.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای نمایش تصاویر در در ابعاد بزرگ شما باید در جست و جوی ویدئو پروژکتوری باشید که از شدت روشنایی فوق العاده بر خوردار است. میزان روشنایی و درخشندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830 را می توان کاملا مناسب و ایده آل ارزیابی کرد. این محصول برای استفاده در محیط های تبلیغاتی نیز مناسب می باشد. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که برای خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830 باید به آن توجه شود را از سایت های ایده برتر پارسیان گرد اوری کرده و به شما معرفی کنیم. 

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی فوق العاده!

اگر در جستجوی ویدئو پروژکتوری با شدت روشنایی عالی هستید، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! این ویدئو پروژکتور اداری دارای میزان روشنایی 8500 لومن است و تصاویری کاملاً شفاف و درخشان را ارائه می دهد. از این جهت بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کنید! ضمن اینکه در این دیتا پروژکتور از دو لامپ 420 واتی استفاده شده که به روشن تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند.

  • یک ویدئو پروژکتور DLP کارآمد!

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و از میزان رزولوشن 1280 * 800 پیکسل برخوردار است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک اطمینان داشت. ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 برابر با 10000:1 است که باعث نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی دارای رنگ مشکی تصاویر با کیفیتی مناسب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • از تصاویری سه بعدی و واقعی لذت ببرید!

یکی از ویژگی های کاربردی و مهم ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی با آن است. با استفاده از این قابلیت می توانید از تصاویری واقعی و جذاب بهره مند شوید و به خصوص در مصارف تبلیغاتی، مشتریان خود را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهید!

  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW830 پورت های ارتباطی آن، شامل پورت HDMI، DVI-D، دو پورت RGB، ورودی و خروجی 3D، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی سریال و ورودی و خروجی مخصوص اتصال به دستگاه های کنترل از راه دور (Remote) تعبیه شده است. بنابراین اتصال این ویدئو پروژکتور سه بعدی به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه های پخش سه بعدی، دستگاه های پخش ویدئو و... برای شما امکان پذیر است. همچنین ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW830 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به آن، تنها از یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 100 متر) استفاده کنید! این ویژگی هم باعث کاهش هزینه های شما می شود و هم به نصب راحت تر ویدئو پروژکتور در فضاهای محدود کمک زیادی می کند.

در پایان اگر از ویژگی های اساسی و کلیدی یک دیتا پروژکتور اطلاع داشته باشید، انتخاب و خرید برای شما راحت خواهد بود. شرکت ایده برتر با ارائه راهنمای خرید هر محصول سعی در بالا بردن اطلاعات شما دارد. به همین منظور برای کسب آگاهی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدلPanasonic PT-DW830 به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.

امروزه چاپگرها یکی از دستگاه های ضروری و مهم در انواع ادارجات و شرکت ها محسوب می شوند، قطعا یک پرینتر نامرغوب و بی کیفیت راندمان کارایی کارکنان یک شرکت را پایین می آورد به همین منظور توجه به سرعت و کیفیت باید یکی از اولویت های مهم در هنگام خرید پرینتر باشد. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2640adwe از سرعت مطلوب در تهیه کپی و پرینت برخوردار است و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و پی سی پرینتر بپردازیم. 

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای استفاده در حجم کاری متوسط

پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2640adwe قادر به انجام 100 هزار چاپ در طول ماه می باشد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط به شمار می آید. توجه داشته باشید که از جانب شرکت سازنده این پرینتر اداری توصیه شده تا از آن برای انجام 1500 تا 10 هزار پرینت در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

  • سرعت مطلوب در تهیه پرینت و کپی

سرعت پرینت و کپی پرینتر لیزری رومیزی  Lexmark MC2640adwe در حالت چاپ یک رو برابر با 38 برگ در دقیقه و در حالت چاپ دو رو برابر با 19 برگ در دقیقه است که می توان آن را سرعت مناسبی به خصوص برای چاپ رنگی دانست. این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل قبولی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 8 ثانیه به شما ارائه می دهد.

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید

شاید بتوان کیفیت عالی چاپ را از جمله مشخصات مهم پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک Lexmark MC2640adwe دانست. این پرینتر لیزری اداری  قادر به چاپ با دو رزولوشن استاندارد 1200 * 1200 dpi و حداکثر 2400 * 600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی را با وضوح و میزان خوانایی بسیار بالایی به شما ارائه می دهد. پرینتر مدل Lexmark MC2640adwe حتی در چاپ جزئیات نیز توانایی بالایی دارد و به طور کامل رضایت شما را بابت کیفیت چاپ جلب خواهد کرد. از این جهت می توان قیمت این دستگاه پرینتر لیزری را مناسب ارزیابی کرد.

پی سی پرینتر:

Lexmark MC2640adwe پرینتر لیزری که دارای قابلیت کپی ، اسکن ، پرینت و فکس می باشد، که با عملکرد استثنایی می تواند 100 تصویر را اسکن کند. این دستگاه دارای یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و به یک اسکنر تک پاس می باشد. در این دستگاه صفحه لمسی رنگی 4.3 اینچی e-Task ، رابط کاربری دقیقی مانند پاسخگو و تبلت با قابلیت های چند لمسی ارائه می دهد. رابط کاربری e-Task ، دنیایی از برنامه های راحتی و بهره وری را باز می کند، دکمه پاور جدید پنل جلویی و درگاه یو اس بی با چاپ مستقیم ، علاوه بر مدیریت دستگاه مبتنی بر مرورگر ، کار را آسانتر می کند. MC2640adwe دارای سرعت چاپ 40 برگ رنگی و سیاه و سفید با کیفیت خیلی خوب می باشد، که سرعت چاپ اولین برگ مشکی 8 ثانیه و رنگی 9 ثانیه است.  پرینتر لکسمارک ام سی 2640 ای دی وی ایی از قابلیت فکس با سرعت 3 ثانیه برای هر برگ برخوردار است. این دستگاه میتواند از قابلیت کپی دو طرفه 20 برگ دورو برخوردار است ، که در صرفه جویی کاغذ اهمیت دارد و توانایی کوچک بزرگ کردن تصاویر از 25 تا 400 درصد را دارد. سرعت کپی 20 برگ در دقیقه در حالت کپی دو طرفه و 40 برگ در دقیقه در حالت یک طرفه است. مجهز به تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 100 برگ و اسکن اتوماتیک دورو می باشد، که از نقاط قوت آن است. 

چنانچه به مشاوره قبل از خرید پرینتر لکسمارک MC2640adwe نیاز دارید به سایت ایده برتر که لینک آن در پایین صفحه پیوست گردیده مراجعه نمایید. اگر بعد از مطالعه کارایی و مشخصات پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2640adwe همچنان به جمع بندی نرسیده اید به شماره مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان سایت اماده راهنمایی شما در این زمینه هستند.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-MC2640adwe



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.

اگر به یک چاپ رنگی با کیفیت نیاز دارید می توانید بر روی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی Pro M454dw حساب باز کنید! چاپگر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M454dw به فناوری کاربردی WI-FI نیز مجهز می باشد. قابلیت وای فای به شما این امکان را می دهد در هر کجایی که هستید کنترل پرینتر را دست داشته باشید و به راحتی فرمان چاپ را صادر کنید. چنانچه می خواهید با دیگر ویژگی های مهم این محصول آشنا شوید، با نقد و بررسی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M454dw از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

پرینتر M452nw ساخت شرکت hp یکی از پرینترهای لیزری و رنگی این شرکت محسوب می‌شود که در کانفیگ‌های مختلفی روانه‌ی بازار شده و مدل nw یکی از کامل‌ترین کانفیگ‌ها محسوب می‌شود که به اتصال بی‌سیم WiFi هم مجهز شده است. این پرینتر لیزری که چاپ رنگی هم دارد می‌تواند برای مصارف سنگین خانگی و شخصی یا مصارف سبک تجاری و اداری مورداستفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید پرینترهای لیزری اعم از سیاه‌وسفید و رنگی برای چاپ اسناد متنی طراحی شده‌اند و برای چاپ عکس مناسب نیستند زیرا وضوح چاپی در پرینترهای لیزری در بهترین حالت به 1200 dpi می‌رسد که در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان بسیار کمتر است. درنتیجه می‌توان از این دستگاه برای چاپ محتوای متنی همراه با اشکال گرافیکی مانند بروشور و کاتالوگ‌های تجاری و تبلیغاتی استفاده کرد. دستگاه سرعت چای برابر با 27 برگ در دقیقه دارد که در مقایسه با مدل‌های دیگر رقم متوسطی محسوب می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر کارآمد برای مصارف روزانه

چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M454dw توان انجام حداکثر 50 هزار پرینت در ماه را دارد و برای مصارف اداری و روزمره گزینه قابل اعتنایی است. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر تک کاره لیزری رنگی برای انجام 750 تا 4000 پرینت در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

  • کیفیت و سرعت مناسب در چاپ

رزولوشن پرینتر لیزری HP Pro M454dw برابر با 600 * 600 dpi است که باعث می شود تا کیفیت و میزان خوانایی تصاویر و متون چاپ شده با آن قابل قبول باشد. در این پرینتر تک کاره لیزری از تکنولوژی مخصوص شرکت اچ پی برای بهبود کیفیت رنگ ها و کالیبره کردن آنها بهره برده شده و به همین دلیل می توان بر روی چاپ رنگی بر روی آن حساب باز کرد. به طور کلی پرینتر لیزرری خانگی اچ پی HP Pro M454dw از کیفیت چاپ قابل قبولی برخوردار است.

در زمینه سرعت نیز پرینتر اچ پی مدل HP Pro M454dw کارایی مناسبی دارد. این دستگاه پرینتر لیزری اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 9.5 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 11.1 ثانیه به شما ارائه می دهد و سپس سرعت چاپ آن به 28 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی می رسد. این میزان سرعت برای استفاده های معمولی سرعت قابل قبولی است و به شما در انجام پرینت های روزانه تان کمک زیادی می کند.

  • مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از شبکه های کابلی

اتصال سایر دستگاه ها به پرینتر لیزری رومیزی HP Pro M454dw به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود! این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به آسانی به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... به صورت وایرلس قابل اتصال می باشد. پس اگر فایل های مورد نظرتان جهت چاپ بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، بدون نیاز به انتقال فایل ها به کامپیوتر می توانید آنها را از طریق وای فای به وسیله پرینتر چاپ کنید.

علاوه بر اتصال بی سیم، پرینتر تک کاره اچ پی Pro M454dw از طریق کابل USB نیز قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. ضمن اینکه این پرینتر تحت شبکه با شبکه های کابلی پرسرعت نیز سازگار است و از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود، کاربرد بالایی دارد. اینجا کلیک کنید

اگر در خصوص ویژگی ها و کارایی پرینتر لیزری HP Pro M454dw به نقد و بررسی کوتاه و اجمالی نیاز دارید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید، اما اگر می خواهید به اطلاعات کامل تری اشراف داشته باشید سایت ایده برتر پارسیان، منابع اطلاعاتی کامل و جامعی در خصوص این محصول می باشد. به همین منظور لینک فروش اینترنتی پرینتر تک کاره HP Pro M454dw در دو سایت ذکر شده برای شما پیوست گردیده است. 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.

هولدر گوشی یسیدو C28 دارای ابعاد جمع و جور و کوچک است این هولدر به راحتی بر روی دریچه کولر انواع خودرو ها نصب می شود و قابلیت تحمل وزن گوشی هایی تا ابعاد 6 اینچ را دارد. شرکت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و دینگولند به بررسی و معرفی این محصول پرداخته اند، در ادامه بخش هایی از ان را باهم می خوانیم.

دیجی کالا:

نگهدارنده مگنتی با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع دریچه کولر خودرو (مطابق تصویر) قرار می گیرد و بدون مداخله در دید راننده و آسیب زدن به داشبورد خودرو به راحتی میتوان گوشی را بر روی هولدر قرار داده و برداشت. این هولدر با مگنت بسیار قوی میتواند وزن اکثر گوشی ها تا سایز ۶ اینچ را تحمل کند .برای استفاده باید قطعه فلزی که در بسته محصول وجود دارد را در پشت گوشی نصب نمود( از روی اکثر قابهای نازک نیز مگنت کار میکند).

دینگولند:

  • مناسب برای
    انواع خودرو سواری سبک و سنگین
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد  

ایده برتر پارسیان:

  • با دوام و مستحکم

شرکت یسیدو در ساخت پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل Yesido C28 از پلاستیک و فلز مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل می توان از مقاومت بالای آن در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی اطمینان داشت. همچنین در قسمت های داخلی گیره این هولدر مگنتی موبایل برای ماشین از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام نصب آسیبی به دریچه کولر خودرو وارد نشود.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده موبایل سیلیکونی یسیدو C28 این است که شما می توانید صفحه نگهدارنده آن را به صورت دایره ای (360 درجه کامل) بچرخانید. این ویژگی باعث می شود تا در هر لحظه زاویه دید مناسبی نسبت به نمایشگر گوشی داشته باشید و بتوانید به راحتی هر چه تمام تر با آن در هنگام رانندگی کار کنید. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شما می توانید با مراجعه به لینک فروش اینترنتی پایه نگهدارنده موبایل سیلیکونی یسیدو C28 در سایت ایده برتر پارسیان، ضمن مطالعه اطلاعات محصول از خریدی ارزان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.

پرینتر چهار کاره لکسمارک MB2442adw با ویژگی هایی مانند کیفیت بسیار مطلوب، قابلیت اتصال به موبایل و یا تبلت و سازگاری با شبکه کابلی در بین کاربران خود به محبوبیت رسیده است. با توجه به ویژگی های مطرح شده، این پرینتر به خوبی پاسخگوی نیاز ادارات و شرکت ها می باشد. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع از پرینتر لکسمارک MB2442adwe ارائه دهیم در ادامه ویژگی های محصول را در سایت ایده برتر پارسیان و پی سی پرینتر شرح می دهیم.

پی سی پرینتر:

رینتر Lexmark MB2442adwe از محصولات چهار کاره کمپانی آمریکایی لکسمارک می باشد که با تکنولوژی چاپ لیزری سیاه و سفید اسناد و تصاویر شما را به چاپ می رساند. اما یکی از ویژگی هایی که مشتریان هنگام خرید پرینتر مورد بررسی قرار می دهند سرعت چاپ دستگاه می باشد که این چاپگر لیزری از سرعت چاپ 42 برگ در دقیقه بهره می برد که برای مصارف متوسط توصیه می شود.
از دیگر آپشنهای این محصول می توان به چندمنظوره بودن آن اشاره کرد که با توانایی بی نظیر علاوه بر چاپ کاربردهایی نظیر کپی، فکس و اسکن را برای کاربران خود ارائه می دهد یکی، سرعت کپی Lexmark MB2442adwe همانند سرعت چاپ آن حدود 42 صفحه تک رو و 21 صفحه دو رو می باشد در ضمن این چاپگر سیاه و سفید لکسمارک دارای چاپ دو روی اتوماتیک می باشد. سرعت اسکن ام بی 2442 حدود 45 صفحه سیاه و سفید و 22 صفحه رنگی می باشد. برای دستگاه شبکه بی سیم Wifi نصب شده و این امکان را به کاربر می دهد که از فاصله دور یا اتاق دیگر بدون هیچ گونه اتصال سیمی اقدام به چاپ کند.
کار ماهانه محصول 1.000 تا 10.000 برگ می باشد و ظرفیت کارتریج ارائه شده همراه آن حدود 2.500 برگ می باشد. از دیگر مشخصات فنی این محصول حافظه 1024 مگابایتی و پردازنده دو هسته ای 1000 مگاهرتزی آن می باشد که این امکان را به کاربر می دهد که چندین صفحه را در حافظه دستگاه ذخیره کند و در مواقع نیاز آنها را به چاپ برساند. ظرفیت کاست های ورودی و خروجی دستگاه به ترتیب 250 و 150 برگ می باشد و دارای ADF خودکار به ظرفیت 50 برگ می باشد. شما می توانید چاپگر Lexmark MB2442adwe را با قیمت مناسب از پی سی پرینتر نمایندگی لکسمارک با قیمت مناسب خریداری کنید اما اگر به فکر خرید محصولی غیر از این می باشید من HP m452nw محصولی از اچ پی را به شما معرفی می کنم که از توان و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز دستگاه پرینتر لیزری اداری MB2442adwe به کار شما خواهد آمد! این پرینتر دارای یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ است و قادر به انجام اسکن سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600 * 600 dpi می باشد. این اسکنر دارای سرعت اسکن سیاه و سفید 45 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 20 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است. همچنین سرعت اسکن رنگی اسکنر به کار رفته در چاپگر لکسمارک MB2442adwe در حالت یک رو برابر با 22 تصویر در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 10.5 تصویر در دقیقه می باشد.

با استفاده از اسکنر موجود در پرینتر چند کاره لکسمارک مدل Lexmark MB2442adwe می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، سرور FTP یا فلش مموری USB ارسال نمایید.

  • قابلیت اتصال به موبایل و تبلت از طریق وای فای

از جمله مشخصات کاربردی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MB2442adwe  باید به مجهز بودن آن به وای فای داخلی اشاره کرد. به این ترتیب به آسانی می توانید موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر خود را به صورت بی سیم به این پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را چاپ کنید. این ویژگی نقش مهمی در سریع تر و راحت تر انجام شدن پرینت ها دارد که به افزایش بازده کاری کارمندان منجر می شود. ادامه مطلب:

پرینتر های لیزری با توجه به ویژگی های مختلف مانند سرعت، کیفیت و قابلیت های متعدد آن قیمت گذاری می شوند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایده برتر  پارسیان می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب ثبت سفارش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca Universal Car Mount امکان دسترسی آسان به گوشی موبایل را درحین رانندگی فراهم میکند، علاوه بر این شما می توانید از شارژر متصل به این هولدر برای شارژ تلفن همراه تان نیز استفاده کنید در واقع این محصول قابلیت (شارژ و هولدر) را به صورت یکجا دارد. ما از سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا ویژگی های این هولدر Universal Car Mount را گرد آوری کردیم برای آشنایی بیشتر با این پایه نگهدارنده همراه ما باشید.

دیجی کالا:

پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی «جنکا» مدل «Universal Car» علاوه‌بر اینکه امکان نگهداری گوشی موبایل را در خودرو فراهم می‌کند، از شارژر فندکی هم برخوردار است. این پایه‌ی نگه‌دارنده از پلاستیک ABS و پلی‌کربنات ساخته شده است و در قسمت‌هایی که با گوشی موبایل در تماس است، شیارهایی تقریبا نرم دارد که علاوه‌بر اینکه روی سطح گوشی موبایل خط‌وخش ایجاد نمی‌کند، از لغزش آن هم جلوگیری می‌کند. طول میله‌ی رابط آن حدود 9.5 سانتی‌متر است که شارژر فندکی را به پایه وصل می‌کند. با این پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی جنکا می‌توانید گوشی موبایل خود را تا 360 درجه بچرخانید. بهتر است بدانید این پایه برای گوشی‌های موبایلی مناسب است که عرض 44 تا 90 میلی‌متر و طول 113 تا 168 میلی‌متر دارند. شارژر فندکی متصل به آن دارای دو درگاه خروجی USB است که شدت‌جریان خروجی آن‌ها درمجموع 2.1 آمپر است؛ بنابراین می‌توانید دو گوشی موبایل را با یکدیگر شارژ کنید یا یک تبلت را برای شارژ به آن وصل کنید؛ علاوه‌براین یک سوکت 12ولتی هم به شارژر وصل است که باوجودآن، امکان اتصال یک شارژر فندکی دیگر هم به آن وجود دارد.

ایده برتر پاسیان:

شارژر فندکی به کار رفته در نگهدارنده گوشی جنکا Universal Car Mount دارای دو پورت USB است و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را به شما می دهد. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی در مجموع برابر با 2.1 آمپر است و سرعت شارژدهی مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. نکته قابل توجه درباره این شارژر فندکی این است که بر روی آن یک سوکت 12 ولتی نیز تعبیه شده که می توان از آن برای اتصال یک شارژر فندکی دیگر یا فندک خودرو استفاده کرد.

همراه با هولدر موبایل جنکا Universal Car Mount یک کابل MicroUSB نیز ارائه شده که از آن برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB می توان بهره برد. ضمن اینکه شارژر فندکی به کار رفته در این پایه نگهدارنده گوشی موبایل برای ماشین از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد نیز کاربرد دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی جنکا Universal Car Mount می توان آن را یک محصول کارآمد و چند منظوره دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی مزایای بی شماری دارد از جمله می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. برای خرید هولدر گوشی موبایل جنکا Universal Car Mountr می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید و ضمن خریدی ارزان محصول را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

اگر شما نیز به دنبال خرید شارژر همراه کارآمد برای استفاده روزمره خود هستید، پاور بانک 10000 میلی آمپر هویت HV-PB013X را مد نظر داشته باشید. این پاور بانک با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه به خوبی پاسخوگی نیاز شماست. ما نقد و بررسی این محصول را از دو سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح می دهیم. 

دیجی کالا:

شارژر همراه مدل PB-013X دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دو پورت خروجی یک و دو آمپری می باشد که به صورت همزمان قابل استفاده اند. بدنه این محصول بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. جنس بدنه این پاوربانک برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه و خط و خش آلومینیومی می باشد. در کنار دو پورت خروجی و پورت ورودی دستگاه، نشانگر LED نیز جهت اطلاع از میزان شارژ دستگاه وجود دارد. همچنین هویت پاوربانک PB013X را مجهز به ویژگی شارژ سریع کرده است و چنانچه دستگاه شما از این ویژگی برخوردار باشد، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی گجت خود را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو درگاه ورودی MicroUSB و لایتنینگ جهت شارژ پاوربانک

برای شارژ باتری پاور بانک دو پورت هویت HV-PB013X باید از پورت های MicroUSB و لایتنینگ تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید. مجهز بودن به پورت لایتنینگ یکی از مزیت های این پاوربانک است که امکان اتصال کابل لایتنینگ به آن را برای شما فراهم می آورد. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک هویت HV-PB013X برابر با 2.0 آمپر می باشد که سرعت قابل قبولی را در هنگام شارژ کردن باتری پاوربانک برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده در قسمت بالای پورت های ورودی شارژر همراه هویت HV-PB013X از میزان شارژ تقریبی آن مطلع شوید.

پاور بانک هویت Havit HV-PB013X با ظرفیت 10000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند بدنه آلومینیومی و کیفیت ساخت مطلوب، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف و سرعت مناسب در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) به خوبی از عهده شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر شما بر می آید. پس اگر به دنبال پاوربانکی برای استفاده های روزمره و عادی هستید، پاوربانک هویت HV-PB013X را مد نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در بررسی صورت گرفته توسط اینجانب شرکت ایده برتر در مقایسه با شرکت دیجی کالا از نقد و بررسی کاملی برخوردار بوده است چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول دارید به لینک فروش اینترنتی پاور بانک هویت Havit HV-PB013X مراجعه نمایید. همچنین این پاور بانک با قیمت مناسب تری در سایت ایده برتر موجود است که می توانید برای خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

پاوربانک کلومن Koluman KP-150 از جمله پاور بانک های سبک وزنی است که شما به راحتی می توانید در تمام روز با خود همراه داشته باشید در صورت لزوم، انواع دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید. این پاور بانک در رنگ های مختلف متناسب با سلیقه شما در بازار موجود می باشد در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با پاور بانک 8000 میلی آمپر کلومن KP-150 که توسط سایت های ایده برتر، نشت آپ و دیجی کالا بررسی شده اند همراه باشید.

نشت آپ:

طراحی و ساخت

شارژر همراه کلومن مدل kp – 150 طراحی مستطیلی دارد و با ضخامت یک سانتی‌متری و وزن 100 گرمی دستگاه نسبتا باریک و سبکی محسوب می‌شود که به راحتی در جیب یا کیف جا می گیرد و به آسانی قابل حمل است. بدنه این محصول پلاستیکی است و در سه رنگ آبی فیروزه ای ،صورتی و مشکی عرضه شده است. این شارژر یک درگاه خروجی با کابل  microUSB متصل به دستگاه و یک پورت usb خروجی دارد و با یک ورودی microUSb شارژ می شود و همچنین دارای یک نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باقی مانده است.

ویژگی ها

شارژر همراه کلومن مدل kp – 150 با محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت در بازار عرضه شده است که نسخه موجود در نشت آپ دارای ظرفیت 8000(mAh) است . ولتاژ ورودی و خروجی آن  5v  با شدت جریان 5A است. Kp – 150  سازگار با انواع سیستم عامل‌های ios  و اندرویدی ،دستگاه‌های پخش موسیقی ، دوربین‌های ورزشی و انواع تبلت‌ها است. وجود قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ،  شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه ، نگرانی درباره آسیب‌های احتمالی در هنگام شارژ را برطرف می‌کند و کاربران می توانند با خیال راحت از امکان شارژ باتری خود در هر لحظه و هر جایی لذت ببرند. کلومن برای رفع نیاز به حمل کابل شارژ جدا یک کابل micoUSB در این شارژر تعبیه کرده است.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    10*50*70 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    سبک|100 تا 200 گرم
  • وزن
    100 گرم
  • محدوده ظرفیت
    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    7200 میلی‌آمپر ساعت 

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو پورت خروجی با شدت جریان مطلوب

بر روی بدنه پاور بانک 8000 میلی آمپر کلومن KP-150 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که امکان شارژ دو دستگاه را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد. این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپر و 2.1 آمپر هستند و سرعتی مطلوب (به خصوص در شارژ گوشی) را به ارمغان می آورند. همچنین پاور بانک دو پورت کلومن KP-150 از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، تخلیه باتری، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و شارژ بیش از حد محافظت می کند. بنابراین بدون نگرانی بابت افت طول عمر باتری یا آسیب دیدن گوشی و دیگر دستگاه هایتان در حین شارژ شدن، می توانید آنها را به پاوربانک گوشی موبایل کلومن KP-150 متصل کنید.

شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

شارژر همراه کلومن KP-150 دارای یک پورت MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مطلوبی در شارژ شدن باتری پاور بانک را ارائه می دهد. از این جهت دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ باتری پاور بانک ندارید و می توانید کارهای روزمره خود را با سرعت بالاتری به پیش ببرید. برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاور بانک، باید از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه آن کمک بگیرید.

همراه با پاور بانک تبلت کلومن 8000 میلی آمپر مدل KP-150 یک کابل USB Type-C نیز ارائه می شود که در زیر درب کشویی آن جایگذاری می شود. این نوع طراحی سبب شده تا نیازی به حمل جداگانه کابل شارژ نداشته باشید. پس اگر گوشی یا تبلت شما دارای پورت USB Type-C است، این پاوربانک گزینه بسیار ایده آلی برایتان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید.

شما نیز می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات بیشتر، تجربیات خود را از پاور بانک کلومن Koluman KP-150 با ظرفیت 8000 میلی آمپر در قسمت نظرات سایت به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

شرکت کلومن یکی برند های مطرح در خصوص تولید انواع لوازم جانبی محصولات دیجیتال به شمار می آید. پاور بانک کلومن KP-135 یکی از محصولات خوش ساخت و بادوام این کمپانی بزرگ است. برای آشنایی با مشخصات و کارایی های این محصول با نقد و بررسی دو سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

در حالی که خیلی از کمپانی‌ها، در تولید پاور بانک از باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کنند، کلومن با خوش‌فکریِ تمام در ساخت این محصول از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده است. باتری‌های پلیمری نسبت به انواع یونی، وزن کمتری دارند و به دلیل اتلاف انرژی کمتر، طول عمر بیشتر و کارایی بهتری هم خواهند داشت. ضمن این که باتری‌های پلیمری طیف گسترده‌تری از دمای بسیار پایین تا دمای بسیار بالا را پوشش می‌دهند. و این در حالی است که باتری‌های لیتیوم یونی در بهترین حالت در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوبی خواهند داشت. استفاده از باتری پلیمری باعث عملکرد قوی، ماندگار و مطمئن‌تر این دستگاه شده است.

پاور بانک مدل KP-135 دو درگاه خروجی با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر و شدت جریان خروجی 1.0 و 2.1 آمپر دارد. ظرفیت اسمی این محصول 10 هزار میلی آمپر ساعت است و از 5 تا 10 هزار میلی آمپر هم ظرفیت واقعی دارد. و این یعنی با یک پاوربانک قدرتمند و قوی روبه‌رو هستید که می‌توانید برای شارژ انواع دستگاه‌های الکترونیکی خود، به آن اعتماد کنید. این پاوربانک با انواع گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون، تبلت، دستگاه‌های موزیک پلیر و دوربین سازگاری دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو پورت خروجی با سرعت شارژدهی مطلوب

از آنجا که پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-135 دارای دو پورت خروجی است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. ضمن اینکه شارژر همراه کلومن KP-135 از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک کلومن KP-135 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

پاور بانک کلومن Koluman KP-135 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB

بر روی بدنه پاوربانک بی سیم کلومن KP-135 دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن به پورت لایتنینگ یکی از مزیت های این پاور بانک است که امکان شارژ باتری پاور بانک از طریق کابل لایتنینگ را برای شما فراهم می آورد. در حالت کلی شدت جریان ورودی شارژر همراه کلومن KP-135 برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژ شدن باتری پاوربانک را برای شما به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید. با شماره سایت ایده برتر تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

امروزه تهیه اسکن و بایگانی از اسناد یک امر مهم و ضروری تلقی می شود به همین منظور شرکت های نام اشنای زیادی انواع اسکنر را تولید و روانه بازار کرده اند. اسکنر اچ پی 7500 یک اسکنر با کیفیت و بادوام است که برای استفاده در ادارات و شرکت ها با حجم کاری کم مناسب می باشد. در ادامه به دیگر ویژگی های این محصول در سایت های ایده برتر، دیجی کالا و پرینترکاران خواهیم پرداخت.

پرینترکاران:

 اسکنر مدل HP Scanjet Pro 7500

اسکنر بایگانی اچ پی 7500

اسکنر رنگی به صورت دورو

دقت اسکن : 1200

سرعت اسکن رنگی : 50 برگ در دقیقه و 100 صفحه در دقیقه

حداکثر اسکن روزانه : 3000 صفحه ADF و 100 برگ مسطح

پورت ارتباطی : USB2.0 , USB 3.0 SuperSpeed

ورودی کاغذ در قسمت فیدر : 200 برگ

قابلیت اسکن مسطح و فیدر به صورت پشت و رو

ایده برتر پارسیان:

  • یک اسکنر کارآمد برای بایگانی اسناد

از اسکنر اچ پی مدل HP Scanjet Enterprise Flow 7500 می توان برای انجام 3000 اسکن در روز استفاده کرد. از این جهت این دستگاه اسکنر یک انتخاب ایده آل برای استفاده در حجم کاری معمولی و متوسط به حساب می آید. به طور کلی اسکنر HP Flow 7500 برای استفاده در ادارات و سازمان هایی که نیاز به بایگانی اسناد دارند، انتخاب بسیار مناسبی است.

از جمله قابلیت های اسکنر اداری اچ پی HP Flow 7500 می توان به امکان تهیه اسکن از اسناد به صورت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اشاره کرد. سرعت اسکن این دستگاه در هر دو حالت اسکن سیاه و سفید و رنگی برابر با 50 برگ در دقیقه است که سرعت قابل توجهی به نظر می رسد. همچنین اسکنر اچ پی HP Flow 7500 دارای رزولوشن حداکثر 600 dpi می باشد و علاوه بر سرعت، کیفیت مناسبی در اسکن را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

  • قابلیت اسکن اسناد در سایز A4

شما می توانید اسنادی در اندازه حداکثر 216 * 356 میلی متر را با اسکنر HP Enterprise Flow 7500 اسکن کنید. بنابراین مشکلی در تهیه اسکن از برگه های سایز A4 نخواهید داشت. ضمن اینکه این اسکنر اداری دارای حالت «اسکن از اسناد دارای طول بلند» نیز هست که در این حالت کاغذ ورودی به آن می تواند دارای ابعاد 216 * 864 میلی متر باشد. لازم به ذکر است که اسکنر اچ پی 7500 علاوه بر اسکن کاغذهای معمولی، قادر به اسکن عکس (چاپ شده بر روی کاغذهای مخصوص عکس) و کاغذهای جوهری (inkjet) نیز هست. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیجی کالا:

سایر قابلیت ها

ورودی اسکن
(Paper (plain, inkjet, photo
قابلیت اسکن دو رو
بله
اسکن نگاتیو
خیر
قابلیت تشخیص متن OCR
بله
توصیحات OCR
I.R.I.S Readiris Pro OCR
اسکن روزانه پبشنهاد شده
۳۰۰۰برگ 
                            
 چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسکنر حرفه ای اسناد اچ پی HP Flow 7500 دارید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. لینک فروش اینترنتی این محصول در بالای صفحه پیوست گردیده است.                  


:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

هندزفری های موجود در بازار از نظر قابلیت اتصال به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم بندی می شوند که از نظر ویژگی ها و کاربرد باهم متفاوت هستند. هندزفری بلوتوثی ریمکس Remax RB-T9 از دسته هندزفری هایی است که از طریق اتصال بلوتوثی به انواع دستگاه های دیجیتال متصل می شود در این صورت به راحتی در عین رانندگی و یا انجام کارهای روزانه بدون درست گرفت گوشی به مکالمه بپردازید و یا اهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید. با ما برای بررسی این محصول از سایت های دیجی کالا و ایده برتر همراه شوید.

دیجی کالا:

هدست بلوتوث «ریمکس» مدل «T9» علاوه بر مکالمه، از قابلیت پخش موسیقی هم پشتیبانی میکند؛ بنابراین شما میتوانید با کمک آن موسیقی مورد علاقهتان را هم گوش دهید. این محصول تنها 8 گرم وزن دارد و زمانی که آن را روی گوشتان قرار میدهید هیچ احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. باتری بهکار رفته در آن 100 میلیآمپر ساعت ظرفیت دارد. ظرفیت این باتری به صورتی است که با یک مرتبه شارژ کردن امکان 6 ساعت مکالمهی مداوم برای شما وجود دارد. همچنین این باتری در حالت پخش موسیقی 5 ساعت دوام داشته و در حالت استندبای تا 180 ساعت هدست را روشن نگه میدارد. شما میتوانید وضعیت باتری در این محصول را با استفاده از نشانگر LED روی هدست بررسی کنید تا در مواقع لازم آن را شارژ کنید. برای شارژ باتری آن کافی است هدست را با استفاده از یک کابل USB به یک دستگاه مجهز به درگاه USB مانند لپتاپ و کامپیوتر یا یکی از انواع شارژرهای دیواری، فندکی، پاور بانک و دیگر شارژرهای از این قبیل متصل کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت اتصال بلوتوثی هم زمان به دو دستگاه

از هندزفری بی سیم ریمکس RB-T9 می توان در ارتباط با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS به آسانی استفاده کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی به آن متصل شوید. بر روی بدنه هندزفری ریمکس RB-T9 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در صورت موفقیت آمیز بودن اتصال، به رنگ آبی درآمده و شما را از این موضوع مطلع می کند. توجه داشته باشید که در این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی های دارای نسخه بلوتوث سازگار با آن، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شوید. لازم به ذکر است که هندزفری بی سیم بلوتوثی ریمکس RB-T9 قابلیت اتصال بلوتوثی هم زمان به دو دستگاه مختلف را نیز دارد.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T9 برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

  • از صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه بهره مند شوید!

صدای ارائه شده توسط هندزفری تو گوشی بیسیم ریمکس RB-T9 دارای کیفیت HD است و از این جهت در هنگام مکالمه می توانید از صدایی واضح بهره مند شوید. این هندزفری توانایی پخش موسیقی را نیز دارد و اگر به شنیدن موسیقی در حین انجام دادن کارهای روزانه تان عادت دارید، می توانید بر روی آن حساب باز کنید. به همین منظور بر روی بدنه هندزفری Remax RB-T9 دکمه هایی به منظور تنظیم میزان صدا و مدیریت تماس نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به دسترسی به گوشی، صدای مکالمه یا موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید یا تماس های دریافتی خود را مدیریت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی منابع خوبی در خصوص ویژگی های انواع هندزفری می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان از نقد و بررسی هندزفری بی سیم ریمکس RB-T9 بهره مند شوید به همین منظور لینک محصول برای شما پیوست شده است.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

گوش دادن به موسیقی دلخواه تان در انجام کارهای روزمره می تواند لذت بخش باشد به خصوص که شما از یک هندزفری با کیفیت داری بیس و قدرت مناسب استفاده کنید. هندزفری بلوتوثی انکر A3701 از جمله هندزفری های موجود در بازار است که محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. در این مطلب به طور کلی شما را با هندزفری بی سیم انکر A3701 آشنا خواهیم کرد به همین منظور با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

 مشخصات هندزفری بی سیم بلوتوث انکر مدل A3701

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.1
  • NFC
    ندارد         

ایده برتر پارسیان:

  • تصال پایدار و با کیفیت از طریق بلوتوث

در هندزفری بی سیم انکر A3701 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به راحتی می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور فقط کافیست تا هندزفری را روشن کنید و سپس از لیست جستجوی بلوتوث گوشی خود به آن متصل شوید. هندزفری تو گوشی بیسیم انکر A3701 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا روبرو نمی شوید. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است. بنابراین فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن باید کمتر از این مقدار باشد تا اتصال بلوتوثی میان آنها برقرار شود.

  • ارائه صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه

هندزفری بلوتوث شارژی انکر A3701 دارای قطر درایور 10 میلی متر و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و قادر به پخش تمام صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. صدای ارائه شده توسط این هندزفری دارای بیس و قدرت بسیار مناسبی است و یک مکالمه با کیفیت را برایتان رقم خواهد زد. همچنین هندزفری انکر A3701 در هنگام پخش موسیقی نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

چنانچه قصد خرید هندزفری بلوتوثی انکر مدل Anker A3701 را دارید، در نظر داشته باشید که دیدگاه کاربران که از این محصول استفاده کرده اند می تواند در انتخاب هندزفری مورد نظر به شما کمک شایانی کند به همین منظور با مراجعه به سایت دیجی کالا از نظرات کاربران بهره مند شوید.                                                                                                                                     



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

یکی از مهمترین وِیژگی های شارژر فندکی ماشین شیائومی CCZ05ZM مجهز بودن آن به فناوری فست شارژ می باشد. این قابلیت در قیمت نهایی یک شارژ فندکی نیز تاثیر گذار است. لازم است بگویم در این مطلب می خواهیم این محصول را از نظر قیمت در سایت های ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ با هم  مقایسه کنیم به همین منظور قبل از این مقایسه ابتدا نیاز داریم که ویژگی های این محصول را از دیدگاه این دو سایت مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

شیائومی شاپ:

شارژر فندکی مدل CC05ZM شیائومی دارای شارژ سریع 18 وات است و با برخورداری از دو پورت یو اس بی 5V 2.4A، امکان شارژ سریع 2 دستگاه را به طور همزمان فراهم می‌کند. این شارژر می‌تواند سریعترین شارژ ممکن را تا 2.4 آمپر با استفاده از یک پورت فراهم کند، که باعث افزایش کارایی و کاهش زمان شارژ می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین سرعت در شارژ را تجربه کنید!

شاید بتوان مهم ترین ویژگی شارژر فندکی شیائومی مدل CCZ05ZM را پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) دانست که بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. شدت جریان خروجی این شارژر برابر با 2.4 آمپر و توان آن برابر با 18 وات است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که با استفاده از شارژر فندکی فست شارژ شیائومی CCZ05ZM دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید داشت. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما نیز باید با این فناوری سازگار باشند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شوند.

  • قابل استفاده برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین شیائومی CCZ05ZM در درگاه فندک خودرو نصب می شود و جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. از این جهت می توان از آن برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست استفاده کرد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی گوشی شیائومی CCZ05ZM دارای دو پورت خروجی است و قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان را داراست.

شما می توانید از شارژر فندکی خودرو شیائومی CCZ05ZM با استفاده از یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ محصولات اپل (آیفون، آیپد و آیپاد) بهره ببرید. از این جهت می توان شارژر فندکی شیائومی CCZ05ZM را محصولی با کارایی بالا دانست.

در پایان قابل ذکر است که شارژر فندکی دو پورت شیائومی CCZ05ZM از نظر قیمت در سایت های ایده بپارسیان و شیائومی مورد بررسی قرار گرفت و چانچه شما قصد خرید شارژر فندکی شیائومی CCZ05ZM را دارید می توانید این محصول را با قیمت مناسب از سایت ایده برتر خریداری کنید به همین منظور لینک فروش اینترنتی محصول برای شما پیوست گردیده است.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-Xiaomi-CCZ05ZM



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

شرایطی را تصور کنید که در ماشین مشغول انجام یک تراکنش مالی هستید و ناگهان با مشکل تمام شدن یک باره باتری موبایل تان مواجه می شوید در این شرایط دسترسی به پریز برق برای شما امکان پذیر نیست. اما آیا می دانید که شما می توانید از برق تولیدی ماشین خود برای شارژ موبایل تان استفاده نمایید؟ به همین منظور خرید شارژ فندکی با کیفیت Highway Max را مد نظر داشته باشید. ما ویژگی های این محصول را از نگاه سایت های ایده برتر و دیجی کالا برای شما شرح می دهیم.

دیجی کالا:

در شارژر فندکی «جاست موبایل» دو درگاه خروجی USB 2.0 وجود دارد که برای اتصال و شارژ دو دستگاه متفاوت به طور همزمان مناسب خواهد بود. این شارژر فندکی به همراه یک عدد کابل لایتنینگ عرضه می‌شود که شکل فنری دارد. شما می‌توانید با استفاده از این شارژر باتری دو گجت هوشمند متفاوت خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق، داخل خودرو شارژ کنید. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت استو بنابراین کافی است شارژر را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو وصل کنید. همچنین جریان خروجی در هر یک از درگاه‌های خروجی آن به طور جداگانه 2.4 آمپر شدت دارد. به همین خاطر شما می‌توانید با استفاده از یک کابل USB انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، آیپد، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل را به شارژرتان متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن‌ها شارژ شود.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای بدنه ای فلزی با کیفیت ساخت بالا

بدنه شارژر فندکی ماشین جاست موبایل Highway Max از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. به طوری که آسیب هایی مانند خط و خش، فشار بیش از حد، رها شدن از دست و برخورد با زمین و وارد آمدن ضربات ناگهانی به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند. بنابراین در صورت استفاده صحیح، شارژر فندکی جاست موبایل Highway Max برای ماه ها و حتی سال ها در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه این است که شارژر فندکی خودرو جاست موبایل Highway Max در ابعاد 29 * 29 * 68 میلی متر و وزن 30 گرم عرضه شده و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. بر روی بدنه این شارژر فندکی گوشی موبایل یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که با اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین، با رنگ سبز روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند.

  • سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شارژر فندکی جاست موبایل Highway Max دارای دو پورت USB است که شدت جریان خروجی هر یک از آنها برابر با 2.4 آمپر می باشد. بنابراین شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این شارژر فندکی متصل کرده و از شدت جریان خروجی 4.8 آمپر در مجموع بهره مند شوید. با توجه به این میزان شدت جریان می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب شارژر فندکی دو پورت جاست موبایل Highway Max (به خصوص در هنگام شارژ گوشی) اطمینان کامل داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در پایان برای خرید شارژر فندکی گوشی جاست موبایل Highway Max  همراه با خدمات کامل به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

برای خرید یک ویدئو پروژکتور با کیفیت به چه مواردی باید توجه کنیم؟ شما در یک جلسه اداری و یا همایش برای انتقال مفاهیم و مطالب به مخاطب خود نیازمند یک ویدئو پروژکتور با وضوح و شدت روشنایی مطلوب هستید. دیتا پروژکتور PT-VW540 یکی از پروژکتورهای شرکت نام اشنای پاناسونیک است که برای کلاس های اموزشی و جلسات اداری مناسب می باشد. در ادامه به معرفی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان، پروژکتور برتر و آی پروژکتور می پردازیم.

پروژکتور برتر:

روشنایی فوق العاده
این پروژکتور دارای قدرت روشنایی 5500 لومن است که یک روشنایی فوق العاده است. بنابراین شما مجبور نیستید همیشه هنگام روشن کردن پروژکتور، لامپ ها را خاموش کنید و می توانید برای داشتن یک تصویر بزرگتر پروژکتور را عقبتر ببرید و همچنانیک تصویر واضح و روشن بر روی پرده داشته باشید.به این ترتیب نیازی به تاریک بودن محیط نبوده و می توان با حفظ وضوح نصویر ارائه شده، با لامپ های روشن در اتاق های نشست کوچک و یا کلاس های درس مدارس،امکان بحث و گفتگو، همفکری و یادداشت برداری را فراهم کرد.

روشنایی فوق العاده
این پروژکتور دارای قدرت روشنایی 5500 لومن است که یک روشنایی فوق العاده است. بنابراین شما مجبور نیستید همیشه هنگام روشن کردن پروژکتور، لامپ ها را خاموش کنید و می توانید برای داشتن یک تصویر بزرگتر پروژکتور را عقبتر ببرید و همچنانیک تصویر واضح و روشن بر روی پرده داشته باشید.به این ترتیب نیازی به تاریک بودن محیط نبوده و می توان با حفظ وضوح نصویر ارائه شده، با لامپ های روشن در اتاق های نشست کوچک و یا کلاس های درس مدارس،امکان بحث و گفتگو، همفکری و یادداشت برداری را فراهم کرد.

آی پروژکتور:

 مشخصات ویدئو پروژکتور مدل Panasonic PT-VW540:
ابعاد
332*125*398 میلی متر
وزن
4.8 کیلوگرم
نوع کاربری
خانگی
گارانتی
ارتباط تصویر
مشخصات فنی
تکنولوژی ساخت
3LCD
شدت روشنایی / Brightness
5500 انسی لومن                 
 
  ایده برتر پارسیان:
  • رزولوشن WXGA، تصاویری با کیفیت

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VW540 دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای WXGA جای دارد. بنابراین می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. همچنین این ویدئو پروژکتور آموزشی از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و رنگ ها را به شکلی طبیعی و زنده ارائه می دهد. در مجموع می توان کیفیت تصاویر ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW540 را برای مصارف اداری و آموزشی کاملاً مناسب دانست.

  • شدت روشنایی عالی، تصاویری شفاف و درخشان

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور به آن دقت کنید، شدت روشنایی آن است. هرچه این میزان بیشتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور شفاف تر خواهند بود. دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW540 دارای شدت روشنایی عالی 5500 لومنی است و تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از این دستگاه ویدیو پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُرنور استفاده کنید. این میزان روشنایی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW540 نیز مؤثر بوده است.ادامه مطلب:

چنانچه برای خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW540 نیاز به مشاوره بیشتر دارید توصیه می کنیم به سایت ایده برتر سربزنید و سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

از پارامتر های مهم در انتخاب و خرید یک پرینتر توجه به کیفیت و سرعت آن است. شرایطی را تصور کنید که برای ارائه یک گزارش از یک پرینتر بی کیفیت استفاده نمایید در این صورت قطعا شما با مشکل مواجه خواهید شد. به همین منظور خرید یک پرینتر کارآمد و با کیفیت امری ضروری است. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک MB2546adwe از جمله پرینتر هایی است که با سرعت و وضوح چاپی بالا توانسته محبوبیت زیادی در بین کارابران داشته باشد. ما در این مطلب راهنمای خرید پرینتر لیزری لکسمارک را ارائه می دهیم به همین منظور برای بررسی این محصول از سایت پی سی پرینتر و ایده برتر پارسیان استفاده کرده ایم پس این مطلب را مطالعه نمایید.

پی سی پرینتر:

پرینترهای لکسمارک از نظر سرعت با یک دستگاه کپی برابری می کنند به همین خاطر امروزه در بازار جهانی از محبوبیت خاصی برخورادار می باشند اگر قصد خرید پرینتر را دارید من برندی از لکسمارک را به شما پیشنهاد می کنم. یکی از این نمونه ها Lexmark MB2546adwe می باشد که با تکنولوژی چاپ لیزری و تک رنگ سیاه و سفید اسناد و تصاویر شما را با سرعت 46 برگ در دقیقه به چاپ می رساند، این چاپگر چهار کاره از قابلیت چاپ دورو و تکنولوژی چاپ بی سیم بهره می برد که با این قابلیت در زمان و هزینه بسیار به صرفه و مفید می باشد.

https://pcprinter.ir/product/lexmark-mb2546adwe/

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ تصاویر و متون سیاه و سفید با کیفیتی بسیار مناسب

با استفاده از چاپگر اداری لکسمارک MB2546adwe خیالتان بابت وضوح و میزان خوانایی تصاویر و متون چاپ شده راحت خواهد بود. این پرینتر با دو رزولوشن 600 * 600 dpi و 1200 * 1200 dpi (با کیفیت چاپ تصاویر 1200 و 2400) فایل های مورد نظر شما را چاپ می کند و کیفیتی بسیار مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق وای فای

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک 2546adwe مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که اتصال آسان آن به دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را به صورت بی سیم فراهم می آورد. پس اگر فایل های مورد نظرتان بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر جهت چاپ ندارید و به آسانی می توانید آنها را به صورت مستقیم چاپ کنید.

  • از اسناد خود به صورت رنگی اسکن تهیه کنید

در پرینتر چند کاره لکسمارک MB2546adwe یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ به کار رفته است. از طریق این اسکنر می توانید از اسناد خود به صورت سیاه و سفید (با رزولوشن 1200 * 600 ppi) و رنگی (با رزولوشن 600 * 600 ppi) اسکن تهیه کنید و فایل های خروجی را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اسکنر موجود در دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک MB2546adwe دارای سرعت اسکن سیاه و سفید 45 تصویر در دقیقه و اسکن رنگی 22 تصویر در دقیقه در حالت یک رو است. همچنین این اسکنر قادر به انجام اسکن 20 تصویر در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 10.5 تصویر در دقیقه به صورت رنگی در حالت اسکن دو رو می باشد و از این جهت کارایی بالایی در تهیه اسکن از اسناد مورد نظر شما دارد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-MB2546adwe

از دیگر قابلیت های پرینتر وایرلس لیزری لکسمارک MB2546adwe در هنگام اسکن می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فولدر موجود در شبکه، سرور FTP، اکانت ایمیل و فلش مموری USB اشاره کرد.

در انتها لازم دیدم به این نکته اشاره کنم که بیشتر پرینتر های شرکت اچ پی در سایت ایده برتر پارسیان و پی سی کالا موجود است شما می توانید با مراجعه به این سایت از مزایای خریدی مقرون به صرفه و راحت بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.

دسترسی به گوشی موبایل در حین رانندگی با خرید پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C30 امکان پذیر است! پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل Yesido C30 از نوع پایه نگهدارنده موبایل دریچه ای است و بر روی انواع دریچه کولر ماشین نصب می شود به راحتی می توانید به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید یا از اعلان شبکه اجتماعی مطلع شوید. ما از سایت دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و مستر کالا به بررسی این محصول پرداخته ایم.

مسترکالا:

در ها یکی از ضروری ترین ابزار های موجود برای فضای داخل اتومبیل ها می باشند.با استفاده از این محصول بسیاری از خطر های هنگام رانندگی کاهش می یابد.هولدر Yesido C22 قادر است گوشی های 4 تا 5.5  اینچی را به خوبی بین بازو های خود نگه دارد.زمانی که گوشی خود را داخل این هولدر قرار می دهید قسمت پایه نگه دارنده آن به پایین فشار داده می شود و بصورت خودکار دو بازوی اطراف به داخل جمع می شوند و گوشی را به خوبی نگه می دارند.

سری هولدر Yesido C30 قابلیت چرخش 360 درجه دارد و این امکان را به راننده می دهد تا زاویه گوشی خود را تنظیم کرده تا در حین رانندگی حواس پرتی نداشته باشد. جنس بدنه این پایه نگه دارنده از پلاستیک بوده که از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد.این هولدر با اتصال گیره نگه دارنده به دریچه کولر اتومبیل متصل می شود و بدون هیچ نگرانی گوشی شما را نگهداری می کند.

https://masterkala.com/Yesido-C30-Car-Holder

ایده برتر پارسیان:

  • تنظیم زاویه دید به دلخواه شما

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C30 از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار است که با استفاده از  آن می توانید زاویه دید خود نسبت به نمایشگر گوشی را متناسب با دلخواه خود تنظیم کنید. این ویژگی نقش مهمی در ایمن تر شدن رانندگی شما و دسترسی راحت تر به گوشی دارد و باعث می شود تا به صفحه نمایش گوشی خود در هنگام رانندگی احاطه کامل داشته باشید.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جنس بدنه پایه نگهدارنده چرخشی گوشی یسیدو C30 از پلاستیک سخت ABS است و به همین دلیل این محصول دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. در مجموع این پایه نگهدارنده گیره ای گوشی یسیدو دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و می توان بر روی استفاده طولانی مدت بر روی آن حساب باز کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هولدر گوشی موبایل یسیدو C30 را مناسب ارزیابی کرد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%88-Yesido-C30

دیجی کالا:

مناسب برای
گوشی تا سایز 7 اینچ
جنس
فلز و ABS
قابلیت شارژ
ندارد

https://www.digikala.com/product/dkp-1804385/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-c30#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید و از قیمت روز پایه نگهدارنده چرخشی گوشی یسیدو C30 و محصولات مرتبط با آن مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 24 فروردين 1399
.

اگر به دنبال یک هولدر مقرون به صرفه هستید پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH016 را در مد نظر داشته باشید این هولدر باکیفیت از طریق پایه مکنده قابلیت نصب بر روی انواع سطوح را دارد. در ادامه به تشریح ویژگی های این محصول در دو سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا خواهیم پرداخت.

ایده برتر پارسیان:

  • نگه داشتن گوشی از طریق آهنرباهای قوی

درون صفحه هولدر گوشی موبایل جنکا MH016 آهنرباهای قوی به کار رفته و به همین دلیل این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه قادر به تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های اپل می باشد. برای استفاده از این هولدر نگهدارنده موبایل ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی بدنه گوشی یا قاب آن بچسبانید. پس از آن موبایل شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر مگنتی موبایل جنکا MH016 قرار خواهد گرفت و تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدایی آن از پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو نخواهد شد.

  • امکان چرخش 360 درجه ای برای دستیابی به بهترین زاویه دید

با استفاده از پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل جنکا MH016 می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زوایای دیگر در هنگام رانندگی استفاده کنید. این پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی موبایل را برایتان به ارمغان می آورد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%DA%A9%D8%A7-Jeneca-MH016

دیجی کالا:

این محصول خاصیت آهنربایی دارد و مناسب برای اتصال به شیشه خودرو است. از کاربردهای پایه نگه‌دارنده تماشای ویدیوهای ورزشی است که  در چنین حالتی افراد مجبور نیستند گوشی را نگه دارند؛ در نتیجه با آزادی کامل به انجام انواع حرکت‌های ورزشی می‌پردازند. استندها گوشی را محکم و ایمن درون خود نگه می‌دارند بنابرین تنها با نگاه کردن به آن‌ می‌توان از ادامه‌ حرکات یا برنامه استفاده کرد؛ هم‌چنین اگر برای تماشای فیلم اگر از یک استند استفاده شود، گوشی به صورت فیکس و ثابت در آن می‌ماند و جابه‌جا نمی‌شود. در این صورت می‌توان با خیال راحت عقب رفت، تکیه داد و به تماشای کل برنامه بدون ایجاد هرگونه مزاحمت یا جابه‌جایی پرداخت. اگر فردی بخواهد کنفرانس ویدئویی با مشتریان یا همکارانش تماشا کند، بد نیست یک استند روی میز کارش داشته باشد؛ دراین‌صورت می‌تواند همزمان با برگزاری جلسه، یادداشت نیز بردارد. برای مطالعه کردن هم بهتر است گوشی خود را در یک استند قرار داده و فایل کتاب مورد نظر را دانلود کنید و از این طریق به راحتی آن را مطالعه کنید. 

https://www.digikala.com/product/dkp-310271/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-mh016

در پایان قابل ذکر است که پایه نگهدارنده گوشی جنکا مدل MH016 قابلیت چرخش 360 درجه ای برای دستیابی به بهترین زاویه دید را دارد. شما می توانید از دو سایت فروشگاهی ایده برتر و دیجی کالا نسبت به خرید محصول اقدام نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 24 فروردين 1399
.

هولدر موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan دارای یک اهنربای قدرتمند برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل می باشد در این صورت شما می توانید بدون در دست گرفتن گوشی موبایل به مکالمه بپردازید یا از اپلیکیشن های مسیر یاب استفاده نمایید. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی شده اند با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

وی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی Nissan طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن، روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کرده تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌ ادامه دهید.

https://www.digikala.com/product/dkp-278438/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-mh009-nissan#/tab-desc

ایده برتر پارسیان:

  • خوش ساخت، با دوام، دارای ابعاد کوچک

اگر کیفیت ساخت و دوام پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو برای شما اهمیت دارد، نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هولدر نگهدارنده موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خط و خش و حرارت (تا 60 درجه سانتی گراد) دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

مورد قابل ذکر در این رابطه، ابعاد کوچک و جمع و جور هولدر موبایل جنکا MH009 Nissan است. این نوع طراحی باعث شده تا این هولدر فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال کند و باعث ایجاد مزاحمت در حین رانندگی برای شما نشود. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan می توان آن را وسیله ای کارآمد و خوش ساخت نامید.

  • قابل استفاده به صورت نصب شده بر روی داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا مدل MH009 Nissan دارای خاصیت چسبندگی بالایی است و به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد ماشین نصب می شود. در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد از چسبی قوی استفاده شده که دارای کیفیت بالایی نیز هست. به طوری که در شرایط محیطی مختلف مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهد. با توجه به این مشخصات با خیالی راحت بابت اتصال محکم نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan به داشبورد ماشین، می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده ها و خیابان ها استفاده کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%DA%A9%D8%A7-Jeneca-MH009-Nissan

در مجموع قابل ذکر است که نقد و بررسی شرکت ایده برتر پارسیان در خصوص پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan کامل می باشد شما می توانید با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات بیشتر، محصول را با قیمت مناسب ثبت سفارش نمایید. همچنین این هولدر در سایت دیجی کالا از نظرات مختلفی برخوردار می باشد با مراجعه به این سایت ضمن مطالعه دیدگاه کاربران در خصوص این محصول سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

پاور بانک کلومن Koluman KP-140 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره می باشد. با خرید این محصول می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ نمایید و از بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی بهره مند شوید. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و تک سبد با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

ابعاد

10*50*70 میلی‌متر

کلاس وزنی

سبک|100 تا 200 گرم

وزن

290 گرم

محدوده ظرفیت

لیتیومی

ولتاژ ورودی

5.0 ولت

ولتاژ خروجی

5.0 ولت

شدت جریان ورودی

2.0 آمپر

https://www.digikala.com/product/dkp-924891/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-kp-140-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

تک سبد:

پاور بانک کلومن مدل KP-140 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک نمونه پاور بانک بسیار با کیفیت است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد چرا که ظرفیت واقعی این محصول بسیار نزدیک به ظرفیت اسمی آن بوده و چندین مرتبه گوشی موبایل شما را بسته به میزان ظرفیت باتری شارژ خواهد کرد. این محصول در ابعاد 2*6*13.8 سانتی متر و وزن 295 گرمی به راحتی در کیف قابل حمل می باشد.

بر روی بدنه محصول 2 درگاه خروجی با شدت جریان 5V/1A - 5V/2.1A و یک درگاه ورودی با شدت جریان 5V/2A تعبیه شده است. دکمه پاور، چراغ LED نشانگر شارژ، چراغ قوه پر نور، گواهی های CE, FCC و RoHs از دیگر ویژگی های این محصول می باشند. به همراه این پاور بانک یک کابل شارژ میکرو یو اس بی نیز ارسال می گردد.

https://taksabad.com/Digital/mobile/accessories/power-bank/koluman-kp140

ایده برتر پارسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

شارژر همراه کلومن KP-140 دارای دو پورت خروجی USB است که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی از پورت 1.0 آمپری برای شارژ گوشی موبایل ، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای باتری های پرظرفیت استفاده کنید. البته اگر به شارژ فوری و سریع تر گوشی خود احتیاج داشتید، می توانید از پورت 2.1 آمپری برای شارژ آن بهره ببرید.

  • محافظت از دستگاه های متصل در حین شارژدهی

با استفاده از پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-140 خیالتان بابت ایمنی و سلامت دستگاه های متصل به آن راحت خواهد بود. این پاور بانک کلومن به طور کامل از گوشی و دیگر دستگاه های شما در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت می کند و یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86-Koluman-KP-140-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1

پاور بانک کلومن KP-140 با ویژگی هایی مانند وزن و ابعاد مناسب و دوام و طول عمر بالا به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه می باشد. شما می توانید با مراجه با سایت ایده برتر ضمن کسب اطلاعات بیشتر، محصول را با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

پاور بانک کلومن Koluman KP-140 با ظرفیت 10000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

آیا شما نیز با تمام شدن شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال در بیرون از منزل مواجه شده اید؟ با خرید شارژر همراه کلومن KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل تان نباشید. این شارژر همراه کارامد به خوبی نیاز روزمره شما را برطرف می کند. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-110 در دو سایت ایده برتر و دیجی کالا می اندازیم.

دیجی کالا:

ابعاد
10*50*70 میلی‌متر
کلاس وزنی
سبک|100 تا 200 گرم
وزن
100 گرم
محدوده ظرفیت
5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
10000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری
لیتیومی
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت
شدت جریان ورودی

https://www.digikala.com/product/dkp-924850/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-kp-110-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA#/tab-params

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی و مصارف روزمره

به طور کلی یکی از مهم ترین معیارهایی که در هنگام انتخاب پاور بانک باید به آن توجه داشت، ظرفیت آن است. اگر به دنبال یک پاور بانک برای مصارف روزمره و عادی هستید، شارژر همراه کلومن KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب مناسب برای شما است. شارژ کامل این پاور بانک کلومن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن باتری یک گوشی هوشمند کفایت می کند؛ البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش بیشتر یا کمتر شود.

  • شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

با استفاده از پاوربانک کلومن KP-110 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک دارای دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که پاور بانک دو پورت کلومن KP-110 علاوه بر شارژ گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد.

از دیگر قابلیت های پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-110 باید به امکان شارژ ایمن اشاره کنیم. این پاوربانک کلومن از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند.

  • مجهز به سه پورت متنوع جهت شارژ گیری

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پاور بانک 10 هزار میلی آمپر کلومن مدل KP-110 با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پورت ورودی USB Type-C است. این پورت که از جدیدترین نسل پورت های USB محسوب می شود، سرعت و کیفیتی عالی در شارژ شدن باتری پاوربانک تایپ سی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه پاوربانک کلومن KP-110 دارای دو پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB و لایتنینگ نیز هست که از آنها هم می توان برای شارژ کردن باتری پاور بانک بهره برد. در حالت کلی شدت جریان ورودی این پاور بانک کلومن 10000 برابر با 2.0 آمپر است.

https://www.ebpnovin.com/common/search?key=%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9+%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86+Koluman+KP-110+%D8%A8%D8%A7+%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA+10000+%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C+%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1+

شما می توانید با مراجعه به دو فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان و دی جی کالا ضمن مقایسه قیمت ها، از خریدی راحت و آسان بهره مند شوید به همین منظور لینک محصول برای شما پیوست گردید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

شرایطی را تصور کنید که در بیرون از منزل در حال انجام یک مکالمه ضروری با کارفرما و یا مدیر خود هستید با تمام شدن شارژ گوشی موبایل مواجه می شوید در چنین شرایطی همراه داشتن یک پاور بانک با کیفیت می تواند معضل شما را حل کند. به همین منظور پاور بانک کلومن KP-105 را منظر داشته باشید. در ادامه به معرفی این محصول در سایت های فروشگاهی ایده برتر پاسیان و کلومن می پردازیم.

کلومن:

در مدلKp-105  از سری شارژرهای همراه کلومن یک باتری  با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن 15 سانتی متر، عرض این پاور بانک 7 سانتی متر  و ارتفاعش 3 سانتی متر است.  دیگر هیچ استرسی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد. همچنین این دستگاه به  4 چراغ LED برای نمایش وضعیت دستگاه و یک کلید روشن/خاموش مجهز شده است. همچنین از این کلید برای روشن و خاموش کردن چراغ ال ای دی تعبیه شده روی دستگاه نیز می‌توان استفاده کرد. همچنین در بسته‌بندی آن یک کابل USB قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید باتری به‌کار رفته در پاور بانک را شارژ کنید.روی بدنه‌ی این محصول دو درگاه خروجی USB تعبیه شده است که ولتاژ خروجی یکی از آنها 5 ولت و شدت جریان آن یک آمپر است و ولتاژ خروجی دومین درگاه 5 ولت و شدت جریان آن  2.1 آمپر است  این بدین معناست که این پاوربانک قادر است یک گوشی موبایل و یک تبلت را همزمان شارژ کند.. در زمان استفاده از انواع پاوربانک‌ها باید به شدت جریان خروجی آن‌ و دستگاه مورد نظرتان که قرار است باتری آن را شارژ کنید، توجه داشته باشید. برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل باید شارژر همراه شما حداقل جریان خروجی یک آمپر داشته باشد.

 http://koluman.ir/shop/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/P1152-sharzhr-hmrah-klwmn-koluman-mdl-kp-100.html

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به چراغ قوه قدرتمند

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا پاور بانک 20000 میلی آمپر کلومن KP-105 برای استفاده در سفرها و گردش های بیرون از شهر مناسب باشد، مجهز بودن آن به یک چراغ قوه قدرتمند است. بنابراین در طول شب و در مکان های تاریک، پاور بانک چراغ قوه دار کلومن KP-105 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل کلومن KP-105 نیز مؤثر بوده است.

  • مجهز به دو پورت خروجی برای شارژ همزمان

شما می توانید با پاور بانک کلومن KP-105 دو دستگاه مختلف خود را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک به دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.1 آمپر مجهز است و سرعت مناسبی در شارژدهی را ارائه می دهد. بهتر است برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری برای شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته با متصل کردن گوشی به پورت 2.1 آمپری می توانید از سرعت بالاتری در شارژدهی بهره مند شوید که در مواقع ضروری به کمک شما خواهد آمد.

https://www.ebpnovin.com/common/search?key=%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9+%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86+Koluman+KP-105+%D8%A8%D8%A7+%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA+20000+%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C+%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1

 این پاور بانک کلومن 20000 میلی آمپر مجهز به یک چراغ قوه قدرتمند می باشد. شما می توانید این پاور بانک را در سفر و گردش با خود همراه داشته باشید. چنانچه در انتخاب پاور بانک 20000 میلی آمپر کلومن KP-105 به نتیجه نرسیده اید به سایت های مذکور مراجعه نمایید همچنین می توانید با کارشناسان سایت های کلومن و ایده برتر تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

هدست تسکو TH 5096 یک هدست با سیم کارآمد است که امکان اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال را دارد. این هدست یکی از بهترین هدست های گیمینگ شرکت تسکو است که می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه در حین بازی باشد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول توسط فروشگاه های اینترنتی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می پردازیم.

دیحی کالا:

  • پاسخ فرکانسی هدفون
    20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • امپدانس
    32 اهم
  • حساسیت
    105 دسی‌بل دسی‌بل
  • محدوده قطر اسپیکر
    بیشتر از 40 میلی متر
  • قطر اسپیکر
    40 میلی‌متر
  • محدوده قدرت ورودی
    تا 100 میلی‌وات
  • حداکثر قدرت ورودی
    40 میلی‌وات

https://www.digikala.com/product/dkp-98825/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-th-5096#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه صدایی قدرتمند، واضح و رسا

توان ورودی هدست TSCO TH 5096 برابر با 40 میلی وات و قطر درایور به کار رفته در آن برابر با 40 میلی متر است. این هدست گیمینگ برای pc قادر به ارائه صدایی قدرتمند، واضح و رسا بوده و تمام انتظارات علاقه مندان به موسیقی و بازی های کامپیوتری را برآورده می کند! دیگر مشخصات فنی هدست گیمینگ تسکو TH 5096 شامل محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 105 دسی بل می شود. این مشخصات بیانگر این است که این هدست قادر به پخش انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان بوده و کارایی بالایی در این زمینه دارد.

  • امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی

بر روی کابل هدست تسکو TH 5096 یک میکروفون قدرتمند تعبیه شده که در هنگام اتصال کابل هدست به موبایل، امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی را برای شما ایجاد می کند. میکروفون به کار رفته در این هدست برای مکالمه مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و سروصداهای محیطی دارد و صدای شما را با وضوح و شفافیتی مناسب به طرف مقابل در هنگام مکالمه منتقل می کند. از این میکروفون برای صحبت کردن و چت صوتی در هنگام انجام بازی با کنسول نیز می توان بهره برد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-TSCO-TH-5096

با خرید هدست گیمینگ تسکو TH 5096 می توانید از وضوح و کیفیت چشمگیر صدا در هنگام بازی لذت ببرید و تجربه یک مکالمه بی نظیر را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا که لینک آن در بالای صفحعه پیوست گردیده با محصولات مرتبط با این هدست آشنا شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و از قیمت روز انواع هدست های گیمینگ مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

اگر شما نیز از علاقمندان سر سخت بازی های کنسول PS4، کنسول های پلی استیشن و XBOX هستید با هدست گیمینگ پلنترونیکس Rig 500HS لذت بازی را دو چندان کنید. با این هدست می توانید بدون احساس خستگی به انجام مکالمه یا گوش دادن موسیقی بپردازید. ما از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و رئال استور به نقد و بررسی این محصول پرداخته ایم.

رئال استور:

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
جک 3.5 میلی متری
محدوده پاسخ گویی
20 تا 20000 هرتز
امپدانس
32 اهم
حساسیت
111 دسی بل
قطر اسپیکر
40 میلی متر
NFC
ندارد
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
خیر

http://real-store.ir/plantronics-rig-500hs-headset

دیجی کالا:

برای بازی با کنسول‌های PS4 و Xbox One استفاده از هدست پلنترونیکس مدل «Rig 500HS» گزینه‌ی هوشمندانه‌ای است. این هدست مخصوص این دو کنسول پرطرفدار طراحی شده است و گیمرها می‌توانند از آن برای مکالمه حین بازی با این کنسول استفاده کنند. البته می‌توانید از این هدست برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه با موبایل، کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. نحوه‌ی اتصال آن به دستگاه‌های دیجیتالی، به‌واسطه‌ی جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد. طول کابل 1.3 متر است و کاملا متناسب با کاربری‌اش طراحی شده است. میکروفون آن روی کاپ طراحی شده است و کاربر به‌سادگی به آن دسترسی دارد. می‌توانید اندازه‌ی هدبند را به‌دلخواه خود تغییر دهید. گفتنی است هنگام بازکردن جعبه‌ی محصول، با تعدادی قطعات جداازهم روبه‌رو می‌شوید.

https://www.digikala.com/product/dkp-210919/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-rig-500hs#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

ایده برتر پارسیان:

  • اتصال آسان به کنسول بازی توسط رابط 3.5 میلی متری

هدست پلنترونیکس Rig 500HS از نوع با سیم است و از طریق رابط 3.5 میلی متری به کنسول بازی متصل می شود. همچنین می توان این هدست را به آسانی به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و... نیز متصل کرد. کابل به کار رفته در هدست پلنترونیکس Rig 500HS دارای طول 1.3 متر است و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند در هم پیچیدن و گره خوردگی مواجه نمی شوید. همچنین با توجه به طول مناسب کابل، به آسانی می توانید از این هدست در هنگام بازی استفاده کنید.

https://www.ebpnovin.com/common/search?key=%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA+%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3+Plantronics+Rig+500HS

  • قدرت بالا در پخش صدا و جلوگیری از ورود صدای اضافی

درایوهای هدست گیمینگ پلنترونیکس Rig 500HS دارای قطر 40 میلی متری هستند و از قدرت بالایی در پخش صدا بهره می برند. همچنین گوشی های این هدست به طور کامل بر روی گوش قرار می گیرند و از وارد شدن صداهای اضافی و نویزهای محیطی به گوش های شما جلوگیری می کنند. این مشخصات باعث می شوند تا در هنگام استفاده از هدست Plantronics Rig 500HS از بالاترین کیفیت و قدرت صدا بهره مند شوید و بتوانید بدون مزاحمت سر و صداهای محیطی از آن بهره ببرید.

هدست پلنترونیکس گیمینگ Plantronics Rig 500HS

  • پخش هر آنچه در محدوده شنوایی انسان است

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر هدست پلنترونیکس مدل Plantronics Rig 500HS هستند باید به این نکات اشاره کنیم که هدفون به کار رفته در این هدست گیمینگ PS4 دارای محدوده فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم، حساسیت 111 دسی بل و حداکثر قدرت ورودی 40 میلی وات است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که هدست پلنترونیکس Rig 500HS قادر به پخش انواع صداهای قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان خواهد بود.

در مجموع هدست گیمینگ پلنترونیکس Plantronics Rig 500H یک انتخاب هوشمندانه برای گیمربازان می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ذکر شده نظرات خود را در خصوص این هدست ثبت نمایید و از نظرات کابران این محصول نیز استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

شارژر فندکی CA2 یکی از شارژ فندکی های کوچک، سبک و خوش ساخت شرکت معتبر کداک می باشد. این شارژر فندکی قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. ما از سایت های دیجی کالا و ایده برتر ویژگی های این محصول را گرد آوری کرده ایم برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

دیجی کالا:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرایتان هستید، شارژر فندکی کداک مدل CA2 یکی از گزینه‌هایتان است. ابعتد و وزن این مدل برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این مدل در ابعاد 20 × 20 × 70 میلی‌متر و وزن 20 گرم به بازار عرضه شده. کداک ولتاژ ورودی این محصول را  12و 24 ولت و ولتاژ خروجی آن را  5 ولت اعلام کرده است. شارژر فندکی کداک مدل CA2 دارای دو درگاه خروجی USB است. یکی از ویژگی‌های این کالا امکان  شارژ سریع آن است. مقدار شدت جریان خروجی در نظر گرفته شده برای این کالا  2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل اعلام شده است.

https://www.digikala.com/product/dkp-1150333/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-ca2

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی خودرو کداک CA2 در مجموع برابر با 2.4 آمپر است. همچنین این شارژر فندکی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی (به خصوص در شارژ گوشی) را به شما ارائه می دهد. بنابراین دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدت زمان های طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید داشت. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی فست شارژ کداک CA2 را مناسب ارزیابی کرد.

 شارژر فندکی کداک Kodak CA2 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو پورت خروجی، سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما دانست. این شارژر فندکی ماشین فست شارژ با درگاه فندک تمام ماشین های سواری، کامیون ها، وانت ها و... سازگار است و تمام انتظارات شما از یک شارژر با کیفیت و مرغوب را به خوبی برآورده می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین و نحوه خرید شارژر فندکی کداک CA2 را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

https://www.ebpnovin.com/common/search?key=%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1+%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C+%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9+Kodak+CA2+

در پایان می توان گفت اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شارژ فندکی هستید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید در بررسی صورت گرفته شرکت ایده برتر پارسیان از نقد و بررسی کاملی بر خوردار است . اما اگر قصد خرید محصول را دارید می توانید با مقایسه قیمت در این دو سایت از خرید مقرون به صرفه بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

شارژر فندکی انرجیا Energea Mini Drive از شارژ فندکی های چندکاره است که با انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی سازگار می باشد. در این فرصت قصد داریم به نقد و بررسی و نظرات سایت های مطرح دیجی کالا و ایده برتر پارسیان که در مورد این محصول نوشته اند به طور خلاصه مرور کنیم.

دیجی کالا:

ابعاد
25.2 × 43 میلی‌متر
وزن
15 گرم
ولتاژ ورودی
12V-24V ولت
ولتاژ خروجی
5V ولت
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0
توضیحات
دارای Safety Circuit Protection

ایده برتر پارسیان:

  • کوچک، سبک و با دوام

شارژر فندکی انرجیا مدل Mini Drive همان طور که از اسمش پیداست دارای ابعاد بسیار جمع و جور و کوچکی است. این شارژر فندکی گوشی تنها با 43 میلی متر ارتفاع و 25.2 میلی متر عرض روانه بازار شده و دارای 15 گرم وزن است. بنابراین شارژر فندکی انرجیا Mini Drive فضای بسیار کمی از خودروی شما را اشغال می کند و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در هنگام رانندگی نمی شود.

 

مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت بسیار مطلوب شارژر فندکی ماشین انرجیا Mini Drive است. این شارژر فندکی برای ماشین در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

طریق استفاده از شارژر فندکی خودرو انرجیا Mini Drive به این صورت است که ابتدا باید آن را در درگاه فندک ماشین قرار دهید و پس از آن گوشی خود را از طریق کابل شارژ به آن متصل کنید. به همین راحتی قادر به استفاده از این شارژر فندکی خواهید بود! شارژر فندکی انرجیا Mini Drive دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. شما می توانید از این محصول برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و... استفاده کنید.

شارژر فندکی انرجیا Energea Mini Drive

  • سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در شارژدهی

از آنجا که شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت انرجیا Mini Drive برابر با 2.4 آمپر است، می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب آن اطمینان داشت. همچنین در این شارژر از مدارهای محافظ بهره برده شده و به همین دلیل دستگاه های متصل به آن به طور کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و دمای زیاد مورد محافظت قرار می گیرند. پس بدون نگرانی بابت آسیب دیدن گوشی خود در حین شارژدهی، می توانید آن را به شارژر فندکی ماشین انرجیا Mini Drive متصل نمایید.

شما می توانید با مراجعه به دو سایت ایده برتر و دیجی کالا ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، از نظر کاربرانی که از شارژر فندکی انرجیا مدل Mini Drive استفاده کرده اند نیز بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های دیجیتال، به کارگیری ویدئو پروژکتور ها برای جلسات اداری و همایش ها و حتی کلاس های درس بسیار رواج پیدا کرده است. به همین منظور در هنگام خرید باید ویژگی های هر دستگاه آشنایی کامل داشته باشید. یکی از دیتا پروژکتور های با کیفیت در این زمینه  ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW360 می باشد که در ادامه به بررسی و نقد این محصول از سایت های آی پروژکتور و ایده برتر پارسیان می پردازیم.

آی پروژکتور:

  • فناوری LCD با شدت روشنایی 4000 لومن و رزولوشن WXGA؛
  • عملکرد بی‌نظیر با ابعاد کوچک و وزن اندک؛
  • نصب آسان در شرایط مختلف؛
  • سیکل تعویض 4 ساله (7000 ساعت) برای لامپ و فیلتر هوا (در صورت 8 ساعت استفاده در روز)؛
  • نسبت کنتراست 15000:1.

https://www.iprojector.ir/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/1621/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-panasonic-pt-vw360

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری شفاف حتی در محیط های روشن

با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 برابر با 4000 لومن است، با خیالی راحت می توانید از آن برای نمایش تصاویر در اتاق های روشن استفاده کنید. این میزان روشنایی سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور دارای شفافیت بالایی باشند و دیگر نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن محیط نداشته باشید!

همچنین دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است و از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر این ویدئو پروژکتور پاناسونیک و به خصوص رنگ های به نمایش درآمده با آن دارای وضوح و میزان شادابی قابل قبولی هستند و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کنند.

  • نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت با کیفیتی عالی

یکی از دلایلی که باعث شده تا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 برای استفاده های اداری و آموزشی مناسب باشد، نسبت کنتراست بسیار مطلوب آن است که برابر با 20000:1 است. بنابراین این ویدئو پروژکتور اداری قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر را با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن را به شکلی شفاف نمایش می دهد و باعث بهبود کیفیت تصاویر و سایه روشن ها می شود. از این جهت می توان بر روی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 برای نمایش فایل های متنی (PDF، ورد، اکسل و...) و اسلایدهای پاورپوینت حساب ویژه ای باز کرد!

  • نصب و راه اندازی آسان

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VW360 دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.6 برابر و تنظیم زاویه تصویر تا 35 درجه به صورت عمودی و افقی است و از این جهت کار بسیار آسانی برای تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور خواهید داشت. همچنین این قابلیت ها در انتخاب محل نصب ویدئو پروژکتور نیز کارایی بالایی دارند و این امکان را به شما می دهند تا متناسب با محدودیت فضای در دسترس برای نصب، زاویه ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش را به دلخواه خود انتخاب کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-VW360

استفاده می باشد. در بررسی های به عمل آمده توسط اینجانب شرکت ایده برتر نقد و بررسی قوی تری از محصول را برای شما ارائه داده است که لینک دو سایت در بالای متن پیوست گردیده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

اگر به یک پلاتر با کیفیت با قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارید پلاتر اچ پی T1530 محصول شرکت اچ پی را مد نظر داشته باشید. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دنیای کارتریج بررسی شده اند با ما همراه باشید.

دنیای کارتریج:

دستگاه پلاتر اچ پی HP DesignJet T1530 Printer L2Y23I این پلاتر به صورت دو طرفه کار میکند که این باعث میشود کاره شما سریع تر پیش برود

حتی میتوانید برای کارهای سخت تر مورد نیاز خود را انجام دهید و  از مرکز کار برای مدیریت صف های کاری و ذخیره سازی کار استفاده کنید و هزینه های چاپ را پیگیری کنیدکه این نکته بسیار کارآمد و مفید میباشد.

وقت آن است که با پرینتر چند منظوره HP DesignJet تکامل پیدا کنید و با آن بیشتر آشنا شوید و لذت بردن از قابلیت استفاده آسان، یکپارچه چاپ، اسکن و کپی که همکاری را افزایش دهید.

http://cartridgeworld.ir/-/948-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-hp-designjet-t1530-printer-l2y23i.html

ایده برتر پارسیان:

  • پشتیبانی از سرویس HP ePrint و اپلیکیشن های موبایل

یکی از ویژگی های کاربردی پلاتر اچ پی HP T1530 پشتیبانی آن از سرویس های HP ePrint و Apple AirPrint است که امکان کار با پلاتر از طریق اینترنت را فراهم می آورند. شما می توانید با ثبت پلاتر خود در این سرویس ها، فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق ایمیل به آن ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، صادر کنید. ضمن اینکه این پلاتر اچ پی HP با اپلیکیشن های موبایل پرینت از راه دور (Remote app) سازگار است و امکان کار با آن از طریق اغلب گوشی های اندرویدی و آیفون برای شما مهیا است.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی DesignJet T1530 36-in

  • چاپ ماندگار و با کیفیت با کارتریج های مرغوب HP

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، در پلاتر اچ پیHP T1530  از 6 کارتریج در رنگ های مختلف (دو کارتریج مشکی و چهار کارتریج رنگی) استفاده شده است. این پلاتر رنگی با کارتریج های مدل HP 727 با دو ظرفیت 130 میلی لیتری و 300 میلی لیتری سازگار می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. چنانچه قصد خرید کارتریج را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • امکان چاپ بر روی رول یا برگه های مجزای کاغذ

پلاتر رنگی اچ پیHP T1530  هم از چاپ بر روی رول های کاغذ پشتیبانی می کند و هم می توان از برگه های کاغذ مجزا به عنوان کاغذ ورودی به آن بهره برد. در حالت کلی این پلاتر قادر به چاپ بر روی برگه های A0، A1، A2، A3 و A4، برگه های مخصوص چاپ رنگی، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، فیلم، مدیاهای backlight، پلی پروپیلن و وینیل بوده و دست شما را در انتخاب کاغذ ورودی متناسب با نیازتان باز می گذارد.

نکته قابل ذکر در این رابطه این است که در صورت استفاده از رول کاغذ در پلاتر A0 اچ پیHP T1530 ، قطر و وزن رول نباید به ترتیب از 140 میلی متر و 11.9 کیلوگرم بیشتر باشد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-T1530

 از قابلیت ها و مشخصات فنی این پلاتر اچ پی HP T1530 می توان برش دهنده اتوماتیک و امکان استفاده همزمان از دو رول اشاره کرد. برای کسب اطلاعات دقیق می توانید به سایت ذکر شده مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.

اگر به یک پرینتر سبک و جمع و جور برای اداره یا کسب و کار خود احتیاج دارید پرینتر لیزری اداری اچ پی HP Pro MFP M128fn مدنظر داشته باشید. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این پرینتر که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین بررسی و نقد شده اند با ما همراه باشید.

جهان چاپگر نوین:

پرینتر چهار کاره لیزر سیاه سفید اچ پی 128 شبکه
پرینت-اسکن-کپی-فاکس
سرعت چاپ : 20 برگ در دقیقه
کیفیت چاپ : 600*600
توان چاپ ماهانه : 8.000 برگ
ورودی کاغذ : 150 برگ
امکان شبکه : دارد
تونر کارتریج : HP 88A
ظرفیت تونر : حدود 1500 برگ 

ایده برتر پارسیان:

  • انجام عملیات چاپ بر روی انواع کاغذ

پرینتر لیزری HP Pro MFP M128fn برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط ارائه شده و از این جهت از گنجایش کاغذ معمولی بهره می برد. این پرینتر در حالت استاندارد دارای یک سینی 150 برگی است و توانایی پشتیبانی از سینی های اختیاری را ندارد. بنابراین در هنگام خرید پرینتر چند کاره باید حجم کاری خود را برآورد کرده و متناسب با نیاز خود آن را تهیه کنید. در چاپگر لیزری چند کاره اچ پی HP Pro MFP M128fn از انواع کاغذ شامل کاغذهای معمولی در سایز A4  و کوچکتر ، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل قابل استفاده می باشد.

  • سازگار با تونر کارتریج مقاوم و با دوام

پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی Pro MFP M128fn برای انجام چاپ و کپی به یک تونر کارتریج مشکی نیاز دارد که این تونر کارتریج از مدل HP 88A با ظرفیت 1500 برگ می باشد. در رابطه با تونر کارتریج های شرکت اچ پی باید به این نکته اشاره کرد که از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و در حین استفاده از آنها با مشکل خشک شدن و کمرنگ شدن مواجه نخواهید شد. این تونر کارتریج اچ پی برای مدتی کار شما را راه می اندازد و نیازی به صرف هزینه بابت سرویس یا تعویض تونر کارتریج نخواهید داشت.

  • اتصال به دستگاه های دیگر و استفاده به صورت گروهی

از نظر وضعیت اتصالی پرینتر لیزری اداری اچ پی HP Pro MFP M128fn توانایی اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر از طریق پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه را دارد و می توانید با برقراری ارتباط میان این دستگاه های دیجیتال و پرینتر فایل های موجود بر روی آنها را پرینت کنید. علاوه بر این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی مدل Pro MFP M128fn با پشتیبانی از شبکه های کابلی (اترنت) امکان استفاده به صورت گروهی را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب با استفاده از چندین کامپیوتر می توانید به صورت همزمان از پرینتر استفاده کنید.

در پایان می توان گفت که شرکت ایده برتر از سایت های فروشگاهی برتر در خصوص معرفی ویژگی ها و کارایی های انواع پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی از خریدی مطمئن و ارزان بهره مند شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

در دست گرفتن گوشی موبایل یکی از عوامل به روز تصادف است به همین منظور شرکت های معتبری مانند جنکا انواع هولدر های مختلف را را به بازار عرضه کرده است. با خرید پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Barcelona می توانید با خیال آسوده در حین رانندگی به مکالمه بپردازید و یا از اعلان شبکه های اجتماعی مطلع شوید. فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا و ایده برتر پارسیان به بررسی این محصول پرداخته اند که بخش هایی از آن را با هم می خوانیم.

دیجی کالا:

روی قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگه‌دارنده‌ها‌ی «جنکا» (Jeneca) لوگوی تیم فوتبال «بارسلونا» (Barcelona) طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای علاقه‌مندان و طرفداران این تیم ساخته شده است. اساس کار این سری از پایه نگه‌دارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابل اتصال به داشبورد خودروست. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی، با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش یابد. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کنید تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌تان ادامه دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • نصب محکم بر روی داشبورد ماشین

پایه نگهدارنده گوشی داشبورد جنکا MH009 Barcelona از طریق چسب به کار رفته در آن به داشبورد ماشین متصل می شود. این چسب دارای کیفیت بسیار بالایی است و باعث نصب محکم هولدر در محل مورد نظر شما می شود. به طوری که تکان های ماشین باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نمی شوند. ضمن اینکه شرایط محیطی (مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب) باعث افت کیفیت چسب به کار رفته در پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Barcelona نخواهند داشت.

  • کیفیت ساخت بالا، مقاوم در برابر آسیب ها

بدنه هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 Barcelona از آلومینیوم ضد خش ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. بنابراین آسیب هایی مانند ضربات ناگهانی، وارد آمدن فشار بیش از حد و خط و خش به آسانی قادر به آسیب رساندن به این شارژر فندکی نیستند. ضمن اینکه هولدر موبایل جنکا MH009 Barcelona دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری است و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. این نوع طراحی سبب می شود تا استفاده از این هولدر موبایل برای ماشین هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند.

برای دریافت قیمت پایه نگهدارنده گوشی داشبورد جنکا می توانید به سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مراجعه نمایید شرکت های ذکر شده آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع لوازم جانبی موبایل هستند.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

اگر در هنگام رانندگی و یا سفر نیاز به استفاده از گوشی موبایل برای پاسخگویی به تماس دریافتی و یا استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی را دارید با خرید یک پایه نگهدارنده مرغوب می توانید به گوشی موبایل تان دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی این محصول در سایت های مطرح ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می پردازیم.

دیجی کالا:

با نصب پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی «جنکا» مدل «JNC SH048» روی داشبورد یا شیشه‌ی جلوی خودرو، گوشی موبایل یا دستگاه GPS خود را در مکان مناسب قرار دهید تا با استفاده از آن، دقت بیشتری هنگام رانندگی داشته باشید. این پایه سه لبه‌ی نگه‌دارنده دارد که یکی از لبه‌ها این قابلیت را دارد که برای اندازه‌های بزرگ‌تر بیشتر باز شود. درمجموع پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی جنکا مدل JNC SH048 مناسب گوشی‌های موبایل با طول 118 تا 150 میلی‌متر و عرض 55 تا 85 میلی‌متر است. جنس آن پلاستیک ABS و پلی‌کربنات است و قابلیت چرخش 360 درجه دارد که باعث می‌شود گوشی موبایل در تمام زوایای مناسب قرار گیرد. لبه‌های نگه‌دارنده با نوارهای لاستیکی پوشانده شده‌اند تا روی گوشی موبایل خط‌وخش ایجاد نشود. به‌وسیله‌ی بادکش سیلیکونی همراه این محصول می‌توانید، پایه را به شیشه‌ی خودرو هم وصل کنید؛ البته باید دقت داشته باشید، شیشه و بادکش هر دو تمیز و بدون گردوغبار باشند.

ایده برتر پارسیان:

  • نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین از طریق پایه بادکش

سطح مقطع پایه نگهدارنده گوشی جنکا مدل Jeneca JNC SH048 دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ بین خود و سطوح، سبب اتصال نگهدارنده گوشی در محل مورد نظر شما بر روی شیشه یا داشبورد ماشین می شود. این پایه نگهدارنده گوشی موبایل به شکلی کاملاً محکم و ثابت نصب می شود و تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نمی شوند. توجه داشته باشید که به منظور افزایش طول عمر پایه نگهدارنده موبایل جنکا JNC SH048 و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، بهتر است تا از قرار گرفتن طولانی مدت آن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

  • امکان دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی

یکی از ویژگی های کاربردی پایه نگهدارنده گیره ای ماشین جنکا JNC SH048 قابلیت چرخش 360 درجه ای آن است که به شما این امکان را می دهد تا از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خودتان بر روی آن استفاده کنید. ضمن اینکه میله رابط صفحه هولدر با سطح مقطع پایه نگهدارنده چرخشی گوشی جنکا JNC SH048 دارای انعطاف بالایی است و می توانید با خم کردن آن، زاویه و ارتفاع هولدر را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. لازم به ذکر است که طول این میله رابط برابر با 95 میلی متر است.

در پایان قابل ذکر است که هولدر نگهدارنده جنکا Jeneca JNC SH048 سازگار با گوشی های 4.4 تا 5.3 اینچی می باشد. برای دریافت ویژگی های این محصول می توانید به سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

پاور بانک یک وسیله کاربردی برای کسانی است که در طول روز با مشکل تمام شدن شارژ گوشی در بیرون از منزل مواجه می شوند. در چنین شرایطی همراه داشتن یک پاور بانک باکیفیت امری ضروری است. در این فرصت قصد داریم به نقد و بررسی سایت مطرح دیجی کالا و ایده برتر در مورد پاور بانک کلومن Koluman KP-155 نوشته اند بپردازیم.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    30*100*170 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|200 تا 400 گرم
  • وزن
    312 گرم
  • محدوده ظرفیت
    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    10000 میلی‌آمپر ساعت
  • شدت جریان خروجی
    2.1 آمپر , 2.4 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد     

https://www.digikala.com/product/dkp-1628877/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-kp-155-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA#/tab-params

 

ایده برتر پارسیان:

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

در حالت کلی ظرفیت پاور بانک یکی از معیارهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر قصد خرید پاوربانک برای مصارف روزمره و عادی را دارید، پاور بانک کلومن Koluman KP-155 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود برای شما مناسب خواهد بود. با ظرفیت کامل این پاوربانک می توان یک گوشی هوشمند را 2 تا 3 بار شارژ کرد. البته ظرفیت باتری گوشی شما بر روی این تعداد دفعات ذکر شده مؤثر است. پاوربانک کلومن KP-155 علاوه بر شارژ گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و وسایلی از این قبیل نیز کاربرد دارد.

  • مجهز به کابل USB Type-C

شارژر همراه کلومن KP-155 دارای طراحی ظاهری خاص و متفاوتی است. در کناره بدنه این پاور بانک گوشی موبایل یک محفظه کشویی تعبیه شده که در آن یک کابل USB Type-C جایگذاری شده است. بنابراین اگر گوشی موبایل یا تبلت شما دارای پورت USB-C است، نیازی به حمل کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت و می توانید با همین کابل آن را شارژ کنید. 

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%85%D9%86-Koluman-KP-155-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1

از ویژگی های پاور بانک دو پورت کلومن KP-155 می توان به امکان شارژ ایمن، سرعت مناسب در شارژدهی اشاره کرد. در بررسی انجام شده می توان گفت که شرکت ایده برتر نقد و بررسی قوی تری نسبت به سایت دیجی کالا ارائه داده است اما در سایت دیجی کالا این پاور بانک با قیمت مناسب تری عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به این دو سایت ضمن مقایسه قیمت ها از خریدی آسان و راحت بهره مند شوید.                                                                                                                                      



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

اگر به یک اسکنر کارآمد با سرعت و کیفیت مطلوب احتیاج دارید. اسکنر اچ پی HP Digital Sender Flow 8500 fn2 با انجام 10000 اسکن در روز را مد نظر داشته باشید. اسکنر اداری HP Flow 8500 fn2 برای حجم کاری نیمه سنگین کاملا مناسب می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول از سایت ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین و پرینترکاران بپردازیم.

پرینترکاران:

اسکنر بایگانی اچ پی 8500

اسکنر رنگی به صورت دورو

دقت اسکن : 600

سرعت اسکن رنگی : 15 برگ در دقیقه

حداکثر اسکن روزانه : 2500 صفحه

پورت ارتباطی : USB2.0 - Ethernet

ورودی کاغذ در قسمت فیدر : 100 برگ

قابلیت اسکن مسطح و فیدر به صورت پشت و رو

امکان اسکن نگاتیو و اسلاید

جهان چاپگر نوین:

اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 را می توانیم به عنوان سریع ترین و امن ترین اسکنر شبکه که به بهبود روند افزایش گردش کارتان کمک می کند بدانیم . اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 با استفاده از ویژگی ها و قابلیت های خاص و کاربردی اش مناسب برای دفتر کار شما می باشد . 

امکانات 

ارسال دیجیتالی با کارایی بالا 

به راحتی و به سرعت اسکن هایی به صورت متون قابل ویرایش ، فایل های PDF رمز گذاری شده و ... با استفاده از ویژگی های تعبیه شده در OCR در آورید . 

کارهایی سریع و بیش تر از همیشه 

با اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 می توانید با سرعت بالای 100 برگ در دقیقه اسنادتان را اسکن کنید . 

میزان اسکن توصیه شده روزانه با اسکن HP Digital sender flow 8500 fn2 در حدود  10.000 برگ می باشد و تا آن جا که می توانید باید سعی کنیم از آن تعداد بالا نرویم . 

به طور مستقیم با استفاده از کنترل پنل لمسی 8 اینچ با صفحه کلید کشویی کامل پرینتر HP Digital sender flow 8500 fn2 کارهایتان را مدیریت کنید . 

ایده برتر پارسیان:

  • امکان ارسال فایل های اسکن شده به صورت دیجیتال

یکی از ویژگی های مهم اسکنر اداری اچ پی HP Flow 8500 fn2 امکان ارسال فایل های اسکن شده به مقاصد مختلف است. با استفاده از این اسکنر اچ پی قادر خواهید بود تا فایل های خروجی اسکن را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، سرور FTP، دستگاه فکس موجود در شبکه یا فکس اینترنتی و... ارسال کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت اسکنر اچ پی HP Flow 8500 fn2 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • تهیه اسکن از انواع اسناد ورودی

اسکنر HP Flow 8500 fn2 از اسنادی در ابعاد حداکثر 216 * 356 میلی متر پشتیبانی می کند. بنابراین در تهیه اسکن از اسناد چاپ شده بر روی برگه A4 هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. همچنین این اسکنر اداری دارای قابلیت اسکن اسناد دارای طول بلند نیز هست و حداکثر از اندازه 216 * 864 میلی متر اسکن تهیه می کند.

شما می توانید از طریق ADF به کار رفته در اسکنر فیدر دار اچ پی HP Flow 8500 fn2 اسناد چاپ شده بر روی کاغذ معمولی، کاغذهای جوهری، براق، مخصوص چاپ بروشور و همچنین کاغذهای مخصوص چاپ عکس را اسکن کنید. همچنین این اسکنر ای دی اف دار دارای قابلیت اسکن تخت نیز هست و علاوه بر موارد ذکر شده، می توان کتاب، کارت های شناسایی، لیبل و پاکت نامه را نیز به صورت تخت با آن اسکن کرد. در مجموع اسکنر A4 اچ پی HP Flow 8500 fn2 دارای کارایی بسیار بالایی است و تمام نیازهای شما را در این زمینه برطرف می کند.

چنانچه به بررسی دقیق تری از اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 احتیاج دارید به سایت ایده برتر که لینک آن در بالای صفحه پیوست گردیده مراجعه نمایید و ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، می توانید نظرات خود را در خصوص این محصول ثبت نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

یکی از ویژگی های قابل توجه در ساخت هندزفری رعایت آرگونومیک در طراحی می باشد. چنانچه شما از هندزفری نامرغوب استفاده کنید باعث ایجاد خستگی و صدمه زدن به گوش می شود. هندزفری بلوتوثی TH 5319 از جمله هندزفری شرکت تسکو است که تمامی اصول آرگونومی در ساخت آن رعایت شده است. شرکت های اینترنتی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به نقد و بررسی این محصول پرداخته اند در ادامه مختصری از آن را می خوانیم

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ارگونومیک، استفاده بدون احساس خستگی

در طراحی هندزفری پشت گوشی تسکو TH 5319 اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده است. هنگامی که این هندزفری را داخل گوش خود می گذارید، بدنه آن مانند یک قلاب دور گوش شما قرار می گیرد و باعث ثابت ماندن آن در هنگام حرکت کردن شما می شود. ضمن اینکه سرگوشی هندزفری تسکو TH 5319 کاملاً نرم و راحت است و با توجه به وزن سبک آن (حدود 10 گرم)، استفاده های طولانی مدت از هندزفری باعث ایجاد خستگی و ناراحتی گوش نمی شود.

  • اتصال آسان به انواع گوشی ها و دستگاه های دارای بلوتوث

از آنجا که در هندزفری بی سیم تسکو TH 5319 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده، به آسانی می توانید آن را به گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال دارای بلوتوث متصل نمایید. این هندزفری تو گوشی بیسیم در هنگام اتصال بلوتوثی صدا را بدون افت کیفیت و قطع و وصلی به شما ارائه می دهد و به خصوص در هنگام انجام مکالمه کارایی بالایی دارد. توجه داشته باشید که برای برقرار ماندن اتصال بلوتوثی هندزفری تسکو TH 5319 با دستگاه متصل به آن، فاصله میان آنها نباید از 10 متر بیشتر شود.

دیجی کالا:

 هدست بلوتوث «تسکو» مدل «TH 5319» می‌توانید 3 تا 5 ساعت به مکالمه بپردازید و باتری آن حداکثر یک‌ساعته به‌طور کامل شارژ می‌شود. هدست TH 5319  قادر به پخش موسیقی است و باتری آن حداکثر 3 یا 5 ساعت برای پخش موزیک دوام می‌آورد. این هندزفری بلوتوث به همراه دو سرگوشی سیلیکونی عرضه می‌شود تا برای افراد مختلف مناسب باشد. طراحی خمیده TH 5319 آن را از دیگر محصولات تسکو متمایز کرده است. باتری هدست بلوتوث از نوع لیتیوم پلیمری است و می‌تواند آن را حداکثر 110 ساعت در حالت آماده‌به‌کار نگه دارد. 

تکنوسان:

طراحی این محصول به شکلی است که شما می توانید به راحتی آن را به دور گوش خود گیر دهید تا مانع از افتادن آن بشوید. به همین خاطر شما می توانید هنگام ورزش کردن هم با خیالی راحت از آن استفاده کنید. همچنین طراحی خوب ایرفون آن مسبب شده که به خوبی در گوش جای گیرد و علاوه بر دادن صدایی مطلوب، نویز های اضافی محیط را نیز تا حدودی حذف کرده و به حداقل می رساند.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH5319 دارای یک باتری با ظرفیت ۶۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد که مدت زمانی که طول می‌کشد تا TH5319 به طور کامل شارژ شود، تقریبا برابر ۱ ساعت است و شارژ این دستگاه توسط کابل میکرو یو اس بی که داخل پک آن قرار دارد صورت می‌گیرد.

هدست بلوتووثی 5319 از جمله محصولات پرکاربرد است که به شما اجازه می دهد بدون در دست گرفتن گوشی موبایل به مکالمه بپردازید. شما می توانید با مراجعه به سایت های ذکر شده ضمن مقایسه قیمت های ارائه شده، از خریدی ارزان بهره مند شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

در سرعت بخشیدن به عملکرد کارکنان یک مجموعه خرید یک پرینتر با کیفیت امر ضروری است. از پرینتر های رومیزی کارآمد می توان به پرینتر اچ پی Ultra MFP M134a اشاره کرد. در ادامه باهم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت ایده برتر پارسیان، جهان چاپگر نوین می پردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • توان کاری مناسب برای حجم کاری متوسط

چاپگر اچ پی HP MFP M134a را می توان یکی از پرینتر های مناسب برای حجم کاری کم و متوسط دانست. این دستگاه به طور کلی توان انجام 20 هزار برگ چاپ در طول ماه را دارد و برای مصارف روزمره به کار می آید. البته توجه داشته باشید که اگر به دنبال طول عمر بیشتری برای این پرینتر لیزری هستید و نمی خواهید در هنگام انجام پرینت از کیفیت آن کاسته شود طبق توصیه شرکت اچ پی ماهیانه برای چاپ 250 تا 2500 برگ از آن استفاده کنید.

  • اسکن با بالاترین کیفیت

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر چند کاره اچ پی HP MFP M134a  مجهز بودن به یک اسکنر از نوع تخت است که کیفیت بسیار مناسبی را در تهیه اسکن از اسناد برای شما به ارمغان می آورد. رزولوشن اپتیکال و دیجیتال این اسکنر برابر با 600dpi  است که قابل ارتقا به 1200 dpi می باشد که باعث اسکن واضح و خوانای تمام جزئیات موجود در سند ورودی می شود.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-Ultra-MFP-M134a

جهان چاپگر نوین:

با پرینتر HP LaserJet Ultra MFP M134a با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حدود چاپ 23 صفحه در دقیقه ، پرینت هایتان را بدست آورید . اولین صفحات را به سرعت و در زمانی در حدود 7.3 ثانیه با پرینتر HP LaserJet Ultra MFP M134a بدست آورید . علاوه بر این ، این چاپگر با دارا بودن تکنولوژی Auto on - Auto off کمک به صرفه جویی در انرژی می کند .

اتصال آسان

با استفاده از اتصال USB 2.0 می توانید به سادگی پرینتر لیزری سیاه سفید HP LaserJet Ultra MFP M134a را به کامپیوتر خود به صورت مستقیم متصل کنید 

چاپ از دستگاه های همراه می توانید به دلیل وجود ویژگی ها و قابلیت های خاص و کاربردی اش به سادگی از ایفون و ایپاد خود پرینت هایتان را دریافت کنید .

از ویژگی های پرینتر سه کاره اچ پی HP LaserJet Ultra MFP M134a می توان به عملکرد مطلوب در چاپ و سرعت بالا اشاره کرد. با توجه بررسی صورت گرفته در خصوص این پرینتر رومیزی شرکت ایده برتر از نقد و بررسی قوی تری برخوردار است شما با مراجعه به این سایت از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول مطلع شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

پرینتر M2876FD از پرینتر های چندکاره شرکت سامسونگ می باشد که قابلیت چند دستگاه مختلف را به صورت یکجا دارد. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • در  کمترین زمان با بهترین کیفیت پرینت بگیرید

یکی از معیار های مهم در خرید پرینتر لیزری سرعت چاپ آن است. شرایطی را تصور کنید که نیاز به چاپ های فوری دارید اما به دلیل سرعت پایین پرینتر با دردسر مواجه شده اید! پرینتر سامسونگ M2876FD یک راه حل مناسب برای چنین شرایطی است چرا که از سرعت کپی و پرینت 28 برگ در دقیقه برخوردار است و به خوبی انتظارات شما را در انجام چاپ سریع برآورده می سازد.

  • کیفیت عالی و چاپ جزئیات با وضوح بالا

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پرینتر چند کاره اداری سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2876FD را کیفیت عالی آن در پرینت سیاه و سفید دانست. این پرینتر لیزری اچ پی دارای رزولوشن چاپ 600* 600 dpiدر حالت معمولی است که قابلیت افزایش تا میزان 4800*4800 dpi  را در بهترین کیفیت دارد و تصاویر به خصوص متن های چاپ شده را با وضوح و کیفیت مطلوب به روی کاغذ می آورد. همچنین پرینتر تحت شبکه سامسونگ  SL-M2876FDتوانایی بالایی در تهیه کپی از اسناد اداری دارد و حتی کوچکترین جزئیات را نیز نشان می دهد و قادر به انجام حداکثر 999 کپی با بزرگنمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد می باشد.

توجه داشته باشید که می توان از پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2876FD در طول ماه برای چاپ 12 هزار برگ استفاده کرد و گزینه ای مناسب برای کارهای اداری و خانگی در حجم متوسط به شمار می آید. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا ماهانه بین 250 تا 2000 برگ پرینت بگیرید تا هم در هزینه هایتان صرفه جویی شود و هم با افت کیفیت پرینتر مواجه نشوید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-Samsung-Xpress-SL-M2876FD

شرایطی را تصور کنید که در هنگام چاپ با سرعت پایین دستگاه مواجه شوید این امر موجب اختلال در کار شما می شود. با پرینتر چند کاره اداری سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-M2876FDمی توانید بهترین کیفیت و سرعت در چاپ را داشته باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این دستگاه به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.  

  



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم در حین رانندگی هستید ناگهان با تمام شدن شارژ موبایل مواجه می شوید. در این شرایط که به پریز برق نیز دسترسی ندارید همراه داشتن شارژر فندکی مک دودو Mcdodo CC-597 کمک زیادی به شما می کند. ما از سه سایت دیجی کالا، مستر کالا و ایده برتر پارسیان ویژگی محصول را برای شما گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید!

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ماشین مک دودو CC-597 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و برای این منظور یک پورت بر روی بدنه آن تعبیه شده است. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.4 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2.0 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است و سرعتی عالی در شارژدهی به انواع گوشی موبایل را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از فناوری شارژ سریع، گوشی شما نیز باید به این قابلیت مجهز باشد.

  • اختصاصی کردن شدت جریان متناسب با ظرفیت دستگاه متصل

شارژر فندکی فست شارژ مک دودو CC-597 دارای یک پورت خروجی دیگر از نوع USB-C نیز هست که با فناوری PD (Power Deliver) سازگار است. این فناوری باعث می شود تا پورت USB قادر به پشتیبانی از توان 100 وات باشد و بتوان دستگاه های متنوع تری را به آن متصل کرد. همچنین این فناوری باعث تخصیص هوشمند شدت جریان به دستگاه های متصل به شارژر متناسب با ظرفیت و نیاز آنها می شود. به این ترتیب با استفاده از شارژر فندکی تایپ سی مک دودو CC-597 هم طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های شما افزایش می یابد و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می شود.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    160*70*40 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • ولتاژ ورودی
    24 ولت
  • ولتاژ خروجی
    36 ولت
  • شدت جریان خروجی
    1.5 آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد
  • نوع درگاه خروجی
  •  
    USB 2.0 , USB-C   

مستر کالا:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسیر سفر ناگهان گوشی همراهتان به دلیل کمبود شارژ خاموش شود و دیگر شما دسترسی به GPS  و ... نداشته باشید.برای جلوگیری از این امر کافیست یک شارژر فندکی به همراه خود داشته باشید.شارژر فندکی CC-597 محصولی از کمپانی Mcdodo بوده که از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.

بدنه این محصول ترکیبی از فیبر کربن و پلاستیک +ABS بوده و همین امر باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.شما با استفاده از این محصول می توانید به راحتی دو گوشی موبایل را به طور همزمان شارژ کنید و این را مدیون دو پورت خروجی این شارژر فندکی می باشیم که یکی از آن ها تایپ سی می باشد.این محصول به شما امکان این را می دهد تا بتوانید گوشی موبایل خود را با شدت جریان 2.4 آمپر شارژ کنید که سرعت بالایی بر شارژ گوشی همراه محسوب می شود.

در طراحی این محصول از یک چیپست هوشمند استفاده شده است که وظیفه بسیار مهمی داشته و آن هم یکسان کردن شدت جریان خروجی از شارژر فندکی و شدت جریان ورودی به گوشی موبایل را دارد تا هیچگونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود.شارژر فندکی Mcdodo CC-597 دارای ابعاد 28*60 میلی متری بوده و وزن کمی داشته و این امر باعث شده تا هیچگونه فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند.این شارژر فندکی مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 بوده و همین امر باعث شده تا شما بتوانید به راحتی گوشی های دارای این فناوری را با سرعت بسیار بالا شارژ کنید و تجربه شارژر با سرعت بالا را داشته باشید.

پورت تایپ سی این محصول مجهز به فناوری PD بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی مک بوک خود را هم با استفاده از آن شارژ کنید.

 شما می توانید برای خرید این محصول به سایت های فروشگاهی ذکر شده مراجعه نمایید ضمن مقایسه قیمت در این سایت ها، محصول را با ارزانترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.                                                                                                                                                            



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

شما برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در حین رانندگی نیاز به شارژر مرغوب و باکیفیت نیاز دارید که به خوبی از عهده تامین شارژ بر آید و شما را از دغدغه تمام شدن شارژ موبایل تان نجات دهد به همین منظور شارژر فندکی انرجیا RaceDrive را مد نظر داشته باشید. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در دو سایت دیجی کالا و ایده برتر پارسیان می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل استفاده برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین انرجیا RaceDrive برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه هایی از این قبیل می توان استفاده کرد. این شارژر فندکی موبایل دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی انرجیا RaceDrive برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد و با استفاده از یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی بهره ببرید. بنابراین محدودیتی در استفاده از شارژر فندکی انرجیا RaceDrive نخواهید داشت.

  • سرعتی عالی در شارژدهی به خصوص در شارژ گوشی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی یا دیگر دستگاه های مورد نظرتان برای شما اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی موبایل انرجیا RaceDrive برای شما ساخته شده است! شدت جریان خروجی هر یک از پورت های این شارژر فندکی برابر با 2.4 آمپر است که باعث ارائه شدت جریان کلی 4.8 آمپر به شما می شود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی شارژر فندکی سریع انرجیا RaceDrive به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%A7-Energea-RaceDrive

دیجی کالا:

مدل «RaceDrive» از شارژرهای فندکی «انرجیا» (Energea) توانایی شارژ دو دستگاه به‌طور هم‌زمان را داراست. خروجی این محصول برای هر کدام از درگاه‌های شارژ آن به‌صورت مجزا 2.4 آمپر است و خروجی نهایی آن 4.8 آمپر است. بنابراین با استفاده از این محصول می‌توانید 2 تبلت یا آیپد را نیز به‌آسانی و به‌طور هم‌زمان شارژ کنید. گفتنی است این دستگاه دارای مدارهای مقاوم در برابر شدت‌جریان و دمای بیش‌ازحد و اتصال کوتاه است. روی بدنه‌ی شارژر RaceDrive یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال برق تعبیه شده است. ولتاژ ورودی در آن 12 تا 24 ولت است. ابعاد این محصول شرکت انرجیا 60×26 میلی‌متر است. این محصول بسیار سبک و جمع‌وجور است و به دلیل داشتن شدت‌جریان ورودی 2.4 آمپر می‌تواند دستگاه‌های موبایل را سریع‌تر شارژ کند.

شارژر فندکی ماشین انرجیا RaceDrive با قابلیت شارژ همزمان دو گوشی موبایل به خوبی پاسخگوی نیاز سرنشینان خودرو می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر که در بالای صفحه لینک آن پیوست گردیده مراجعه نمایید و ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی از قیمت روز این محصول نیز مطلع می شوید.  

 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

دستگاه ضبط و پخش صدا لندر LD-29 این دستگاه برای دانشجویان و ضبط پاکدست گزینه آیده آل است. در ادامه به معرفی این محصول در سایت دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و لندر می پردازیم.

دیجی کالا:

  • سبک و جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

با توجه به وزن فقط 30 گرمی ضبط کننده صدا لندر LD-29 و ابعاد جمع و جور آن، می توانید این دستگاه ضبط صدا را به آسانی هر چه تمام تر حمل کرده و با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. بدنه این دستگاه ضبط صدا از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار بیش از حد دارد.

  • دارای صفحه نمایش

پخش کننده موسیقی لندر LD-29 دارای یک صفحه نمایش نیز هست که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، نام آلبوم، هنرمند، شماره آهنگ، مدت زمان سپری شده از پخش یا ضبط و اطلاعاتی دیگر بر روی آن نمایش داده می شوند. بر روی بدنه این دستگاه پخش صدا دکمه های کنترلی نیز برای آغاز ضبط صدا و تنظیمات صدای موسیقی در حال پخش تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است. با توجه به این مشخصات در استفاده از ام پی تری پلیر لندر LD-29 کار سختی پیش رو نخواهید داشت!

لندر:

پخش فایل های صوتی با کیفیت بالا
میکروفون داخلی جهت ضبط صدا
رادیو اف ام
پشتیبانی کارت حافظه
دو خروجی هدفون جهت استفاده همزمان
 
دیجی کالا:
 
پخش کننده موسیقی مدل LD-29 ساخت کمپانی لندر (Lander) می باشد. این پخش کننده پرتابل دارای ابعاد بسیار مناسب و همچنین کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای منو فارسی و همچنین قابلیت ضبط صدا است که شما را قادر می سازد در هر موقعیتی صدای مورد نظر را ضبط کنید. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی MicroSD را دارد و دارای صفحه نمایش LCD و حافظه داخلی 8 گیگابایت است
 
در پایان قابل ذکر است که شما با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید نظرات کاربران محصول را مطالعه نمایید و سپس نسبت به خرید محصول اقدام نمایید به همین منظور لینک محصول در بالای صفحه پیوست گردیده است.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده با قابلیت نصب ثابت بر روی سطوح صاف مانند شیشه یا داشبورد ماشین را دارید پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1205 نیاز شماست. ما از سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا ویژگی و مزایای محصول را گرد آوری کرده ایم.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی ها در ابعاد حداکثر 6 اینچ

صفحه نگهدارنده هولدر گوشی تسکو THL 1205 دارای دو زبانه در کناره های خود است که فاصله میان آنها را به سادگی می توان تنظیم کرد. از این جهت می توان انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل آیفون (تا سایز حداکثر 6 اینچ) را بر روی آن قرار داد. در قسمت پایینی صفحه نگهدارنده هولدر سیلیکونی موبایل تسکو THL 1205 نیز دو زبانه تعبیه شده که هم باعث محکم تر قرار گرفتن موبایل می شوند و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به زبانه های کناری جلوگیری می کنند. بین این دو زبانه مقداری فاصله وجود دارد که می توان از میان آنها کابل شارژ را عبور داد و گوشی خود را در حالی که بر روی هولدر قرار دارد، از طریق یک پاوربانک یا شارژر فندکی شارژ کرد.

  • کیفیت ساخت مطلوب

نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل تسکو THL 1205 از پلاستیک مرغوب و سیلیکون ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. کیفیت ساخت این پایه نگهدارنده به اندازه ای است که در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها می توانید از آن در خودروی خود استفاده کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هولدر گوشی موبایل تسکو THL 1205 را مناسب دانست.

دیجی کالا:

با پایه نگهدارنده‌ی تسکو مدل «THL 1205» بدون نگرانی از گوشی موبایل‌تان داخل خودرو استفاده کرده و آن را به طور ثابت روبه‌روی خود قرار دهید. این محصول خوش ساخت برای نگهداری از انواع گوشیهای موبایل مناسب خواهند بود. مدل «THL 1205» از سری محصولات تسکو پایه‌ای سیلیکونی دارد که به آسانی به داشبورد یا شیشه جلوی خودرو متصل خواهد شد. همچنین این پایه امکان چسبیدن و محکم قرار گرفتن روی دیگر سطوح نسبتا صاف مانند میز را هم خواهد داشت.برای استفاده از این مدل کافی است پایه را با استفاده از قسمت سیلیکونی آن به داشبورد خودرو متصل کنید.

در پایان می توان گفت با توجه به بررسی صورت گرفته از نقد و بررسی دو سایت ذکر شده، شرکت ایده برتر پارسیان توانسته مزایا و مشخصات محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دارد شما می توانید با مراجعه به این سایت ضمن دریافت اطلاعات بیشتر، سوالات و نظرات خود را در قسمت نظرات مطرح نمایید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1205



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی