.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متاسفانه این محصول در ایران فقط در سایت ایده برتر موجود می باشد که آن هم امکان خرید اینترنتی این کالا وجود ندارد و باید با شرکت تماس بگیرید. البته نقد و بررسی کامل ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N در سایت ایده برتر موجود است و خواندن آن در می تواند به شما در انتخاب کالا کمک کند.

 

 

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW545N لذت برگزاری یک سخنرانی موفق در جلسات را تجربه کنید! این ویدئو پروژکتور برای کلاس های درس، اتاق های جلسه و همایش ادارات و شرکت ها عرضه شده و تمام انتظارات شما در زمینه پخش با کیفیت تصاویر را برآورده می کند. ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، مجهز بودن به وای فای و دوام و طول عمر بالا توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

  • ارائه تصاویری درخشان و شفاف در محیط های مختلف

یکی از معیارهای مهم در خرید ویدئو پروژکتور شدت روشنایی آن است. هر چه میزان روشنایی یک ویدئو پروژکتور بالاتر باشد، تصاویر ارائه شده توسط آن درخشان تر و شفاف تر خواهد بود و می توان از آن در محیط های روشن و پُرنور نیز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کرد. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N دارای شدت روشنایی 5500 لومن است و کاملاً می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر در محیط های مختلف حساب کرد. پس اگر خواهان نمایش تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی هستید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N را مد نظر داشته باشید.

  • توانایی بالا در نمایش تصاویر با کیفیتی بسیار مطلوب

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW545N از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و به همین دلیل رنگ هایی طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن این ویدئو پروژکتور پاناسونیک برابر با 1280*800 پیکسل است، کیفیت تصاویر نمایش داده شده با آن تضمین شده می باشد.

یکی از ویژگی هایی که سبب مناسب بودن دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW545N برای استفاده های آموزشی و اداری شده، نسبت کنتراست مطلوب آن است که برابر با 16000:1 می باشد. این میزان نسبت کنتراست باعث نمایش رنگ مشکی با عمق مطلوب و نمایش رنگ سفید و رنگ های روشن به شکلی شفاف می شود. به این ترتیب متون سیاه و سفید به کار رفته در اسلایدهای پاورپوینت یا فایل های متنی شما دارای میزان خوانایی بسیار مناسبی خواهند بود و اطلاعات مورد نظر شما به خوبی به مخاطبان منتقل خواهد شد.

  • فایل های موجود بر روی گوشی تان را به آسانی بر روی پرده به نمایش درآورید!

یکی از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-VW545N مجهز بودن آن به وای فای است که باعث می شود تا بتوانید به آسانی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای وای فای را به صورت وایرلس به آن متصل نمایید. این ویژگی شما را از مشکلات ناشی از کابل کشی نجات می دهد و امکان نمایش فایل های موجود بر روی گوشی تان را بر روی پرده نمایش برایتان فراهم می آورد.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.

سایت های بسیاری اقدام به فروش این محصول در سایت های خود کرده اند. دو سایتی که شما می توانید به آن ها مراجعه کرده و اقدام به خرید این محصول کنید سایت ایده برتر و دیجی کالا است. البته سایت ایده برتر نقد و بررسی کاملی هم در سایت خود قرار داده است. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را می خوانیم.

 

 

ترازو آشپزخانه باریکو Barico Mini Pad یکی از با کیفیت ترین لوازم آشپزخانه موجود در بازار است که تمام انتظارات شما برای اندازه گیری دقیق وزن مواد غذایی را برآورده می کند. این ترازو که در دسته ترازوهای آشپزخانه دیجیتال جای دارد، با ویژگی هایی مانند دقت عالی در اندازه گیری، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و تنوع رنگ بالا به محصولی پرفروش در بازار و محبوب در میان کاربران تبدیل شده است.

  • کیفیت ساخت عالی، رنگ هایی جذاب و متنوع

یکی از نکاتی که در هنگام خرید ترازو آشپزخانه به آن دقت داشته باشید، کیفیت ساخت ترازو است. از آنجا که در محیط آشپزخانه درصد رطوبت و دما معمولاً بیشتر از حالت عادی است، اگر ترازوی شما از نوع مرغوب آن نباشد پس از مدت کوتاهی آسیب دیده و چه بسا ناچار به جایگزینی آن شوید.

در ترازوی آشپزخانه باریکو Mini Pad از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این ترازو دیجیتال گرمی آشپزخانه در برابر آسیب های ذکر شده در محیط آشپزخانه مقاومت بالایی دارد. سطح ترازو آشپزخانه باریکو Mini Pad که به شکل کاملاً تخت طراحی شده، به شیشه مقاوم با ضخامت 3 میلی متر مجهز است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد و سقوط از ارتفاع کم به آسانی آسیب نمی بیند.

ترازوی آشپزخانه صفحه ای باریکو Mini Pad دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و شما می توانید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه خود نسبت به تهیه این محصول در رنگ دلخواهتان اقدام نمایید.

  • دقیق و مطمئن در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

اگر خواهان آشپزی حرفه ای هستید، محاسبه وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است! ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو Mini Pad با مجهز بودن به چهار سنسور و دقت اندازه گیری یک گرمی خود، کاملاً در این زمینه به شما کمک کرده و خیالتان را بابت این موضوع راحت می کند. لازم به ذکر است که این ترازوی آشپزخانه حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم را دارد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در آشپزخانه های خانگی به شمار می آید.

  • اندازه گیری وزن خالص مواد غذایی

یکی از ویژگی های کاربردی ترازو خانگی آشپزخانه باریکو Mini Pad امکان تنظیم صفر آن است. به این معنا که اگر ابتدا ظرف را بر روی ترازو قرار داده و سپس مواد غذایی را درون ظرف جای دهید، با فشردن دکمه Tare وزن ظرف نادیده گرفته شده و وزن خالص مواد غذایی بر روی نمایشگر LCD ترازو به نمایش در می آید. این ویژگی کمک زیادی به راحت تر و سریع تر انجام شدن اندازه گیری مواد غذایی مورد نظر شما می شود.

  • امکان اندازه گیری با واحدهای مختلف

ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو مدل Barico Mini Pad قابلیت تغییر واحد اندازه گیری را نیز داراست و شما این امکان را دارید تا متناسب با نیاز خود با واحدهای گرم، کیلوگرم و اونس به اندازه گیری وزن مواد غذایی بپردازید. برای تغییر واحد باید از دکمه Mode استفاده کنید. در اینجا باید به این نکته اشاره داشته باشیم که دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه ترازو آشپزخانه باریکو Mini Pad از نوع لمسی هستند و استفاده از آنها به آسانی صورت می گیرد.

 

https://www.ebpnovin.com/ترازو-آشپزخانه-باریکو-Barico-Mini-Pad



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.

بهترین راه برای پاسخ دادن به این سوال تحلیل و بررسی این کالا می باشد. ایده برتر تنها سایتی است که به بررسی پرینتر ریکو SP C352DN پرداخته است. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را با هم می خوانیم.

 

 

پرینتر ریکو SP C352DN

چاپ:  رنگی، سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه وسفید : 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ در بالاترین حالت: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
 
 
 

اگر به انجام چاپ سیاه و سفید و رنگی در اداره یا شرکت خود احتیاج دارید و در جست و جوی خرید پرینتر خوش ساخت و با کیفیت هستید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C352DN گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این پرینتر در دسته پرینترهای LED جای دارد و قابلیت هایی مانند پرینت یک رو و دو رو اتوماتیک را در اختیار شما می گذارد. از چاپگر ریکو SP C352DN می توان در منازل، ادارات و شرکت ها به منطور استفاده در حجم کاری کم بهره برد.

  • از کیفیتی عالی در چاپ رنگی بهره مند شوید!

یکی از مشخصات مهم پرینتر LED ریکو SP C352DN توانایی آن در چاپ با کیفیت به صورت رنگی است. این پرینتر دارای رزولوشن حداکثر 1200 x 1200 dpi می باشد و موارد چاپ شده با آن از وضوحی عالی برخوردار خواهند بود. از چاپگر LED ریکو SP C352DN می توانید برای چاپ فایل های متنی به صورت سیاه و سفید، تصاویر رنگی و همچنین بروشورهای در اندازه کوچک استفاده کنید و از بالاترین میزان خوانایی و کیفیت در چاپ بهره مند شوید! همین ویژگی ها باعث می شود که قیمت پرینتر لیزری مدل Ricoh SP C352DN کاملا مقرون به صرفه باشد.

  • ارائه سرعتی مناسب برای مصارف روزمره

مورد دیگری که در رابطه با پرینتر لیزری LED ریکو SP C352DN باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ های متوالی این دستگاه است که برابر با 30 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری به خصوص در هنگام چاپ رنگی بسیار مناسب بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. البته توجه داشته باشید که پرینتر اداری ریکو SP C352DN قادر به چاپ 7500 برگ در ماه می باشد و بهتر است تا برای افزایش طول عمر آن، از این دستگاه برای مصارف سنگین و انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده کنید.

پرینتر رومیزی ریکو SP C352DN سرعت بسیار بالایی در هنگام روشن کردن دستگاه دارد و اگر به یک پرینت فوری نیاز پیدا کنید، کمک زیادی به شما در انجام سریع تر کارهای چاپی می کند. این پرینتر برای گرم شدن به 18 ثانیه زمان پس از روشن کردن آن نیاز دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 7.8 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن برای آماده به کار شدن پرینتر ریکو SP C352DN نخواهید داشت و می توانید با بالاترین سرعت از آن در هنگام روشن کردن دستگاه استفاده کنید.

  • مجهز به صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی

از آنجا که چاپگر لیزری LED ریکو SP C352DN به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و تمام لمسی مجهز است، کار با آن و اعمال تنظیمات مختلف چاپ برای شما بسیار آسان خواهد بود. این نمایشگر از کیفیتی بسیار عالی در هنگام استفاده لمسی برخوردار بوده و کار با پرینتر را مانند کار با یک گوشی هوشمند برای شما راحت می کند!

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.

برای خرید آنلاین پایه نگهدارنده سایت های بسیاری وجود دارد. اما من امروز می خواهم دو سایت مطمئن و خوب رو به شما معرفی کنم، یکی سایت دیجی کالا و دیگری سایت ایده برتر. علاوه بر این سایت ایده برتر نقد و بررسی این محصول را هم در سایت خودش داره که می توانید با خواندن آن انتخاب بهتری داشته باشید.

 

احتمالاً برایتان پیش آمده که در هنگام رانندگی نیاز فوری به کار با گوشی خود پیدا کرده باشید. اما همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ماشین یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات و سوانح رانندگی است و این کار ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای شما در پی داشته باشد. برای اینکه بتوانید هم از رانندگی ایمنی بهره مند شوید و هم بتوانید به گوشی خود دسترسی باشید، می توانید از پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C60 استفاده کنید!

  • قابل نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین

در سطح مقطع پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C60 از چسبی قدرتمند استفاده شده که باعث اتصال محکم آن بر روی داشبورد یا شیشه ماشین می شود. همچنین شما می توانید این پایه نگهدارنده را بر روی سایر سطوح صاف مانند سطح میز یا پیشخوان نیز نصب کرده و از آن در خارج از فضای ماشین استفاده کنید.

نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C60 کیفیت بسیار مطلوب چسب به کار رفته در آن است. به طوری که این نگهدارنده گوشی در هنگام تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها از محل نصب شده جدا نمی شود و محکم در جای خود باقی می ماند. همچنین در صورت قرار گرفتن ماشین در زیر نور مستقیم آفتاب، چسب به کار رفته در پایه نگهدارنده یسیدو C60 کیفیت خود را از دست نمی دهد. با توجه به این ویژگی می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی یسیدو  مدل C60 را مناسب ارزیابی کرد.

  • یک هولدر آهنربایی با کیفیت

در صفحه هولدر گوشی موبایل یسیدو C60 از آهنرباهای قوی استفاده شده که باعث اتصال محکم گوشی به آن می شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C60 باید از برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با محصول استفاده کنید. به این صورت که باید برچسب های آهنربایی را بر روی بدنه موبایل یا قاب آن بچسبانید و از طریق آنها گوشی را به هولدر متصل کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که آهنرباهای به کار رفته در پایه نگهدارنده  مگنتی گوشی یسیدو C60 و برچسب های آهنربایی آن آسیبی به باتری و عملکرد گوشی شما وارد نمی کنند.

 

https://www.ebpnovin.com/پایه-نگهدارنده-گوشی-موبایل-یسیدو-Yesido-C60



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.

یکی از برندهای تولید کننده پاوربانک شرکت هویت می باشد. یکی از مدل های خوب این برند پاوربانک HV-PB8809 می باشد. شما برای خرید این محصول می توانید به دو سایت پلازا و ایده برتر مراجعه کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید نقد و بررسی این محصول را نیز در این دو سایت بخوانید.

 

سایت پلازا

 

وظیفه اصلی پاوربانک، تامین انرژی لوازم دیجیتال است و وقتی حیات گوشی یا تبلت عزیز و گرانقیمت کاربر به کارکرد صحیح پاوربانک وابسته باشد، شکل ظاهری دستگاه برای بیشتر کاربران اهمیتی نخواهد داشت. پاوربانک PB8809 هویت یک مکعب مستطیل دودی مات با لبه های گرد است و اثری از جزئیات و حواشی تزئینی روی آن به چشم نمی خورد اما وظیفه اصلی خود که شارژ همزمان دو وسیله از طریق پورت های USB است را به بهترین نحو انجام می دهد و با داشتن قیمت نسبتا پایین، یکی از بهترین انتخاب های شما به حساب می آید.

طراحی پاوربانک PB8809 هویت

بدنه پاوربانک PB8809 هویت ابعادی برابر 166 در 83 در 22 میلی متر دارد و وزن 425 گرمی آن نیز در دنیای پاوربانک ها، چیزی غیرعادی نیست. با نیم نگاهی به قد و وزن این دستگاه در می یابیم که با پاوربانک های جیبی هم رده نیست و یا باید قید بدنه تمیز را زد و آن را در کوله پشتی انداخت و یا برای آن پوششی گرم و نرم تهیه کرد تا از خط و خش دور بماند. 
 
پوسته پاوربانک PB8809 هویت جنسی مات دارد و اثر انگشت و خش افتادگی را به این زودی نمایان نمی کند. بدنه دستگاه را می توان تقریبا بدون درز به حساب آورد اما پورت های آن مقاومتی به نفوذ رطوبت ندارند و باید در نگهداری از آن ها دقت کرد. برخلاف پاوربانک های دیگر که ممکن است پوشش چرمی، فیبرکربن یا طرح چوب داشته باشند، این دستگاه تنها در رنگ مشکی ساخته می شود که شیک و ساده است و بیرون آوردن آن از کیف یا کوله پشتی، توجه کسی را جلب نمی کند.
 
 
دکمه روشن کردن این پاوربانک داخل یک فرورفتگی تعبیه شده تا هنگام حمل و نقل، تصادفا روشن نشود و تنها کنترل فیزیکی روی بدنه دستگاه به حساب می آید. زدن این دکمه دستگاه را بلافاصله روشن می کند و فعال شدن دستگاه را می توان با روشن شدن نشانگرهای آبی رنگ آن مشاهده کرد.  
 
پورت های پاوربانک PB8809 درست کنار دکمه و LED های نشانگر نصب شده اند و شامل دو ورودی و دو خروجی می شوند. با توجه به معمول شدن استاندارد USB Type-C، می توان علاوه بر کابل microUSB از این کانکتور جدید نیز برای شارژ دستگاه استفاده کرد و در بسته بندی آن نیز یک کابل microUSB کوتاه عرضه می شود که برای راه انداختن کار کاربر مناسب است و بیشتر کاربران در همان روزهای ابتدایی، آن را با یک کابل بلندتر جایگزین خواهند کرد. 
 
 




سایت ایده برتر

با به همراه داشتن پاور بانک هویت Havit HV-PB8809 با ظرفیت 20000 میلی آمپر با خود دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نباشید! این پاوربانک محصول شرکت هویت با ویژگی هایی مانند ظرفیت بالا، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و مجهز بودن به چراغ قوه یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سفر، گردش های بیرون از شهر و همچنین فعالیت های روزمره شما خواهد بود.
  • توانمند در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد با گوشی خود کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، خرید پاور بانک یک اقدام ضروری برای شما خواهد بود. پاوربانک هویت HV-PB8809 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ کامل آن می توان برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. دقت کنید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل شما دارد. با توجه به این میزان ظرفیت، با خیالی راحت می توانید از پاوربانک هویت HV-PB8809 برای شارژ کردن انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. این  پاور بانک وایرلس علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر و... نیز کارایی دارد.

  • امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

شارژر همراه هویت HV-PB8809 دارای دو پورت خروجی USB است که امکان شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارند. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی از پورت 1.0 آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل یا موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده نمایید. همچنین امکان اتصال موبایل به پورت 2.1 آمپری نیز وجود دارد که در این حالت گوشی شما با سرعت بالاتری شارژ می شود.

  • مجهز به دو پورت برای شارژ باتری پاوربانک

یکی از مزیت های پاور بانک دو پورت هویت HV-PB8809 نسبت به دیگر پاوربانک های موجود در بازار مجهز بودن آن به پورت ورودی USB Type-C است که برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت که جدیدترین نسل پورت های USB به حساب می آید، سرعتی ایده آل در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین پاور بانک هویت HV-PB8809 دارای یک پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB نیز هست. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی این پاور بانک تایپ سی برابر با 2.0 آمپر است که برای شارژ شدن باتری پاوربانک با سرعتی مناسب کافی به نظر می رسد. این ویژگی ها بر روی قیمت پاوربانک هویت HV-PB8809 نیز مؤثر بوده است.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.

امروزه انواع مختلفی از ترازوی آشپزخانه در بازار موجود می باشد. یکی از این محصولات ترازو باریکو U-Power است که در دو سایت دیجی کالا و ایده برتر موجود می باشد. سایت ایده برتر توضیحات مختصری در مورد این محصول داده است اما سایت ایده برتر به طور کامل به بررسی ترازو U-Power پرداخته است. شما برای خرید این محصول می توانید به هر دو سایت مراجعه کنید. اما قیمت ترازو U-POwer در سایت ایده برتر کمتر از سایت دی جی کالا است. در ادامه بخش هایی از نقد و بررسی این ترازو در سایت ایده برتر را می خوانیم.

 

شرکت باریکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه شناخته می شود که محصولات ارائه شده توسط آن همواره از کیفیت ساختی عالی و دوام و طول عمر بالا برخوردار بوده اند. ترازو آشپزخانه باریکو Barico U-Power که از جمله انواع ترازوی آشپزخانه از نوع دیجیتال به شمار می آید، نیازهای شما در اندازه گیری وزن مواد غذایی برطرف می کند. پس اگر به دنبال انجام آشپزی حرفه ای با رعایت وزن دقیق مواد غذایی هستید، خرید ترازو آشپزخانه مدل Barico U-Power کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد.

  • دقت بالا در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

مهم ترین مشخصه یک ترازو آشپزخانه در حالت کلی دقت اندازه گیری آن است. اگر ترازوی مورد استفاده شما دقیق نباشد و وزن مواد غذایی را به درستی به شما نشان ندهد، تأثیر منفی زیادی بر کیفیت آشپزی شما خواهد گذاشت. ترازوی آشپزخانه باریکو U-Power دارای دقت یک گرم می باشد و می توان بر روی آن برای اندازه گیری وزن دقیق مواد غذایی حساب باز کرد. لازم به ذکر است که ترازو خانگی آشپزخانه باریکو U-Power قادر به اندازه گیری وزن با واحدهای گرم، اونس و پوند و اندازه گیری حجم مایعاتی مانند آب و شیر با واحد میلی لیتر می باشد و یکی از وسایل پرکاربرد و کارآمد در آشپزخانه شما خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ترازو آشپزخانه باریکو U-Power دارای صفحه نمایش LCD بزرگی است که وزن خالص مواد غذایی قرار گرفته بر روی ترازو را متناسب با واحد اندازه گیری انتخابی شما نمایش می دهد.

در هنگام استفاده از ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو U-Power توجه داشته باشید که این ترازو ظرفیت اندازه گیری حداکثر 5 کیلوگرم را دارد و اگر وزن مواد غذایی قرار گرفته بر روی آن از این مقدار فراتر رود، نشانگر هشدار دهنده آن روشن خواهد شد.

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

ترازو دیجیتال باریکو U-Power از لحاظ کیفیت ساخت نیز در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بر روی سطح این ترازو دیجیتال گرمی آشپزخانه باریکو که به صورت کاملاً تخت طراحی شده، از شیشه مقاوم با ضخامت 4 میلی متر استفاده شده که دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم دارد. همچنین ترازوی خانگی باریکو U-Power در مقابل رطوبت و دمای زیاد موجود در محیط آشپزخانه مقاومت قابل قبولی دارد و از طول عمر بالایی بهره می برد.

 

https://www.ebpnovin.com/ترازو-آشپزخانه-باریکو-Barico-U-Power



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.

برای پاسخ به این پرسش دو سایت ایده برتر و پرینتر 118 به نقد و بررسی این محصول پرداخته اند. در ادامه بخش هایی از این تحلیل را با هم می خوانیم

 

سایت پرینتر 118

 

پرینتر HP LaserJet Pro 108aیکی از ارزانترین و کوچکترین پرینترهای لیزری HP است. بنابر این با توجه به کیفیت حرفه ‎ای و عملکرد قابل اعتماد آن، با استفاده از آن به راحتی می‎ توانید در فضا و بودجه صرفه جویی کنید. این مدل از پرینتر لیزری HP، همراه با کارتریج اصلی تونر HP، کیفیت بالایی ارائه می‎دهد. یعنی همان کیفیت و قابلیت اطمینانی که از رهبر صنعت چاپ لیزری انتظار می‎ رود. این پرینتر با استفاده از تکنولوژی HP Auto-On / Auto-Off به شما کمک می‎کند تا در مصرف برق صرفه جویی نمایید. در صورت انتخاب این گزینه، در دوره‎های غیرفعال، پرینتر به طور خودکار خاموش می‎شود.

مهمترین ویژگی ها:

– کیفیت بالای چاپ توسط یک پرینتر لیزری نسبتا کوچک

– عالی برای دفاتر کوچک: سرعت چاپ 20 صفحه در هر دقیقه به شما برای افزایش بهره‎وری در کار، کمک می‎کند

– اتصال آسان از طریق USB

کیفیت بالای چاپ

با استفاده از پرینتر لیزری تک رنگ HP LaserJet Pro 108a، می‎توانید اسنادی یکدست و شفاف، و تصاویری را که می‎خواهید، دریافت کنید. با یک کارتریج تونر Original HP LaserJet از پیش نصب شده می‎توانید شروع به چاپ کنید. از کارتریج اصلی یا Grade A استفاده کنید تا صفحاتی با کیفیت بالا و کارایی قابل اعتماد داشته باشید. کارتریج های تونر اورجینال و یا سازگار درجه یک را  تهیه نمایید. مدل کارتریج سازگار این دستگاه HP110a بوده که با کد کارتریج W1112A شناخته می شود.

پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro 108aLaser Printer

عالی برای دفاتر کوچک

پرینتر HP LaserJet Pro 108aانتخاب خوبی برای دفاتر کوچک و یا مصارف خانگی است. این پرینتر می‎تواند تا 20 صفحه در دقیقه خروجی داشته باشد. بنابراین می‎توانید به نحوی کارآمد، امور چاپی خود را انجام دهید. چاپ دوطرفه دستی، شما را قادر به کنترل چاپ دو طرفه می‏کند. از طرفی این پرینتر بسیار جمع و جور است و فضای اضافی در چیدمان محیط کارتان اشغال نمی‎کند.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت ایده برتر

 

پرینتر یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در محیط های اداری و شرکتی محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار می توان به پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 108a اشاره کرد که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو برخوردار است. این پرینتر لیزری مشکی برای استفاده در شرکت ها، ادرات و کسب و کارهایی با حجم کاری سبک گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت را برآورده می سازد. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر دارید با ما در ادامه همراه باشید.

  • سرعتی مطلوب برای ادارات کوچک و مصارف خانگی

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت دارد، پرینتر تک کاره اچ پی 108a می تواند برای شما مورد قبول واقع شود. این پرینتر لیزری اولین چاپ را در عرض 8.3 ثانیه ارائه می دهد و سرعت چاپ های متوالی آن به 20 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت می توان بر روی این پرینتر تک کاره لیزری مشکی برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • چاپ جزئیات با وضوح بالا​

پرینتر اچ پی مدل HP 108a در کنار سرعت بسیار مطلوب، کیفیت چاپی مطلوب را نیز به شما ارائه می دهد. کیفیت چاپ این پرینتر اچ پی در حالت نرمال برابر با 600*600dpi  است که قابل ارتقا به 1200*1200dpi  نیز می باشد. بنابراین تصاویر مشکی و به خصوص متون سیاه و سفید را با وضوح و کیفیتی مناسب چاپ می کند. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز توسط چاپگر تک کاره اچ پی HP 108a به روی کاغذ منتقل می شود.

  • قابلیت استفاده در حجم کاری سبک

به طور کلی چاپگر لیزری اچ پی 108a قابلیت انجام 10 هزار پرینت در ماه را دارد که برای مصارف خانگی و اداری کوچک مناسب به نظر می رسد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بنابر توصیه شرکت سازنده این دستگاه پرینتر، توصیه می شود از 100 تا 1500 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و کیفیت عملکرد آن به مرور زمان دچار افت نشود.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.

برای پاسخ به این پرسش بهتر است تا به بررسی این محصول بپردازیم. دو سایت مسترکالا و دیجی کالا توضیحات مختصری در مورد این محصول داده اند اما سایت ایده برتر به طور کامل به تحلیل و بررسی پایه نگهدارنده گوشی C62 پرداخته است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.

 

در دست گرفتن گوشی موبایل در حین رانندگی یکی از عوامل اصلی در بروز تصادفات است و به همین منظور مشمول جریمه نیز می شود. اما گاهی ممکن است تا در هنگام رانندگی نیاز به استفاده از نقشه یا برنامه های مسیریابی پیدا کنید. در چنین شرایطی خرید پایه نگهدارنده گوشی می تواند کمک زیادی به شما بکند و امکان دسترسی به گوشی بدون نیاز به در دست گرفتن آن را برایتان فراهم آورد.

  • مجهز به چهار بازوی متحرک

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C62 طراحی جالبی دارد و به چهار بازوی متحرک با چهار تکیه گاه مجهز است. طریقه استفاده از این پایه نگه دارنده به این گونه است که ابتدا گوشی موبایل را بر روی دو تکیه گاه پایینی قرار داده و سپس متناسب با ابعاد گوشی، دو تیکه گاه کناری را جوری تنظیم کنید تا گوشی محکم درون آن قرار بگیرد. نکته قابل توجه درباره پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C62 این است که این بازوها قابلیت جمع شدن را دارند و در مواقعی که نیازی به هولدر ندارید، می توانید بازوهای آن را به داخل جمع کنید تا فضای کمتری را اشغال کند.

  • نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C62 از نوع دریچه ای است و از طریق گیره تعبیه شده در پشت بدنه آن به دریچه کولر انواع خودروهای سواری قابلیت اتصال دارد. یکی از مزیت های این هولدر گوشی این است که در صورت عدم نیاز به آسانی می توانید آن را از دریچه کولر جدا کنید. همچنین نگهدارنده گوشی یسیدو C62 به شکلی محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن آن نمی شوند. پس با خیالی راحت می توانید از نگهدارنده موبایل یسیدو C62 در خیابان های شهری یا جاده های بین شهری در داخل خودروی خود استفاده کنید.

  • کیفیت ساخت مطلوب

هولدر گوشی موبایل یسیدو مدل Yesido C62 از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و جنس بدنه آن از پلاستیک ABS+ می باشد. این هولدر گوشی به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی آسیب نمی بیند و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. البته پیشنهاد می کنیم تا در هنگام استفاده از آن مراقب وارد آمدن فشار به فنرهای آن باشید تا به عملکرد جمع شوندگی و تا شدن بازوهای آن صدمه ای وارد نیاید.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.

پاوربانک یکی از محصولات پرکاربرد می باشد. شرمت های بسیاری اقدام به تولید پاوربانک می کنند که یکی از آن ها شرکت هوکو است. در این مطلب قصد دارم سایت هایی که پاوربانک هوکو مدل J2 را دارند به شما معرفی کنم. سه سایت ایده برتر، دیجی کالا و تکنوسان این محصول رو در سایت دارند اما این محصول تنها در سایت ایده برتر دارای قیمت می باشد. همچنین تنها سایت ایده برتر به طور کامل به بررسی و نقد پاوربانک هوکو J2 پرداخته است که این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ برای سایت ایده برتر به شمار می رود. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را با هم می خوانیم.

 

 

شرایطی را تصور کنید که در حین انجام یک تراکنش بانکی مهم با موبایل شارژ گوشی تان تمام شود! در این حالت اگر در بیرون از منزل حضور داشته باشید و دسترسی به پریز برق برای شما امکان پذیر نباشد، ممکن است مشکلاتی جدی برای شما به وجود آید! در چنین شرایطی خرید پاور بانک و استفاده از آن در شرایط بی شارژی می تواند کمک زیادی به شما بکند و با تأمین شارژ گوشی، امکان ادامه دادن به کارهای مهم را برای شما مهیا کند. پاور بانک هوکو Hoco J2 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای استفاده در مسافرت، گردش در طبیعت و به طور کلی مصارف روزمره انتخابی بسیار مناسب به شمار می آید.

  • ظرفیتی مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید پاور بانک باید به آن دقت داشته باشید، میزان ظرفیت پاوربانک است. اگر به دنبال پاوربانکی برای استفاده در مصارف روزمره هستید، پاوربانک هوکو J2 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی خود برای شما کاملاً مناسب است. ظرفیت کامل این پاوربانک برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند. لازم به ذکر است که پاور بانک هوکو J2 قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... را دارد.

  • مجهز به قابلیت فست شارژ (شارژ سریع)

اگر سرعت شارژدهی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر همراه هوکو J2 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی است که یکی از این پورت ها از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و گوشی و دیگر دستگاه مورد نظر شما را با سرعتی عالی شارژ می کند. دقت کنید که برای بهره بردن از این قابلیت، گوشی موبایل یا دیگر دستگاه مد نظر شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت در حالت عادی شارژ خواهد شد.

پورت دیگر پاوربانک دو پورت هوکو J2 نیز دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است و این پورت نیز سرعت بسیار مطلوبی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین شما می توانید دو دستگاه مختلف را به طور هم زمان به این پاوربانک متصل کنید و از بالاترین سرعت در شارژدهی بهره مند شوید. در مجموع با توجه به این مشخصات، قیمت پاور بانک هوکو J2 را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • شارژ گیری از طریق پورت Micro USB

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو مدل Hoco J2 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت هم برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است. با توجه به این میزان شدت جریان ورودی دیگر نیازی نیست تا مدت زمانی طولانی برای شارژ شدن پاوربانک خود منتظر بمانید و می توانید از سرعتی عالی در این زمینه بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بر روی قسمت بالایی بدنه پاور بانک هوکو J2 چهار نشانگر LED موجود است که از میزان شارژ باقی مانده باتری را به طور تقریبی به شما اعلام می کنند.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.

دو سایت دیجی کالا و ایده برتر این محصول را بر روی سایت خود موجود داند و شما می توانید هدنزفری بلوتوث جبرا Talk را به صورت اینترنتی بخرید. اگر می خواهید قبل از خرید این کالا با ویژگی های هدنزفری بولوتث جبرا Talk آشنا شوید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و نقد و بررسی آن را بخوانید. در ادامه این مطلب من بخش هایی از نقد و بررسی این هنزفری را آورده ام.

 

 

شرکت جبرا یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل می باشد که همواره محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات مرغوب و خوش ساخت این شرکت باید به هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Talk اشاره کنیم که برای انجام مکالمه های تلفنی ارائه شده است. این هندزفری در دسته هندزفری های بی سیم جای دارد و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می شود. بنابراین به آسانی می توانید از آن در حین انجام دادن فعالیت های روزمره استفاده کرده و به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید. لازم به ذکر است که هندزفری جبرا Talk تحت عنوان هندزفری جبرا Talk 15 نیز به بازار عرضه شده است.

  • استفاده بدون احساس خستگی و ناراحتی

هندزفری جبرا مدل Jabra Talk به گونه ای طراحی شده که به آسانی بتوان از آن در تمام طول روز بدون احساس خستگی و ناراحتی استفاده کرد. این هندزفری دارای وزنی حدود 9.3 گرم است و در هنگام استفاده از آن در حین انجام دادن کارهای روزانه، اصلاً وجود آن را بر روی گوشتان فراموش خواهید کرد! همچنین هندزفری تو گوشی جبرا Talk به یک سرگوشی نرم و راحت مجهز است و در استفاده های طولانی مدت برای گوش شما احساس ناراحتی ایجاد نخواهد کرد.

  • ارائه صدایی شفاف و واضح در حین مکالمه

یکی از ویژگی های مهم هندزفری تک گوشی جبرا Talk ارائه صدایی با کیفیت HD در حین مکالمه می باشد که همین ویژگی، خرید هندزفری را برای افرادی که نیاز به انجام مکالمات با کیفیت دارند، ایده آل می کند. این هندزفری بی سیم بلوتوثی از توانایی بالایی در ارتباط بلوتوثی با موبایل برخوردار است و نویزهای محیطی تأثیر در صدای دریافتی آن نخواهند داشت. همچنین میکروفون به کار رفته در هندزفری بی سیم جبرا Talk از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و صدای شما را با وضوح و کیفیتی عالی به طرف مقابل انتقال می دهد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز بتوانید بدون افت وضوح صدا به مکالمه تلفنی بپردازید.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که بلوتوث به کار رفته در هندزفری بلوتوثی جبرا Talk دارای نسخه 3.0 است و برای دستیابی به بهترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، بهتر است تا به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و گوشی خود توجه داشته باشید.

 

https://www.ebpnovin.com/هندزفری-بلوتوث-جبرا-Jabra-Talk



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370 یکی از پروژکتورهای خوش ساخت شرکت پاناسونیک است که به گفته خود شرکت با توجه در گروه دیتا ویدئو پروژکتورهای اداری و آموزشی قرار دارد. با توجه به اطلاعات موجود در سایت ایده برتر و آی پروژکتور به پاسخ این سوال می پردازیم.

 

به نقل از سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370

  • بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 دارای برد بسیار کوتاهی است و قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ است که برای این منظور تنها کافیست تا آن را در فاصله 0.48 تا یک متریِ پرده نمایش قرار دهید. این ویژگی سبب می شود تا استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد. همچنین با کاهش فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، رفت و آمدهای احتمالی باعث بروز اختلال در نمایش تصاویر نخواهید شد.

بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب

  • نمایش متن ها و نوشته ها با میزان خوانایی بسیار مطلوب

با توجه به اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 برابر با 16000:1 است، می توان از میزان خوانایی و وضوح متن های به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. این نسبت کنتراست باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآید. بنابراین برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت، می توان بر روی دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370 حساب باز کرد.

  • ارائه تصاویری با کیفیت و میزان روشنایی مناسب

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 باید به این نکات اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ویدئو پروژکتور تصاویری با کیفیت مناسب همراه با رنگ هایی شاداب را به شما ارائه می دهد که برای استفاده های اداری و آموزشی قابل قبول است.

در ادامه باید به شدت روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 اشاره کنیم که برابر با 3300 لومن است. بنابراین در هنگام استفاده از این ویدئو پروژکتور در اتاق هایی با میزان نور معمولی، مشکل خاصی نخواهید داشت و می توانید از تصاویری واضح و شفاف بهره مند شوید. البته بهتر است تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 در مکان های پُر نور و کاملاً روشن مورد استفاده قرار نگیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370

  • مجهز به لامپی با طول عمر فوق العاده!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TW370 با دیگر ویدئو پروژکتورهای اداری و آموزشی موجود در بازار می شود، طول عمر فوق العاده لامپ آن است! لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور برد کوتاه از نوع 230 واتی می باشد و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 10000 ساعت و در حالت استفاده از آن به صورت اقتصادی (اکو) تا 20000 ساعت دوام خواهد داشت! این میزان طول عمر بالای لامپ شما را از صرف هزینه بابت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور برای مدتی طولانی بی نیاز می کند و از این جهت می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 را مناسب دانست.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

برای اتصال ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-TW370 به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. پورت های ارتباطی این ویدئو پروژکتور شامل دو ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، پورت HDMI، سریال، USB A، USB B و ورودی و خروجی صدا می شود و شما می توانید از طریق آنها و با استفاده از کابل، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل نمایید.

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW370 پورت LAN نیز دیده می شود که امکان استفاده از دستگاه را در شبکه های کابلی فراهم می آورد. در این حالت می توان ویدئو پروژکتور را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل کرد.

  • امکان نصب سقفی و یا استفاده رومیزی

ویدئو پروژکتور کوتاه برد پاناسونیک PT-TW370 را می توان هم به سقف نصب کرد و هم می توان آن را بر روی میز یا زمین در نزدیکی پرده نمایش قرار داد. این ویدئو پروژکتور دارای امکان تصحیح زاویه عمودی تصویر تا 15 درجه (به صورت دستی و اتوماتیک) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) نیز هست که در تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند. لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 فاقد قابلیت های زوم و جابجایی لنز می باشد.

اطلاعات کامل تر

به نقل از سایت آی پروژکتور:

امکان پخش بی‌سیم از طریق دانگل (اختیاری)

دانگل بی‌سیم ET-WML100 امکان پخش بدون سیم از رایانه یا دستگاه‌های موبایل بر روی پرده نمایش را فراهم می‌کند (با استفاده از نرم افزار Presenter Light برای ویندوز یا برنامه Wireless Projector برای دستگاه‌های iOS و اندروید).

پخش بی‌سیم برای iOS و اندروید

برنامه‌های مخصوص پخش از دستگاه‌های iOS و اندروید برای اتصال اولیه به یک فرآیند سه مرحله‌ای نیاز دارند و از پخش تصاویر ثابت و اسناد PDF پشتیبانی می‌کنند.

قابلیت Memory Viewer Light

با اتصال یک حافظه جانبی USB به درگاه USB ویدئو پروژکتور می‌توانید بدون نیاز به استفاده از رایانه، مستقیماً محتوای موجود در آن را بر روی پرده نمایش پخش کنید.

 

درگاه‌های ورودی HDMI و PC

با استفاده از درگاه HDMI این ویدئو پروژکتور یا یکی از دو درگاه D-sub HD می‌توانید محتوای ویدئویی و گرافیکی FULL HDمورد نظر خود را پخش نمایید. به علاوه، یک درگاه دیگر برای اتصال مانیتور رایانه نیز در این مدل تعبیه شده است.

تصحیح سطوح منحنی

با استفاده از قابلیت تصحیح سطوح منحنی این ویدئو پروژکتور می‌توانید تصویر هماهنگ و عاری از ایرادی را بر روی سطوح دارای انحنا پخش نمایید.

قابلیت نظارت بر چندین ویدئو پروژکتور

با استفاده از نرم افزار Multi Monitoring & Control می‌توانید چندین ویدئو پروژکتور پاناسونیک را از طریق یک رایانه تحت کنترل و نظارت قرار بدهید.

عملکرد بی‌صدا برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مزاحمت در روند کلاس یا جلسات

صدای ناشی از عملکرد ویدئو پروژکتور PT-TW370 پاناسونیک به میزان بسیار اندک 30 دسی‌بل رسانده شده تا از بر هم خوردن تمرکز فراگیران، همکاران یا مشتریان در طول جلسه جلوگیری شود.

دسترسی آسان به لامپ و فیلتر ویدئو پروژکتور

دسترسی به لامپ و فیلتر ویدئو پروژکتور از طریق پنل های بالایی و جانبی دستگاه به آسانی امکان‌پذیر است. بنابراین حتی در هنگامی‌که دستگاه به پایه سقفی متصل است، تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید امور مراقبتی دوره‌ای لازم را به انجام برسانید.

اطلاعات کامل تر درباره دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی از محصولات با کیفیت و با دوام شرکت توشیبا، دستگاه کپی مدل 478S می باشد که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی مناسب می باشد. این دستگاه از نوع لیزری، رومیزی بوده و قابلیت کپی به صورت سیاه سفید را دارد.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

 

اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S را مد نظر داشته باشید! این دستگاه کپی از نوع رومیزی می باشد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی روانه بازار شده است. دستگاه کپی اداری توشیبا 478S در دسته دستگاه های کپی چهار کاره قرار دارد و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

  • توازن سرعت و کیفیت در کپی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 478S دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi است که برای یک دستگاه کپی رومیزی اداری قابل قبول به نظر می رسد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت مناسب تصاویر و متون کپی شده با این دستگاه اطمینان داشت.

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، سرعت بسیار مطلوب دستگاه کپی رومیزی توشیبا 478S هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی می باشد. این دستگاه کپی اداری پس از 20 ثانیه از زمان روشن کردن آن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین در هنگام راه اندازی دستگاه کپی، نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی برای آغاز به کار نخواهید داشت.

سرعت کپی دستگاه فتوکپی توشیبا 478S برابر با 50 برگ در دقیقه است و از این جهت می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی توشیبا قادر به انجام حداکثر 175 هزار کپی در ماه می باشد که با توجه به قیمت فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • انجام پرینت با کیفیتی عالی

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا 478S باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی دارای رزولوشن چاپ حداکثر 1200*1200 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما نیز با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می شوند. لازم به ذکر است که سرعت پرینت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S نیز برابر با 50 برگ در دقیقه می باشد که سرعت قابل قبولی به نظر می رساز اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد خود را دارید، دستگاه فتوکپی چند کاره توشیبا 478S در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه کپی رومیزی از یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده که امکان اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi را به شما می دهد. این اسکنر قادر به تهیه اسکن به هر دو صورت سیاه و سفید (با سرعت 50 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 100 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) و رنگی (با سرعت 32 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 64 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) می باشد. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا 478S می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

دستگاه ضبط صدا DVT1110 که از محصولات شرکت فیلیپس به شمار می رود، برای ضبط صدا و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی مناسب می باشد.

شما می توانید برای بررسی بیشتر این محصول به دو سایت ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

 

ویس رکوردر یا دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 یک انتخاب ایده آل برای ضبط صدا در محیط های مختلف و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی است. از این ویس رکوردر می توان برای ضبط صدای اساتید در حال تدریس یا انجام مصاحبه با اشخاص استفاده کرد. ابعاد جمع و جور و وزن سبک، کیفیت بسیار مطلوب فایل های ضبط شده و اتصال آسان به کامپیوتر بخشی از مشخصات دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 در ابعاد 108*34*19 میلی متر و وزن فقط 46 گرم ارائه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. قسمت جلویی بدنه این ویس رکوردر شامل یک صفحه نمایش 1.3 اینچی است که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده و کیفیت صدای در حال ضبط بر روی آن نمایش داده می شوند. همچنین در این قسمت دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط، آغاز و متوقف کردن پخش، عقب و جلو بردن فایل صوتی در حال پخش، ایجاد فولدر و حذف فایل تعبیه شده است که دسترسی به آنها بسیار آسان می باشد.

  • آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه

برای آغاز ضبط توسط رکوردر صدا فیلیپس DVT1110 تنها کافیست تا دکمه ضبط بر روی بدنه آن را فشار دهید. این کاربری آسان به خصوص در هنگام نیاز به ضبط صدای فوری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 قادر به ضبط صدا در فرمت WAV (PCM) در دو حالت HQ (با نرخ 16 kHz) و SP (با نرخ 12 kHz) است که کیفیتی بسیار مناسب برای استفاده های دانشجویی و خبرنگاری به منظور نوت برداری و تهیه گزارش به شما ارائه می دهد. میکروفون داخلی به کار رفته در ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 از نوع تک کاناله است و مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد. شما می توانید میزان حساسیت این میکروفون را متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. با توجه به این ویژگی ها قیمت دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 را می توان مناسب ارزیابی کرد.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت دی جی کالا

 

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT 1110  دارای حافظه داخلی 4 گیگابایت و صفحه نمایش33میلی متری است همچنین با ویندوز و مک سازگاری دارد و ضبط صدا را به راحتی با فشار دادن دکمه ضبط بدون نیاز به دیدن صفحه به صورت آنی انجام می دهد.این مدل، فایل‌های صوتی را با فرمت‌PCM و مد های (HQ (PCM و (SP (PCM ذخیره می‌کند.به منظور انتقال فایل ها به کامپیوتر دارای پورت USB می باشد.جهت اتصال هدفون یک عدد جک 3.5 میلی متری در آن تعبیه شده است، همچنین برای بالا بردن کیفیت ضبط می توان میکروفون نیزبه آن متصل نمود.منبع تغذیه آن دو عدد باتری(AAA) می باشد. کار کردن با دکمه های DVT1110 برای کاربر راحت و آسان و ابعاد آن کوچک و سبک است که براحتی می توان کارضبط صدا را بوسیله آن انجام داد .DVT1110  را برای نوت برداری و گزارش نویسی و بسیاری کاربردهای دیگر می توان استفاده نمود.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی دیگر از ترازوهای آشپزخانه موجود در بازار مدل KS 512 است که محصول شرکت متئو می باشد. این محصول با دقت اندازه گیری یک گرم برای افرادی که دیابت دارند و یا کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، مناسب می باشد.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به دو سایت ایده برتر و دی جی کالا مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

 

لوازم آشپزخانه با کیفیت و دقیق کمک زیادی به شما در انجام آشپزی می کند و باعث می شود تا آشپزی حرفه ای تر و لذت بخش تری را تجربه نمایید. انواع ترازوی آشپزخانه در بازار موجود است که از جمله مرغوب ترین آنها باید به ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 512 اشاره کنیم. این ترازوی دیجیتال برای افراد دیابتی یا کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، یک ترازوی کارآمد است و از طریق بلوتوث اطلاعات مربوط به مواد غذایی را بر روی گوشی شما به نمایش درمی آورد. پس اگر در جستجوی خرید ترازو آشپزخانه مدرن و کارآمد هستید، ترازوی آشپزخانه متئو مدل KS 512 را مد نظر داشته باشید.

  • صفحه نمایش بزرگ و دایره ای

ترازو آشپزخانه خانگی متئو KS 512 یکی از ترازوهای خوش ساخت و با دوام موجود در بازار است که مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه از خود نشان می دهد. بدنه این ترازوی آشپزخانه صفحه ای از پلاستیک درجه یک ساخته شده و به آسانی در برابر صدماتی مانند خراشیدگی، فشار زیاد یا ضربه آسیب نمی بیند. موردی که در رابطه با ویژگی های ظاهری ترازو آشپزخانه دیجیتال متئو KS 512 جلب توجه می کند، صفحه نمایش بزرگ و دایره ای شکل آن است. صفحه نمایش این ترازو دارای قطر 46 میلی متر می باشد و از نور پس زمینه آبی رنگ بهره می برد. این صفحه نمایش علاوه بر وضوح بالا در نمایش وزن اندازه گیری شده، باعث زیباتر شدن ظاهر ترازوی آشپزخانه متئو KS 512 نیز شده است.

  • اطلاعات مربوط به ارزش مواد غذایی را بر روی گوشی خود مشاهده کنید!

شاید بتوان ویژگی منحصر به فرد ترازو آشپزخانه صفحه ای متئو KS 512 را مجهز بودن آن به بلوتوث نامید! این ترازو به آسانی از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود و اطلاعات مربوط به ماده غذایی قرار گرفته بر روی آن را به گوشی ارسال می نماید. بنابراین شما می توانید از ترازوی خانگی متئو KS 512 برای سنجش تغذیه استفاده کنید و یک آشپزی سالم را تجربه نمایید.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت دی جی کالا

 

مشخصات ترازو

  • نمایشگر LCD
    دارد
  • قابلیت تنظیم صفر
    بله
  • نحوه تنظیم
    اتوماتیک , دستی
  • قابلیت اندازه‌گیری
    گرم , اونس
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
    5 کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا)
    1 گرم
  • سایر مشخصات و قابلیت‌ها
    - مجهز به بلوتوث برای سنجش تغذیه
  •  
    - دارای 2 عدد باتری 1.5 ولتی نیم‌قلمی
  •  
    - دارای قابلیت خاموش شدن خودکار
  •  
    - دارای صفحه نمایش با قطر 46 میلی‌متر
  •  
    - دارای قابلیت سنجش چند مرحله‌ای از طریق صفر کردن دستی
  •  
    - دارای نور آبی در صفحه نمایش
  •  
    - دارای نشان‌گر ضعیف شدن باتری
  •  
    - جنس بدنه: پلاستیک
 


:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

ترازو آشپزخانه بیورر KS41 که دقت بسیار بالایی در اندازه گیری وزن دارد، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به قابلیت اندازه گیری وزن مواد غذایی و همچنین اندازه گیری حجم مایعات اشاره کرد.

 

این محصول در دو سایت ایده برتر و دی جی کالا موجود می باشد.

 

سایت ایده برتر

 

ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS41 را می توان یک ترازوی دیجیتال چند کاره دانست که هم از قابلیت اندازه گیری وزن مواد غذایی و هم اندازه گیری حجم مایعات برخوردار است. در واقع این ترازوی آشپزخانه دارای یک پارچ درجه بندی است که صفحه نمایش LCD آن بر روی دسته پارچ تعبیه شده است. اگر قصد خرید ترازوی آشپزخانه را دارید، ترازو آشپزخانه دیجیتال بیورر KS41 می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد چرا که دارای دقتی بسیار مناسب در اندازه گیری وزن بوده و تمام نیازهای شما در حین آشپزی را به خوبی برطرف می کند.

  • طراحی متفاوت، اندازه گیری حجم مایعات با واحدهای مختلف

همان طور که اشاره شد، شرکت بیورر در طراحی این لوازم آشپزخانه، آن را به یک پارچ مدرج با ظرفیت 1.2 لیتر مجهز کرده است که برای قرار دادن مواد غذایی جهت اندازه گیری وزن یا حجم آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی بدنه این پارچ درجه بندی براساس چهار واحد اندازه گیری میلی لیتر، لیتر، فنجان و اونس مایعات موجود است که امکان اندازه گیری حجم مایعات با واحدهای مختلف را برای شما فراهم می آورند.

علاوه بر این، ترازوی آشپزخانه بیورر KS41 قادر به اندازه گیری وزن مواد غذایی براساس واحد گرم نیز هست. برای این منظور تنها کافیست تا ماده غذایی مورد نظرتان را درون پارچ قرار داده و وزن آن را بر روی نمایشگر LCD موجود بر روی دسته مشاهده نمایید.

  • از اندازه گیری دقیق وزن مواد غذایی مورد نظرتان مطمئن باشید

ترازو خانگی آشپزخانه بیورر KS41 دارای ظرفیت اندازه گیری 5 کیلوگرم می باشد که برای استفاده های خانگی مناسب به نظر می رسد. همچنین این ترازو به نشانگر اضافه بار نیز مجهز است که در صورت تجاوز وزن مواد غذاییِ قرار گرفته در داخل ظرف آن از حداکثر ظرفیت ترازو، شما را از این موضوع مطلع می کند.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت دیجی کالا

 

مشخصات کلی

  • ابعاد
    عرض 146- عمق 220- ارتفاع 138 میلی‌متر
  • وزن
    0.42 کیلوگرم

مشخصات ترازو

  • نمایشگر LCD
    دارد
  • قابلیت تنظیم صفر
    بله
  • نحوه تنظیم
    اتوماتیک
  • قابلیت اندازه‌گیری
    گرم , اونس , پوند
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
    5 کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا)
    1 گرم
  • سایر مشخصات و قابلیت‌ها
    - پارچ درجه‌بندی شده با چهار معیار میلی‌لیتر، لیتر، فنجان، Fl.oz
  •  
    - ظرفیت پارچ 1.2 لیتر
  •  
    - در پارچ دارای دریچه مخصوص است
  •  
    - امکان جداکردن پارچ از دسته جهت شست‌وشو
  •  
    - قابلیت تنظیم صفر با 3 ثانیه نگه‌داشتن دکمه
  •  
    - قابلیت خاموشی خودکار بعد از حدود 120 ثانیه
  •  
    - دارای دو باتری CR2032
  •  
    - دارای عملکرد تارا (وزن کشی بدون محاسبه وزن ظرف)

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

انواع مختلفی از پایه های نگهدارنده گوشی موبایل در بازار موجود می باشد که یکی از باکیفیت ترین آن ها پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو C24 است که برای انواع گوشی های موبایل با ابعاد 3.5 تا 7 اینچ مناسب می باشد.

 

شما می توانید برای خرید این محصول به دو سایت ایده برتر و مسترکالا مراجعه فرمایید.

 

سایت ایده برتر

در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی رخ دادن تصادف است. با این وجود گاهی نیاز دارید تا در حین رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از برنامه های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. خرید پایه نگهدارنده موبایل و استفاده از آن یک راه حل ایده آل برای چنین شرایطی است و این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، با آن کار کنید.

  • اتصال محکم مگنتی با گوشی موبایل

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C24 از نوع آهنربایی است و شما می توانید به آسانی گوشی موبایل خود را به آن متصل نمایید. توجه داشته باشید که اگر بدنه گوشی شما پلاستیکی است، باید از قاب های دارای برچسب آهنربایی برای این منظور استفاده کنید. پایه نگهدارنده مگنتی یسیدو C24 به گونه ای طراحی شده که تکان های ماشین در حین حرکت، قادر به جدا کردن گوشی از آن نخواهند بود.

  • امکان نصب بر روی شیشه ماشین یا داشبورد

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C24 بر روی شیشه ماشین یا داشبورد قابل نصب است و به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما قرار می گیرد. این نگهدارنده گوشی قابلیت نصب بر روی سطوح صاف دیگر مانند میز را هم دارد و می توان از آن در خارج از ماشین نیز استفاده کرد. به طور کلی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C24 با انواع گوشی های موبایل در ابعاد 3.5 تا 7 اینچ سازگار است.

ادامه مطلب

 

سایت مسترکالا

هولدر یا همان پایه نگهدارنده وسیله ای بسیار کاربردی در خودرو می باشد.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در حین رانندگی نیاز به جواب دادن تماس و یا چک کردن GPS داشته باشید.هولدر به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ خطری این کار ها را انجام بدهید.پایه نگهدارنده مغناطیسی yesido C24 دارای چهار آهنربا در قسمت نگهدارنده ی خود می باشد که می توانند به خوبی گوشی شما را نگه دارد.

این هولدر دارای یک پد مکش  بسیار قوی می باشد که به وسیله آن هولدر بر روی شیشه,داشبورد,میز و یا هر سطح صافی نصب می شود.برای جدا سازی پد مکش از سطح فقط کافیست ضامن آن را بکشید تا به راحتی جدا شود.هولدر yesido c24 دارای دو بلبرینگ می باشد که یکی در قسمت پد مکش قرار دارد که به وسیله آن هولدر را می توان به چپ و راست حرکت داد و دیگری در قسمت مغناطیسی نگهدارنده گوشی قرار دارد که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد.جنس پایه نگهدارنده yesido c24 از سیلیکون با دوام می باشد.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی دیگر از محصولات شرکت هوکو پاوربانک UPB03 می باشد که دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر است. این محصول با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... سازگار می باشد. برای خرید و اطلاعات بیشتر برای این پاور بانک موبایل و تبلت می توانید سه سایت دیجی کالا، ایده برتر و مستر کالا را با هم مقایسه کنید.

 

سایت دی جی کالا

در این مدل از پاور بانک‌های «هوکو» یک درگاه خروجی USB وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های خود را بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. مدل «UPB03» 145 گرم وزن دارد و ابعادش به ‌ترتیب طول، عرض و ارتفاع 133، 65 و 8 میلی‌متر هستند. باتری به کار رفته در این مدل از محصولات هوکو لیتیوم-پلیمری بوده و 6000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. شما می‌توانید این شارژر همراه را به‌سادگی داخل کیف یا جیبتان قرار داده و همیشه همراه با خود داشته باشید و دیگر بابت تمام‌شدن شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت‌‌ خود در طول روز، هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید. شدت‌جریان خروجی در درگاه خروجی USB این مدل 2.1 آمپر است. بنابراین با استفاده از این مدل از سری محصولات هوکو علاوه‌بر شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک‌پلیر می‌توانید باتری انواع آیپد و تبلت را هم بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. شدت‌جریان ورودی در این پاوربانک هم 1.0 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی در آن 5.0 ولت است.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

 

شرایطی را تصور کنید که در بیرون از منزل منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان متوجه می شوید که شارژ گوشی تان تمام شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، خرید پاور بانک یک الزام برای شما محسوب می شود. از جمله پاوربانک های سبک، با کیفیت و کارآمد موجود در بازار، می توان به پاور بانک هوکو Hoco UPB03 با ظرفیت 6000 میلی آمپر اشاره کرد که برای استفاده های روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل می توان به طور کامل بر روی آن حساب باز کرد.

  • طراحی ظاهری شبیه به یک گوشی موبایل!

طراحی ظاهری پاوربانک هوکو UPB03 به گونه ای است که در نگاه اول شاید متوجه تفاوت آن با قسمت پشتی بدنه یک گوشی موبایل نشوید! بدنه این پاوربانک از آلومینیوم ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. همچنین این محصول شرکت هوکو در ابعاد 133 * 65 * 8 میلی متر و وزن 145 گرم روانه بازار شده است. ضخامت فقط 8 میلی متری و وزن سبک این پاوربانک، باعث شده تا بتوان آن را به سادگی در جیب یا کیف گذاشت و با خود در تمام طول روز به همراه داشت. حمل پاوربانک جیبی هوکو UPB03 همانند حمل گوشی موبایلتان آسان و راحت خواهد بود.

  • ظرفیت مناسب برای کاربری عمومی

اگر قصد خرید پاوربانک به منظور مصارف روزمره و عادی دارید، شارژر همراه هوکو UPB03 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ یک گوشی هوشمند به تعداد یک تا دو بار کفایت می کند. البته این میزان تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

  • قابلیت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال با سرعتی قابل توجه

پاور بانک 6000 میلی آمپری هوکو UPB03 دارای یک پورت خروجی USB است که برای شارژدهی به دستگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.1 آمپر است و از این جهت می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب آن به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. به طور کلی پاوربانک گوشی هوکو UPB03 برای شارژ کردن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک هوکو UPB03 را مناسب دانست.

ادامه مطلب

 

سایت مسترکالا

کمپانی هوکو  به تازگی اقدام به تولید دو پاوربانک تحت عنوان UPB03 کرد که این دو پاوربانک در دو ظرفیت 6000 و 12000 میلی آمپر می باشند.در ادامه به معرفی مدل 6000 میلی آمپری می پردازیم که ساختاری بسیار مشابه گوشی های آیفون دارد. UPB03 قدرت خود را از باتری‌های درجه‌یک از نوع لیتیوم پلیمری می گیرد.بدنه‌ی این پاوربانک فلزی بوده که  ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی نسبتا سبک از ویژگی‌هایی بارز این پاوربانک  می باشد.طراحی و ساختار این محصول منحنی بوده و لبه های گرد خوش گریپ این پاوربانک بگونه ای است که مطمئنا از دست گرفتن آن‌ حسی خوبی بهتان دست خواهد داد و  حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کنند.این پاور بانک از ابعاد مناسب و وزن مناسبی برخوردار است و دارای یک درگاه خروجی USB با شدت‌ جریان 2.1 آمپر است که قابلیت شارژ  اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و ... را با سرعت بالایی دارد. قابلیت تشخیص خودکار ولتاژ و جریان،متناسب با دستگاهی که برای شارژ به آن متصل می‌شود و ایمنی در برابر تغییرات ولتاژ، اتصال کوتاه و داشتن از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک است.به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

پاوربانک که یکی از پرکاربردترین محصولات به شمار می رود انواع مختلفی دارند. در این مقاله می خوایم به بررسی مشخصات پاوربانک J15 بپردازیم که از محصولات شرکت هوکو می باشد. به همین منظور دو سایت ایده برتر و دی جی کالا را مورد بررسی قرار دادیم.

 

سایت ایده برتر

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J15

پاوربانک یکی از وسایلی است که در فعالیت های روزانه و همچنین سفر و تفریح های بیرون از شهر کاربرد بالایی دارد. یک پاوربانک مرغوب و با کیفیت خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت می کند! اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی با دوام، با کیفیت و سریع در شارژدهی هستید، پاوربانک هوکو مدل Hoco J15 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت.

 

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

مسلماً اولین موردی که در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه می کنید، ظرفیت آن است! اگر به دنبال پاوربانکی برای مصارف روزمره هستید، پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود به کار شما خواهد آمد. ظرفیت این پاوربانک گوشی موبایل برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که این میزان دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

 

علاوه بر شارژ باتری گوشی موبایل ، پاور بانک هوکو J15 برای شارژدهی به تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و دستگاه هایی از این دست نیز کاربرد دارد.

  • مجهز به پورت های ورودی و خروجی متنوع با قابلیت فست شارژ

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو J15 دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 تعبیه شده که هر دو پورت از قابلیت شارژ سریع برخوردارند. با استفاده از این پورت ها می توانید دستگاه های مورد نظر خود (به خصوص گوشی) را با بالاترین سرعت شارژ نمایید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دیجی کالا

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما پاوربانک J15 هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله تلفن همراه،تبلت،دوربین، هدست و… را در روز،شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. پاوربانک J15 هوکو از جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد خوب است. بدانید پاوربانک J15 هوکو دارای کلید کنترل برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد.همچنین وزن مناسب پاوربانک J15 هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J15 هوکو می توان به داشتن دو خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. اگر به دنبال خرید یک پاوربانک خاص و با کیفیت و در عین حال FAST CHARGING هستید خرید پاوربانک J15 هوکو را از دست ندهید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی از محصولاتی که امروزه برای انجام مکالمات روزمره از آن استفاده می شود هندزفری بلوتوث می باشد. یکی از این محصولات هندزفری بلوتوث RB-T15 است که از محصولات شرکت ریمکس به حساب می آید.

برای معرفی این محصول سه سایت مسترکالا، دی جی کالا و ایده برتر را مورد بررسی قرار دادیم.

 

سایت مسترکالا

برای همه شما تا به حال بسیار پیش آمده است که در حین رانندگی و یا زمانی که دستتان بند است تلفن همراهتان به صدا در می آید و شما می خواهید حتما به تماسهایتان پاسخ دهید، هندزفری های بلوتوثی در مدل های متفاوت به همین منظور طراحی شده اند اما برخی از این مدل ها برای استفاده طولانی مدت بسیار مفیدترند. آنها باید دارای سری های بسیار نرم سیلیکونی و انعطاف پذیر باشند و یا با ارگونومی گوش سازگاری کامل داشته باشد.
هندزفری بلوتوث ریمکس مدل  RB-T15  از نظر کیفیت صدایی می توان گفت صدایی رسا و بدون هیچ نویزی را انتقال می دهد. این محصول قادر به تولید صدایی با کیفیت بسیار بالا بوده که سبب خواهد شد تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید. با این هندزفری می توان به موسیقی نیز گوش دهید و با در نظر گرفتن مکان قرارگیری کلیدهای این محصول می توان گفت دسترسی بسیار راحتی برای تنظیم صدا نیز دارید. در این هندزفری از میکروفن HD و بدون نویز استفاده شده است تا صدایی صاف و شفاف را انتقال دهد.

هندزفری RB-T15  برند ریمکس با بدنه ای مزین به فلز مرغوب ساخته شده تا در کنار طراحی شیک و منحصر به فرد،کیفیت صدایی بالا،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.در طراحی قسمت گوشی این هندزفری از تیوپ ابری برای جلوگیری از ورود صدای اطراف به گوش استفاده شده است تا شما را هرچه بیشتر در زیر و بم موسیقی غوطه ور کرده و در استفاده های طولانی مدت نیز به هیچ آسیبی به گوشتان وارد نکند.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.

اتصال سریع و آسان از طریق بلوتوث،بلوتوث نسخه 4.1،قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه،صدای اعلان تماس،امکان ایزوله نویز و اکو،امکان پخش موزیک،سازگار با اکثرنرم افزارها مانند wechate ,KTV و… همه و همه از قابلیت های این هندزفری کم نظیر می باشند.

با خرید این هندزفری شیک و اسپرت شما هم به جمع بزرگ طرفداران خاص وشیک پوش برند ریمکس بپیوندید.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

مشخصات کلی

  • قابلیت پخش موسیقی
    دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
    دارد
  • راهنمای صوتی
    دارد

مشخصات هدفون

  • امپدانس
    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    40 هرتز
  • حساسیت
    110

مشخصات دیگر

  • وزن
    40 گرم
  • ورژن بلوتوث
    4.1
  • مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
    12 ساعت
  • مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای
    36 ساعت
  • NFC
    ندارد

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

معرفی هندزفری ریمکس RB-T15

اگر قصد خرید هندزفری برای انجام مکالمات روزمره یا گوش دادن به موسیقی را دارید، هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هندزفری به صورت بی سیم به گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود و این امکان را به شما می دهد تا در حین انجام دادن کارهای روزانه یا رانندگی، بتوانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.

 

قابلیت های هندزفری Remax RB-T15

  • طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک

هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T15 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاوه بر قابلیت های فنی، ظاهر هندزفری نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. این هندزفری به صورت دورنگ طراحی شده و در رنگ های تماماً مشکی، طلایی/ مشکی و نقره ای/ مشکی در دسترس می باشد. در مجموع می توان طراحی ظاهری هندزفری ریمکس RB-T15 را شیک و زیبا دانست و استفاده از آن حس خوبی را به شما خواهد بخشید.

 

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، ابعاد جمع و جور و وزن سبک هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T15 است. این هندزفری در ابعاد 51 * 13.8 * 9.15 میلی متر و وزن فقط 7 گرم ارائه شده و کاملاً برای استفاده های طولانی مدت مناسب است. به طوری که در صورت قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به انجام کارهای روزانه، اصلاً وزن آن را احساس نمی کنید! همچنین سرگوشی هندزفری ریمکس RB-T15 بسیار نرم و راحت است و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای گوش شما نمی شود.

  • اتصال آسان به دستگاه های مجهز به بلوتوث

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T15 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. این هندزفری بلوتوث تو گوشی در هنگام برقراری اتصال بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شود. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T15 برابر با 10 متر و فاصله هندزفری با دستگاه متصل با آن نباید از این مقدار بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط میان آنها قطع می شود. هندزفری ریمکس RB-T15 قادر به اتصال بلوتوثی به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف نیز هست که باعث افزایش کارایی آن می شود.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی دیگر از ماشین حساب های کوچک و جمع و جور شرکت سیتیزن ماشین حساب مدل SLD-1012 II می باشد. این ماشین حساب برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و ... مناسب می باشد.

 

شما می توانید این محصول از دو سایت ایده برتر و دی جی کالا تهیه فرمایید. در ادامه به بررسی این محصول در دو سایت دی جی کالا و ایده برتر می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1012II

اگر قصد خرید ماشین حساب برای انجام محاسبات روزمره دارید و در جستجوی دستگاهی خوش ساخت و با دوام هستید، ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1012II انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول شرکت سیتیزن دارای ابعاد جمع و جور و وزن سبکی است و می توان از آن به صورت قابل حمل استفاده کرد. به طور کلی ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و.. قابل استفاده بوده و نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی ریاضی را به خوبی برطرف می کند.

 

  • سبک، مقاوم و با دوام

ابعاد و وزن ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II به ترتیب برابر با 110*70*15 میلی متر و 72.4 گرم است و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ماشین حساب ساده کوچک دارای بدنه ای مقاوم و با دوام نیز هست و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند. همراه با ماشین حساب کوچک سیتیزن SLD-1012II یک جلد محافظ نیز ارائه می شود که مانع از نفوذ گرد و غبار و مایعات به دستگاه می شود.

 

  • مجهز به صفحه نمایش 12 رقمی

صفحه نمایش ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-1012II قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و کاملاً برای استفاده های روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی مطلوبی نیز برخوردار است و در محیط های مختلف و در فضای باز از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی بر روی صفحه نمایش ماشین حساب Citizen SLD-1012II وجود دارد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

ماشین‌حساب جیبی «SLD-1012II» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen)  با صفحه‌نمایش 12 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. باتری  و پنل خورشیدی تامین کننده انرژی این دستگاه هستند. این دستگاه سه حافظه دارد و از حالت خواب برای صرفه جویی در مصرف باتری بهره‌مند است. SLD-1012II ابعادی برابر با 110x70x15 میلی‌متر و وزنی 72.4 گرمی دارد؛ بنابراین برای افرادی که همیشه ماشین‌حساب را با خود حمل می‌کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

ماشین حساب سیتیزن SLD-377 از جمله ماشین حساب های کوچک بوده که برای محاسبات روزمره مناسب می باشد. از ویژگی های این ماشین حساب می توان به امکان تفکیک سه رقمی اشاره کرد.

 

در ادامه به مقایسه این محصول در سه سایت دی جی کالا، ایده برتر و اداری کالا می پردازیم.

 

سایت دی جی کالا

ماشین‌حساب جیبی «SLD-377» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen)  با صفحه‌نمایش 10 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. برای تأمین برق مصرفی این ماشین‌حساب، دو منبع باتری و پنل خورشیدی در نظر گرفته شده‌اند که درنتیجه‌ی آن باتری تنها برای مواقع ضروری مانند تاریکی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در باقی موارد در صورت روشنایی کافی محیط، دستگاه نور محیط را جذب و به نیروی موردنیاز خود تبدیل می‌کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری از حالت خاموش خودکار بهره می برد. ماشین حساب SLD-377 دارای سه کلید حافظه و تبدیل ارز است. ابعاد 105x64x9 میلی متری و وزن 41 گرمی این ماشین حساب را به محصولی جمع و جور تبدیل کرده است تا با حمل آن مشکلی نداشته باشید. تناسب ابعاد کلی دستگاه در مقایسه با کلیدها متناسب است.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-377

اگر قصد خرید ماشین حساب با ابعاد کوچک و قابل حمل برای انجام محاسبات معمولی را دارید، پیشنهاد می کنیم ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-377 را انتخاب کنید. این ماشین حساب با کیفیت ساخت مطلوب خود، دارای دوام و طول عمر بالایی است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها دستیار محاسباتی شما خواهد بود.

  • امکان انجام محاسبات روزمره و تبدیل نرخ ارز

با استفاده از ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-377 قادر به انجام محاسبات ریاضی پایه ای با استفاده از چهار عمل اصلی خواهید بود. این ماشین حساب دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز هست و امکان ذخیره نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظر شما در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را فراهم می آورد. با استفاده از این دکمه ها می توانید محاسبات روزمره خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

از جمله قابلیت های کاربردی ماشین حساب سیتیزن SLD-377 باید به قابلیت تبدیل نرخ ارز آن اشاره کنیم که برای افرادی که در بازار بورس و سرمایه و ارز فعالیت دارند، کاربرد بالایی دارد. برای این منظور می توانید از دکمه های SET و LOCAL برای دادن برنامه تبدیل نرخ ارز استفاده کرده و پس از آنها تنها با فشردن یک دکمه قادر به تبدیل واحدهای ارزی مورد نظرتان خواهید بود.

  • ویژگی های صفحه نمایش

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-377 قابلیت نمایش حداکثر 10 رقم را دارد و از نوع تک خطی است. این صفحه نمایش دارای ابعاد بزرگی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب است و اعداد را به صورت واضح و بزرگ به نمایش در می آورد. همچنین صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن SLD-377 از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار است و در محیط هایی با شرایط نوری متفاوت از وضوح آن کاسته نمی شود.

  • سبک و جمع و جور، قابلیت حمل آسان

ماشین حساب ساده کوچک سیتیزن SLD-377 در ابعاد 105*64*9 میلی متر و وزن فقط 41 گرم روانه بازار شده و یکی از نازک ترین ماشین حساب های موجود در بازار به شمار می آید. بنابراین شما می توانید این ماشین حساب را به آسانی داخل کیف یا جیب خود قرار دهید و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید.

ادامه مطلب

 

سایت اداری کالا

نقد و بررسی ماشین حساب SLD-377 سیتیزن

ماشین حساب SLD-377  سیتیزن  با صفحه‌نمایش 10 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. برای تأمین برق مصرفی این ماشین‌حساب، دو منبع باتری و پنل خورشیدی در نظر گرفته شده‌اند که درنتیجه‌ی آن باتری تنها برای مواقع ضروری مانند تاریکی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در باقی موارد در صورت روشنایی کافی محیط، دستگاه نور محیط را جذب و به نیروی موردنیاز خود تبدیل می‌کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری از حالت خاموش خودکار بهره می برد. ماشین حساب SLD-377 دارای سه کلید حافظه و تبدیل ارز است. ابعاد 105x64x9 میلی متری و وزن 41 گرمی این ماشین حساب را به محصولی جمع و جور تبدیل کرده است تا با حمل آن مشکلی نداشته باشید. تناسب ابعاد کلی دستگاه در مقایسه با کلیدها متناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

یکی از محصولات محبوب شرکت ال جی هندزفری بلوتوث Platinum HBS-930 می باشد که اتصال آن از نوع بی سیم بوده و در رنگ های مشکی، سرمه ای، طلایی و نقره ای عرضه شده است.

 

هندزفری بلوتوث ال جی TONE Platinum HBS-930

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ال جی TONE Platinum HBS-930

اگر از علاقه مندان به شنیدن موسیقی هستید حتماً تا به حال از هندزفری استفاده کرده اید. اگر هندزفری مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را از شما خواهد گرفت و یا در حال مکالمه شما را با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه خواهد کرد! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از هندزفری بلوتوث ال جی LG TONE Platinum HBS-930 را پیشنهاد می کنیم. خرید هندزفری مدل LG TONE Platinum HBS-930 به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال کیفیتی عالی در پخش موسیقی و مکالمه هستند.

قابلیت های هندزفری LG TONE Platinum HBS-930

  • بالاترین سرعت و کیفیت در اتصال بلوتوثی

هندزفری بی سیم ال جی LG TONE Platinum HBS-930 به بلوتوث نسخه 5 مجهز است که سرعتی دو برابر بلوتوث نسخه 4 دارد. به همین دلیل این هندزفری در اتصال با گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه های بلوتوث سرعت و کیفیتی عالی را ارائه می دهد. به طوری که در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در اتصال بلوتوثی به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه متصل به آن توجه داشته باشید. همچنین به این نکته دقت کنید که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ال جی LG TONE Platinum HBS-930 برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

  • ارائه صدایی شفاف، واضح و رسا

در هندزفری ال جی مدل LG TONE Platinum HBS-930 از جدیدترین فناوری شرکت هارمن کاردن، که از جمله معتبرترین شرکت های ساخت اسپیکر به شمار می آید، استفاده شده است. به همین دلیل اسپیکر به کار رفته در این هندزفری صدایی با وضوح و شفافیتی عالی و دارای بیس فوق العاده را به شما ارائه می دهد. این ویژگی برای علاقه مندان به گوش دادن به موسیقی با بیس زیاد کاملاً مناسب است و تجربه ای شیرین از پخش موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، هندزفری بی سیم بلوتوث ال جی LG TONE Platinum HBS-930 به میکروفون دوگانه مجهز است و در هنگام مکالمه تلفنی صدای شما را به شکلی کاملاً واضح به طرف مقابل منتقل می کند. به طوری که حتی در مکان های شلوغ و دارای همهمه نیز می توانید با کیفیت بالایی به مکالمه تلفنی بپردازید. با توجه به این مشخصات، می توان قیمت هندزفری ال جی LG TONE Platinum HBS-930 را مناسب دانست.

 

متنی که خواندید خلاصه ای از نقد و بررسی هندزفری بلوتوث ال جی HBS-930 می باشد که در سایت ایده برتر موجود است و می توانید برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

شارژر فندکی TCG 28 یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت تسکو می باشد. این محصول با 2 عدد خروجی که دارد با گوشی، تبلت و دستگاه های دیجیتال دارای پورت USB سازگار است.

 

در ادامه به بررسی این محصول که در سایت ایده برتر موجود می باشد می پردازیم

 

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 28

شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای رانندگان و افرادی است که شرایط شغلی آنها باعث می شود تا ساعات زیادی از طول روز را در حال رانندگی بگذرانند. همچنین در صورت مسافرت یا گردش با ماشین، شارژر فندکی کاربرد بالایی برای شما پیدا خواهد کرد و می توانید از طریق اتصال آن به درگاه فندک ماشین، گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را شارژ کنید.

اگر قصد خرید شارژر فندکی را دارید، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 28 به شما پیشنهاد می شود چرا که یکی از شارژرهای فندکی خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که توانسته با قابلیت هایی مانند شارژ سریع، کیفیت ساخت عالی و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

  • کیفیت ساخت عالی، مقاومت بالا

در ساخت شارژر فندکی تسکو مدل TCG 28 از پلاستیک سخت ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده که باعث کیفیت ساخت عالی این محصول شده است. به طوری که شما می توانید از این وسیله برای مدتی طولانی درون خودروی خود استفاده کنید. این شارژر فندکی در برابر آسیب هایی مانند وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم (مانند رها شدن از دست) مقاومت بالایی دارد و به آسانی در برابر این نوع آسیب ها صدمه نمی بیند.

  • زیباتر شدن جلوه های ظاهری با لامپ LED

از دیگر مشخصات شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 28 باید به مجهز بودن آن به لامپ LED اشاره کرد که در صورت اتصال شارژر به فندک ماشین روشن می شوند. این ویژگی هم باعث زیباتر شدن جلوه های ظاهری شارژر فندکی در حین استفاده از آن می شود و هم شما را از وضعیت عملکرد آن مطلع می کند.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه  

شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 28 دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. به این ترتیب شما می توانید گوشی خود و یکی از سرنشینان خودرو را در کنار هم با این شارژر فندکی شارژ نمایید.

یکی از پورت های خروجی شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 28 از فناوری QC 3.0 یا شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. بنابراین در صورت نیاز به شارژ فوری موبایل یا تبلت، می توانید بر روی این شارژر فندکی حساب ویژه ای باز کنید.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

یکی دیگر از شارژرهای تسکو که ویژگی های خوبی دارد شارژر فندکی مدل TCG 25 می باشد که دارای دو درگاه خروجی از نوع USB می باشد. این محصول همچنین دارای کابل MicroUSB نیز بوده و با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های داری پورت USB سازگار می باشد.

 

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 25

شرایطی را تصور کنید که در حین رانندگی ناگهان متوجه می شوید که شارژ گوشی موبایلتان تمام شده و پاوربانک نیز با خود به همراه ندارید. در این شرایط تنها راه حل استفاده از شارژر فندکی می باشد. این وسیله با اتصال به فندک ماشین، انرژی تولید شده توسط باتری خودرو را به ولتاژ پایین تر و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال مانند گوشی تبدیل می کند و امکان شارژ کردن این دستگاه ها در حین رانندگی را به شما می دهد.

از جمله با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار باید به شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 25 اشاره کنیم که با کیفیت ساخت عالی و پشتیبانی از فناوری فست شارژ توانسته به یکی از شارژرهای محبوب در میان کاربران تبدیل شود. پس اگر قصد خرید شارژر فندکی با ما تا انتهای متن همراه باشید.

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 25 پشتیبانی آن از نسل سوم فناوری شارژ سریع (QC) است که بالاترین سرعت در شارژ کردن دستگاه های مورد نظرتان را برای شما به ارمغان می آورد. این شارژر فندکی ولتاژ 12 تا 24 ولتی ورودی از باتری خودرو را به ولتاژهای 3.6 تا 6.5 ولت (با شدت جریان 3.0 آمپر)، 6.5 تا 9 ولت (با شدت جریان 2.0 آمپر) و 9 تا 12 ولت (با شدت جریان 1.5 آمپر) تبدیل می کند. از این جهت شما می توانید موبایل یا تبلت خود را از طریق شارژر فندکی فست شارژ تسکو TCG 25 با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر شارژرهای فندکی شارژ نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر موبایل و تبلت، از شارژر فندکی تسکو TCG 25 برای شارژ دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز می توان استفاده کرد.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه  

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 25 دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. به این ترتیب شما می توانید گوشی خود و یکی از سرنشینان خودرو را در کنار هم با این شارژر فندکی شارژ نمایید.

همراه با شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 25 یک کابل Micro USB نیز ارائه می شود که از آن برای شارژ گوشی های اندرویدی می توان استفاده کرد. این کابل به طور کامل در برابر گره خوردگی، کشیدگی و پاره شدن مقاوم است و برای استفاده در خودرو کاملاً مناسب می باشد. همچنین شما می توانید با تهیه یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 25 برای شارژ کردن آیفون و دیگر محصولات اپل استفاده کنید.

 

این مطلبی که خواندید خلاصه ای از توضیحات و بررسی این محصول در سایت ایده برتر است. مشا می توانید برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

امروزه یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی که مدت زیادی را در ماشین خود می گذرانند شارژر فندکی می باشد. شارژر فندکی تسکو TCG 24 با دارا بودن 3 درگاه خروجی یکی از بهترین شارژرهای فندکی موجو در بازار می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی های دیگر این محصول به سایت ایده برتر مراجعه بفرمایید.

 

شارژر فندکی تسکو TCG 24

تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 24

شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای کسانی است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در ماشین و در حین رانندگی می گذرانند. این وسیله از طریق اتصال به فندک خودرو، قادر است تا شارژ مورد نیاز گوشی موبایل شما را از برق ماشین تأمین کند بنابراین با خرید شارژر فندکی در تمام طول رانندگی خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی تان راحت خواهد بود. شرکت ایرانی تسکو سابقه ای طولانی در تولید انواع شارژر فندکی دارد که از جمله محصولات آن باید به شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 24 اشاره کنیم.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 24 دارای سه پورت خروجی USB است و به شما اجازه می دهد تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. این ویژگی بسیار کاربردی است و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. یک پورت از این درگاه ها دارای قابلیت شارژ سریع است که در صورت نیاز به شارژ فوری می توانید از آن بهره ببرید. ولتاژ خروجی این پورت در محدوده های 3.6 تا 6 ولت (با شدت جریان 3 آمپر)، 6 تا 9 ولت (با شدت جریان 2 آمپر) و 9 تا 12 ولت (با شدت جریان 1.5 آمپر) می باشد و بالاترین سرعت در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد.

دو پورت خروجی دیگر شارژر فندکی فست شارژ تسکو TCG 24 نیز از نوع USB 2.0 و دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان در مجموع 3.6 آمپری هستند. این پورت ها نیز سرعت مناسبی در تبدیل شارژ باتری خودرو به شارژ مورد نیاز برای دستگاه های دیجیتال دارند و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کنند.

  • امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 24 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و تمام دستگاه های دارای پورت USB در درون خودرو می توان استفاده کرد. از این جهت می توان این دستگاه را یک وسیله کوچک اما بسیار کاربردی دانست.

همراه با شارژر فندکی سریع تسکو TCG 24 یک کابل شارژ MicroUSB نیز ارائه می شود که برای شارژ کردن گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد. این کابل دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و برای استفاده در خودرو کاملاً مناسب می باشد. به طوری که این کابل در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند کشیده شدن دچار پارگی یا قطعی نمی شود. همچنین کابل همراه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 24 در برابر گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت بالایی دارد. با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ دستگاه های iOS بهره ببرید.

 

برای خواندن ادامه این مطلب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A از محصولات خوب شرکت پاناسونیک می باشد که برای برگزاری جلسات کاری در چند اداره یا شرکت مختلف در طول روز مناسب است. وضوح تصویر ویدئو پروژکتور Panasonic PT-SX320A برابر با 7668*1024 پیکسل می باشد و کنتراست آن 2000:1 است.

 

این محصول در دو سایت ایده برتر و سایت ارتباط صدای برتر موجود می باشد. سایت ایده برتر در مورد این محصول توضیحاتی ارائه داده است که زیر به صورت مختصر به آن می پردازیم

 

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که نیاز به برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز نیاز دارند. این ویدئو پروژکتور دارای وزن سبک و ابعاد جمع و جوری است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A دارای شدت روشنایی مناسبی نیز هست و به شما در برگزاری یک جلسه کاری موفق کمک زیادی می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX320A

  • مناسب برگزاری جلسات کاری سیار

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SX320A در ابعاد 307*80*210 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را داخل کیف قرار داد و با خود به مکان های مختلف حمل کرد. از این جهت همان طور که اشاره شد، این ویدئو پروژکتور گزینه ایده آلی برای برگزاری جلسات کاری در چند اداره یا شرکت مختلف در طول روز به شمار می آید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A نیز مؤثر بوده است.

  • وضوح بسیار مناسب تصاویر در روشنایی روز

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشت، میزان روشنایی آن است. اگر ویدئو پروژکتور مورد استفاده از میزان روشنایی پایینی برخوردار باشد، در نمایش تصاویر در اتاق های روشن به مشکل خواهید خورد و تصاویر مورد نظر شما واضح نخواهند بود. میزان روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A برابر با 3200 لومن است که برای نمایش تصاویر در روز و اتاق هایی با میزان روشنایی معمولی کاملاً مناسب است. با استفاده از این ویدئو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق ندارید. البته بهتر است تا از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A در مکان های کاملاً پُر نور و روشن استفاده نشود.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

همچنین سایت ارتباط صدای برتر نیز توضیحاتی در مورد ویدئو پروژکتور پاناسونیک SX320A داده است

 

ویدئو پروژکتور قابل‌حمل سری PT-SX320A پاناسونیک با وزن 2.3 کیلوگرمی و قابلیت تعویض آسان لامپ و فیلتر مناسب استفاده در شرکت‌ها برای است. کنتراست این سری ویدئو پروژکتور 2000:1 بوده و برای نمایش فایل‌های پاورپوینت مناسب است. کنتراست این سری ویدئو پروژکتور 2000:1 بوده و برای نمایش فایل‌های پاورپوینت مناسب است. روشنایی ویدئو پروژکتور قابل‌حمل سری PT-SX320A پاناسونیک بین 2800 تا 3200 لومن است. شایان‌ذکر است که دیتا پروژکتورهای سری PT-SX320A قادر به ارائه رزولوشن تا 720p هستند و لنز آن‌ها قادر به بزرگنمایی 1.2x است. این سری شامل 3 مدل PT-SX320A، PT-SX300A و PT-SW280A است.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

دستگاه کپی توشیبا 5518A از نوع ایستاده و سیاه و سفید می باشد که با 4 گیگابایت حافظه برای استفاده در حجم کاری نیمه سنگین و سنگین مناسب می باشد. یکی از ویژگی های این محصول ظرفیت سینی کاغذ آن می باشد که دارای دو سینی 1160 برگی، دو سینی 540 برگی و سینی چند منظوره 120 برگی است و امکان استفاده از یک محفظه بزرگ 2500 برگی به صورت اختیاری را نیز دارد.

 

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 5518A

دستگاه های کپی تولید شرکت توشیبا را می توان از جمله با کیفیت ترین و قدرتمند ترین دستگاه های کپی موجود در بازار دانست که همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند. این موضوع در رابطه با دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 5518A نیز صادق است و می توان از این دستگاه کپی در کسب و کارهایی برای حجم کاری نیمه سنگین و سنگین استفاده کرد. دستگاه فتوکپی توشیبا 5518A امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد و یک دستگاه کپی چهار کاره به حساب می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 5518A

  • سرعت کپی بسیار مطلوب، مناسب برای کپی های متوالی

دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 5518A به 24 ثانیه زمان برای گرم و آماده به کار شدن پس از روشن کردن آن نیاز دارد و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5.2 ثانیه ارائه می دهد. از این جهت می توان این دستگاه کپی اداری را در دسته دستگاه های سریع در هنگام راه اندازی جای داد. همچنین دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 5518A قادر به کپی 55 برگ در دقیقه می باشد که برای انجام کپی های متوالی در تعداد زیاد سرعت بسیار مطلوبی است. توجه داشته باشید که این دستگاه کپی قادر به انجام حداکثر 520 هزار کپی در ماه می باشد و برای استفاده در حجم کاری نیمه سنگین و سنگین می توان بر روی آن حساب کرد. با توجه به این ویژگی می توان قیمت دستگاه کپی مدل Toshiba e-STUDIO 5518A را مناسب دانست.

  • کپی جزئیات با وضوح و کیفیت بالا

یکی از معیارهای مهم در خرید دستگاه کپی به صورت کلی، کیفیت کپی آن است. فتوکپی توشیبا e-STUDIO 5518A دارای رزولوشن 2400 * 600 dpi در هنگام کپی بوده و تصاویر و به خصوص متون کپی شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در اسناد ورودی نیز به صورت کاملاً با کیفیت و خوانا کپی می شوند.

  • امکان پرینتِ سریع و با کیفیت

همان طور که اشاره شد دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 5518A از نوع چهارکاره است و یکی از قابلیت های آن پرینت فایل های مورد نظر شماست. این دستگاه کپی قادر به پرینت سیاه و سفید با سرعت 65 برگ در دقیقه می باشد و هر برگ را در کمتر از یک ثانیه چاپ می کند! همچنین دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 5518A دارای رزولوشن پرینت 600 * 600 dpi در حالت استاندارد (قابل ارتقا به 1200 * 1200 dpi) بوده و انتظارات شما از یک چاپ با کیفیت را به خوبی برآورده می کند. لازم به ذکر است که با استفاده از این دستگاه کپی توشیبا قادر به چاپ بر روی با وضوح حداکثر 3600 * 1200 dpi (با ویژگی Smoothing) نیز هستید.

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 5518A در این زمینه می توان به سازگاری آن با سرویس های AirPrint و Mopria اشاره کرد. با ثبت دستگاه کپی خود در این سرویس ها می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه، فایل های مورد نظر خود جهت چاپ را از طریق اینترنت به آن ارسال نمایید.

  • مجهز به صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی

صفحه نمایش 10.1 اینچی به کار رفته در دستگاه کپی ایستاده توشیبا e-STUDIO 5518A استفاده از تمام امکانات دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف را برای شما به راحتی امکان پذیر می کند. این نمایشگر که از نوع لمسی و تمام رنگی است، کار با این دستگاه کپی ایستاده را همانند کار با یک تبلت برای شما آسان کرده و حتی افراد تازه کار نیز می توانند از قابلیت های این دستگاه استفاده نمایند.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 5518A

  • ماندگاری بالا از طریق چاپ با تونر کارتریجی مرغوب

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 5518A با یک تونر کارتریج مشکی از مدل T6518U سازگار است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 106600 برگ بوده و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. با استفاده از تونر کارتریج T6518U می توانید از چاپی با کیفیت و ماندگار بهره مند شده و رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نمایید. چنانچه قصد خرید تونر کارتریج دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا e-STUDIO 5518A را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

دستگاه کپی Toshiba 479CS که از نوع رومیزی و رنگی می باشد برای استفاده در ادارات، شرکت ها مناسب می باشد. همچنین این محصول با برای تهیه اولین کپی در حالت سیاه و سفید به 5 ثانیه زمان و در حالت رنگی به 5.5 ثانیه زمان نیاز دارد.

 

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه کپی نیاز دارید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. در ادامه به خلاصه ای از توضیحات دستگاه کپی توشیبا 479CS در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 479CS یکی از محصولات با کیفیت شرکت توشیبا است که چهار قابلیت کپی (به صورت سیاه و سفید و رنگی)، پرینت، اسکن و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. این دستگاه کپی برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی که در آن به تهیه کپی رنگی (در سایز حداکثر A4) نیاز است، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید و می توان از آن برای استفاده در حجم کاری متوسط استفاده کرد. اگر قصد خرید دستگاه کپی با کیفیت از برند توشیبا را دارید، با ما در ادامه متن همراه باشید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS

  • امکان تهیه کپی رنگی با کیفیتی مطلوب

رزولوشن دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 479CS برابر با 600 * 600 dpi است و کیفیتی مطلوب در کپی سیاه و سفید و رنگی را به شما ارائه می دهد. این دستگاه کپی رنگی از لحاظ سرعت هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قادر به انجام 50 کپی در دقیقه می باشد. این میزان سرعت به شما اجازه می دهد تا بتوانید از دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 479CS برای انجام کپی های متوالی در تعداد نسبتاً زیاد استفاده کنید. البته توجه نمایید که حداکثر توان ماهیانه این دستگاه برابر با 150 هزار کپی می باشد و بهتر است تا از آن برای مصارف کاری سنگین استفاده نشود.

نکته قابل ذکر دیگر این است که فتوکپی توشیبا e-STUDIO 479CS به 90 ثانیه زمان نیاز دارد تا پس از روشن کردن آن، گرم و آماده به کار شود. این دستگاه اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 5.5 ثانیه به شما ارائه می دهد که برای یک دستگاه کپی رومیزی رنگی کاملاً مناسب است. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS را مناسب دانست.

  • کیفیتی عالی در پرینت را تجربه کنید

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 479CS باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی توشیبا قادر به پرینت فایل های مورد نظر شما با رزولوشن حداکثر 1200 * 1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین سرعت چاپ دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS برابر با 50 برگ در دقیقه است که برای یک دستگاه کپی رومیزی سرعت قابل توجهی به شمار می آید.

  • توانمند در تهیه اسکن در حالت های مختلف

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه فتوکپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 479CS حساب باز کنید. اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی اداری به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 100 برگ متصل است و قادر به اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi می باشد. سرعت این اسکنر در حالت انجام اسکن فوری (با رزولوشن 600 * 300 dpi) برابر با 60 تصویر در دقیقه، در حالت استاندارد و عادی (با رزولوشن 600 * 300 dpi) برابر با 40 تصویر در دقیقه و در حالت انجام اسکن با بهترین کیفیت (با رزولوشن 600 * 600 dpi) برابر با 20 تصویر در دقیقه می باشد. از دیگر امکانات اسکنرِ دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS می توان به قابلیت ذخیره کردن فایل های خروجی در فرمت های TIFF، JPEG، PDF و XPS و ارسال آنها به سرور FTP، اکانت ایمیل، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

  • استفاده آسان از دستگاه از طریق نمایشگر لمسی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 479CS دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و شاید در نگاه اول کار با آن کمی مشکل به نظر برسد. اما با توجه به اینکه این دستگاه کپی به یک نمایشگر 7 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است، برای کار با آن و اعمال تنظیمات دلخواهتان کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این نمایشگر کار با دستگاه کپی رومیزی توشیبا e-STUDIO 479CS را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت می کند.

برای ادامه مطلب به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

پرینتر لیزری چهار لکسمارک MC2425adw از قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی برخوردار است. سرعت چاپ این پرینتر لیزری در حالت یک رو 25 برگ در دقیقه و در حالت دو رو 12.5 برگ در دقیقه می باشد.

پرینتر لکسمارک MC2425adw برای استفاده در سازمان ها، ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط مناسب است.

 

سایت ایده برتر یکی از فروشگاه های آنلاینی است که این محصول را به فروش می رساند.

 

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که امکان چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو را فراهم می آورد. علاوه بر پرینت، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw برای انجام کپی، اسکن و فکس نیز کاربرد دارد و امکانات چهار دستگاه مختلف را به صورت یکجا به شما ارائه می دهد. کیفیت چاپ عالی، مجهز بودن به وای فای و کیفیت ساخت بسیار مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر لکسمارک MC2425adw در میان کاربران شده است. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری با قابلیت های کاربردی و متنوع را دارید، این پرینتر لکسمارک را مدنظر قرار دهید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw

  • کیفیتی عالی در چاپ را تجربه کنید!

رزولوشن چاپ پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی برابر با 1200*1200 dpi می باشد و از این جهت می توان از کیفیت چاپ عالی این پرینتر اطمینان داشت. همچنین این میزان رزولوشن به 2400*600 dpi نیز قابل ارتقا است که در صورت نیاز به چاپ با بالاترین کیفیت می توانید از آن بهره ببرید. در این حالت حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما با وضوح و میزان خوانایی بالایی به روی کاغذ منتقل می شوند.

  • یک پرینتر ایده آل برای مصارف اداری

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری اداری لکسمارک مدل Lexmark MC2425adw برابر با 75000 چاپ در ماه است و از این جهت می توان این پرینتر را برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط مناسب دانست. باید به این نکته هم اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از این پرینتر برای انجام 800 تا 6500 چاپ در ماه استفاده شود.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با چاپگر چهار کاره لکسمارک MC2425adw این است که این پرینتر قادر به انجام پرینت و کپی با سرعت 25 برگ در دقیقه در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی است که برای مصارف اداری و انجام چاپ های متوالی در تعداد معمولی سرعت مناسبی به نظر می رسد.

 

برای خواندن ادامه معرفی و بررسی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23 برای گوشی های 3.5 تا 7 اینچی مناسب می باشد. این محصول قابلیت نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین را دارد.

 

سایت ایده برتر در مورد این محصول به نکات زیر اشاره کرده است.

 

نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو C23 به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین قابل استفاده می باشد. نکته قابل توجه در رابطه با این پایه نگهدارنده، قدرت چسبندگی فوق العاده بالای آن است. به طوری که حتی با قرار داشتن در زیر نور آفتاب و تکان های شدید ماشین نیز از جای خود خارج نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هولدر موبایل یسیدو C23 برای قرار دادن گوشی خود در آن استفاده نمایید.

  • دارای دو گیره نگهدارنده در کناره ها و یک گیره در قسمت پایینی بدنه

از پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C23 می توان برای قرار دادن انواع گوشی های موبایل در اندازه های 3.5 تا 7 اینچ استفاده کرد. این پایه نگهدارنده دارای دو گیره در کناره های آن است که به آسانی می توان فاصله آنها را کم و زیاد کرد. در قسمت پایینی بدنه هولدر گوشی یسیدو C23 نیز یک گیره اضافی طراحی شده که به محکم تر قرار گرفتن گوشی در آن کمک زیادی می کند. همچنین این گیره اضافی از وارد آمدن فشار به گیره های کناری جلوگیری می کند. این گیره دارای دو زائده است که از یکدیگر فاصله دارند و می توان کابل شارژ را از میان آنها عبور داد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا در هنگامی که گوشی در هولدر یسیدو C23 قرار دارد، بتوانید آن را با یک شارژر فندکی یا پاور بانک شارژ کنید.

 

شما می توانید برای خواندن ادامه مطلب به سایت ایده برتر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

پاوربانک هوکو Hoco B35C که مناسب برای موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... می باشد دارای ظرفیت باتری 12000 میلی آمپر ساعت است. همچنین از ویژگی های این محصول می توان به دو پورت بودن آن اشاره کرد.

این محصول در 2 سایت ایده برتر و دیجی کالا موجود می باشد.

 

سایت ایده برتر در مورد توضیحات این محصول به نکات زیر اشاره کرده است.

 

شرکت هوکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که محصولاتی با کیفیت را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به پاور بانک هوکو Hoco B35C اشاره کنیم که دارای ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال می باشد. با خرید پاور بانک به همراه داشتن همیشگی این وسیله، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان نخواهید بود و با خیالی راحت می توانید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

پاوربانک هوکو مدل Hoco B35C دارای ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... استفاده کرد. ظرفیت این پاوربانک برای حدود 2 تا 4 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند و از این جهت می توان آن را برای مصارف روزمره کاملاً مناسب دانست. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

بر روی بدنه پاور بانک هوکو Hoco B35C با ظرفیت 12000 میلی آمپر دو پورت خروجی USB تعبیه شده و از این جهت می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. حداکثر شدت جریان خروجی این پاوربانک برابر با 2.1 است و از این جهت می توان از سرعت بسیار مناسب شارژدهی آن اطمینان داشت. شدت جریان ورودی پاور بانک دو پورت هوکو B35C نیز برابر با 2 آمپر است و این دستگاه در هنگام شارژ شدن نیز سرعت مناسبی دارد. لازم به ذکر است که باتری این پاور بانک از طریق پورت MicroUSB آن شارژ می شود.

  • نمایش درصد شارژ باقی مانده

در کنار پورت های خروجی شارژر همراه هوکو B35C یک نمایشگر LED وجود دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد نمایش می دهد. این نمایشگر به شما کمک می کند تا از شارژ دقیق باتری پاوربانک در هر لحظه مطلع شوید و برای استفاده از آن در طول روز برنامه ریزی کنید. این ویژگی بر قیمت پاور بانک هوکو B35C نیز مؤثر بوده است.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

همچنین سایت دیجی کالا در مورد این محصول به نکات زیر اشاره کرده است

 

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد ما برای شما پاوربانک B35C هوکو می باشد که با ظرفیت 12000 میلی آمپر دستگاه شما رو در روز، چندین بار شارژ می کند و طراحی نمایشگر LCD بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. پاوربانک B35C هوکواز جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد خوب است بدانید پاوربانک B35C هوکودارای دکمه کنترل روشن و خاموش است.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6 از ابزارهای کوچکی است که هم در به موقع رسیدن بسیار کارایی دارد و هم از تمام شدن شارژ گوشی جلوگیری می کند.

اطلاعات این محصول را از سایت دیجی کالا، تسکو شاپ، ایده برتر پارسیان و پلازا انتخاب کرده ام که با هم به بررسی قسمت هایی از آنها خواهیم پرداخت.

 

دیجی کالا:

شارژر فندکی «تسکو» (TSCO) مدل «TCG 6» ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی موبایل درون خودرو فراهم می‌کند. با توجه به وابستگی هرچه بیشتر افراد به گوشی‌های موبایل، تمام‌شدن شارژ گوشی از مواردی است که باعث نگرانی می‌شود. چه افرادی که برای کارهایشان به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی وابسته‌اند و چه افرادی که لازم است همواره در دسترس و آماده‌ی دریافت تماس باشند. اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری دسترسی ندارید، شارژرهای فندکی کمک بزرگی هستند. این شارژرها با ابعاد کوچکشان به محل فندک خودرو متصل می‌شوند و جریان لازم را برای شارژ گوشی فراهم می‌کنند. شارژر فندکی تسکو، سبک و کوچک است. برق 12 تا 24 ولت خودرو پس از عبور از این شارژر به ولتاژ 5 ولت می‌رسد که برای شارژکردن اکثر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است. شدت‌جریان این محصول در یکی از درگاه‌های آن 2.1 و در دیگری 1 آمپر است. گفتنی است یک نشانگر LED نیز برای TCG 6 در نظر گرفته شده است. همراه این محصول یک کابل microUSB عرضه شده است که در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن مقاوم است و ارزش خرید بالایی را به همراه می‌آورد.

 

https://www.digikala.com/product/dkp-407933/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6

ایده برتر پارسیان:

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6

شارژر فندکی وسیله ای است که با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. پس اگر مدام در حال رفت و آمد با ماشین و رانندگی هستید و ساعات زیادی از روز خود را در حال رانندگی می گذرانید، خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن همیشگی آن برای جلوگیری از تمام شدن شارژ گوشی تان برای شما ضروری است! از جمله با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار، باید به شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6 اشاره کنیم که از قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال برخوردار بوده و سرعت و کیفیت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.

 

  • مجهز به دو پورت خروجی USB

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6 دو پورت خروجی USB تعبیه شده و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را برای شما فراهم می آورد. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپری است و برای شارژ موزیک پلیر، گوشی موبایل و دستگاه های کم مصرف قابل استفاده می باشد. پورت دیگر شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 6 نیز دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و می توانید از آن برای شارژ تبلت، پاوربانک، اسپیکر قابل حمل و دستگاه هایی از این دست بهره ببرید. همچنین با استفاده از پورت 2.1 آمپری، می توانید با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی گوشی خود را شارژ کنید.

 

  • امکان شارژ تمام دستگاه های اندرویدی و آیفون

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 6 همراه با یک کابل شارژ microUSB به طول یک متر ارائه می شود و به همین دلیل احتیاجی به خرید کابل به صورت جداگانه ندارید. کابل ارائه شده همراه با این شارژر فندکی از محصولات تسکو است و دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی می باشد. به طوری که این کابل در برابر کشیدگی، پاره شدن و قطعی کاملاً مقاوم است. همچنین در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه می شوید.

از کابل microUSB شارژر فندکی تسکو TCG 6 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمامی دستگاه های مجهز به پورت میکرو USB می توان استفاده کرد. همچنین برای شارژ آیفون و دستگاه های iOS با این شارژر فندکی باید از یک کابل مبدل USB به لایتنینگ بهره ببرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

شرکت تسکو همواره محصولاتی با کیفیت ساخت عالی را روانه بازار کرده و از مواد اولیه مرغوب در ساخت آنها بهره می برد. این موضوع درباره شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6 نیز صادق است و شما می توانید از این محصول برای ماه ها و حتی سال ها داخل خودروی خود استفاده کنید. بدنه شارژر فندکی تسکو TCG 6 از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و به همین دلیل وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد، رها شدن از دست و افتادن به زمین یا خراشیدگی آسیبی به آن نخواهد زد.

 

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-TSCO-TCG-6

 

تسکو شاپ:

شارژر فندکی «تسکو» (TSCO) مدل «TCG 6» ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی موبایل درون خودرو فراهم می‌کند. با توجه به وابستگی هرچه بیشتر افراد به گوشی‌های موبایل، تمام‌شدن شارژ گوشی از مواردی است که باعث نگرانی می‌شود. چه افرادی که برای کارهایشان به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی وابسته‌اند و چه افرادی که لازم است همواره در دسترس و آماده‌ی دریافت تماس باشند. اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری دسترسی ندارید، شارژرهای فندکی کمک بزرگی هستند. این شارژرها با ابعاد کوچکشان به محل فندک خودرو متصل می‌شوند و جریان لازم را برای شارژ گوشی فراهم می‌کنند. شارژر فندکی تسکو، سبک و کوچک است. برق 12 تا 24 ولت خودرو پس از عبور از این شارژر به ولتاژ 5 ولت می‌رسد که برای شارژکردن اکثر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است. شدت‌جریان این محصول در یکی از درگاه‌های آن 2?1 و در دیگری 1 آمپر است. گفتنی است یک نشانگر LED نیز برای TCG 6 در نظر گرفته شده است. همراه این محصول یک کابل microUSB عرضه شده است که در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن مقاوم است و ارزش خرید بالایی را به همراه می‌آورد.

 

https://www.tsco.shop/product/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6-tsco-tcg-6-car-charger/

پلازا:

شارژرهای فندکی از گجت های پرکاربرد برای افرادی هستند که دائما در سفر و در حال رانندگی اند و از طرفی، استفاده زیادی هم از لوازم دیجیتال خود مانند گوشی و تبلت و دوربین های دیجیتال دارند. شرکت ایرانی تسکو، نیاز بازار و کاربران ایرانی را به خوبی سنجیده و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم این دسته از محصولات، اقدام به تولید شارژر فندکی TSCO TCG 6 کرده است. این شارژر فندکی، دارای دو درگاه USB با شدت جریان خروجی 1.0 و 2.1 آمپر است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم می کند. جنس این محصول از پلاستیک فشرده ABS است که مقاومت مناسبی در برابر ضربه دارد.
https://www.plaza.ir/Product/4349/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6


:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

ویدئو پروژکتور پاناسوینک SW280A از جمله دیتا پروژکتورهای آموزشی قابل حمل است. از این دیتا ویدئو پروژکتور علاوه بر مدارس برای برگزاری جلسات کاری هم می توان استفاده نمود اما گزینه مناسبی برای تماشای فیلم های طولانی مدت با کیفیت بالا نیست.

در میان سایت های موجود بهترین وب سایتهایی که اطلاعات کامل و مناسبی داشتند که بتوان استفاده نمود فروشگاه ایده برتر پارسیان است که خرید از آنها هم توصیه می شود. با هم به بررسی محتوای موجود در این وب سایت ها خواهیم پرداخت. در حال حاضر این محصول تنها در این وب سایت موجود است.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A

اگر در جستجوی خرید ویدئو پروژکتور دارای قابلیت حمل آسان هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SW280A را مد نظر داشته باشید. این ویدئو پروژکتور برای کسانی که نیاز به برگزاری جلسات کاری در چند مکان مختلف در طول روز را دارند یک انتخاب ایده آل است و به آسانی می توانید آن را در کیف خود گذاشته و حمل نمایید. ارائه تصاویری با کیفیت مناسب، قابلیت استفاده هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ و همچنین دوام و طول عمر مطلوب از جمله مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SW280A

  • سبک و جمع و جور، اما کارآمد!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A را ابعاد جمع و جور و وزن سبک آن دانست. این ویدئو پروژکتور در ابعاد 307 * 80 * 210 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه شده و از این جهت برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو ندارید!

 

به طور کلی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 300 اینچ است و می توان از آن هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ استفاده کرد. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 33 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.99 تا 1.19 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 300 اینچ این فاصله باید بین 9.26 تا 11.12 متر باشد.

  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SW280A دارای امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 30 درجه عمودی و افقی) و زوم دستی تا 1.2 برابر است، فرآیند نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش با سرعت و راحتی بیشتری برای شما به پیش خواهد رفت. این ویژگی ها به شما اجازه می دهند تا زاویه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A نسبت به پرده نمایش را متناسب با محدودیت فضای نصب و نیاز خود بتوانید به دلخواه انتخاب نمایید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور هم قابلیت نصب به سقف را دارد و هم می توان آن را روی زمین یا میز جهت نمایش تصاویر قرار داد.

 

  • اتصال سریع به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A پورت های ارتباطی آن شامل ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، HDMI و سریال تعبیه شده و به آسانی می توانید این ویدئو پروژکتور پاناسونیک را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو و... متصل نمایید.

همچنین دیتا پروژکتور Panasonic PT-SW280A دارای پورت USB و قابلیت نمایش به صورت مستقیم از روی فلش مموری را دارد. در این حالت نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر ندارید و تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB متصل کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A از قابلیت تشخیص و نمایش فایل ها با فرمت های JPEG، BMP، PNG، GIF و TIFF برخوردار است. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به نمایش فوری تصاویر کاربرد بالایی دارد و بر قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SW280A مؤثر بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

پایه نگهدارنده یا هولدر از وسایل ضروری حین رانندگی است که از طریق آن می توان به راحتی با نرم افزارهای مسیریاب به مقصد موردنظر خود رسید. در این نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54 را انتخاب کرده ایم. بررسی این محصول را از سایت های دیجی کالا، ایده برتر و نشت شاپ انتخاب کرده ایم.

نشت شاب:

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C54، با طراحی شکیل و زیبا در تمام لحظه هائی که به نگهدارنده برای گوشی یا تبلت نیاز است، نقش خود را کامل و بی نقص ایفا می کند.

طراحی و ساخت

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C54 به وسیله آهن ربایی که بر سطح بالایی آن تعبیه شده است، گوشی (یا تبلت) را نگه می دارد. تکنولوژی مبتنی بر مگنت و آهن ربا می تواند بسیار پرریسک باشد. در مقایسه با هولدرهایی که از زیرساخت های فیزیکی استفاده می کنند، امکان لیز خوردن و جدا شدن در مگنتی ها بیشتر است. برای حل این مشکل، شش مگنت متمایز بر سطحی قرار دارد که گوشی روی آن قرار می گیرد. آهن رباها، آهن ربای اصلی و نه القا شده هستند و شدت جذب آن ها در طول زمان کاهش نمی یابد. انتخاب این مگنت ها نسبت به نمونه های مشابه، جذب 60 برابری را فراهم کرده است. لایه سطحی نیز با سلیکونی پوشیده شده که از لیز خوردن گوشی جلوگیری می کند و هم بر سطح گوشی خش ایجاد نمی کند.

دیجی کالا:

امروزه در دسترس بودن گوشی موبایل یکی از دغدغه های کاربران است. گاهی ممکن است که در حال رانندگی باشید و بخواهید با استفاده از GPS مکانی را پیدا کنید یا به تماس های اضطراری خود پاسخ دهید. با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، نباید در حین رانندگی گوشی خود را در دست بگیرید. در چنین شرایطی یک پایه نگهدارنده موبایل می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این پایه ها می توانید گوشی خود را در موقعیتی مناسب و در میدان دید خود قرار دهید. یکی از انتخاب هایی که می تواند پیش روی شما قرار بگیرد، هولدر مگنتی یسیدو C54 است. انتهای پایه هولدر یک مکنده قوی قرار دارد که به شما این امکان را می دهد که هولدر را به راحتی روی هر سطحی بچسبانید. اتصال گوشی و هولدر از طریق آهنربا انجام می شود از همین رو درون بسته بندی برچسب مخصوص آهنربایی قرار دارد که لازم است آن را به پشت گوشی موبایل خود بچسبانید تا گوشی به راحتی روی پایه آهنربایی هولدر قرار بگیرد. سری هولدر Yesido Y54 قابلیت چرخش 360 درجه داشته و همین امر باعث شده تا به راحتی بتوانید زاویه گوشی را با دید خود تنظیم کنید. این هولدر دارای ابعاد کوچکی بوده و همین امر باعث شده تا هیچگونه فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد فضای داخل اتومبیل شما را زیباتر می کند. بدنه این محصول از پلاستیک + ABS ساخته شده که این امر باعث شده مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.
ایده برتر:

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C54

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل در حین رانندگی زیاد استفاده می کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این پایه نگهدارنده با اتصال به داشبورد یا شیشه ماشین، امکان کار کردن با گوشی بدون نیاز به در دست گرفتن آن را برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب می توانید یک رانندگی امن و بی خطر را تجربه کنید.

 

  • اتصال محکم به داشبورد یا شیشه ماشین

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C54 به یک پایه مکنده مجهز است و به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد یا شیشه ماشین شما متصل می شود. به طوری که تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهد شد. همچنین این هولدر گوشی به گونه ای طراحی شده که تماس مستقیم آفتاب با آن مشکلی در استحکام اتصال آن ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است که نگهدارنده گوشی یسیدو C54 بر روی سطوح صاف دیگر مانند میز هم قابل استفاده بوده و می توان از آن در خارج از فضای ماشین نیز بهره برد. در مجموع می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مدل Yesido C54 را با توجه به این ویژگی ها مناسب ارزیابی کرد.

 

  • اتصال گوشی به هولدر به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C54 از نوع آهنربایی است و به شکلی کاملاً محکم گوشی را نگه می دارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نگهدارنده موبایل ماشین باید ابتدا برچسب آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه گوشی یا قاب آن بچسبانید. در هنگام استفاده از پایه نگهدارنده مگنتی یسیدو C54 خیالتان بابت اتصال محکم گوشی به آن به طور کامل راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده با انواع گوشی موبایل در ابعاد 4.7 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد.

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54

  • بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را تجربه کنید!

هولدر موبایل یسیدو C54 قابلیت تغییر زاویه نسبت به لولای مرکزی هولدر را دارد و انعطاف بالایی در این زمینه را به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید گوشی خود را به صورت 360 درجه ای بر روی سطح آهنربایی آن بچرخانید. این ویژگی ها بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را برای شما به ارمغان می آورد و به آسان تر شدن استفاده از آن منجر می شود.

 

  • خوش ساخت، زیبا و با دوام

از لحاظ ظاهری نیز پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C54 در وضعیت مناسبی قرار دارد و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودرودی شما خواهد بخشید. سطح مقطع این هولدر مگنتی موبایل به صورت دایره ای طراحی شده و باعث زیباتر شدن آن شده است. علاوه بر این، نگهدارنده موبایل یسیدو C54 دارای استحکام بسیار بالایی است و پایه آن قادر به تحمل 5 کیلوگرم وزن می باشد. در ساخت این پایه نگهدارنده از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده که در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

نکته قابل توجه در رابطه با هولدر مگنتی گوشی یسیدو C54 این است که شما می توانید سطح مقطع آن را (محل چسبیدن پایه به سطح) جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.

 

در این میان سه سایت فعلی، سایت ایده برتر توضیحات کامل تری در این خصوص ارائه کرده است. توصیه من این است که اطلاعات لازم را قبل از خرید در این سایت مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

دستگاه ضبط صدا سونی Sony PCM-A10 از جمله ویس رکوردهای حرفه ای است که برای خبرنگاری هم می توان از آن استفاده نمود. این ضبط کننده صدا از جمله لوازم هایی است که به  دلیل طراحی جمع و جور و وزن سبکی که دارد به راحتی می توان با خود حمل نمود. نقد و بررسی این محصول را در سایت مقداد، ایده برتر و دیجی کالا بررسی می کنیم:

 

دیجی کالا:

دستگاه ضبط خبرنگاری و حرفه ای PCM-A10 جدیدترین ویس رکوردر شرکت سونی می باشد که دارای حافظه داخلی 16GB بوده که همراه با میکروفن های قابل تنظیم در سه جهت معرفی گردید.ضبط خبرنگاری ICD-SX2000 دارای تکنولوژی ضبط صدا با کیفیت Hi-Res میباشد . یکی از قابلیت های ویژه این مدل ریموت کنترل ضبط و پخش از طریق اپلیکشن مربوط و با تلفن های هوشمند است، دیگر ویژگی آن همگام سازی با هدفون ، اسپیکر و گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و NFC است. این مدل علاوه بر حافظه داخلی 16 گیگابایت، قابلیت ارتقاء حافظه از طریق کارت حافظه Micro SD را داراست، همچنین با استفاده از میکروفن های جهت دار جدید محدوده وسیع تری را برای ضبط صدا پوشش می دهد. ضبط خبرنگاری PCM-A10 بهترین انتخاب برای ضبط جلسات مهم کاری و همچنین ضبط صدای موزیک با کیفیت بالا می باشد.الت زوم که دو میکروفن موازی یکدیگر به سمت بالای دستگاه بوده و برای ضبط ملاقات ها، جلسات و مصاحبه ها مناسب می باشد.این ضبط خبرنگاری دارای قابلیت ضبط صدا از راه دور و بی سیم با اپلیکیشن مخصوص موجود در Google Play برای اندروید و یا App برای دستگاه های IOS ( شروع و توقف ضبط - تنظیم سطح و تنظیمات ضبط - اضافه کردن نشانه های پیگیری T-Mark ) می باشد .
مقداد ای تی:
توانایی ارتباط با بلوتوث و NFC برای پخش
دارای توانایی اتصال به پایه یا هرگونه مونوپاد
کنترل و مدیریت ضبط صدا از طریق موبایل
دارای 3 حالت تغییر میکروفون برای ضبط های گوناگون
قابلیت ضبط صدا با کیفیتی بالاتر از 96kHz/24-bit

ایده برتر:

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی PCM-A10

دستگاه ضبط صدا سونی Sony PCM-A10 یک وسیله حرفه ای برای استفاده های خبرنگاری و ضبط صدا در مصاحبه ها، جلسات مهم و همچنین ضبط موسیقی نوازندگان به شمار می آید. این دستگاه ضبط صدا با مشخصاتی مانند ضبط و پخش صدا با کیفیتی عالی، قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر و مجهز بودن به میکروفون های سه جهته، خود را بهترین گزینه برای خرید ضبط کننده صدا با کیفیت کرده است.

 

  • در دسترس در هر لحظه از روز

با توجه به اینکه دستگاه ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 دارای ابعاد جمع و جور و وزن سبکی است، به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. این دستگاه ضبط صدا در ابعاد 39.2*109.5 *16 میلی متر و وزن فقط 82 گرم عرضه شده و این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه از روز که به آن نیاز پیدا کردید، در دسترس شما باشد!

 

  • ضبط صدا با کیفیتی عالی

ویس رکوردر سونی PCM-A10 قادر به ضبط صدا با کیفیتی بالاتر از 96KHz با فرمت L-PCM است. این ویژگی باعث می شود تا فایل های صوتی ضبط شده با این دستگاه از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار باشند. همچنین این ویس رکوردر دارای قابلیت ضبط صدا با فرمت MP3 نیز هست و از این جهت فایل های ضبط شده با آن در انواع دستگاه های پخش قابل استفاده می باشند.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دستگاه ضبط صدا خبرنگاری سونی PCM-A10 مجهز بودن آن به میکروفون سه جهته است که باعث می شود تا حتی جزئیات صدا نیز به شکلی کاملاً واضح ضبط شود. شما می توانید میکروفون های این دستگاه ضبط صدا را در حالت زوم قرار دهید (مناسب برای ضبط صدا در جلسات و نشست ها) یا آنها را به حالت زاویه دار تنظیم نمایید (مناسب برای ضبط موسیقی و رویدادهای برگزار شده در فضای باز).

  • قابلیت پخش فایل های صوتی با فرمت های مختلف

علاوه بر ضبط صدا، رکوردر سونی PCM-A10 قابلیت پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3، AAC، WMA، WAV و FLAC را دارد و در این زمینه هم کیفیتی عالی را به شما ارائه می دهد. به خصوص پشتیبانی این دستگاه از فرمت FLAC یک مزیت مهم به حساب می آید که بر قیمت ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 نیز بی تأثیر نبوده است.

با استفاده از این قابلیت می توانید صدای ضبط شده با دستگاه ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 را بلافاصله پس از اتمام ضبط آن، پخش کنید و آن را مورد بازبینی قرار دهید. همچنین می توانید از این ویس رکوردر در نقش موزیک پلیر استفاده کنید و فایل های موسیقی یا پادکست های مختلف را از طریق آن گوش دهید. بر روی بدنه دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 ورودی هدفون نیز تعبیه شده که در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.

  • به فایل های ضبط شده به صورت وایرلس گوش دهید!

دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر را دارد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا فایل های ضبط شده توسط این ویس رکوردر را به صورت بدون سیم از طریق موبایل یا اسپیکر بلوتوثی خود پخش کنید و به آنها به صورت جمعی با کیفیتی عالی گوش دهید. همچنین دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کند.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 با اپلیکیشن REC Remote سازگار می باشد. این اپلیکیشن بر روی گوشی های اندرویدی و iOS قابل نصب است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید با ویس رکوردر خود از راه دور و از طریق موبایل کار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

پاور بانک یا شارژر گوشی همراه از جمله لوازمی است که هر روز در طرح و مدل های مختلف روانه بازار می شوند. البته که بسیار هم کاربردی هستند دلیل آن هم افزایش مصرف گوشی های موبایل است.

در این مطلب به بررسی پاوربانک هوکو مدل Hoco J17A می پردازیم. این پاور بانک 10000 میلی آمپر ظرفیت دارد و با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی سازگار است. نقد و بررسی این کالا را از سایت ایده برتر و سایت دیجی کالا انتخاب کرده ایم که گوشه ای محتوای آنها را مقایسه می کنیم:

 

دیجی کالا:

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما خرید پاوربانک J17A هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 10000 میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله: تلفن همراه،دوربین،هدست و… را در روز، چندین بار شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. همچنین وزن کم پاوربانک J17A هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.پاوربانک J17A هوکو از جنس آلیاژآلومینیوم+ PC می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J17A هوکو می توان به داشتن 2 خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. اگر به دنبال خرید یک پاوربانک خاص و با کیفیت هستید پاوربانک J17A هوکو را از دست ندهید. طراحی منحصر به فرد این پاوربانک و TUCH بودن آن بیشتر ویژه بانوان خوش سلیقه می باشد. جالب است بدانید ویژگی های چندگانه و جذاب پاوربانک J17A هوکو با قیمت مناسب آن به محبوبیت خاصی در بین افراد دست یافته است.
برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
ایده برتر:

ظرفیت پاوربانک هوکو J17A برابر با 10 هزار میلی آمپر ساعت است که برای مصارف معمولی کاملاً مناسب می باشد. این میزان ظرفیت برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این میزان دفعات شارژ رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد!

با استفاده از پاور بانک هوکو Hoco J17A با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت به کارهای روزمره تان برسید! این پاوربانک با قابلیت هایی مانند امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان، سازگاری با انواع گوشی های موبایل و سرعت مطلوب در شارژدهی انتظارات شما را به خوبی از یک پاور بانک کارآمد برآورده می کند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

برای اطلاع از قیمت این محصول چند سایت را مورد بررسی قرار دادم و دو سایت دیجی کالا و ایده برتر این اسپیکر را موجود داشتند. هر دو سایت توضیحات خوبی در مورد اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Aura Plus داده اند و این توضیحات به شما برای خرید بسیار کمک می کند. در مورد قیمت هم سایت ایده برتر قیمت پایین تری برای این محصول داده است.

بخش هایی از توضیحات دیجی کالا و ایده برتر در مورد این اسپیکر را با هم می خوانیم

 

سایت ایده برتر

 

شکی نیست هارمن کاردن یکی از برترین تولیدکنندگان اسپیکر است که در سال‌های اخیر محصولات بسیار رده بالایی را به بازار عرضه است. اسپیکر Aura Plus یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده خانگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول هارمن کاردن با زیبایی خود سروصدای زیادی را بین علاقه‌مندان به حوزه صوت و تصویر ایجاد کرده و باعث شده است که بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به آن داشته باشیم.

هارمن کاردن

کمپانی خوش‌نام «هارمن کاردن» (Harman Kardon) در سال 1950 و توسط دو نفر به نام‌های سیدنی هارمن (Sidney Harman)  و برنارد کاردن (Bernard Kardon) و با هدف ساخت تجهیزات صوتی آن‌هم با وفاداری بسیار بالا به صدا تأسیس شد. به گفته این دو شخص این کمپانی شکل گرفت تا بهترین و شفاف‌ترین صدا را به گوش دوست داران موسیقی برساند. اگر به نام خانوادگی دو مؤسس این کمپانی توجه نمایید متوجه می‌شوید که نام کمپانی، از نام خانوادگی آن‌ها گرفته شده است. این دو فرد با ترکیب کردن یک تونر و یک آمپلی‌فایر، گیرنده‌ای ساختند که برای همه افراد از حرفه‎ای گرفته تا آماتور، قابل استفاده بود و این شروع موفقی برای این کمپانی تازه تأسیس به شمار می‌رفت. بعدازآن کمپانی هارمن کاردن با تولیدات موفقی که داشت، توانست امتیاز تولید سیستم‌های صوتی کمپانی‌های اتومبیل‌سازی مشهوری چون Mercedes Benz, BMW, General Motors, Lexus, Toyota را به دست آورد که امتیاز بسیار بزرگی به شمار می‌رفت. هارمن کاردن اولین کمپانی بود که پورت‌های ورودی و خروجی دستگاه‌های صوتی را با رنگ‌های مشخص، تعریف کرد. در زمانی که این کمپانی سیستم‌های صوتی خانگی طراحی و تولید می‌کرد، توانست کنترلی طراحی کند که قادر بود یک سیستم صوتی تصویری خانگی را به‌صورت خودکار تنظیم کند. کمپانی هارمن کاردن جدیدترین و بهترین فن‌آوری‌ها را در محصولات خود به کار می‌برد، به همین دلیل در صنعت موسیقی پیشرفت زیادی کرد تا جایی که در این صنعت تبدیل به نامی شناخته شده و معتبر شد. اکنون هارمن کاردن در زمینه تولید سیستم‌های صوتی خانگی، شخصی و کامپیوتری فعالیت دارد و محصولات بسیار باکیفیتی را برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی و تولید می‌کند.

طراحی و کیفیت ساخت

اسپیکر «Aura Plus» یکی از تولیدات Aura کمپانی هارمن کاردن است که با لبه‌های خمیده و ظاهری جذاب در دو رنگ سفید و مشکی چشم‌های کنجکاو را به خود خیره می‌کند. درواقع این محصول تنها یک اسپیکر نیست، بلکه قطعه‌ای هنری است که قرار دادن آن در هرجایی از اتاق زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد. در قسمت جلویی Aura Plus، لوگوی شرکت Harman Kardon به چشم می‌خورد و در قسمت پشتی آن نیز درگاه‌های اتصال این محصول به چشم می‌خورد. قسمت پایینی این محصول از پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده است و از لحاظ ظاهری زیباست.

به قسمت میانی و شیشه‌ای این اسپیکر می‌رسیم. این قسمت از جنس تلق مستحکم و باکیفیت ساخته شده به صورتی که شما می‌توانید درون اسپیکر را مشاهده نمایید. دکمه‌های این محصول که حساس به لمس هستند در قسمت میانی این اسپیکر جای گرفته‌اند. درگاه‌های Aura Plus نیز که در قسمت پشتی آن جای دارند، شامل درگاه USB، درگاه 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه ورودی اپتیکال و درگاه ورودی پاور دستگاه هستند. در کل این محصول در کنار چشم‌نواز بودن از کیفیت ساخت رضایت بخشی نیز برخوردار است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت هارمن کاردن یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل به شمار می آید که همواره خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده است. یکی از محصولات جذاب این شرکت، اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Plus است. پس اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل دارید ما به شما اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Plus را پیشنهاد می کنیم، این اسپیکر با داشتن طراحی ظاهری مدرن و قدرت عالی در پخش موسیقی، توانسته به یکی از اسپیکرهای خانگی محبوب در میان کاربران تبدیل شود.

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Plus

  • بدنه ای شیشه ای، طراحی ظاهری مدرن

اگر می خواهید هیجان و جذابیت را به منزل خود بیاورید، اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Plus کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد! این اسپیکر دارای بدنه ای شیشه ای به شکل تخم مرغ است و شما می توانید داخل بدنه آن را ببینید. لازم به ذکر است که شیشه ای بودن اسپیکر هارمن کاردن Aura Plus به معنای ظریف و شکننده بودن آن نیست و با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار می توانید از این اسپیکر استفاده کنید.

دکمه های کنترلی این اسپیکر در قسمت میانی بدنه قرار دارند و از نوع لمسی هستند. بنابراین به آسانی قادر به اعمال تنظیمات دلخواهتان در حین پخش موسیقی خواهید بود.

  • کیفیت صدایی بی نظیر، مناسب برای طرفداران موسیقی

اسپیکر هارمن کاردن مدل Harman Kardon Aura Plus هر آنچه را که از یک اسپیکر رومیزی با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد! این اسپیکر دارای توان خروجی 60 واتی است و موسیقی های دلخواه شما را با قدرت و بیس عالی پخش می کند. به طوری که اگر به گوش دادن به موزیک با صدای بلند عادت دارید، این اسپیکر توقع شما را به خوبی برآورده می کند و می توان از آن در محیط های بزرگ و جمع های شلوغ مانند مهمانی ها برای پخش موسیقی حساب ویژه ای باز کرد!

در کنار قدرت صدای مطلوب، اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Plus در مقابل نویزها نیز مقاومت بالایی دارد و صدایی شفاف، واضح و بدون خط و خش را به شما ارائه می دهد.

  • پشتیبانی از اتصال بی سیم و با سیم

برای اتصال اسپیکر هارمن کاردن Aura Plus به دستگاه های مورد نظرتان کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. این اسپیکر هم از اتصال وایرلس و هم از اتصال از طریق کابل پشتیبانی می کند و به انواع دستگاه های دیجیتال قابل اتصال می باشد!

اتصال بدون سیم اسپیکر وایرلس هارمن کاردن Aura Plus از طریق بلوتوث انجام می شود و شما می توانید به آسانی آن را به گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... متصل نمایید. توجه داشته باشید که حداکثر بُرد این اسپیکر 10 متر است و برای پایدار ماندن اتصال، فاصله اسپیکر با دستگاه منبع پخش نباید از این مقدار بیشتر شود.

بر روی بدنه اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Plus پورت 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل AUX نیز وجود دارد. این اسپیکر دارای پورت USB نیز هست که البته امکان اتصال فلش مموری و پخش موسیقی با آن وجود ندارد. این پورت برای آپدیت فریمور دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

برای نقد و بررسی این محصول باز هم به سراغ سه سایت ایده برتر، دیجی کالا و مستر کالا رفتم، دو سایت مستر کالا و دیجی کالا باز هم توضیحات مختصری در مورد این هندزفری داده بودند ولی سایت ایده برتر به نقد و بررسی آن پرداخته بود. بخش هایی از نقد و بررسی هندزفری ریمکس RB-T8 را در ادامه آوردم

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا بر اقتضای شغلتان تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید، خرید هندزفری خوش ساخت و سبک کارایی بالایی برای شما دارد. از جمله هندزفری های بلوتوثی با کیفیت موجود در بازار باید به هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 اشاره کنیم که امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی و همچنین گوش دادن به موسیقی را در حین رانندگی، پیاده روی و دیگر کارهای روزمره برای شما فراهم می آورد.

قابلیت های هندزفری Remax RB-T8

  • ارائه صدایی با کیفیت، واضح و شفاف

مسلماً یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب هندزفری، قدرت آن در ارائه صدا است. اگر هندزفری مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، هم در هنگام مکالمه و هم در هنگام گوش دادن به موسیقی مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد شد. با استفاده از هندزفری ریمکس RB-T8 خیالتان بابت این مشکلات راحت خواهد بود و می توانید از صدایی با کیفیت HD بهره مند شوید! این هندزفری دارای میکروفون با قابلیت کاهش نویز نیز هست و حتی در محیط های شلوغ هم صدای شما را با وضوحی کاملاً مناسب به طرف مقابل در مکالمه انتقال می دهد.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هندزفری بی سیم ریمکس RB-T8 دارای بلوتوث نسخه 4.1 است و به انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS به آسانی به صورت بی سیم متصل می شود. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T8 را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث به آن دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و برای اینکه از یک اتصال بلوتوثی با کیفیت بهره مند شوید، فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود. هندزفری ریمکس RB-T8 قابلیت اتصال بلوتوثی به دو گوشی مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد و در صورت زنگ خوردن یکی از آنها به صورت خودکار بین دو گوشی سوئیچ را انجام می دهد.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

  • خوش ساخت و سبک!

شرکت ریمکس در ساخت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T8 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این هندزفری دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. این هندزفری در ابعاد 51 * 15 * 10 میلی متر و وزن 9 گرم عرضه شده و دارای سرگوشی بسیار نرمی است. بنابراین در صورت استفاده از آن در ساعات متوالی در طول روز، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست نمی دهد. هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T8 دارای گیره پلاستیکی نیز هست که به شکل هلال گوش طراحی شده و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین تحرک های شما جلوگیری می کند.

هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T8 دارای طراحی زیبایی نیز هست و در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و سفید روانه بازار شده است. بنابراین امکان ست کردن هندزفری با گوشی برای شما وجود دارد و می توانید متناسب با سلیقه خود نسبت به خرید هندزفری با رنگ دلخواهتان اقدام نمایید.

 

شما می توانید برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

هندزفری یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل می باشد. امروز قصد داریم راجع به هندزفری ریمکس RB-T6C صحبت کنیم. این هندزفری در سه سایت ایده برتر، مسترکالا و دیجی کالا ثبت شده که در سایت مستر کالا این محصول موجود می باشد و می توانید به صورت اینترنتی آن را بخرید

همچنین در سایت دیجی کالا موجود نمی باشد و برای خرید از سایت ایده برتر نیز باید تماس بگیرید.

توضیحات این محصول در سایت دیجی کالا و مسترکالا به صورت مختصر می باشد اما ایده برتر توضیحات کاملی در مورد این محصول داده است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.

 

با استفاده از هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C می توانید در حین رانندگی، پیاده روی و به طور کلی انجام فعالیت های روزانه خود به تماس های دریافتی پاسخ دهید و به موسیقی های محبوبتان گوش دهید. این هندزفری از نوع بلوتوثی است و به آسانی به صورت بدون سیم به گوشی موبایل و تبلت شما متصل می شود. وزن سبک، ارائه صدایی با کیفیت و شفاف و شارژدهی مناسب باتری بخشی از ویژگی های هندزفری ریمکس RB-T6C هستند که باعث محبوبیت این محصول شرکت ریمکس در میان کاربران شده است.

قابلیت های هندزفری Remax RB-T6C

  • اتصال بلوتوثی قدرتمند بدون قطع و وصل شدن صدا

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T6C از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده است. برای استفاده از این هندزفری تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن از لیست جستجوی بلوتوث گوشی و دیگر دستگاه های مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با قطع و وصل شدن صدا روبرو نمی شوید. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و در صورت بیشتر شدن فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن، اتصال میان آنها قطع می شود. این هندزفری ریمکس امکان اتصال به دو دستگاه به صورت هم زمان را نیز دارد که باعث با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T6C نکته قابل توجهی است.

  • تجربه صدایی عالی با کیفیت HD

با استفاده از هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T6C از صدایی با کیفیت HD در هنگام پخش موسیقی بهره مند خواهید شد و می توانید از گوش دادن به موسیقی های محبوبتان در حین انجام دادن کارهای روزانه نهایت لذت را ببرید! همچنین این هندزفری در هنگام مکالمه تلفنی نیز عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد و صدای طرف مقابل را با کیفیتی عالی به شما ارائه می دهد. هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T6C دارای میکروفون با قابلیت حذف نویزهای محیطی است و حتی در مکان های نسبتاً شلوغ نیز صدای شما را با وضوح و شفافیتی عالی به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند.

  • ارائه همراه با پایه شارژر و گیره نگهدارنده

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T6C برای 4 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 45 روز روشن نگاه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار می باشد که کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. همراه با هندزفری مکالمه ریمکس RB-T6C یک پایه شارژر نیز ارائه می شود که از قابلیت شارژدهی هوشمند برخوردار است. همچنین شما می توانید با استفاده از گیره نگهدارنده، این پایه شارژر را به عنوان مثال به دریچه کولر خودرو متصل کرده و هندزفری خود را در حین رانندگی شارژ نمایید. همچنین این هندزفری به نشانگر LED هشدار میزان باتری هم مجهز است. لازم به ذکر است که برای شارژ هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C و پایه شارژ ارائه شده همراه با آن از کابل MicroUSB می توانید استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

برای خرید این محصول می توانید به سایت ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کنید. هر دو سایت این کالا را موجود دارند و قیمت آن در سایت درج شده است. سایت دیجی کالا توضیح مختصری در مورد این کالا داده است اما سایت ایده برتر به نقد و بررسی شارژر فندکی تسکو TCG 30 پرداخته.

توضیحات سایت ایده برتر بسیار کامل بوده و به خوبی کاربر را برای خریدن این شارژر فندکی راهنمایی می کند.

 

سایت دیجی کالا

 

شارژر فندکی « تسکو » با درگاه‌های فندکی خودروهای مختلف سازگاری دارد. روی سطح این شارژر دو درگاه خروجی USB طراحی شده که برای شارژ کردن باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی‌ موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم از این قبیل به طور همزمان مناسب خواهد بود. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1.0 آمپر و جریان خروجی درگاه دوم این شارژر 2.1 آمپر است. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. این شارژر 23.5 گرم وزن دارد و ابعاد آن 25 × 25 × 55 میلی‌متر هستند. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید. روی این شارژر یک LED برای نمایش وضعیت آن تعبیه شده است. همراه با این شارژر یک کابل microUSB ارائه می‎شود که روکش آن بافته شده است و در مقابل گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم است.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت ایده برتر

 

شارژر فندکی برای کسانی که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در ماشین و در حین رانندگی می گذرانند، یک وسیله پرکاربرد و ضروری به حساب می آید. خرید شارژر فندکی با کیفیت و خوب می تواند خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراه داخل خودرو راحت کند. از جمله شارژرهای فندکی با کیفیت و مرغوب موجود در بازار، می توان از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30 نام برد که با کیفیت ساخت عالی و سرعت شارژدهی مطلوب توانسته به فروش بالایی در بازار دست یابد.

  • مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 30 با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدست و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB  داخل خودرو می توان بهره برد.

  • قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

با توجه به اینکه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 30 به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید از آن برای شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 3.1 آمپر است و به همین دلیل سرعت شارژدهی مناسبی را به شما ارائه می دهند. شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 30 از قابلیت شارژ هوشمند نیز برخوردار است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه های متصل به آن به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. از این جهت می توانید با استفاده از این شارژر فندکی از بالاترین کیفیت در شارژدهی بهره مند شوید.

  • محافظت از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

از دیگر ویژگی های شارژر فندکی تسکو TCG 30 باید به مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان ورودی، اضافه بار و افزایش دما اشاره کرد. به این ترتیب امنیت دستگاه های متصل به این شارژر فندکی به طور کامل تضمین شده می باشد و در صورت رخ دادن اختلالات فوق، آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی