.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد اکسترنال ها بهترین گزینه برای بک آپ گیری و ذخیره سازی اطلاعات شماست. اما پیش از خرید ابتدا باید به خوبی ویژگی های هارد اکسترنال ها را بررسی کنید و سپس متناسب با نیاز خود و قابلیت آن دستگاه اقدام به خرید نمایید. امروز با به بررسی یکی از هارد اکسترنال های محبوب بازار به نام هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD 2TB می پرداریم تا فرایند خرید برای  شما اسانتر کنیم. در این مقاله از فروشگاه ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شما را با این محصول اشنا آشنا می کنیم .

دیجی کالا:

هارد اکسترنال «My Passport Ultra» محصول برند «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این هارد دارای ظاهری زیبا است که از ترکیب طرح فلزی و پلاستیکی به دست آمده‌است. هارد اکسترنال My Passport Ultra از طریق رابط USB3.0 به کامپیوتر شما وصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد همراهی می‌کند. حداکثر سرعت قابل دستیابی در این استاندارد به 5 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و در صورت فراهم شدن شرایط ایدئال، هارد اکسترنال My Passport Ultra ­می‌تواند اطلاعات را با چنین سرعتی جابجا کند. ظرفیت این هارددیسک 2 ترابایت است و برای کاربرانی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. سایز هد ارائه‌شده روی این محصول 2.5 اینچ است. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport Ultra برای کار روی سیستم عامل ویندوز طراحی شده و از نسخه‌های جدید ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کند. در صورت نیاز به استفاده از این محصول روی سیستم عامل Mac می‌توانید پس از فرمت کردن هارد، از آن استفاده کنید. داده‌های کپی شده روی My Passport Ultra با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES محافظت می‌شوند و کاربر می‌تواند با تعیین یک رمز عبور امن، از دسترسی غیرمجاز به محتویات هارد اکسترنال خود جلوگیری کند.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD از تلفیقی از پلاستیک و فلز مرغوب ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. از این جهت در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید. البته لازم به ذکر است که این هارد دیسک به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و در هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشته باشید.

  • مجهز به پورت USB 3.0، انتقال اطلاعات با سرعتی عالی

پورت ارتباطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD ظرفیت 2 ترابایت از نوع USB 3.0 است. این رابط که از جدیدترین نسل های پورت های USB محسوب می شود، دارای سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه بوده و کیفیتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار خواهد بود. با این وجود می توان سرعت انتقال اطلاعات این هارد دیسک اکسترنال 4 ترابایت را کاملاً ایده آل دانست. ضمن اینکه هارد اکسترنال از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند و با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است. پس مشکلی در استفاده از آن در ارتباط با سیستم های مختلف نخواهید داشت.

  • با تعریف رمز عبور از اطلاعات خود محافظت کنید

شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD را امکان تعریف رمز عبور برای آن دانست. بنابراین شما می توانید با استفاده از این قابلیت، از دسترسی افراد دیگر به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک خود جلوگیری کنید. البته سعی کنید تا رمز عبور تعریف شده را هیچ گاه فراموش نکنید! در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی در استفاده از هارد اکسترنال برایتان ایجاد شود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD با ظرفیت 2 ترابایت از متد رمزگذاری 256 بیتی AES برای محافظت از اطلاعات بهره می برد.

  • امکان بک آپ گیری خودکار از اطلاعات

بر روی هارد دیسک Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD به صورت پیش فرض نرم افزار WD Backup موجود است. با استفاده از این نرم افزار، هارد اکسترنال به صورت خودکار از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن نسخه بک آپ تهیه کرده و فایل های نهایی را بر روی خود ذخیره می کند. پس بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات، می توانید از این هارد اکسترنال با خیالی راحت استفاده کنید.

در پایان قابل ذکر است که در متن به نقد و بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD پرداختیم. چناننچه به راهنمایی بیشتر در این خصوص نیاز دارید می تواند با تماس با کارشناسان سایت ایده برتر پارسیان از انها راهنمایی بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 29 خرداد 1399
.

اگر شما نیز به تبلیغ و ارائه اطلاعات با بهترین کیفیت و مطلوب ترین وضوح در تمام ساعت روز و به صورت 24 نیاز دارید، خرید مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F یک انتخاب درست و هوشمندانه برای شما است. در نهایت این مانیتور با وضوح بالا تصاویری طبیعی، زنده، شارپ را به نمایش می گذارد. اگر قصد خرید مانیتور 55 اینچی ال جی LG 55UM3F دارید ولی نمی دانید چه فاکتور های برای خرید باید مد نظر داشته باشید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!

از مشخصات نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 55UM3F باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این مانیتور صنعتی بزرگ از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.

  • از هر نقطه ای به تماشای تصاویر بنشینید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55UM3F قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این مانیتور صنعتی 55 اینچ امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.

  • نصب و راه اندازی آسان در محیط های مختلف

همانطور که اشاره کردیم، مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F برای استفاده در مکان های مختلف در طول روز به مدت طولانی طراحی شده و از این جهت دارای مکانات مناسبی برای نصب و راه اندازی آسان می باشد. به طور کلی این تلویزیون بزرگ صنعتی در شرایط محیطی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد عملکرد مناسبی ارائه داده و قابل استفاده می باشد. همچنین نمایشگر صنعتی ال جی 55UM3F دارای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی است. بنابراین می توانید تصاویر خود در جهت دلخواه به نمایش بگذارید.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F سه پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 و پورت های DP, DVI-D, Audio تعبیه شده و به آسانی می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال دیگر متصل نمایید. این مانیتور با استفاده از پورت USB از قابلیت نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری بدون نیاز به کامپیوتر برخوردار است.

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه ایا این مانیتور صنعتی مناسب با خواسته ها و نیاز های شماست یا خیر. توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نموده و یا از طریق فرم تماس یا ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید تا به آن‌ها پاسخ داده شود.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

دیتا پروژکتور پاناسونیک T-EX510L از جمله دیتا ویدئو پروژکتورهای بدون لنز شرکت پاناسونیک می باشد که در نهایت این امکان را به شما می دهد که متناسب با نیاز خود در میزان زوم و جابه جایی، لنز مورد نیاز خود را تهیه نمایید. این دیتا ویدئو پروژکتور با قابلیت های متعدد خود برای استفاده در کلاس های آموزشی، همایش ها، کنفرانس ها و جلسات اداری یک گزینه ایده ال می باشد. در این نوشتار سعی بر این داریم که یک راهنمای جامع و کامل برای انتخاب و خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510L ارائه دهیم، در ادامه بخش هایی از نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان را برای شما ذکر خواهیم کرد.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف در ویدئو پروژکتور

دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX510L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس متفاوت در آن استفاده کنید. از این جهت این ویدئو پروجکشن برای نمایش تصاویر در مکان های مختلف دارای انعطاف بسیار بالایی است و به شما اجازه می دهد تا با توجه به محدودیت فضای نصب، آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار داده و تصویر را بر روی پرده تنظیم نمایید. در حالت کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX510L توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و برای استفاده در محیط های کوچک و سالن های نسبتاً بزرگ کارایی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لنز پاناسونیک با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • دارای شدت روشنایی 5300 لومنی، ارائه تصاویری شفاف و درخشان

یکی از مهم ترین مشخصات ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX510L شدت روشنایی 5300 لومنی آن است که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می شود. پس بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از این دیتا ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های روشن و پُر نور استفاده کنید. این ویژگی به راحت تر شدن استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510L منجر می شود و به عنوان مثال دیگر نیازی به خاموش کردن چراغ ها به منظور تاریک کردن محیط نخواهید داشت.

  • یک ویدئو پروژکتور XGA با کیفیت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510L دارای رزولوشن 1024 x 768 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد. بنابراین می توان گفت که تصاویر ارائه شده با آن از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردارند. همچنین این پروژکتور از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد که باعث نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شاداب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX510L می توان کیفیت تصاویر آن را مناسب دانست.

در همین رابطه باید به نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور نیز اشاره کنیم که برابر با 2000:1 است. این میزان کنتراست برای نمایش سایه روشن ها و قسمت های دارای رنگ مشکیِ موجود در تصاویر با کیفیتی معمولی مناسب به نظر می رسد. البته اگر نسبت کنتراست برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیکِ موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.

  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510L پورت های ارتباطی آن شامل DVI-D، HDMI، LAN (جهت اتصال به شبکه های کابلی)، ورودی ویدئو، دو ورودی RGB، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، سریال و دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور) تعبیه شده است. از طریق این پورت ها و کابل های مربوطه به آسانی می توانید دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX510L را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.

برای خواندن مطالب کامل تر و جامع تر می توانید به لینک پیوست شده در پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-EX510L

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

با تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N از تصاویری با کیفیت 4k لذت ببرید! این تلویزیون 55 اینچی برای استفاده در منازل و سالن های نسبتا بزرگ مناسب می باشد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل Gplus GTV-55JU922N به وای فای، بلوتوث  و سیستم عامل اندروید مجهز می باشد. اگر شما نیز قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارید با ما برای نقد این محصول همراه باشید این معرفی و بررسی از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و زنبیل گرداوری شده است.

زنبیل:

سایز صفحه نمایش
55 اینچ
تکنولوژی صفحه نمایش
LED
نوع صفحه نمایش
تخت ( Flat )
کیفیت تصویر
Ultra HD - 4K
رزولوشن
3840x2160
امکانات صفحه نمایش
قابلیت HDR
دارد
امکانات هوشمند
قابلیت هوشمند (Smart)
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید ورژن 6

دیجی کالا:

تلویزیون « GTV-55JU922N » از سری محصولات برند جی پلاس (Gplus) است که در اندازه 55 اینچی روانه بازار شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Ultra HD یا همان 4K عرضه شده است. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. این محصول به اسپیکر با توان خروجی 20 واتی مجهز شده است که صدایی واضح را ارائه می دهد. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55JU922N دارای 3 درگاه HDMI است که امکان اتصال آن را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. همچنین وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. اگر به دنبال تلویزیونی کاربردی برای سالن متوسط یا بزرگ هستید، این محصولی کاربردی را مدنظر قرار دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به سیستم عامل اندروید و وای فای

تلویزیون Gplus GTV-55JU922N در دسته تلویزیون های هوشمند جای دارد و به سیستم عامل اندروید 6.0 و وای فای مجهز است. بنابراین شما می توانید از طریق آن به مرور صفحات وب بپردازید و اپلیکیشن های اندرویدی مورد نظرتان را از گوگل پلی بر روی آن نصب کنید. ضمن اینکه امکان اتصال گوشی موبایل و تبلت به تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N از طریق وای فای وجود دارد. در این حالت شما می توانید محتوای بر روی گوشی یا تبلت خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از امکانات Screen Mirroring و Multi Screen بهره مند شوید. این تلویزیون هوشمند خانگی دارای بلوتوث نیز هست و به آسانی می توان انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوث را به آن متصل کرد.

  • دارای پورت های USB، HDMI و LAN

بر روی بدنه تلویزیون جی پلاس Gplus GTV-55JU922N پورت های ارتباطی آن تعبیه شده که امکان اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های صوتی و تصویری را فراهم می آورد. از جمله این پورت ها باید به پورت HDMI اشاره کنیم که از طریق آن می توانید لپ تاپ یا کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید. همچنین تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55JU922N دارای پورت USB نیز هست و از قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی حافظه های USB (فلش مموری و هارد اکسترنال) بهره می برد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این تلویزیون برنامه های تلویزیونی در حال پخش را ضبط کرده و فایل خروجی را بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال ذخیره کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N مجهز بودن آن به پورت LAN است که امکان اتصال تلویزیون به شبکه های کابلی و جستجوی فایل از طریق شبکه را ایجاد می کند.

  • امکان دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی از طریق گیرنده دیجیتال داخلی

با خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N دیگر نیازی به صرف هزینه جداگانه برای تهیه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. این تلویزیون در حالت استاندارد به گیرنده دیجیتال و سیستم تیونر DVB-T2 مجهز است و قادر به دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی با بالاترین کیفیت می باشد. همراه با این تلویزیون یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل ISMART، گوشی خود را به ریموت کنترل هوشمند تلویزیون تبدیل کنید!

همان طور که مشاهده می کنید، تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و برای استفاده در منازل و مصارف شخصی انتخابی ایده آل به حساب می آید. با استفاده از این تلویزیون می توانید از تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی محبوبتان با کیفیت 4K نهایت لذت را ببرید. از دیگر ویژگی های تلویزیون GTV-55JU922N باید به مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، سیستم عامل اندروید 6.0، قابلیت اتصال به گوشی موبایل، ضبط برنامه های تلویزیونی، پخش انواع فایل های صوتی و تصویری از روی حافظه های USB و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد که باعث شده تا این تلویزیون به یک دستگاه کارآمد در لوازم خانگی شما تبدیل شود.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش انواع تلویزیون و مانیتور صنعتی آماده راهنمایی و مشاوره در خصوص تلویزیون جی پلاس GTV-55JU922N به شما هستند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

تلویزیون جی پلاس ال ای دی مدل 32JD612N برای مصارف روزمره و کاربری های عمومی گزینه ایده ال می باشد. این تلویزیون 32 اینچی برای محیط هایی نسبتا کوچیک مورد استفاده قرار می گیرد و تصاویری با کیفیت اچ دی را به نمایش در می آورد. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد این تلویزیون ندارید می توانید بلاگ راهنمای ما را مطالعه نمایید.

با ما همراه باشید تا نکات مهم در رابطه با این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مرور کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویر با کیفیت HD

با استفاده از تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32JD612N از تصاویری با کیفیت HD بهره مند خواهید شد! این تلویزیون دارای رزولوشن 1280 * 720 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای مصارف روزمره برخوردارند. در تلویزیون خانگی جی پلاس 32JD612N از پنل LED از نوع IPS استفاده شده و به همین دلیل تصاویر آن کاملاً شفاف و واضح خواهند بود. همچنین این تلویزیون با کیفیت ایرانی از زاویه دید بسیار مطلوبی بهره می برد و تقریباً از هر زاویه ای که نسبت به تلویزیون قرار داشته باشید، قادر به مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی آن هستید. البته پیشنهاد می کنیم تا برای اینکه تصاویر بالاترین میزان وضوح را برای شما داشته باشند، سعی کنید تا فاصله تان نسبت به تلویزیون چندان زیاد نباشد! تلویزیونGplus 32JD612N از قابلیت های کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی نیز برخوردار است که باعث بهبود کیفیت تصاویر می شوند.

  • نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شفاف

از دیگر نکاتی که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، توانایی بالای تلویزیون 32 اینچ جی پلاس 32JD612N در نمایش طیف وسیعی از رنگ ها است. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت دقت رنگ واقعی (True Color Accuracy) نیز می باشد که باعث طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی تصویر این تلویزیون برابر با 60 هرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تأخیر در نمایش آنها مواجه نمی شوید.

  • مجهز به سیستم صوتی دو کاناله و حالت صدای فراگیر

در تلویزیون جی پلاس مدل Gplus 32JD612N از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی کلی 10 وات استفاده شده که صدایی با قدرت و وضوح مناسبی را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون با کیفیت HD از فناوری صدای فراگیر (Surround) و صدای صاف (ClearVoice) پشتیبانی می کند و به همین دلیل صدای پخش شده با آن شفاف، واضح و طبیعی خواهد بود.

دیجی کالا:

تلویزیون مدل 32JD612N محصولی از برند جی پلاس (Gplus) است که با سایز 32 اینچ به بازارعرضه شده است. پنل صفحه نمایش این تلویزیون از نوع IPS است. تصویر تلویزیون 32JD612N با رزولوشن 1280 × 720  با کیفیت تصویر HD است که با استفاده از قابلیت  کاهش نویز تصویر (Noise Reduction) تصویری شفاف را به نمایش می‎گذارد. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل های خود استفاده کنند. این تلویزیون دارای درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه های  تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. علاوه بر این امکان DVBT2 برای نمایش تمام شبکه های دیجیتال داخلی بسیار پر کاربرد است. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای محیط های نسبتا کوچکتر، از اتاق خواب گرفته تا محیط کار و مغازه ها و یا فضاهای کوچکتر منزل انتخاب نمایید، تلویزیون 32JD612N برند جی پلاس را به عنوان یکی از گزینه ‏های خود مدنظر قرار دهید.

در پایان قابل ذکر است که کاربران تلویزیون جی پلاس مدل Gplus 32JD612N دیدگاه های خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا به اشتراک می گذارند، به نظر می رسد این کامنت ها می توان بهترین راهنما برای انتخاب و خرید این محصول باشند، به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا سر بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200a بر اساس نیاز بسیاری از کاربران به صورت سه کاره با قابلیت های پرینت، اسکن اسناد و کپی عرضه شده است. از ویژگی های مهم این چاپگر این است که نیازی به تعویض تونر کارتریج ندارد و شما دیگر دردسر تعویض یا شارژ کارتریج را نخواهید داشت. برای اشنایی بیشتر با این پرینتر محبوب می توانید نقد سایت ایده برتر پارسیان و اداری کالا را مطالعه نمایید.

اداری کالا:

همانطور که از عنوان این چاپگر پیداست، با خرید آن درواقع شما سه دستگاه با کارآیی متفاوت را بصورت یکجا در اختیار داشته و دیگر نیاز به صرف هزینه های سنگین برای دسترسی به هریک از قابلیت های چهارگانه فوق نخواهید داشت، از سوی دیگر به دلیل بهره مندی اچ پی 1200a از سرعت و کیفیت بالای چاپ و همچنین ابعاد قابل حمل آن، این دستگاه بهترین گزینه برای مصارف چاپی نیمه سنگین یا حتی با تیراژ بالا و با کارآیی محیط های خانگی، اداری و شرکتی می باشد.

چاپگر مدل 1200a از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ساختاری مقاوم و مستحکم در ابعاد (380x293x287) میلی متر و 8.7 کیلوگرم وزن فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند و تجهیز به کنترل پنلی به اندازه (32x32) میلی متر از نوع (LED) حاوی آیکون نمایشی نوع LCD جهت مدیریت آسان امکانات دستگاه، زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.

همچنین از دیگر امکانات این پرینتر می توان به پورت های اتصال (High-Speed USB 2.0) جهت ارتباط با رایانه، سینی ورودی کاغذ در نمای جلویی دستگاه، پاکت بارگیری شارژ از طریق ورود تونر کارتریج در سمت راس و همچنین پشتیبانی از قابلیت (Mobile Printing)  و فناوری (HP Auto On/Off) اشاره کرد.

 مشخصات پرینت:

چاپگر چند کاره اچ پی (1200a) در مشخصات فنی عملیات پرینت، با اتکا بر فناوری لیزری مختص چاپ تک رنگ یا سیاه سفید اسناد و مدارک شما طراحی و تولید شده است که با سرعت 21 برگ در دقیقه با رزولوشن (600x600x2) dpi و همچنین با صرف مدت زمان تنها 7.6 ثانیه برای اولین چاپ خروجی به عنوان یکی از مدل های پرسرعت و محبوب در بین دستگاه های سری مشابه خود شناخته می شود، این چاپگر ضمن بهره مندی از پردازنده ای 500 مگاهرتزی دارای حافظه ای به میزان 64 مگابایت می باشد، توان کار ماهانه پرینتر 1200a به ظرفیت 20 هزار برگ تعیین شده و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن حداکثر به میزان 150 برگ و ظرفیت سینی خروجی آن تا 100 برگ تعبیه شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • سهولت در استفاده از تونر کارتریج با کیفیت

پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200a مهم ترین دغدغه کاربران یعنی تعویض کارتریج ها و زمانی که برای آن به هدر می رود را کاهش داده است و کیت بازیابی مخصوصی برای این چاپگر در کنار سرنگ غول پیکر پلاستیکی در نظر گرفته است. این سرنگ پلاستیکی در جایگاه مخصوصی در داخل پرینتر قرار گرفته و با فرو رفتن در درگاه، جوهر را به ماشین تزریق نموده و از این طریق باعث انجام عملیات می شود. لازم به ذکر است در این پرینتر سه کاره لیزری مشکی از کیت های HP 103A با ظرفیت 2500 برگ و HP 103AD با ظرفیت 5000 برگ می توان استفاده کرد و برای هر بار تعویض سرنگ تنها در 15 ثانیه می توان این کار را انجام داد.

  • گنجایش کاغذ مناسب کارهای روزمره

 پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1200a دارای یک سینی 150 برگی است و شما می توانید از کاغذ های معمولی در سایز A4 و پاکت های نامه به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر چند کاره اداری استفاده کنید. این میزان ظرفیت کاغذ برای مصارف خانگی که روزانه با حجم کاری سبک مواجه هستند مناسب می باشد. همچنین می توان از آن در ادارات کوچک و محیط های کاری جمع و جور از نظر حجم کار استفاده کرد.

  • بهره مند از سخت افزار قدرتمند

از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر چند کاره اچ پی HP MFP 1200a وضعیت مناسبی دارد و به یک پردازنده 500 مگاهرتزی و حافظه 64 مگابایتی مجهز است. این مشخصات به معنای این هستند که در حین کار کردن با آن با مشکلاتی همچون هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد و می توانید کارهای خود را با سرعتی مطلوب پیش ببرید.

  • امکان پرینت از فایل های فلش مموری

پورت2.0   USBتعبیه شده بر روی بدنه پرینتر لیزری اچ پی HP MFP 1200a قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال را از طریق کابل نیز فراهم می کند. از این پورت USB برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن می توان استفاده کرد. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ از روی فلش مموری به صورت مستقیم انجام می شود.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1200a می توانید با شماره مندرج در سایت ایده برتر پارسیان تماس حاصل فرمایید. کارشناسان با تجربه این شرکت آماده راهنمایی شما در این باره هستند.


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

پرینتر لکسمارک CX625ade با بهره گیری از تکنولوژی لیزری برای چاپ اسناد و مدارک در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به این پرینتر لکسمارک CX625ade داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان باهم بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط

حداکثر توان ماهیانه پرینتر چهار کاره لکسمارک CX625ade برابر با 100 هزار پرینت است و از این جهت می توان از آن در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط استفاده کرد. البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر این پرینتر لیزری، از آن برای 1500 تا 10000 پرینت در طول ماه استفاده شود.

  • کیفیت و سرعت بسیار مناسب در پرینت و کپی

سرعت پرینتر رنگی لکسمارک CX625ade در هنگام انجام پرینت و کپی برابر با 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 سمت (side) در دقیقه در حالت دو رو می باشد که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پرینتر اداری در هنگام راه اندازی نیز از سرعت قابل قبولی برخوردار بوده و اولین پرینت رنگی یا سیاه و سفید را در کمتر از 8 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

در کنار سرعت، باید به کیفیت چاپ عالی پرینتر Lexmark CX625ade نیز اشاره کنیم. این پرینتر چند کاره اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند. پس اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری لکسمارک CX625ade انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

  • مجهز به اسکنر تخت متصل به ADF

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX625ade در زمینه تهیه اسکن از اسناد نیز کارایی بالایی دارد و در آن از یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده است. این اسکنر توانایی تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi را دارد و می توان از آن برای ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف مانند XPS، TIFF، PDF، BMP و JPG بهره برد. ضمن اینکه اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره لکسمارک CX625ade از قابلیت ارسال فایل های اسکن شده به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه نیز برخوردار است.

  • کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز می توانید بر روی چاپگر اداری لکسمارک CX625ade حساب باز کنید! این پرینتر به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و از قابلیت ارسال فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. لازم به ذکر است که سرعت ارسال فکس این دستگاه پرینتر لیزری برابر با 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد که باعث می شود تا کارهای شما سریع تر به پیش رود.

نکته اخر این است که سعی کنید پرینترهای لکسمارک را از مراکز معتبر فروش تهیه کنید. سایت های ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش ماشین های اداری می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

برای دسترسی دائم به گوشی موبایل در حین رانندگی می توانید از هولدرهای باکیفیت شرکت باسئوس استفاده نمایید، نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Metal Age از هولدر های باکیفیت این برند است که امکان نصب بر روی دریچه کولر را دارد. شما با خرید این هولدر دیگر نیازی به چسباندن پایه نگهدارنده  بروی داشبورد و یا شیشه ماشین نخواهید داشت.

در این مطلب به طور کلی شما را باپایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Metal Age آشنا خواهیم کرد، سپس قیمت این محصول را در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی می کنیم.

جانبی

انندگی در شرایطی که استفاده از گوشی هوشمند ضروری به نظر می رسد کار ساده ای نیست. به همین دلیل بهترین راه برای استفاده از گوشی هوشمند هنگام رانندگی به کار گیری پایه های نگهدارنده گوشی داخل خودرو است. با پایه های نگهدارنده گوشی بیسوس، کاربران می توانند ضمن رانندگی ایمن، اعلان های گوشی هوشمند خود را مدیریت کنند. یکی از انواع استندهای گوشی، Metal age Gravity از کمپانی بیسوس است که مناسب گوشی های 4 تا 6 اینچ ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از این استند، گوشی هوشمند خود را به صورت کاملا امن استفاده کنند. این استنداز آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک مقاوم ساخته شده است و کاربران می توانند نسبت به دوام آن در برابر خط و خراش اطمینان خاطر داشته باشند.

هولدر بیسوس با قابلیت قابلیت چرخش

پایه نگهدارنده بیسوس طراحی کاربردی دارد و کاربران می توانند آن را متناسب با نوع کاربری خود تنظیم کنند. این استند در زاویه های مختلف می چرخد. بنابراین می توان به راحتی گوشی را در زوایای مختلف تنظیم کرد. استند Baseus گیره متحرک دارد و کاربران می توانند این گیره متحرک را به اندازه دستگاه هوشمند خود باز کرده و گوشی را به خوبی در استند جای دهند.

دیجی کالا:

نقاط قوت
  • داری 2 بازو برای تنظیم زاویه گوشی
  • ظاهری زبیا و شیک و مدرن
  • مناسب برای تمام خودروها

ایده برتر پارسیان:

  • دارای بدنه ای فلزی، ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Metal Age همان گونه که از نامش پیداست، دارای بدنه ای فلزی بوده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. از این جهت این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر از مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی و ضربه بهره می برد. علاوه بر این در ساخت صفحه نگهدارنده این هولدر از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام استفاده از آن بر روی گوشی خط و خش نیفتد. همچنین نگهدارنده موبایل سیلیکونی باسئوس Metal Age از ابعاد مناسبی برای استفاده داخل خودرو برخوردار بوده و برای شما در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمی کند.

  • سازگار با گوشی های 4 تا 6 اینچ

شما می توانید از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Metal Age برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل 4 تا 6 اینچ استفاده کنید. اطراف صفحه نگهدارنده این هولدر موبایل دو گیره به کار رفته که فاصله میان آنها به سادگی قابل تنظیم می باشد. همچنین در قسمت پایین صفحه پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Metal Age یک گیره اضافی تعبیه شده که باعث محکم تر باقی ماندن گوشی بر روی هولدر می شود. این پایه اضافی به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد و گوشی را در همان حال که بر روی هولدر قرار دارد، توسط شارژر فندکی یا پاوربانک شارژ کرد. هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس Metal Age توانایی بالایی در نگه داشتن گوشی دارد و تکان های ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها باعث افتادن گوشی موبایل از روی آن نخواهند شد.

در پایان قابل ذکر است که قیمت پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Metal Age با قابلیت ها و امکانات متعدد کاملا مقرون به صرفه است. شما می توانید این هولدر با قیمتی کاملا مناسب از سایت ایده برتر پارسیان خریداری نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

پایه نگهدارنده موبایل Gravity Car Mount از محصولات خوش ساخت و بادوام شرکت باسئوس است که قابلیت نصب بر روی دریچه کولر را دارد. شما می توانید از این هولدر برای گوشی های موبایل اندرویدی و ios  با سایز بین 4 تا 6 اینچ بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Gravity Car Mount این راهنما را مطالعه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید،و مطمئن باشید از خواندن این مطلب پشیمون نمی شوید.

دیجی کالا:

  • مناسب برای
    تمامی گوشی های موبایل
  • جنس
    فلزی با روکش چرم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • دارای ریموت برای عکاسی
  • ندارد   

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

با خرید هولدر موبایل برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت بهره مند خواهید شد! شرکت باسئوس در ساخت این هولدر از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. به طوری که پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس Gravity Car Mount در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. همچنین بر روی صفحه نگهدارنده این هولدر از روکش طرح دار استفاده شده که سبب زیباتر شدن و از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Gravity Car Mount می توان کیفیت ساخت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

  • دارای گیره های قوی، مقاومت بالا در برابر تکان های ماشین

در اطراف صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس مدل Baseus Gravity Car Mount دو گیره قدرتمند به کار برده شده که امکان تنظیم فاصله میان آنها وجود دارد. همچنین در قسمت پایینی بدنه این نگهدارنده گوشی موبایل یک گیره دیگر نیز تعبیه شده که باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی بر روی هولدر می شود. با توجه به این نوع طراحی می توان از مقاومت بالای پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Gravity Car Mount در برابر تکان های ماشین درحال حرکت در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها اطمینان داشت.

گیره پایینی پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Gravity Car Mount به گونه ای طراحی شده که در هنگام قرار دادن گوشی بر روی هولدر می توانید به پورت شارژ آن دسترسی داشته باشید و کابل شارژ را به گوشی متصل کنید. پس امکان شارژ کردن گوشی در حالی که بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Gravity Car Mount قرار دارد، از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک برای شما وجود دارد. لازم به ذکر است که تنظیم ارتفاع این گیره نیز امکان پذیر می باشد.

  • سازگار با دریچه کولر انواع ماشین های سواری

نصب هولدر موبایل دریچه کولر باسئوس Gravity Car Mount به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود! تنها کافیست تا گیره نگهدارنده آن را به دریچه کولر ماشین خود متصل کنید و پس از آن پایه نگهدارنده برای استفاده آماده خواهد بود! این نوع طراحی باعث استفاده بسیار آسان از هولدر موبایل باسئوس Gravity Car Mount می شود و در هر لحظه که نیازی به آن نداشتید، می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. پس با استفاده از این هولدر موبایل روی دریچه کولر دیگر خبری از مشکلات ناشی از استفاده از هولدرهای چسبی نخواهد بود!

اگر در مجموع قصد خرید پایه نگهدارنده ماشین با کیفیت را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم، برای دریافت قیمت و خرید پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Gravity Car Mount می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

                                                                                                                                                              



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20001QC دارای ظرفیت بالای 20000 میلی آمپر است که از ویژگی های مهم  آن می توان به  قابلیت شارژ همزمان به سه دستگاه، پشتیبانی از فناوری فست شارژ، تعبیه جایگاه مخصوص برای کابل اشاره کرد. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پاور بانک انرجایزر UE20001QC همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان، پلازا و دیجی کالا را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

دیجی کالا:

شارژر همراه «UE20001QC» که محصول «انرجایزر» است با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 دستگاه‌های شما را بسیار سریع‌تر از حالت عادی شارژ می‌کند؛ البته به شرط آنکه دستگاه شما از این تکنولوژی پشتیبانی کند. در این پاوربانک سه خروجی وجود دارد که امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه را به کاربر می‌دهد. به همراه پاوربانک UE20001QC کابلی وجود دارد که می‌توانید همیشه آن را متصل به آن نگه دارید. این کابل به شکل تخت طراحی شده است.

مدارهایی که در ساخت شارژر همراه UE20001QC استفاده شده‌اند، کاملا ایمن‌شده هستند و اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه یا افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان نخواهد افتاد. 

پلازا:

پاوربانک یا شارژر همراه، در دنیای صفر و یک امروز، شاید بعد از گوشی هوشمند، مهم ترین وسیله ای باشد که نیاز داریم به همراه داشته باشیم. تمام شدن شارژ باتری گجت های هوشمند و عدم توانایی در برقراری ارتباط با سایرین، به علت نبود شارژ، بسیار آزاردهنده و در برخی مواقع بسیار عواقب خوبی در پیش ندارد. از این رو، نیاز به داشتن یک پاوربانک را اکثر ما حس کرده ایم. شرکت Energizer را به پاوربانک های سرخت و قدرتمندش می شناسیم. پاور بانک UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت، یکی از محصولات قدرتمند این شرکت است که توانایی شارژ همزمان 3 دستگاه را با هم دارد. پس دیگر نگرانی بابت صرف زمان برای شارژ نوبتی دستگاه های دیجیتال خود نخواهید داشت. می توانید همزمان از سه درگاه، برای دو مرتبه برای شارژ 3 گوشی هوشمند استفاده کنید بدون اینکه شارژ باتری پاور بانک UE20001QC به انتها رسیده باشد. این محصول، یک پاوربانک قدرتمند برای شارژ باتری گوشی های هوشمند، تبلت و سایر لوازم دیجیتال شماست. جنس بدنه این محصول، از پلاستیک سخت و مقاوم است که می توانید با خیال راحت آن را در هر شرایطی به همراه داشته باشید چراکه تهدیدات احتمالی، مانند افتادن و یا ضربه، آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. یکی از ویژگی های برجسته این پاوربانک انرجایزر، پشتیبانی آن از شارژ سریع است؛ به این صورت که در مدت زمان 35 دقیقه، می توانید شارژ باتری پاور بانک UE20001QC را از صفر به 85 درصد برسانید. جهت اطلاع از شارژ باقیمانده باتری پاوربانک، انرجایزر بر روی بدنه آن، نشانگرهای LED تعبیه کرده که هر یک از آنها، نشان دهنده درصدی از شارژ باتری هستند. طراحی زیبا و شیک، در کنار عملکرد فوق العاده، پاور بانک UE20001QC را به یک انتخاب بی نظیر برای شما تبدیل می کند.
 
ایده برتر پارسیان:
  • کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر شوک و ضربه

شرکت انرجایزر در ساخت شارژر همراه انرجایزر UE20001QC از پلاستیک مرغوب و سخت استفاده کرده و به همین دلیل این محصول مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی، سقوط از ارتفاع کم و فشار بیش از حد دارد. کیفیت ساخت این پاوربانک به گونه ای است که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20001QC در ابعاد 147 * 76 * 26 میلی متر و وزن 440 گرم عرضه شده و می توان آن را با قرار دادن در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی با خود در تمام طول روز به همراه داشت. توجه داشته باشید که این پاور بانک با ظرفیت بالا دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و از این جهت وزن و ضخامت نسبتاً زیاد آن قابل توجیه به نظر می رسد.

  • امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به صورت میانگین

اگر از آن دست کاربرانی هستید که با گوشی موبایل خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک Energizer UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود یک دستگاه پرکاربرد برای شما خواهد بود. ظرفیت کامل این پاوربانک گوشی به طور میانگین برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی پاوربانک انرجایزر UE20001QC ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

در نگاه اول به پاور بانک انرجایزر 20000 میلی آمپر حتماً متوجه دو پورت خروجی USB آن می شوید. همچنین در اطراف پورت های خروجی، جایگاه برای قرار دادن کابل شارژ تعبیه شده که اگر کابل را از این جایگاه خارج کنید، پورت سوم USB پاور بانک نیز برایتان قابل استفاده خواهد بود. پس در مجموع شما می توانید از پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE20001QC برای شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان بهره ببرید که ویژگی بسیار کاربردی محسوب می شود. چرا که دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت و به این ترتیب می توانید با سرعت بالاتری به کارهایتان برسید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک انرجایزر UE20001QC را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

اگر شما نیز تجربه استفاده از پاور بانک Energizer UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپر دارید از شما می خواهیم که درقسمت کامنت سایت دیجی کالا به ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذاریید.

 



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

از آنجا که پاور بانک یک وسیله قابل حمل است، وزن آن اهمیت بالایی دارد. اگر در هنگام خرید به دنبال یک پاور بانک سبک با ظرفیت مناسب هستید، پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025QC را مدنظر داشته باشید. این پاور بانک با وزن 210 گرم قابلیت حمل و جابه جایی آسانی دارد.  مطالبی که در ادامه این وبلاگ مطالعه می کنید از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع اوری شده است و می تواند شما را در انتخاب و خرید این محصول یاری کند.

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10025QC» دارای باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان به کمک آن باتری بسیاری از گوشی‌های موبایل هوشمند را تا دو بار شارژ کند. این پاوربانک انررجایزر (Energizer) از تکنولوژی شارژ سریع یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 برخوردار است. شما از طریق نشانگر LED می‌توانید بررسی کنید که چقدر شارژ در باتری آن باقی‌مانده است. ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک UE10025QC بسته به دستگاهی که به آن وصل می‌شود متغیر است و شدت‌جریان ورودی و خروجی هم متناسب با همین مقادیر تغییر می‌کند. با اتصال به ورودی 5 و 9 ولت 2 آمپر و ورودی 12 ولت 1.5 آمپر شدت‌جریان ورودی می‌گیرد. و از طرفی با اتصال به خروجی 5 ولت 3 آمپر و خروجی 9 ولت 2 آمپر شدت‌جریان به‌صورت خروجی گرفته می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

در پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025QC از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره و کاربری معمولی مناسب است. البته با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک Energizer UE10025QC برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... نیز کاربرد دارد.

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10025QC دارای دو پورت خروجی است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 2 آمپر با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. در هنگام استفاده از این پورتِ پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC برای شارژ، توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما هم باید از قابلیت شارژ سریع برخوردار باشد؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ می شود. بر روی بدنه این پاور بانک انرجایزر 10000 فست شارژ یک نشانگر LED اختصاصی برای همین منظور تعبیه شده است. به این صورت که اگر شارژدهی به شکل فست شارژ در حال انجام باشد، این نشانگر با رنگ سبز روشن شده و شما را از این موضوع مطلع می کند.

 

پورت دیگر پاوربانک انرجایزر UE10025QC نیز دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر است و به خصوص در هنگام شارژ گوشی سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد. پس شما می توانید از این پاور بانک برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف استفاده کرده و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید!

  • مقاومت بالا در برابر نوسانات جریان برق

شما می توانید گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن باتری آنها در حین شارژ شدن به پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر متصل کنید. این پاور بانک مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما دارد و تجربه یک شارژ ایمن و با کیفیت را برایتان رقم می زند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC نیز مؤثر بوده است.

امیدواریم با مطالعه این راهنمای خرید پاوربانک انرجایزر UE10025QC، به راحتی بتوانید مناسب ترین شارژر همراه را برای خود انتخاب کنید. برای دریافت آگاهی بیشتر و قیمت روز این محصول به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که بیشتر تایم خود را در بیرون از منزل سپری می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژگوشی های خود مواجه هستید ما به شما پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی امپر را پیشنهاد می دهیم. باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و پلازا می اندازیم.

پلازا:

شارژ تلفن همراهم تمام شده بود و متاسفانه دسترسی به برق نداشتم و نتوانستم آن را شارژ کنم " شاید این جمله بارها در دنیای امروزی که کار اکثر ما با تلفن همراه و تبلت ها گره خورده است تکرار شده. همین مسئله پاوربانک را به یک کالای ضروری تبدیل کرده است. پاوربانک انرجایزر مدل UE10012 با دو درگاه خروجی به راحتی می تواند تبلت , تلفن همراه و گجت های هوشمند شما را شارژ کند. همچنین وجود این دو درگاه خروجی باعث می شود تا بتوان به طور همزمان 2 دستگاه را شارژ نمود و دیگر نیازی به صرف وقت بسیار و شارژ نوبتی گجت های هوشمند خود نخواهید داشت.باتری های این پاوربانک از جنس لیتیوم پلیمری است. این باتری‌ها علاوه بر ویژگی باتری‌های لیتیم-یون دو ویژگی مهم سبک بودن و شکل پذیری را نیز دارا هستند. ظرفیت این پاوربانک Energizer ده هزار میلی‌آمپر ساعت است که می تواند حدوداً 3 بار آیفون ۷ را شارژ کند. این محصول با ابعاد 125x68x16 میلی متر به راحتی قابل حمل هستند. در آخر باید گفت چهار نشانگر LED بر روی این پاوربانک تعبیه شده تا وضعیت شارژ باتری را نمایش دهند.

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10012» دارای باتری لیتیوم‌پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توان دو دستگاه را به وسیله‌ی آن‌ها شارژ کرد. شدت‌جریان خروجی این محصول انرجایزر، حداکثر 2.1 آمپر است که با این مقدار علاوه‌بر اینکه تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند، می‌توان گوشی موبایل را هم شارژ کرد. در ساخت پاوربانک UE10012 از مدارهایی استفاده شده است که از آن در برابر اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان و شارژ بیش‌ازحد محافظت می‌کنند؛ بنابراین با خیال راحت از پاوربانکتان استفاده کنید. شارژر همراه یا پاوربانک UE10012 انرجایزر روکشی از جنس فلز و 250 گرم وزن دارد که نسبت به پاوربانک‌های 10000میلی‌آمپرساعتی سبک است و حمل آن برای شما راحت و بدون مشکل خواهد بود. UE10012 مستطیل‌ شکل است و دو طرف آن به صورت گرد طراحی شده‌اند. شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10012» دارای طراحی ارگونومیک بوده و به‌راحتی قادر به حمل آن هستید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

با توجه به اینکه پاوربانک گوشی انرجایزر UE10012 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است، می توان بر روی آن برای شارژدهی به انواع گوشی موبایل حساب باز کرد. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر موبایل، این پاور بانک برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست نیز کارایی دارد.

  • امکان مدیریت شارژ هوشمند و شارژ ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر کیفیتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند. همچنین این پاور بانک تبلت دارای قابلیت مدیریت شارژ هوشمند نیز هست و می توان از آن در حین شارژگیری، برای شارژدهی به سایر دستگاه ها نیز استفاده کرد. ادامه مطلب:

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از مراکز پرفروش پاور بانک های گوشی موبایل است که می  تواند شما را در انتخاب و خرید شارژر همراه را راهنمایی کند. در ضمن این شرکت پاوربانک هایی را با برندها متنوع و کیفیت بالا برای مشتریان خود عرضه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.

اگر به گوش دادن موسیقی در حین تردد در سطح شهر و یا در هنگام پیاده روی و ورزش علاقه دارید هندزفری بلوتوث آوی AK2 یک گزینه ایده ال برای شما است. این هندزفری به گونه ای طراحی شده است در نفوذ اب و رطوبت مقاوم است. اگر دیدگاه جامعی در خصوص هندزفری بلوتوثی آوی AK2 ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی دیجی کالا و ایده برتر پارسیان با ما باشید.

دینگولند:

  • وزن
    145 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    ورزش
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.1
  • NFC
    ندارد
  • امپدانس
    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20-20000 هرتز 

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به سرگوشی های نرم و راحت، دارای کلیدهای کنترلی بر روی کابل

هندزفری Awei AK2 به گونه ای طراحی شده که برای استفاده های طولانی مدت در ساعات متوالی مناسب باشد. در سرگوشی های این هندزفری از پلاستیک نرم استفاده شده و به همین دلیل از بروز حس خستگی و ناراحتی در گوش های شما جلوگیری می کند. همچنین سرگوشی های هندزفری بلوتوثی آوی AK2 دارای خاصیت آهنربایی نیز هستند که در مواقعی که به هندزفری نیاز دارید، می توانید آن را به همدیگر بچسبانید. این ویژگی به حمل و جابجایی آسان تر این هندزفری منجر می شود.

بر روی کابل دستگاه هندزفری بلوتوث مدل Awei AK2 که ساخت شرکت آوی است، دکمه های کنترلی شامل کم و زیاد کردن صدا و عوض کردن قطعه موسیقی در حال پخش تعبیه شده که دسترسی به آنها به ساده ترین شکل انجام می گیرد. بنابراین بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی یا تبلت، می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی صدای در حال پخش اعمال کنید.

  • یک هندزفری ضد آب، مقاوم در برابر عرق و رطوبت

از دیگر مشخصات کاربردی هندزفری بلوتوثی آوی AK2 می توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب، رطوبت و عرق اشاره کرد. از این جهت این هندزفری برای استفاده در هنگام ورزش کارایی بالایی دارد و همچنین می توان از آن در هنگام قدم زدن در زیر باران و برف نیز بهره برد. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری تو گوشی آوی AK2 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • قابلیت اتصال بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل و تبلت

برای اتصال هندزفری گوشی موبایل آوی AK2 به موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. برای این منظور فقط کافیست تا هندزفری ورزشی بلوتوث خود را روشن کرده و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا دیگر دستگاه مورد نظرتان به آن متصل شوید. هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل آوی AK2 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تأخیر در پخش صدا یا قطع و وصل شدن آن مواجه نمی شوید.

اگر شما نیز تجربه استفاده از هندزفری بلوتوث آوی AK2 دارید از شما می خواهیم که در قسمت کامنت سایت ایده برتر پارسیان به اشتراک بگذاریید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

هدست گیمینگ ای فورتک Bloody G300 از هدست های خاص و هیجان انگیز کمپانی ای فورتک است که صدایی واضح، قوی و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد. در این مطلب علاوه بر این که ویژگی ها و قابلیت این محصول را از سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا گرد اوری می کنیم می توان بگوییم که این متن یک راهنمای کامل در خصوص هدست مخصوص ایکس باکس وان ای فورتک Bloody G300 می باشد پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها همراه شوید.

تکنوسان:

مشخصات A4TECH Bloody G300 

  • صدای استریوی دوکاناله
  • میکروفون داخلی با قابلیت حذف نویز
  • بالشتکهای بسیار نرم
  • هدبند منعطف با قابلیت تنظیم خودکار
  • کابل اتصال از جنس پلاستیک منعطف TPE به منظور جلوگیری از گره خوردگی
  • هد بند تعلیقی : استفاده از بالشتک چرمی نرم برای سهولت کاربری بیشتر در استفاده طولانی مدت و برخورداری از حالت ارتجاعی برای سازگاری کامل با آناتومی جمجمه کاربران
  • درایورهای برش خورده با تکنولوژی لیزری : استفاده از درایورهای ۴۰ میلیمتری با دقت بالا در تولید فرکانسهای صوتی به دلیل استفاده از آهنربایNdFeb و سیم پیچ CCAW
  • حفره های دوگانه با طراحی متقارن : تولید اصوات پایدار با دقت و وضوح بالا
  • میکروفون همه جهته با قابلیت حذف نویز : حساسیت بالا در دریافت اصوات ورودی و توانایی عالی در حذف نویزهای خارجی برای برقراری مکالمات صوتی شفاف
  • کاپهای نرم و حجیم : ترکیب فوم متراکم و روکش چرمی برای راحتی بیشتر کاربر و پوشش کامل فضای اطراف گوش به منظور جلوگیری از ورود اصوات خارجی
  • کانکتور اتصال با روکش طلایی : جَک ۳٫۵ میلیمتری با آبکاری طلا برای انتقال سریع و تولید دقیق فرکانسهای صوتی با کمترین میزان اعوجاج
  • درایورهای نئودیمیومی ۴۰ میلیمتری با ساختار بُرش خورده لیزری
  • حساسیت : ۱۰۰dB

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه صدای استریوی دو کاناله

اگر به دنبال صدایی واضح، قوی و طبیعی هستید، هدفون باسیم A4tech Bloody G300 برای شما ساخته شده است! این هدفون یا هدست گیمینگ به اسپیکرهای 40 میلی متری مجهز بوده و صدای استریوی دو کاناله را ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات صدای موجود در بازی نیز به شکل کاملاً شفاف و واضح برای شما قابل شنیدن خواهد بود. همچنین هدست ایفورتک Bloody G300 از ورود صداهای اضافی موجود در محیط به گوش ها جلوگیری می کند و این امکان را در اختیار شما می گذارد تا به طور کامل بر روی بازی متمرکز شوید.

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق ترِ هدست گیمینگ ای فورتک A4tech Bloody G300 هستند باید به این نکات اشاره کنیم که این هدست استریو پلی استیشن دارای محدوده پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، حساسیت 100 دسی بل و امپدانس 32 اهم است و قادر به پخش تمام صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. این مشخصات باعث می شوند تا بتوان قیمت هدست گیمینگ ای فورتک Bloody G300 را کاملاً ایده آل و مناسب دانست.

  • اتصال آسان به دستگاه مورد نظر شما!

هدست مخصوص ایکس باکس وان ای فورتک Bloody G300 دارای دو رابط 3.5 میلی متری مجزا برای هدفون و میکروفون است و به آسانی به کامپیوتر متصل می شود. همچنین این هدست دارای رابط USB نیز هست که از آن نیز می توانید برای اتصال هدست به کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید. ضمن اینکه هدفون ای فورتک Bloody G300 از طریق یک کابل تبدیل AUX دو به یک، قابل اتصال به کنسول های بازی (PS4 و XBOX) نیز خواهد بود.

کابل به کار رفته در هدست ای فورتک A4tech Bloody G300 دارای طول 1.8 متر است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از این هدست برای بازی با مشکلاتی مانند گره خوردن، در هم پیچیدن یا قطعی کابل مواجه نخواهید شد.

  • مجهز به میکروفون ضد نویز

بر روی کاپ هدست A4tech Bloody G300 یک میکروفون با ابعادی کوچک تعبیه شده که امکان چت و مکالمه در هنگام بازی را برای شما فراهم می آورد. ابعاد جمع و جور این میکروفون علاوه بر افزودن بر جلوه های ظاهری هدست، باعث می شود تا استفاده از آن برای شما آسان تر شود. میکروفون به کار رفته در هدست با میکروفون ای فورتک Bloody G300 از نوع چند جهته است و از قابلیت حذف نویز (Noise Canceling) نیز بهره می برد. پس می توانید از وضوح کامل صدایتان در هنگام چت اطمینان داشته باشید!

اگر قصد خرید و مشاهده سایر هدست های شرکت ای فورتک را دارید می توانید به سایت تکنوسان مراجعه نمایید، در سایت تکنوسان ضمن کسب اطلاعات بیشتر از خریدی مطمئن و اسان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

هدفون نیا S1000 هم از اتصال وایرلس و هم از اتصال از طریق کابل پشتیبانی می کند و یک انتخاب مناسب برای مصارف خانگی و گیمینگ است. این هدست با کیفیت و وضوح بالا لذت انجام بازی های کامپیوتری و یا تماشای فیلم را برای شما دو چندان می کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما و این راهنمای جامع که توسط سایت های حرفه ای ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی شده اند همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث , شیار کارت حافظه
  • امپدانس
    320 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20-20000 هرتز

ایده برتر پارسیان:

  • یک هدست راحت و نرم، مجهز به کاپ های بزرگ

هدست بلوتوثی نیا S1000 به گونه ای طراحی شده که در هنگام استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی و ناراحتی شما نشود. این هدست بلوتوث به کاپ های 50 میلی متری مجهز است که در قسمت داخلی آنها از فوم نرم و روکش پلاستیکی با کیفیت استفاده شده است. اندازه بزرگ کاپ های هدست بلوتوث نیا NIA S1000
 باعث می شود تا در هنگام استفاده از آنها تمام فضای روی گوش شما پوشش داده شود و از ورود صداهای اضافی به گوش جلوگیری شود.

هدبند هدست بی سیم نیا S1000 نیز از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و ارتفاع آن در هنگام قرار گرفتن بر روی سر به شکل خودکار تنظیم می شود. این نوع طراحی مانع از وارد آمدن فشار به سر کاربر در هنگام استفاده از هدست می شود. بر روی هدبند این هدست دور گوشی دکمه های کنترلی شامل دکمه تغییر حالت (Mode) و کم و زیاد کردن صدا نیز قرار دارد که دسترسی به آنها به سادگی انجام می گیرد.

  • پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم و با سیم

شما می توانید از هدفون بلوتوثی NIA S1000 هم به صورت بی سیم و هم به صورت باسیم استفاده کنید. این هدست به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث، به صورت وایرلس متصل کرد. در هنگام استفاده از هدفون بی سیم نیا S1000 توجه داشته باشید که فاصله هدفون یا هدست و دستگاه متصل به آن از 10 متر بیشتر نشود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

اگر امکان استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، می توانید به راحتی هدفون باسیم نیا S1000 را از طریق کابل AUX به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. بر روی بدنه این هدست جک 3.5 میلی متری تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. ضمن اینکه هدست NIA S1000 از کارت حافظه های TF و SD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. پس اگر فایل های موسیقی شما بر روی کارت حافظه ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر یا موبایل ندارید و می توانید آنها را به صورت مستقیم با استفاده از این هدست پخش کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هدست بلوتوث نیا S1000 امکان دریافت امواج رادیویی FM با آن است. از این جهت می توان این هدست را یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی دانست. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، باید در موقعیت مکانی مناسب قرار داشته باشید تا هدست قادر به دریافت امواج رادیویی باشد.

برای کسب اگاهی بیشتر کلیک کنید.

در پایان قابل ذکر است که قیمت هدفون بلوتوثی NIA S1000 باتوجه باقابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاهی ایده برتر مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

با استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT امکان ذخیره سازی اطلاعات به صورت بی سیم برای شما امکان پذیر است. به همین منظور ابتدا باید هارد اکسترنال را به روتر منزل و محل کار متصل کنید و فایل های خود را به راحتی ذخیره سازی نمایید. از دیگر ویژگی های این هارد دیسک می توان به پشتیبانی از فلش مموری، قابلیت بک آپ گیری خودکار اشاره کرد. پس با ما و این راهنمای جامع در خصوص هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT که توسط سایت های حرفه ای ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی شده اند همراه باشید.

دیجی کالا:

ذخیره‌ساز «My Cloud Home» محصولی از برند «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این ذخیره‌ساز در حالت دسکتاپ ساخته شده و به صورت ایستاده روی میز کار شما قرار خواهد گرفت. استفاده از پلاستیک مرغوب سفیدرنگ در قسمت بالایی بدنه و پلاستیک بافت‌دار نقره‌ای در بخش پایینی آن، چهره‌ی جذاب و شیکی به My Cloud Home داده‌اند. در قسمت پشتی محصول، یک پورت LANگیگابیتی برای اتصال به شبکه وجود دارد و یک پورت USB 3.0 برای گرفتن ورودی از سایر دستگاه‌ها هم در نظر گرفته شده‌ است. با استفاده از پورت USB می‌توانید از انواع فلش‌مموری، کارت حافظه و... روی My Cloud Home بکاپ بگیرید. اتصال این محصول به شبکه و شروع به کار با آن واقعا ساده است؛ کافی است My Cloud Home  را مستقیما به روتر بی‌سیم منزل وصل کنید و با واردکردن یک آدرس در نوار آدرس مرورگر اینترنت، به پنل تنظیمات دسترسی داشته باشید. قابلیت بکاپ‌گیری خودکار یکی از مزایای My Cloud Home است. امکان تعریف چندین کاربر روی My Cloud Home وجود دارد. هر یک از اعضای خانواده می‌توانند فضای ذخیره‌سازی اختصاصی خود را روی این ذخیره‌ساز داشته باشند و تنها خودشان بتوانند به فایل‌های شخصی دسترسی پیدا کنند. فایل‌های کپی‌شده روی این دستگاه، قابلیت جست‌وجوی سریع دارند و با واردکردن بخشی از نام فایل می‌توانید به سرعت پیدایش کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هارد اکسترنال رومیزی خوش ساخت!

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT در ابعاد 175.5*140*53 میلی متر و وزن 1000 گرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت وسترن دیجیتال در ساخت این هارد اکسترنال از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. البته توجه داشته باشید که هارد دیسک اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT به صورت ضد آب و ضد ضربه طراحی نشده است.

  • امکان انتقال اطلاعات به صورت بی سیم

یکی از مهم ترین ویژگی های هارد وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT امکان کار با آن به صورت بی سیم است. برای این منظور ابتدا باید هارد اکسترنال را به روتر بی سیم منزل یا محل کار خود متصل کنید و پس از آن به سادگی به آن به صورت بی سیم دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای کار با این هارد دیسک، حتماً باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و نسبت به ثبت اکانت در سایت mycloud.com یا نصب نرم افزار My Cloud Home بر روی دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. پس از آن می توانید در هر مکانی که حضور دارید، از طریق اینترنت با هارد اکسترنال خود کار کنید. در حقیقت این هارد اکسترنال یک فضای 4 ترابایتی به صورت ابری را در اختیار شما می گذارد! این ویژگی این امکان را ایجاد می کند تا از طریق دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و... بتوان به هارد دیسک اکسترنال بی سیم وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT دسترسی داشت. لازم به ذکر است که برای کار با این هارد اکسترنال، امکان تعریف آی پی یا پنل اختصاصی تحت وب وجود ندارد.

در پایان قابل ذکر است که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 4 ترابایت در سایت دیجی کالا توسط کاربران به خوبی نقد و بررسی شده است و نکات قوت و ضعف آن نیز بیان شده است، شما می توانید با مراجعه به بخش نظرات کاربران از دیدگاه های ثبت شد در این باره بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

امروزه قابلیت های گجت های هوشمند روز به روز افزایش می یابد، این امر موجب شده است که ما در طول روز وقت زیادی برای کار با این لوازم بگذاریم. اما ظرفیت کم باتری ها از جمله مشکلاتی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. قطعا همه ما در سفر و یا حتی رانندگی های طولانی مدت از اپ های مسیریاب استفاده می کنیم. نقشه یاب ها از جمله مواردی است که منجر به تمام شدن زود هنگام شارژ باتری می شود به همین منظور خرید شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CC05ZM Pro انتخاب هوشمندانه ای است. ما در این پست با کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دینگولند به بررسی نکاتی در خصوص شارژر فندکی شیائومی CC05ZM Pro پرداختیم پس تا انتهای متن با ما باشید.

دینگولند:

مشخصات فنی شارژر فندکی مدل CC05ZM Pro

ابعاد
93*93*35 میلی‌متر
وزن
40 گرم
ولتاژ ورودی
12-24 ولت
ولتاژ خروجی
5 ولت
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0
توضیحات
Output Singel-port 5V - 2.4A

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به قابلیت شارژ سریع

یکی از مهم ترین مشخصات شارژر فندکی ماشین شیائومی CC05ZM Pro پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع است. این شارژر فندکی فست شارژ دارای دو پورت خروجی بوده که هر دوی آنها با این فناوری سازگار هستند. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از تکنولوژی فست شارژ برخوردار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود.

لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت های شارژر فندکی سریع شیائومی CC05ZM Pro در هنگام استفاده تکی از آنها برابر با 2.4 آمپر (با ولتاژ 5 ولت و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است. همچنین در صورت اتصال دو دستگاه به صورت هم زمان به این پورت ها، شدت جریان خروجی شارژر فندکی موبایل شیائومی CC05ZM Pro در مجموع برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی عالی این شارژر فندکی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت.

  • دارای 5 مدار محافظ جهت شارژدهی به صورت ایمن

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی دو پورت شیائومی مدل Xiaomi CC05ZM Pro، قابلیت شارژ ایمن آن است که از وارد آمدن آسیب به دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن جلوگیری می کند. این شارژر فندکی ماشین در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، نوسانات ولتاژ و شدت جریان، اتصال کوتاه، تداخل الکترومغناطیسی و شارژ بیش از حد مقاوم است و باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه های متصل به آن می شود.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه دیدگاه کاربران در رابطه با شارژر فندکی ماشین شیائومی CC05ZM Pro به سایت دینگولند مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

هوشمند سازی مدارس امروزه نقش مهمی در اموزش و انتقال مفاهیم درسی دارد که به این منظور استفاه از دیتا ویدئو پروژکتور ها برای نمایش تصاویر و فایل های متنی بسیار رواج پیدا کرده است. اما اگر دیتا ویدئو پروژکتور شما کیفیت و وضوح تصویر مطلوب را نداشته باشد عملا شما را در ارائه مطالب با شکست مواجه می کند و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد. در نهایت قابل ذکر است که در هنگام خرید و انتخاب یک ویدئو پروژکتور نهایت دقت را داشته باشید. از ویدئو پروژکتور های کارامد در این زمینه می توان به دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ16KL اشاره کرد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های این دستگاه می پردازیم، با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • نسبت کنتراست بی نظیر، کیفیت عالی تصاویر

در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MZ16KL از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره برده می شود و از این جهت این دیتا پروژکتور توانایی بالایی در نمایش شاداب و طبیعی رنگ ها دارد. همچنین رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ16KL برابر با 1920*1200 پیکسل است و کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش در آمده با آن به طور کامل تضمین شده می باشد! ضمن اینکه این دیتا پروژکتور از سیگنال های ورودی 4K از طریق پورت HDMI نیز پشتیبانی می کند.

اما یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ16KL، نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور است که حداکثر برابر با 3000000:1 می باشد! این میزان کنتراست باعث می شود تا قسمت های دارای رنگی مشکیِ تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف به نمایش درآیند و به این ترتیب کیفیت تصاویر به طور قابل ملاحظه ای بهبود یابد. این ویژگی برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت، فایل های متنی و ویدئوهای آموزشی کارایی زیادی دارد و بالاترین میزان خوانایی متون و کیفیت تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد.

  • هزینه های بسیار پایین نگهداری

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MZ16KL به گونه ای طراحی شده که برای ماه ها و حتی سال ها قابل استفاده باشد! در این دیتا پروژکتور کلاسی از منبع پخش لیزری برای نمایش تصاویر استفاده شده که 20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه نیازی به تعمیر یا تعویض نخواهد داشت! همچنین فیلتر هوای به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ16KL نیز تا 20 هزار ساعت دوام می آورد! بنابراین بدون صرف هزینه های اضافی، می توانید از ویدئو پروژکتور برای کلاس درس در مدت طولانی استفاده نمایید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ16KL را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

 مطالب کامل تر در خصوص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MZ16KL را در لینک زیر مطالعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-MZ16KL

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

از با کیفیت ترین دیتا ویدئو پروژکتور های DLP موجود در بازار می توان به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820L اشاره کرد که با استفاده از فناوری های روز، نمایش رنگ ها را با بهترین وضوح تضمین می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی که باید در مورد دیتا پروژکتور در نظر داشته باشید را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان بررسی و تحلیل کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری درخشان، شفاف و کاملاً روشن

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور به منظور نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور را دارید، دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DX820L انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این دیتا پروژکتور دارای شدت روشنایی 8200 لومن می باشد و تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. میزان روشنایی تصاویر ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820L به اندازه ای است که می توان بر روی آن برای نمایش در محیط باز در طول روز نیز حساب باز کرد!

  • نمایش از طریق دو لامپ با دوام

یکی از عواملی که باعث بهبود میزان روشنایی دیجیتال ساینیج پاناسونیک PT-DX820L شده استفاده از دو لامپ 310 واتی در آن است. این لامپ ها دارای طول عمر مناسبی نیز هستند و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 6000 ساعت دوام خواهند داشت. با توجه به این ویژگی می توان گفت که تا مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820L پیدا نخواهید کرد.

  • توانایی بالا در نمایش رنگ ها

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820L در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و رزولوشن آن برابر با 1024 * 768 پیکسل است. شرکت پاناسونیک در این دیتا پروژکتور dlp از فناوری RGB Booster بهره برده که باعث بهبود کیفیت و وضوح رنگ ها می شود. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور PT-DX820L اطمینان داشت. البته با توجه به نسبت کنتراست 2400:1 این دیتا ویدئو پروژکتور، باید گفت که عملکرد آن در نمایش جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر و سایه روشن ها معمولی است.

 

  • سازگار با لنزهای مختلف پاناسونیک

همان طور که اشاره شد، دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820L به صورت بدون لنز ارائه می شود. این ویژگی باعث می شود تا دست شما در انتخاب لنز متناسب با نیازتان کاملاً باز باشد و بتوانید از لنزهای مختلف پاناسونیک در پروژکتور خود استفاده کنید. بنابراین مشخصاتی مانند میزان زوم، امکان جابجایی لنز و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

ما در این وبلاگ سعی بر این داشتیم تا ویژگی های این محصول را برای شما شرح دهیم تا فرایند انتخاب و خرید را برای شما آسان تر شود. اگر در رابطه با خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820L به جمع بندی رسیدید می توانید برای ثبت سفارش به وب سایت فروشگاهی ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX100 برای نمایش تصویر در محیط های تجاری، موزه ها، محیط های تجاری و کنفرانس ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های دیگر این دیتا ویدئو پروژکتور می توان به قابلیت نمایش سه بعدی تصویر اشاره کرد. قصد داریم در این پست به معرفی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DX100 بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر زنبیل و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

زنبیل:

مشخصات فنی دیتا پروژکتور مدل Panasonic PT-DX100

تکنولوژی Display
DLP
شدت روشنایی (ANSI lumen)
10000
رزولوشن
768*1024
کنتراست
10000:1
اندازه تصویر
50 تا 600 اینچ
نسبت تصویر
4:3
مشخصات ظاهری
وزن
18.3 کیلوگرم
ابعاد

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویر با کیفیتی مطلوب

با توجه به اینکه رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX100 برابر با 1024 x 768 پیکسل است، می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن مطمئن بود. این ویدئو پروژکتور از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و در آن از تکنولوژی های بهبود رنگِ تصاویر استفاده شده است. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور می توان وضوح و کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با آن را مناسب ارزیابی کرد. ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 10000:1 است که باعث نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی مشکی تصاویر با کیفیتی بسیار مناسب می شود.

  • مجهز به دو لامپ با توان بالا

در دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX100 از دو لامپ 420 واتی استفاده شده که باعث بهبود کیفیت تصاویر و میزان روشنایی آنها می شود. این لامپ ها تا 3000 ساعت استفاده عادی از دیتا ویدئو پروژکتور و 4000 ساعت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) نیازی به تعویض نخواهند داشت. پس می توان گفت که با استفاده از این پروژکتور احتیاجی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن وجود ندارد.

  • نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)

یکی از ویژگی های هیجان انگیز ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DX100 امکان نمایش سه بعدی با آن است! این دستگاه ویدیو پروژکتور از دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و تصاویر را به شکلی واقعی و کاملاً جذاب به شما ارائه می دهد. این ویژگی به خصوص در مصارف تبلیغاتی کاربرد بالایی دارد و از طریق آن می توانید مشتریان خود را کاملاً تحت تأثیر قرار دهید.

تجربه خرید اینترنتی لذت بخش را در فروشگاه اینترنتی زنبیل تجربه کنید. شما با مراجعه به این فروشگاه ضمن کسب اطلاعات، امکان خرید با بهترین قیمت، دریافت محصول در کمترین زمان را دارید. برای دریافت اگاهی بیشتر در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX100 به سایت زنبیل مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

هنگامی که شما برای خرید دستگاه های ویس رکوردر اقدام می کنید ممکن است به سبب ویژگی ها و قابلیت های متنوع و متفاوت هر یک از این دستگاه ها کمی سر در گم شوید و فرایند انتخاب و خرید نیز برای شما دشوار شود.

ما در این وبلاگ به بررسی یکی از ویس رکوردر های باکیفیت و محبوب بازار به نام دستگاه ضبط صدا المپیوس WS-760M می پردازیم تا بتوانید راحت تر در خصوص خرید این محصول به جمع بندی برسید. خوشحال می شویم تا انتهای این متن همراه ما باشید و دیدگاه های سایت های ایده برتر و دیجی کالا را در خصوص ضبط کننده صدای خبرنگاری المپیوس WS-760M مطالعه نمایید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی ضبط صدا مدل WS-760M

  • ابعاد
    98.5x40x11 میلی متر
  • وزن
    51 گرم

حافظه

  • نوع حافظه
    فلش و کارت حافظه
  • ظرفیت حافظه داخلی
    8 گیگابایت
  • میزان فایل های قابل ضبط
    حداکثر 138 ساعت با کیفیت 128
  •  
    حداکثر 69 ساعت با کیفیت 256
  •  
    حداکثر 12 ساعت و 30 دقیقه کیفیت 44.1                                 

ایده برتر پارسیان:

  • سبک، جمع و جور، قابل استفاده در تمام لحظات روز!

با توجه به اینکه ضبط کننده صدا المپیوس WS-760M دارای ابعاد 98.5*40*11 میلی متر و وزن 51 گرم است، به آسانی می توانید آن را با قرار دادن در جیب لباس خود، به مکان های مختلف حمل کنید. پس در هر لحظه از طول روز که به ضبط صدا نیاز پیدا کردید، این دستگاه ضبط کننده صدا بسیار کوچک در دسترس شما خواهد بود!

  • کاربری آسان از طریق نمایشگر و دکمه های کنترلی

صفحه نمایش ضبط کننده صدای خبرنگاری المپیوس WS-760M از نوع نقطه ایِ تک رنگ است و دارای ابعاد 1.36 اینچ می باشد. این صفحه نمایش از نور پس زمینه نیز برخوردار بوده و حتی در مکان های روشن از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. از جمله قابلیت های نمایشگر ویس رکوردر المپیوس Olympus WS-760M می توان به نمایش مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش، کیفیت صدای در حال ضبط و میزان تقریبی شارژ باتری دستگاه اشاره کرد.

ویس رکوردر المپیوس مدل Olympus WS-760M دارای دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط (REC)، توقف ضبط (STOP)، دکمه های کنترل میزان صدا و عقب و جلو بردن ترک در هنگام پخش، پاک کردن فایل (ERASE) و دکمه های LIST و SCENE/INDEX می باشد که بر روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده اند و دسترسی به آنها به آسانی صورت می گیرد.

در نهایت اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا المپیوس WS-760M را دارید، می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا این محصول را با قیمتی مناسب ثبت سفارش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dhe یک پرینتر لیزری کارامد برای مصارف سنگین اداری است. این پرینتر با توان کار ماهیانه 150 هزار چاپ در ماه به خوبی پاسخگوی نیاز شما می باشد. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پرینتر لیزری رنگی لکسمارک Lexmark CX725dhe همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • گنجایش کاغذ حداکثر 2300 برگی

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Lexmark CX725dhe دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، لیبل کاغذی، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ پوستر و بنر (در ابعاد حداکثر A4)، مقوای نازک و پاکت نامه در آنها استفاده کنید. دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725dhe از سه سینی اختیاری با ظرفیت 550 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آنها گنجایش کلی کاغذ پرینتر شما به 2300 برگ خواهد رسید.

  • امکان استفاده از تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت

تونر کارتریج های مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) اولیه به کار رفته در پرینتر رنگی لکسمارک Lexmark CX725dhe دارای ظرفیت چاپ 7000 برگ هستند و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورند. اما شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک CX725dhe را سازگاری آن با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت دانست. این پرینتر لیزری رنگی رومیزی از تونر کارتریج مشکی در مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1HK0 (با ظرفیت 25000 برگ) پشتیبانی می کند. همچنین امکان استفاده از تونر کارتریج های رنگی در سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1H (با ظرفیت 16000 برگ) در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725dhe وجود دارد. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این تونر کارتریج به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه، سازگار با شبکه

در قسمت جلویی و پشتی بدنه پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dhe دو پورت USB 2.0 Type-A قرار دارد که از طریق آنها می توانید فلش مموری خود را به دستگاه متصل کنید. این پرینتر از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر بهره می برد. همچنین پرینتر لکسمارک Lexmark CX725dhe دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و فایل های ذخیره شده بر روی کارت حافظه را هم به آسانی چاپ می کند. لازم به ذکر است که اتصال این پرینتر به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B و کابل انجام می شود.

پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX725dhe برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود نیز وسیله پرکاربردی است. بر روی بدنه این پرینتر تحت شبکه پورت اترنت تعبیه شده و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی پرسرعت بهره برد. در این حالت از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی خواهید داشت.

اگر هنوز در خصوص خرید پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dhe به جمع بنددی نرسیده اید، سایت ایده برتر پارسیان می تواند منابع اطلاعاتی خوبی در این زمینه باشد پیشنهاد می کنیم حتما از صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان دیدن فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

امروزه با کاربردی شدن گجت های هوشمند در دسترس بودن همیشگی آن ها امری مهم تلقی می شود، اما دسترسی دائم بدون استفاده از لوازم جانبی و اکسسوری ها امکان پذیر نخواهد بود. باتوجه به نکته ذکر شده اگر شما نیز می خواهید در هنگام رانندگی و در پشت فرمان به گوشی موبایل دسترسی داشته باشید ما به شما پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1207 پیشنهاد می دهیم. برای آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1207 تا انتهای متن همراه باشید. سایت های ایده برتر پارسیان و تکنوسان به نقد و بررسی این محصول پرداخته اند که در این بلاگ بخشی های مهم آن را برای شما می آوریم.

تکنوسان:

نحوه اتصال هلدر : به صورت دریچه ای

نحوه اتصال گوشی به هولدر : از طریق گیره های نگهدارنده (زمانی که گوشی روی پایه پایینی قرار می گیرد، دو بازویی که در طرفین تلفن همراه قرار دارند، به همان اندازه که گوشی وزن خود را روی پایه قرار می دهد، بازوها به گوشی نزدیک شده و به آن فشار وارد می آورند و به این شکل تلفن همراه را نگه می دارند)

امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی ها با عرض حداکثر 88 میلی متر

هولدر موبایل تسکو THL 1207 دارای دو بازوی نگهدارنده در کناره های خود هست که می توان فاصله میان آنها را به راحتی کم و زیاد کرد. لازم به ذکر است که این بازوها را می توان حداکثر به میزان 88 میلی متر باز کرد و از این جهت گوشی مورد استفاده شما برای قرارگیری میان آنها نباید دارای عرضی بیشتر از این مقدار باشد.

در قسمت پایینی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی تسکو مدل THL 1207 نیز یک زبانه دوتایی تعبیه شده که هم به قرارگیری محکم گوشی بر روی هولدر کمک زیادی می کند و هم از وارد آمدن فشار به بازوهای کناری جلوگیری می نماید. این زبانه ها به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند و می توان کابل شارژ را از میان آنها عبور داد. به این ترتیب شما می توانید موبایل خود را در حالی که بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو THL 1207 قرار گرفته، از طریق یک پاوربانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، دوام و طول عمر بالا

در قسمت داخلی بازوهای کناری و زبانه دو تایی به کار رفته در پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1207 از لاستیک نرم استفاده شده تا از افتادن خط و خش بر روی گوشی موبایل در هنگام قرار دادن بر روی هولدر گوشی موبایل جلوگیری شود. بدنه این هولدر موبایل نیز از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1207 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

ادامه مطلب:

از این که تا انتهای این متن با ما همراه بودید خوشحالیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1207به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1204 برای گوشی هایی با عرض 6 تا 7 اینچ مناسب می باشد و با انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی سازگار است. بنابراین با به همراه داشتن این هولدر نیازی به در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ندارید و به راحتی می توانید به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید و یا اپ های مسیریاب استفاده نمایید. ما در این متن راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو THL 1204 ارائه می دهیم به همین منظور با بررسی و نقد این محصول از سایت های جانبی و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

جانبی:

گرچه استفاده از گوشی همراه حین رانندگی کار پرخطری محسوب می‌شود، اما گاهی کاربران ضرورت پیدا می‌کنند تا از این دستگاه هوشمند استفاده کنند. به کار گیری تلفن همراه برای پاسخگویی به یک تماس ضروری، یا پیدا کردن مسیر از روی نقشه حین رانندگی از نمونه‌ های رایج نیاز به این دستگاه است. به همین دلیل نمی‌توان منکر ضرورت استفاده از این وسیله شد. بنابراین استفاده از پایه‌ های نگهدارنده گوشی ویژه خودرو اهمیت زیادی پیدا می‌کند. تولیدکنندگان مختلف نمونه‌ های متنوعی از این محصول را طراحی و تولید کرده‌اند تا کاربران متناسب با نیاز خود بتوانند بهترین نمونه را انتخاب کنند.

پایه نگهدارنده‌ ی «THL 1204» شرکت تسکو برای انواع گوشی‌های موبایل طراحی شده تا زمانی که درحال رانندگی هستید، از گوشی موبایل به خوبی محافظت کرده و آن را به طور ثابت روبه‌روی‌ شما نگه دارد. این پایه با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و در آن گریپ‌هایی از جنس سیلیکون وجود دارد تا زمانی که دستگاه را داخل آن قرار می‌دهید، احتمال ایجاد خط‌وط خش روی گوشی موبایل کاهش داده شود.
این هولدر گوشی به صورتی طراحی شده تا به سادگی روی داشبورد یا شیشه جلوی خودرو متصل شده و ثابت بماند. این نگهدارنده با مکش قوی، به خوبی در جای خود قرار می‌گیرد و با تکان‌ های شدید خودرو جدا نخواهد شد.

اید برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب بر روی تمام سطوح صاف

سطح مقطع هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL 1204 دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ بین هولدر و سطوح صاف، باعث نصب محکم آن در محل مورد نظر شما می شود. از این پایه نگهدارنده گوشی موبایل می توان به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین استفاده کرد. ضمن اینکه هولدر گوشی موبایل تسکو THL 1204 در خارج از خودرو نیز قابل استفاده است و می توان آن را بر روی میز یا پیشخوان در منزل و محل کار نصب کرد. نکته قابل ذکر در رابطه با این پایه نگهدارنده رومیزی مقاومت آن در برابر تکان های ماشین و محکم باقی ماندن آن در محل نصب شده در هنگام حرکت است.

  • سازگار با انواع گوشی های موبایل

صفحه نگهدارنده هولدر موبایل داشبورد تسکو THL 1204 دارای دو زبانه در کناره های خود است که فاصله میان آنها به سادگی قابل تنظیم می باشد. همان طور که اشاره شد، این پایه نگهدارنده با انواع گوشی ها با عرض 6 تا 10 سانتی متر سازگار است و کارایی بالایی در این زمینه دارد. در قسمت پایینی صفحه نگهدارنده این پایه نگهدارنده گوشی نیز دو زبانه دیگر تعبیه شده که هم به محکم تر قرار گرفتن گوشی بر روی هولدر کمک زیادی می کنند و هم از وارد آمدن فشار به زبانه های کناری جلوگیری می نماید. این دو زبانه با یکدیگر مقداری فاصله دارند و امکان عبور دادن کابل شارژ از میان آنها وجود دارد. پس شما می توانید گوشی خود را در حالتی که بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1204 قرار دارد، با استفاده از یک پاوربانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL 1204 می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. به همین منظور لینک این محصول برای شما در پایین همین صفحه پیوست می گردد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-TSCO-THL-1204



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.

شرایطی را تصور کنید که در حین رانندگی تماس تلفنی مهمی دارید اما می دانید که استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادف می باشد. در چنین شرایطی هندزفری شیائومی Millet Youth Edition این امکان را به شما می دهد که بدون در دست گرفتن موبایل به مکالمه بپردازید. این هندزفری تک گوشی کیفیت مناسبی در هنگام پخش موسیقی و مکالمه دارد. ما در این مطلب قصد داریم ویژگی های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح دهیم پس همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • قابلیت پخش موسیقی
    دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
    دارد
  • وزن
    6.5 گرم
  • ورژن بلوتوث
    4.1
  • NFC
    ندارد                                                                                                                                                                          

ایده برتر پارسیان:

  • قابل اتصال به انواع گوشی ها و تبلت های دارای بلوتوث

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Millet Youth Edition بلوتوث نسخه 4.1 به کار رفته و می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی و iOS به صورت وایرلس متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که این هندزفری دارای محدوده عملکرد 8 متری است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet Youth Edition قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • کیفیت عملکرد مناسب در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از یک میکروفون سیلیکونی استفاده شده که مقاومت قابل توجهی در برابر نویزهای محیطی دارد. به طور کلی این هندزفری امکان انجام مکالمه ای شفاف و واضح را برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین صدای ارائه شده توسط هندزفری مدل Millet Youth Edition محصول شرکت شیائومی از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری شارژی شیائومی Millet Youth Edition می توان کیفیت عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

برای خرید این هندزفری سبک و با دوام می توانید به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب ثبت سفارش کنید و همچنین امکان ارسال به درب منزل نیز برای شما مهیا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330 یک انتخاب ایده ال برای جلسات اداری است و برای نمایش تصویر در محیط های تجاری و تبلیغاتی کارایی بالایی دارد. پروژکتور مدل PT-RW330 از منبع نوری لیزری برای نمایش تصویر بهره می برد در نهایت نیاز به تعویض لامپ و فیلتر هوا نخواهد داشت. ما ویژگی ها و قابلیت این دستگاه را از سایت ایده برتر پارسیان و ایده آل گستر بررسی می کنیم و می توان بگوییم که این متن یک راهنمای خرید کامل در خصوص ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 می باشد پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

ایده آل گستر:

روشنایی ۳۵۰۰lm با رزولوشن WXGA

نسبت کنتراست ۱۰٫۰۰۰: ۱

ساخت لامپ LED / لامپ بدون نیاز به لامپ و یا جایگزینی فیلتر

کیفیت تصویر طولانی مدت و بازتولید رنگ عالی

ابعاد تصویر (قطري)

۴۰ الی ۴۰۰ اینچ

نسبت طول و عرض تصویر ۱۶:۱۰

تغيير بزرگ نمائی وضوح تصویر : دستی

نسبت بزرگ نمائی ۲٫۰x

تصحيح تصاویر ذوزنقه اي عمودي ۴۰ -/+ درجه

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت

ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW330 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است. همچنین به منظور نمایش تصاویر با کیفیت و شفافیتی بهتر، این ویدئو پروژکتور dlp به فناوری SOLID SHINE مجهز شده است. این فناوری علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر منبع پخش لیزری/LED ویدئو پروژکتور می شود، به طبیعی تر و شفاف تر شدن رنگ ها نیز کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW330 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست.

  • شدت روشنایی و کنتراست مطلوب

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، میزان روشنایی آن است. اگر قصد نمایش تصاویر در محیط هایی با میزان روشنایی معمولی را دارید، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 با شدت روشنایی 3500 لومنی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، بهتر است تا از این دیتا پروژکتور اداری برای نمایش در محیط های کاملاً روشن و پُرنور استفاده نکنی

نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 نیز برابر با 10000:1 است که باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و فایل های متنی سیاه و سفید با وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی به نمایش درآیند. این ویژگی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات اداری کاربرد زیادی دارد.

  • نصب و راه اندازی آسان

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 2 برابر، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 69 درصد عمودی و 37 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی) است، برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بنابراین با توجه به محدودیت فضای نصب، می توانید ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

لازم به ذکر است که اکثر محصولات کمپانی پاناسونیک در سایت ایده آل گستر موجود است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی ها و قابلیت های این محصولات به وب سایت به این وب سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

اگر شما نیز قصد هوشمند سازی مدارس را دارید و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور خوش ساخت و با کیفیت هستید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L را مد نظر داشته باشید. این دیتا ویدئو پروژکتور یکی از بهترین پروژکتور های موجود در بازار از لحاظ میزان روشنایی و کیفیت تصاویر است! برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. این ویدئو پروژکتور که از نوع لیزری است، دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل می باشد و می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW730L توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و شاداب دارد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L می توان کیفیت تصاویر ارائه شده با آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

  • یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی

شاید بتوان دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MW730L را یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی دانست! این ویدئو پروژکتور نصبی دارای شدت روشنایی 8000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. پس بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L در هر مکانی با هر شرایطی از لحاظ نور محیطی استفاده کنید و از تصاویری روشن بهره مند شوید.

  • نسبت کنتراست فوق العاده!

با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برابر با 3000000:1 است، می توان گفت که سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به نمایش درخواهند آمد! این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های شفاف به شکلی کاملاً شفاف به نمایش درآیند و کیفیت تصاویر به این ترتیب بهبود پیدا کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش نمودارها، جداول، اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی در مصارف آموزشی و اداری کارایی و اهمیت زیادی پیدا می کند.

در هنگام خرید تمام قابلیت های ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L به خوبی بررسی کنید و ببینید ایا این ویژگی ها متناسب با نیاز و خواسته شماست یا خیر و سپس برای خرید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان واحد فروش این وب سایت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

هدست بلوتوثی Rapoo S100 از هدست های جذاب شرکت رپو است که با رنگ بندی متنوع و جذاب به بازار عرضه شده است. این هدست می تواند هم از اتصالات با سیم و هم از اتصالات بی سیم پشتیبانی کند. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد هدست بلوتوث رپو S100 ندارید می توانید بلاگ راهنمای ما را تا انتها مطالعه نمایید. همچنین قابل ذکر است که قیمت این محصول را در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا با هم مقایسه خواهد شد.

هدفون «رپو» (Rapoo) مدل «S100» یک هدفون بی‌سیم است. این هدفون با استفاده از فناوری بلوتوث به منبع صوتی متصل می‌شود که در صورت نیاز، می‌توانید در حالت باسیم هم از S100 استفاده کنید. هنگام اتصال کابل، هدفون به صورت خودکار از حالت بی‌سیم خارج می‌شود و با جداکردن کابل هم به صورت خودکار، دوباره به حالت بی‌سیم باز می‌گردد. با اتصال کابل و استفاده از هدفون به صورت سیمی، باتری داخلی هدفون هم شارژ می‌شود. روی یکی از کاپ‌ها می‌توانید به دکمه‌های روشن/خاموش، افزایش و کاهش ولوم صدا دسترسی داشت. روی هدفون، یک میکروفون مخفی هم وجود دارد تا بتوانید در مواقع نیاز، مکالمه‌ی صوتی هم داشته باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل اتصال به تمام دستگاه های دارای بلوتوث

هدفون بی سیم و باسیم Rapoo S100 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت و تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. این هدفون یا هدست توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام کار با آن مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا رخ نمی دهد. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هدست Rapoo S100 برابر با 10 متر است و فاصله میان هدفون و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

از دیگر قابلیت های هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 باید به امکان اتصال بلوتوثی آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. این ویژگی که بر روی قیمت هدست بلوتوث رپو S100 نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • پشتیبانی از اتصال از طریق کابل

علاوه بر اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، شما می توانید هدست رپو مدل Rapoo S100 را با استفاده از کابل USB نیز به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. بر روی بدنه این هدست با سیم یک پورت MicroUSB برای این منظور تعبیه شده که امکان اتصال هدست به کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای پورت USB را فراهم می آورد. این ویژگی باعث می شود تا حتی در هنگام تمام شدن شارژ باتری هدست با سیم رپو S100 در هنگام اتصال بلوتوثی نیز بتوانید از آن از طریق کابل استفاده کنید!

هدست بی سیم رپو Rapoo S100 به گونه ای طراحی شده که در هنگام اتصال کابل به آن به صورت اتوماتیک از حالت بلوتوثی خارج می شود و به محض جدا کردن کابل، دوباره در حالت بلوتوثی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از این هدست و کار با آن کاملاً برای شما راحت خواهد بود!

در نهایت شما می توانید هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 را با قیمتی مناسب و مقرون ب صرفه از سایت ایده برتر پارسیان خریداری کنید، به همین منظور برای ثبت سفارش می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

هدست استریو ای فورتک HS-800  لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان می کند. اگر شما نیز در جستجوی یک هدست با کیفیت و وضوح بالا هستید پیشنهاد می کنم حتما مطالب این وبلاگ را مطالعه کنید. این راهنمای خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 که از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان برای شما گرداوری کرده ایم می تواند ضمن صرفه جویی در زمانتان برای جستجو در انبوه اطلاعات وب سایت ها، شما را با ویژگی ها و قابلیت ها، معایب و مزایای این محصول آشنا کند پس همراه ما باشید.

تکنوسان:

در میان ابزار پخش موسیقی، هدست ها طرفداران بسیار زیادی دارند. این هدست ها برخلاف اسپیکر ها به راحتی قابل حمل هستند و می توانید در هر مکانی آن هارا همراه خود داشته باشید و به علاوه برخلاف هندزفری ها و ایرفون ها که به دلیل سایز بسیار کوچک خود معمولا کیفیت صدای پایین تری دارند، اندازه ای مناسب دارند و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند. همچنین هدست ها میکروفون هایی برای تماس های تلفنی یا صحبت کردن با هم تیمی ها در بازی های ویدئویی دارند. هدست A4tech HS-800 با داشتن میکروفون داخلی محصولی مناسب و با کیفیت مطلوب از شرکت ای فورتک است. این هدست با ظاهر زیبایی که دارد می تواند یک همراه خوب و مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

سری های هدست A4tech HS-800 بسیار نرم و راحت طراحی شده اند تا در استفاده های طولانی مدت لاله گوش شما را اذیت نکنند. همچنین این سری ها قابل شست و شو هستند و می توانید در صورت کثیف شدن به راحتی آن ها را شسته و استفاده کنید. هدست A4tech HS-800 به دلیل داشتن دو سری صدایی استریو و با کیفیت را به شما ارائه می دهد. این صدای استریو لذت بسیاری زیادی را مخصوصا در کار هایی مثل گیمینگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین میکروفونی که در هدست A4tech HS-800 تعبیه شده اجازه مکالمه با کیفیتی بالا و صدایی واضح را می دهد.

دیجی کالا:

  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری
  • NFC
    ندارد
  • طول کابل
    1.8 متر
  • امپدانس
    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20-200 هرتز                             

ایده برتر پارسیان:

  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-800 در دسته هدست های باسیم جای دارد و به دو رابط 3.5 میلی متری مجزا برای میکروفون و هدفون مجهز است. بنابراین به آسانی می توانید این هدست با قیمت مناسب را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرده و بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار خاصی از آن استفاده نمایید. کابل متصل به هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 دارای طول 1.8 متر است و قسمت میانی آن به صورت فنری طراحی شده است. این کابل از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، قطعی، پاره شدن، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت قابل توجهی دارد. لازم به ذکر است که بر روی کابل هدست ای فورتک مدل A4tech HS-800 دکمه ولوم صدا نیز تعبیه شده که دسترسی به آن بسیار راحت است.

  • ارائه صدایی با کیفیت و واضح

صدای ارائه شده توسط هدست استریو ای فورتک HS-800 از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را در هنگام پخش موسیقی و انجام بازی به خوبی برآورده می کند. این هدست استریو دارای محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 97 دسی بل است و قادر به پخش انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. به طور کلی می توان از کیفیت صدای هدست A4tech HS-800 برای مصارف عادی اطمینان کامل داشت.

دیدگاه شما در خصوص هدفون باسیم A4tech HS-800 چیست؟ لطفا نظرات خود را را در بخش کامنت سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

هنگامی که مدت طولانی در روز را در حال رانندگی هستید و یا به سفر علاقه مندید، لازم است از مسیریاب استفاده کنید که این امر موجب تمام شدن زود هنگام شارژ باتری شما می شود در چنین مواقع نیاز به شارژ فندکی احساس می شود. از شارژر فندکی های خوش ساخت و با کیفیت کوجود در بازار می توان به شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 اشاره کرد. در وبلاگ قصد داریم تا این محصول را برررسی کنیم به همین منظور از نقد و بررسی سایت ایده برتر و دیجی کالا استفاده کرده ایم پس همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

ابعاد
70 × 40 × 44.5 میلی‌متر
وزن
82 گرم
ولتاژ ورودی
12 ~ 24 ولت
ولتاژ خروجی
5 ولت
شدت جریان خروجی
1.0 آمپر مخصوص موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
3 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0                                                                                                                                                                            

دیجی کالا:

  • قابلیت شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان

با استفاده از شارژر فندکی Ugreen 40284 قادر خواهید بود تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی است که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان دو پورت دیگر آن 2.4 آمپر می باشد. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت های 2.4 آمپریِ شارژر فندکی یوگرین 40284 برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های پرمصرف و از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ موبایل و موزیک پلیر استفاده کنید. ضمن اینکه با متصل کردن موبایل به پورت های 2.4 آمپری این شارژر، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن بهره مند شوید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری گوشی کارایی بالایی پیدا می کند.

  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 مجهز بودن آن به مدارهای داخلی محافظ است که باعث می شود تا این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت کند. این ویژگی که بر روی قیمت شارژر فندکی ماشین یوگرین Ugreen 40284 نیز مؤثر است، باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما می شود.

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

در هنگام استفاده از شارژر فندکی یوگرین مدل Ugreen 40284 هیچ گونه محدودیتی برای شارژ گوشی ها و دستگاه های مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ تبلت ها و  گوشی اندرویدی کاربرد دارد. همچنین می توان از شارژر فندکی خودرو یوگرین 40284 از طریق یک کابل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کرد. ضمن اینکه علاوه بر گوشی و تبلت، می توان از این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز بهره برد.

اگر قصد مسافرت های دسته جمعی و رانندگی طولانی مدت را دارید، شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. با استفاده از این شارژر فندکی می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از سرعت قابل قبولی در شارژدهی آنها بهره مند شوید.

در پایان قابل ذکر است که قیمت شارژر فندکی Ugreen 40284 باتوجه با کیفیت و قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد شما می توانید برای خرید این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

اگر قصد خرید شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01ZM را دارید، پیشنهاد میکنم قبل از خرید ابتدا این راهنما را مطالعه کنید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود برای خرید این شارژر فندکی اقدام نمایید. با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ همراه باشید و مطمئن باشید از خواندن این مطلب پشیمون نمی شوید.

شیائومی شاپ:

زمانی که مدت طولانی در ماشین سپری می کنید و یا در سفر هستید، لازم است از مسیریابی و یا دیگر نرم افزارهای موبایل استفاده کنید که شارژ زیادی از گوشی مصرف می شود. در چنین مواقعی نیاز به شارژر فندکی ماشین احساس می شود.

شارژر فندکی شیائومی با دو پورت USB امکان شارژ همزمان دو دیواس را برای شما فراهم می کند.

امکان شارژ سریع این گجت در حالت استفاده از یک پورت میزان ۵V / 2.4A را و در صورت استفاده همزمان از دو خروجی در مجموع ۵V / 3.6A را پشتبیانی می کند.

این شارژر هوشمند با توجه به دیوایس در حال شارژ خروجی مناسب را تنظیم می کند تا به باتری دیوایس آسیبی وارد نشود. شارژر فندکی شیائومی با انواع گوشی و تبلت سازگار بوده و همچنین برخی از دوربین های دیجیتال و حتی مک بوک های دارای پورت USB Type-C را نیز می تواند شارژ کند.

بدنه تمام فلزی شارژر زیبا و بادوام بوده، و در برابر سرما و گرما مقاوم است. رنگ نقره ای آن به هر ماشینی زیبایی می بخشد. ورودی ۱۲V / ۲۴V شارژر با اکثر ماشینهای موجود در بازار سازگار است.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

از آنجا که شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM دارای دو پورت USB است، شما می توانید با استفاده از کابل های متفاوت از آن برای شارژ گوشی های مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و دیگر محصولات اپل کاربرد دارد. علاوه بر گوشی، شما می توانید از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01ZM برای شارژ تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.

  • خوش ساخت و با دوام!

بدنه شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01ZM دارای روکشی از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت بالای آن در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار و خراشیدگی شده است. بنابراین می توانید بر روی استفاده طولانی مدت از این شارژر فندکی سریع حساب ویژه ای باز کنید!

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی ماشین فست شارژ شیائومی CZCDQ01ZM در وضعیت مطلوبی قرار دارد. دور تا دور بدنه این شارژر فندکی از لامپ LED به صورت حلقه ای استفاده شده است. این لامپ LED در هنگام قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک خودرو روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند. این نوع طراحی هم باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودرو می شود و هم در شب به شما در استفاده راحت تر از شارژر فندکی کمک زیادی می کند.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM استفاده کرده اند به همین منظور می توانید با مراجعه به سایت شیائومی شاپ از دیدگاه کاربران این سایت بهره مند شوید و یا تجربیات خود را در این باره با ما باه اشتراک بگذاریید.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

اگر به یک ویدئو پروژکتور برای نمایش تصویر با رنگ های کاملا طبیعی و زنده در نمایشگاه ها و محیط های تجاری نیاز دارید. دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 یک انتخاب هوشمندانه برای شماست. چرا که این دیتا ویدئو پروژکتور به عنوان صفحه نمایش دیجیتالی (Digital Signage) نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این دستگاه که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و ایده آل گستر بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

ایده آل گستر:

  • ابعاد (عرضx ارتفاعxطول mm)
    455x137x415 میلی متر
  • وزن (کیلوگرم)
    11.0 کیلوگرم
  • محل اتصال
    سقفی - زمینی
  • تکنولوژی تصویر
    DLP
  • سایز صفحه نمایش
    1.02-7.62 متر
  • رزولوشن
    800*1280
  • کنتراست
    1 : 20000
  • میزان روشنایی (انسی لومن)
    3500lm
  • میزان یکنواختی تصویر از مرکز به کناره 

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری شفاف، واضح و طبیعی

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW430 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره برده شده است. همچنین این دیتا پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل و شدت روشنایی 3500 لومن است و تصاویری واضح، با کیفیت و شفاف را به شما ارائه می دهد. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.

نکته قابل ذکر در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 این است که این ویدئو پروجکشن از فناوری SOLID SHINE برخوردار بوده که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی دستگاه می شود. این ویژگی به شارپ و طبیعی تر بودن تصاویر نیز کمک زیادی می کند و یکی از جدیدترین فناوری ها برای نمایش تصاویر به صورت لیزری به شمار می آید.

  • نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)

یکی از ویژگی های جذاب دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 مجهز بودن آن به قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D) است! این دیتا ویدئو پروژکتور قابل اتصال به دستگاه های پخش کننده 3D و بلوری بوده و تصاویری کاملاً واقعی و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد! از این ویژگی می توان برای نمایش فیلم های تبلیغاتی و مصارف دیگر بهره برد.

  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین

همان طور که اشاره شد، ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW430 از فناوری SOLID SHINE برای نمایش تصاویر بهره می برد. این فناوری علاوه بر بهبود کیفیت تصاویر، باعث افزایش طول عمر منبع نوری دستگاه نیز می شود. به طوری که منبع نور لیزری/LED این ویدئو پروژکتور تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض و سرویس نخواهد داشت و به این ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

 اگر هنوز در خصوص خرید دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW430 به جمع بندی نرسیده اید. شرکت ایده برتر بهترین راهنمای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW430 را ارائه داده است به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه کنید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

اگر برای برگزاری یک جلسه و همایش قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور را دارید، تا گزارشات و مطالب خود را به بهترین شکل ارائه دهید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L را مدنظر داشته باشید. این دیتا ویدئو پروژکتور با تصاویری باکیفیت و زنده لذت برگزاری یک جلسه کاری موفق را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی بیشتر با این محصول از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان کمک گرفته ایم تا اخر متن همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از تصاویری درخشان و شفاف بهره مند شوید!

شدت روشنایی دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ770L برابر با 8000 لومن است و از این جهت می توان از میزان شفافیت و وضوح تصاویر ارائه شده توسط آن اطمینان کامل داشت. بنابراین این ویدیو پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز مناسب است و در همه حال تصاویری کاملاً واضح و درخشان را به شما ارائه می دهد. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MZ770L نیز مؤثر بوده است.

  • کنتراست بی نظیر، کیفیت بسیار مطلوب تصاویر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MZ770L نسبت کنتراست 3000000:1 آن می باشد. این نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های روشن با شفافیتی عالی به نمایش درآمده و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی کارایی قابل توجهی دارد و بالاترین میزان خوانایی متون را به ارمغان می آورد.

  • سازگار با لنزهای مختلف پاناسونیک

نکته قابل توجه در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L این است که این ویدئو پروژکتور بدون لنز عرضه شده است. بنابراین متناسب با نیاز خود می توانید از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. به طور کلی ویدئو پروژکتور PT-MZ770L متناسب با لنز مورد استفاده در آن، قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد حداقل 40 یا 60 اینچ و حداکثر 400 اینچ را دارد.

شما تنها بخشی از ویژگی ها و کارایی های این محصول را در سایت ایده برتر پارسیان مطالعه کرده اید، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به صفحه این محصول در وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

یکی از ویژگی هایی که می توان از دیتا ویدئو پروژکتورها در مصارف تبلیغاتی و تجاری نهایت استفاده را برد، قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی است. پخش تصاویر به صورت 3D یک نمایش واقعی و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می اورد و نقش مهمی در جذب مشتریان یک مجموعه دارد. از ویدئو پروژکتور های سه بعدی موجود در بازار می توان به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و آوا ای وی ال بپردازیم پس همراه ما باشید.

آوا ای وی ال:

ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک مناسب نصب در موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های تئاتر و به‌طورکلی مکان‌هایی است که نیاز به فعالیت ویدئو پروژکتور به مدت طولانی است. این سری دیتا پروژکتور دارای روشنایی 8500 تا 10000 لومنی است. کنتراست ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک 10000:1 است و ازاین‌رو قابلیت پخش محتواهای مختلف را دارد. ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-DZ870 پاناسونیک

دیتا پروژکتور سری PT-DZ870 قادر به پشتیبانی از رزولوشن‌های HD و Full HD بوده و تصویری با جزئیات و تفکیک مناسب نمایش می‌دهد. این سری شامل 3 مدل PT-DZ870، PT-DW830 و PT-DX100 است.

بازتولید و نمایش زیبای رنگ‌ها
مقاوم در برابر گردوغبار
جزئیات و وضوح بیشتر با استفاده از فناوری Digital Clarity Processor 3
قابلیت اتصال با تک کابل DIGITAL LINK

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویر با کیفیتی عالی!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870 دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل است و به فناوری DLP برای نمایش تصاویر مجهز می باشد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر به نمایش درآمده با این دیتا ویدئو پروژکتور دارای وضوحی عالی خواهند بود و حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با بالاترین کیفیت بر روی پرده به نمایش در خواهند آمد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک DZ870 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و تصاویری طبیعی و شاداب را به شما ارائه می دهد. در این ویدیو پروژکتور از دو لامپ 420 واتی استفاده شده و به همین دلیل تصاویر دارای میزان روشنایی قابل توجهی هستند.

  • بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر را تجربه کنید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 را شدت روشنایی 8500 لومنی آن دانست که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان درخشندگی می شود! این شدت روشنایی این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید از این ویدئو پروجکشن بدون نگرانی از افت وضوح تصاویر، در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کنید و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!

مورد دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DZ870 باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست 10000:1 آن است که به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود. به این ترتیب سایه روشن های موجود در تصاویر به شکلی واضح و با کیفیت به نمایش درخواهند آمد.

اگر در انتخاب دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870 به جمع بندی نرسیده اید، می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و اطلاعات تکمیلی و جامع را از دیتا ویدئو پروژکتور مدل PT-DZ870 را کسب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DX820 از تصاویری با بالاترین میزان روشنایی و درخشندگی بهره مند شوید! کیفیت تصاویر به نمایش در آمده با این دیتا ویدئو پروژکتور همانند صفحه نمایش دیجیتال ساینیج است. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و ایده آل گستر نگاه می اندازیم.

ایده آل گستر:

ویدئو پروژکتور PT-DX820 یکی از ویدئو پروژکتورهای قدرتمند در برند پاناسونیک محسوب می شود. تکنولوژی ساخت این دستگاه ویدئو پروژکتور DLP می باشد که در مقایسه با تکنولوژی تصویر LCD از کیفیت بیشتری برخوردار است. با توجه به سطح روشنایی ویدئو پروژکتور PT-DX820  که برابر با 8200 انسی لومنز می باشد، باید گفت که این ویدئو پروژکتور برای فضاهای روشن و پرنور مناسب است. به طور کلی نوع کاربری این ویدئوپروژکتور، سالن کنفرانس، سالن همایش و فضاهای باز می باشد. همانطور که اطلاع دارید برای بزرگتر کردن ابعاد تصویر می بایست، فاصله ویدئو پروژکتور را از صفحه نمایش افزایش داد. از آنجا که PT-DX820 دارای روشنایی8200 انسی لومنز می باشد، شما می توانید بدون اینکه از کیفیت شما کاسته شود، تصویری با ابعاد بزرگتر را به نمایش بگذارید. چنین ویدئو پروژکتوری می تواند تصویری تا قطر15 متر را به راحتی ایجاد کند. البته اگر در فاصله ای مناسب نصب شود.

یکی دیگر از قابلیت هایی که ویدئو پروژکتور های پاناسونیک دارند، مجهز بودن به سیستم Daylight View Technology می باشد که اجازه می دهد در فضاهای پر نور، کنتراست تصویر کاهش چندانی نیابد. عمر لامپ این دستگاه در حالت اقتصادی 6000 ساعت می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور DLP کارآمد!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX820 در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل است. در این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری RGB Booster بهره برده شده که باعث بهبود کیفیت رنگ ها و طبیعی تر شدن آنها می شود. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DX820 مطمئن بود.

مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 2400:1 می باشد. می توان گفت که عملکرد این ویدئو پروجکشن در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با توجه به نسبت کنتراست آن، معمولی است.

  • ستفاده از دو لامپ جهت نمایش تصاویر

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 از دو لامپ 310 واتی برای نمایش تصاویر بهره می برد که تأثیر زیادی بر روی روشنایی مطلوب تصاویر آن داشته است. این لامپ ها تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 6000 ساعت در حالت استفاده از آن در حالت اکو (اقتصادی) دوام خواهند داشت و از این جهت تا مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آنها پیدا نخواهید کرد.

 نکته اخر این است که برای خرید یک دیتا ویدئو پروژکتور کارامد و با کیفیت ابتدا باید کاربری محصول و بودجه خود را تعیین کنید و در ادامه بهترین گزینه های موجود در آن رده را با بررسی و مشاوره متخصصان خریداری نمایید. شرکت ایده برتر با کارشناسان با تجربه و کاردان در این زمینه آماده راهنمایی شما هستند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725de یک پرینتر ایده ال برای استفاده در حجم کاری زیاد است بنابراین شما می توانید برای انجام چاپ های متوالی از ان بهره ببرید. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که اگر کیفیت و سرعت پرینتر برای شما حائز اهمیت است پرینتر لکسمارک CX725de را مد نظر داشته باشید. ما برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان استفاده کرده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ سفید و سیاه و رنگی

از لحاظ کیفیت چاپ نیز می توان پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de را دستگاهی کارآمد دانست. این پرینتر لیزری توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردارند. دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725de در چاپ جزئیات نیز توانایی بالایی دارد و تمام محتوای موجود در فایل های مورد نظر شما را به بهترین شکل بر روی کاغذ چاپ می کند.

  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر به تهیه اسکن از اسناد در کسب و کار خود نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX725de به کار شما خواهد آمد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ است و قادر به اسکن سیاه و سفید (با رزولوشن 600*600 dpi) و رنگی (با رزولوشن 300*300 dpi قابل ارتقا به 600*600 dpi) می باشد. با استفاده از این اسکنر تخت می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرور FTP ارسال کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، سرعت اسکن پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725de است که در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید برابر با 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت (side) در دقیقه به صورت دو رو می باشد.

  • ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ

همان طور که اشاره شد، پرینتر Lexmark CX725de از قابلیت ارسال فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی نیز برخوردار است. مودم فکس به کار رفته در این پرینتر دارای سرعت 33.6 kbps بوده و امکان ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد.

با توجه به همه این توضیحات ارائه شده و با در نظر گرفتن اینکه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de مناسب با نیاز شماست یا خیر. توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نموده و یا از طریق ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید تا به آن‌ها پاسخ داده شود.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

اگر شما نیز به دنبال یک هولدر آهنربایی با کیفیت و کارامد برای خودرو خود هستید ما به شما پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Star Ring Magnetic را پیشنهاد می دهیم. این پایه نگهدارنده با ویژگی های مانند قابلیت چرخش 360 درجه ای، قدرت چسبندگی بالا و مجهز به آهنربایی قدرتمند به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. ما از وب سایت های ایده برتر و دیجی کالا ویژگی های محصول را برای شما گردآوری کرده ایم همراه ما باشید.

دیجی کالا:

هلدر ها در انواع طرح ها و شکل های گوناگون ساخته و ایجاد می شوند که در بین آن ها تنها هلدر های مگنتی هستند که برای غالب گوشی ها قابل استفاده بوده و محدودیت خاصی ندارند. هلدر Baseus Star Ring Magnetic SUGENT-HQ01 به صورت برچسبی بر روی داشبورد و یا سطوح مختلفی که صاف باشند می چسبد و قابل استفاده است.   روی این هلدر ۴ آهنربا قرار گرفته که باعث قوی تر بودن آن و کاربردی تر بودنش می شود، به همین جهت اتصال گوشی به هلدر بسیار محکم تر خواهد بود. هلدر بیسوس SUGENT-HQ01 ساخته شده از فلز + پلاستیک و ABS است.در پک این محصول دو قطعه فلز وجود دارد که پشت آن ها برچسبی تعبیه شده و می توانید آن ها را روی تلفن همراه خود بچسبانید و به این صورت اتصال موبایل به هلدر را انجام دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان نصب بر روی داشبورد ماشین از طریق پایه چسبی

پایه به کار رفته در هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic دارای خاصیت چسبندگی است و از این جهت می توان این پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل را بر روی داشبورد ماشین نصب کرد. ضمن اینکه امکان نصب این پایه نگهدارنده بر روی سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان نیز وجود دارد. پس شما می توانید از هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic در خارج از خودرو و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید.

نکته قابل ذکر در این رابطه قدرت چسبندگی بسیار مطلوب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد باسئوس Star Ring Magnetic است. به طوری که تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهند شد. پس با خیالی راحت می توانید از این هولدر در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های درون شهری بهره ببرید.

  • یک هولدر آهنربایی کارآمد!

درون صفحه نگهدارنده هولدر گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Star Ring Magnetic از چهار آهنربای قدرتمند استفاده شده است. به همین دلیل این هولدر مگنتی توانایی بالایی در نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در سایزهای مختلف دارد. برای قرار دادن گوشی موبایل بر روی هولدر ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید. پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت و حتی شدیدترین تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها نیز باعث جدا شدن آن نخواهد شد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Star Ring Magnetic را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic و دریافت قیمت سایر لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره مزایا و معایب این پایه نگهدارنده ما و دیگر کاربران را یاری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

هر آنچه شما از یک هولدر گوشی موبایل انتظار دارید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Bear Magnetic برای شما فراهم می کند. این پایه نگهدارنده مجهز به چهار اهنربای قدرتمند می باشد که به راحتی تحمل وزن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفونی را دارد. باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا و می اندازیم.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده مغناطیسی باسئوسBear Magnetic ، استندی کوچک است که به پنجره کولر داخل خودرو نصب شده و میتواند گوشی شما را با خاصیت آهنربایی خودش نگه دارد. این پایه دارای جنس با کیفیت است که ابعاد کوچکی نیز دارد. سطح رویی آن به شکل یک خرس ساخته شده است. که خاصیت آهنربایی دارد و جنس روی آن نرم و لطیفی است تا باعث شود آسیبی به بدنه دستگاه هوشمند وارد نشود. کاربران می‌توانند بدون نگرانی از خط افتادن روی بدنه گوشی خود آن را روی استند مگنتی باسئوس نصب کنند.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری خاص، کیفیت ساخت مطلوب

هولدر مگنتی موبایل باسئوس Bear Magnetic همان طور که از عنوانش پیداست، دارای طراحی ظاهری به شکل صورت خرس است. این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده از این نگهدارنده گوشی موبایل جلوه زیبا و خاصی به فضای داخلی ماشین شما ببخشد!

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر ابعاد کوچک و جمع و جور آن است. به طوری که این پایه نگهدارنده کمترین میزان فضا از داخل خودرو را اشغال می کند و هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی نخواهد داشت.

  • نحوه استفاده فوق العاده آسان

شما می توانید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic را به آسان ترین شکل ممکن در محل مورد نظرتان بر روی دریچه کولر ماشین متصل کنید. در پشت این هولدر مغناطیسی یک گیره برای همین منظور تعبیه شده است. این نوع طراحی مشکلات ناشی از چسباندن هولدر بر روی داشبورد یا شیشه را ندارد و باعث سهولت استفاده از پایه نگهدارنده Baseus Bear Magnetic شده است. همچنین شما می توانید در صورت عدم نیاز به هولدر، آن را از محصل نصب شده جدا کرده و به خاطر ابعاد کوچکش آن را به راحتی با خود حمل کنید.

  • مجهز به چهار آهنربای قدرتمند

در صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس Bear Magnetic چهار آهنربای قدرتمند به کار رفته است که باعث شده تا این هولدر توانایی تحمل وزن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS (بدون محدودیت اندازه) را داشته باشد. توجه نمایید که پیش از قرار دادن موبایل بر روی هولدر گوشی موبایل باسئوس Bear Magnetic، ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید و پس از آن موبایل به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. به طوری که حتی تکان های شدید ماشین در دست اندازها، پیچ های تند یا سرعت گیرها نیز قادر به جدا کردن موبایل از هولدر نخواهند بود. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین باسئوس Bear Magnetic را مناسب ارزیابی کرد.

امیدواریم این بلاگ راهنمای خوبی برای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic باشد. اگر سوالی در خصوص ویژگی ها و قابلیت این محصول دارید می توانید در قسمت پرسش و پاسخ سایت دیجی کالا مطرح نمایید. کارشناسان این شرکت در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

پاوربانک Energizer QE10000CQ-NV از پاور بانک های های باکیفیت شرکت انرجایزر است که به فناوری شارژ وایرلس مجهز می باشد، برای بهره مندی از این تکنولوژی دستگاه دیجیتالی شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کند. ما قصد داریم در این پست به معرفی پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای قابلیت شارژ وایرلس

در سال های اخیر اکثر گوشی های بالارده ارائه شده توسط شرکت های اصلی سازنده گوشی از قابلیت شارژ وایرلس برخوردارند. اگر گوشی یا تبلت شما نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، برای شارژ آنها به صورت وایرلس می توانید از پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید. این شارژر همراه از فناوری Qi پشتیبانی می کند و تنها کافیست تا گوشی موبایل یا تبلت خود را بر روی قسمت مخصوص شارژ وایرلس تعبیه شده بر روی بدنه آن قرار دهید. شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV قادر به ارائه شارژ وایرلس با توان های 5 وات، 7.5 وات و 10 وات است و سرعت مناسبی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید به فناوری شارژ وایرلس مجهز باشد.

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک انرجایزر مدل Energizer QE10000CQ-NV دارای فناوری فست شارژ نیز هست و برای این منظور به دو پورت USB (با قابلیت پشتیبانی از فناوری QC 3.0) و USB Type-C (با قابلیت پشتیبانی از فناوری PD) مجهز شده است. از طریق این پورت ها می توانید گوشی یا تبلت خود را با بالاترین سرعت شارژ کنید! شدت جریان خروجی پورت USB و USB-C این پاوربانک تایپ سی برابر با 3.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2.0 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر گوشی یا تبلت شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند، نمی توانید از قابلیت فست شارژ پاور بانک سریع انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید.

دیجی کالا:

شارژر همراه بی سیم « QE10000CQ-NV» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و به‌وسیله نشانگر LED میزان شارژ را نمایش می‌دهد. این شارژر همراه انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2.1 آمپر دارد. مدل « QE10000CQ-NV  به سه درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ بی‌سیم سود می‌برد. از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0 اشاره کرد. به یاری این فناوری، کاربر قادر خواهد بود تا انواع گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند؛ البته به یاد داشته باشید که دستگاه موردنظر نیز بایستی از این فناوری پشتیبانی کند.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پاور بانک انرجایزر مدل Energizer QE10000CQ-NV می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.

هندزفری بلوتوث شارژی آوی Awei A830BL برای آن دسته افرادی است که ویژگی های فنی و ظاهری هندزفری برایشان قابل اهمیت است برای آشنایی با این ویژگی ها با نقد و بررسی دو سایت معتبر ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    48*17*6 میلی‌متر
  • وزن
    6 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط
    بلوتوث
  • امپدانس
    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20 تا 20000 هرتز
  • حساسیت
    80 دسی‌بل 

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، مجهز به بدنه فلزی با کیفیت

بدنه هندزفری Awei A830BL از فلز با کیفیت ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه و فشار دارد. این هندزفری بی سیم دارای طراحی ظاهری زیبا و جذابی نیز هست و در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره قابل تهیه می باشد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی آوی A830BL دکمه های کنترلی به منظور کم و زیاد کردن صدا و مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هندزفری آوی مدل Awei A830BL وزن سبک و 6 گرمی آن است که باعث می شود تا این هندزفری تو گوشی بیسیم برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب باشد. هندزفری بلوتوث آوی A830BL دارای یک سرگوشی بوده که در ساخت آن از پلاستیک نرم استفاده شده است. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن حس ناراحتی یا خستگی به شما دست نخواهد داد.

  • قابلیت اتصال بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل

استفاده از هندزفری گوشی موبایل آوی A830BL به راحت ترین شکل امکان پذیر است! برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. در هندزفری آوی Awei A830BL از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به همین دلیل این هندزفری در هنگام اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر به ندرت دچار مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا تأخیر در پخش صدا می شود.

از جمله امکاناتی که هندزفری بلوتوث آوی Awei A830BL در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت آن در اتصال هم زمان به دو دستگاه مختلف اشاره کرد. پس اگر از دو گوشی موبایل برای انجام کارهای روزمره تان استفاده کنید، به آسانی می توانید این هندزفری را به هر دوی آنها متصل کرده و هیج کدام از تماس های دریافتی تان را از دست ندهید! با توجه به این میزان کارایی، می توان قیمت هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل آوی A830BL را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • از صدایی بدون نویز و اکو بهره مند شوید

دستگاه هندزفری بلوتوث آوی A830BL انتظارات شما در زمینه کیفیت صدا را به خوبی برآورده می کند. صدای ارائه شده توسط این هندزفری دارای قدرت و وضوح قابل قبولی است و اگر قصد استفاده از آن برای گوش دادن به موسیقی را دارید، می توانید بر روی کیفیت عملکرد آن حساب باز کنید. اما شاید بتوان مهم ترین کاربرد این هندزفری را در انجام مکالمه دانست. میکروفون به کار رفته در این هندزفری از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و صدای شما را با کمترین میزان صدای اضافی و اکو به طرف مقابل منتقل می کند. به این ترتیب با استفاده از هندزفری آوی A830BL حتی در هنگام رانندگی یا تردد در خیابان های شلوغ نیز می توانید یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه این دیدگاه ها به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی