.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخاه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 43.6x303.2x980.9 میلی متر و سایز 38 اینچ طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و رزولوشن 545x1920 پیکسل می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

این روزها در بسیاری از فروشگاه ها و محیط های تجاری به جای استفاده از تابلوهای سنتی تبلیغاتی از دیجیتال ساینیج استفاده می شود. ساینیج هوشمند دستگاهی است که امکان نمایش محتوای تبلیغاتی و اطلاعات مختلف را با متون متحرک، عکس، انیمیشن و ویدئو را در اختیار شما می گذارد و کمک زیادی به جلب توجه مشتریان به سمت تصاویر مورد نظر شما می کند. از جمله این محصولات باید به دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 اشاره کنیم که در ابعاد 38 اینچ عرضه شده و دارای طراحی کشیده است. این دستگاه دیجیتال ساینیج برای استفاده در رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها برای نمایش منو، بوتیک ها، مغازه های فروش لوازم آرایش و دیگر مشاغل برای نمایش محتوای تبلیغاتی و قیمت ها و تخفیف ها، قطار و ایستگاه مترو برای نمایش اطلاعات ایستگاه ها و سایر مکان های تجاری و عمومی کاربرد دارد.

همان طور که اشاره شد، دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH380 در ابعاد 38 اینچ عرضه شده و دارای وزن 6.4 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن مناسب باعث نصب راحت این تابلو تبلیغاتی دیجیتال در مکان های مختلف می شود. شما می توانید از ساینیج هوشمند بنکیو BH380 بر روی پایه به صورت ایستاده یا نصب شده بر روی دیوار یا سقف بهره ببرید. همچنین این دیجیتال ساینیج از قابلیت نمایش تصاویر هم به صورت عمودی (پرتره) و هم به صورت افقی (Landscape) برخوردار است. بنابراین متناسب با دکوراسیون محل کار و محدودیت های محل نصب، می توانید از نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ BH380 به طور دلخواه خود استفاده کنید.

از لحاظ کیفیت تصاویر هم دیجیتال ساینیج 38 اینچ بنکیو مدل BH380 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ساینیج هوشمند با شدت روشنایی عالی 800 نیتس عرضه شده و تصاویری شفاف، درخشان و واضح را به ارمغان می آورد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو BH380 در مکان های کاملاً روشن و پرنور استفاده کنید. همچنین زاویه دید عمودی و افقی این دیجیتال ساینیج برابر با 178 درجه است که باعث می شود تا مخاطبان شما در هر زاویه ای که نسبت به آن هستند، قادر به مشاهده تصاویر به شکلی واضح باشند. این ویژگی باعث می شود تا افراد در حال حرکت نیز مشکلی در مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج BenQ BH380 نداشته باشند.

از دیگر ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 باید به سازگاری آن با نرم افزار قدرتمند X-Sign اشاره کنیم که بیش از 100 قالب برای طراحی محتوا را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از متون متحرک، عکس، ویدئو، انیمیشن و QR Code در طراحی محتوای مورد نظرتان بهره ببرید. نرم افزار X-Sign بر پایه سیستم Cloud طراحی شده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از طریق اینترنت، محتوای در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BH380 را مدیریت کنید.اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 بدست اورید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 


 










:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL550 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخته شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 45.5x710x1233.4 میلی متر و رزولوشن 1080x1920 طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 50000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این مخصول ردادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

دیجیتال ساینیج 55 اینچ بنکیو مدل SL550 در حالت پیش فرض از سیستم عامل اندروید بهره می گیرد. بنابراین شما می توانید از انواع اپلیکیشن های تحت اندروید بر روی آن بهره مند شوید. به عنوان مثال می توانید از مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و...) بر روی تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو SL550 استفاده کرده و یا از پلیرهای متنوع برای پخش ویدئو بهره ببرید. همچنین این دستگاه دیجیتال ساینیج دارای پورت USB 2.0 نیز هست که از طریق آن قادر خواهید بود تا فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری را به صورت مستقیم به نمایش درآورید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 برای عملکرد نیازی به اتصال به کامپیوتر و سایر دستگاه ها ندارد! با این وجود بر روی بدنه آن پورت های DVI، HDMI، DisplayPort، LAN و سریال جهت اتصال به دستگاه های دیگر تعبیه شده است. لازم به ذکر است که امکان استفاده از دیجیتال ساینیج بنکیو مدل SL550 در قالب ویدئو وال و در کنار چند ساینیج دیگر نیز وجود دارد که به خصوص در پاساژها و محیط های تجاری کارایی بالایی دارد.

از آنجا که دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL550 با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن مطمئن بود. این دستگاه ساینیج تصاویری با کیفیت فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورد و دارای شدت روشنایی 450 نیتس و نسبت کنتراست 1100:1 است. این مشخصات بیانگر این است که از وضوح تصاویر نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 در محیط های پُرنور کاسته نمی شود و شما می توانید در هر مکانی از تصاویر شفاف و درخشان آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این ساینیج هوشمند با زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای عرضه شده و مشتریان شما در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشند، قادر به مشاهده واضح محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما خواهند بود.

شما می توانید از دیجیتال ساینیج SL550 بنکیو در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته برای نمایش بی وقفه تصاویر استفاده کنید! این تابلو تبلیغاتی دیجیتال دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و از طول عمر بالایی بهره می برد. به این ترتیب در ایام تعطیل و در طول شب نیز می توان از ساینیج هوشمند بنکیو مدل BenQ SL550 برای نمایش تصاویر تبلیغاتی بهره برد. با توجه به این میزان کارکرد، می توان قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 را کاملاً ایده آل و مناسب ارزیابی کرد.


  • از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه ساینیج هوشمند بنکیو SL550 باید به توانایی آن در نمایش تصاویر هم به صورت افقی (Landscape) و هم به صورت عمودی (پرتره) اشاره کرد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید متناسب با دکوراسیون محل کار و محدودیت های نصب، از این ساینیج به دلخواه خود استفاده کنید. ضمن اینکه دیجیتال ساینیج بنکیو مدل SL550 از قابلیت نصب بسیار آسانی بر روی دیوار برخوردار است و با وزن 18 کیلوگرم روانه بازار شده است. قاب این ساینیج هوشمند دارای ضخامت 15.6 میلی متر در قسمت پایین و 9.5 میلی متر در قسمت های بالا، چپ و راست است. این نوع طراحی و ضخامت کم قاب باعث می شود تا توجه مخاطبان به طور کامل به محتوای در حال نمایش بر روی صفحه دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 جلب شود.










:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson ET-2720 در ابعاد 254x579.1x375.9 میلی متر و وزن 3.99 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای سرعت کپی و چاپ برابر با 10.5 برگ در دقیقه و اسکن با رزولوشن 600x600 dpi می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson ET-2720 در ادامه متن با ما همراه باشید.

کانن اچ پی:

Epson ET-2720 Colour Inkjet Printer
پرینتر سه کاره جوهرافشان اپسون ای تی 2720
پرینت-اسکن-کپی

سرعت چاپ سیاه سفید : 10.5 صفحه در دقیقه
سرعت چاپ رنگی : 5 صفحه در دقیقه
کیفیت چاپ : 1440*5760 dpi
ورودی کاغذ : 100 برگ 
حداکثر سایز چاپ : A4
امکان وایرلس : دارد
کارتریج جوهری : Epson 522 
ظرفیت کارتریج جوهری مشکی : حدود 4500 برگ
ظرفیت کارتریج جوهری رنگی : حدود 7500 برگ

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

با خرید پرینتر جوهر افشان خانگی اپسون ET-2720 و استفاده از آن می توانید عکس ها و تصاویر موجود بر روی گوشی موبایل و تبلت خود را در کسری از ثانیه به صورت وایرلس چاپ کنید! این دستگاه پرینتر جوهر افشان به وای فای مجهز است و از اتصال بدون سیم به انواع گوشی های هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند. همچنین پرینتر جوهر افشان وایرلس اپسون ET-2720 با اپلیکیشن موبایل اپسون (قابل نصب بر روی دستگاه های اندروید و iOS) نیز سازگار است که امکانات متعددی برای چاپ مستقیم از روی گوشی در اختیار شما قرار می دهد. پرینتر چند کاره اپسون ET-2720 با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria هم سازگار است. این سرویس ها امکان ارسال فایل از طریق اینترنت به دستگاه و صدور فرمان چاپ از راه دور را فراهم می آورند.

 

بر روی بدنه پرینتر رومیزی خانگی اپسون ET-2720 یک پورت USB نیز تعبیه شده که از آن می توان برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل استفاده کرد. در واقع این پرینتر هم از اتصال وایرلس و هم از اتصال با سیم پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در این زمینه دارد.



 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E87640z Plus در ابعاد 932.2x785x585 میلی متر و وزن 131.6 کیلوگرم طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت هایی نظیر کپی و چاپ با سرعت 40 برگ بر دقیقه و اسکن با رزولوشن 600x600 dpi می باشد.برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E87640z Plus در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

اگر به چاپ سیاه و سفید و رنگی در ابعاد بزرگ (A3) در کسب و کار خود نیاز دارید، پرینتر اچ پی  E87640z Plus  انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پرینتر از سری پرینترهای لیزری و سه کاره شرکت اچ پی است و علاوه بر پرینت به صورت یک رو و دو رو، از قابلیت های کپی و اسکن نیز برخوردار است. پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E87640z Plus برای استفاده در ادارات و شرکت های بزرگ، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین عرضه شده و سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد.

از لحاظ سرعت چاپ چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP E87640z Plus انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.  این دستگاه پرینتر لیزری اولین چاپ سیاه و سفید بر روی برگه A4 را در عرض 8.1 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 9.2 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد. پس از آن پرینتر لیزری رنگی اچ پی E87640z Plus قادر به چاپ در حالت یک رو با سرعت 40 برگ در دقیقه و در حالت دو رو با سرعت 40 تصویر در دقیقه قادر خواهد بود که سرعتی بسیار مطلوب به شمار می آید. لازم به ذکر است که پرینتر لیزری اچ پی E87640z Plus توانایی انجام حداکثر 300 هزار چاپ در ماه را دارد و دستگاهی توانمند و با دوام در این زمینه به شمار می آید. هرچند اگر به دنبال افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا از آن مطابق با توصیه شرکت اچ پی برای انجام 50 هزار چاپ در ماه استفاده کنید.

  • پرینتر سه  کاره اچ پی MFP E87640z Plus در حالت استاندارد قادر به پرینت با رزولوشن 600*600 dpi است. البته شما می توانید از این چاپگر برای چاپ با رزولوشن 1200*1200 dpi هم بهره ببرید. در این حالت تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با این پرینتر سه کاره لیزری رنگی از کیفیت و میزان خوانایی بسیار مناسبی بهره می برند. البته در صورت چاپ با بالاترین کیفیتِ پرینتر لیزری اداری اچ پی E87640z Plus (رزولوشن 1200*1200 dpi)، سرعت چاپ آن از حالت استاندارد کمتر خواهد بود.

    از پرینتر HP E87640z Plus برای انجام کپی سیاه و سفید و رنگی نیز می توان بهره برد. این پرینتر لیزری a3 قادر به انجام کپی در هر دو حالت یک رو و دو رو با سرعت 40 کپی در دقیقه است و کارایی بالایی در این زمینه دارد. از جمله قابلیت های پرینتر سه کاره لیزری اچ پی MFP E87640z Plus در زمینه کپی می توان به امکان انجام 999 کپی متوالی، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، تنظیم میزان روشنایی، کنتراست و میزان شارپ بودن تصویر سند، پاک کردن پس زمینه تصویر از خط و خطوط اضافه، کپی کارت شناسایی و جزوه، افزودن واترمارک، آماده کردن پیش نمایش و... اشاره کرد.










:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

پرینتر لیزری سه کاره HP MFP E7782 5dn Plus در ابعاد 827x735x570 میلی متر و وزن 89.55 کیلوگرم راخی شده است. این محصول دارای قابلبت های چاپ، کپی و اسکن می باشد. سرعت چاپ و کپیدر این محصول برابر با 25 برگ در دققیه یم باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E77825dn Plus انجام 300 هزار چاپ در ماه است؛ اما شرکت اچ پی توصیه کرده تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه، از آن برای انجام 30 هزار چاپ در طول ماه استفاده شود. از این جهت می توان این چاپگر را برای مصارف نیمه سنگین و انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط مناسب دانست. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت چاپ پرینتر لیزری اچ پی E77825dn Plus در هنگام چاپ بر روی برگه A4 برابر با 25 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ بر روی برگه A3 برابر با 12 برگ در دقیقه (در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی) است. ضمن اینکه سرعت چاپ دو روی این پرینتر لیزری a3 برابر با 18 تصویر در دقیقه است. پرینتر سه کاره لیزری اچ پی E77825dn Plus اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 9.7 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 11.7 ثانیه ارائه می دهد که سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.


  • در پرینتر سه کاره اچ پی MFP E77825dn Plus از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi را دارد. شما می توانید با استفاده از این اسکنر از اسناد مورد نظر خود با سرعت 80 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 160 تصویر در دقیقه به صورت دو رو اسکن بگیرید. همچنین این اسکنر امکاناتی مانند ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، سرویس ابری SharePoint، فولدر موجود در شبکه و حافظه های USB را در اختیار شما می گذارد.

    • از دیگر کارایی های پرینتر چند کاره اچ پی E77825dn Plus باید به توانایی آن در انجام کپی اشاره کرد. سرعت کپی این دستگاه پرینتر لیزری برابر با 25 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 18 تصویر در دقیقه به صورت دو رو است و از جمله امکانات آن در این زمینه می توان به تنظیم میزان روشنایی و کنتراست تصویر سند، ارائه پیش نمایش قبل از انجام کپی، پاک کردن پس زمینه از خط و خطوط اضافی، تنظیم عمودی یا افقی بودن تصویر، توانایی کپی از کارت شناسایی، کتاب و جزوه، افزودن واترمارک و... اشاره کرد.







:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5171 یکی از با کیفیت ترین کارت سانترال های موجود در بازار است. این محصول دارای ظرفیت 8 خط دیجیتال و هم چنین سازگاری با کارت سانترال های NS500 و NS700  می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5171 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

کارت DLC8 پاناسونیک مدل KX-NS5171، کارت خطوط داخلی دیجیتال می باشد که ظرفیت 8 خط دیجیتال را به سانترال اضافه می کند. این کارت در تجهیزات شبکه روی سانترال تحت شبکه پاناسونیک سری NS500 و NS700 نصب می شود. با این کارت می توان از قابلیت DXDP استفاده کرد. کارت NS5171 امکان وصل کردن کنسول DSS را نیز به مصرف کننده می دهد.


دلتا:

      • به عنوان کارت داخلی ۸ تایی دیجیتال مورد استفاده در دستگاههای سانترال مدل

KX-NS500 / NS700 /NS300

      • پوشش تلفن های سانترال دیجیتال سری DT7600 – DT300 – DT500 و T7665
      • امکان بهره برداری تا ۱۲ داخلی دیجیتال با DXDP

نحوه سیم بندی این کارت سانترال در قسمت گالری عکس

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

کارت ارتقا سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5171 دارای 8 پورت است و باعث ارتقای ظرفیت دستگاه سانترال در پشتیبانی از 8 خط داخلی دیجیتال می شود. بنابراین اگر از تلفن های دیجیتال در محل کار خود استفاده می کنید، این کارت ارتقا دستگاه سانترال کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال باید گفت که کارت سانترال KX-NS5171 پاناسونیک با تلفن های سانترال دیجیتال سری DT500، DT300، DT7600 و TV665 سازگار است. همچنین این کارت توسعه سانترال از قابلیت DXDP نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید از 16 خط داخلی بهره مند شوید! با توجه به این ویژگی می توان قیمت کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-NS5171 را کاملاً ایده آل و مقرون به صرفه ارزیابی کرد.



 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6181 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پتنایونیک می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر باکس های سازگار TDA600 و TDA620 می باشد. هم چنین این محصول جزو کارت سانترال های پرظرفیت نیز به حساب می اید.برای اشنایی با دیگر قابلیت ه8ای کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA6181 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده آّل گستر:

  • باکس های سازگار
    TDA600 - TDA620
  • امکانات و قابلیت ها
    کارت 16 پورت خطوط شهری
  • نوع پایه
     
  • کارکرد
    ارتقاء
  • ظرفیت
    پر ظرفیت
ایده برتر:
 

با خرید کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-TDA6181 و استفاده از آن می توانید تعداد خطوط شهری دستگاه سانترال خود را به میزان 16 خط افزایش دهید. این کارت توسعه سانترال برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ که ارتباطات تلفنی گسترده ای با مخاطبان خود دارند، کارایی بالایی دارد و با خطوط شهری آنالوگ سازگار است. توجه داشته باشید که کارت توسعه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA6181 برای نصب بر روی دستگاه های پرظرفیت KX-TDA600، KX-TDA620، KX-TDE600 و KX-TDE620 عرضه شده و یک اسلات از این دستگاه ها را اشغال می کند. لازم به ذکر است که دستگاه های سانترال ذکر شده در حالت اولیه دارای 10 اسلات هستند و از سه کابین افزایشی با ظرفیت هر یک 11 اسلات پشتیبانی می کنند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که حتماً در هنگام خرید کارت سانترال به سازگاری آن با مدل دستگاه خود دقت کنید. چرا که هر دستگاه سانترال از کارت های مختص به خود پشتیبانی می کند و امکان نصب هر کارتی بر روی یک دستگاه وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.

مانیتور لمسی 79 اینچی بنکیو BenQ RP790 یکی از با کیفیت ترین مانیتور های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 1847X1093X95 میلی متر و وزن 91 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی در ابعاد 79 اینچ می باشد. برای اشنایی با دیگر قابیلت های مانیتور لمسی 79 اینچی بنکیو BenQ RP790 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

نمایشگر لمسی مدل RP790 یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی BENQ است که در ابعاد 95 * 1093 * 1847 میلیمتر تولید شده و با وزن 91 کیلوگرم در بازار قطعات کامپیوتر به فروش می رسد. این مانیتور لمسی دارای صفحه نمایشی از نوع ال ای دی در اندازه 79 اینچ است که با رزولوشن 4K و شدت روشنایی 430 کالاندولا متر مربع امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد و میزان زمان پاسخگویی آن 5 میلی ثانیه می باشد و می تواند تصاویر را با زاویه دید 178 درجه به صورت افقی و عمودی برای کاربران فراهم نماید. مانیتور ال ای دی BenQ مدل RP790 قادر است که تا 10 لمس را به صورت همزمان پشتیبانی نماید و مجهز به دو بلندگو داخلی با توان خروجی 10 وات می باشد و از  پورت های متنوعی مانند VGA، HDMI، USB، RJ45، ورودی و خروجی Composite video و RS232 نیز بهره می برد و منبع تغذیه آن با ولتاژ 100 تا 240 ولت و توان مصرفی 250 وات به خوبی کار می کند و کاربرد آن در کلاس های درس، سالن های آموزشی، جلسات و اتاق مدیریت نیز قابل استفاده می باشد.

 

دیجی کالا:

نمایشگر لمسی مدل RP790 یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی BENQ است که در ابعاد 95 * 1093 * 1847 میلیمتر تولید شده و با وزن 91 کیلوگرم در بازار قطعات کامپیوتر به فروش می رسد. این مانیتور لمسی دارای صفحه نمایشی از نوع ال ای دی در اندازه 79 اینچ است که با رزولوشن 4K و شدت روشنایی 430 کالاندولا متر مربع امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد و میزان زمان پاسخگویی آن 5 میلی ثانیه می باشد و می تواند تصاویر را با زاویه دید 178 درجه به صورت افقی و عمودی برای کاربران فراهم نماید. مانیتور ال ای دی BenQ مدل RP790 قادر است که تا 10 لمس را به صورت همزمان پشتیبانی نماید و مجهز به دو بلندگو داخلی با توان خروجی 10 وات می باشد و از  پورت های متنوعی مانند VGA، HDMI، USB، RJ45، ورودی و خروجی Composite video و RS232 نیز بهره می برد و منبع تغذیه آن با ولتاژ 100 تا 240 ولت و توان مصرفی 250 وات به خوبی کار می کند و کاربرد آن در کلاس های درس، سالن های آموزشی، جلسات و اتاق مدیریت نیز قابل استفاده می باشد.

 

ایده برتر پارسیان:

 

با توجه به اینکه مانیتور تاچ 79 اینچ بنکیو RP790 در ابعاد بزرگِ 79 اینچی عرضه شده، می توانید از آن در اغلب کلاس های درسی استفاده کرده و تصاویری جذاب را به دانش آموزان خود ارائه دهید! این مانیتور لمسی دارای رزولوشون 3840*2160 پیکسل است و از قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K بهره می برد! بنابراین کوچکترین جزئیات نیز توسط این مانیتور لمسی 4K با بالاترین میزان وضوح به نمایش درخواهند آمد! مانیتور لمسی هوشمند بنکیو RP790 دارای شدت روشنایی 400 نیتس و کنتراست 1200:1 نیز هست و در کلاس های با چراغ روشن و پرنور نیز از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که زاویه دید عمودی و افقی این مانیتور لمسی برابر با 178 درجه است و تمام افراد حاضر در کلاس در هر مکانی که نشسته باشند، قادر به مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی آن خواهند بود.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG50 یکی از با کیفیت ترین ماشین حساب های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 188.5X89X18.6 میلی متر و وزن 230 گرم طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای نمایشگر ماتریسی با رزولوشن 384X216  پیکسل نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG50 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنیCasio fx-CG50 Calculator

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    18.6 × 89 × 188.5 میلی متر
  • وزن
    230 گرم
  • کیس محافظ
    بله

مشخصات فنی

  • نوع نمایشگر
    رنگی ماتریسی
  • رزولوشن نمایشگر
    216 × 384 پیکسل
  • تعداد رنگ نمایشگر
    65000
  • قابلیت پاک کردن آخرین ورودی
    بله
  • قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
    بله
  • قابلیت انجام محاسبات آماری
    بله
  • منبع تغذیه
    4 عدد باتری آلکالاین سایز نیم قلم AAA یا 4 باتری Ni-MH
  • دیگر ویژگی ها
    حافظه: RAM برابر با 61 کیلوبایت - فلش رام برابر با 16 مگابایت
  •  
    دارای 2900 عملکرد

 

آیتی بازار:

ماشین حساب کاسیو مدل fx-CG50 دارای حافظه رم برابر با 61 کیلوبایت و حافظه فلش برابر با 16 مگابایت می باشد. این ماشین حساب قابلیت پاک کردن آخرین ورودی،انجام محاسبات مثلثاتی و انجام محاسبات آماری را داشته و از نمایشگر رنگی ماتریسی و رزولوشن 216×384 پیکسل برخوردار است. ماشین حساب کاسیو مناسب برای امتحانات AP،‏ SAT،‏ SAT Subject،‏ PSAT،‏ NMSQT،‏ ACT و IB بوده و از منبع تغذیه 4 عدد باتری آلکالاین سایز نیم قلم AAA یا 4 باتری Ni-MH بهره می برد. این محصول دارای سه فرمت Xpress، Vector و Point برای نمودارهای سه بعدی می باشد و مجهز به درگاه میکرو یو اس بی است. ماشین حساب کاسیو در ابعاد 18.6×89×188.5 میلیمتر و با وزن 230 گرم تولید شده است و در بازار ماشین های مهندسی پرفروش می باشد.

 

ایده برتر پارسیان:

 

شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-CG50 را مجهز بودن آن به صفحه نمایش بزرگ 8 خطی با قابلیت نمایش 21 کاراکتر در هر سطح دانست. این نمایشگر از نوع رنگی است و امکان رسم انواع نمودارها، جداول و محور مختصات به صورت معمولی و سه بعدی را در اختیار شما می گذارد! با استفاده از ماشین حساب 21 رقمی کاسیو مدل Casio fx-CG50 می توانید از قابلیت رسم نمودار سه بعدی (3D Graph) در چهار حالت کروی، استوانه ای، مسطح و خطی بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این ماشین حساب امکان رسم حداکثر سه نمودار سه بعدی به صورت هم زمان را به شما می دهد و قادر به تشخیص ترکیب نمودارها و رابطه میان آنها می باشد. مجهز بودن به قابلیت زوم و زوم بک، چرخش عمودی و افقی، برش مقطعی و نمایش نمای محورهای X، Y و Z از دیگر امکانات ماشین حساب رومیزی کاسیو fx-CG50 در زمینه رسم نمودار است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5173 یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 50X177X279 میلی متر و وزن 0.458 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای 8 پورت خروجی آنالوگ می باشد. هم چنین مناسب برای پشتیبانی خطوط آنالوگ می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5173 از دیدگاهی سایت ها ی معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

مشخصات کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5173 :

  • وزن: 0.45 کیلوگرم
  • ابعاد: 279*177*50 میلیمتر
  • تعداد پورت : 8 پورت خروجی داخلی آنالوگ
  • مناسب برای سیستم : تحت شیکه سری NS500 و NS700
  • پروتکل قابل پشتیبانی : ISDN
  • سایر ویژگی ها :
    • دارای caller id داخلی
    • پشتیبانی خط آنالوگ
    • نیازمند فضای خالی در سانترال
    • پشتیبانی صفحه نمایشگر در خط آنالوگ
    • قابلیت پخش پیغام در حال انتظار

 

پایاتل:

ویژگی کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5173

  • MCSLC 8
  • کارت داخلی ۸ پورت آنالوگ با کالر آی دی
  • قابلیت پخش پیغام در حال انتظار
  • قابل نصب بر روی سانترال های :NS500 , NS700

 

ایده برتر :

 

با خرید کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-NS5173 و استفاده از آن می توانید ظرفیت خطوط داخلی دستگاه سانترال خود را به میزان 8 خط ارتقا دهید. این کارت سانترال از تلفن های آنالوگ پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در شرکت ها و کسب و کارهایی با تعداد کارمندان متوسط دارد. همچنین کارت ارتقا سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5173 به صورت پیش فرض از قابلیت کالر آیدی پشتیبانی می کند. به این معنا که بر روی تمام 8 خط داخلی خود، شماره فرد تماس گیرنده را در لحظه زنگ خوردن تلفن نمایش می دهد. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کارت کالر آیدی به صورت جداگانه ندارید که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. از دیگر امکانات کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-NS5173 می توان به قابلیت پخش پیغام در حال انتظار اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5162 یکی از با کیفیت ترین سانترال های موجود در بازار است. این محصول از نوع کارت های در بازکن می باشد و قابل استفاده در باکس های NS500 پاناسونیک می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5162 در ادامه با ما همراه باشید.

پایاتل:

مشخصات فنی : KX-NS5162

نوع محصول

کارت سانترال

نوع کارت خطوط

درب بازکن

نوع کارت

کارت درب باز کن

قابلیت اتصال به سری TE

ندارد

قابلیت اتصال به سری TDA

ندارد

قابلیت اتصال به سری TDE

ندارد

قابلیت اتصال به سری NS

دارد, قابل استفاده در باکس NS500 پاناسونیک

نیاز به اسلت

ندارد

برند

Panasonic

 

 

آیتی قیمت:

تجهیزات شبکه - آی تی قیمت در مورد کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5162 توضیح می دهد : کارت سانترال مدل KX-NS5162 در شرکت پاناسونیک تولید و روانه بازار شده است.کارت پاناسونیک مدل KX-NS5162 برای کارت سری N500 مناسب می باشد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

شرکت پاناسونیک را می توان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع تجهیزات مخابراتی شامل تلفن رومیزی، تلفن بیسیم، تلفن سانترال و دستگاه سانترال دانست که محصولات آن همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده است. این شرکت در زمینه تولید انواع کارت سانترال نیز فعالیت دارد و از میان محصولات آن می توان به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5162 اشاره کرد. این کارت سانترال برای راه اندازی سیستم درب بازکن از طریق خط تلفن داخلی کاربرد دارد. همان طور که می دانید باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی و خطوط داخلی و شهری در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد و امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی خطوط تلفن را برای شما فراهم می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده به بازار می باشد. این محصول در ابعاد 63.5x833.4x1452.3 میلی متر طراخی شده است. این مخصول هم چنین دارای قابلیت هایی نظیر زاویه دید 178 درجه و کارکرد برابر با 5000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501 یکی از تجهیزات تبلیغاتی مدرن موجود در بازار است که می توان از آن در مغازه ها، فروشگاه ها، پاساژها، رستوران ها، هتل ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کرد. این دیجیتال ساینیج که در واقع می توان آن را جایگزینی برای بردها و تابلوهای تبلیغاتی دانست، در ابعاد 65 اینچی عرضه شده و از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. مجهز بودن به سیستم عامل اندروید، امکان نصب افقی و عمودی و سازگاری با نرم افزار قدرتمند X-Sign برخی از ویژگی های دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

با توجه به اینکه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 سایز 65 اینچ در حالت پیشفرض به سیستم عامل اندروید مجهز است، برای استفاده از آن هیچ نیازی به اتصال به کامپیوتر نخواهید داشت! همچنین این ساینیج هوشمند دارای دو اسپیکر داخلی 10 واتی است و صدای مطلوبی را به شما ارائه می دهد. همچنین برای نمایش محتوای تبلیغاتی مورد نظرتان، می توانید فایل ها را بر روی فلش مموری ذخیره کنید و فلش خود را به یکی از دو پورت USB موجود بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 اتصال دهید. این دستگاه ساینیج توانایی نمایش مستقیم از روی فلش مموری را دارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که ساینیج هوشمند بنکیو SL6501 یک دستگاه کامل است که مستقل از اتصال به سایر دستگاه ها و بدون نیاز به کابل کشی می توان از آن استفاده کرد! این ویژگی نقش مهمی در نصب آسان آن در محیط های مختلف دارد. البته این دیجیتال ساینیج به پورت های ارتباطی DVI، HDMI و DisplayPort هم مجهز است که در صورت نیاز می توانید آن را به سایر دستگاه ها از طریق کابل رابط هم متصل کنید.

مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ SL6501 دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این ساینیج توانایی نمایش بی وقفه تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را دارد. بنابراین شما می توانید حتی در شب ها و در مواقع تعطیل بودن مغازه و فروشگاه خود نیز آن را برای نمایش تصاویر تبلیغاتی روشن بگذارید. با توجه به این میزان کاکرد می توان قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 را ایده آل دانست.

 

از لحاظ کیفیت تصاویر نیز دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه ساینیج هوشمند با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما ارائه می دهد. همچنین تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو SL6501 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد که باعث جلب نگاه مشتریان به محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیجیتال ساینیج  BenQ SL650 دارای شدت روشنایی 450 نیتس و کنتراست 1300:1 است و تصاویری شفاف و درخشان را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه زاویه دید عمودی و افقی این ساینیج برابر با 178 درجه است و محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمام مشتریان، فارغ از زاویه قرارگیری نسبت به ساینیج، قابل مشاهده خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 43.6x167.3x736.6 میلی متر طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای کنتراست 30001 ساعت و زاویه دید 178 درجه می باشد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت هیا دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

این روزها بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می دهند تا به جای استفاده از برد و تابلو، از تجهیزات دیجیتال مانند دیجیتال ساینیج برای نمایش تصاویر تبلیغاتی خود بهره ببرند! یک ساینیج هوشمند با کیفیت می تواند با ارائه تصاویری با کیفیت و درخشان نقش زیادی در جلب نظر مشتریان شما ایفا کند. از جمله این محصولات باید به دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 اشاره کنیم که در ابعاد 28 اینچ عرضه شده و از انعطاف بالایی در نصب، حتی در فضاهای محدود بهره می برد. این دستگاه دیجیتال ساینیج برای استفاده در انواع مشاغل و مغازه ها (مانند بوتیک ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و...)، رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودی ها (برای نمایش منو) و محیط های عمومی مانند مترو و داخل واگن قطار برای نمایش اطلاعات ایستگاه ها کاربرد زیادی دارد. شما می توانید دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 سایز 28 اینچ را به صورت نصب شده در قفسه اجناس، ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید.

 

دیجیتال ساینیج 28 اینچ بنکیو مدل BH280 در ابعاد 736.6*167.3*43.6 میلی متر و وزن 3 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت نصب بسیار آسانی بر روی پایه، دیوار یا سقف برخوردار است. یکی از مزیت های نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 نسبت به دیگر ساینیج های موجود در بازار، توانایی آن در نمایش تصاویر هم به صورت افقی (Landscape) و هم به صورت عمودی (پرتره) است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا متناسب با دکوراسیون فروشگاه و محدودیت فضای دردسترس برای نصب، بتوانید از این دستگاه ساینیج هوشمند به طور دلخواه بهره ببرید.

 

دوام و طول عمر بالا یکی دیگر از ویژگی های مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 است. این دیجیتال ساینیج دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بنابراین استفاده از ساینیج هوشمند بنکیو مدل BenQ BH280 برای نمایش بدون وقفه تصاویر در تمام 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته امکان پذیر است. پس شما می توانید در ایام تعطیل و در طول شب نیز این دستگاه دیجیتال ساینیج را به منظور نمایش تصاویر تبلیغاتی، قیمت ها و تخفیف های مورد نظرتان روشن بگذارید. با توجه به این میزان کارکرد، قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 را می توان کاملاً مناسب دانست.

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SU917 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده به بازار توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 260x147x339 میلی متر و وزن 3.7 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظی بزرگنمایی 1.5 برابر، عمر لامپ برابر با 2500 ساعت و وضوح برابر 1200x1920 پیکسل می باشد. برای اشنایی بادیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

یک ویدئو پروژکتور مرغوب و با کیفیت نقش مهمی در برگزاری موفق یک جلسه اداری دارد. انواع مختلفی از ویدئو پروژکتور برای مصارف اداری در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به ویدئو پروژکتور بنکیو SU917 اشاره کرد. این دیتا پروژکتور از نوع WUXGA بوده و از شدت روشنایی عالی بهره می برد. از این جهت با استفاده از آن خیالتان بابت کیفیت تصاویر به طور کامل راحت خواهد بود. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SU917 از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی نیز برخوردار است و در اکثر اتاق های جلسات ادارات و شرکت ها کاربرد دارد.

 رزولوشن دیتا پروژکتور BenQ SU917 برابر با 1920*1200 پیکسل است و در آن از فناوری DLP بهره برده شده است. این مشخصات باعث می شود تا بتوان به کیفیت بسیار مطلوب تصاویر ارائه شده توسط این دیتا پروژکتور dlp اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی جزئیات نیز به شکلی واضح بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور به نمایش درخواهد آمد! همچنین دیتا پروژکتور بنکیو SU917 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور اداری دارای نسبت کنتراست 7000:1 نیز هست و فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها را با میزان خوانایی قابل قبولی نمایش می دهد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SU917 می توان کیفیت تصاویر آن را ایده آل ارزیابی کرد.

 از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروجکشن بنکیو SU917 باید به نسبت کنتراست 5000 لومنی آن اشاره کنیم! با استفاده از این ویدیو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن ندارید و می توانید حتی در مکان های روشن و پُرنور نیز از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SU917 به اندازه ای است که تصاویر برای تمام افراد حاضر در اتاق جلسه واضح و قابل مشاهده خواهد بود.

 دیتا پروژکتور اداری بنکیو SU917 از نوع لامپی است و در آن از یک لامپ 340 واتی بهره برده شده است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 2500 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. اما شما می توانید با استفاده از ویدئو پروژکتور بنکیو مدل SU917 در حالت های اکو و اسمارت اکو طول عمر لامپ آن را به ترتیب تا 3000 ساعت و 3500 ساعت نیز افزایش دهید. این ویژگی به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری این ویدئو پروژکتور منجر می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ET-2760 یکی از با کیفیت ترین پرینتر های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 266.7x558.8x375.9 میلی متر و وزن 5.98 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول در با سرعت چاپ 10.5 برگ در دقیقه و رزولوشن 600x600 dpi انتخاب مناسبی برای استفاده در دفاتر تکثیر و چاپ می باشد. برای آشنایی یا دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ET-2760 در ادامه متن با ما همراه باشید.

کانن اچ پی:

 

 تماس بگیرید

Epson ET-2760 Colour Inkjet Printer
پرینتر سه کاره جوهرافشان اپسون ای تی 2760
پرینت-اسکن-کپی
سرعت چاپ سیاه سفید : 10.5 صفحه در دقیقه
سرعت چاپ رنگی : 5 صفحه در دقیقه
کیفیت چاپ : 1440*5760 dpi
ورودی کاغذ : 100 برگ
حداکثر سایز چاپ : A4
امکان وایرلس : دارد
کارتریج جوهری : Epson 502
ظرفیت کارتریج جوهری مشکی : حدود 7500 برگ
ظرفیت کارتریج جوهری رنگی : حدود 6000 برگ

 

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد
    445x304x169 میلی‌متر
  • وزن
    4.9 کیلوگرم
  • تکنولوژی چاپ
  • کاربری
    3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)
  • سایز چاپ
    A4

کاغذ

  • سایز کاغذ قابل استفاده
    A4, A6, A5, B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 16:9, DL (Envelope), No. 10 (Envelope), C6 (Envelope), Letter, User defined, Legal
  • ظرفیت سینی کاغذ
    کاغذ استاندارد: 100 برگ یا کاغذ مخصوص عکس: 20 برگ
  • قابلیت تغذیه خودکار ADF
    خیر

چاپ

  • نوع چاپ
    رنگی
  • سرعت چاپ رنگی
    15 برگ در دقیقه
  • سرعت چاپ سیاه و سفید
    33 برگ در دقیقه
  • رزولوشن چاپ(dpi)
    1440 × 5760 dpi
  • قابلیت چاپ بر روی CD
    خیر
  • قابلیت چاپ دو رو
    خیر
  • چاپ بدون حاشیه
    بله

اسکن

  • اسکنر
    دارد
  • نوع اسکنر
    Contact image sensor (CIS)
  • رزولوشن اپتیکال اسکنر
    2400 × 1200 dpi
  • سرعت اسکن
    سیاه و سفید: 300 dpi برابر با 2.4 میلی ثانیه/خط - رنگی: 300 dpi برابر با 9.5 میلی ثانیه/خط
  • قابلیت تشخیص متن OCR
    خیر

کپی

  • کپی
    دارد

فکس

  • فکس
    ندارد

سایر مشخصات

  • نوع کارتریج یا تونر
    T6641 - T6642 - T6643 - T6644
  • کارکرد کارتریج مشکی
    در حدود 13000 برگ
  • کارکرد کارتریج رنگی
    در حدود 6500 برگ
  • صفحه نمایش LCD
    خیر
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
    پورت USB 2.0
  • کارت خوان
    خیر
  • چاپ مستقیم PictBridge
    خیر
  • شبکه بی سیم Wi-Fi
    بله
  • سایر قابلیت ها
    مجهز به فناوری چاپ مایکروپیزو

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر سه کاره اپسون EcoTank ET-2760 برای شما ساخته شده است! این پرینتر چند کاره با حداکثر رزولوشن 5760*1440 dpi عرضه شده و در آن از فناوری جوهرافشان MicroPiezo استفاده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح عالی تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با پرینتر جوهر افشان خانگی اپسون مدل ET-2760 اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما نیز با بالاترین میزان کیفیت و همراه با رنگ هایی طبیعی به روی کاغذ منتقل خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی کاسیو می باشد. این محصول دارای نمایشگری با تعداد 12 کاراکتر و باتری و پنل خورشیدی و هم چنین دارای قاب فلزی و نمایشگر چرحنده می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • تعداد کاراکتر
    نمایشگر با تعداد 12 کاراکتر
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل خورشیدی
  • دیگر ویژگی ها
    دارای قاب فلزی
  •  
    نمایشگر چرخنده

آوند پرینتر:

یکی از کاربردی ترین ماشین حساب های کاسیو مدل DX-120ST است. وجه تمایز این مدل با دیگر مدل‌های رومیزی کاسیو صفحه‌نمایش آن می باشد که در آن صفحه‌ نمایش بنا به سلیقه و راحتی کاربر قابلیت تغییر زاویه را دارد و متحرک است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو قابلیت نمایش 12 کاراکتری را در صفحه نمایش دارد تا تصویری خوانا تر و واضح تر را به شما ارائه دهد. منبع تغذیه خورشیدی وباتری به طور همزمان وجداگانه یعنی درهنگام نور کم تغذیه بر عهده ی باتری است ودر هنگام نور زیاد تغذیه بر عهده ی نور است ولی درحالت معمول منبع تغذیه به طور همزمان است.

 

ایده برتر:

 

اگر کیفیت ساخت و طول عمر ماشین حساب مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، ماشین حساب ساده کاسیو مدل DX-120ST انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. سطح پنل جلویی این ماشین حساب با روکش فلزی پوشیده شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه و فشار دارد. همچنین کلیدهای ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و کیفیت عملکرد خود را به مرور زمان از دست نمی دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو 120ST در ابعاد 122 x 177 x 32 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB064 با ظرفیت 32000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین پاور بانک های موحجود دز بازار است. این محصول در ابعاد 178x80x28 میلی متر و وزن 400 گرم طراحی شده است. این محصول دارای ظرفیت بیشتز از 15 هزار میلی آمپر و ظرفیت اسمی 32000 میلی امپر می باشد. برای اشنایی با دیگرقابلیت های این محصولدر ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد
    28 × 80 × 178 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از 400 گرم
  • وزن
    550 گرم
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    32000 میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت
  • شدت جریان ورودی
    2.4 آمپر
  • شدت جریان خروجی
    2.4 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    3 عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • مشخصات فنی
    مجموع شدت جریان خروجی: 6 آمپر
  •  
    امکان شارژ 3 وسیله‌ به صورت همزمان
  •  
    امکان شارژ گوشی آیفون 7 تا 11 مرتبه با یک بار شارژ

زوم ایت:

 

وزن 512 گرم
ابعاد 25.4 × 76.2 × 175.26 میلی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
رنگ مشکی، سفید
نشانگر میزان شارژ نشانگر LED

باتری

ظرفیت اسمی 32000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم پلیمری

درگاه

تعداد درگاه خروجی 3
نوع درگاه خروجی USB Type-A
نوع درگاه ورودی Micro-USB
شدت جریان و ولتاژ خروجی 5 ولت/2.4 آمپر
شدت جریان و ولتاژ ورودی 5 ولت/2.4 آمپر

قابلیت‌های شارژ

شارژ بی‌سیم خیر
پشتیبانی از فناوری Quick Charge خیر
قابل استفاده برای گوشی موبایل
تبلت
دستگاه پخش موسیقی
دوربین
ساعت هوشمند

قابلیت‌‌های شارژ

حداکثر سرعت شارژ شارژ با توان 14.5 وات

سایر مشخصات

ایمنی دارای سیستم محافظت در برابر اتصال کوتاه، شارژ و دشارژ بیش از حد
اقلام همراه - دفترچه راهنما
- کیف
- 2 عدد کابل Micro-USB
سلب مسئولیت: ممکن است بخشی از اطلاعات موجود در این صفحه درست نباشد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد مشکل را گزارش کنید
 
 
ایده برتر:

ظرفیت 32000 میلی آمپر ساعتی شارژر همراه راوپاور RP-PB064 این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از آن برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر، هدفون و هدست، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... استفاده کنید. به طور دقیق تر می توان گفت که ظرفیت کامل این پاور بانک برای 4.8 بار  شارژ آیفون 11 پرو مکس، 6.4 بار شارژ گلکسی S10، 5.4 بار شارژ نوت 10، 4.3 بار شارژ آیپد مینی و 1.8 بار شارژ آیپد پرو کفایت می کند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول دارای سازگاری با باکس های TDE100 ،TDE200 ،TDE600 ،KX-NCP500 و KX_NCP100 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده آل گستر:

  • باکس های سازگار
    TDE100 - TDE200 - TDE600- KX-NCP500- KX-NCP100
  • امکانات و قابلیت ها
    کارت DSP سانترال تحت شبکه با ظرفیت 16 عدد IP GATEWAY و 32 عدد IP EXENSION
  • کارکرد
    اکسسوری
  • ظرفیت
    پر ظرفیت

 

سانترال شاپ:

کارت voip پاناسونیک مدل KX-TDE0111 یک کارت DSP با 64 کانال ویپ می باشد. این کارت روی سانترال های سری TDE قرار گرفته که از طریق آن تماس تلفنی تحت شبکه برقرار می شود. این کارت دارای ظرفیت اولیه 16 کانال ارتباطی می باشد و برای استفاده از ظرفیت بیشتر باید لایسنس های مربوطه خریداری شود. کارت TDE0111 پاناسونیک را با بهترین قیمت در فروشگاه سانترال تهیه نمایید.

ایده برتر:

با خرید کارت ویپ پاناسونیک KX-TDE0111 و استفاده از آن در دستگاه سانترال مورد استفاده تان می توانید از 32 عدد خط داخلی تحت شبکه (IP Phone) و 16 عدد خط شهری تحت شبکه (IP TRUNK) بهره مند شوید! همچنین شما می توانید با خرید لایسنس به صورت جداگانه ظرفیت های این کارت سانترال را به 32 خط شهری و 64 داخلی تحت شبکه ارتقا دهید. از این جهت می توان این کارت ویپ دیجیتال را برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ که از سیستم VoIP بهره می برند و ارتباطات تلفنی گسترده ای با مشتریان و مخاطبان خود دارند، یک انتخاب ایده آل دانست. لازم به ذکر است که کارت دی اس پی سانترال پاناسونیک KX-TDE0111 برای کار با تلفن های تحت شبکه سری NT پاناسونیک کارایی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110 یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول دارای ظرفیت 4 کانال، سازگاز با دستگاه سانترال های KX-TDE100 ،KX-TDE2 وKX-TDE600 می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

ایده آل گستر:

مشخصات کلی

  • باکس های سازگار
    TDE100 - TDE200 - TDE600 -KX-NCP1000 -KX-NCP500
  • امکانات و قابلیت ها
    کارت دی اس پی 16 تایی سانترال VOIP - ظرفیت 4 عدد IP GATEWAY - ظرفیت 8 عدد IP EXENSION
  • نوع پایه
     
  • کارکرد
    اکسسوری
  • ظرفیت
    پر ظرفیت

 

سانترال شاپ:

کارت KX-TDE0110 یک کارت DSP شانزده کانال VOIP می باشد. این کارت روی سانترال های سری TDE قرار گرفته که از طریق آن تماس تلفنی تحت شبکه برقرار می شود. این کارت دارای ظرفیت اولیه 4 کانال ارتباطی می باشد و برای استفاده از ظرفیت بیشتر باید لایسنس های مربوطه خریداری شود. کارت TDE0110 پاناسونیک را با بهترین قیمت در فروشگاه سانترال تهیه نمایید.

 

ایده برتر پارسیان:

 

با خرید کارت ویپ سانترال پاناسونیک KX-TDE0110 و استفاده از آن می توانید از چهار خط شهری تحت شبکه (کانال IP Trunk – Gateway) و 8 خط داخلی تحت شبکه (کانال HP Phone) بهره مند شوید. از این جهت می توان این کارت دی اس پی سانترال را برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و مراکزی که از سیستم VoIP استفاده می کنند، یک انتخاب ایده آل دانست. ضمن اینکه امکان ارتقای ظرفیت این کارت ویپ دیجیتال به 16 کانال ویپ با خرید لایسنس به صورت جداگانه وجود دارد. کارت ویپ تلفن سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDE0110 از تلفن های تحت شبکه پاناسونیک سری NT (مانند مدل های NT366، NT346، NT343، NT321 و...) پشتیبانی می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5172 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول دارای سازگاری با دستگاه سانترال های KX-NS500 و KX-NS700 می باشد. هم چنین این مخصول دارای 16 خط دیجیتال با قابلیت DXDP و افزایش تعداد خطوط داخلی 16 خط دیجیتال می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

سانترال شاپ:

نوع کارت: کارت داخلی دیجیتال مشخصه فنی: DLC16 تعداد پورت داخلی: 16 پورت قابلیت کالرآیدی: دارد

آیتی بازار:

کارت DLC16 پاناسونیک مدل KX-NS5172، کارت خطوط داخلی دیجیتال می باشد که ظرفیت 16 خط دیجیتال را به سانترال اضافه می کند. با این کارت می توان از قابلیت DXDP استفاده کرد. این کارت در تجهیزات شبکه روی سانترال تحت شبکه پاناسونیک سری NS500 و NS700 نصب می شود. کارت NS5172 امکان وصل کردن کنسول DSSS را نیز به مصرف کننده می دهد.

 ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر از تلفن های دیجیتال پاناسونیک در محل کار خود استفاده می کنید، کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-NS5172 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. استفاده از این کارت باعث ارتقای ظرفیت دستگاه سانترال به میزان 16 خط داخلی دیجیتال می شود. همچنین کارت توسعه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5172 به صورت پیش فرض به قابلیت کالر آیدی نیز مجهز است و در هر 16 خط داخلی خود شماره تماس گیرنده را در لحظه زنگ خوردن تلفن نشان می دهد. بنابراین با خرید این کارت سانترال دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه کارت کالر آیدی به صورت جداگانه نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-NS5172 با قابلیت DXDP سازگار است که با استفاده از آن می توانید تعداد خطوط دیجیتال آن را به 32 خط ارتقا دهید. این ویژگی در مراکز کاری با تعداد کارمندان زیاد کارایی مناسبی دارد. در مجموع با توجه به قیمت کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-NS5172 می توان میزان کارایی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 یکی از باکیفیت کارت سانترال های موجود دز بازار است. این محصول دارای سازگاری با دستگاه سانترال های KX-NS500 وKX-NS700  می باشد. هم چنین این محصول دارای کارت حافظه با 16 گیگابایت، ظرفیت 400 ساعت برای ضبط مکالمات، صف انتظار، پیغام تماس گیرندگان و دیگر امکانات صندوق ص.تی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

کارت حافظه پاناسونیک مدل KX-NS5136 یک کارت حافظه 16 گیگابایتی SD برای گسترش منابع پست صوتی می باشد و از قابلیت ضبط مکالمه به مدت حدود 400 ساعت برخوردار است که به راحتی می توانید مکالمات را در اختیار داشته باشید. این محصول جهت استفاده در بسیاری از شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ از باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی، راه اندازی خطوط داخلی، افزایش تعداد خطوط شهری کاربرد دارد. شما می توانید از طریق این کارت حافظه SD سانترال به پیام های صوتی دسترسی داشته باشید و از قابلیت ضبط مکالمات، قابلیت صف انتظار و قابلیت پیغام تماس گیرندگان بهره ببرید. این محصول مناسب برای سانترال های NS500، NS700، NS300 می باشد و در بازار تجهیزات شبکه با کیفیت وزنی سبک خریداری کنید.

 

ایران پاناسونیک:

اگر به دنبال یک کارت حافظه ی عالی برای دستگاه سانترال پاناسونیک خود هستید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. کارت سانترال ۵۱۳۶ از سری کارت های حافظه شرکت پاناسونیک می باشد که به دلیل کارایی بالا و همچنین امکانات مناسب و بی نظیری که به دستگاه های سانترال اضافه می کند مورد توجه قرار گرفته است.کاربرد های مناسب کارت حافظه باعث شد تا این شرکت ظرفیت این کارت ها را در مدل های مختلفی ارتقاء دهد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

این روزها در اغلب شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ از باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی، راه اندازی خطوط داخلی، افزایش تعداد خطوط شهری و... استفاده می شود. یکی از امکاناتی که دستگاه های سانترال در اختیار شما قرار می دهند، بهره مندی از قابلیت های صندوق صوتی است. این قابلیت ها شامل ضبط مکالمات، ایجاد صف مشتریان و ضبط پیغام های تماس گیرندگان می شود. برای بهره مندی از این قابلیت ها نیاز به حافظه کافی در دستگاه سانترال خود خواهید داشت و باید از کارت حافظه سانترال در آن استفاده کنید. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 یکی از کارت های حافظه موجود در بازار است که فضایی عالی برای استفاده از امکانات صندوق صوتی را برای شما فراهم می آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5135 دارای سازگاری با سیستم عامل های KX-NS500-KX-NS700 می باشد. به علاوه قابلیت ذخیره پیام های صندوق های صوتی ، مکالمات، فراهم اوردن حافظه برای نگهداری پیام ها به میزان 200 ساعت وجود دارد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این مخصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده آل گستر:

مشخصات کلی

  • باکس های سازگار
    KX-NS500/700/300
  • امکانات و قابلیت ها
    دارای 8G حافظه
  • کارکرد
    اکسسوری
  • ظرفیت
    200 ساعت ضبط صدا
  •  

 

  پاناسونیک:

کارت سانترال ۵۱۳۵ یا کارت حافظه ۵۱۳۵ برای ذخیره پیام های صندوق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد . سانترال های تحت شبکه سری TDE ، این قابلیت را نداشته و برای دخیره پیام های صندوق صوتی ، ضبط تمامی مکالمات داخلی و خارجی ، صف انتظار مشتریان و نظر سنجی مشتریان از دستگاه TVM بطور کاملا مجزا استفاده می شود. اما سانترال های هوشمند سری NS ، قابلیت راه اندازی تمام سرویس های مرکز تماس را دارا می باشند و فقط نیاز به تهیه کارت حافظه و لایسنس های مورد نظر براساس نیاز هر سازمان می باشد .

 

ایده برتر پارسیان:

یکی از مزیت هایی که دستگاه های سانترال سری NS نسبت به دیگر دستگاه های پاناسونیک (مانند سری TDE) دارند، امکان راه اندازی قابلیت های صندوق صوتی سانترال بر روی خود دستگاه است. چرا که دستگاه های سری TDE برای این منظور به اتصال به باکس صندوق صوتی مجزا نیاز دارند. اما شما می توانید از تمام امکانات صندوق صوتی مانند ذخیره پیغام ها، ضبط مکالمات داخلی و خارجی، صف انتظار مشتریان، نظرسنجی تلفنی و... بر روی دستگاه های پاناسونیک سری NS بهره مند شوید. اما همان طور که اشاره شد، برای این منظور باید از کارت حافظه بر روی آنها استفاده کنید. کارت حافظه اس دی سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5135 قابلیت نصب بر روی دستگاه های KX-NS500 و KX-NS700 را دارد. این کارت مموری سانترال از نوع SD بوده و ظرفیت 8 گیگابایتی آن برای ذخیره و نگهداری 200 ساعت دیتای صوتی کفایت می کند. بنابراین می توان این کارت حافظه اس دی سانترال را برای استفاده در مراکزی با تعداد تماس دریاقتی نسبتاً زیاد در طول روز کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت ضبط مکالمات، باید لایسنس مربوطه را نیز تهیه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319 یکی از با کیفیت ترین پرینتر های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 158x310x525 میلی متر و وزن 4.67 کیلوگرم طراحی شده است. پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319 با سرعت چاپ 8 برگ در دقیقه و سرعت کپی 6.5 بگر در دققیه و هم چنین توان کار ماهیانه بین 400 تا 800 برگ اننتخاب مناسبی برای استفاده در محل کار خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از ادیدگا8ه سایت های معتبر  در ادامه با ما همراه باشید.

کانن اچ چی:

 

HP ink Tank Wireless 319 Printer

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی 319
تکنولوزی چاپ : جوهر افشان سه کاره
حداکثر سایز چاپ : A4
ظرفیت سینی کاغذ : 60 برگ
توان کار ماهانه : 1000 برگ
نوع اسکنر : Flatbed
رزولوشن چاپ سیاه و سفید : 1200X1200 dpi
رزولوشن چاپ رنگی : 4800X1200 dpi
سرعت چاپ سیاه و سفید : 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی : 16 برگ در دقیقه
پورت اتصال : Hi Speed USB 2.0
کارتریج جوهری : HP GT51 , HP GT52
کارکرد تونر مشکی : 5000 برگ
کارکرد تونر رنگی : 8000 برگ

ایده برتر پارسیان:

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی Ink Tank 319 برای استفاده های خانگی عرضه شده و از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن برای انجام 400 تا 800 چاپ استفاده شود. این چاپگر اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 14 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 18 ثانیه پس از گرم شدن ارائه می دهد و پس از آن قادر به انجام چاپ های متوالی با سرعت 8 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است. توجه داشته باشید که این پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی برای مصارف سبک و چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و نباید از آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده کرد.با استفاده از پرینتر چاپ عکس اچ پی Ink Tank 319 می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن رنگی و سیاه و سفید با رزولوشن عالی 1200 dpi تهیه کنید! در این پرینتر از یک اسکنر تخت بهره برده شده که امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، PDF، TIFF، PNG و BMP را به شما می دهد. لازم به ذکر است که پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی Ink Tank 319 از منبع تغذیه خودکار (ADF) بهره مند نیست.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین پاوربانک های موجود در بازار ایت. این مخصول در ابعاد 145x70x14 میلی متر و وزن 200 تا 400 گرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر محدوده ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی امپر، ظرفیت اسمی 10000 میلی امپر، شدت جریان 2 امپر و هم چنین نشانگر LED می باشد. برای آشنایی بادیگر قابیلت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

موبوفان:

 

راوپاور (RAVPower) یک شرکت تولیدکننده شارژر همراه و لوازم جانبی موبایل است که در سال 2011 تأسیس شد و رفته‌رفته جای خود را در میان شرکت‌های مطرح این حوزه باز کرد. امروزه راپاور یکی از تولیدکنندگان انواع متفاوت شارژر همراه برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان است. تولیدات این شرکت از تکنولوژی‌های بروزی مانند شارژ سریع (QC) بهره می‌گیرند و با استانداردهایی همچون CE و  RoHS همگام هستند. محصولات این شرکت از اجزای باکیفیت تهیه می‌شوند و از طریق شرکت سازنده به اکثر نقاط جهان ارسال می‌شوند.

 

کالندز:

  • 14 × 70 × 145 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|200 تا 400 گرم
  • وزن
    210 گرم
  • محدوده ظرفیت
    10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • 10000 میلی‌آمپر ساعت
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت
  • شدت جریان ورودی
    2.0 آمپر
  • شدت جریان خروجی
    2.4 آمپر , 3.0 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • سازگار با
    انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌هایی از این قبیل
  • مشخصات فنی
    دارای یک درگاه USB Type-C
  • دارای یک درگاه USB2.0
  • مجهز به فناوری iSmart
  • خروجی iSmart: شدت جریان 2.4 آمپر
ایده برتر پارسیان:
 

پورت های پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB078 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شامل یک پورت ورودی MicroUSB، یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C می شود. پس شما می توانید با استفاده از این شارژر همراه دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید.

شدت جریان خروجی پورت USB پاور بانک 10 هزار میلی آمپر راوپاور RP-PB078 برابر با 2.4 آمپر است. این پورت با فناوری iSmart هم سازگار بوده و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی به افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به پاوربانک کمک زیادی می کند.

 
 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.

هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت یکی از با کیفیت ترین هارددیسک های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 19x84.5x120 میلی متر و وزن 175گرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر پورت USB ،سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابایت و ... می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شاید بتوان مهم ترین مشخصه هارد دیسک آپریکورن Aegis Bio3 را مجهز بودن آن به سنسور اثر انگشت دانست. شما می توانید تا 5 اثر انگشت مختلف را برای این هارد تعریف کنید. این ویژگی سبب می شود تا کسی جز فرد صاحب اثر انگشت امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال رومیزی آپریکورن Aegis Bio3 را نداشته باشد. مکانیزم شناسایی اثر انگشت این هارد اکسترنال به صورت داخلی و مستقل از سیستم عامل دستگاه متصل به آن طراحی شده که این موضوع هم به افزایش امنیت آن کمک زیادی می کند. سنسور اثر انگشت هارد اکسترنال آپریکورن مدل Apricorn Aegis Bio3 از فناوری تصویربرداری لایه زنده و طراحی پیکسل فعال دو صفحه ای بهره می برد و دقیق ترین تصویر ممکن از اثر انگشت را ارائه می دهد. این فناوری امکان تقلب و استفاده از اثر انگشت های جعلی برای بازگشایی هارد اکسترنال را به صفر می رساند.

هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت با فناوری AES-XTS 256 bit نیز سازگار است که باعث رمزگذاری سخت افزاری در همان لحظه انتقال اطلاعات بر روی هارد می شود. این ویژگی باعث می شود تا حتی در صورت جدا شدن درایو هارد از بدنه اصلی، امکان دسترسی به اطلاعات وجود نداشته باشد! با توجه به این مشخصات می توان هارد دیسک اکسترنال رومیزی آپریکورن Aegis Bio3 را یکی از ایمن ترین هاردهای اکسترنال دانست که به خوبی از اطلاعات مهم شما در برابر سرقت و دسترسی افراد غیرمجاز به آنها محافظت می کند.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 یکی از با کیفیت ترین دیتا ویدیو پروژکتور های موجود در بازار است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر صفحه نمایشگر، حافظه، قابلیت تعیین ارقام اعشاری، منبع تغذیه باتری و پنل خورسیدی و تعداد 14 رقم می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 در ادامه من با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از سری ویدئو پروژکتورهای فول اچ دی برند معتبر بنکیو باید به دستگاه ویدئو پروژکتور مدل SH963 اشاره کنیم که برای استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی عالی، امکان جابجایی لنز و زوم 1.5 برابری بوده و علاوه بر نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بسیار مطلوب، از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی نیز بهره می برد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 به پورت های ارتباطی کاربردی مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.

دیتا پروژکتور BenQ SH963 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده است. همان طور که اشاره شد، با استفاده از این ویدیو پروژکتور می توانید از تصاویری با وضوح فول اچ دی بهره مند شوید! به این ترتیب حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط ویدئو پروجکشن بنکیو مدل BenQ SH963 با وضوح کامل به نمایش درخواهند آمد. ضمن اینکه این دیتا پروژکتور دارای نسبت کنتراست 8300:1 است و متون، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها را با میزان خوانایی قابل قبولی به نمایش در می آورد.

ویدئو پروژکتور فول اچ دی بنکیو SH963 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد. ضمن اینکه شما می توانید از آن در حالت HQV (Hollywood Quality Video) استفاده کنید. در این حالت سیگنال های ورودی SD و HD توسط ویدئو پروژکتور با وضوح Full HD شبیه سازی شده و به نمایش درمی آیند که باعث بهبود کیفیت آنها می شود.

یکی از مواردی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور است. اگر پروژکتور مورد استفاده شما از میزان روشنایی مناسبی برخوردار نباشد، تصاویر در محیط های پُرنور با افت وضوح مواجه شده و چه بسا برای مخاطبان قابل مشاهده نباشد. دیتا پروژکتور اداری بنکیو SH963 دارای شدت روشنایی عالی 6500 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پرنور نیز تصاویری شفاف، درخشان و واضح را برای شما به ارمغان می آورد!

اتصال دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 به دستگاه های دیگر به آسانی از طریق کابل امکان پذیر است. بر روی بدنه این دیتا ویدئو پروژکتور دو پورت HDMI، ورودی و خروجی صدا، ورودی های کامپوزیت و کامپوننت، خروجی مانیتور و ورودی کامپیوتر تعبیه شده است. این پورت ها امکان اتصال ویدئو پروژکتور SH963 بنکیو به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... را فراهم می آورند. ضمن اینکه این دستگاه ویدئو پروژکتور برای مدیران IT هم دستگاهی کارآمد است. چرا که دارای پورت LAN بوده و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. در این حالت قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم هایی مانند Crestront، AMX و PJ-Link عملکرد ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SH963 را از طریق شبکه کنترل کنید.






:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-3L یکی از با کیفیت ترین ماشین حساب های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 48x144x194 میلی متر و وزن 300 گرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای یک LCD تک رنگ، باتری و پنل خورشیدی،تعداد 14 دکاراکتر و ... می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

ماشین حساب مدل DS-3L محصولی از شرکت «کاسیو» (Casio) است که در ابعاد نسبتا بزرگ و با دکمه های با فاصله از هم طراحی و تولید شده است. دکمه های بزرگ و با فاصله در این مدل موجب راحتی استفاده از آن شده است.همچنین این ماشین‌حساب به نمایشگری تجهیز شده که زاویه‌ دید مناسبی دارد و ارقام را نسبتاً بزرگ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش ماشین حساب  مدل DS-3L امکان نمایش 14 را در هر خط جای داده است. تأمین‌ انرژی این ماشین‌حساب، از طریق باتری و پنل خورشیدی صورت می‎گیرد و با مجهزشدن به حالت خاموش خودکار، هنگامی‌که از ماشین‌حساب استفاده‌ای نمی‌کنید، خاموش می‌شود. این ماشین حساب دارای کلید‌های حافظه است که بسیار کاربردی هستند و با استفاده از آنها می‎توان یک مقدار را به حافظه ماشین حساب اضافه کرد و در معادلات، آنها را فراخواند. علاوه بر این کلیدهایی برای جمع کل، گرد کردن اعداد و نمایش آن ها به صورت زمان نیز تعبیه شده است.



اداری کالا:

 

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک :داردکنترل و تصحیح :داردرنگ فانتزی :ندارددو صفحه نمایش :نداردرومیزی استاندارد :نداردتوان کار بالا :داردرومیزی کوچگ :نداردحسابداری :داردتعداد ارقام :14وزن :300 گرمتعداد رنگ نمایشگر :تک رنگکاربری ماشین حساب :حسابداریقابلیت انجام محاسبات آماری :بلهقابلیت پاک کردن آخرین ورودی :بلهتعداد کاراکتر :14 رقمنوع نمایشگر :LCD تک خطیکیس محافظ :خیرابعاد (میلیمتر) :194 × 144 × 48 میلی مترکلید GT ، MU ، √ (جذر) ، % ، -/+ و → :داردکلید0.00 :داردصفحه نمایش لمسی :نداردتعداد ارقام :14منبع تغذیه :نور و باتری

 

 

ایده برتر:

کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو DS-3L دارای فاصله مناسبی از یکدیگر هستند و از ابعادی بزرگ بهره می برند. این نوع طراحی باعث شده تا این ماشین حساب رومیزی برای انجام محاسبات سریع کاملاً مناسب باشد و وارد کردن ارقام با دکمه های آن با بالاترین میزان دقت انجام شود. ضمن اینکه صفحه کلید ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-3L دارای عملکرد بی صدا است و هیچ گونه مزاحمتی برای دیگر افراد حاضر در محیط ایجاد نمی کند.



 

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.

 تلفن بی سیم Panasonic KX-TGF322JX یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 168x30x48 میلی متر و وزن گوشی 140 گرم و وزن تلفن 580 گرم می باشد. این محصول با قابلیت هایی نظیر اسپیکر، دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 100 مخاطب، منشی تلفنی ، اتصال به دیوار و ... انتخابی مناسب برای استفاده رد محیط کار و شرکت ها و منازل می باشد. برای آَشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    103 × 163 × 222 میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    168 × 30 × 48 میلی‌متر
  • وزن
    تلفن: 580 گرم - گوشی: 140 گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط
    1 عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    امکان ذخیره 100 مخاطب در تلفن
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    تلفن: 3.4 اینچی- گوشی: 1.8 اینچی تک رنگ با رزولوشن 65 × 103 پیکسل
  • منشی تلفنی
    دارد
  • حافظه منشی
    40 دقیقه
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Room Monitoring
    دارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    دو عدد
  • نوع باتری
    پایه و گوشی: هر دو، دو عدد باتری Ni-MH سایز نیم قلمی AAA
  • شارژدهی مکالمه
    17 ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    330 ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی
  • دارای حالت ECO
  • داری سیستم کاهش نویز Noise Reduction
  • دارای حالت DND
  • حافظه کالر آی دی : 50 شماره
  • دارای دفترچه تلفن مشترک بین تلفن و گوشی
  • مجهز به کلیدهای تماس سریع
  • دارای 6 سطح بلندی صدای زنگ
  • امکان اضافه کردن 6 گوشی دیگر

قسطی کلاب:

 

ابعاد پایه
103 × 163 × 222 میلی‌متر
 
ابعاد گوشی
168 × 30 × 48 میلی‌متر
 
وزن
تلفن: 580 گرم - گوشی: 140 گرم
 
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
 
 
مشخصات فیزیکی
 
 
 
 
تعداد خطوط
1 عدد
 
دفترچه تلفن
دارد
 
توضیحات دفترچه تلفن
امکان ذخیره 100 مخاطب در تلفن
 
نمایشگر
دارد
 
توضیحات نمایشگر
تلفن: 3.4 اینچی
 گوشی: 1.8 اینچی تک رنگ با رزولوشن 65 × 103 پیکسل
 
منشی تلفنی
دارد
 
حافظه منشی
40 دقیقه
 
قابلیت کنفرانس
دارد
 
اسپیکر
دارد
 
نور پس زمینه صفحه کلید
دارد
 
ارسال و دریافت پیامک
ندارد
 
Room Monitoring
دارد
 
Caller ID
دارد
 
دسترسی سریع به شماره
دارد
 
 
 
مشخصات فنی
 
 
 
 
تعداد گوشی های بی سیم
دو عدد
 
نوع باتری
پایه و گوشی: هر دو، دو عدد باتری Ni-MH سایز نیم قلمی AAA
 
شارژدهی مکالمه
17 ساعت
 
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
330 ساعت
 
قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
دارد
 
امکان برقراری تماس از طریق پایه
دارد
 
 
 
مشخصات بی سیم
 
 
 
جک هدفون
دارد
 
 
اتصالات
 
 
 
 
امکانات و قابلیت ها
پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی
 
دارای حالت ECO
 
داری سیستم کاهش نویز Noise Reduction
 
دارای حالت DND
 
حافظه کالر آی دی : 50 شماره
 
دارای دفترچه تلفن مشترک بین تلفن و گوشی
 
مجهز به کلیدهای تماس سریع
 
دارای 6 سطح بلندی صدای زنگ
 
امکان اضافه کردن 6 گوشی دیگر
 
 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGF322JX که ساخت شرکت پاناسونیک است دارای ابعاد 222*163*103 میلی متر و وزن 580 گرم و گوشی های بیسیم آن دارای ابعاد 48*30*168 میلی متر و وزن 140 گرم می باشد. این تلفن از ابعاد مناسبی برای قرار دادن بر روی میز برخوردار است؛ اما اگر فضای کافی برای این کار در اختیار نداشتید، می توانید از تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGF322JX به صورت دیواری استفاده کنید.

صفحه نمایش تلفن دیواری پاناسونیک KX-TGF322JX دارای ابعاد 3.4 اینچ است و شما می توانید متناسب با شرایط استفاده، زاویه آن را تغییر دهید. همچنین گوشی های بیسیم این تلفن دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی هستند. اطلاعاتی مانند ساعت و تاریخ، نام و شماره فرد تماس گیرنده، میزان شارژدهی باتری، میزان آنتن دهی و گزینه های منو بر روی نمایشگرهای گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF322JX قابل نمایش هستند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه کلید تلفن رومیزی و گوشی های تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGF322JX دارای کلیدهای بزرگ همراه با نور پس زمینه هستند و کار با آنها حتی برای افراد سالمند نیز بسیار آسان خواهد بود.برای آشنایی با دیگز قابلیت های این محصول به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

Panasonic KX-TGE272 - تلفن بی سیم یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد 171x31x54 میلی متر و وزن 140 گرم طراحی شده است. هم چنین این تلفن دارای تعداد دو گوشی و هم چنین برد داخلی برابر با 50 متر و برد خارجی برابر با 300 متر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

TGE272 به کاربر خود این امکان را می دهد تا از طریق بلوتوث دو گوشی تلفن همراه را برای استفاده بهتر به تلفن بی سیم متصل کند . این اتصال موجب می شود تا بتوان مکالمات و حتی پیغام های متنی و الکترونیکی خود را از طریق تلفن بی سیم پاناسونیک کنترل و مدیریت نمود .صفحه نمایشگر متوسط اما بسیار شفاف و زیبای این گوشی در کنار ظاهر متفاوت گوشی و پایه آن ترکیبی زیبا را ارائه می دهد که یکی از نتایج آن خوش دست شدن و کاهش بسیار زیاد وزن محصول است .بزرگتر شدن صفحه کلید نسبت به مدل های پیش و سفت شدن آن ها خبر از رشد بی نظیر کیفیت ساخت این کلید ها دارد که تا قبل از آن اکثر تلفن ها با صفحه کلیدی بالشتی شکل تولید می شد . طراحی متفاوت صفحه کلید و اضافه شدن کلید حذف نویز (noise redaction) سریعاً این تفکر را به ذهن وارد می کند که خود پاناسونیک نیز از یکنواختی دوری می کند و همواره در تلاش است با تغییراتی کوچک ، ظاهری متفاوت را در طراحی خود بکار می گیرد .


دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    171 × 31 × 54 میلی‌متر
  • وزن
    140 گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط
    1 عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    3000 شماره
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    1.8 اینچی - 65 × 103 پیکسل
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • منشی تلفنی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد
  • منبع برق
    برق شهری

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    دو عدد
  • فرکانس
    1.9 گیگاهرتز
  • برد
    50 متر داخلی - 300 متر خارجی
  • نوع باتری
    Ni-MH
  • شارژدهی مکالمه
    10 ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    قابلیت Link-to-Cell با قابلیت اتصال حداکثر 2 گوشی
  • قابلیت پیداکردن گوشی‌ بی‌سیم گم‌شده
  • کاهش صدای محیط اطراف
  • قابلیت استفاده در هنگام قطعی برق
  • ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
  • اگر با مشکل آنتن دهی پایین گوشی موبایل در منزل خود مواجه هستید، تلفن بیسیم Panasonic KX-TGE272 دستگاهی کارآمد برای شما خواهد بود. این گوشی تلفن از فناوری Link to Cell برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید موبایل خود را از طریق بلوتوث به آن متصل کنید. در این حالت با زنگ خوردن موبایل می توانید از طریق گوشی تلفن به تماس دریافتی پاسخ دهید. بنابراین این امکان برای شما وجود دارد تا موبایل خود را در بهترین نقطه منزل از لحاظ آنتن دهی قرار داده و از طریق تلفن به تماس های آن پاسخ دهید. همچنین در این حالت با دریافت SMS بر روی موبایل، تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TGE272 از طریق هشدار شما را مطلع می کند. شما می توانید دفترچه تلفن موبایل خود را نیز بر روی این تلفن کپی کرده و از شماره های ذخیره شده در موبایل بر روی تلفن هم بهره مند شوید. لازم به ذکر است که گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGE272 از اتصال بلوتوثی به حداکثر 2 موبایل پشتیبانی می کند.برای اطلاعات بیشتر به و مراجه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی شارپ می باشد. این محصول در ابعاد 611x61x599 میلی متر و وزن 37 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظبر کپی با سرعت 17 برگ بر دقیقه، چاپ با سرعت 31 برگ بر دقیقه و اسکن با رزولوشن 600x600 dpi می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید دستگاه کپی های با کیفیت و خوش ساخت، کمپانی شارپ است. این کمپانی این بار نیز با تولید و عرضه دستگاه کپی مدل AR-6031NV توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. دستگاه کپی شارپ AR-6031NV دارای قابلیت های کپی، پرینت و اسکن اسناد و مدارک به صورت سیاه و سفید است، در نتیجه شما با پرداخت هزینه برای یک محصول می توانید از قابلیت های چند محصول به طور همزمان بهره مند شوید. دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV انتخاب فوق العاده ای برای استفاده در ادارات، مدارس و دفاتر تکثیر و چاپ با حجم کاری بالا می باشد.

 

یکی از ویژگی های مطلوب دستگاه کپی چند کاره شارپ مدل Sharp AR-6031NV کپی اسناد و مدارک شما با سرعت و کیفیت بالا است. این محصول می تواند تنها در مدت زمان یک دقیقه تعداد 26 تا 31 برگ در اندازه A4 و15 تا 17 برگ در اندازه A3 را تنها در مدت زمان یک دقیقه کپی کند. هم چنین قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ توسط این دستگاه کپی سه کاره وجود دارد. لازم به ذکر است که رزولوشن اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی اداری شارپ AR-6031NV برابر با 600*600 dpi خواهد بود.

 

  • اگر به دنبال یک اسکنر تخت رنگی با کیفیت هستید، دستگاه کپی رومیزی شارپ AR-6031NV انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود. این محصول می تواند اسناد و مدارک شما را هم به صورت سیاه و سفید و هم به صورت تمام رنگی اسکن کند. رزولوشن پوش اسکن (Push scan) و پول اسکن (Pull scan) در این محصول به ترتیب بین 75 تا600 dpi و 50 تا 9600 dpi خواهد بود. هم چنین قابلیت ذخیره فایل اسکن شده با فرمت های TIFF،PDF ،JPEG وBMP در این دستگاه وجود دارد. ضمنا ارسال فایل های ذخیره شده به اکانت ایمیل، فولدر موجود در دسکتاپ و یا فلش مموری نیز توسط دستگاه فتوکپی شارپ مدل AR-6031NV امکان پذیر است.


    ظرفیت کاغذ دستگاه کپی Sharp AR-6031NV برابر با 1100 برگ است که شامل دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی کاغذ چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد. همچنین این محصول می تواند وزن کاغذ بین55 تا 200 گرم را با استفاده از سینی کاغذ چند منظوره تحمل کند. پس می توانید برای استفاده در حجم کاری بالا روی آن حساب باز کنید. این دستگاه کپی چند کاره دارای قابلیت چاپ روی اندازه های مختلف کاغذ از جمله A3 ،A4،A5 وA6 نیز خواهد بود. لازم به ذکر است که امکان افزایش ظرفیت کاغذ این محصول تا 2100 برگ با استفاده از سینی های کاغذ اضافی نیز وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6031NV در سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.






 

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023DV یکی از با کیفیت ترین دستگاه کپی های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 511x612x599 میلی متر و وزن 28.2 کیلوگزم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت های کپی با سرعت 23 برگ بر دقیقه، چاپ با سرعت 23 برگ بر دقیقه و هم چنین قابلیت اسکن می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

آوند پرینتر :

وزن 2900 g
ابعاد 599 × 612 × 511 cm
برند

نوع کپی

سیاه و سفید

حافظه پرینتر

64 تا 192 مگابایت

ظرفیت سینی کاغذ

350 برگ

مناسب برای

ارگان ها و اماکنی که کاربری زیادی دارند

سایز کپی

A3, A4, A5, A6

سرعت کپی

23 برگ در دقیقه

رزولوشن کپی

600*600 dpi

بزرگنمایی کپی

25% 400%

حداکثر تعداد کپی

999 برگ

زمان تهیه اولین کپی

6.4 ثانیه

زمان گرم شدن دستگاه

25 ثانیه

پرینتر

دارد

وضوح چاپ

600*600 dpi

قابلیت چاپ دو رو

دارد

اسکنر

دارد

نوع اسکن

رنگی

دقت اسکن

600*600 dpi

فکس

ندارد

درگاه اتصال

USB 2.0 و Eternet

ایده برتر:

در حالت استاندارد دستگاه فتوکپی شارپ AR-6023DV دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و با ظرفیت کاغذ 350 برگ عرضه می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از سینی های کاغذ اختیاری گنجایش کلی کاغذ این دستگاه را به 1850 برگ ارتقا دهید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت دستگاه کپی سیاه و سفید شارپ AR-6023DV مؤثر است و باید به صورت جداگانه تهیه شوند. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت ایده برتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 

 

 



 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

تلفن بی سیم Gigaset C300 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی گیگاست می باشد. این محصول در ابعاد 49x26x151 میلی متر طراحی شده است. ه چنین این محصول دریا قابلیت هایی نظیر اسپیکر، قابلیت انتقال تماس، قابلیت اتصال به دیوار و ... ی باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بی سیم Gigaset C300 از دیدگاه سای های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    151x26x49 میلی‌متر
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط
    1 عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی 250 مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    صفحه نمایش 128x128 پیکسل و 1.7 اینچ
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • قابلیت انتقال تماس
    دارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    1.9 گیگاهرتز
  • برد
    داخلی حداکثر 50 متر و خارجی حداکثر 300 متر
  • نوع باتری
    2xAAA
  • شارژدهی مکالمه
    20 ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    300 ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

اتصالات

  • جک هدفون
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    نشان دهنده فاصله گوشی با پایه، نشان دهنده تاریخ و زمان، نشان دهنده 10 تماس گذشته، دارای 21 مدل زنگ مختلف، گذاشتن زنگ خاص برای شماره های خاص، قابلیت نشان دادن 30 تماس از دست رفته با تاریخ و زمان آن، دارای منوی فارسی
ایده آل گستر:
 
مشخصات فیزیکی
  • ابعاد (ارتفاع | عرض | طول ) میلی متر
    151x26x49 ميلي‌متر
  • وزن ( گرم )
    699 گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
     
مشخصات فنی
  • تعداد خطوط
    1
  • نمایشگر
     
  • توضیحات نمایشگر
    صفحه نمایش 128x128 پیکسل و 1.7 اینچ
  • نور صفحه کلید
     
  • دفترچه تلفن
     
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی 250 مخاطب
  • بلندگوی دیجیتال
     
  • جک هدفون
     
  • منشی تلفنی
     
  • قابلیت ضبط مکالمه
     
  • قابلیت انتقال تماس
     
  • ارسال و دریافت پیامک
     
  • قابلیت کنفرانس
     
  • نمایش تماس گیرنده ( Caller ID )
     
  • شماره گیر سریع ( Speed Dial )
     
  • شماره گیر مجدد ( Redial )
     
  • Room Monitoring
     
  • منبع برق
    برق شهری
  • کارکرد هنگام قطعی برق
     
مشخصات بی سیم
  • برد
    داخلی حداکثر 50 متر و خارجی حداکثر 300 متر
  • نوع باتری
    2xAAA
  • شارژدهی مکالمه
    20 ساعت
  • قابلیت مکالمه از طریق پایه
     
  • قابلیت تماس از طریق پایه
     
  • تعداد گوشی های بی سیم
    1
سایر مشخصات
  • امکانات و قابلیت ها
    نشان دهنده فاصله گوشی با پایه، نشان دهنده تاریخ و زمان، نشان دهنده 10 تماس گذشته، دارای 21 مدل زنگ مختلف، گذاشتن زنگ خاص برای شماره های خاص، قابلیت نشان دادن 30 تماس از دست رفته با تاریخ و زمان آن، دارای منوی فارسی
ایده برتر:
 

شما می توانید نام و شماره حداکثر 250 مخاطب را در دفترچه تلفن اختصاصی تلفن بی سیم گیگاست Gigaset C300 ذخیره کنید. این قابلیت کمک زیادی به شما برای شماره گیری سریع تر و راحت تر می کند. همچنین این امکان برایتان وجود دارد تا به مخاطبان صدای زنگ مخصوص اختصاص دهید. به این ترتیب در هنگام زنگ خوردن تلفن از صدای زنگ آن متوجه فرد تماس گیرنده می شوید. ضمن اینکه گوشی تلفن بیسیم گیگاست مدل C300 به کالر آیدی با حافظه 30 شماره نیز مجهز است و اطلاعات تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

گاو صندوق Sadid LE 700 یکی  از با کیفیت ترین گاو صندوق های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 700X460X520 میلی متر و وزن 115 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول به صورت ایستاده و با حجم داخلی 94 لیتر و ضخامت بدنه 4 سانتی متر و ضخامت درب 8 سانتی متر طراحی شده است. اسن محصول مناسب برای ادارات، شرکت ها، موسسات، بانک ها می باشد. بر ای اشناییبا دیگر قابلیت های این محصول را دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

رتبه:

گاوصندوق ضد حریق با قفل حرفه ای رمز دیجیتال سدید مدل 700 LE، با درب و بدنه ورقه فولادی ST 37 با ضخامت ورقه 10 و 4 میلیمتر، قوی ترین و ضخیم ترین ورقه فولادی را در بین گاوصندوق های مشابه دارد. بین ورق های فولادی بدنه به عرض 3 سانتیمتر پشم سنگ کار شده و صندوق را در برابر حریق و اتش سوزی به مدت 120 دقیقه در دمای 900 درجه مقاوم می‌کند. این صندوق های مقاوم، از داخل محفظه ای مخفی به زمین متصل می شود و امکان حمل توسط سارق را غیر ممکن می سازد. این گاوصندوق حرفه ای دارای یک محفظه داخلی و یک محفظه مخفی در کف گاوصندوق می باشد. لولاهای این گاوصندوق، مخفی بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان برش لولا توسط سارق را غیرممکن می سازد.


کوپونی ها:

  • جنس بدنه
    فلز
  • ضخامت بدنه
    4 سانتی‌متر
  • ضخامت درب
    8 سانتی‌متر
  • وزن
    115 کیلوگرم
  • طول
    52 سانتی‌متر
  • عرض
    46 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    70 سانتی‌متر
  • حجم داخلی
    94 لیتر
  • تعداد طبقه
    یک عدد
  • تعداد محفظه داخلی
    دو عدد
  • قابلیت اتصال (پیچ شدن)
    زمین
  • نوع رنگ بدنه
    کوره‌ای

مشخصات فنی

  • نوع لولا
    داخلی
  • ویژگی ها
    ضدسرقت , نسوز
  • توضیحات ویژگی ها
    درب با ورقه فولادی اس تی 37، 10 میلیمتری و ضخامت کلی 8 سانتیمتری
  • بدنه با ورقه فولادی اس تی 37، 4 میلیمتری و ضخامت کلی 4 سانتیمتری
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

گاوصندوق یکی از تجهیزات پرکاربرد است که در ادارات، شرکت ها، مؤسسات و بانک ها برای نگهداری پول نقد و اسناد و مدارک مهم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید گاوصندوق شرکتی دارید و در جستجوی محصولی مطمئن و بادوام هستید، گاو صندوق شرکتی سدید Sadid LE 700 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این گاوصندوق برای استفاده های شرکتی و اداری گزینه ایده آلی است و به صورت ضد سرقت و نسوز طراحی شده است. همچنین این گاوصندوق شرکتی دارای قفل رمز دیجیتال نیز هست و بالاترین میزان ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد.برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول اینجا کلیک کنید.

 



 


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

HP DeskJet 2623 All-in-One Printer - پرینتر یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی اچ پی می باشد. این محصول در ابعاد 149x34x425 میلی متر و وزن 3.42کیلوگزم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای توان کار ماهیانه براب با 1000 برگ می باشذ. هم چنین این محصول دارای قابلیت چاپ با سرعت 7.5 برگ در دقیقه، کپی با سرعت 6 برگ رد دقیقه و اسکن با رزولوشن 1200x1200 dpi انتخاب مناسبی برای استفاده در میز کار می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های قابلیت های HP DeskJet 2623 All-in-One Printer - پرینتر در ادامه متن با ما همراه باشید.

کانن اچ پی:


 تماس بگیرید

HP DeskJet 2623 All-in-one Printer
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی 2623
تکنولوزی چاپ : جوهر افشان سه کاره
حداکثر سایز چاپ : A4
ظرفیت سینی کاغذ : 60 برگ
توان کار ماهانه : 1000 برگ
نوع اسکنر : Flatbed
رزولوشن چاپ سیاه و سفید : 1200X1200 dpi
رزولوشن چاپ رنگی : 4800X1200 dpi
سرعت چاپ سیاه و سفید : 7.5 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی : 5.5 برگ در دقیقه
پورت اتصال : Hi Speed USB 2.0 , Wireless
کارتریج جوهری : HP 304 CMYK
کارکرد تونر مشکی : 120 برگ
کارکرد تونر رنگی : 100 برگ

 

ایده برتر:

یکی از کاربردی ترین مشخصات چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل DeskJet 2623 مجهز بودن آن به وای فای است که اتصال موبایل و تبلت به پرینتر را بسیار آسان می کند! بنابراین دیگر نیازی به انتقال عکس ها و تصاویر خود از موبایل به کامپیوتر ندارید و می توانید آنها را به طور مستقیم از روی موبایل با این پرینتر چاپ کنید! همچنین پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی 2623 امکان چاپ عکس های شبکه های اجتماعی، تصاویر دلخواه شما از سایت های اینترنتی و عکس های ثبت شده با دوربین موبایل و تبلت را به شکلی کاملاً سریع فراهم می آورد! این پرینتر چاپ عکس از اتصال کابلی به کامپیوتر هم پشتیبانی می کند و برای این منظور به یک پورت USB 2.0 مجهز شده است.

پرینتر سه کاره اچ پی 2623 با سرویس Apple AirPrint هم سازگار است. شما می توانید با ثبت پرینتر خود در این سرویس فایل های خود را از راه دور از طریق دستگاه های اپل به این پرینتر ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از طریق اینترنت صادر کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نخواهید داشت. این ویژگی بر روی قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی مدل HP 2623 نیز مؤثر بوده است.برای آَشنایی یا دیگز قابلیت های HP DeskJet 2623 All-in-One Printer - پرینتر در سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

پلاتر اپسون Epson Sure color SC F6300یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپسون می باشد. این محصول در ابعاد 917x1128x1608 میلی متر و وزن 85 کیلوگزم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت چاپ با سرعت 63 متر مربه بر ساعت و رزولوشن 1448x720 dpi می باشذ. هم چنین مواد مصرفی F6300  نیز یک مدل تونر کارتریج مشکی 1500 میلی لیتر می باشد. بریا آشنایی با دیگر قابلیت های پلاتر اپسون Epson Sure color SC F6300 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

اپسون استور:

پلاترهای سری F اپسون پلاترهای مخصوص چاپ سابلیمیشن می باشد. پلاتر اپسون مدل «(SureColor SC-F6300 (HDK» یکی از جدیدترین پلاترهای اپسون می باشد. این چاپگر 44 اینچی، برای تصعید رنگ تولید کنندگان نساجی، مشاغل کالاهای تبلیغاتی و استدیوهای عکاسی تهیه شده است. از مزایای خوب پلاتر «(SureColor SC-F6300 (HDK» اتصالات USB 2.0 و شبکه Ethernet می باشد و علاوه بر آن یکی از ویژگی منحصر به فرد این دستگاه نسبت به مدل قدیمی آن «SureColor SC-F6200»  این است که یک رول جمع کن بصورت خودکار به مدل جدید «(SureColor SC-F6300 (HDK» اضافه شده است. به لطف TCO (هزینه) کم این دستگاه موجب بهبود بهره وری کاربر و کاهش زمان خرابی شده است که باعث می شود کار شما بصورت کارآمدتری انجام شود. دسترسی آسان کاربر و نگهداری از چاپگر، نیاز به تماس برای تعمیر دستگاه با مهندسان را به حداقل می رساند.

 

سیما :

 

این چاپگر به کاربر اجازه می دهد تا بتواند با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر کالاهای تبلیغاتی و منسوجات خود را با کیفیت بالا تولید نماید. چاپگرهای SC_F6300  میتوانند با سرعت 30 متر مربع بر ساعت بروی اجسامی تا عرض 1.1 متر طرح ها را به چاپ برساند.

 

این ماشین ها می توانند طرح های مورد نظر را با کیفیت بالا روی پارچه ها اعم از لباس و منسوجات خانگی و همچنین لایه های ضخیم تر چاپ کنند. جوهر سیاه در این دستگاه بعلت دادن عمق بیشتر به رنگ برای مشتریان منسوجات جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

 

ایده برتر:

پلاتر Stylus Pro Sc-T3000 توانایی چاپ در اندازه A1 بر روی کاغذ ساده تنها در 28 ثانیه را دارد و می توان برای استفاده های گوناگون و صرفه جویی در هزینه ها از جوهرهای 700ml ، 350ml و 110ml در آن استفاده کرد. از قابلیت و کارایی های فنی پلاتر SC-T3000 دارا بودن سیستم جوهر و هد Micro Piezo TFP و pigment می باشد که قادر به چاپ تصاویر با پایداری و ماندگاری بین 160 تا 200 سال می باشد. همچنین در این پلاتر از جوهرهای سابلیمیشن استفاده شده است.

 این امر موجب می شود تا به میزان قابل توجهی از مسدود شدن نازل ها جلوگیری شود. پلاتر Epson Sc-T3000 با وجود صفحه نمایش LCD و همچنین یک کاتر اتوماتیک، یک پلاتر کاملا حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.برای آشنایی با دیگر قابیلت های این محصول و هم چنین تهیه آن با مناسب ترین قیمت بازار به ادامه مطلب  مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

دستگاه کپی Xerox B1022V یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی زیراکس می باشد. این محصول در ابعاد 417x555.3x560 میلی متر و وزن 25.8 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این دستگاه کپی با کیفیت دارای قابلیت هایی نظیر کپی با سرعت 22برگ بر دقیقه، چاپ با سرعت 22برگ بر دقیقه و اسکن با سرعت 30 تصویر بر دقیقه می باشد. به طور کلی این محصول از کیفیت بالایی در اسکن اسناد و مدارک برخوردار است. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی Xerox B1022V از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی سیاه و سفید اداری زیراکس قابلیت چاپ این محصول است. شما می توانید مدارک و فایل های مورد نظرتان را با رزولوشن فوق العاده 1200 dpi با استفاده از دستگاه کپی چند کاره زیراکس B1022 چاپ کنید. این محصول می تواند اولین چاپ را بعد از مدت زمان 9.1 ثانیه به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است توان کار ماهیانه در دستگاه کپی Xerox B1022 برابر با 50000 برگ می باشد اما طبق توصیه شرکت سازنده می توانید برای افزایش طول عمر دستگاه برای چاپ 2000 برگ در ماه از این محصول استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه فتوکپی قابلیت تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ می باشد.


  • دستگاه کپی زیراکس Xerox B1022 دارای قابلیت اسکن اسناد و مدارک شما به صورت سیاه و سفید و رنگی است. این دستگاه می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 30 تصویر را اسکن کند، هم چنین رزولوشن اسناد و مدارک اسکن شده توسط این دستگاه نیز 600*600 dpi خواهد بود. حداکثر سایز اسکن در دستگاه کپی کوچک رومیزی زیراکس B1022 نیز 297*432 میلی متر می باشد.


    اگر برای محل کار خود به دستگاه کپی نیاز دارید که قابلیت اتصال آن به صورت شبکه ای باشد، دستگاه کپی تحت شبکه زیراکس B1022 انتخابی درست و دقیق برای شما خواهد بود. پورت Ethernet تعبیه شده در این دستگاه کپی لیزری امکان استفاده از آن را به صورت تیمی و گروهی برای شما فراهم می کند. علاوه بر پورت اترنت دستگاه کپی زیراکس مدل B1022 به پورت USB 2 نیز مجهز است که از این پورت می توان برای اتصال فلش مموری به دستگاه و هم چنین اتصال دستگاه به کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده کرد.شما می توانید برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.





 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC220 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول در ابعاد گوشی 164x30x47 میلی متر و ابعاد پایه 77x96x107 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای یک خط، نمایشگر، دفترچه تلفن با ظرفیت 50 مخاطب، اسپیکر، کالر ایدی، قابلتی ضبط منشی و منشی تلفنی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجیتال تک:

  گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGC۲۲۰ در واقع نسخه‌ منشی دار مدل KX-TGC۲۱۰ است که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات و قابلیت های آن‚ به سیستم پیامگیر دیجیتال و پیشرفته با قابلیت ضبط ۱۸ دقیقه پیام و همچنین کنترل از راه دور توسط کاربر آن مجهز شده است. صفحه نمایش با نور کهربایی ۱,۶ اینچ، منشی تلفنی با قابلیت ضبط پیام تا ۱۸ دقیقه، آلارم پیشرفته (با قابلیت انتخاب یکبار، روزانه و یک روز در هفته)، انسداد شماره تماس های ورودی مزاحم و ناشناس تا ۳۰ عدد و دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره ۵۰ شماره به همراه نام مخاطب از ویژگی های اولیه این گوشی تلفن زیبا می باشند. پاناسونیک KX-TGC۲۲۰ از فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز برای برقراری ارتباط رادیویی استفاده می کند که منحصراً در اختیار تلفن‌های بی سیم بوده و دیگر دستگاه‌ها مانند مودم‌ های بی سیم و فناوری بلوتوث از آن استفاده نمی کنند، درنتیجه ارتباط آن اختلالی با دستگاه‌های دیگر ندارد. ۷ ساعت مدت زمان شارژ کامل دو عدد باتری قابل شارژ نیکل – متال هیدرید (Ni-MH) گوشی بی سیم بوده که می توانند به لطف بهره گیری از سیستم ECO Mode تا ۱۶ ساعت مکالمه و ۲۰۰ ساعت در حالت آماده‌ به کار تلفن را روشن نگاه دارند. بلندگوی دیجیتال هم به‌ عنوان قابلیتی دیگر در این تلفن فراهم‌ شده که با استفاده از آن می توانید به‌ صورت Handsfree تماس‌های تلفنی خود را برقرار سازید و درعین‌ حال به کارهای دیگر خود برسید.


ایده آل گستر:

این گوشی بی سیم مدل سال2014 می باشدکه دارای تکنولوژی فرکانس DECT 6.0 PLUS است،دارای فرکانس 1.9 گیگا هرتزبوده که رنج  فرکانسی آن از 1.91 تا 1.92 گیگا هرتزمی باشد،دارای قابلیت Caller ID گویا با حافظه 50 تماس ورودی ،دارای قابلیت CID در حالت Call Waiting (انتظار تماس)،امکان تنظیم زنگ دلخواه برای تماس گیرنده،امکان برقراری کنفرانس سه نفره در مدل KX-TGC222 (گوشی - گوشی - خط خارجی / گوشی - بیس - خط خارجی)،قابلیت Call Share (در مدل TGC222)،امکان برقراری تماس داخلی گوشی با گوشی (در مدل TGC222)،قابلیت به اشتراک گذاری دفترچه تلفن (در مدل TGC222)،دارای قابلیت Call Screening،سیستم آلارم یا زنگ هشدار،قابلیت ریموت جهت گوش دادن پیغام های بیرون ازمحیط،دارای زنگ پلیفونیک10ملودی/5آهنگ ورودی گوشی،قابلیت خذف نویزبصورت اتوماتیک


ایده برتر:

با توجه به اینکه تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220 بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز عمل می کند و از فناوری DECT 6.0 پشتیبانی می کند، می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب صدای آن اطمینان داشت. این فناوری از تداخل امواج تلفن با دیگر دستگاه های موجود در محیط جلوگیری می کند و مکالمه ای امن و با کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد. تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC220 به اسپیکر نیز مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی بتوانید به مکالمه بپردازید. لازم به ذکر است که این گوشی تلفن دارای بُرد داخلی 50 متر و بُرد خارجی 300 متر بوده و به خوبی فضای منزل و محیط های اداری را پوشش می دهد.برای آشنایی یا دیگر قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220 و تهیه این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.


 



 

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

گاو صندوق شرکتی سدید Sadid LE 800 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی سدید می باشد. این محصول در ابعاد 800x460x520 میلی متر و وزن 130 گرم ساخته شده است. این محصول دارای ویزگی هایی مانند ضد سرقت، نسوز، قفل رمز دیجیتال و رمز کلیدی، امکان پیچ شدن به زمین، دارای لولای مخفی و هم چنین زبانه ضد سرقت می باشد.هم چنین گاو صندوق شرکتی سدید Sadid LE 800 دارای حجم داخلی 110 لینر و ضخامت بدنه 4 سانتی متر و ضخامت درب 8 سانتی متر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های گاو صندوق شرکتی سدید Sadid LE 800 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

گاوصندوق ضد حریق با قفل حرفه ای رمز دیجیتال سدید مدل 800 LE، با درب و بدنه ورقه فولادی ST 37 با ضخامت ورقه 10 و 4 میلیمتر، قوی ترین و ضخیم ترین ورقه فولادی را در بین گاوصندوق های مشابه دارد. بین ورق های فولادی بدنه به عرض 3 سانتیمتر پشم سنگ کار شده و صندوق را در برابر حریق و اتش سوزی به مدت 120 دقیقه در دمای 900 درجه مقاوم می‌کند. این صندوق های مقاوم، از داخل محفظه ای مخفی به زمین متصل می شود و امکان حمل توسط سارق را غیر ممکن می سازد. این گاوصندوق حرفه ای دارای یک محفظه داخلی و یک محفظه مخفی در کف گاوصندوق می باشد. لولاهای این گاوصندوق، مخفی بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان برش لولا توسط سارق را غیرممکن می سازد.

آریان باکس:

  • ارتفاع: 80 سانتیمتر
  • عرض: 52 سانتیمتر
  • عمق: 46 سانتیمتر
  • وزن 185 کیلو گرم
  • ضد سرقت
  • ضد آتش (نسوز)
  • لولا مخفی و غیر قابل برش
  • عایق شده با پشم سنگ فشرده و ضد حریق
  • ضخامت بدنه 4 میلیمتر
  • آلیاژ بدنه ورق فولادی
  • صخامت درب 10 میلیمتر
  • آلیاژ درب ورق فولادی
  • نوع رمز الکترونیکی با قابلیت تعریف 2 رمز مدیر و کاربر
  • جنس طراحی داخلی چرم
  • این محصول مجهز به یکی از با کیفیت ترین قفلهای رمز دیجیتال است.
  • دارای بولت و سوراخ درکف صندوق، جهت اتصال صندوق به زمین.

ایده برتر پارسیان:

گاوصندوق یکی از تجهیزات پرکاربرد است که در ادارات، شرکت ها، مؤسسات و بانک ها برای نگهداری پول نقد و اسناد و مدارک مهم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصدخرید این محصول رادارید و در جستجوی محصولی مطمئن و بادوام هستید، گاو صندوق شرکتی سدید Sadid LE 800 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این گاوصندوق برای استفاده های شرکتی و اداری گزینه ایده آلی است و به صورت ضد سرقت و نسوز طراحی شده است. همچنین این گاوصندوق دارای قفل رمز دیجیتال نیز هست و بالاترین میزان ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد.



 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L یکی از محصولات با کیفیت ارائه شد توسط کمپانی کاسیو می باشد. این محصول مجهز به پایه، حافظه، پایه، قابلیت تعیین ارقام اعشاری، امکان تفکیک سه رقمی می باشد. هم چنین این محصول دارای منبه تغذیه باتری و پنل خورشیدی و قابلیت نمایش ارقام تا 10 رقم می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ماهمراه باشید.

دیجی کالا:

ماشین حساب مدل DS-1L محصولی از شرکت معتبر «کاسیو» (Casio) است که به صورت ساده و به شکل رومیزی طراحی و تولید شده است. این ماشین‌حساب به نمایشگری تجهیز شده که زاویه‌ی دید مناسبی دارد و ارقام را نسبتاً بزرگ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش ماشین حساب  مدل DS-1L امکان نمایش 10 را در هر خط جای داده است. این محصول کلید‌های پلاستیکی دارند که تنها با لمس آرام عمل می‌کنند و نوشته‌ی روی آن‌ها پس از سال‌ها نیز کم‌رنگ نمی‌شوند. علاوه براین دکمه های این مدل به صورت بزرگ طراحی شده و با فاصله از هم قرار گرفته تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. برای این ماشین حساب کلیدهای حافظه M+ ،M- ،MR ،MC  در نظر گرفته شده است که بسیار کاربردی هستند. مثال از کلید M+ برای اضافه کردن مقادیر به حافظه ماشین حساب استفاده کنید. سپس می توانید از کلیدهای REC یا MR برای فراخوانی آن مقدار از حافظه برای استفاده در یک معادله استفاده کنید. علاوه بر این کلیدهایی برای جمع کل، گرد کردن اعداد و نمایش آن ها به صورت زمان نیز تعبیه شده است.


اداری کالا:

دیگر ویژگی ها :- دارای کلیدهای بدون صدا
- کلید برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد
- دارای کلیدهای حافظه M+ ،M- ،MR ،MC
- کلید برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد
- کلید برای تعیین تعداد اعشارمقاوم در برابر آب و گرد و خاک :داردکنترل و تصحیح :داردرنگ فانتزی :ندارددو صفحه نمایش :نداردرومیزی استاندارد :داردتوان کار بالا :داردرومیزی کوچگ :نداردحسابداری :داردتعداد ارقام :10وزن :300 گرمتعداد رنگ نمایشگر :تک رنگکاربری ماشین حساب :حسابداریقابلیت انجام محاسبات آماری :بلهقابلیت پاک کردن آخرین ورودی :بلهنوع نمایشگر :LCD تک خطیکیس محافظ :خیرابعاد (میلیمتر) :194 × 144 × 48 میلی مترکلید GT ، MU ، √ (جذر) ، % ، -/+ و → :داردکلید0.00 :داردصفحه نمایش لمسی :نداردتعداد ارقام :10منبع تغذیه :نور و باتری

 

ایده برتر:

بر روی صفحه کلید ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L چهار دکمه حافظه M+، M-،  MRو MC تعبیه شده است. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات دارند و این امکان را به شما می دهند تا اعداد مختلف را جهت استفاده در محاسبه های بعدی در حافظه دستگاه ذخیره کنید.

ماشین حساب رومیزی حسابداری کاسیو DS-1L به دکمه GT نیز مجهز است که برای محاسبه حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه شما می توانید از طریق دکمه HMS با اعداد در فرمت زمان کار کرده و محاسبات خود را براساس آنها به پیش ببرید.

از دیگر امکانات ماشین حساب کاسیو مدل DS-1L باید به قابلیت تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری اشاره کرد. برای این منظور می توانید از سوئیچ های موجود بر روی پنل ماشین حساب بهره ببرید. در کل با توجه به قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-1L می توان امکانات محاسباتی آن را مناسب ارزیابی کرد.برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 305SPF یکی از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی ریکو می باشد. این محصول در ابعاد 505x493x350 میلی متر و وزن 32 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر کپی، چاپ و اسکن می باشد. این محصول با کیفیت هم چنین دارای ظرفیت سینی کاغذ برابر با 2502 برگ نبز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

دستگاه کپی ریکو 305SPF دارای سرعت نسبتا مطلوب در چاپ است. این دستگاه می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 30 کپی را به شما ارائه دهد. اولین کپی این محصول در مدت زمان  4.9 ثانیه و یا کمتر از آن به شما ارائه داده می شود. هم چنین برای آماده به کار شدن دستگاه به مدت زمان کمتر از 23 ثانیه زمان نیاز است. لازم به ذکر است که اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی چند کاره ریکو MP 305SPF دارای رزولوشن 600*600 dpi هستند. هم چنین بزرگ نمایی چاپ شده با استفاده از این دستگاه فتوکپی همانند دیگر محصولات این کمپانی، بین 25 تا 400 درصد است. لازم به ذکر است که این محصول قادر است ماهیانه حدود 7500 کپی را به مصرف کننده ارائه دهد، پس برای محیط هایی با حجم کاری کم انتخاب مطلوبی به شمار خواهد آمد. 

 


  • دیگر ویژگی که این محصول را به دستگاه فتوکپی پر کاربردی تبدیل کرده است قابلیت فکس آن خواهد بود. دستگاه کپی سیاه و سفید اداری ریکو MP 305SPF می تواند اسناد و مدارک را به صورت سیاه سفید و رنگی اسکن کند. این دستگاه قادر است فایل ها را به صورت سیاه و سفید با فرمت های TIFF،MH ،MR  ،MMR،JBIG2  و به صورت رنگی با فرمت JPEG اسکن کند و بعد از آن در مدت زمان 2 ثانیه فایل اسکن شده را فکس کند. این دستگاه توانایی اسکن 23 صفحه را در مدت زمان یک دقیقه دارد، پس می توان روی سرعت فکس بالا این دستگاه کپی حساب باز کرد. هم چنین لازم به ذکر است که رزولوشن اسناد و مدارک فکس شده با استفاده از این دستگاه فتوکپی برابر با 200*100 dpi و 200*200 dpi خواهد بود.برای آشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی ریکو 305SPF می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.


  •  




 

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی