و چنانچه دستگاه شما مجهز به Type-C باشد، می‌توانید از آن برای شارژ باتری دستگاه خود استفاده کنید. انرجایزر این محصول خود را به فناوری شارژ هوشمند مجهز کرده، به این معنی که بین شارژ دستگاه و پاوربانک، اولویت با دستگاه است. پاوربانک UE10015CQ انرجایزر سبک و کم حجم بوده و به همین دلیل قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. چهار نشانگر LED روی بدنه پلاستیکی این محصول، شما را از میزان شارژ باقیمانده باتری آن مطلع خواهد ساخت. سرعت بالای شارژدهی، از ویژگی های بارز و بسیار مفید پاوربانک UE10015CQ است. اگر در جستجوی پاوربانکی پر قدرت، کم حجم سبک هستید، پاوربانک UE10015CQ انرجایزر را فراموش نکنید.

 

ایده برتر پارسیان:

در شارژر همراه انرجایزر UE10009 از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این موضوع به ظرفیت باتری گوشی شما نیز بستگی دارد و ممکن است تعداد دفعات شارژ گوشی موبایل شما با این پاور بانک با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. ضمن اینکه شما می توانید از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند این استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپایی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 221x120x296 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده در اتاق های جلسه با ایعاد متوسط نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 رد ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان :

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ویدئو پروجکشن بنکیو MS610 را شدت روشنایی 4000 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق، از این دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر استفاده کنید. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور BenQ MS610 برای تمام افراد حاضر در جلسه قابل مشاهده خواهد بود و با مشکلاتی مانند وضوح پایین یا مات بودن تصاویر مواجه نخواهید شد.

ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MS610 با نسبت کنتراست 20000:1 عرضه شده و توانایی قابل قبولی در نمایش متن ها، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دارد. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور سبب می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و بخش های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآمد و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود پیدا کند. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MS610 دارای رزولوشن 800*600 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای SVGA جای دارد. بنابراین تصاویر آن دارای وضوحی مناسب و معمولی خواهند بود.

از دیتا پروژکتور اداری بنکیو MS610 می توان برای نمایش تصاویر در ابعاد حدود 35 تا 250 اینچ بهره برد که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش باید بین 1.39 تا 9.95 متر باشد. پس می توان گفت که این پروژکتور برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط کاملاً مناسب است. دستگاه ویدیو پروژکتور بنکیو MS610 از امکان نصب آسانی نیز برخوردار بوده و از قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.1 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی بهره می برد. بنابراین به راحتی می توان این ویدیو پروژکتور را در مکان های مختلف نصب و تصویر آن را بر روی پرده تنظیم کرد.

شما می توانید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 را به آسانی به انواع دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، پورت کامپوزیت، S-Video، ورودی و خروجی صدا و سريال تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MS610 مجهز بودن به دو پورت HDMI است که امکان اتصال آن به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) را به صورت هم زمان فراهم می آورد. ضمن اینکه یکی از این پورت ها از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و از این طریق آن می توانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه متصل کنید.

دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MS610 از قابلیت نمایش تصاویر در حالت های مختلف با میزان روشنایی و مصرف انرژی متفاوت برخوردار است که باعث افزایش طول عمر لامپ آن می شود. لامپ به کار رفته در این ویدئو پروجکشن در هنگام استفاده از آن در حالت عادی تا 4000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت، در حالت اسمارت اکو تا 8000 ساعت و در حالت LampSave تا 15000 ساعت دوام می آورد. این ویژگی که بر روی قیمت دیتا پروژکتور بنکیو MS610 نیز مؤثر بوده، باعث دوام بالا و کاهش هزینه های نگهداری دستگاه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی باسئوس می باشد. این محصول از جنس سیلیکون+آلمینیوم+TPE ساخته دشه است. هم چنین این محصول دارای محدوده پاسخگویی 10 متر و مدت زمان شارژ باتری تا هشت ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

هدست بلوتوثی «Encok S06» توسط شرکت باسئوس (Baseus) طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به تلفن همراه متصل می‌شود و شما را در گوش‌کردن به موسیقی و پاسخ به تماس‌ها همراهی می‌کند. Encok S06 از یک هدست توگوشی با سرگوشی سیلیکونی بهره می‌برد که هنگام قرارگیری داخل گوش، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند. این هدست دارای گیره‌هایی برای محکم نگه‌داشتن گوشی در زمان ورزش است. مدت‌زمان استفاده از این هدست در حالت مکالمه 10 ساعت و مدت‌زمان استفاده در حالت استندبای 200 ساعت است. این هندزفری از یک میکروفون داخلی بهره می‌برد که هنگام اتصال به تلفن همراه به کمک آن می‌توان به تماس‌های دریافتی پاسخ داد.پ

 

جانبی:

با تراشه کنترل با کیفیت تایوانی و فرمان صوتی هوشمند است. با آن می توانید به آسانی به تماس های دریافتی پاسخ/ رد نمایید. و با دکمه کنترلی چند کاره، می توانید به راحتی به موسیقی را مدیریت کنید. تنها با یکبار فشردن موسیقی پخش/قطع می شود، با نگه داشتن آن به مدت 2 ثانیه هدست روشن می شود و اگر 5 ثانیه آن را نگه دارید نشانگر LED آن به رنگ قرمز چشمک زن تغییر شکل داده و هدست خاموش می شود.
دکمه های "+" برای افزایش صدا و با دو ثانیه نگه داشتن به آهنگ قبلی می رود و "-" برای کاهش صدا است و با دو ثانیه نگه داشتن به آهنگ یعدی می رود.
هانطور که گفته شده، در عین حال نیز می توانید با این دکمه چند کاره، تماس ها را مدیریت نمایید. هنگامی که این دکمه را چند ثانیه نگه می دارید، وقتی نشانگر به رنگ سفید چشمک زن تغییر شکل داد، بلوتوث هدست روشن شده و با جستجو آن در گوشی و یا تبلت می توانید به ایرفون بیسوس متصل شوید.
با دریافت تماس، با یکبار فشردن آن می توانید به تماس پاسخ داده و با 3 ثانیه نگه داشتن، ریجکت می شود.

 

ایده برتر:

 

با توجه به اینکه در هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok S06 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده به راحتی می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل باسئوس Encok S06 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپیسز می باشد. این محصول در ابعاد 18x88x141 میلی متر و وزن 238 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 2 ترابایت و نوع حافظه قابل حمل می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

شرکت «اپیسر» محصولی را با نام «AC731» روانه بازار کرده است. این محصول یک هارد اکسترنال حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد است. هارد اکسترنال AC731 از طریق درگاه USB3.1 به کامپیوتر متصل می‌شود. درگاه USB3.1 ارائه‌شده روی این محصول از نوع A است و از آن می‌توان روی کامپیوترهایی با درگاه USB2.0 و USB3.0 هم بهره برد. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که می‌توان کابل اتصال را روی بدنه‌ی هارد نصب کرد تا نگرانی بابت گم‌شدن آن وجود نداشته باشد و از طرفی فضای بسیار کمی را اشغال کند. هارد اکسترنال AC731 در برابر اب مقاوم است؛ همچنین درصورتی‌که این هارد از فاصله‌ی 1.5متری رها شود، آسیبی به اطلاعات موجود در آن وارد نمی‌شود

 

آیتی بازار:

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC731 از نظر فیزیکی با وزن 238 گرم و در ابعاد 141x88x18.4 میلیمتر تولید شده و در بازار قطعات کامپیوتر با طراحی شیک ممورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت تمامی داده های صوت و تصویر شما را ذخیره می کند و شما با خیالی آسوده بدون اینکه نگران گم شدن اطلاعات باشید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این هارد که یک حافظه ذخیره سازی اطلاعات شما می باشد که قابلیت حمل و جا به جایی را دارد. هارد اکسترنال اپیسر با سرعت USB 3.1 نسل 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه سرعت USB2.0 تا 480 مگابیت بر ثانیه قادر به انتقال اطلاعات می باشد.


ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

بر روی بدنه هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 1 ترابایت از روکشی خوش ساخت همراه با طرح دوخت در کناره ها و نقاط ریز برآمده در سطح آن استفاده شده است. این نوع طراحی هم جلوه ای زیبا به این محصول بخشیده و هم باعث می شود تا هارد از روی سطوح صاف یا از دستان شما لیز نخورد. ضمن اینکه در ساخت هارد اکسترنال اپیسر AC731 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است؛ به طوری که در همان لحظه اول که هارد را در دستتان بگیرید، متوجه کیفیت ساخت عالی آن خواهید شد!

 

همان طور که اشاره شد، هارد دیسک Apacer AC731 یکی از مقاوم ترین هاردهای قابل حمل موجود در بازار است. این هارد دیسک توانسته آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را دریافت کند. مطابق با این گواهینامه، هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC731 در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. این ویژگی باعث می شود تا اگر به صورت اتفاقی این هارد اکسترنال از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن آسیب نبیند.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 93.3x1118x1943 میلی متر و سایز مانیتور 86 ایمچ زراحی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 16 ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابیلت های مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 86UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.


  • در نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.


    با خرید مانیتور صنعتی 86 اینچ ال جی LG 86UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور فوق عریض صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از دستگاه تلویزیون صنعتی ال جی LG 86UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.


    از لحاظ پورت های ارتباطی هم مانیتور صنعتی LG 86UL3E در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این مانیتور صنعتی سه پورت ورودی HDMI، دو خروجی Audio، یک خروجیDigital Audio(Optical) و خروجی هدفون تعبیه شده است. علاوه بر این مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 86UL3E دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.

    اما یکی از ویژگی های کاربردی مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E زاویه دید 178 درجه است که باعث نصب راحت تر مانیتور در مکان های مختلف می شود. با استفاده از این قابلیت نمایشگر صنعتی را می توان در هر نقطه ای قرار داد و از قابلیت های متعدد آن بهره مند شد.


    همان طور که مشاهده می کنید مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و هر آنچه را که از یک مانیتور با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. شدت روشنایی و رزولوشن عالی، قابلیت نصب آسان و زاویه دید گسترده بخشی از ویژگی هایی است که باعث شده تا این مانیتور صنعتی برای استفاده در مراکز تجاری، تبلیغاتی، فروشگاهی و مکان های مختلف یک گزینه ایده آل به حساب آید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 89.9x854x1468 میلی متر طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 16 ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E در هر شرایط محیطی، تصاویر را شفاف و درخشان به نمایش در می آورد. شدت روشنایی این مانیتور برابر با 350 cd/m² است و حتی در محیط های باز و پر نور از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. همچنین این تلویزیون صنعتی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و دچار آسیب یا افت کیفیت نخواهد شد و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. پس اگر قصد استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی برای استفاده به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی در شهر را دارید، مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی LG 65UL3E راه حل مناسبی در این زمینه می باشد.

 

رزولوشن مانیتور صنعتی بزرگ ال جی مدل LG 65UL3E برابر با 2160*3840 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای پخش برخوردارند. این نمایشگر فوق عریض صنعتی دارای پنلی با فناوری IPS برای نمایش تصاویر است و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب دارد. مورد دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E باید گفت، نسبت کنتراست و نسبت تصویر آن است که به ترتیب برابر با 1300:1 و 16:9 است و باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و نواحی مشکی آن دارای کیفیت مطلوبی باشند.

 

در تلویزیون صنعتی ال جی LG 65UL3E قابلیت نصب به هر دو صورت افقی و عمودی مهیا است و شما می توانید تصاویر خود را به حالت دلخواه نمایش دهید. قابل توجه است که این مانیتور فوق عریض صنعتی با زاویه دید 178 درجه در همه زوایا دید کامل دارد و محدودیتی برای مکان نشستن شما ایجاد نمی کند. به این ترتیب حتی افرادی که در گوشه ترین نقطه نسبت به مانیتور قرار دارند می توانند از تماشای تصاویر در کیفیت عالی بهره مند شوند.

 

شما می توانید به آسانی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 65UL3E را به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های پخش دیگر از طریق کابل متصل کنید. این مانیتور صنعتی به پورت های HDMI (3), Audio, USB  و ورودی مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی انجام می گیرد. ضمن اینکه قابلیت استفاده از فلش مموری در این نمایشگر و پخش تصاویر موجود بر روی آن نیز وجود دارد.

مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 65UL3E دارای ظاهری زیبا و مناسب است، قاب بسیار باریک مشکی رنگی دور تا دور این مانیتور را فرا گرفته، به همین دلیل هنگامی که بر روی دیوار قرار می گیرد ظاهری زیبا به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که این دستگاه در ابعاد 1468*854*89.9 میلی متر و وزن 21 کیلوگرم طراحی شده است و نصب و راه اندازی آسانی برای شما به همراه دارد.

همانطور که اشاره شد، دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E درپخش تصاویر و ویدئو از سرعت بالایی برخورد است و در کمترین زمان قادر به پاسخدهی می باشد. سرعت پاسخدهی این مانیتور برابر با 9 میلی ثانیه است و این ویژگی موجب تغییر سریع رنگ های تصاویر در کمترین زمان ممکن می شود. در هنگام پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا با کندی و توقف مواجه نخواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 512x566x515 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم طراحی شده لست. هم چنین این محصول دارای توان کار ماهیانه برابر با 150 هزار برگ و هم چنین کارایی مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت ها و هم چنین کسب و کارهای با حجم کاری کتوسط می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر:

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک C792de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر قادر به انجام چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 47 برگ A4 در دقیقه است که سرعت بسیار مطلوبی برای مصارف اداری به حساب می آید. همچنین سرعت چاپ پرینتر لکسمارک C792de در هنگام چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو نیز برابر با 47 برگ در دقیقه است.

پرینتر تک کاره لکسمارک C792de در هنگام راه اندازی نیز عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد و برای ارائه اولین پرینت به حدود 8 ثانیه زمان نیاز دارد. پس نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای گرم و آماده به کار شدن این پرینتر نخواهید داشت و می توانید کارهای خودتان را با سرعت بالاتری به پیش ببرید.

در پرینتر لیزری Lexmark C792de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 8500 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی هستند. لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک C792de با تونر کارتریج های مشکی و رنگی سری های C792X1 (با ظرفیت 20000 برگ) و C792A1 (با ظرفیت 6000 برگ) هم سازگار است که در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تونر کارتریج های سازگار با پرینتر لیزری لکسمارک C792de به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

شما می توانید از چاپگر اداری لکسمارک C792de برای چاپ بر روی کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، پاکت نامه، کاغذ مخصوص چاپ بنر (با عرض A4)، لیبل کاغذی، مقوای نازک، لیبل پلی استر، مدیاهای شفاف مانند طلق، کاغذ گلاسه و لیبل وینیل استفاده کنید! این ویژگی که بر روی قیمت پرینتر لکسمارک C792de نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی این پرینتر شده است.

در رابطه با گنجایش کاغذ پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de باید بگوییم که این پرینتر تک کاره لیزری رنگی در حالت استاندارد دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید از یک سینی 550 برگی و یک محفظه بزرگ 2000 برگی به عنوان سینی های اختیاری در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark C792de استفاده کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از فینیشرهای مخصوص پانچ و منگنه نیز در این پرینتر نیز وجود دارد که در صورت نیاز باید آنها را به شکل جداگانه تهیه کنید.

از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده بر روی بدنه پرینتر لیزری رومیزی لکسمارک C792de به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظرتان را بر روی چاپگر اعمال کنید. این صفحه نمایش دارای رابط کاربری مناسبی نیز هست و حتی افراد مبتدی هم در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، عملکرد روان و سریع پرینتر Lexmark C792de است که باعث می شود تا در هنگام کار با آن به ندرت با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم مواجه شوید. این موضوع به دلیل مجموعه سخت افزاری به کار رفته در این پرینتر است که شامل پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 512 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 1536 مگابایت) می شود.

اتصال پرینتر رومیزی اداری لکسمارک C792de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. همچنین این پرینتر به دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلو و دیگری در پشت بدنه) مجهز است که از طریق آنها می توانید فلش مموری خود را به دستگاه متصل کنید. پرینتر لکسمارک مدل C792de از قابلیت چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری برخوردار است و دیگر نیازی به انتقال این فایل ها به کامپیوتر جهت چاپ آنها نخواهید داشت!

پرینتر تحت شبکه لکسمارک C792de برای استفاده های گروهی و تیمی نیز انتخاب مناسبی است! برای این منظور به آسانی می توانید این پرینتر لیزری تحت شبکه را از طریق پورت اترنت تعبیه شده بر روی بدنه، به شبکه های کابلی متصل کنید و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک C792de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر قادر به انجام چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 47 برگ A4 در دقیقه است که سرعت بسیار مطلوبی برای مصارف اداری به حساب می آید. همچنین سرعت چاپ پرینتر لکسمارک C792de در هنگام چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو نیز برابر با 47 برگ در دقیقه است.

پرینتر تک کاره لکسمارک C792de در هنگام راه اندازی نیز عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد و برای ارائه اولین پرینت به حدود 8 ثانیه زمان نیاز دارد. پس نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای گرم و آماده به کار شدن این پرینتر نخواهید داشت و می توانید کارهای خودتان را با سرعت بالاتری به پیش ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer H-28 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پایونیر می باشد. این محصول از جنس فلز ساخته شده است. هم چنین موقیعیت نصب این محصول روی داشبورد ماشین و سطوح صاف می باشد. هم چنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer H-28 مناسب برای استفاده با انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer H-28 در ادامه متن با ما همراه باشید.

جانبی شو:

برای نگه‌داشتن گوشی در داخل خودرو برای کسانی که زیاد از گوشی استفاده می‌کنند از پایه نگهدارنده گوشی یا همان کمک می‌گیرند. علاوه بر راحتی، افزایش ایمنی در حین رانندگی از خصوصیات استفاده از هولدرها است. پایه نگهدارنده گوشی پایونیر مدل H-28 بسیار کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به صورت 360 درجه بچرخد تا دیدی بسیار مناسب از نمایشگر گوشی موبایل را به کاربر ارائه دهد. آهنربای به کار رفته در هولدر بسیار قوی بوده و گوشی حتی در پیچ‌های سخت و شرایط بد نیز نمی‌افتد و می‌توانید با خیالی راحت رانندگی کنید.

 

کاشان کالا:

برای نگه‌داشتن گوشی در داخل خودرو برای کسانی که زیاد از گوشی استفاده می‌کنند از پایه نگهدارنده گوشی یا همان کمک می‌گیرند. علاوه بر راحتی، افزایش ایمنی در حین رانندگی از خصوصیات استفاده از هولدرها است. پایه نگهدارنده گوشی پایونیر مدل H-28 بسیار کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به صورت 360 درجه بچرخد تا دیدی بسیار مناسب از نمایشگر گوشی موبایل را به کاربر ارائه دهد. آهنربای به کار رفته در هولدر بسیار قوی بوده و گوشی حتی در پیچ‌های سخت و شرایط بد نیز نمی‌افتد و می‌توانید با خیالی راحت رانندگی کنید.

نصب و استفاده از هولدر بسیار ساده بوده و با استفاده از چسب قدرتمندی که بر پایه آن تعبیه شده است می‌توانید آن را روی داشبورد ماشین بچسبانید و سپس گوشی را روی آن بگذارید. بدنه هولدر از جنس آلمینیوم با کیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی از استحام بالایی برخوردار است.

ایده برتر:

بدنه هولدر مگنتی موبایل پایونیر H-28 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم، زنگ زدگی و خوردگی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، نگهدارنده مغناطیسی موبایل پایونیر H-28 برای ماه ها و حتی سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین این هولدر دارای ابعاد بسیار کوچکی نیز هست و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در هنگام رانندگی نمی شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخته شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 523x558x536 میلی متر و وزن 62.1 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای توان کار ماهیانه برابر با 200 هزار برگ نبز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت لکسمارک یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع پرینتر لیزری به شمار می آید که توانسته با ارائه محصولاتی با دوام و خوش ساخت رضایت کاربران خود را در سطح جهانی جلب کند. پرینتر مدل CS820de یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که از قابلیت پرینت یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. این پرینتر برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد عرضه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب، پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب و پرظرفیت و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری اشاره کرد. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و به دنبال محصولی با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، پرینتر لکسمارک CS820de را مد نظر داشته باشید!

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de توانایی انجام 200 هزار پرینت در طول ماه را دارد و همان طور که اشاره شد، برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از این پرینتر برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا با این پرینتر مطابق با توصیه شرکت لکسمارک کار کنید!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS820de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قادر به چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 60 برگ در دقیقه است و سرعتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع چاپگر اداری لکسمارک CS820de برای چاپ هر برگ تنها به یک ثانیه زمان نیاز دارد که میزان کاملاً قابل توجهی است.

لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS820de در هنگام راه اندازی نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

علاوه بر سرعت، پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است! در این دستگاه پرینتر لیزری از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و واضح خواهند بود. همچنین پرینتر Lexmark CS820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با بالاترین میزان خوانایی چاپ می کند. به طور کلی با توجه به اینکه پرینتر لیزری لکسمارک CS820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت.

یکی از مشخصات کاربردی پرینتر لیزری Lexmark CS820de که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، سازگاری با تونر کارتریج هایی با ظرفیت های بالا است. این پرینتر از تونر کارتریج مشکی در مدل های 72K10K0 (با ظرفیت 8000 برگ) و 72K1XK0 (با ظرفیت 33000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی آبی، قرمز و زرد از سری های 72K10 (با ظرفیت 8000 برگ) و 72K1X (با ظرفیت 22000 برگ) پشتیبانی می کند. این تونر کارتریج ها کیفیت عملکرد قابل توجهی نیز دارند و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی برخوردارند.

با استفاده از صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده در قسمت جلویی بدنه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی پرینتر اعمال کنید. این نمایشگر رابط کاربری بسیار کاربرپسندی نیز دارد و حتی افراد تازه کار هم در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.

مورد دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، سخت افزار قوی به کار رفته در پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820de است. این دستگاه پرینتر لیزری به یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.33 گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایت (قابل ارتقا به 3072 مگابایت) می باشد و عملکرد سریع، روان و بدون هنگی را به شما ارائه می دهد.

اتصال پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS820de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. اما اگر فایل های مورد نظر شما جهت چاپ بر روی فلش مموری یا کارت حافظه ذخیره شده، بدون نیاز به انتقال فایل ها به کامپیوتر، می توانید آنها را با پرینتر رنگی لکسمارک CS820de چاپ کنید. این پرینتر به سه پورت USB 2.0 Type-A (دو پورت در پشت و یک پورت در جلوی بدنه) و یک درگاه کارت حافظه مجهز است و فایل های ذخیره شده بر روی حافظه های USB و کارت حافظه را به صورت مستقیم چاپ می کند.

برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند نیز پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS820de گزینه کارآمدی است. شما می توانید این پرینتر را به آسانی از طریق پورت اترنت به شبکه های کابلی پرسرعت متصل کنید و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de را می توان یکی از پرینترهای لیزری رنگی با دوام و کارآمد موجود در بازار دانست که تمام نیازهای شما در زمینه چاپ رنگی و سیاه و سفید را به خوبی برطرف می کند. این پرینتر رومیزی دارای سرعت چاپ بسیار مطلوب (60 برگ در دقیقه) و کیفیتی عالی به خصوص در چاپ رنگی است و کارایی بالایی برای مصارف اداری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 333x3335x215 میلی متر و وزن 6.8 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای تکنولوزی چاپ لیزری نیز می باشد. هم چنین این محصول دارای سرعت چاپ 34 برگ به صورت سیاه و سفید با رزولوشن 1200 dpi می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد
    333x355x215 میلی‌متر
  • وزن
    6.8 کیلوگرم
  • تکنولوژی چاپ
  • کاربری
    تک کاره
  • سایز چاپ
    A4

کاغذ

  • سایز کاغذ قابل استفاده
    A4
  • نوع کاغذ قابل استفاده
    A6, Oficio, 7 3/4 Envelope, 9 Envelope, JIS-B5, A4, Legal, A5, Letter, B5 Envelope, Statement, C5 Envelope, Executive, Universal, DL Envelope, Folio, 10 Envelope
  • وزن کاغذ قابل استفاده
    60 - 105
  • ظرفیت سینی کاغذ
    251 برگ
  • خیر

موبایل آرا:

نقد و بررسی اجمالی Lexmark B-2236dw Laser Printer

پرینتر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک مدل B2236dw از کیفیت و سرعت خارق العاده ای برخوردار است. این دستگاه با سرعت 34 برگ در دقیقه پرینت گرفته و توان کار ماهیانه تا 30000 برگ را دارا می باشد.
 
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw در ابعاد 215.9 * 355.6 * 332.7 میلی متر عرضه شده و می توان آن را یکی از پرینترهای لیزری جمع و جور موجود در بازار دانست. پس اگر با محدودیت فضا در منزل یا محل کار خود مواجه اید، این پرینتر کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

به طور کلی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2236dw توانایی 30 هزار پرینت در ماه را دارد و برای مصارف روزمره و استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب می باشد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر رومیزی برای 250 تا 2500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

 
 


در رابطه با کیفیت چاپ پرینتر Lexmark B2236dw نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر تک کاره قادر به چاپ با رزولوشن های 300 * 300 dpi و 600 * 600 dpi (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت های 1200 و 2400) است و تصاویر و متون چاپ شده با آن از وضوح و خوانایی قابل قبولی بهره می برند. البته اگر به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید هستید، می توانید از سایر پرینترهای لیزری موجود بر روی سایت ایده برتر نیز دیدن کنید.

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر سیاه و سفید لکسمارک B2236dw را مجهز بودن آن به وای فای داخلی دانست که امکان اتصال پرینتر به انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را به صورت بی سیم فراهم می آورد. پس اگر فایل های مورد نظرتان بر روی گوشی یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر نخواهید داشت و می توانید آنها را به شکل مستقیم از طریق وای فای چاپ کنید. این ویژگی که بر روی قیمت پرینتر لیزری ئایرلس لکسمارک B2236dw نیز مؤثر بوده، مشکلات ناشی از کابل کشی را برای شما از بین می برد!



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی یونیورسال می باشد. این محصول مناسب برای استفاده با انواع موتور سیکلت ها و هم چنین دوچرخه می باشد. به علاوه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5دارای ضربه گیر جهت جلوگیری از آسیب به بدنه موبایل و امکان چرخش 360 درجه نیز می باشد. به علاوه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 دارای کش نگهدارنده نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

در میان هولدر های قابل نصب روی فرمان موتور سیکلت حتما به این نکته توجه داشته باشید که فقط پایه و دسته برای نگه داشتن موبایل شما کافی نیست چرا که از آنجایی که موتور سیکلت سرعت بیشری نسبت به دوچرخه دارد و ناهمواری ها و دست اندازهای خیابان بیشتر روی موتور سیکلت ها تاثیر میگذارد لذا باید به این نکته توجه کنید ممکن است در دست انداز های شدید بر اثر ضربه گوشی شما از هولدر جدا شده و روی زمین بیافتد اما این هولدر در هر چهار طرف آن کش های مخصوص تعبیه شده که حتی در شدید ترین ضربه ها امکان اینکه گوشی شما از هولدر جدا شود را به حداقل میرساند.

 

ایده برتر پارسیان:

 

در پشت بدنه پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه یونیورسال UN5 یک گیره تعبیه شده که با باز کردن آن می توانید هولدر را بر روی دسته یا فرمان دوچرخه و موتور سیکلت خود نصب کنید. این قابلیت نصب آسان باعث می شود تا در هر لحظه که به هولدر نیاز نداشتید، بتوانید آن را به شکلی سریع و کاملاً راحت از محل نصب شده جدا نمایید. ضمن اینکه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال UN5 تقریباً با تمامی دوچرخه ها و موتور سیلکت ها سازگار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به شمار می آید. لازم به ذکر است که در قسمت داخلی گیره هولدر نگهدارنده موبایل یونیورسال UN5 از پدهای نرم استفاده شده تا در هنگام نصب آن به بدنه دوچرخه یا موتور سیکلت شما آسیبی وارد نشود.

 

در دو طرف صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 دو بازو تعبیه شده که فاصله میان آنها به آسانی قابل تنظیم می باشد. از این جهت شما می توانید از این هولدر گوشی دوچرخه و موتورسیکلت برای نگه داشتن گوشی های مختلف استفاده کنید. همچنین همراه با نگهدارنده موبایل روی فرمان یونیورسال UN5 کش های نگهدارنده نیز ارائه می شود و شما می توانید آنها را در بخش های تعبیه شده در گوشه های صفحه هولدر نصب کنید. استفاده از این کش ها باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی اندرویدی و ios بر روی هولدر Universal UN5 می شود. به طوری که شدیدترین تکان های موتور سیکلت و دوچرخه درحال حرکت، باعث جدا شدن گوشی از هولدر و افتادن آن به زمین نخواهد شد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه یونیورسال UN5 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

 

در حالت کلی از آنجا که هولدرهای موبایل مخصوص دوچرخه و موتور سیکلت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض آسیب های محیطی هستند، اگر از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار نباشند خیلی زود ناچار به تعویض آنها خواهید شد. در رابطه با نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل یونیورسال UN5 باید گفت که این محصول از پلاستیک سخت ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر صدمات محیطی دارد. پس با خیالی راحت بابت دوام و طول عمر بالای این هولدر، می توانید از آن استفاده کنید.برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شه توسط کمپانی باسئوس می باشد. این محصول مناسب برای انواع گوشی های با سایز 4 تا 6.5 اینچ می باشد. هم چنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle از ترکیبی از فلز، پلاستیک و ABS ساخته شده است. برای آَنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

استفاده از تلفن همراه به هنگام موتور و یا دوچرخه سواری کار بسیار سخت و خطرناکی می باشد. بشیاری از افراد به ناچار برای استفاده از نقشه های گوشی همراه و یا فیلم گرفتن به هنگام دوچرخه سواری از گوشی همراه خود استفاده می کنند که کمپانی بیسوس با ساخت هولدر Knight Motorcycle این امر را به کاری بسیار راحت و لذت بخش تبدیل کرده است. هولدر Baseus knight motorcycle-به گونه ای طراحی شده که بر روی فرمان موتور و دوچرخه نصب می شود و قادر است گوشی همراه شما را به خوبی مهار کند. این محصول دارای دو گیره می باشد که یکی به میله فرمان متصل می شود و دیگری به قسمت آینه بغل های موتور متصل می شود. این دو پایه به شما حق انتخاب داده اند که بتوانید از هر کدام که مایل هستید استفاده بکنید.

 

سانجی:

استفاده از تلفن همراه به هنگام موتور و یا دوچرخه سواری کار بسیار سخت و خطرناکی می باشد. بشیاری از افراد به ناچار برای استفاده از نقشه های گوشی همراه و یا فیلم گرفتن به هنگام دوچرخه سواری از گوشی همراه خود استفاده می کنند که کمپانی بیسوس با ساخت هولدر Knight Motorcycle این امر را به کاری بسیار راحت و لذت بخش تبدیل کرده است. هولدر Baseus knight motorcycle-به گونه ای طراحی شده که بر روی فرمان موتور و دوچرخه نصب می شود و قادر است گوشی همراه شما را به خوبی مهار کند.این محصول دارای دو گیره می باشد که یکی به میله فرمان متصل می شود و دیگری به قسمت آینه بغل های موتور متصل می شود. این دو پایه به شما حق انتخاب داده اند که بتوانید از هر کدام که مایل هستید استفاده بکنید. در قسمت انتهای گیره این محصول یک پیچ قرار گرفته که با باز کردن آن می توانید گیره را به دور میله فرمان قرار دهید و با بشتن آن به خوبی محکم می شود و یکی از دلایل آن پک های سیلیکیونی می باشد که داخل گیره قرار دارد تا به خوبی به میله فرمان بچسبد.سری این محصول قابلیت چرخش 360 درجه داشته و این امر باعث شده تا کاربر بتوانید در بهترین زاویه دید از گوشی همراه خود استفاده بکند.این هولدر مناسب گوشی های 4 تا 6.5 اینچ می باشد و با چرخاندن پیچ قرار گرفته در حاشیه آن می توانید سری های آن را از هم جدا بکنید تا گوشی شما داخل آن قرار بگیرد و با بستن پیچ آن گوشی به محکمی میان بازو های آن قرار می گیرد و بالشتک های سیلیکونی قرار گرفته بر رو بازو های این محصول از افتادن خط و خش بر روی گوشی همراه جلوگیری می کند. جنس بدنه هولدر Baseus Knight ترکیبی از فلز و پلاستیک + ABS می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

 

 

ایده برتر:

پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه باسئوس مدل Baseus Knight Motorcycle به دو بازوی نگهدارنده در کناره های بدنه مجهز است که به آسانی می توان فاصله میان آنها را تنظیم کرد. بنابراین شما می توانید از این نگهدارنده گوشی موبایل برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در سایزهای مختلفِ 4 تا 6.5 اینچی استفاده کنید. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle گوشی را به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی خود نگه می دارد و تکان های ناشی از پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها تأثیری بر روی عملکرد آن نخواهند داشت.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی راوپاور می باشد. این محصول در ابعاد 117x71x23.1 میلی متر و وزن 209.7 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی آمپر و شدت جریان 1.0 و 2.4 آمپر می باشد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

داشتن پاوربانک همیشه برای کاربران کالاهای دیجیتال جذاب است. در بیشتر مواقع بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، به انرژی نیاز داریم. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه‌داشتن دستگاه‌‌ها از باتری اضافی استفاده می‌‌شد؛ اما این روزها پاوربانک‌‌ها کار را ساده کرده‌‌اند. محصولی که مشاهده می‌کنید، مدل «RP-PB044» پاوربانکی 10050 میلی‌آمپرساعتی از شرکت «راوپاور»  است که علاوه‌بر شارژ دستگاه‌های هوشمند، از امکانات جالب توجه دیگری هم بهره‌مند است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

آوند موبایل:

پاوربانک PB044 با ابعاد 117x71x23.1 بسیار سبک و کم حجم است. همچنین بدنه این پاوربانک از ساختاری ضد ضربه تشکیل شده و دارای گواهینامه IP66 می باشد. بنابراین کاربر را از نظر نفوذ گرد و غبار، آب خوردگی و ضربه آسوده خاطر می کند. به وسیله کارابین همراه این پاوربانک می توان آن را به هر جسمی قلاب کرد، این مورد در مسافرت، کوهنوردی، کمپینگ و دوچرخه سواری بسیار کاربردی خواهد بود.

دکمه روشن کردن دستگاه در سمت چپ و دو درگاه شارژ USB به همراه چراغ قوه در قسمت پایینی قرار گرفته اند که توسط پوششی پلاستیکی محافظت می شوند. چراغ قوه تعبیه شده پخش نور مناسبی دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که انرژی آن از خود پاوربانک تامین می شود.

میزان شارژ موجود دستگاه نیز از طریق چراغ های LED تعبیه شده بر روی آن قابل رویت است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پاور بانک گوشی مدل RP-PB044 یکی از محصولات خوش ساخت و مقاوم شرکت راوپاور است که برای استفاده در سفر، کمپینگ و طبیعت گردی انتخاب ایده آلی به شمار می آید. این پاوربانک گوشی موبایل دارای ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت بوده و به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده است. همچنین پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB044 علاوه بر قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال، به چراغ قوه نیز مجهز است. پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و به دنبال محصولی با طول عمر بالا و مقاوم در برابر آسیب های محیطی هستید، پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید.

با به همراه داشتن شارژر همراه راوپاور RP-PB044 با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال تان نخواهید بود! این پاور بانک چرغ قوه دار با ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت ارائه شده و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کرد. ظرفیت کامل پاور بانک 10050 میلی آمپر راوپاور RP-PB044 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که میزان قابل قبولی است. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی این پاوربانک به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود.









:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX604w یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 221x120x296 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای بزرگنمایی 1.1 برابر و عمر لامپ برابر با 5000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX604w در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا دیتا پروژکتور BenQ MX604w برای استفاده در جلسات کاری مناسب باشد، نسبت کنتراست 20000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های مشکی رنگ موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن با شفافیت مناسب به نمایش درآیند و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. از این جهت دیتا پروژکتور بنکیو MX604w توانایی بالایی در نمایش فایل های متنی سیاه و سفید، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دارد و میزان خوانایی و وضوح مطلوبی را برای شما و مخاطبان تان به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX604w را مناسب ارزیابی کرد.

از آنجا که ویدئو پروجکشن بنکیو MX604w با شدت روشنایی 3600 لومن عرضه شده، می توان آن را برای استفاده در اتاق هایی با میزان نور معمولی کاملاً مناسب دانست. به طوری که برای دستیابی به تصاویری واضح، نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها جهت تاریک کردن محیط نخواهید داشت.

در رابطه با کیفیت تصاویر دیتا پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX604w نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این محصول دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل است و از فناوری DLP برای نمایش بهره می برد. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای وضوح و کیفیت قابل قبولی خواهند بود.

علاوه بر اتصال وایرلس که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم، دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو MX604w از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به آسانی آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدیو پروژکتور ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، ورودی کامپوزیت، ورودی S-Video، ورودی و خروجی صدا و سریال تعبیه شده است. همچنین دیتا پروژکتور اداری بنکیو MX604w دارای دو پورت HDMI نیز هست که یکی از آنها از فناوری MHL پشتیبانی می کند. از طریق این پورت قادر خواهید بود تا موبایل اندرویدی خود را از طریق کابل به ویدئو پروژکتور متصل کنید. ضمن اینکه برای بهره بردن از قابلیت اتصال وایرلس، باید دانگل را به پورت HDMI متصل کنید. ویدئو پروژکتور وایرلس دار بنکیو MX604w به یک پورت USB Type A نیز مجهز است که دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر بوده و می توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز دانگل وایرلس بهره برد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer YH-417 یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی پایونیر می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر چرحش تا 360 درجه، اتصال از نوع مگنتی، قابیلت چسباندن روی تمامی سطوح و ... می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer YH-417 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

  • مناسب برای
    اکثر گوشی‌های همراه
  • جنس
    آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    قابلیت گردش 360 درجه
  • نحوه اتصال به گوشی از نوع مگنتی
  • همراه با صفحه فلزی برای گوشی
  • قابل چسباندن روی تمامی سطوح
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد

ایده برتر:

پایه نگهدارنده گوشی یا هولدر یکی از انواع لوازم جانبی موبایل است که برای کسانی که قصد مسافرت با ماشین یا رانندگی های طولانی مدت در طی روز را دارند، کارایی بالایی دارد. اگر قصد خرید هولدر موبایل دارید و به دنبال محصولی جمع و جور و اقتصادی هستید، هولدر موبایل پایونیر YH-417 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هولدر در دسته هولدرهای آهنربایی جای دارد و توانایی بالایی در تحمل وزن انواع گوشی های موبایل دارد. پس با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer YH-417 می توانید در هنگام رانندگی به گوشی تان دسترسی داشته باشید، از برنامه های مسیریابی و نقشه استفاده کنید و از تماس های دریافتی تان مطلع شوید.

 

در سطح مقطع پایه هولدر نگهدارنده موبایل پایونیر YH-417 از چسبی قوی استفاده شده که باعث نصب محکم آن بر روی داشبورد ماشین می شود. چسب به کار رفته در این هولدر موبایل داشبورد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی عملکرد اولیه خود را حفظ می کند. به طوری که آسیب هایی مانند تابش مستقیم نور خورشید به هولدر موبایل داشبورد پایونیر YH-417، باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نمی شود. همچنین این هولدر مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین در حال حرکت دارد و با خیالی راحت می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید. ضمن اینکه هولدر مگنتی موبایل پایونیر YH-417 از قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند میز یا پیشخوان نیز برخوردار است و نیازهای شما در منزل و محل کار را نیز به خوبی برطرف می کند.پیشنهاد ما برای اشنایی با دیگر قابلیت های این محصول مراجعه به سایت ایده برتر می باشد. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-EMHJ یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی باسئوس می باشد. این محصول دارای قابلیت هابی نظیر موقعیت نصب روی دریچه کولر و هم چنین قابلیت چرخش می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-EMHJ در ادامه متن در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات
مناسب برای
استفاده در دریچه خودرو
جنس
پلاستیک
قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد
سایر توضیحات
مناسب برای استفاده انواع گوشی
دارای ریموت برای عکاسی
ندارد

آی دیجی :

مشخصات فنی
قابلیت شارژ شدن

مناسب برای گوشی

شارژر فندکی

اسپیکر

سایر مشخصات
سایر امکانات

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

انواع مختلفی از هولدرهای موبایل در بازار موجود هستند که هرکدام متناسب با میزان کارایی و دوام خود، دارای قیمت های متفاوتی اند. اگر قصد خرید هولدر موبایل با قیمت مناسب دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و زیبا هستید، هولدر موبایل باسئوس SUYL-EMHJ برای شما کاملاً ایده آل خواهد بود! این هولدر گوشی موبایل از قابلیت نصب بر روی دریچه کولر ماشین برخوردار بوده و بر روی آن از طرح های فانتزی استفاده شده است. با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-EMHJ در هنگام رانندگی به گوشی خود دسترسی خواهید داشت و می توانید از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید.

بر روی صفحه نگهدارنده هولدر موبایل دریچه ای باسئوس SUYL-EMHJ طرح های فانتزی به شکل صورتک به کار رفته که جلوه ای جذاب به آن بخشیده است! به طوری که استفاده از این پایه نگهدارنده باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودروی شما خواهد شد. از لحاظ کیفیت ساخت نیز پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس SUYL-EMHJ انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. شرکت باسئوس در ساخت این هولدر از پلاستیک مرغوب استفاده کرده که باعث دوام و مقاومت بالای آن در برابر آسیب های محیطی شده است.برای آشنایی با دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-EMHJ به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 1693x987x88.8 میلی متر و زاویه دید 178 درجه طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای کار کرد 16 ساعت به طور متوالی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

استفاده از مانیتور صنعتی یکی از راه های رایج برای ارائه تصاویر به مخاطبان در مراکز تجاری و سالن های همایش به شمار می آید. یک مانیتور صنعتی با کیفیت می تواند به شما در برگزاری یک همایش تبلیغاتی موفق کمک زیادی کند و مطالب مورد نظر را به بهترین شکل به مخاطبان منتقل کند. از جمله مانیتور صنعتی های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E اشاره کنیم که برای استفاده در مراکز تجاری و تفریحی، سالن های همایش و کنسرت، فروشگاه ها و مراکز خرید عرضه شده است. این دستگاه مانیتور صنعتی دارای شدت روشنایی و کنتراست مطلوبی است و تصاویری شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی با ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی 75UL3E با ما تا انتهای متن همراه باشید.

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 75UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 75UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

در تلویزیون صنعتی ال جی مدل LG 75UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD به تصاویر جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.

 

با خرید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 75UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 75UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.

از لحاظ پورت های ارتباطی هم مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این مانیتور صنعتی سه پورت ورودی HDMI، دو خروجی Audio، یک خروجی Digital Audio(Optical) و خروجی هدفون تعبیه شده است. علاوه بر این مانیتور صنعتی 75 اینچ ال جی LG 75UL3E دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراحعه به این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب







 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی LG می باشد. این محصول در ابعاد 1573x910x690 میلی متر در با سایز مانیتور 70 اینچ طراحی شده است. هم چنین این محصول می تواند برای مدت 16 ساعت و مدت زمان 8 میلی ثانیه پاسخگو باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

کیومیتا:

مانیتور صنعتی سری 43SL5E طراحی شده برای سالن های بزرگ است که با ظرافت خاص و قاب باریک صفحه نمایش 43 اینچی میتواند جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی در محیط های عمومی و یا هر کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرد.این سری از مانیتورهای صنعتی برند ال جی در بازار محبوبیت خاصی دارند؛ به عنوان مثال با قرار دادن این نمایشگر در یکی از مراکز فست فود باعث میشود مشتریان تصاویر و منوهای غذایی را همراه با قیمت به راحتی مشاهده کنند؛ از سویی دیگر طیف رنگی و وضوح تصاویر که توسط این مانیتور به نمایش گذاشته میشود، مشتریان را ترغیب به خرید میکند.

صدنما:


مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 70UL3E

تهران
مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 70UL3E
Screen Size
70
Brightness
400 nits
Operation Hours
16 Hrs
 
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

به طور کلی شدت روشنایی مانیتور صنعتی یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی دستگاه مانیتور صنعتی شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این تلویزیون صنعتی بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

پنل نمایشگر صنعتی ال جی LG 70UL3E از نوع VA است و توانایی نمایش تصاویر به شکل زنده و طبیعی را دارد. این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن با کیفیت عالی به نمایش در می آید و برای نمایش تصاویر در بهترین کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E دارای قابلیت هایی مانند سنسور تشخیص نور و امکان پخش تصاویر با زاویه تصویر 176 درجه نیز هست که در نصب راحت تر آن در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کنند. با توجه به این ویژگی ها می توانید متناسب با محدودیت فضای نصب، این دستگاه را در زاویه دلخواه قرار داده و به راحتی تصویر آن را تنظیم کنید.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده  برتر مراجعه فرمایید. بریا مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.

کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-3441 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 22x145x403 میلی متر و وزن 400 گزم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای نوع رابط با سیم و تعداد 118 کلید می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-3441 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    403 × 145 × 22 میلی‌متر
  • وزن
    400 گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • تعداد کلیدها
    118 عدد
  • طول کابل
    1.5 متر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • کیبورد سازگار با سیستم عامل‌های
    Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X, Linux
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سایر قابلیت‌های صفحه کلید
    دارای کلیدهای مالتی مدیا
  •  
    دارای کلیدهای میانبر
  •  
    بدون نیاز به نصب نرم افزار

لاجی لوک:

ابعاد کیبورد
22 × 145 × 403 ميلی متر
وزن کیبورد
400 گرم
طول کابل کیبورد
1.5 متر
پوشش ظاهری کابل کیبورد
PVC (پلاستیک)
کلیدهای Function
 
تعداد کلیدهای میانبر
15 عدد
ورودی USB
 
ورودی و خروجی میکروفون - هدفون
 
تاچ پد
 
صفحه نمایش
 
مقاوم در برابر نفوذ مایعات
 
مقاوم در برابر گرد و غبار
 
چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
 
حروف حک شده فارسی
 

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 2.0
منبع تغذیه
پورت USB

سایر ویژگی ها

درایور یا اپلیکیشن اختصاصی
 
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows 7, 8, 10 - Vista - XP
 
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

کیبورد باسیم بیاند BK-3441 در ابعاد 403*145*22 میلی متر و وزن 400 گرم روانه بازار شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند. این کیبورد سیمی دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و در اثر صدماتی مانند ضربه یا خط و خش به آسانی آسیب نمی بیند. بنابراین می توانید برای استفاده طولانی مدت بر روی این کیبورد حساب باز کنید. توجه داشته باشید که کیبورد کامپیوتر Beyond BK-3441 به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی نشده است.

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با کیبورد Beyond BK-3441 مجهز بودن آن به کلیدهای نرم و بزرگ است که باعث می شود تا تایپ با آن با دقت و سرعت بسیار بالایی انجام شود. همچنین بر روی کلیدهای این کیبورد حروف فارسی حک شده که کمک زیادی به شما در هنگام تایپ می کند. این حروف دارای کیفیت چاپ بسیار مطلوبی هستند و به مرور زمان کم رنگ یا محو نمی شوند. لازم به ذکر است که ضربه پذیری کلیدهای کیبورد کامپیوتر با سیم بیاند BK-3441 حدود 20 میلیون ضربه می باشد. در مجموع با توجه به قیمت کیبورد کامپیوتر بیاند BK-3441 می توان کیفیت ساخت و طول عمر آن را ایده آل ارزیابی کرد.

 کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-3441 دارای 118 کلید (شامل 103 کلید اصلی و 15 کلید میانبر و مالتی مدیا) است و کاملاً برای کار روزمره با کامپیوتر مانند تایپ، مرور صفحات وب، مصارف اداری و حتی برنامه نویسی مناسب است. کلیدهای میانبر و مالتی مدیای این کیبورد به صورت جداگانه و در قسمت بالای صفحه قرار دارند. این نوع طراحی امکان استفاده سریع تر و آسان تر از این دکمه ها را فراهم می آورد. همچنین سه چراغ مربوط به فعال بودن ماشین حساب (Num Lock) و کلیدهای کپس لاک و اسکرول لاک در قسمت گوشه بالایی صفحه کلید با سیم کامپیوتر بیاند BK-3441 تعبیه شده است.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. بای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-7200 یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 19x194x466 میلی متر و وزن 600 گرم طراحی شده است. هم چتین این محصول دارای طول کابل 1.5 متر و تعداد 105 کلید می باشد. به علاوه کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-7200 دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و هم چنین مایعات و اب می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-7200 در ادامه می باشد.

ایدی بازار:

  • کیبورد

    • کیبورد با سیم بیاند BK-7200

    • مشخصات کلی

      • 466×194×19 میلی‌متر

      • 600 گرم

      • Beyond

      • Black (مشکی)

    • مشخصات فنی

      • با سیم

      •  

      •  

      • پورت USB

      • 1.5 متر

      •  

      •  

      • 105

      •  

      •  

      •  

      •  

      •  

      • لاجی لوک:

      • ابعاد کیبورد
        19 × 194 × 466 ميلی متر
        وزن کیبورد
        600 گرم
        طول کابل کیبورد
        1.5 متر
        پوشش ظاهری کابل کیبورد
        PVC (پلاستیک)
        کلیدهای Function
         
        ورودی USB
         
        ورودی و خروجی میکروفون - هدفون
         
        تاچ پد
         
        صفحه نمایش
         
        مقاوم در برابر نفوذ مایعات
         
        مقاوم در برابر گرد و غبار
         
        چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
         
        حروف حک شده فارسی
         
        ویژگی های کیبورد
        دارای نور پس زمینه کیبورد (backlight)

        مشخصات فنی

        نوع اتصال
        باسیم
        نوع رابط
        پورت USB 2.0
        منبع تغذیه
        پورت USB
         
         
        ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
         

        در ساخت کیبورد باسیم بیاند BK-7200 از پلاستیک مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول از مقاومت قابل قبولی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خط و خش برخوردار است. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی این کیبورد حساب باز کنید. لازم به ذکر است که کیبورد کامپیوتر Beyond BK-7200 در ابعاد 466*194*19 میلی متر و وزن 600 گرم عرضه شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند. کلیدهای این کیبورد سیم دار نیز از عملکردی نرم، روان و تقریباً بی صدا برخوردار بوده و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. کیبورد سیمی بیاند BK-7200 به فضای استراحت دست یا Palm Rest نیز مجهز است که باعث می شود تا در هنگام کار طولانی مدت با کیبورد دچار احساس خستگی و ناراحتی در مچ های دست خود نشوید. از این جهت این کیبورد برای تایپیست ها و کسانی که ساعات زیادی از طول روز را به کار با کامپیوتر می گذرانند، کارایی بالایی دارد.برای آشنایی با دیگر قابلیت های  کیبورد با سیم بیاند Beyond BK-7200 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

         

         

         

         

         



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 یکی از با کیفیت ترین ماوس و کیبورد های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 103x55x38 میلی متر و وزن 68 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای سه کلید میانبر نیز می باشد. بعلاوه بر ان ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 دارای محدوده دقت 800 تا 1600 . دقت 1000 نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    103x55x38 میلی‌متر
  • وزن
    68 گرم
  • تعداد کلیدها
    3 عدد

مشخصات فنی

  • ماوس نوع اتصال
    با سیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • محدوده دقت
    800 تا 1600
  • دقت
    1000

لاجی لوک:

مشخصات ماوس

ابعاد ماوس
38.12 × 55.32 × 103 میلی متر
وزن ماوس
68 گرم
طول کابل ماوس
1.6 متر
پوشش ظاهری کابل ماوس
PVC (پلاستیک)
تعداد کلیدهای ماوس
3
نوع حسگر ماوس
اپتیکال - Optical
دقت
1000dpi
ویژگی های ماوس
قابليت کارکردن با هر دو دست

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 2.0
منبع تغذیه
پورت USB

سایر ویژگی ها

درایور یا اپلیکیشن اختصاصی
 
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows 7, 8, 10 or later - Vista
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

یکی از ویژگی های کاربردی موس باسیم بیاند BM-1090 قابل استفاده بودن آن با هر دو دست است. از این جهت این موشواره کامپیوتر هم برای کاربران راست دست و هم برای کاربران چپ دست وسیله ای کاربردی به شمار می آید. ضمن اینکه در ساخت ماوس با سیم کامپیوتر بیاند BM-1090 اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و هنگام کار با آن حس خستگی و ناراحتی به شما دست نمی دهد. این ویژگی برای آن دسته از افرادی که ساعات زیادی از طول روز را به کار با کامپیوتر می گذرانند، اهمیت زیادی دارد. ماوس بیاند مدل BM-1090 از عملکرد نرم و روانی برخوردار بوده و به مرور زمان از کیفیت دکمه های آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که این ماوس در ابعاد 103*55*38 میلی متر و وزن حدود 68 گرم عرضه شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند.

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 به سه دکمه شامل کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول مجهز است و نیازهای شما در کار روزمره با کامپیوتر را به خوبی برطرف می کند. همچنین در این ماوس از حسگر اپتیکال بهره برده شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن بر روی انواع سطوح (مانند پدهای پارچه ای، چوب، کاغذ و...) به آسانی استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس اپتیکال بیاند BM-1090 دارای دقت 1000 dpi است و عملکرد دقیق و سریعی از خود نشان می دهد.

 موس مشکی بیاند BM-1090 در دسته ماوس های باسیم جای دارد و از طریق کابل USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود. برای استفاده از این ماوس نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی بر روی سیستم خود ندارید و تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه مورد نظر خود متصل کنید. ماوس بیاند BM-1090 با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار بوده و کارایی بالایی در محیط های مختلف کاری دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کابل این ماوس دارای طول 1.6 متر بوده و از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، گره خوردگی و پاره شدن برخوردار است.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1215 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 38x61x113 میلی متر و وزن 560 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت هایی نظیر تعداد 3 عدد کلید و هم چنین محدوده دقت 800 تا 1600 می باشد. به علاوه ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1215 دارای نوع رابط USB نیز می باشد. برای اشنایی با دیر قابلیت های ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1215 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    113*61*38 میلی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد کلیدها
    3 عدد

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    با سیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • ماوس یا نوع حسگر
    اپتیکال
  • محدوده دقت
    800 تا 1600
  • دقت
    1200 DPI
  • قابلیت کارکردن با هر دو دست
    بله
  • ابعاد
    113*61*38 mm

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

بسیاری از کارمندان، دانشجویان و کاربران خانگی ساعات زیادی از روز خود را به کار کامپیوتر می گذرانند و از این جهت ماوس برای آنها وسیله ای پرکاربرد به شمار می آید. اگر جزء این دسته از افراد هستید و قصد خرید ماوس برای مصارف عادی و روزمره را دارید، ماوس بیاند مدل BM-1215 نیازهای شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. این ماوس دارای سه کلید است و امکان استفاده از آن با هر دو دست چپ و راست وجود دارد. از دیگر مشخصات ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1215 می توان به طراحی ارگونومیک، دقت بالا در عملکرد و اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ با کابل USB اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

یکی از مشخصات مهم موس باسیم بیاند BM-1215 رعایت اصول ارگونومی در طراحی آن است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از ماوس دست های شما دچار احساس خستگی و ناراحتی نشود. از این جهت می توان این ماوس کامپیوتر را برای استفاده های طولانی مدت انتخاب مناسبی دانست. ضمن اینکه ماوس Beyond BM-1215 با هر دو دست قابل استفاده است و هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست می توانند به آسانی با آن کار کنند.

 

از لحاظ کیفیت ساخت نیز موس سیم دار Beyond BM-1215 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در ساخت این موشواره کامپیوتر از پلاستیک مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد؛ به طوری که برای مدتی طولانی می توانید بر روی استفاده از آن حساب باز کنید! ماوس کامپیوتر با سیم بیاند BM-1215 در ابعاد 113*61*38 میلی متر و وزن حدود 50 گرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

 

موس باسیم بیاند BM-1215 دارای دقت بسیار مطلوبِ 1200 dpi است و عملکردی دقیق، سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد! در هنگام استفاده از این ماوس با مشکلاتی مانند پرش های ناگهانی، لرزش، تأخیر در عملکرد یا کند شدن حرکت نشانه گر ماوس بر روی صفحه مانیتور مواجه نخواهید شد. همچنین در ماوس کامپیوتر بیاند BM-1215 از حسگر اپتیکال بهره برده شده و مشکلی در استفاده از آن بر روی انواع سطوح صاف مانند چوب، کاغذ و پدهای رایج ماوس وجود ندارد. در کل با توجه به قیمت ماوس با سیم اپتیکال بیاند BM-1215، باید کیفیت عملکرد آن را برای مصارف روزمره کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این مخصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2070 یکی از با کیفیت تریمن مخصولات ارائه شده به بازار می باشد. این محصول در ابعاد 150x80x200 میلی متر و ورن 650 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت اتصال با سیم و توان خروجی برابر با 6 وات می باشد. هم چنین این محصول دارای باتری با وزن 320 گرم نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2070 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد
    150x80x200 میلی‌متر
  • وزن
    650 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    باسیم
  • اتصال دهنده
    جک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB
  • اسپیکر با ورودی کارت حافظه
    ندارد
  • توان خروجی کلی
    6 وات
  • پورت USB
    ندارد
  • خروجی هدفون
    ندارد
  • ورودی صدا
    ندارد
  • ورودی میکروفون
    ندارد
  • میکروفون
    ندارد
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • ریموت کنترل
    ندارد
  • رادیو
    ندارد

مشخصات اسپیکر

  • باتری
    دارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    320 گرم

 

آسارایان:

اسپیکر دوتکه اداری بیاند محصولی زیبا و کارآمد است که  دارای یک آداپتور جهت اتصال به برق شهری و پورت USB جهت اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر می باشد
همچنین یکی از مزیت های بارز اسپیکر بیاند BZ-2070 خروجی جک 3.5 میلی متری هدفون از روی اسپیکر می باشد که اکثر اسپیکر های موجود در بازار این قابلیت را ندارند و باعث راحتی کاربر هنگام گوش دادن به فایل که همیشه برای اتصال هدست به پشت کیس یکی از دردسرهای کابرها بوده را حل کرده است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

همان طور که اشاره شد، اسپیکر کامپیوتر بیاند BZ-2070 دارای دو تکه است و در ابعاد 150*80*200 میلی متر و وزن کلی 650 گرم عرضه شده است. این اسپیکر فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند و حتی در فضاهای محدود نیز می توان به آسانی از آن استفاده کرد. اسپیکر دو تیکه بیاند BZ-2070 دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این اسپیکر دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و قسمت پشتی بدنه آن به صورت منحنی طراحی شده است. به طور کلی اسپیکر باسیم Beyond BZ-2070 از لحاظ طراحی ظاهری و کیفیت ساخت انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

هر یک از بخش های اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2070 دارای توان خروجی 3 وات هستند که باعث می شود تا توان خروجی کلی این اسپیکر برابر با 6 وات باشد. از این جهت می توان از قدرت و وضوح صدای اسپیکر کامپیوتر خانگی بیاند مدل Beyond BZ-2070 به خصوص در محیط های نسبتاً کم سروصدا و اتاق های کوچک اطمینان داشت. همچنین این اسپیکر صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر اسپیکر رومیزی کامپیوتر بیاند BZ-2070 هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که محدوده فرکانسی این اسپیکر برابر با 180 هرتز تا 20 هزار هرتز و نسبت سیگنال به نویز ان برابر با 80 دسی بل است. در مجموع با توجه به قیمت اسپیکر دو تیکه کامپیوتر بیاند BZ-2070 می توان کیفیت صدا و عملکرد آن را ایده آل ارزیابی کرد.

 برای استفاده از اسپیکردسکتاپ بیاند BZ-2070 نیاز به نصب هیچ گونه درایور یا نرم افزار خاصی وجود ندارد و تنها کافیست تا آن را از طریق یک کابل AUX به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید. این اسپیکر بلافاصله پس از اتصال کابل رابط آماده به کار خواهد بود. کاربرد اصلی اسپیکر خانگی بیاند 2070 به صورت رومیزی و در اتصال با کامپیوتر است؛ اما شما می توانید آن را به تمام دستگاه های دارای جک 3.5 میلی متری مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و نوت بوک هم متصل کنید.برای دزیافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول اینجا کلیک کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2055 یکی از باکیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 140x90x70 میلی متر و وزن 300 گرم طراحی شده است. هم چنین توان خروجی اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2055 نیز برابر با 6 وات می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2055 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد
    140x90x70 میلی‌متر
  • وزن
    300 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    باسیم
  • اتصال دهنده
    جک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB
  • اسپیکر دارای ورودی کارت حافظه
    ندارد
  • توان خروجی کلی
    6 وات
  • پورت USB
    ندارد
  • خروجی هدفون
    ندارد
  • ورودی صدا
    ندارد
  • ورودی میکروفون
    ندارد
  • میکروفون
    ندارد
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • ریموت کنترل
    ندارد
  • رادیو
    ندارد

مشخصات اسپیکر

  • باتری
    ندارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    150 گرم

آنوشان:

 اسپیکر هایی هستند که عموما کنار کامپیوتر و یا تلویزیون و در فروشگاهها مورد استفاده قرار میگیرد وچند تفاوت عمده با اسپیکرهای پرتابل دارد.

اول اینکه دغدغه شارژ دیگر وجود ندارد و همین باتری خور نبودن باعث طول عمر بیشتر دستگاه میشود. چرا که دستگاههایی نظیر اسپیکر و هدست که دارای باتری داخلی هستند طول عمری حدود 500 بار شارژ دارند که این طول عمر بسته به کیفیت باتری کم و زیاد میشود.

دومین اختلاف به حجم صدا اختصاص دارد، اسپیکرهای 3 تکه یا چند تکه به جهت داشتن ساب ووفر دارای بیس قوی تری نسبت به اسپیکرهای پرتابل است( البته در دسته قیمتی مشابه، نباید یک اسپیکر پرتابل هارمن را با یک اسپیکر 3 تکه متفرقه قیاس کرد) در ضمن مجزا بودن ساب از تیوترها باعث تفکیک صدای بیشتر در صدای بالا میباشد و مصرف کننده را کلافه نمیکند. 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اسپیکر دو تیکه بیاند BZ-2055 در ابعاد 140*90*70 میلی متر و وزن کلی 300 گرم عرضه شده و همان طور که اشاره شد، دارای دو بخش است. ابعاد جمع و جور و طراحی مربعی شکل این اسپیکر کامپیوتر باعث شده تا حتی در فضاهای محدود نیز بتوان از آن به آسانی استفاده کرد. اسپیکر باسیم Beyond BZ-2055 دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و به صورت دورنگ (مشکی همراه با نوار زرد رنگ) ارائه شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده از این اسپیکر جلوه ای جذاب به میز شما در منزل یا محل کارتان ببخشد!

از لحاظ کیفیت ساخت نیز اسپیکر کامپیوتر بیاند BZ-2055 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این اسپیکر خانگی از پلاستیک مرغوب ساخته شده و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. پس در صورت استفاده صحیح، اسپیکر با سیم بیاند BZ-2055 برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2055 قابلیت استفاده فوق العاده آسان آن است! برای این منظور فقط کافیست تا کابل های 3.5 میلی متری و USB اسپیکر را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. کابل 3.5 میلی متری وظیفه انتقال سیگنال های صوتی و کابل USB وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز اسپیکر را بر عهده دارند. بنابراین برای راه اندازی و استفاده از این اسپیکر نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی بر روی سیستم خود ندارید. لازم به ذکر است که بر روی کابل اسپیکر دسکتاپ بیاند BZ-2055 کلید تنظیم صدا نیز تعبیه شده است که به شما در استفاده راحت تر از آن کمک زیادی می کند.

 

اسپیکر رومیزی کامپیوتر بیاند BZ-2055 دارای توان 3 وات به ازای هر اسپیکر و توان خروجی کلی 6 وات است که برای مصارف عادی و روزمره مناسب به نظر می رسد. شما می توانید از این اسپیکر در اتاق های کم سروصدا و نسبتاً کوچک استفاده کرده و از صدایی واضح و شفاف بهره مند شوید. اسپیکر کامپیوتر خانگی بیاند BZ-2055 برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و کاربری مالتی مدیا گزینه مناسبی است و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. باید به این نکات هم اشاره کنیم که فرکانس پاسخگویی این اسپیکر برابر با 180 هرتز تا 20 هزار هرتز است که بخش زیادی از محدوده شنوایی انسان را دربرمی گیرد. همچنین نسبت سیگنال به نویز این اسپیکر برابر با 80 دسی بل است. در مجموع با توجه به قیمت اسپیکر دو تکه بیاند BZ-2055 می توان کیفیت و قدرت صدای آن را برای مصارف خانگی و اداری مناسب ارزیابی کرد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2055 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

شارژر فندکی ولکانو Volkano VK-8013-BK یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ولکانو می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی از جمله ولتاژ ورودی 127 وات و ولتاز خروجی 57 وات می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده با موبایل نیز می باشد. برای آشنای با دیگر قابلیت های شارژر فندکی ولکانو Volkano VK-8013-BK در ادامه متن بات ما همراه باشید.

لیانا:

این شارژر فندکی دارای قابلیت Fast Charging سرعت ۱۸W و استاندارد Qualcomm Quick Charge 3.0 است که برای شما شارژ سریعی را فراهم می‌کند.

 

 ایده برتر پارسیان :
 

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید یا شرایط شغلی تان به گونه ای است که باید ساعات زیادی از روز را در حال رانندگی بگذرانید، شارژر فندکی ولکانو VK-8013-BK یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی خودرو در درگاه فندک ماشین شما نصب می شود و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 ولت) را به جریان برق مورد نیاز دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. پس با به همراه داشتن شارژر فندکی ولکانو Volkano VK-8013-BK با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نخواهید بود! این شارژر فندکی از قابلیت فست شارژ نیز برخوردار است و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

شارژر فندکی ماشین ولکانو VK-8013-BK دارای دو پورت USB است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را با آن به صورت هم زمان شارژ کنید. بنابراین با استفاده از این شارژر فندکی مجبور به شارژ نوبتی دستگاه های خود نخواهید بود و می توانید کارهایتان را با سرعت بیشتری به پیش ببرید! همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ولکانو Volkano VK-8013-BK از فناوری شارژ سریع کوالکوم QC 3.0 پشتیبانی می کند و از توان 18 وات برخوردار است. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی برابر با 3 آمپر با ولتاژ 5 ولت و 2 آمپر با ولتاژ 9 ولت است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از امکان شارژ سریع، گوشی شما نیز باید دارای این قابلیت باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی سریع ولکانو VK-8013-BK برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و دیگر دستگاه های دیجیتال نیز کارایی دارد.

 

شرکت ولکانو در ساخت شارژر فندکی فست شارژ مدل VK-8013-BK از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک و فلز استفاده کرده است. از این جهت این محصول در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و رها شدن از دست و برخورد با زمین مقاومت قابل توجهی دارد. شارژر فندکی موبایل ولکانو VK-8013-BK دارای ابعاد بسیار مناسبی نیز هست و استفاده از آن مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. در کناره بدنه این شارژر فندکی دو برآمدگی فلزی وجود دارد که باعث محکم قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک می شود. بنابراین شارژر فندکی خودرو ولکانو مدل Volkano VK-8013-BK با تکان های ماشینِ در حال حرکت از محل خود خارج نمی شود و جریان برق آن قطع و وصل نمی شود. این ویژگی از آسیب رسیدن به باتری گوشی شما در حین شارژ شدن جلوگیری می کند. همچنین بر روی بدنه این شارژر فندکی یک نشانگر LED تعبیه شده که روشن بودن آن به معنای جریان یافتن برق در شارژر می باشد.

 

با خرید شارژر فندکی ولکانو Volkano VK-8013-BK و استفاده از آن می توانید در حین رانندگی گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه تان را شارژ کنید. این شارژ فندکی سریع توانایی شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد و از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. بنابراین استفاده از شارژر فندکی ماشین فست شارژ ولکانو VK-8013-BK سرعتی عالی در شارژ شدن گوشی های دارای فناوری فست شارژ را به ارمغان می آورد! کیفیت ساخت عالی و نصب محکم در درگاه فندک انواع خودروی سواری از دیگر ویژگی های این شارژر فندکی به شمار می آید.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایدهب رتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ولکانو می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر باتری با ظرفیت 110 میلی امپر بر ساعت با مدت شارژدهی 9 ساعت می باشد. هم چنین این محصول دارای بلوتوث 5 می باشد و با انوع گوشی های موبایل و تبلت سازگاری دارد. برای اطلاعات بیشتر به سایت ایدهب رتر مراجعه فرمایید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر به گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش، پیاده روی یا انجام فعالیت های روزانه علاقه دارید، هندزفری ولکانو VK-1101-BK یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود! این هندزفری بلوتوث از سری محصولات شرکت معتبر ولکانو است و در دسته هندزفری های بلوتوثی جای دارد. بنابراین به آسانی می توانید آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت به صورت بی سیم متصل کرده و به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید! همچنین هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK از قابلیت مکالمه نیز برخوردار است و کارایی بالایی برای تماس دادن به پاسخ های دریافتی دارد. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، شارژدهی مناسب باتری و طراحی ظاهری زیبا و شیک از دیگر مشخصات هندزفری بی سیم ولکانو VK-1101-BK است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

هندزفری Volkano VK-1101-BK از جنس رابر است و به صورت ضد تعریق طراحی شده است. از این جهت می توان آن را برای استفاده در حین ورزش یا پیاده روی کاملاً مناسب دانست. شما می توانید کابل این هندزفری را به دور گردن خود انداخته و گوشی های آن را به آسانی در گوش هایتان قرار دهید. سرگوشی های هندزفری گردنی ورزشی ولکانو VK-1101-BK از پلاستیک نرم ساخته شده اند و به شکلی کاملاً محکم و راحت در گوش قرار می گیرند. بنابراین در هنگام تحرک و فعالیت، گوشی های این هندزفری از گوش شما خارج نخواهند شد. ضمن اینکه سرگوشی های این هندزفری دارای خاصیت مغناطیسی نیز هستند و این امکان برای شما وجود دارد تا در هنگام عدم نیاز به هندزفری، آنها را به یکدیگر بچسبانید. این ویژگی به شما در حمل و استفاده راحت تر از هندزفری بی سیم بلوتوثی ولکانو مدل Volkano VK-1101-BK کمک زیادی می کند.

 

شما می توانید به آسانی هندزفری تو گوشی بیسیم ولکانو VK-1101-BK را به صورت بدون سیم به گوشی موبایل و تبلت خود متصل کنید. این هندزفری به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و از طریق جستجو در لیست بلوتوث گوشی یا تبلت، می توان به آن متصل شد. بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در ارتباط وایرلس، به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه مورد نظر خود جهت اتصال به آن توجه داشته باشید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که بُرد هندزفری گوشی موبایل ولکانو VK-1101-BK برابر با 10 متر و محدوده فرکانسی عملکرد آن برابر با 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. بنابراین این هندزفری توانایی پخش تمامی صداهای قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد و کارایی بالایی در هنگام مکالمه و پخش انواع موسیقی دارد.

 

هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK دارای نسبت سیگنال به نویز 95 دسی بل و آمپدانس 32 اهم است و در آن از درایورهای 10 میلی متری استفاده شده است. این هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل صدایی شفاف، واضح و بدون نویز را به شما ارائه می دهد و لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را برای شما دو چندان می کند! همچنین سرگوشی های دستگاه هندزفری بیسیم ولکانو VK-1101-BK به گونه ای طراحی شده که از ورود سروصدای اضافی موجود در محیط به گوش جلوگیری می کند. همان طور که اشاره شد، هندزفری ولکانو مدل VK-1101-BK از قابلیت مکالمه نیز برخوردار بوده و به میکروفون مجهز است. میکروفون به کار رفته در این هندزفری از کیفیت عملکرد قابل توجهی بهره می برد و صدای شما را با کیفیتی عالی به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. لازم به ذکر است که بر روی کابل این هندزفری دکمه های کنترلی آن برای تنظیم میزان صدا و مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.برای مراجعه به این سایت اینجا کلیلک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

کیبورد و ماوس با سیم بیاند beyond BMK-6141 یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 467x210x23 میلی متر و وزن 780 گرم طراحی شده است.هم چنین این محصول دارای اتصال از نوع با سیم و تعداد 10 کلید میانبر می باشد. به علاوه این محصول دارای موس با ابعاد 110x62x38 میلی متر نیز خواهد بود.برای آشنایی با دیگر قابلیت های کیبورد و ماوس با سیم بیاند beyond BMK-6141 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23 × 210 × 467 میلی‌متر
  • وزن
    780 گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • تعداد کلیدها
    115 عدد عدد
  • تعداد کلیدهای میانبر
    10 عدد عدد
  • ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    ندارد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • منبع تغذیه
    USB

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • ابعاد ماوس
    38 × 62 × 110 میلی‌متر
  • تعداد کلیدهای ماوس
    3 عدد عدد
  • نوع حسگر ماوس
    اپتیکال
  •  

ابعاد کیبورد
23 × 200 × 469 ميلی متر
وزن کیبورد
780 گرم
طول کابل کیبورد
1.5 متر
پوشش ظاهری کابل کیبورد
PVC (پلاستیک)
کلیدهای Function
 
تعداد کلیدهای میانبر
10 عدد
ورودی USB
 
ورودی و خروجی میکروفون - هدفون
 
تاچ پد
 
صفحه نمایش
 
مقاوم در برابر نفوذ مایعات
 
مقاوم در برابر گرد و غبار
 
چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
 
حروف حک شده فارسی
 

مشخصات ماوس

ابعاد ماوس
38 × 64 × 103 ميلی متر
وزن ماوس
72 گرم
طول کابل ماوس
1.35 متر
پوشش ظاهری کابل ماوس
PVC (پلاستیک)
تعداد کلیدهای ماوس
3
نوع حسگر ماوس
اپتیکال - Optical
دقت
1000dpi
ویژگی های ماوس
قابليت کارکردن با هر دو دست

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 2.0
منبع تغذیه
پورت USB

سایر ویژگی ها

درایور یا اپلیکیشن اختصاصی
 
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows 7, 8, 10 - Vista - XP
 
 
 

ست ماوس و کیبورد با سیم بیاند مدل BMK-6141 دارای صفحه کلیدی مجهز به 115 دکمه است. روی این دکمه ها علاوه بر حروف انگلیسی، حروف فارسی نیز حک شده است. لار به ذکر است حروف فارسی حک شده در کیبورد و ماوس فراسو مدل 6141Beyond BMK-6141 از کیفیت بالایی برخوردار هستند به طوری که برای مدت زمان طولانی ماندگار خواهند بود. به همین دلیل این ست انتخابی مناسب برای استفاده در ادارات، مدارس، شرکت های اینترنتی یا حتی رفع نیاز های شما در مدارس می باشد.

برقراری اتصال در کیبورد و ماوس بیاند 6141 با استفاده از کابل USB تعبیه شده در این دستگاه انجام می شود. برای برقراری اتصال در این دستگاه، شما می توانید کیبورد و ماوس با سیم مدل Beyond BMK-6141 را با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. هم چنین قابلیت اتصال ماوس همراه در مجموعه ماوس و کیبورد Beyond BMK-6141 به لپ تاپ نیز وجود دارد.

کیبورد Beyond BMK-6141 در ابعاد 467*210*23 میلی متر و وزن 780 گرم طراحی شده است. طراحی کلید ها در این کیبورد با کیفیت و خوش ساخت به گونه ای است که هنگام استفاده از کیبورد چه برای تایپ با کلید های استاندارد و چه برای استفاده از کلید های میانبر به هیچ وجه دچار هیچگونه مشکلی نخواهید شد.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1080 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 38x62x116 میلی متر و وزن 50 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت هایی نظیر اتصال با سیم، محدوده دقت 800 تا 1600 و طول کابل 1.3 متر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1080 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنیBeyond BM-1080 Mouse

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    116*62*38 میلی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد کلیدها
    3 عدد

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    با سیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • نوع حسگر
    اپتیکال
  • محدوده دقت
    800 تا 1600
  • دقت
    1000 DPI
  • طول کابل
    1.3 متر
  • قابلیت کارکردن با هر دو دست
    بله
  • ماوس با سیم سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows , Android , IOS
  • ابعاد
    116*62*38 mm

 

لاجی لوک:

بعاد ماوس
38.2 × 62.15 × 116.6 میلی متر
وزن ماوس
70 گرم
طول کابل ماوس
1.3 متر
پوشش ظاهری کابل ماوس
PVC (پلاستیک)
تعداد کلیدهای ماوس
3
نوع حسگر ماوس
اپتیکال - Optical
دقت
1000dpi
ویژگی های ماوس
قابليت کارکردن با هر دو دست  
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

موس باسیم بیاند BM-1080 در ابعاد 116*62*38 میلی متر و وزن حدود 70 گرم عرضه شده و در ساخت آن اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده است. به طوری که استفاده طولانی مدت از آن باعث ایجاد حس خستگی و ناراحتی دست شما نمی شود. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با موس سیم دار بیاند 1080 سازگاری آن با هر دو دست چپ و راست است. پس این ماوس هم برای کاربران چپ دست و هم برای کاربران راست دست کارایی بالایی دارد. ضمن اینکه ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1080 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خراشیدگی دارد.

ماوس Beyond BM-1080 مجهز به سه کلیدِ کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول است که برای مصارف روزمره و کار عادی با کامپیوتر کاملاً مناسب به نظر می رسد. همان طور که اشاره شد، این ماوس از نوع باسیم است و از طریق کابل USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود. استفاده از موس کامپیوتر مشکی بیاند BM-1080 به راحتی انجام پذیر است و نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی برای این منظور نیست. تنها کافیست تا کابل آن را به پورت USB دستگاه خود متصل کنید و پس از آن بلافاصله ماوس کامپیوتر آماده به کار خواهد بود.

حسگر به کار رفته در موس 1080 بیاند از نوع اپتیکال است و از این جهت به آسانی می توانید از آن بر روی انواع سطوح (مانند چوب، کاغذ، پدهای پارچه ای و...) استفاده کنید. این ماوس باسیم دارای عملکرد نرم و روانی است و به خوبی نیازهای شما در کارِ عادی با کامپیوتر را برطرف می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس بیاند BM-1080 دارای دقت 1000 dpi است و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند کندی سرعت حرکت نشانه گر بر روی صفحه مانیتور، تأخیر در عملکرد یا پرش های ناگهانی مواجه نخواهید شد.برای اطلاعت بیشتر در رابطه با این محصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی