.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور قابل حمل برای برای استفاده در اتاق جلسات متعدد در طول روز هستید، دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 را مد نظر داشته باشید، این دیتا ویئو پروژکتور توانایی قابل قبولی در نمایش متون، اسلاید، نمودار و گراف ها دارد. برای اشنایی با ویژگی ها و مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط

از دیتا پروژکتور اداری بنکیو MS610 می توان برای نمایش تصاویر در ابعاد حدود 35 تا 250 اینچ بهره برد که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش باید بین 1.39 تا 9.95 متر باشد. پس می توان گفت که این پروژکتور برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط کاملاً مناسب است. دستگاه ویدیو پروژکتور بنکیو MS610 از امکان نصب آسانی نیز برخوردار بوده و از قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.1 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی بهره می برد. بنابراین به راحتی می توان این ویدیو پروژکتور را در مکان های مختلف نصب و تصویر آن را بر روی پرده تنظیم کرد

  • امکان اتصال به انواع دستگاه های پخش از طریق پورت های به روز

شما می توانید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 را به آسانی به انواع دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، پورت کامپوزیت، S-Video، ورودی و خروجی صدا و سريال تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MS610 مجهز بودن به دو پورت HDMI است که امکان اتصال آن به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) را به صورت هم زمان فراهم می آورد. ضمن اینکه یکی از این پورت ها از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و از این طریق آن می توانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه متصل کنید.

ویدئو پروژکتور BenQ MS610 از قابلیت اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند و شما باید برای بهره مندی از این قابلیت دانگل وایرلس بنکیو را به صورت جداگانه تهیه کنید. پس از آن با اتصال دانگل به پورت HDMI ویدئو پروژکتور، می توانید تصاویر موجود بر روی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های مورد نظرتان را به صورت بدون سیم به نمایش درآورید. ویدئو پروژکتور وایرلس بنکیو MS610 دارای یک پورت USB Type A نیز هست که دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر بوده و می توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز دانگل وایرلس بهره برد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت ویدئو پروژکتور BenQ MS610 به وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

هندزفری بلوتوث باسئوس Encok S06 با طراحی ارگنومیک امکان گوش دادن به در مدت زمان طولانی را فراهم می کند، این هندزفری یک انتخاب ایده ال برای پخش موسیقی در هنگام تردد در خیابان، ورزش و انجام کارهای روزمره است. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 که توسط سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

جانبی:

طراحی حرفه ای

این ایرفون از کابلی با طول نسبتا کوتاهی ساخته شده استکه در پشت گردن قرار میگرد. نوع این کابل، تخت بوده و به هیچ عنوان در هم گره نمی خورد. این کابل در برابر کشیدگی و شکستگی بسیار مقاوم است.

سری های با سایز های مختلف و در مدل سری ژله ای داخل گوشی و قلاب داخل گوش که ظاهری اسپرت به هدست می دهد، همراه آن وجود دارد. روی این سری ها آهن ربایی به کار رفته است که در صورت برداشن آنها از روی گوشی و آویزان شدن، به هم متصل می شود.

دیجی کالا:

هدست بلوتوثی «Encok S06» توسط شرکت باسئوس (Baseus) طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به تلفن همراه متصل می‌شود و شما را در گوش‌کردن به موسیقی و پاسخ به تماس‌ها همراهی می‌کند. Encok S06 از یک هدست توگوشی با سرگوشی سیلیکونی بهره می‌برد که هنگام قرارگیری داخل گوش، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند. این هدست دارای گیره‌هایی برای محکم نگه‌داشتن گوشی در زمان ورزش است. مدت‌زمان استفاده از این هدست در حالت مکالمه 10 ساعت و مدت‌زمان استفاده در حالت استندبای 200 ساعت است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

با توجه به اینکه در هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok S06 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده به راحتی می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل باسئوس Encok S06 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

  • ارائه صدایی کاملاً شفاف و دارای جزئیات

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 از فناوری های به روز برای پخش صدا بهره می برد و از این جهت صدایی کاملاً شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات موجود در صدا نیز با وضوحی کامل پخش می شود. به همین دلیل می توان بر روی هندزفری باسئوس مدل Baseus Encok S06 برای پخش موسیقی با کیفیتی عالی حساب باز کرد. همچنین این هندزفری تو گوشی کارایی بالایی در هنگام مکالمه دارد و تجربه انجام یک مکالمه با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. میکروفون به کار رفته در هندزفری بلوتوث باسئوس Encok S06 از مقاومت قابل توجهی در برابر سروصداهای محیطی دارد و صدای شما را با کمترین میزان نویز به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری تو گوشی باسئوس Encok S06 می توان کیفیت صدا و عملکرد آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

حتما در زمان خرید هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 توجه داشته باشید که از مراکز فروش معتبر و مطمئن که دارای استانداردهای لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید، شرکت ایده برتر پارسیان از جمله شرکت هایی است که با ارائه محصولات اورجینال سعی در جلب رضایت مشتری دارد. شما می توانید برای خرید این هندزفری به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B2%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%A6%D9%88%D8%B3-Baseus-Encok-S06



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

طراحی جذاب و وزن کم هارددیسک اکسترنال اپیسر AC731 در مرحله اول آن را به یک هارددیسک محبوب نزد کاربران تبدیل کرده است. این هارد دیسک با ظرفیت 2 ترابایت برای ذخیره انواع فایل های مانند موزیک، عکس و فایل های متنی مناسب است. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • مقاومت کامل در برابر شوک، سقوط از ارتفاع و لرزش

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC731 آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کرده است. مطابق با این گواهینامه این هارد دیسک در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری و شوک های ناشی از ضربات ناگهانی آسیب نخواهد دید. این ویژگی باعث می شود تا اگر هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت به طور اتفاقی از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن از دست نرود! ضمن اینکه ساختار درونی این هارد اکسترنال دارای سیستم تعلیق پایدار می باشد و در آن از یک لایه محافظِ ساخته شده از پلاستیک منعطف استفاده شده است. این لایه محافظ به خوبی لرزش ها و ضربات را دفع می کند و مانع از آسیب رساندن آنها به بخش های داخلی هارد می شود.

  • ضد آب، ضد گرد و غبار، دارای استاندارد IP68

اگر قصد استفاده از هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC731 در فضاهای باز و بیرون از منزل را دارید، این امکان برای شما مهیا است! چرا که این هارد اکسترنال به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده و دارای استاندارد IP68 می باشد. مقاومت هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC731 در برابر نفوذ مایعات به اندازه ای است که اگر به مدت 60 دقیقه در عمق یک متری آب قرار گیرد، هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین پورت USB این هارد اکسترنال توسط یک کاور پلاستیکی پوشیده شده که از آن در برابر صدمات محیطی محافظت می کند.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا و شیک

از لحاظ طراحی ظاهری نیز هارد اکسترنال Apacer AC731 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و می توان آن را محصولی شیک و زیبا دانست. سطح بدنه این هارد اکسترنال دارای روکشی با طرح چرم است و به گونه ای طراحی شده تا هارد از روی سطوح صاف لیز نخورد. همچنین هارد اکسترنال رومیزی اپیسر AC731 در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. در مجموع با توجه به قیمت هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت اپیسر AC731 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.

دیجی کالا:

داشتن یک هارد اکسترنال که از امنیت زیادی برخوردار است، می‌تواند آرامش خاطر را به کاربرش هدیه دهد. اینکه اطمینان داشته‌ باشید هارد اکسترنال AC731 تحت هیچ شرایطی امنیت اطلاعات شما را به مخاطره نمی‌اندازد، به ‌تنهایی بهترین دلیل برای خرید این محصول است. زیبایی خاصی که در بدنه‌ این هارد وجود دارد و سرعت مناسب آن در انتقال اطلاعات که با استفاده از رابط USB 3.1 به وجود آمده، مزید بر علت می‌شوند و می‌توانند در کنار یکدیگر، خرید لذت‌بخشی را برای شما رقم بزنند. 

در پایان قابل ذکر است چنانچه در خصوص خرید هارد اکسترنال Apacer AC731 به جمع بندی نرسیده اید، شرکت دیجی کالا هفت روز هفته ، 24 ساعات شبانه روز آماده راهنمایی و دادن مشاوره به شما هم میهنان عزیز است.

https://www.digikala.com/product/dkp-1711047/%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-ac731-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-2-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

مانیتور صنعتی مطالب مورد نظر شما را به بهترین شکل به مخاطبان انتقال می دهد، اگر شما نیز به دنبال یک مانیتور صنعتی خوش ساخت و با کیفیت هستید ما به شما مانیتور صنعتی ال جی 86UL3E را پیشنهاد می دهیم. قصد داریم در این پست به معرفی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E ا بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت یده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 86UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

  • نمایش رنگ هایی با وضوح و شاداب

در نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.

  • هزینه های تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین و استفاده در طولانی مدت

با خرید مانیتور صنعتی 86 اینچ ال جی LG 86UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور فوق عریض صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از دستگاه تلویزیون صنعتی ال جی LG 86UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب:

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که همیشه در تلاش است که کاربران یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه کنند. از ویژگی های مهم این فروشگاه می توان به قیمت مقرون به صرفه، دسترسی به تنوع کالایی، تحویل به موقع و سریع، خدمات پی از فروش اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز و خرید نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

برای جذب و ارائه خدمات به مشتری پبشنهاد می کنیم از مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E استفاده کنید. این مانیتور با کیفیت و شفافیت بالا به بهترین شکل تصاویر را به نمایش در می آورد. در این راهنما نکات اساسی در خصوص مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E به صورت ساده و خلاصه از سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا توضیح داده ایم، در ادامه همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از روشنایی و شفافیت تصاویر لذت ببرید!

مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E در هر شرایط محیطی، تصاویر را شفاف و درخشان به نمایش در می آورد. شدت روشنایی این مانیتور برابر با 350 cd/m² است و حتی در محیط های باز و پر نور از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. همچنین این تلویزیون صنعتی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و دچار آسیب یا افت کیفیت نخواهد شد و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. پس اگر قصد استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی برای استفاده به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی در شهر را دارید، مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی LG 65UL3E راه حل مناسبی در این زمینه می باشد.

  • بالاترین میزان کیفیت و ارائه تصاویری با رنگ های زیبا

رزولوشن مانیتور صنعتی بزرگ ال جی مدل LG 65UL3E برابر با 2160*3840 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای پخش برخوردارند. این نمایشگر فوق عریض صنعتی دارای پنلی با فناوری IPS برای نمایش تصاویر است و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب دارد. مورد دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E باید گفت، نسبت کنتراست و نسبت تصویر آن است که به ترتیب برابر با 1300:1 و 16:9 است و باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و نواحی مشکی آن دارای کیفیت مطلوبی باشند.

  • نگران فضای سالن خود نباشید!

در تلویزیون صنعتی ال جی LG 65UL3E قابلیت نصب به هر دو صورت افقی و عمودی مهیا است و شما می توانید تصاویر خود را به حالت دلخواه نمایش دهید. قابل توجه است که این مانیتور فوق عریض صنعتی با زاویه دید 178 درجه در همه زوایا دید کامل دارد و محدودیتی برای مکان نشستن شما ایجاد نمی کند. به این ترتیب حتی افرادی که در گوشه ترین نقطه نسبت به مانیتور قرار دارند می توانند از تماشای تصاویر در کیفیت عالی بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اگر در رابطه با ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره مندرج در سایت اینترنتی ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان سایت بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de قادر هستید یک تجربه بی نظیر از چاپ متون را به کیفیت و دقت بالا داشته باشید! این چاپگر تک کاره توانایی انجام 150 هزار پرینت در ماه را دارد. برای آشنایی بیشتر با پرینتر لیزری Lexmark C792de ما با نقد این محصول که توسط سایت ایده برتر مورد بررسی قرار گرفته است می پردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت عالی در چاپ از طریق تونر کارتریج های با کیفیت

در پرینتر لیزری Lexmark C792de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 8500 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی هستند. لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک C792de با تونر کارتریج های مشکی و رنگی سری های C792X1 (با ظرفیت 20000 برگ) و C792A1 (با ظرفیت 6000 برگ) هم سازگار است که در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تونر کارتریج های سازگار با پرینتر لیزری لکسمارک C792de به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

شما می توانید از چاپگر اداری لکسمارک C792de برای چاپ بر روی کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، پاکت نامه، کاغذ مخصوص چاپ بنر (با عرض A4)، لیبل کاغذی، مقوای نازک، لیبل پلی استر، مدیاهای شفاف مانند طلق، کاغذ گلاسه و لیبل وینیل استفاده کنید! این ویژگی که بر روی قیمت پرینتر لکسمارک C792de نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی این پرینتر شده است.

در رابطه با گنجایش کاغذ پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de باید بگوییم که این پرینتر تک کاره لیزری رنگی در حالت استاندارد دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید از یک سینی 550 برگی و یک محفظه بزرگ 2000 برگی به عنوان سینی های اختیاری در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark C792de استفاده کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از فینیشرهای مخصوص پانچ و منگنه نیز در این پرینتر نیز وجود دارد که در صورت نیاز باید آنها را به شکل جداگانه تهیه کنید.

اگر خواهان خرید چاپگر اداری لکسمارک C792de هستید پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت و خرید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

ایمنی در رانندگی را با پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر H-28 تجربه کنید! این پایه نگهدارنده برای کسانی که در حین رانندگی از اپ های مسیریاب استفاده می کنند، کاربرد بالایی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، تکنوسان و جانبی شو بپردازیم.

جانبی شو:

نصب و استفاده از هولدر بسیار ساده بوده و با استفاده از چسب قدرتمندی که بر پایه آن تعبیه شده است می‌توانید آن را روی داشبورد ماشین بچسبانید و سپس گوشی را روی آن بگذارید. بدنه هولدر از جنس آلمینیوم با کیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی از استحام بالایی برخوردار است.

تکنوسان:

برند
پایونیر
جنس بدنه
آلومینیوم
قابلیت چرخش 360 درجه
محل اتصال
داشبورد
نحوه اتصال به گوشی
مغناطیسی
سایر مشخصات
چسبندگی فوق العاده - نصب آسان - ثبات بالا در حرکت

ایده برتر پارسیان:

  • بدنه ای فلزی و خوش ساخت

بدنه هولدر مگنتی موبایل پایونیر H-28 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم، زنگ زدگی و خوردگی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، نگهدارنده مغناطیسی موبایل پایونیر H-28 برای ماه ها و حتی سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین این هولدر دارای ابعاد بسیار کوچکی نیز هست و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در هنگام رانندگی نمی شود.

  • نصب ثابت و محکم بر روی تمام سطوح صاف

در سطح مقطع پایه هولدر گوشی موبایل پایونیر H-28 از چسبی قوی استفاده شده که باعث نصب محکم و ثابت آن بر روی داشبورد ماشین می شود. این پایه نگهدارنده آهنربایی گوشی موبایل که ساختشرکت پایونیر است در برابر تکان های ماشین در حال حرکت مقاومت قابل توجهی دارد و به آسانی از محل نصب شده جدا نمی شود. ضمن اینکه چسب به کار رفته در پایه نگهدارنده رومیزی پایونیر H-28 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کند. شما می توانید این هولدر را بر روی سایر سطوح صاف مانند میز یا پیشخوان نیز نصب کنید و از آن در منزل یا محل کار خود نیز بهره ببرید. می توان با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل پایونیر H-28، کارایی این محصول را در محیط های مختلف را کاملاً ایده آل دانست.

  • یک هولدر آهنربایی با کیفیت

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer H-28 ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی موبایل بچسبانید و پس از آن گوشی خود را به صفحه نگهدارنده هولدر نزدیک کنید. صفحه نگهدارنده هولدر موبایل Pioneer H-28  دارای خاصیت آهنربایی قوی است و به همین دلیل این محصول توانایی بالایی در تحمل وزن انواع گوشی اندرویدی و ios دارد. پس بدون نگرانی بابت افتادن گوشی از روی هولدر در اثر تکان های ماشین در پیچ ها، دست انداز ها و سرعت گیرها، می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

ادامه مطلب:

هم اکنون می توانید هولدر گوشی موبایل پایونیر H-28 را از فروشگاه ایده برتر پارسیان از بخش لوازم جانبی موبایل را خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

پرینتر لکسمارک CS820de  از قابلیت پرینت یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. از جمله ویژگی های این پرینتر رومیزی می توان به سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، قابلیت چاپ به روی انواع کاغذ اشاره کرد. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de که توسط سایت های ایده برتر پارسیان بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

 ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر لیزری با دوام و کارآمد!

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de توانایی انجام 200 هزار پرینت در طول ماه را دارد و همان طور که اشاره شد، برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از این پرینتر برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا با این پرینتر مطابق با توصیه شرکت لکسمارک کار کنید!

  • چاپ هر برگ در یک ثانیه!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS820de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قادر به چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 60 برگ در دقیقه است و سرعتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع چاپگر اداری لکسمارک CS820de برای چاپ هر برگ تنها به یک ثانیه زمان نیاز دارد که میزان کاملاً قابل توجهی است.

لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS820de در هنگام راه اندازی نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

  • کیفیتی عالی در چاپ!

علاوه بر سرعت، پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است! در این دستگاه پرینتر لیزری از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و واضح خواهند بود. همچنین پرینتر Lexmark CS820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با بالاترین میزان خوانایی چاپ می کند. به طور کلی با توجه به اینکه پرینتر لیزری لکسمارک CS820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت.

لازم به ذکر است که اطلاعات جامع در خصوص پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de در سایت ایده برتر پارسیان موجود است شما می توانید با مراجعه به این سایت با ویژگی ها و قابلیت های محصول آشنا شده و در نهایت در هنگام خرید انتخابی درستی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.

پرینتر لیزری تک کاره Lexmark B2236dw از پرینترهای جمع و جور و کوچک شرکت لکسمارک است که برای مصارف روزمره و استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب می باشد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های پرینتر لکسمارک B2236dw می پردازیم، پس با نقد و بررسی سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر جمع و جور، مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw در ابعاد 215.9 * 355.6 * 332.7 میلی متر عرضه شده و می توان آن را یکی از پرینترهای لیزری جمع و جور موجود در بازار دانست. پس اگر با محدودیت فضا در منزل یا محل کار خود مواجه اید، این پرینتر کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

به طور کلی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2236dw توانایی 30 هزار پرینت در ماه را دارد و برای مصارف روزمره و استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب می باشد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر رومیزی برای 250 تا 2500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

  • دارای سرعت پرینت 36 برگ در دقیقه

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری مشکی لکسمارک مدل Lexmark B2236dw را مد نظر داشته باشید! این چاپگر اداری دارای سرعت چاپ 36 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 18 برگ در دقیقه به صورت دو رو است که سرعت مناسبی برای مصارف خانگی و اداریِ معمولی به شمار می آید. همچنین پرینتر لیزری خانگی لکسمارک B2236dw در هنگام راه اندازی نیز سرعت مطلوبی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 7.9 ثانیه از زمان گرم شدن، به شما ارائه می دهد.

 دیجی کالا:

پرینتر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک مدل B2236dw از کیفیت و سرعت خارق العاده ای برخوردار است. این دستگاه با سرعت 34 برگ در دقیقه پرینت گرفته و توان کار ماهیانه تا 30000 برگ را دارا می باشد.

در پایان قابل ذکر است که تنوع بالای محصول در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2236dw از خریدی ارزان و مطمئن نیز برخور دار شوید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.

هولدر موبایل یونیورسال مدل Universal UN5 برای دوچرخه سواران و صاحبان موتور سیکلت یک گزینه ایده ال است و امکان دسترسی به گوشی موبایل را بدون در دست گرفتن برای شما فراهم می کند. برای اشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پایه نگهدارنده گوشی موبایل Universal UN5 همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

دیجی کالا:

در میان هولدر های قابل نصب روی فرمان موتور سیکلت حتما به این نکته توجه داشته باشید که فقط پایه و دسته برای نگه داشتن موبایل شما کافی نیست چرا که از آنجایی که موتور سیکلت سرعت بیشری نسبت به دوچرخه دارد و ناهمواری ها و دست اندازهای خیابان بیشتر روی موتور سیکلت ها تاثیر میگذارد لذا باید به این نکته توجه کنید ممکن است در دست انداز های شدید بر اثر ضربه گوشی شما از هولدر جدا شده و روی زمین بیافتد اما این هولدر در هر چهار طرف آن کش های مخصوص تعبیه شده که حتی در شدید ترین ضربه ها امکان اینکه گوشی شما از هولدر جدا شود را به حداقل میرساند. همچنین گیره ی این هولدر بسیار نوآورانه و مطمئن وظیفه نگه داری از کل مجموعه را روی فرمان موتور سیکلت به عهده دارد .مهمترین نکته این است که گیره طوری طراحی شده است که روی هر فرمانی با هر اندازه سایز لوله فرمان بسته میشود و بستن آن به راحتی با دست (بدون داشتن ابزار) امکان پذیر است و شما میتوانید به راحتی زمانی که موتور سیکلت خود را در خیابان رها میکنید در عرض چند ثانیه هولدر را از فرمان جدا کرده تا از به سرقت رفتن آن جلوگیری شود. همچنین همه قسمت های هولدر به ضربه گیر های لاستیکی رنگی مجهز شده تا گوشی و فرمان موتور سیکلت شما متوجه آسیبی نگردد. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه دارد و به هر زاویه ای قابل تنظیم است.

ایده برتر پارسیان:

  • اتصال آسان به دسته یا فرمان دوچرخه و موتور سیکلت

در پشت بدنه پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه یونیورسال UN5 یک گیره تعبیه شده که با باز کردن آن می توانید هولدر را بر روی دسته یا فرمان دوچرخه و موتور سیکلت خود نصب کنید. این قابلیت نصب آسان باعث می شود تا در هر لحظه که به هولدر نیاز نداشتید، بتوانید آن را به شکلی سریع و کاملاً راحت از محل نصب شده جدا نمایید. ضمن اینکه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال UN5 تقریباً با تمامی دوچرخه ها و موتور سیلکت ها سازگار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به شمار می آید. لازم به ذکر است که در قسمت داخلی گیره هولدر نگهدارنده موبایل یونیورسال UN5 از پدهای نرم استفاده شده تا در هنگام نصب آن به بدنه دوچرخه یا موتور سیکلت شما آسیبی وارد نشود.

  • نگه داشتن محکم و ثابت اکثر گوشی های موبایل

در دو طرف صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیورسال Universal UN5 دو بازو تعبیه شده که فاصله میان آنها به آسانی قابل تنظیم می باشد. از این جهت شما می توانید از این هولدر گوشی دوچرخه و موتورسیکلت برای نگه داشتن گوشی های مختلف استفاده کنید. همچنین همراه با نگهدارنده موبایل روی فرمان یونیورسال UN5 کش های نگهدارنده نیز ارائه می شود و شما می توانید آنها را در بخش های تعبیه شده در گوشه های صفحه هولدر نصب کنید. استفاده از این کش ها باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی اندرویدی و ios بر روی هولدر Universal UN5 می شود. به طوری که شدیدترین تکان های موتور سیکلت و دوچرخه درحال حرکت، باعث جدا شدن گوشی از هولدر و افتادن آن به زمین نخواهد شد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه یونیورسال UN5 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

چنانچه هنوز نیز در رابطه با ویژگی های پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه یونیورسال UN5 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، اغلب کاربران این هولدر دیدگاه های خود را در سایت دیجی کالا به ثبت می رسانند. این نظرات می تواند شما را در خرید پایه نگهدارنده مدنظر تان یاری کند به همین منظور به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید و یا اگر از این محصول استفاده کرده اید حتما نقد و بررسی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.

اگر شما نیز در هنگام دوچرخه سواری یا موتور سواری از اپلیکیشن مسیر یاب استفاده می کنید، با استفاده از هولدر موبایل باسئوس Knight Motorcycle می توانید به گوشی موبایل دسترسی داشته باشید. این هولدر سازگار با گوشی های موبایل 4 تا 6.5 اینچی است. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی که باید در مورد پايه نگهدارنده گوشي موبايل باسئوس Baseus Knight Motorcycle در نظر داشته باشید را از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی و تحلیل کنیم.

دیجی کالا:

استفاده از تلفن همراه به هنگام موتور و یا دوچرخه سواری کار بسیار سخت و خطرناکی می باشد. بشیاری از افراد به ناچار برای استفاده از نقشه های گوشی همراه و یا فیلم گرفتن به هنگام دوچرخه سواری از گوشی همراه خود استفاده می کنند که کمپانی بیسوس با ساخت هولدر Knight Motorcycle این امر را به کاری بسیار راحت و لذت بخش تبدیل کرده است. هولدر Baseus knight motorcycle-به گونه ای طراحی شده که بر روی فرمان موتور و دوچرخه نصب می شود و قادر است گوشی همراه شما را به خوبی مهار کند. این محصول دارای دو گیره می باشد که یکی به میله فرمان متصل می شود و دیگری به قسمت آینه بغل های موتور متصل می شود. این دو پایه به شما حق انتخاب داده اند که بتوانید از هر کدام که مایل هستید استفاده بکنید. در قسمت انتهای گیره این محصول یک پیچ قرار گرفته که با باز کردن آن می توانید گیره را به دور میله فرمان قرار دهید و با بشتن آن به خوبی محکم می شود و یکی از دلایل آن پک های سیلیکیونی می باشد که داخل گیره قرار دارد تا به خوبی به میله فرمان بچسبد. سری این محصول قابلیت چرخش 360 درجه داشته و این امر باعث شده تا کاربر بتوانید در بهترین زاویه دید از گوشی همراه خود استفاده بکند.این هولدر مناسب گوشی های 4 تا 6.5 اینچ می باشد و با چرخاندن پیچ قرار گرفته در حاشیه آن می توانید سری های آن را از هم جدا بکنید تا گوشی شما داخل آن قرار بگیرد و با بستن پیچ آن گوشی به محکمی میان بازو های آن قرار می گیرد و بالشتک های سیلیکونی قرار گرفته بر رو بازو های این محصول از افتادن خط و خش بر روی گوشی همراه جلوگیری می کند. جنس بدنه هولدر Baseus Knight ترکیبی از فلز و پلاستیک + ABS می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Knight Motorcycle تنها کافیست تا آن را از طریق گیره تعبیه شده در قسمت پایینی بدنه آن به دسته دوچرخه یا موتور سیکلت خود متصل کنید. به طور کلی گیره به کار رفته در این هولدر قابلیت باز شدن از 28 تا 34 میلی متر را دارد و می توان آن را بر روی انواع موتور سیکلت و دوچرخه با قطر دسته های متفاوت نصب کرد. مورد قابل ذکر در این رابطه، نصب محکم و مقاومت بالای هولدر باسئوس Knight Motorcycle در برابر تکان های ناشی از حرکت است. پس با خیالی راحت می توانید از این هولدر در هنگام دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت در خیابان های شهری یا جاده های بین شهری استفاده کنید.

  • سازگار با گوشی های موبایل 4 تا 6.5 اینچی

پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه باسئوس مدل Baseus Knight Motorcycle به دو بازوی نگهدارنده در کناره های بدنه مجهز است که به آسانی می توان فاصله میان آنها را تنظیم کرد. بنابراین شما می توانید از این نگهدارنده گوشی موبایل برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در سایزهای مختلفِ 4 تا 6.5 اینچی استفاده کنید. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle گوشی را به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی خود نگه می دارد و تکان های ناشی از پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها تأثیری بر روی عملکرد آن نخواهند داشت.

  • دارای بدنه فلزی، مقاوم در برابر زنگ زدگی تا 10 سال!

از آنجا که هولدر موبایل برای دوچرخه و موتورسیکلت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند، همواره در معرض آسیب های محیطی قرار دارند. پس اگر هولدر مورد استفاده شما دارای کیفیت ساخت پایینی باشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن خواهید شد! بدنه هولدر نگهدارنده موبایل دوچرخه سواری باسئوس Knight Motorcycle از آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده که تا 10 سال در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. از این جهت خیالتان بابت طول عمر بالا و مقاومت عالی آن در برابر آسیب های محیطی راحت خواهد بود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در قسمت داخلی بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده موبایل موتور سیکلت باسئوس Knight Motorcycle سیلیکون نرم به کار رفته و به همین دلیل هیچ گونه خط و خشی بر روی بدنه گوشی شما در هنگام قرار دادن آن بر روی هولدر نمی افتد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Knight Motorcycle با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین امکان خرید این محصول از طریق سایت ایده برتر و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.

اگر شما نیز قصد سفر، کمپینگ و طبیعت گردی را دارید با به همراه داشتن پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاه های دیجیتالی همراهتان نخواهید بود. در این بلاگ با شما هستیم با راهنمای خرید پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 ، اگر قصد خرید این پاوربانک دارید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی شو همراه ما باشید.

جانبی شو:

در گذشته برای بیشتر روشن نگه داشتن وسایل دیجیتال از باتری اضافی استفاده میشد که عملی ساده محسوب نمی‌شد. اما امروزه از پاوربانک‌ها برای این کار استفاده می‌شود که کار کاربران را آسوده کرده است. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند که هر فرد بسته به نیاز خود ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

کمپانی راپاور یکی از چندین برند تولیدکننده این محصول می‌باشد که با توجه به کیفیت تولیدات خود توانسته جایگاه مناسبی را بین تولیدکنندگان پیدا کند. پاوربانک راوپاور مدل RP-PB044 دارای ظرفیت 10050 میلی‌آمپری می‌باشد با استفاده از باتری لیتیوم پلیمری می‌باشد که از انواع دیگر باتری‌ها از قابلیت‌های بالاتری برخوردار است. RP-PB044 علاوه بر شارژ باتری دستگاه‌های شما دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد که به آن‌ها می‌پردازیم.

پاوربانک RP-PB044 از دو درگاه USB برخوردار است که اگر هر دو را به‌طور همزمان استفاده کنید شدت‌جریان خروجی در مجموع 3.4 آمپر می‌شود. این بدین معناست که این پاوربانک قادر است یک گوشی موبایل و یک تبلت را همزمان شارژ کند. درگاه ورودی آن هم شدت‌جریانی معادل 2.0 آمپر دارد و نشان می‌دهد RP-PB044 خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود. البته به شرط آن‌که از طریق درگاه microUSB به شارژر یا دستگاهی وصل شود که شدت‌جریان خروجی آن برابر 2.0 باشد. روی بدنه این محصول چند چراغ LED جهت اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده در نظر گرفته شده است.

دیجی کالا:

باتری

در پاوربانک RP-PB044 از باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 10050 میلی‌آمپرساعت استفاده شده است. باتری‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، عموما از دو گروه باتری‌های لیتیوم-یونی و باتری‌های لیتیوم-پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم یونی در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند، اما باتری‌های لیتیوم پلیمری محدوده دمای بیشتری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هم به شکل عادی انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند. اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری در وزن آن‌هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی‌های مساوی و بدنه مشابه را با هم مقایسه کنید، خواهید دید پاوربانکی که از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد از وزن کمتری برخوردار است. در درجه دوم این دو نوع باتری در طول عمر تفاوت دارند، باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی‌ها دارند و به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی عمر می‌کنند و از طرفی باتری‌های لیتیوم یونی برای طول عمر بیشتر باید به صورت مرتب شارژ شوند. میزان باقی‌مانده در این باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی از روی نشان‌گرهای LED روی پاوربانک قابل مشاهده است.

شارژ ایمن با دو درگاه خروجی

پاوربانک RP-PB044 از دو درگاه USB برخوردار است که اگر هر دو را به‌طور همزمان استفاده کنید شدت‌جریان خروجی در مجموع 3.4 آمپر می‌شود. این بدین معناست که این پاوربانک قادر است یک گوشی موبایل و یک تبلت را همزمان شارژ کند. درگاه ورودی آن هم شدت‌جریانی معادل 2.0 آمپر دارد و نشان می‌دهد RP-PB044 خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود. البته به شرط آن‌که از طریق درگاه microUSB به شارژر یا دستگاهی وصل شود که شدت‌جریان خروجی آن برابر 2.0 باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف

بر روی بدنه پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB044 دو پورت خروجی تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.4 آمپر است که باعث شارژ شدن دستگاه های مورد نظر شما با سرعتی ایده آل می شوند. همچنین پورت ورودی پاوربانک گوشی موبایل راوپاور مدل RAVPower RP-PB044 نیز از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 2 آمپر می باشد. با استفاده از این پورت می توانید باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید. در کل با توجه به قیمت پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB044، می توان عملکرد آن در هنگام شارژدهی و شارژگیری را کاملاً مناسب ارزیابی کرد

  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر مجهز به مدارهای محافظتی است و از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت می کند. همچنین در این پاور بانک راوپاور 10050 از فناوری iSmart 2.0 بهره برده شده که باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت شارژدهی آن می شود. با استفاده از این فناوری، پاور بانک RAVPower RP-PB044 قادر به تشخیص نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن است و شدت جریان و ولتاژ خروجی را متناسب با این اطلاعات به صورت هوشمند تنظیم می کند. این ویژگی از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما جلوگیری می کند.

نکته اخر این است که سعی کنید پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی دیجی کالا از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع لوازم جانبی می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

دیتا پروژکتور BenQ MX604w یک گزینه ایده آل برای استفاده در جلسات کاری و شرکت است چرا که این دیتا ویدئو پروژکتور با میزان خوانایی مطلوب، کیفیت خوبی در نمایش فایل های متنی، اسلاید ها، نمودار دارد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری دیتا پروژکتور BenQ MX604w داشته باشیم.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای نمایش فایل های متنی با میزان خوانایی مطلوب

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا دیتا پروژکتور BenQ MX604w برای استفاده در جلسات کاری مناسب باشد، نسبت کنتراست 20000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های مشکی رنگ موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن با شفافیت مناسب به نمایش درآیند و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. از این جهت دیتا پروژکتور بنکیو MX604w توانایی بالایی در نمایش فایل های متنی سیاه و سفید، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دارد و میزان خوانایی و وضوح مطلوبی را برای شما و مخاطبان تان به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX604w را مناسب ارزیابی کرد.

  • دارای شدت روشنایی 3600 لومن، ارائه تصاویری با وضوح مطلوب

از آنجا که ویدئو پروجکشن بنکیو MX604w با شدت روشنایی 3600 لومن عرضه شده، می توان آن را برای استفاده در اتاق هایی با میزان نور معمولی کاملاً مناسب دانست. به طوری که برای دستیابی به تصاویری واضح، نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها جهت تاریک کردن محیط نخواهید داشت.

در رابطه با کیفیت تصاویر دیتا پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX604w نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این محصول دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل است و از فناوری DLP برای نمایش بهره می برد. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای وضوح و کیفیت قابل قبولی خواهند بود.

  • قابلیت اتصال آسان به انواع دستگاه های پخش

علاوه بر اتصال وایرلس که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم، دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو MX604w از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به آسانی آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدیو پروژکتور ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، ورودی کامپوزیت، ورودی S-Video، ورودی و خروجی صدا و سریال تعبیه شده است. همچنین دیتا پروژکتور اداری بنکیو MX604w دارای دو پورت HDMI نیز هست که یکی از آنها از فناوری MHL پشتیبانی می کند. از طریق این پورت قادر خواهید بود تا موبایل اندرویدی خود را از طریق کابل به ویدئو پروژکتور متصل کنید. ضمن اینکه برای بهره بردن از قابلیت اتصال وایرلس، باید دانگل را به پورت HDMI متصل کنید. ویدئو پروژکتور وایرلس دار بنکیو MX604w به یک پورت USB Type A نیز مجهز است که دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر بوده و می توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز دانگل وایرلس بهره برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویدئو پروژکتور بنکیو MX604w به لینک پیوست شده در پایین صفحه مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DA%A9%DB%8C%D9%88-BenQ-MX604w

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

پایه نگهدارنده پایونیر YH-417 در دسته هولدرهای آهنربایی جای دارد و با قابلیت نصب بر روی داشبورد در برابر تکان های ماشین مقاوم است، بنابراین با خیالی راحت در هنگام رانندگی در جاده های شهری و بین شهری از این هولدر استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer YH-417 داشته باشیم و مزایا و معایب آن را از دیدگاه ایده برتر پارسیان و دیجی کالا باهم بررسی کنیم.

دیجی کالا:

مشخصات هولدر مدل YH-417

  • مناسب برای
    اکثر گوشی‌های همراه
  • جنس
    آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    قابلیت گردش 360 درجه                                

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین

در سطح مقطع پایه هولدر نگهدارنده موبایل پایونیر YH-417 از چسبی قوی استفاده شده که باعث نصب محکم آن بر روی داشبورد ماشین می شود. چسب به کار رفته در این هولدر موبایل داشبورد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی عملکرد اولیه خود را حفظ می کند. به طوری که آسیب هایی مانند تابش مستقیم نور خورشید به هولدر موبایل داشبورد پایونیر YH-417، باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نمی شود. همچنین این هولدر مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین در حال حرکت دارد و با خیالی راحت می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید. ضمن اینکه هولدر مگنتی موبایل پایونیر YH-417 از قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند میز یا پیشخوان نیز برخوردار است و نیازهای شما در منزل و محل کار را نیز به خوبی برطرف می کند.

  • امکان تنظیم جهت دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به گوشی

از جمله ویژگی های کاربردی پایه نگهدارنده رومیزی پایونیر YH-417 باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از گوشی تان به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی هولدر استفاده کنید. از این جهت با استفاده از هولدر موبایل 360 درجه پایونیر YH-417 بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی موبایل را خواهید داشت و می توانید یک رانندگی ایمن و بی خطر را تجربه کنید.

  • نگه داشتن گوشی به صورت آهنربایی

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer YH-417 از نوع آهنربایی می باشد و درون صفحه نگهدارنده آن از آهنرباهای قوی استفاده شده است. برای استفاده از این هولدر مغناطیسی موبایل ابتدا باید برچسب های مگنتی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. هولدر آهنربایی موبایل پایونیر YH-417 دارای خاصیت آهنربایی بالایی است و تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها تأثیری بر روی آن ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شما نیز می توانید تجربیات خود را از پایه نگهدارنده رومیزی پایونیر YH-417 در قسمت نظرات سایت دیجی کالا ثبت کنید و یا با دیگران به اشتراک بگذاریید.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

با پیشرفت تکنولوژی نیاز به نمایشگرهای تبلیغاتی برای استفاده در محیط های اداری و تجاری حس شد. تلویزیون های خانگی توانایی کار به مدت طولانی را ندارند بدین رو شرکت های سازنده تصمیم به ساخت نمایشگر های صنعتی گرفنتد. شرکت ال جی از شرکت های نام آشنا در ساخت نمایشگرهای با کیفیت عریض می باشد. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E نیز از قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر علاقه مند به دانستن ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E هستید، در این بلاگ به بررسی قابلیت ها و کارایی محصول پرداخته شده ‌است، پس با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از تصاویری روشن و شفاف بهره مند شوید!

به طور کلی شدت روشنایی مانیتور صنعتی یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی دستگاه مانیتور صنعتی شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این تلویزیون صنعتی بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

  • کیفیت مطلوب تصاویر، نمایش طبیعی و زنده رنگ ها

پنل نمایشگر صنعتی ال جی LG 70UL3E از نوع VA است و توانایی نمایش تصاویر به شکل زنده و طبیعی را دارد. این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن با کیفیت عالی به نمایش در می آید و برای نمایش تصاویر در بهترین کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

  • نواحی مشکی موجود در تصاویر به زیبایی نمایان می شوند!

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با نسبت کنتراست نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 70UL3E است که برابر با 4000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این تلویزیون بزرگ صنعتی را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر را عالی دانست.

  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E دارای قابلیت هایی مانند سنسور تشخیص نور و امکان پخش تصاویر با زاویه تصویر 176 درجه نیز هست که در نصب راحت تر آن در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کنند. با توجه به این ویژگی ها می توانید متناسب با محدودیت فضای نصب، این دستگاه را در زاویه دلخواه قرار داده و به راحتی تصویر آن را تنظیم کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نکته اخر این است که سعی کنید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 70UL3E را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع مانیتورهای صنعتی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUYL-EMHJ با طراحی فانتزی، جلوه ای جذاب به فضای داخلی ماشین شما می بخشد. این پایه نگهدارنده قابلیت نصب بر روی دریچه کولر را دارد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس SUYL-EMHJ می پردازیم، با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Baseus SUYL-EMHJ

  • مناسب برای
    استفاده در دریچه خودرو
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مناسب برای استفاده انواع گوشی     

    ایده برتر پارسیان:

  • دارای طراحی ظاهری فانتزی

بر روی صفحه نگهدارنده هولدر موبایل دریچه ای باسئوس SUYL-EMHJ طرح های فانتزی به شکل صورتک به کار رفته که جلوه ای جذاب به آن بخشیده است! به طوری که استفاده از این پایه نگهدارنده باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودروی شما خواهد شد. از لحاظ کیفیت ساخت نیز پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس SUYL-EMHJ انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. شرکت باسئوس در ساخت این هولدر از پلاستیک مرغوب استفاده کرده که باعث دوام و مقاومت بالای آن در برابر آسیب های محیطی شده است.

  • نصب محکم بر روی دریچه کولر ماشین

برای استفاده از نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus SUYL-EMHJ تنها کافیست تا آن را از طریق گیره نگهدارنده تعبیه شده در پشت آن به دریچه کولر ماشین خود متصل کنید. این هولدر موبایل دریچه ای به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و در اثر تکان های ماشین درحال حرکت، از محل نصب شده جدا نمی شود. بنابراین با خیالی راحت می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

قابلیت نصب و استفاده آسان، یکی از ویژگی های مهم پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس SUYL-EMHJ است که شما را از مشکلات ناشی از هولدرهای چسبی راحت می کند! ضمن اینکه این ویژگی باعث می شود تا در هر لحظه که نیازی به هولدر نداشتید، به آسانی آن را از محل نصب شده جدا کرده و با خود جابجا نمایید.

  • مجهز به سه بازوی نگهدارنده

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUYL-EMHJ به دو بازوی نگهدارنده در کناره ها و یک بازو در قسمت پایینی بدنه مجهز است که با وارد کردن فشار به گوشی موبایل از سه جهت (به شکل مثلثی)، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی صفحه نگهدارنده می شوند. بازوی پایینی پایه نگهدارنده باسئوس SUYL-EMHJ به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد. پس اگر پورت شارژ گوشی شما در قسمت پایین بدنه قرار دارد، به آسانی می توانید از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک آن را در هنگام رانندگی شارژ هم بکنید. ادامه مطلب:

شما از چه پایه نگهدارنده گوشی موبایل استفاده می کنید از نظر شما بهترین هولدر موجود در بازار کدام است. نظرات و تجربیات خود را در در قسمت کامنت سایت دیجی کالا با ما به اشتراک بگذاریید.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

نمایشگر صنعتی ال جی LG 75UL3E یک گزینه ایده ال برای نمایش تصاویر تبلیغاتی است، این مانیتور صنعتی با شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی یکی از بهترین دیتا ویدئو پروژکتور های موجود در بازار است. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان بپردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 75UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 75UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

  • نمایش رنگ هایی با وضوح و شاداب

در تلویزیون صنعتی ال جی مدل LG 75UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD به تصاویر جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.

  • هزینه های تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین و استفاده در طولانی مدت

با خرید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 75UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 75UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.

  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل و به روز

از لحاظ پورت های ارتباطی هم مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این مانیتور صنعتی سه پورت ورودی HDMI، دو خروجی Audio، یک خروجی Digital Audio(Optical) و خروجی هدفون تعبیه شده است. علاوه بر این مانیتور صنعتی 75 اینچ ال جی LG 75UL3E دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.

برای هرگونه راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان حرفه ای ایده برتر همیشه در تلاش اند که شما را در انتخاب بهترین محصول یاری کنند. 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.

هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Essential با قابلیت ها و امکانات متعدد خود لذت بازی را چند برابر می کند! اگر شما نیز می خواهید با ویژگی های جالب و هیجان انگیز این هدست آشنا شوید پیشنهاد می کنم با تحلیل و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان، پلازا و اگزو در ادامه متن همراه باشید.

اگزو:

هدستناری اسنشیال (NariEssential) یک هدست وایرلس گیمینگ است که بقول ریزر برای هر گیمری ضروری است (عبارت Essential به معنی ضروری و لازم است). با این هدست می توانید سطح کیفی بالای صدا را حس کرده و در بازی غرق شوید ضمن آنکه طراحی آن ارگونومیک است.

فرکانس 2.4 گیگاهرتزی این هدست به شما اجازه می دهد که یک عملکرد پیوسته و Lag-free را تجربه کنید. از طرفی مدت استفاده از باتری آن 16 ساعت است که برای یک گیمر می تواند فوق العاده باشد. قابلیت صدای THX صدایی فراتر از صداهای سنتی سوراند ارائه می کند که بوسیله ی آن صدایی را بصورت یک کره فرضی 360 درجه شبیه سازی می کند. 

پلازا:

هدفون بی سیم Nari Essential ریزر در نگاه اول کاملا شبیه مدل های دیگر این سری است و برای پیدا کردن تفاوت های آن باید کمی دقیق شد. نخستین تفاوت ظاهری آشکار دستگاه نسبت به برادران بزرگ تر خود، اتصال یک قطعه ای گوشی با هدبند است که در مدل های دیگر دو قطعه دارد و بدین ترتیب امکان چرخاندن گوشی ها و قرار دادن دستگاه در حالت کاملا مسطح وجود ندارد. پس از آن می توان میکروفون غیر تلسکوپی دستگاه را مشاهده کرد که توانایی جاگیر شدن داخل بدنه را ندارد اما هیچ کدام از این تفاوت ها هنگام استفاده از دستگاه محدود کننده به حساب نمی آیند و دستگاه در زمینه ارائه ویژگی های بنیادی سری Nari با مدل های دیگر تفاوتی ندارد.
 
 
گوشی های هدست بی سیم Nari Essential ریزر همانند سایر ساخته های این برند از پلاستیک مشکی مات ساخته شده اند و یک حلقه زینتی با طرح لانه زنبوری ریز روی آن ها به چشم می خورد. هر کدام از این گوشی ها در بخش پشتی یک لوگوی بزرگ دارند که فاقد LED است و در نتیجه هنگام روشن بودن دستگاه، نورافشانی نمی کند. طراحی نیمه معلق گوشی ها در قاب خود بدین معناست که گوشی ها یکی دو درجه آزادی دارند و هنگام قرار دادن روی سر، به خوبی گوش های شما را می پوشانند.
 
بالشتک گوشی های هدست گیمینگ ریزر مدل Nari Essential از فومی با انعطاف فوق العاده زیاد ساخته شده اند و به محض قرار دادن دستگاه روی سر، به شکل لاله گوش شما در می آیند. این بالشتک ها یک شیار مخفی نیز دارند که هنگام قرار گیری روی سر کاربرانی که از عینک استفاده می کنند، از ایجاد فشار روی دسته عینک جلوگیری به عمل می آورند. پوشش این بالشتک ها از جنسی چرم نما است که عمری طولانی دارد و اگر پس از هر بار استفاده آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید، چند سال برایتان عمر خواهند کرد.
 
ایده برتر پارسیان:
  • ارائه صدای 360 درجه و کاملاً طبیعی

با استفاده از هدفون بی سیم Razer Nari Essential می توانید از صدایی کاملاً واقعی و طبیعی بهره مند شوید! این هدست یا هدفون از قابلیت ارائه صدا به صورت 360 درجه ای برخوردار بوده و این حس را برایتان ایجاد می کند که انگار در محیط بازی شخصاً حضور دارید! همچنین کوچکترین جزئیات موجود در صدای بازی نیز با بالاترین وضوح و شفافیت توسط هدست روی گوش ریزر Nari Essential پخش می شود و از این جهت می توانید به طور کامل بر روی فضای بازی متمرکز شوید. ضمن اینکه کاپ های این هدست دارای اندازه مناسبی هستند و فضای روی گوش ها را به خوبی پوشش می دهند. به این ترتیب هدست ریزر مدل Razer Nari Essential از ورود سروصداهای اضافی موجود در محیط به گوش های شما جلوگیری می کند.

از لحاظ حجم و قدرت صدا نیز می توان عملکرد هدست ریزر Razer Nari Essential را کاملاً قابل قبول دانست. این هدست گیمینگ ps4 به درایورهایی با قطر 40 میلی متر مجهز بوده و توانایی پخش صدا با توان ورودی حداکثر 30 میلی وات را دارد. از دیگر مشخصات فنی هدست وایرلس گیمینگ ریزر Nari Essential باید به محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی، امپدانس 32 اهمی و حساسیت 107 دسی بلی اشاره کنیم که باعث می شوند تا صداهای زیر و بم موجود در بازی با قدرت و کیفیت مناسبی به شما ارائه شوند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست بی سیم ریزر Nari Essential را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق دانگل USB

شما می توانید به آسانی هدست دور گوشی ریزر Nari Essential را به تمام دستگاه های دارای پورت USB مانند کامپیوتر، لپ تاپ و همچنین پلی استیشن 4 به شکل وایرلس متصل کنید. برای این منظور تنها کافیست تا دانگل USB ارائه شده همراه با هدست را به دستگاه مورد نظرتان اتصال دهید! توجه داشته باشید که حداکثر بُرد هدست مخصوص ps4 ریزر Nari Essential برابر با 12 متر است و برای اینکه اتصال آن و دستگاه قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. این ویژگی شما را از مشکلات ناشی از استفاده از کابل راحت می کند و آزادی عمل کامل در هنگام انجام بازی را برایتان فراهم می آورد.

  • مجهز به میکروفون ضدنویز با قابلیت تغییر زاویه

بر روی کاپ هدست ریزر Razer Nari Essential یک میکروفون نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا از هدست برای مکالمه در حین بازی نیز بتوانید استفاده کنید. این میکروفون مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و صداهای محیطی دارد و صدای شما را به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. میکروفون به کار رفته در هدست مکالمه ریزر Nari Essential از قابلیت تغییر زاویه نیز برخوردار است و در صورت عدم نیاز به مکالمه، می توانید آن را به سمت بالا بچرخانید.

  • تأمین انرژی از باتری داخلی قدرتمند

یکی از ویژگی های کاربردی هدست مخصوص لپ تاپ ریزر Nari Essential مجهز بودن به باتری داخلی قدرتمند است. شارژ کامل این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هدست برای 16 ساعت استفاده می باشد که میزان بسیار مناسبی است! بنابراین با یک بار شارژ این هدست مخصوص ایکس باکس وان می توانید برای مدتی طولانی از آن برای انجام بازی بهره ببرید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این وبلاگ برای شما کاربردی باشد. برای دریافت قیمت و خرید هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Essential به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632 از هارد دیسک های حرفه ای برای ذخیره سازی اطلاعات با سرعت زیاد است.  این هارد دیسک خیال شمارا بابت امنیت اطلاعات راحت خواهد کرد. قصد داریم در این پست به معرفی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 2 ترابایت بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 2 ترابایت توانسته آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کند. مطابق با این گواهینامه، این هارد دیسک در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری مقاوم است و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. پس اگر هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر Apacer AC632 به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مقاومت بالای هارد دیسک اپیسر AC632 در برابر فشار است. بدنه این هارد اکسترنال از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و قادر به تحمل فشار تا 2100 کیلوگرم می باشد! پس حتی اگر با یک ماشین سواری از روی این هارد اکسترنال ضد ضربه رد شوید، آسیبی به آن وارد نمی شود!

  • باریک، زیبا، دارای قابلیت حمل آسان

هارد دیسک Apacer AC632 دارای ضخامت تنها 17.3 میلی متری و وزن 245 گرمی است و از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که ضخامت این هارد اکسترنال در مقایسه با دیگر هاردهای قابل حمل دارای گواهینامه نظامی تا 30 درصد کمتر است و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود حمل کنید.

ار لحاظ ظاهری نیز هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC632 را می توان محصولی شیک و زیبا دانست. سطح بدنه این هارد دیسک در برابر اثر انگشت و لکه های چربی مقاوم است و نیازی به تمیز کردن مداوم آن در طول روز وجود ندارد. در مجموع با توجه به قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC632 می توان کیفیت ساخت آن را مناسب دانست.

دیجی کالا:

انتقال اطلاعات در طی یک چشم برهم زدن!

هارد اکسترنال AC632  شرکت اپیسر از طریق درگاه USB3.1 می‌تواند به کامپیوتر متصل شود. درگاه USB3.1 ارائه شده روی این محصول Type-A بوده و این موضوع باعث شده که به راحتی بتوان AC632 را به کامپیوترهای دارای درگاه USB2.0 و USB3.0 هم متصل کرد. به یاری درگاه USB3.1 می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد که برای کاربرانی‌که می‌خواهند حجم زیادی از اطلاعات را در زمان کمی انتقال دهند، مناسب است.

طراحی بی‌نظیر

اگر بخواهیم طراحی این هارد اکسترنال را با سایر هاردهای دارای درجه‌ی نظامی مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم که AC632 تا 30 درصد از سایر هاردها باریک‌تر است. میزان ضخامت این هارد تنها 17.3 میلی‌متر بوده که مقدار بسیار مناسبی است. همچنین با قرار دادن AC632 روی ترازو متوجه وزن 245 گرمی آن خواهیم شد.

طراحی باریک و وزن کم در این محصول در مرحله‌ی اول باعث به وجود آمدن حسی خوب هنگام در دست گرفتن و استفاده کردن از آن در کاربر می‌شود و در مرحله‌ی بعدی آن را برای همیشه به همراه داشتن، گزینه‌ی مناسبی می‌کند. به راحتی می‌توان این هارد را در کیف لپ‌تاپ خود قرار داده و همیشه با خود همراه داشت. جنس بدنه‌ی هارد اکسترنال AC632 از فلز بوده و می‌تواند در برابر جذب اثر انگشت مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید هارد دیسک Apacer AC632 نظرات ثبت شده در خصوص مزایا و معایب این هارد دیسک را مطالعه کنید. به همین منظور به لینک پیوست شده در متن مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC631 قطعه ای قابل حمل است که برای نگهداری اطلاعات شامل عکس، فیلم و داده مورد استفاده قرار می گیرد. این هارد دیسک به خوبی در برابر شوک، قطرات آب، گرد و غبار و سقوط از ارتفاع مقاوم است. برای دریافت آگاهی بیشتر پیشنهاد می کنیم با ما و این راهنمای جامع که توسط سایت های حرفه ای ایده برتر پارسیان، دیجی کالا بررسی شده اند همراه باشید.

دیجی کالا:

شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC631 را در دو ظرفیت 1 ترابایتی و 2 ترابایتی روانه بازار کرده است. ظرفیت دو ترابایتی این هارد برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند و می‌خواهند همیشه آرشیو اطلاعات خود را همراه خود داشته باشند، مناسب خواهد بود. این کاربران باید هزینه‌ی بیشتری نسبت به قیمت ظرفیت 1 ترابایتی این هارد متقبل شوند ولی هزینه‌ی بیشتر برای داشتن ظرفیت بالاتر می‌تواند در بلند مدت ارزش داشته باشد.

این هارد در برابر بسیاری از صدمات مقاوم است!

شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC631 را به قابلیت‌هایی تجهیز کرده که به کمک آن این هارد در برابر بسیاری از صدمات بتواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد. هارد اکسترنال AC631 می‌تواند در برابر لرزش مقاومت خوبی از خود نشان دهد. یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از هاردهای اکسترنال پیش می آید، بدسکتورهای سخت افزاری است که براثر ایجاد تکان‌های شدید در هارد صورت می‌گیرد. هارد AC631 به دلیل آن‌که در برابر لرزش مقاوم است، در برابر این مشکلات ایمن خواهد بود و نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات برای کاربر وجود نخواهد داشت. همچنین این محصول در برابر شوک هم می‌تواند مقاوم باشد. حتی اگر هارد اکسترنال AC631 از فاصله‌ی 1.2 متری رها شود، مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. این موضوع به دلیل با موفقیت پشت سرگذاشتن تست‌های نظامی MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV است.

درگاه USB3.1 برای انتقال سریع اطلاعات

درگاه‌ ارتباطی در تجهیزات ذخیره‌سازی مانند هاردهای اکسترنال و فلش‌مموری‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. برای بسیاری از کاربران نوع درگاه حتی از زیبایی و مقاوم بودن هارد در برابر صدمات مهم‌تر است. نوع درگاه ارتباطی در یک هارد اکسترنال تضمین‌کننده‌ی سرعت آن هارد برای انتقال اطلاعات است. هارد اکسترنال اپیسر مدل AC631 از درگاه USB3.1 برای اتصال به کامپیوتر و انتقال اطلاعات بهره می‌برد. این درگاه می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیادی انتقال دهد که برای کاربرانی‌که سرعت هارد فاکتور بسیار مهمی برای‌شان است، می‌تواند کاربردی باشد. نوع درگاه USB3.1 ارائه شده روی این محصول Type-A بوده که امکان اتصال هارد به درگاه‌های USB2.0 و USB3.0 را هم برای کاربر فراهم می‌کند.

ایده برتر پارسیان:

  • مقاومت کامل در برابر شوک و سقوط از ارتفاع

در طراحی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC631 با ظرفیت 2 ترابایت از یک قاب پلاستیکی با کیفیت استفاده شده که از قسمت های داخلی هارد در برابر شوک های احتمالی محافظت می کند. همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا هارد اکسترنال اپیسر مدل AC631 به شکلی راحت در دست قرار گیرد و از روی سطوح صاف لیز نخورد. باید به این نکته اشاره کنیم که هارد اکسترنال Apacer AC631 توانسته تست های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کند! مطابق با این تست ها، این هارد دیسک در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید. پس اگر این هارد اکسترنال به صورت اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی آن نباشید!

  • طراحی به صورت ضد آب، مقاوم در برابر گرد و غبار

از دیگر ویژگی های مهم هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC631 باید به طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار آن اشاره کنیم که باعث شده تا این هارد برای استفاده در فضاهای باز و بیرون از منزل کاملاً مناسب باشد. این هارد اکسترنال ضد آب و ضربه دارای گواهینامه IP55 است و قطرات آب قادر به آسیب زدن به آن نیستند. ضمن اینکه پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه این هارد اکسترنال توسط درپوش در برابر صدمات محیطی محافظت می شود.

  • زیبا، با دوام، قابلیت حمل و جابجایی آسان

بدنه هارد اکسترنال 2 ترابایت اپیسر AC631 دارای طرح های ریز برآمده می باشد و به صورت ضد خش طراحی شده است. همچنین قاب کناری بدنه این هارد دارای جایگاهی برای اتصال کابل رابط است. از این جهت نیازی به حمل جداگانه کابل رابط نخواهید داشت.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC631 قابلیت حمل و جابجایی آسان آن است. این هارد دیسک اکسترنال در ابعاد 152.9*93*21 میلی متر و وزن 263 گرم عرضه شده و به راحتی می توانید آن را در کیف گذاشته و با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. پس در هر لحظه از طول روز که به اطلاعات مهمتان نیاز دارید، می توانید از هارد اکسترنال اپیسر AC631 استفاده کنید.

 علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC631 با ظرفیت 2 ترابایت می توانند به سایت دیجی کالا مراجعه نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

در ابتدا لازم است بدانید که هزینه چاپ با پرینتر های لیزری بسیار مقرون به صرفه تر از پرینتر های جوهر افشان است و برای استفاده در ادارات و شرکت ها با حجم کاری بالا مناسب می باشد. شرکت لکسمارک از شرکت های نام اشنا در زمینه تولید انواع پرینتر های لیزری با کیفیت در بازار است که این بار یکی از پرینتر های خوش ساخت و با دوام خود را به نام پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe روانه بازار کرده است. برای اشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820dtfe همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید با کیفیتی عالی!

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS820dtfe قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند! در این پرینتر تک کاره لیزری رنگی از فناوری های کاربردی شرکت لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و بهبود کیفیت رنگ ها استفاده شده است. به همین دلیل پرینتر تک کاره لکسمارک CS820dtfe به خصوص در چاپ رنگی کارایی بالایی دارد و تصاویر چاپ شده با آن کاملاً شارپ و شفاف خواهند بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS820dtfe می توان کیفیت چاپ آن را مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • سرعت در کنار کیفیت!

از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe دستگاهی کارآمد به حساب می آید! این پرینتر اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 60 رو در دقیقه می باشد. در واقع چاپگر لکسمارک CS820dtfe برای چاپ هر برگ به تنها یک ثانیه زمان نیاز دارد که سرعت کاملاً مناسبی به خصوص برای مصارف اداری است.

در حالت کلی حداکثر توان ماهیانه پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS820dtfe برابر با 200 هزار برگ است و همان طور که اشاره شد، می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد. اما دقت نمایید که به منظور افزایش طول عمر دستگاه، شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از پرینتر لکسمارک CS820dtfe برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان جلوگیری از افت کیفیت عملکرد این پرینتر به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده با آن کار کنید!

  • مجهز به دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد و فینیشر اختصاصی

یکی از مزیت های پرینتر لیزری Lexmark CS820dtfe نسبت به دیگر پرینترهای هم رده با آن، مجهز بودن به دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی در حالت استاندارد است که ظرفیت کلی 1200 کاغذ را به ارمغان می آورد. از این جهت نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و می توانید چاپ های متوالی خود را با سرعت بالاتری به انجام برسانید. ضمن اینکه پرینتر رومیزی لکسمارک CS820dtfe از دو سینی 550 برگی و یک محفظه بزرگ 2200 برگی نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید گنجایش کاغذ پرینتر خود را به 4500 برگ برسانید!

شما عزیزان می توانید پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe را با قیمت مناسب از شرکت ایده برتر خریداری کنید، برای اطلاع از جزئیات کلی چاپگر و قیمت آن با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمائید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

اگر شما نیز قصد خرید یک پرینتر رومیزی با کیفیت را دارید ما به شما چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725dte پیشنهاد می دهیم که با عملکرد روان و سرعت و کیفیت بالا به محبوبیت نزد کاربران خود رسیده است. ما قصد داریم ویژگی های این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان  کالا شرح دهیم.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعتی بسیار مطلوب برای مصارف اداری و شرکتی

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725dte دارای سرعت چاپ 50 برگ در دقیقه در حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو است که سرعت بسیار مطلوبی برای یک پرینتر لیزری رومیزی به حساب می آید. همچنین سرعت چاپ این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو به 40 رو در دقیقه می رسد. پس اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر تک کاره لکسمارک CS725dte انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر اداری در هنگام راه اندازی هم کارایی قابل قبولی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 5 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 5.5 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد. پس نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر لیزری لکسمارک CS725dte در هنگام روشن کردن آن نخواهید داشت.

  • حداکثر توان ماهیانه 150 هزار پرینت

شما می توانید بر روی پرینتر رومیزی لکسمارک CS725dte برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد به طور کامل حساب باز کنید! این پرینتر لیزری توانایی انجام 150 هزار پرینت در ماه را دارد و کاملاً برای این منظور مناسب است. البته توجه داشته باشید که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 20000 پرینت در ماه استفاده کنید.

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید

با استفاده از پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS725dte از چاپ تصاویر و متون با رنگ هایی شفاف، طبیعی و شاداب بهره مند شوید. در این دستگاه پرینتر لیزری از یکی از فناوری های کاربردی لکسمارک موسوم به Unison Toner استفاده شده که باعث بهبود کیفیت و وضوح تصاویر رنگی می شود. این فناوری همچنین بر روی مصرف بهینه از تونر کارتریج نیز تأثیر زیادی دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این دستگاه پرینتر لیزری اداری توانایی پرینت با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و متون و تصاویر چاپ شده با آن از میزان خوانایی و کیفیت قابل توجهی برخوردارند. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رومیزی لکسمارک CS725dte می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • دارای دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد

پرینتر لیزری Lexmark CS725dte در حالت استاندارد دارای دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و گنجایش کلی کاغذ آن برابر با 1200 برگ می باشد. این میزان ظرفیت برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و شما را از قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه در طول روز بی نیاز می کند. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS725dte از دو سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه، می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725dte توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، پاکت نامه، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ بنر و پوستر (با عرض حداکثر A4)، لیبل کاغذی و مقوای نازک را داراست.

اگر در رابطه با ویژگی های پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS725dte به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره مندرج در سایت اینترنتی ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان سایت بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

پرینتر لکسمارک CS720de برای انجام چاپ های متوالی در تعداد معمولی طراحی شده است و با کیفیت عالی در چاپ های سیاه و سفید و رنگی موجب بالا رفتن سطح کیفی کارکنان یک مجموعه می شود. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات فنی این چاپگر با سایت ایده برتر پارسیان همراه شوید.

  • پشتیبانی از کاغذهای مختلف به عنوان کاغذ ورودی

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS720de در حالت استاندارد گنجایش 650 کاغذ (شامل یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی) را دارد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، پاکت نامه، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ بنر و پوستر (در ابعاد حداکثر A4)، لیبل کاغذی و مقوای نازک در آن به عنوان کاغذ ورودی وجود دارد. ضمن اینکه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS720de از سه سینی 550 برگی دیگر نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

  • مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی

کار با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720de از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی آن بسیار آسان خواهد بود! با استفاده از این نمایشگر حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی با پرینتر کار کرده و تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنند.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز پرینتر لکسمارک مدل CS720de یک دستگاه با کیفیت به حساب می آید. پردازنده مرکزی به کار رفته در این پرینتر تک کاره لیزری رنگی از نوع چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه آن دارای ظرفیت 1024 مگابایت (قابل ارتقا به 3072 مگابایت) می باشد. این مجموعه سخت افزاری باعث ارائه عملکرد سریع و روان دستگاه پرینتر لیزری می شود و از هنگ کردن و کند شدن آن جلوگیری می کند.

  • امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه

بر روی بدنه پرینتر Lexmark CS720de یک پورت USB 2.0 Type-B تعبیه شده که برای اتصال پرینتر به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. این چاپگر دارای دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلو و دیگری در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه نیز هست که از طریق آنها می توانید فلش مموری و کارت حافظه خود را به دستگاه متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آنها را به صورت مستقیم چاپ کنید.

از دیگر پورت های ارتباطی پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS720de باید به پورت اترنت آن اشاره کنیم که امکان استفاده از پرینتر تحت شبکه در قالب شبکه های کابلی را ایجاد می کند. این قابلیت به خصوص برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.

در مجموع می توان پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720de را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت ایده آل، کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی، سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، پشتیبانی از سینی های اختیاری و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط دانست. ادامه مطلب:

شما به کمک یک مرجع کامل و جامع خیلی سریع تر به دستگاه چاپگر مورد نzر خود می رسید. این مرجع باید همه ی ویژگی های محصول را به خوبی بررسی کرده باشد. سایت ایده برتر پارسیان از سایت های نام اشنا و معتبر در این زمینه است که می توانید با مراجعه به ان با انواع پرینتر های لیزری همراه با اطلاعات تکمیلی اشنا شده و براساس بودجه خود دستگاه مناسب را خریداری نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

پرینتر لکسمارک C792dte از توانایی چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو بهره می برد و با استفاده قابلیت چاپ 50 برگ در دقیقه یک گزینه ایده ال برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد است. ما در این مطلب به جهت بالا رفتن دانش شما، مطالبی را در خصوص پرینتر لیزری تک کاره Lexmark C792dte بازگو می کنیم پس با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ سیاه و سفید و رنگی

اگر در کارهای روزانه تان به پرینت رنگی احتیاج دارید و کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792dte انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت قابل توجهی برخوردارند. همچنین چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک C792dte در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و بالاترین میزان خوانایی در چاپ متون را برای شما به ارمغان می آورد.

  • قابلیت چاپ 50 برگ در دقیقه

در زمینه سرعت چاپ هم پرینتر لکسمارک مدل Lexmark C792dte دستگاهی کارآمد به شمار می آید. این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قادر به چاپ با سرعت 50 برگ در دقیقه در هر دو حالت پرینت سیاه و سفید و رنگی است که سرعت بسیار مطلوبی برای مصارف اداری و شرکتی به نظر می رسد. همچنین سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر تک کاره در حالت دو رو نیز برابر با 50 رو در دقیقه است.

پرینتر لیزری اداری لکسمارک C792dte در هنگام راه اندازی نیز عملکرد مناسبی دارد و اولین پرینت را در عرض حدود 8 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد. بنابراین برای آماده به کار شدن این چاپگر نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی نخواهید داشت. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک C792dte را کاملاً مناسب دانست.

  • مناسب برای حجم کاری متوسط و زیاد

حداکثر توان ماهیانه پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک C792dte برابر با 150 هزار پرینت است و از این جهت می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد. البته توجه داشته باشید که به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از پرینتر Lexmark C792dte برای انجام 2500 تا 25000 پرینت در ماه استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک پیوست شده در پایین صفحه مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-C792dte



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس WXZN-01 به خوبی قابلیت تشخیص ابعاد گوشی موبایل شما را دارد به این صورت که با نزدیک کردن تلفن همراه بازوها به صورت اتوماتیک باز شده و در هنگام قرار گرفتن گوشی بر روی صفحه نگهدارنده بازوها بسته خواهند شد. از دیگر ویژگی های مهم این شارژ همراه بهره مندی از قابلیت شارژ وایرلس می باشد. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس WXZN-01 این راهنما را مطالعه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و نشت آپ همراه باشید، و مطمئن باشید از خواندن این مطلب پشیمون نمی شوید.

نشت آپ:

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم باسئوس مدل WXZN-01، با قابلیت شارژ سریع و ایمن، با بسیاری از گوشی‌ها مانند آیفون ایکس/ 8/ پلاس و سامسونگ اس8، اس 8 پلاس سازگاری دارد. وسیله‌ای کاربردی برای استفاده در داخل ماشین می‌باشد که ما در ادامه نقدکامل‌تری از این محصول را برای شما خواهیم‌گفت.

 طراحی و ساخت

پایه نگهدارنده و شارژر باسئوس مدل WXZN-01، جنس بدنه‌ای از پلاستیک و سیلیکون  دارد که مانع لغزیدن و خراشیدگی گوشی می‌شود. دارای پدهای نرم و ایمن برای جلوگیری از خراش روی بدنه گوشی است. این هولدر به رنگ مشکی است و در ابعاد 9.80*6.20*10.80 سانتی‌متر و وزن 513 گرم می‌باشد. . دکمه‌ای لمسی در کنار پایه طراحی شده‌است تا با لمس آن دو بازوی پایه باز شوند و گوشی در آن با امنیت جای گیرد.

پایه نگهدارنده و شارژر باسئوس مدل WXZN-01، دارای توان ورودی 10 وات، ولتاژ و شدت جریان خروجی 5 ولت و 2 آمپر است. قابلیت نصب و استفاده آسان با اتصال به پنجره کولر و چرخش 360 درجه‌ای با زاویه دلخواه را نیز دارد. سازگار با گوشی‌هایی در ابعاد 4.0 تا 6.5 اینچ است. قابلیت شارژ با طیف وسیعی از گوشی‌های مجهز به فناوری Qi است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه را فراهم می‌آورد.

دارای پورت یا درگاه USB است تا بتواند منبع تغذیه برای اتصال به فندک ماشین را تامیین نماید و با پورت microUSB از طریق کابل شارژ همراه آن می‌تواند به شارژر فندکی ماشین متصل شود و با تکنولوژی شارژ القایی گوشی یا لوازم دیجیتال را شارژ نماید. مقاومت بسیار مناسبی در مقابل افزایش ولتاژ، جریان و شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما دارد دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت دستگاه و شارژ می‌باشد. قسمت پایین نگهدارنده برای اتصال کابل شارژ به گوشی دارای شیار است و قابلیت شارژ بی‌سیم با سرعت بالا و 2 آمپر را دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با دریچه کولر انواع خودروهای سواری

نصب و آماده به کار کردن هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس WXZN-01 نیز به راحتی انجام می گیرد. تنها کافیست تا آن را از طریق گیره نگهدارنده موجود در پشت بدنه به دریچه کولر ماشین متصل کنید و پس از آن هولدر به شکلی کاملاً محکم و ثابت در محل مورد نظر شما نصب می شود. این نوع طراحی نسبت به هولدرهای چسبی مزایای بیشتری دارد و به عنوان مثال این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه که به هولدر نیاز داشتید، به راحتی بتوانید آن را از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس WXZN-01 در مقابل تکان ها و لرزش های ماشین مقاومت بالایی دارد و در پیچ ها، دست اندازها یا سرعت گیرها از محل نصب شده جدا نمی شود.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت باسئوس در ساخت هولدر موبایل مدل Baseus WXZN-01 از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS استفاده کرده است. به همین دلیل این محصول از طول عمر و دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر آسیب های محیطی کاملاً مقاوم می باشد. همچنین در بخش داخلی بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus WXZN-01 از سیلیکون نرم استفاده شده که از خط افتادن بر روی بدنه گوشی جلوگیری می کند. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل باسئوس WXZN-01 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب دانست.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

شما می توانید با استفاده از هولدر موبایل باسئوس WXZN-01 بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید. این هولدر چرخشی گوشی موبایل از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید زاویه آن را به دلخواه و متناسب با شرایط خود تنظیم کنید. با توجه به این ویژگی استفاده از نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس WXZN-01 برای شما بسیار آسان خواهد بود.

ادامه مطلب:

در اخر سعی کنید هولدر موبایل مدل Baseus WXZN-01 را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی نشت آپ از سایت های معتبر در خصوص خرید و فروش انواع لوازم جانبی موبایل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

با پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUHW01-01 قادر خواهید بدون در دست گرفتن گوشی موبایل در پشت فرمان از اپ های مسیریاب استفاده کنید و به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید و یا از اعلان شبکه اجتماعی مطلع شوید. بدین منظور نکات مهمی وجود دارند که باید حتما پیش از خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس مدل Baseus SUHW01-01 به آن ها توجه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به این نکات مهمی اشاره کنیم پس با نقد و بررسی دیجی کالا و ایده برتر همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین

استفاده از پایه نگهدارنده موبایل باسئوس مدل Baseus SUHW01-01  به آسانی انجام می گیرد. تنها کافیست تا آن را از طریق گیره نگهدارنده تعبیه شده در پشت دستگاه بر روی دریچه کولر ماشین خود نصب کنید. این نوع طراحی دیگر مشکلات ناشی از هولدرهای چسبی را به همراه ندارد و به عنوان مثال می توانید هر لحظه که به هولدر احتیاج نداشتید، آن را به راحتی از محل نصب شده جدا کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، نصب محکم و ثابت پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس SUHW01-01 و مقاومت بالای آن در برابر تکان ها و لرزش های ماشین در حال حرکت است. پس با خیالی راحت می توانید از این نگهدارنده موبایل ماشین در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

  • مجهز به حسگر تشخیص گوشی موبایل

بر روی صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس SUHW01-01 یک حسگر اینفرارد تعبیه شده که قادر به تشخیص گوشی موبایل می باشد. شما در هر لحظه که گوشی خود را به این صفحه نگهدارنده نزدیک کنید، هولدر از طریق این حسگر گوشی را تشخیص داده و بازوهای آن به صورت اتوماتیک باز می شوند. به همین صورت در لحظه ای که گوشی به روی صفحه قرار می گیرد، بازوهای پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHW01-01 بسته شده و با وارد آوردن فشار به بدنه گوشی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی هولدر می شوند. بازوهای هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس SUHW01-01 به گونه ای طراحی شده که از قسمت پایینی بدنه هم گوشی را نگه می دارد و باعث محکم تر قرار گرفتن آن می شود. همچنین شما می توانید کابل شارژ خود را از میان آنها عبور داده و گوشی خود را درحالیکه بر روی هولدر قرار دارد، با یک شارژر فندکی یا پاور بانک شارژ کنید. لازم به ذکر است که پایه نگهدارنده Baseus SUHW01-01 با انواع گوشی های اندرویدی و iOS با سایز حداکثر 6.5 اینچی سازگار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دیجی کالا:

مشخصات هولدر مدل SUHW01-01

  • مناسب برای
    گوشی های موبایل تا سایز 6.5 اینچ
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای حسگر تشخیص خودکار گوشی
  •  
    بازشدن خودکار بازوها برای قرار دادن گوشی
  •  
    قفل شدن خودکار بازوها دور گوشی

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان یکی از بهترین و تخصصی ترین وب سایت ها در زمینه معرفی خرید و فروش لوازم جانبی موبایل می باشد. که بر پایه دانش فنی و گروهی تشکیل شده است و اما شما می توانید از اطلاعات این سایت به عنوان مرجع استغاده نمایید. پس به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید هر محصول ابتدا به این وب سایت معتبر مراجعه کنید و با اطلاعات و ویژگی های هر محصول آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

همیشه به خاطر داشته باشید که سفر کردن به یک امادگی کامل نیاز دارد برای مثال شرایطی را تصور کنید که قصد دارید مدتی را به گشت و گذار در مناطق بکر بگذرانید اما قطعا شارژر باتری گوشی موبایل تان تمام می شود و شما به دردسر خواهید افتاد. برای این که به چنین شرایطی دچار نشوید ما به شما پاوربانک وریتی Verity V-PU95 پیشنهاد می دهیم. اگر شما قصد خرید پاوربانک را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های محصول را از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان، تکنوسان و دیجی کالا بررسی کنیم.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    15.5*74.4*147.6 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|200 تا 400 گرم
  • وزن
    234 گرم
  • محدوده ظرفیت
    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    10000 میلی‌آمپر ساعت
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت

تکنوسان:

ابعاد این پاوربانک ۱۴۷٫۶*۷۴٫۴*۱۵٫۵ میلی متر با وزن ۲۳۴ گرم بوده که می توان آن را جزء دسته پاوربانک های سبک نام برد، حمل آن آسان بوده و می توانید آن را به راحتی در کیف و جیب لباستان جای داده و با خود به سفر برید.

پاوربانک V-PU95W با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ انواع گوشی های تلفن همراه مناسب بوده و در واقع می توان گفت این پاور بانک با این ظرفیت می تواند گوشی شما را حدود ۳ مرتبه شارژ کند.

همیشه یادتون باشه برای یک سفر آمادگی صد در صدی لازم است، یک پاوربانک با انواع مختلف پورت خروجی برای شارژ همزمان چند دستگاه به این آمادگی کمک می کند، این پاور بانک دارای دو کابل و پورت خروجی لایتنینگ ۲ آمپر ، میکرو یو اس بی ۲ آمپی و یک پورت خروجی یو اس بی ۲ آمپر بوده که این امکان را برایتان فراهم می کند تا بتوانید به طور همزمان ۳ دستگاه را با این پاوربانک شارژ کنید. این دو کابل در کنار بدنه و در قسمت طولی پاوربانک قرار داده شده.

پاوربانک وریتی مدل V-PU95W نمایشگر میزان شارژ باقیمانده با چهار چراغ LED دارد که هر کدام از این چراغ ها ۲۵ درصد از شارژ پاوربانک را نشان می دهد، در نتیجه با روشن بودن هر تعداد از این چراغ ها شما می توانید از میزان شارژ باوربانک خود مطلع شوید. تا در مواقع لزوم پاوربانک تان را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • زیبا، خوش ساخت، سبک!

شرکت وریتی در ساخت پاور بانک مدل V-PU95 از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوب و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی برخوردار است. بر روی سطح بدنه این شارژر همراه خطوط باریکی قرار دارد که هم باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده اند و هم از لیز خوردن از روی سطوح جلوگیری می کنند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک وریتی V-PU95 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

پاوربانک وریتی Verity V-PU95 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از قابلیت حمل و جابجایی آسانی نیز برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید. این پاور بانک گوشی موبایل با ضخامت 15.5 میلی متری و وزن 234 گرمی عرضه شده و از جمله پاوربانک های خوش دست موجود در بازار به حساب می آید.

  • دارای ظرفیت مناسب برای مصارف روزمره

با استفاده از پاوربانک گوشی وریتی V-PU95 خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت خواهد بود! این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و قابلیت شارژدهی برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند را دارد. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژدهی متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود.

  • امکان شارژدهی به صورت هم زمان از طریق هر دو کابل لایتنینگ و میکرو USB

همان طور که اشاره شد، پاوربانک وریتی Verity V-PU95 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو کابل MicroUSB و لایتنینگ متصل به بدنه مجهز است و شما می توانید از هر دوی این کابل ها به صورت هم زمان برای شارژ کردن دستگاه های مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین این شارژر همراه دارای یک پورت خروجی USB نیز هست. پس با استفاده از شارژر همراه وریتی V-PU95 قادر به شارژ کردن هم زمان سه دستگاه خواهید بود که ویژگی بسیار کاربردی به حساب می آید. چرا که دیگر نیازی به شارژ کردن نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت و می توانید کارهایتان را با سرعت بالاتری به پیش ببرید. لازم به ذکر است که شدت جریان هریک از کابل ها و پورت خروجی پاور بانک 10000 میلی آمپر وریتی V-PU95 برابر با 2 آمپر می باشد که باعث شارژ شدن گوشی و دیگر دستگاه های شما با سرعتی ایده آل می شود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

چنانچه در مورد این موضوع سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان تکنوسان از آن ها راهنمایی بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. قابل ذکر است که این شارژر همراه به صفحه نمایش ال سی دی و چراغ قوه مجهز می باشد. در این فرصت قصد داریم به نقد و بررسی و نظرات سایت های مطرح دیجی کالا و ایده برتر پارسیان که در مورد این محصول نوشته اند به طور خلاصه بررسی کنیم.رسر

ایده برتر پارسیان:

برند انرجایزر یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است که توانسته با عرضه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت، رضایت کاربران خود را جلب کند. پاور بانک UE10018 نیز یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که از عهده شارژدهی به انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است و امکان شارژدهی به دو دستگاه هم زمان را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به صفحه نمایش LCD، چراغ قوه و سرعت مطلوب در شارژدهی بخشی از ویژگی های پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018 با ظرفیت 10000 میلی آمپر هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

باتری های به کار رفته در پاور بانک چراغ قوه دار انرجایزر UE10018 از نوع لیتیوم پلیمری است که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کافی به نظر می رسد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به صورت تقریبی است و متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10018 برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست هم کاربرد دارد.

ادامه مطلب:

 دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10018» دارای باتری لیتیوم‌پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. این شارژر 230 گرم وزن دارد که نسبت به پاوربانک‌های 10000میلی‌آمپرساعتی سبک است و حمل آن برای شما راحت و بدون مشکل خواهد بود. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توان دو دستگاه را به وسیله‌ی آن‌ها شارژ کرد. شدت‌جریان خروجی این محصول انرجایزر، حداکثر 2.1 آمپر است که با این مقدار علاوه‌براینکه تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند، می‌توان گوشی موبایل را هم شارژ کرد. این پاوربانک دارای چراغ است و در زمان‌های اضطراری و نیاز به روشنایی می‌تواند به شما کمک کند. گفتنی است، میزان شارژ باقی‌مانده را می‌توان توسط نمایشگر LCD تعبیه‌شده روی بدنه مشاهده کرد.

در ساخت پاوربانک UE10018 از مدارهایی استفاده شده است که از آن در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش‌ازحد محافظت می‌کنند؛ بنابراین با خیال راحت از پاوربانکتان استفاده کنید. شارژر همراه UE10018 انرجایزر مستطیل‌شکل است و 14.5 سانتی‌متر طول، 7.2 سانتی‌متر عرض و ضخامتی در حدود 1.7 سانتی‌متر دارد.

در پایان قابل ذکر است که کاربران پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018  دیدگاه های خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا به اشتراک می گذارند، به نظر می رسد این کامنت های می توان بهترین راهنما برای انتخاب و خرید این محصول باشد، به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe علاوه بر این که قابلیت چند دستگاه را به صورت یکجا دارد، فضای کمی از محل کار شما را اشغال می کند. قابل ذکر است که این پرینتر برای استفاده در ادارات، سازمان ها و شرکت ها با حجم کاری متوسط و زیاد کاربرد دارد. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe ندارید مزایا و معایب این دستگاه از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان در این وبلاگ ذکر می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت و سرعت پرینت و کپی بسیار مطلوب

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe برای شما ساخته شده است! این پرینتر اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi می باشد و حتی جزئیات موجود در فایل های شما را نیز با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به روی کاغذ منتقل می کند. پرینتر چند کاره لکسمارک CX725dthe توانایی بالایی در چاپ رنگی دارد و رنگ هایی شفاف و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

از لحاظ سرعت پرینت و کپی نیز پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی به حدود 5 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی آن به 50 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب بوده و باعث شده تا بتوان بر روی پرینتر لکسمارک مدل CX725dthe برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • توانایی انجام حداکثر 150 هزار چاپ در ماه

همان طور که اشاره شد، پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد طراحی شده و می توان از آن برای انجام حداکثر 150 هزار چاپ در طول ماه استفاده کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 20000 چاپ در ماه بهره ببرید.

  • کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد

با استفاده از پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725dthe می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن رنگی یا سیاه و سفید تهیه کنید. این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ مجهز است. اسکنر به کار رفته در این پرینتر دارای رزولوشن اسکن حداکثر 600*600 dpi و سرعت اسکن 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت(side)  در دقیقه به صورت دو رو می باشد. همچنین این اسکنر امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف شامل XPS، TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه را در اختیار شما می گذارد. این مشخصات که بر روی قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe نیز مؤثر بوده اند، باعث شده تا بتوان این پرینتر را یک دستگاه کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد دانست.

اگر قصد خرید و مشاهده سایر پرینتر لکسمارک  را دارید می توانید. به سایت ایده برتر مراجعه نمایید، در سایت ایده برتر ضمن کسب اطلاعات بیشتر از خریدی مطمئن و اسان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

اگر شما نیز شرایط شغلی تان به گونه ای است که ساعات زیادی از طول روز را در حال رانندگی هستید، می توانید ضمن تجربه یک رانندگی ایمن، به گوشی خود نیز دسترسی داشته باشید. برای اینکه بتوانید در حین رانندگی به تماس های تلفنی ضروری پاسخ دهید و یا از اپ های مسیریاب استفاده نمایید هولدر باکیفیت Xiaochun را مدنظر داشته باشید، در این مطلب به طور کلی شما را با با پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Xiaochun آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

دیجی کالا:

استندهای نگهدارنده گوشی هوشمند با نگه داشتن محکم و ایمن دستگاه های هوشمند مانع آسیب آن ها در برابر خطرات مختلف می شوند. یکی از انواع پایه های نگهدارنده داخل خودرو، مدل Baseus Xiaochun Magnetic Car Holder است که کاربران می توانند با استفاده از آن، با مکش آهنربایی بسیار قوی گوشی هوشمند را روی سطح استند ایمن نگه دارند. این هولدر قابل اتصال به دریچه کولر ماشین است و با گیره‌های مقاومی به آن متصل می‌شود و از گوشی هوشمند در برابر ضربه، خط و خراش و افتادن حفاظت خواهد کرد. بنابراین برای خودروهایی که دارای پنجره تهویه افقی یا عمودی هستند می توان از این استند استفاده کرد. این هولدر، با استفاده از نیروی مغناطیسی (آهن ربایی) گوشی شما را نگه می دارد. و برای گوشی با سایز های مختلف مناسب است. قابلیت چرخش 360 درجه سری این هولدر این قابلیت را به کاربر می دهد تا بتواند به راحتی زاویه دید خود را نسبت به گوشی تنظیم کند و به راحتی با آن کار کند.

ایده برتر پارسیان:

  • نگه داشتن انواع گوشی موبایل به صورت آهنربایی

صفحه نگهدارنده هولدر Baseus Xiaochun دارای خاصیت آهنربایی است و شما می توانید از آن برای نگه داشتن انواع گوشی موبایل در سایزهای مختلف بهره ببرید. برای این منظور ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با محصول را روی گوشی یا قاب آن بچسبانید و پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی آن قرار خواهد گرفت. به طوری که حتی تکان های شدید ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها نیز قادر به جدا کردن گوشی از هولدر آهنربایی موبایل باسئوس Xiaochun نخواهند بود!

در قسمت پایین صفحه نگهدارنده هولدر گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Xiaochun یک پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع هم موجود است که باعث قرارگیری محکم تر گوشی بر روی پایه نگهدارنده می شود.

  • امکان استفاده از گوشی به صورت عمودی یا افقی

با توجه به اینکه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Xiaochun دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است، شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواهتان بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را برای خود تنظیم کرده و در هنگام رانندگی به آن احاطه کامل داشته باشید. با توجه به این مشخصات، می توان قیمت نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Xiaochun را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

برای خواندن نقد و بررسی جامع تر در خصوص این هولدر نگهدارنده به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید، به همین منظور لینک این محصول در پایین این وبلاگ برای شما پیوست می گردد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%A6%D9%88%D8%B3-Baseus-Xiaochun

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

پایه نگهدارنده O-type Car Mount Cable علاوه بر این که دسترسی به گوشی موبایل را در حین رانندگی فراهم می کند این امکان را به شما می دهد که گوشی موبایل ایفونی خود را شارژ کنید! این پایه نگهدارنده موبایل باسئوس با قابلیت نصب بر روی بدنه داشبورد و پنل جلویی خودرو، یک وسیله کاربردی برای صاحبان گوشی آیفون می باشد. برای اشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • مناسب برای
    گوشی های دارای درگاه Lightning
  • قابلیت شارژ
    دارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی صفحه نگهدارنده به شکل O، مجهز به کابل شارژ لایتنینگ

همان طور که از عنوان هولدر گوشی موبایل باسئوس O-type Car Mount Cable پیداست، صفحه نگهدارنده این محصول به شکل حرف O طراحی شده و در قسمت پایینی آن یک جایگاه برای قرار دادن گوشی در نظر گرفته شده است. درون این جایگاه یک رابط لایتنینگ موجود است که به کابل شارژ متصل می شود. به این ترتیب با قرار دادن گوشی بر روی صفحه نگهدارنده هولدر باسئوس O-type Car Mount Cable، گوشی به کابل شارژ متصل شده و می توانید آن را از طریق یک شارژر فندکی یا پاور بانک شارژ کنید. توجه داشته باشید که رابط به کار رفته در این هولدر از نوع لایتنینگ است و از این جهت این محصول برای گوشی های آیفون کاربرد دارد.

  • نصب بر روی بدنه داشبورد یا پنل جلویی خودرو

از آنجا که نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus O-type Car Mount Cable دارای کابل شارژی به طول 0.8 متر است، برای نصب آن بر روی داشبورد یا پنل جلویی خودرو باید از گیره های نگهدارنده چسبی استفاده کنید. این گیره ها دست شما را در انتخاب محل نصب باز می گذارند و می توانید متناسب با شرایط خود، پایه نگهدارنده موبایل باسئوس O-type Car Mount Cable را در قسمت های مختلف پنل جلویی خودرو متصل کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قدرت چسبندگی گیره به کار رفته در این محصول کاملاً مطلوب است و هولدر در تکان های ماشین در حال حرکت از محل نصب شده جدا نمی شود.

  • کیفیت و سرعت مناسب در شارژدهی

کابل به کار رفته در پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس O-type Car Mount Cable از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در آن از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده است. این کابل حداکثر از شدت جریان 2.1 آمپر پشتیبانی می کند و باعث شارژ شدن گوشی آیفون شما با سرعتی مناسب می شود. البته توجه داشته باشید که شدت جریان خروجی پاوربانک یا شارژر فندکی مورد استفاده شما نیز بر روی سرعت شارژ شدن گوشی تأثیر زیادی دارد.

شما چه نکته ای در مورد خرید پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس O-type Car Mount Cable به ذهنتان میرسد؟ این نکات ارزشمند را در بخش نظرات سایت دیجی کالا با ما در میان بگذارید.

                                                                                                                                                   



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

امروزه پاور بانک به یکی از مهم ترین اکسسوری های تلفن همراه تبدیل شده است. اما در نظر داشته باشید که اگر پاوربانکی که خریداری می کنید کیفیت مطلوبی نداشته باشد در برق رسانی به گجت های هوشمند مشکل ایجاد می کند و ممکن است باتری شما دچار آسیب شود. شرکت ریمکس یکی از برند های بزرگ در زمینه تولید پاور بانک می باشد، از پاور بانک های باکیفیت این برند می توان به پاور بانک Remax RPP-37 اشاره کرد. این پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک گزینه ایده ال برای مصارف روزمره است. اگر دیدگاه جامعی در خصوص پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و مسترکالا با ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی ریمکس RPP-37 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. این میزان تعداد دفعات شارژ برای مصارف روزمره و کاربری های عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد و به طور کامل خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت می کند. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، شارژر همراه ریمکس RPP-37 در زمینه شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... نیز کارایی دارد.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک ریمکس 10000 فست شارژ به دو پورت خروجی از نوع USB مجهز است که شدت جریان آنها حداکثر برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. بر روی بدنه پاور بانک گوشی موبایل ریمکس RPP-37 یک پورت USB Type-C نیز تعبیه شده که هم برای شارژدهی به سایر دستگاه ها و هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک قابل استفاده است. این پورت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری، شدت جریان 3 آمپر را به ارمغان می آورد. پس با استفاده از این پورتِ پاوربانک فست شارژ ریمکس RPP-37، می توانید بالاترین سرعت در شارژ را تجربه کنید! البته توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. با توجه به این مشخصات، شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-37 شارژ کنید.

  • مجهز به نمایشگر شارژ به درصد

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن آن به صفحه نمایش است. این نمایشگر به شکل دایره ای طراحی و در قسمت بالایی بدنه پاوربانک ریمکس 10000 میلی آمپر طراحی شده و شما را از درصد شارژ دقیق آن در هر لحظه مطلع می کند. بنابراین می توانید برای استفاده از پاوربانک در طول روز برنامه ریزی دقیق داشته باشید و با مشکل تمام شدن ناگهانی شارژ آن مواجه نشوید!

مسترکالا:

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین فناوری های مربوط به فرایند شارژ دستگاه ها و گوشی های موبایل دیگر موضوع سرعت بیش از پیش حائز اهمیت واقع شده و فناوری فست شارژ علاوه بر زمان شارژ سریع تر ، انرژی کمتری را نیز مصرف می کند که این موضوع خود باعث طول عمر دستگاه ها می شود.

پاوربانک RPP-37 محصولی از کمپانی Remax بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی سه گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون سه پورت خروجی این محصول می باشیم.دو تا از پورت های خروجی از نوع USB بوده که یکی از آن ها مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 بوده و پورت خروجی دیگر تایپ سی بوده که هم امکان شارژ کردن گوشی موبایل شما و هم خود پاوربانک را با هم داراست به عبارتی هم کاربرد خروجی و هم ورودی دارد.این پاوربانک Remax RPP-37 دارای فناوری فست شارژ QC 3.0 بوده و اگر گوشی شما هم دارای این فناوری باشد این امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را با فناوری شارژ سریع و شدت جریان 3 آمپر کنید . 

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود سه گوشی را به شدت جریان های 2.4 و 3 آمپر شارژ کنید که شارژ سریع محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد.در ضمن سطح پاوربانک صاف نبوده و با توجه به نوع جنس آن اصطکاک بسیار خوبی با دست داشته و در سبب تعرق دست ، باعث لغزش آن از دست کاربر نمی شود. 

دیجی کالا:

پاوربانک RPP-37 محصولی از کمپانی Remax است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی سه گوشی را به طور همزمان شارژ کنید. این موضوع را مدیون سه پورت خروجی این محصول هستیم؛ دو پورت خروجی USB که یکی از آن ها مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 است و پورت خروجی دیگر که Type-C است و هم امکان شارژ کردن گوشی موبایل و هم خود پاوربانک را با هم داراست و به عبارتی هم کاربرد خروجی دارد هم ورودی. پاوربانک Remax RPP-37 دارای فناوری فست شارژ QC 3.0 نیز هست و اگر گوشی شما هم دارای این فناوری باشد این امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را با فناوری شارژ سریع و شدت جریان 3 آمپر کنید. با استفاده از این محصول قادر خواهید بود سه گوشی را با شدت جریان های 2.4 و 3 آمپر شارژ کنید که شارژ سریع محسوب می شود. این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر است و می تواند در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد. در پنل رویی این پاوربانک شاهد چراغ LED نمایشگر درصد میزان شارژ هستیم که باعث می شود بتوانیم شارژ پاوربانک را به خوبی مدیریت کنیم.

شما نیز می توانید پاوربانک RPP-37 را با قیمت مناسب از سایت فروشگاهی مسترکالا خریداری کنید، برای اطلاع از جزئیات و قیمت آن با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

از معایب مهم پاور بانک می توان به داشتن وزن سنگین آن اشاره کرد، اگر شما نیز از حمل و جا به جایی پاور بانک های سنگین خسته شده اید و به دنبال شارژر همراه با قابلیت حمل آسان هستید ما به شما پاوربانک انرجایزر UE10044 پیشنهاد می کنیم. این پاور بانک با ورزن 1.4 میلی متر از پاور بانک های سبک وزن موجود در بازار است، ما در این وبلاگ راهنمای خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 ارائه می دهیم به همین منظور به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و پلازا همراه ما باشید.

پلازا:

بدون شک برایتان پیش آمده که خارج از منزل یا در سفر هستید و ناگهان با تمام شدن شارژ تلفن همراهتان مواجه می شوید و در این شرایط امکان شارژ کردن گوشی موبایل با برق شهری هم برایتان فراهم نیست. در چنین موقعیتی داشتن یک پاوربانک مناسب و با کیفیت می تواند مشکل شما را به راحتی حل کند. در این میان مشکل دیگری که وجود دارد تنوع برندهای مختلف پاوربانک موجود در بازار است. انواع پاور بانک ها با مشخصات فنی و قیمت متفاوت در بازار عرضه می شوند از این رو انتخاب یک نمونه مناسب و خوب برایتان دشوار می شود. پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10044 به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یکی از گزینه های عالی برای شما است. این محصول بسیار مقاوم است و بدنه ای از جنس پلاستیک ABS دارد. همچنین در برابر شدت جریان، اتصال کوتاه، شارژ اضافی و شارژ معکوس محافظت شده است. باتری این پاوربانک فوق العاده از نوع لیتیوم پلیمر است و با ولتاژ خروجی 5 ولت و شدت جریان خروجی 2.1 آمپر دستگاه شما را شارژ می کند. یکی از مهم ترین مزیت های پاوربانک انرجایزر شارژ همزمان دو دستگاه است. همچنین، وزن مناسب 230 گرمی پاوربانک انرجایزر مدل UE10044 به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت سبب شده تا به ویژگی قابلیت حمل آسان هم مجهز شود. در نتیجه یک انتخاب عالی برای هر کسی خواهد بود.
 
دیجی کالا:
 
شارژر همراه «UE10044» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. این پاوربانک انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2 آمپر دارد. مدل UE10044 به دو درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه بهره می‌برد. خروجی 2.4 آمپری این محصول باعث شده است که بتوانید با استفاده از آن گوشی موبایل خود را سریع‌تر از حالت معمول شارژ کنید (البته این به معنای پشتیبانی این محصول از شارژ سریع شرکت کوالکام نیست). از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به مدارهای مقاوم در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه اشاره کرد. گفتنی است، هنگامی‌که پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک به‌صورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار می‌دهد تا زودتر شارژ شود. شارژر همراه UE10044 بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد که باعث سبکی پاوربانک شده است و ظاهر مطلوبی را برای آن رقم زده است.
 
ایده برتر پارسیان:
  • دارای قابلیت 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. البته توجه داشته باشید که این میزان تعداد دفعات شارژ ذکر شده، ممکن است متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما کمتر یا بیشتر شود. پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در زمینه شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز کارایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی انرجایزر UE10044 را ایده آل ارزیابی کرد.

  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شما می توانید با استفاده از پاور بانک Energizer UE10044 دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان آنها حداکثر به 2.1 آمپر می رسد. این میزان شدت جریان برای شارژ گوشی و تبلت کاملاً مناسب بوده و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. البته دقت نمایید که پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند؛ اما در مقایسه با پاوربانک های معمولیِ 1.0 آمپری دارای سرعت شارژدهی بالاتری است.

  • یک شارژ با کیفیت و ایمن را تجربه کنید

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10044 از مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، نوسان شدت جریان و ولتاژ و شارژ بیش از حد برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن محافظت می کند. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و سایر دستگاه های دیجیتال شما می شود و از آسیب دیدن آنها در حین شارژ شدن جلوگیری می کند.

چنانچه در خصوص پاور بانک Energizer UE10044 نکته ای در ذهن شما یاد آور شده است می توانید دیدگاه های خود را در قسمت کامنت سایت دیجی کالا مطرح نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

پاور بانک ، یک شارژر قابل حمل می باشد که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکند و در شرایطی که شما دسترسی به برق ندارید برای شارژ گوشی های تلفن همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و دوربیهای، موزیک پلیرها مورد استفاده قرار می گیرد، پاور بانک انرجایزر UE10036 از پاوربانک های با کیفیت موجود در بازار است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می کند، باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم.

دیجی کالا:

اگر باتری گوشیتان زود تمام می‌شود و برای نیازتان کافی نیست، شما نیاز به تهیه پاوربانک دارید. یکی از برندهایی که در زمینه تولید شارژر‌همراه فعالیت دارد، برند انرجایزر است.شارژر همراه مدل UE10036 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یکی از گزینه‌ایتان است. این مدل در رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. این پاوربانک به صورتی طراحی شده تا به آسانی در دست و کیفتان قرار گیرد. این مدل برای نمایش وضعیت به نمایشگر LED مجهز شده است. باتری استفاده شده برای این پاوربانک، لیتیوم‌پلیمری است. این باتری در برابر آتش‌سوزی مقاوم است. استفاده از این شارژر همراه آسیبی به باتری گوشی‌تان وارد نمی‌کند و با خیال راحت می‌توانید از این مدل استفاده کنید. شدت جریان خروجی این مدل 2.4 آمپر است. شارژر همراه انرجایزر مدل UE10036 توانسته استانداردهای CE و FCC را کسب کند. اگر قصد تهیه پاوربانک با کیفیت دارید، این مدل انتخاب مناسبی برایتان است.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر می توان برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و... استفاده کرد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این شارژر همراه برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 می توان کارایی آن در شارژ دستگاه های مختلف را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • شارژ گوشی با سرعتی عالی

بر روی بدنه پاور بانک Energizer UE10036 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پورت ها دارای شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر هستند که باعث می شود تا به خصوص گوشی با سرعتی عالی شارژ شود. توجه داشته باشید که شارژر همراه انرجایزر UE10036 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند، اما در مقایسه با پاوربانک های معمولی 1.0 آمپری سرعتی به مراتب بالاتر را برای شما به ارمغان می آورد.

  • مجهز به صفحه نمایش LCD

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD دانست. بر روی این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند میزان شارژ باقی مانده باتری پاور بانک به درصد، شدت جریان ورودی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود و شما را به طور کامل از وضعیت عملکرد پاوربانک مطلع می کند. از این جهت می توانید با توجه به اطلاعات نمایش داده شده بر روی نمایشگر پاور بانک انرجایزر 10000، برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

سرعت شارژ شدن پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 نیز کاملاً قابل قبول است و نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ آن وجود ندارد. پورت ورودی این پاور بانک از نوع MicroUSB است و از شدت جریانی معادل با 2.1 آمپر بهره می برد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10036 به کار رفتن مدارهای محافظ در آن است. این مدارها باعث می شوند تا پاوربانک در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه کاملاً مقاوم باشد و از دستگاه های متصل به آن محافظت کند.

ادامه مطلب:

در پایان قابل ذکر است که شرکت ایده برتر پارسیان یک منبع اطلاعاتی جامع و معتبر در خصوص پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 می باشد. این وب سایت علاوه بر ارائه محتوای صادقانه، قیمت‌گذاری منصفانه محصول را در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

دیتا پروژکتور اداری اپتما OPTOMA EH341 از ویدئو پروژکتور های قابل حمل شرکت اپتما محسوب می شود که شما به راحتی می توانید آن را حمل کنید. علاوه بر این دیتا ویدئو پروژکتور قابلیت نمایش تصویر به صورت کاملا شفاف و درخشان با ارائه رنگ های شگفت انگیز را دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه ایده برتر پارسیان باهم بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • پرزنتیشن های بزرگ و با کیفیت

دیتا پروژکتور OPTOMA EH341 برای نمایش به یک پنل DLP مجهز است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 20000:1 می باشد. بنابراین نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیت مطلوبی به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

  • نمایش جزئیات با کیفیتی عالی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH341 است که برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این دیتا پروژکتور از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به مشخصات این ویدئو پروژکتور فول اچ دی می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور در ابعاد بزرگ به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر  تصاویر قرار خواهند گرفت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 41.8 اینچ تا 305 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر داراست. بنابراین می توان ادعا کرد که نمایش تصاویر واضح و رنگ هایی دقیق و شاداب این دیتا پروژکتور را برای استفاده در سالن های بزرگ مناسب کرده است.

  • تصاویری شفاف و درخشان

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما OPTOMA EH341 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 3500 انسی لومنی این پروژکتور است. این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور EH341 برای نمایش تصاویر در سالن های همایش، اتاق های سخنرانی و مراکز تجاری مناسب است.

  • قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی

علاوه بر موارد ذکر شده دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH341 با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی یا 3D از منابع پخش این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از عینک های DLP LINK لذت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی و نزدیک به واقعیت را در این ویدئو پروژکتور سه بعدی تجربه کنید.

خوشحالم از این که تا انتهای متن همراه ما بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما OPTOMA EH341 پیشنهاد می کنم به وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

تمام امور چاپی دفاتر، ادارات و منازل خود را به پرینتر اچ پی MFP 1200w بسپارید! پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200w از بهترین و باکیفیت ترین پرینتر های برند اچ پی است که شما با خرید این محصول دیگر نیازی به پرینتر های دیگر نخواهید داشت. در این مطلب به طور کلی شما را با این چاپگر آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر جهان چاپگر و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

چاپگر نوین:

پرینتر سه کاره لیزری مشکی اچ پی HP Neverstop LaserJet 1200w Printer از بهترین و جدیدترین چاپگر های ساخت کمپانی اچ پی می باشد . کاربران می توانند به سادگی پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer را برای محیط کاری خود انتخاب کنند و تمام امور چاپی دفتر کارشان از جمله پرینت ، اسکن و کپی را با کیفیت بالا انجام دهند و هیچ نیازی به خرید دستگاه دیگری نداشته باشند .

با پرینتر سه کاره لیزری مشکی HP Neverstop LaserJet 1200w Printer می توانید حجم بسیار بالایی از اسناد را به چاپ برسانید و کیفیتی چشم گیر را در چاپ هایتان مشاهده کنید . این چاپگر لیزری با هزینه ای کم برای کاربرانش امور چاپی را پیش می برد .

صاحبان مشاغل که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند می توانند چاپگر سه کاره HP Neverstop LaserJet 1200w Printer را برای کارهای چاپی خود با اطمینان کامل انتخاب کنند و به افزایش بهره وری در دفترکارشان کمک کنند .

امکان چاپ پشت و روی این چاپگر به صورت دستی صورت می گیرد . با پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer می توانید روی کاغذ های ساده ، کاغذ های سنگین و گرم بالا ، کاغذ های نازک و گرم پایین ، پاکت نامه و لیبل ها پرینت بگیرید . اولین برگ توسط پرینتر سه کاره HP Neverstop LaserJet 1200w Printer در بازه ی زمانی 7.6 ثانیه اماده و ارائه می شود .

حجم چاپ ماهیانه ی پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer در حدود چاپ 20.000 برگ است که به کاربران در دفاتر کاری با حجم بالا اطمینان لازم جهت پیش برد امور چاپی با کیفیت بالا را می دهد.

ایده برتر پارسیان:

  • از کیفیت مطلوب در چاپ بهره مند شوید!

اولین نکته ای که در رابطه با پرینتر لیزری رومیزی اچ پی 1200w باید اشاره کرد، کیفیت تصاویر و اسناد چاپ شده در بهترین حالت است. این پرینتر هنگام پرینت اسناد دارای رزولوشن 2*600*600 است که کیفیت مطلوب در چاپ را به شما ارائه می دهد. در هنگام چاپ متن های سیاه و سفید با این پرینتر از وضوح جزئیات اطمینان خاطر داشته باشید و از کیفیت بالای آنها بهره مند شوید.

  • عملکردی سریع از زمان شروع به کار

پرینتر سه کاره اچ پی 1200w پس از روشن کردن تنها به 13 ثانیه زمان نیاز دارد تا گرم شود و اولین خروجی سیاه و سفید را در عرض 7.6 ثانیه انجام می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی این پرینتر لیزری اداری برابر با 20 برگ در دقیقه می شود. برای انجام کارهای روزانه با حجم متوسط به خوبی می توان بر روی این پرینتر حساب باز کرد.

 به طور کلی پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200w قادر به انجام 20 هزار برگ پرینت در طول یک ماه است و عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. البته لازم به ذکر است طبق توصیه شرکت اچ پی بهتر است از این پرینتر با کیفیت برای چاپ 250 تا 2500 برگ استفاده شود تا به مرور زمان دچار افت کیفیت نشود و طول عمر آن بالا برود.

  • تهیه کپی با قابلیت های کاربردی

همانطور که گفتیم، پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200w یک دستگاه سه کاره است و قابلیت تهیه کپی از اسناد را نیز دارد. این پرینتر در هنگام انجام کپی از رزولوشن 600 x 600 dpi  برخوردار است و جزئیات موجود بر روی اسناد را به درستی کپی می کند. در حین تهیه کپی با این پرینتر سیاه و سفید با کمرنگ بودن متن ها مواجه نخواهید شد و متن هایی دقیق و بدون خطا خواهید داشت. قابلیت کپی در صپرینتر اچ پی HP 1200w  دارای ویژگی های کاربردی مانند بزرگنمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام کپی های متوالی در تعداد 99 برگ می باشد.

 اگر هنوز در خصوص خرید پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200w به جمع بندی نرسیده اید. شرکت ایده برتر بهترین راهنمای خرید این محصول را ارائه داده است به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه کنید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

پرینتر لیزری در ادارات و شرکت ها و یا حتی کاربرانی که در روز مجبور به چاپ به تعداد بالا هستند کاربرد بالایی دارد، چرا که از سرعت بالایی در چاپ برخوردار است. از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به کیفیت چاپ عالی، عملکرد سریع و روان، امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری اشاره کرد. باهم نگاهی به کارایی و دیگر مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی!

شرکت لکسمارک در پرینتر مدل Lexmark X748dte از فناوری های کاربردی خود در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده کرده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن دارای وضوح و کیفیتی عالی هستند. همچنین این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید هم عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد و متون را به شکلی کاملاً خوانا به روی کاغذ منتقل می کند! چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک X748dte قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و تمام انتظارات شما از لحاظ کیفیت چاپ را به خوبی برآورده می کند.

  • توانایی پرینت و کپیِ 35 برگ در دقیقه

پرینتر چهار کاره لکسمارک X748dte هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی از سرعت مناسبی برخوردار است. این پرینتر چند کاره برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی به 9 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن نیاز دارد و پس از آن قادر به پرینت و کپی با سرعت 35 برگ در دقیقه می باشد. همچنین پرینتر لکسمارک X748dte از توانایی چاپ دو رو نیز بهره می برد که سرعت آن در این حالت و در هنگام چاپ سیاه و سفید به 23 سمت (side) در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط مناسب به نظر می رسد.

به طور کلی پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte دارای حداکثر توان ماهیانه 100 هزار چاپ است و به خوبی از عهده وظایف نیمه سنگین برمی آید. البته دقت نمایید که از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، بهتر است تا از این پرینتر اداری برای انجام 3000 تا 10000 چاپ در ماه استفاده شود.

  • مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر در کسب و کار خود به تهیه اسکن از اسناد نیاز داشتید، در این زمینه هم پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte برای شما کارایی خواهد داشت. این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و از اسناد مورد نظر شما با رزولوشن 600*600 ppi اسکن تهیه می کند. سرعت این اسکنر در هنگام اسکن یک رو در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی برابر با 35 برگ در دقیقه و در هنگام اسکن دو رو برابر با 12 سمت (side) در دقیقه می باشد. از این جهت بهتر است تا از اسکنر به کار رفته در پرینتر Lexmark X748dte برای مصارف معمولی و روزمره استفاده شود. همچنین این اسکنر امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG را در اختیار شما می گذارد.

حتما در زمان خرید پرینتر لیزری توجه داشته باشید که از مراکز فروش معتبر و مطمئن که دارای استاندارد های لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید، بنابراین شما می توانید برای خرید پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte به سایت معتبر ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

اگر به دنبال پرینتر باکیفیت و خوش ساخت برای انجام وظایف سنگین در ادارات و شرکت ها هستید پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de به خوبی انتظارات شما را در این زمینه برآورده می سازد. بدین منظور نکات مهمی وجود دارند که باید حتما پیش از خرید پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX820de به آن ها توجه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به این نکات مهمی اشاره کنیم پس با ادامه این نقد و بررسی ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه

 این پرینتر اداری توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه را دارد و یک گزینه قابل اعتماد برای این منظور به شمار می آید. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر پرینتر چهار کاره لکسمارک CX820de و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر برای بین 2500 تا 25000 چاپ در طول ماه استفاده شود.

  • پرینت و کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه

از لحاظ سرعت چاپ پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. این چاپگر اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن قادر به پرینت یا کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و باعث می شود تا بتوان بر روی پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX820de برای انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • کیفیتی عالی در چاپ

با توجه به اینکه پرینتر چند کاره لکسمارک CX820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت. در این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و درخشان هستند. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک مدل CX820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با میزان خوانایی قابل توجهی چاپ می کند.

  • قابلیت تهیه اسکن رنگی با کیفیتی بسیار مطلوب

در زمینه تهیه اسکن هم چاپگر لکسمارک CX820de یک دستگاه کارآمد به شمار می آید. در این پرینتر چهار کاره یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ به کار رفته که قادر به تهیه اسکن به صورت سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 1200 * 600 dpi می باشد. این اسکنر دارای سرعت 60 برگ در دقیقه در هنگام اسکن یک رو و 120 سمت (side) در دقیقه در هنگام اسکن دو رو است و به خوبی از عهده اسکن های روزانه شما برمی آید.

با توجه به توضیحات ارائه شده توصیه می شود که در رابطه با پرینتر چند کاره لکسمارک CX820de حتما با کارشناسان سایت ایده برتر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره اماده پاسخگویی و مشاوره به شما می باشند، برای دریافت مشاوره رایگان از شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

اگر شما نیز در حین راندن دوچرخه یا موتور سیکلت از اپلیکیشن مسیریابی استفاده می کنید ما به شما پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SYLX-01 پیشنهاد می کنیم. این هولدر گوشی موبایل بر روی دسته انواع موتور سیکلت ها و دوچرخه ها قابل نصب است و توانایی نگهداری گوشی موبایل در ابعاد 4 تا 5.5 اینچی را دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بپردازیم.

دیجی کالا:

نقاط قوت
  • بسیار مقاوم در برابر لرزش
  • پشتیبانی تا سایز 5.5
  • مناسب برای دوچرخه و موتور سیکلت
  • نصب آسان
  • سازگار با اکثر دوچرخه ها
  • دارای بدنه سیلیکونی و الومینیوم

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب و استفاده بسیار راحت!

برای نصب هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس مدل Baseus SYLX-01 ابتدا باید اهرم تعبیه شده در پشت بدنه آن را به سمت بالا حرکت دهید، پایه نگهدارنده گوشی را در محل مورد نظرتان بر روی دسته دوچرخه یا موتور سیکلت قرار دهید و پس از آن اهرم را به سمت پایین بیاورید. پس از آن هولدر به شکلی کاملاً محکم و ثابت نصب می شود و حتی تکان های موتور و دوچرخه در حال حرکت باعث جدا شدن آن از دسته نخواهد شد. پس با خیالی راحت می توانید از نگهدارنده موبایل مخصوص دوچرخه باسئوس SYLX-01 در حین دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت استفاده کنید.

  • سازگار با گوشی های 4 تا 5.5 اینچی

صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس SYLX-01 در قسمت های بالایی و پایینی دارای بخش هایی است که با وارد آوردن فشار به لبه های گوشی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی پایه نگهدارنده می شوند. با توجه به اینکه بدنه این پایه نگهدارنده موبایل موتور سیکلت از سیلیکون نرم ساخته شده، در هنگام استفاده از آن هیچ گونه خط و خشی بر روی بدنه گوشی موبایل شما نخواهد افتاد. لازم به ذکر است که این هولدر با گوشی های 4 تا 5.5 اینچی سازگار است و گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم بر روی خود نگه می دارد. به طوری که تکان ها و لرزش های دوچرخه یا موتور سیکلت در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SYLX-01 نخواهند شد.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

در حالت کلی با توجه به اینکه هولدرهای مخصوص دوچرخه و موتور سیکلت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض آسیب های محیطی قرار دارند، اگر هولدر مورد استفاده شما از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار نباشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن خواهید شد! پس در هنگام خرید این نوع هولدر موبایل، باید به کیفیت ساخت آن دقت زیادی داشته باشید. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SYLX-01  با توجه به اینکه از سیلیکون و پلاستیک مرغوب ساخته شده، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند گرد و غبار، رطوبت هوا، خراشیدگی، ضربه و رها شدن از دست و برخورد با زمین دارد. پس در صورت استفاده صحیح، می توانید بر روی هولدر باسئوس SYLX-01 برای مدتی طولانی حساب باز کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هولدر Baseus SYLX-01 محصول شرکت باسئوس دارای ابعاد جمع و جور و مناسبی نیز هست و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت ایجاد نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

امروزه مزایای خرید اینترنتی بر کسی پوشیده نیست، فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در روزهای کاری بسیار شلوغ و خسته کننده هستند به علاوه وقت و زمان زیادی از شما صرف می کنند. اما شما با خرید اینترنتی علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه اولیه می توانید همزمان محصول چندین فروشگاه را با هم مقایسه کنید.
ما به شما پیشنهاد می دهیم در صورتی که اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده به صورت اینترنتی ندارید، حتما کالای مورد نظر خود را از مراکز معتبر اینترنتی خریداری کنید، یکی از این فروشگاه های معتبر در این زمینه شرکت ایده برتر پارسیان است که محصولات خود را به صورت اورجینال و با گارانتی ارائه می دهد، برای خرید این هولدر هم اکنون می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

پایه نگهدارنده و یا استند یک وسیله جانبی برای ثابت نگه داشتن تلفن همراه در داخل خودرو است، این وسیله کاربردی این امکان را به شما می دهد که در حین رانندگی بدون نیاز به دخالت دست از گوشی همراه خود استفاده کنید. در این مطلب به طور کلی شما را با پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی  سایت معتبر دیجی کالا، ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات هولدر نگهدارنده

  • سایر توضیحات
    امکان شارژ راحت گوشی
  •  
    تنظیم بهترین زاویه دید
  •  
    نگهداری کاملا ایمن گوشی       

ایده برتر پارسیان:

  • نصب بر روی سطوح صاف از طریق پایه مکنده

یکی از ویژگی های مهم هولدر موبایل باسئوس مدل Baseus Osculum Type Gravity امکان نصب محکم آن بر روی داشبورد ماشین است. پایه به کار رفته در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ با سطح، باعث نصب محکم هولدر می شود. پس با خیالی راحت بابت مقاومت بالای نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity در برابر تکان های ماشین در حال حرکت، می توانید از آن در هنگام رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده کنید. ضمن اینکه این هولدر گوشی موبایل از قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح صاف مانند میز برخوردار بوده و می توان از آن در منزل یا محل کار نیز برای نگه داشتن گوشی استفاده کرد. با توجه به این میزان کارایی، می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity را کاملاً ایده آل دانست

  • سازگار با گوشی های دارای عرض بین 63 تا 88 میلی متر

برای استفاده از هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity تنها کافیست تا گوشی خود را بر روی صفحه آن قرار داده و پس از آن گیره های کناری با وارد آوردن فشار به گوشی از کناره ها و قسمت پایینی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که گیره های کناری پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Osculum Type Gravity از قابلیت تنظیم فاصله برخوردار بوده و به همین دلیل می توان گوشی های مختلف با عرض 63 تا 88 میلی متر را در میان آنها قرار داد.

گیره پایینی به کار رفته در هولدر موبایل داشبورد باسئوس Osculum Type Gravity به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد و به پورت گوشی دسترسی داشت. پس شما می توانید گوشی خود را در حالی که بر روی این هولدر قرار دارد، از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک در حین رانندگی شارژ کنید.

  • کیفیت ساخت بسیار مناسب، دوام و طول عمر بالا

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity از مواد اولیه مرغوب شامل آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. به طوری که می توان بر روی استفاده از آن برای مدتی طولانی حساب باز کرد. همچنین بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی باسئوس Osculum Type Gravity از نواری دایره ای شکل در رنگ های مشکی، نقره ای و قرمز استفاده شده که سبب زیباتر شدن محصول شده است. پس اگر ویژگی های ظاهری هولدر مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity استفاده کرده اند، شما می توانید برای مطالعه این دیدگاه ها به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه کنید. به همین منظور لینک این محصول برای شما پیوست گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی