.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت هوکو از تولیدکنندگان هندزفری بلوتوث می باشد. مدل E35 این شرکت برای استفاده طولانی مدت در طی روز مناسب می باشد. این محصول با موبایل، تبلت، دستگاه های دارای بلوتوث سازگار می باشد.

 

شما می توانید برای خرید این هندزفری بلوتوثی به سایت دی جی کالا و ایده برتر مراجعه کنید.

 

سایت دیجی کالا

 

از قابلیت های هدست E35 امکان پخش موسیقی با بهترین کیفیت وکم ترین صدای اضافی از محیط اطراف است. شما این فرصت و انتخاب را دارید که به جای خرید 2 هدست ، هدست E35 را بخرید زیرا قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به 2 دستگاه به صورت همزمان را دارا می باشد.هدست E35 این تضمین را به شما می دهد که تا 400ساعت شارژ آماده به کار داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت به صورت طولانی مدت و بی وقفه از شنیدن موسیقی لذت ببرید.از خصوصیات منحصر به فرد هدست E35 امکان مکالمه ای با کیفیت صدای HD می باشد و با کلید های کنترلی که روی آن قرار دارد می توانید به راحتی تماس و موسیقی خود را کنترل کنید.دیگر نگران تمام شدن شارژ هدست E35 خود نباشید چرا که به راحتی با شارژ فندکی داخل خودرو و یا هر شارژر دیگری می توانید کم تر از 2 ساعت آن را شارژ کرده و مجدد استفاده نمایید.از دیگر ویژگی های قابل توجه هدست E35 برد آن تا 10 متر می باشد و اینکه ورژن بلوتوث 4.1 را پشتیبانی می کند. این هدست نوع طراحی آرگونومیک و متناسب با سایز گوش شماست که به دلیل وزن کم آن، گوش شما هیچ گونه اسیبی نمی بیند و از گوش شما جدا نمی شود .

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت هوکو یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. از جمله محصولات این شرکت باید به هندزفری Hoco E35 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و برای پخش موسیقی و انجام دادن مکالمه تلفنی در حین انجام دادن کارهای روزمره کاربرد بالایی دارد. این هندزفری با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دارای بلوتوث و طراحی ارگونومیک خود، برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب می باشد.

  • طراحی ارگونومیک، وزن سبک

یکی از مشخصات هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن است! این هندزفری هندزفری بلوتوث تو گوشی به شکل گوش انسان طراحی شده و در ساخت آن اصول ارگونومی به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که با قرار دادن سرگوشی هندزفری هوکو E35 داخل گوش، قسمت بدنه آن دور قسمت بیرونی گوش قرار می گیرد و از لغزش یا خارج شدن هندزفری در حین حرکت شما جلوگیری می کند. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن سبک هندزفری تک گوشی هوکو E35 (10 گرم) است که باعث می شود تا در صورت استفاده های طولانی مدت از هندزفری دچار خستگی و ناراحتی نشوید.

  • قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی

هندزفری بی سیم هوکو E35 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی به گوشی های موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. برای استفاده از هندزفری بلوتوثی هوکو E35 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن هندزفری در لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر شما قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد این هندزفری برابر با 10 متر می باشد و برای اینکه اتصال هندزفری و دستگاه متصل به آن قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.

هندزفری بلوتوث از لوازم جانبی مهم موبایل به شمار می رود. یکی از شرکت های تولید کننده هندزفری شرکت جبرا می باشد. مدل استیل این شرکت از با کیفیت ترین محصولات آن می باشد. هندزفری بلوتوث Jabra Steel مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست مناسب می باشد.

 

این هندزفری در سه سایت دی جی کالا، جانبی و ایده برتر موجود می باشد.

 

سایت دی جی کالا

 

شرکت «جبرا» هدست بلوتوث «Steel» با ویژگی‌هایی چون ضد آب بودن، مقاومت در برابر ضربه و گردوخاک را برای افرادی که در شرایط کارهای سخت و فیزیکی قرار دارند معرفی و عرضه کرده است. همان‌طور که از اسم آن برمی‌آید (فولاد) باید انتظار داشت که این محصول از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و حساسیت و آسیب‌پذیری بدنه آن در کمترین مقدار ممکن باشد. از طریق بلوتوث نسخه 4.1 با گوشی جفت می‌شود و می‌تواند به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل باشد و اتصالش به چند دستگاه قبل را در حافظه بسپارد و در محدوده 30 متری عملکرد قابل قبولی دارد. کیفیت صدای خوبی دارد و به لطف استفاده از میکروفن دوتایی «Omni-Directional» نویز را به حداقل رسانده و می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی، صدایی باکیفیت را انتقال دهد.  باتری لیتیومی آن با دو ساعت شارژ می‌تواند برای 6 ساعت مکالمه انرژی داشته باشد و در صورت عدم استفاده تا ده روز در حالت استندبای باقی بماند. تنظیم صدای آن به‌صورت خودکار است و دکمه‌ای برای تنظیم صدا روی هدست تعبیه نشده است. اما باید گفت که دکمه‌های آن به حدی بزرگ و راحت است که حتی می‌توان با دستکش از آن‌ها استفاده کرد. دکمه پاور، دکمه تماس و دکمه‌ای برای فعال‌سازی دستیارهای صوتی «Siri و Google Now»  وجود دارد و قابلت فرمان پذیری صوتی برای پاسخگویی به تماس‌ها هم در نظر گرفته شده است (البته گوشی موبایل باید این قابلیت را داشته باشد). اما مهم‌ترین ویژگی این هدست طراحی بدنه آن است که آن را در برابر آب، ضربه و گردوخاک مقاوم ساخته است.  این هدست (بدون در نظر گرفتن سرگوشی و قلاب) حدود 71.5 میلی‌متر طول، 15.4 میلی‌متر عرض و 25.5 میلی‌متر ضخامت دارد. بسیار سبک است و وزنش به 10 گرم می‌رسد. جبرا Steel مطابق با استاندارد «IP54» ساخته شده است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت جانبی

 

هدست ها و هدفون ها انواع متفاوتی دارند و کاربران بر اساس نوع کاربری خود می توانند مناسبت ترین آن را برای خود انتخاب کنند. در این میان، کمپانی جبرا که در طراحیو  تولید انواع هندزفری و هدفون ها فعال است هدست بلوتوثی Steel را عرضه کرده که با داشتن یک طراحی صنعتی برای کاربران فعال در حوزه صنعت به کار می آید.


قابل استفاده در همه محیط ها

این هدست بلوتوثی ویژگی های مختلفی دارد که آن را برای استفاده در محیط های سخت و خشن مناسب می کند. کارگران صنعتی و افرادی که به مشاغل سخت مشغول هستند، می توانند بدون نگرانی از آسیب این هدست در محیط های پر سر و صدا و آلوده، آن را مورد استفاده قرار دهند.

به گفته کمپانی سازنده، هدست Jabra Steel در محیط های کارگاهی که فضای آن از ذرات خاک، گرد و غبار پر شده است، به خوبی دوام خواهد آورد. همچنین در محیط هایی که احتمال خیس شدن آن حیس کار وجود داشته باشد، هدست جبرا استیل آسیبی نخواهد دید. چرا که هدست Jabra در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است و با گواهی تایید IP54 می تواند در محیط های سخت به خوبی دوام بیاورد.


مقاوم و با دوام

برای کاربرانی که کار آن ها وابسته به قدرت دستانشان است، هیچ چیز کارآمدتر از یک هندزفری بادوام و بی سیم نیست. چرا که مدیریت تماس های ورودی درست به اندازه کیفیت کار برای این افراد مهم خواهد بود. بنابراین هدست جبرا استیل می تواند حین کار، کاربران را همراهی کند تا همانظور که آزادانه به انجام کارهای خود می پردازند، بتوانند تماس های مشتریانشان را پاسخ داده یا موزیک های مورد علاقه شان را گوش دهند.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel همان طور که از نام آن پیداست، یک هندزفری از جنس فلز است و می توان آن را یکی از سخت ترین و مقاوم ترین هندزفری های موجود در بازار دانست. این هندزفری که دارای یک گوشی است، برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست طراحی شده و کیفیتی عالی در انجام مکالمه های تلفنی را به شما ارائه می دهد. پس اگر در محیط هایی با شرایط سخت مشغول به کار هستید، با استفاده از هندزفری جبرا Steel می توانید به تماس های دریافتی خود به آسانی در حین انجام کارهایتان پاسخ دهید.

  • مقاومت کامل در برابر آسیب های محیطی

یکی از مواردی که در هنگام خرید هندزفری باید به آن دقت کرد، شرایط استفاده از آن هندزفری می باشد. هندزفری تک گوشی جبرا Steel برای استفاده در شرایط سخت طراحی و تولید شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد. این هندزفری دارای استاندارد IP54 است و در برابر نفوذ آب و مایعات، گرد و غبار و ضربات احتمالی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هندزفری جبرا Steel در محیط های صنعتی و... استفاده نمایید و با دست روغنی یا آلوده خود بدون نگرانی با آن کار کنید. همچنین اگر شرایط شغلی شما مستلزم داشتن تحرک زیادی است، نگران افتادن هندزفری و برخورد آن با زمین نباشید!

  • امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت

شما می توانید متناسب با نیاز خود از سرگوشی سیلیکونی یا قلاب نگه دارنده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سرگوشی هندزفری جبرا مدل Jabra Steel از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به خوبی فضای داخلی گوش را پوشش می دهد.

هندزفری تو گوشی جبرا Steel با اینکه از فلز ساخته شده، وزنی سبک و در حدود 10 گرم دارد و برای استفاده های طولانی مدت در طول روز مناسب است. به طوری که در هنگام مشغول به کار شدن، اصلاً حضور آن بر روی گوشتان را فراموش خواهید کرد!

  • یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

اتصال هندزفری بی سیم جبرا Steel به دستگاه های دیگر مانند موبایل و تبلت از طریق بلوتوث و به صورت بدون سیم انجام می شود. بلوتوث به کار رفته در این هندزفری دارای نسخه 4.1 است و از این جهت اتصال آن به انواع گوشی ها و تبلت ها امکان پذیر است. هندزفری بلوتوثی جبرا Steel دارای حداکثر بُرد 30 متری می باشد که در مقایسه با اغلب هندزفری های بلوتوثی (با برد 10 متر)، کاملاً مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.

یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب شرکت پارس حساب می باشد. این شرکت دارای محصولات متنوعی بوده که یکی از خوش ساخت ترین آن ها ماشین حساب PD-30 L می باشد. این ماشین حساب که از نوع رومیزی است برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد.

 

این محصول در سه سایت آوند پرینتر، ایده برتر و اداری کالا موجود می باشد.

 

سایت آوند پرینتر

 

ماشین حساب Pars Hesab PD-30 L همانطور که از نام آن پیداست، توسط یک برند ایرانی تولید می شود. این ماشین حساب دارای دو نمایشگر بوده بطوریکه محاسبات در دو نمایشگر بطور همزمان به نمایش در می آید. هر دو نمایشگر قادر به نمایش 12 کاراکتر عددی هستند. دکمه ها بصورت استاندارد و با فاصله ای مناسب کنار هم قرار گرفته اند. طراحی بدنه ساده بوده و به رنگ توسی است. این مدل ماشین حساب از دو منبع انرژی باتری و سلول خورشیدی برای روشن ماندن استفاده می کند. Pars Hesab PD-30 L دارای ویژگی کنترل و تصحیح آخرین ورودی است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت پارس حساب یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب است که محصولاتی خوش ساخت و با دوام را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L اشاره کرد که از انواع ماشین حساب رومیزی است و برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. پس اگر برای انجام محاسبات معمولی ریاضی در کسب و کار خود نیاز به خرید ماشین حساب دارید، ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L را مد نظر داشته باشید.

  • مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری

یکی از ویژگی هایی که ماشین حساب ایرانی PD-30 L را برای استفاده در محیط های فروشگاهی مناسب کرده، مجهز بودن آن به دو صفحه نمایش می باشد. قسمت بالایی بدنه این ماشین حساب فروشگاهی به صورت برآمده طراحی شده و در هر دو سمت آن یک صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش ها به طور هم زمان عمل کرده و اعداد وارد شده و نتیجه محاسبه را هم برای فروشنده و هم برای مشتری به نمایش در می آورند.صفحه نمایش های ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-30 L قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارند و کاملاً برای انجام محاسبات فروشگاهی معمولی می توان بر روی آنها حساب باز کرد.

  • محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!

ماشین حساب بزرگ پارس حساب PD-30 L در ابعاد 185 * 145 * 45 میلی متر و وزن 248 گرم روانه بازار شده و همان طور که اشاره شد، به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین حساب، دکمه های برآمده آن است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شده و بتوانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بسیار بالایی به پیش ببرید.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت اداری کالا

 

نقد و بررسی ماشین حساب PD-30L پارس حساب

ماشین حساب رومیزی Pars Hesab PD-30L دارای نمایشگر بزرگ و 12 کاراکتر و صفحه کلید پلاستیکی می باشد و منبع تغذیه آن نور و باتری است. 

از دیگر ویژگی های آن:

مدل فروشگاهی

دارای کلید % و تک پاک کن

دارای کلید 00

کلید جمع کل (GT)

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.

یکی از محصولات پرکاربرد امروزه شارژر فندکی می باشد که انواع مختلفی دارند. شارژر فندکی UCH-Q3 که از محصولات شرکت شرکت اوریکو می باشد با انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB سازگاری دارد.

این محصول در سه سایت جانبی، دیجی کالا و ایده برتروجود دارد. در ادامه به بررسی شارژر فندکی UCH-Q3 در این سه سایت می پردازیم.

 

سایت جانبی

 

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

یکی از رایج ترین راه ها برای شارژ دستگاه های هوشمند در این شرایط استفاده از شارژر های فندکی است که از باتری خودرو برای شارژ دستگاه های هوشمند تغذیه می کنند. شارژر های فندکی با کیفیت ها و شکل و طراحی های متفاوتی در بازار وجود دارند و در سال های اخیر به دلیل اضافه شدن تکنولوژی شارژ سریع در اکثر گوشی های موبایل، شارژر های فندکی در مسیری در حرکت هستند تا بتوانند شارژ باتری گوشی های موبایل را با بهره گیری از فناوری شارژ سریع تامین کنند. 

شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 دارای فناوری شارژ سریع 3.0 است که تا 80 درصد انرژی را در مدت 35 دقیقه فراهم می کند و با QC2.0، 1.0 سازگار است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت دی جی کالا

 

اگر ساعات زیادی از روز را داخل خودرو هستید و دسترسی به پریز برق برای شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت‌ برایتان سخت است، با شارژر فندکی «UCH-Q3» مشکل را برطرف سازید. در این مدل از محصولات «اوریکو» 3 درگاه خروجی USB وجود دارد که برای اتصال و شارژ 3 دستگاه مختلف به طور همزمان مناسب خواهند بود. شدت جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ها 1.0 آمپر و جریان خروجی در درگاه دوم آن 2.4 آمپر شدت دارد. همچنین سومین درگاه خروجی USB در این مدل هم به تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز شده است. شدت جریان خروجی در این درگاه زمانی که ولتاژ خروجی در آن بین 3.6 تا 6.5 ولت باشد، 3.0 آمپر خواهد بود. اگر ولتاژ خروجی در این درگاه بین 6.5 تا 9.0 ولت باشد، شدت جریان خروجی 2.0 آمپر و اگر بین 9.0 تا 12.0 ولت باشد شدت جریان خروجی 1.5 آمپر است. ولتاژ ورودی در این مدل 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی در آن هم 5.0 ولت است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

با استفاده از شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز بودن به فناوری فست شارژ و کیفیت ساخت عالی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسانی است که ساعات زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند و به دنبال خرید شارژر فندکی هستند.

  • مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

به طور کلی از شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این دستگاه با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. بر روی بدنه شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 سه پورت خروجی از نوع USB تعبیه شده و شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. از این جهت این شارژر فندکی علاوه بر راننده، برای دیگر سرنشینان خودرو نیز کاربرد دارد و به خصوص در مسافرت با ماشین کارایی بالایی از خود نشان می دهد.

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

با استفاده از شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-Q3 بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! یکی از پورت های این شارژر فندکی از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی یا دستگاه های دیگر، می توانید از آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که این پورت دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9 تا 12 می باشد. شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCH-Q3 به صورت هوشمند نسبت به انتخاب بهترین ولتاژ متناسب با دستگاه متصل به آن عمل می کند و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و دیگر دستگاه های مد نظر شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کنند.

دو پورت دیگر شارژر فندکی سه پورت اوریکو UCH-Q3 نیز دارای شدت جریان های خروجی 1 آمپر و 2.1 آمپر هستند. اگر به دنبال بهترین کیفیت شارژ هستید، پیشنهاد می کنیم تا از پورت یک آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.

ویدئو پروژکتور PT-TW370 که از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد یکی از خوش ساخت ترین پروژکتورهای این شرکت می باشد. این محصول با امکاناتی که دارد برای استفاده های آموزشی و اداری در کلاس های درس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها مناسب می باشد.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و همچنین خرید آن به سایت ایده برتر مراجعه کنید. در ادامه به بخش هایی از تحلیل و بررسی این محصول در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

 

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع ویدئو پروژکتور در سطح جهانی است که محصولات آن همواره جزء بهترین ویدئو پروژکتور بازار بوده اند. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370 نیز یکی از تولیدات خوش ساخت و با دوام شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده های آموزشی و اداری در کلاس های درس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها روانه بازار شده است. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی یا اداری را دارید باید بگوئیم این دستگاه در دسته ویدئو پروژکتورهای با برد کوتاه جای دارد و عملکردی بسیار مطلوب در نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت از خود نشان می دهد.

  • بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 دارای برد بسیار کوتاهی است و قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ است که برای این منظور تنها کافیست تا آن را در فاصله 0.48 تا یک متریِ پرده نمایش قرار دهید. این ویژگی سبب می شود تا استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد. همچنین با کاهش فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، رفت و آمدهای احتمالی باعث بروز اختلال در نمایش تصاویر نخواهید شد.

  • نمایش متن ها و نوشته ها با میزان خوانایی بسیار مطلوب

با توجه به اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 برابر با 16000:1 است، می توان از میزان خوانایی و وضوح متن های به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. این نسبت کنتراست باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآید. بنابراین برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت، می توان بر روی دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370 حساب باز کرد.

  • ارائه تصاویری با کیفیت و میزان روشنایی مناسب

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 باید به این نکات اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ویدئو پروژکتور تصاویری با کیفیت مناسب همراه با رنگ هایی شاداب را به شما ارائه می دهد که برای استفاده های اداری و آموزشی قابل قبول است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.

ماشین حساب PD-140-L یکی از انواع بیشمار ماشین حساب های شرکت پارس حساب می باشد که برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد. منبع تغذیه این ماشین حساب باتری و نور محیط می باشد.

 

برای خرید این ماشین حساب می توانید به دو سایت ایده برتر و اداری کالا مراجعه بفرمایید.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L

اگر به محاسبات پیچیده علمی و مهندسی در کسب و کار روزمره خود نیازی ندارید و به دنبال خرید ماشین حساب با ابعاد کوچک و رومیزی برای انجام محاسبات معمولی روزمره خود هستید، ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب ساده کوچک برای استفاده در منزل، اداره، شرکت، مغازه و فروشگاه طراحی شده و تمام انتظارات شما را از یک ماشین حساب مرغوب و با کیفیت برآورده می کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L

  • یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان

ماشین حساب کوچک پارس حساب PD-140L در ابعاد 130 * 100 * 20 میلی متر و وزن 150 گرم ارائه شده و همان طور که اشاره کردیم، از جمله انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود. وزن و ابعاد این ماشین حساب به اندازه ای است که برای حمل و جابجا کردن آن نیز مشکل خاصی نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در کیف قرار داده و با خود به محل کارتان حمل نمایید.

یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان

  • انجام محاسبات با سرعت و دقتی بالا

یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-140L مجهز بودن آن به دکمه های بزرگ و دارای فاصله مناسب از یکدیگر است. این نوع طراحی دکمه ها باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب به ندرت دچار خطا شوید و بتوانید با سرعت بالاتری کارهای خود را به پیش ببرید. همچنین دکمه های ماشین حساب پارس حساب PD-140L دارای عملکرد نرم و روانی هستند و در هنگام استفاده های طولانی مدت از ماشین حساب، سبب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی در انگشتان شما نمی شوند.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ضامن دوام و طول عمر بالا

ماشین حساب پارس حساب PD-140L یک کالای ایرانی است که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. بدنه و دکمه های این ماشین حساب ایرانی از پلاستیک ساخته شده و دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع کم (مانند افتادن از روی میز و برخورد با زمین)، ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، ماشین حساب پارس حساب PD-140L برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه انجام محاسبات ریاضی خواهد بود.

ادامه مطلب

 

سایت اداری کالا

ماشین حساب رومیزی Pars Hesab PD-140L دارای نمایشگر بزرگ و 10 کاراکتر و صفحه کلید پلاستیکی تزریقی می باشد و منبع تغذیه آن نور و باتری است. 

از دیگر ویژگی های آن:

دارای کلید % و تک پاک کن

حافظه M+ و M-

صفحه نمايش شيب دار

صفحه نمایش بزرگ

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

شارژر فندکی RCC204 محصول شرکت ریمکس می باشد که با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB سازگار است. این محصول از دو درگاه خروجی از نوع USB بهره می برد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دو سایت ایده برتر و دی جی کالا مراجعه بفرمایید.

 

سایت دی جی کالا

شارژر فندکی «ریمکس» با درگاه‌های فندکی خودروهای مختلف سازگاری دارد. روی سطح این شارژر دو درگاه خروجی USB طراحی شده که برای شارژ کردن باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی‌ موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم از این قبیل به طور همزمان مناسب خواهد بود. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1.0 آمپر و جریان خروجی درگاه دوم این شارژر 2.4 آمپر شدت دارد. بنابراین مدل «RCC204» از سری محصولات ریمکس علاوه بر گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک‌پلیر برای شارژ باتری انواع تبلت و آیپدها هم مناسب خواهد بود. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. این شارژر 14.8 گرم وزن دارد و ابعاد آن 26 × 26 × 67 میلی‌متر هستند. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید. در این حالت نشانگر LED روی سطح شارژر روشن می‌شود. حالا باید گوشی موبایل، تبلت، آیپد یا دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را با استفاده از یک کابل به یکی از درگاه‌های خروجی روی شارژر متصل کنید و منتظر بمانید تا باتری آن به طور کامل شارژ شود. این مدل از محصولات ریمکس در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما محافظت شده است. بنابراین اگر در حین شارژ شدن اختلاف دما یا ولتاژ در شارژر ایجاد شود، هیچ خطری دستگاه را تهدید نخواهد کرد.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204

اگر در حین رانندگی از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل زیاد استفاده می کنید، حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ گوشی تان در خودرو مواجه شده اید! با خرید شارژر فندکی می توانید به طور کامل از این دغدغه نجات پیدا کنید و با خیالی راحت به رانندگی بپردازید. شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204 با اتصال به قسمت فندک خودرو، برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به برق مورد نیاز شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و امکان شارژ گوشی را در حین رانندگی برای شما فراهم می آورد. توجه داشته باشید که در حالت کلی استفاده از هر نوع شارژر فندکی فقط در هنگام روشن بودن ماشین امکان پذیر است.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204

  • طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب

شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC204 یکی از شارژرهای فندکی زیبا و خوش ساخت شرکت ریمکس است که استفاده از آن جلوه زیبایی به فضای داخلی ماشین شما خواهد بخشید. این شارژر فندکی دارای بدنه ای براق از جنس فلز بوده و قسمت پایینی بدنه آن به شکل شش ضلعی طراحی شده است. همچنین شارژر فندکی ریمکس RCC204 در رنگ های متنوع و جذابی نیز ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید نسبت به تهیه رنگ مورد نظرتان اقدام نمایید.

طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.4 آمپر می باشد. شما می توانید با استفاده از این شارژر فندکی دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. به طور کلی شارژر فندکی دو پورت ریمکس RCC204 قادر به تأمین شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB است و کارایی بالایی در ماشین شما خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC204 برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی موبایل، می توانید از پورت 2.4 آمپری برای این منظور بهره ببرید. در این حالت سرعت شارژ شدن گوشی تا 30 درصد نسبت به حالت عادی بهبود خواهد یافت.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

شارژر فندکی UCP-5P یکی دیگر از محصولات شرکت اوریکو می باشد که این محصول نیز از گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB پشتیبانی می کند.

 

برای نقد و بررسی این محصول به دو سایت دی جی کالا و ایده برتر مراجعه بفرمایید.

 

سایت دی جی کالا

شارژرفندکی «اوریکو» مدل « UCP-5P» قابلیت اتصال و شارژ 5 دستگاه به طور همزمان را دارد که یکی از درگاه‌های آن مجهز به فناوری Quick charge 3.0  است و نسبت به شارژر‌های معمولی بسیار سریع‌تر است. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت، توان مصرفی دو درگاه شارژر فندکی در آن حداکثر 17 وات و توان مصرفی کل درگاه ها 52 وات است. شدت جریان خروجی آن 2.4 آمپر است که علاوه‌براین‌که گوشی شما زودتر شارژ می‌شود؛ می‌توانید تبلت خود را نیز با آن شارژ کنید. ویژگی دیگر این شارژرفندکی داشتن نشانگرLED می‌باشد. UCP-5P در برابر انواع خطرات احتمالی مانند اتصال کوتاه، افزایش‌دما، شدت جریان و ولتاژ ایمن شده است که این ویژگی باعث می‌شود دستگاه شما آسیب نبیند، طول عمر بیشتری داشته باشد و بتوانید مدت بیشتری از آن استفاده کنید. این شارژر به صندلی پشتی اتومبیل شما وصل می‌شود و سرنشینان عقب خودرو می‌توانند علاوه‌بر شارژ کردن دستگاه خود، از آن استفاده کنند. در‌صورتی‌که به شارژرفندکی نیاز دارید؛ شارژرفندکی اوریو مدل UCP-5P  انتخاب خوبی برای شماست

ادامه مطلب

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P

اگر قصد سفرهای خانوادگی یا دوستانه با ماشین را دارید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P را با خود در داخل خودرو به همراه داشته باشید! این شارژر فندکی با اتصال به قسمت فندکی ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان در طول رانندگی به طور کامل راحت می کند. این شارژر فندکی یک دستگاه مدرن و کارآمد است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همین ویژگی ها باعث می شود که با خرید شارژر فندکی مدل Orico UCP-5P یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P

  • امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P از دو بخشِ پایه و یک رابط تشکیل شده که از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند. بر روی پایه که به درگاه فندک ماشین متصل می شود، دو پورت و بر روی رابط شارژر که می توان آن را به قسمت پشتی صندلی های جلو متصل کرد، سه پورت خروجی تعبیه شده است. بنابراین شارژر فندکی اوریکو UCP-5P برای تمام 5 سرنشین خودرو قابل استفاده خواهد بود و شما می توانید 5 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل نمایید.

امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

یک پورت از 5 پورت خروجی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCP-5P از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) یا همان فست شارژ پشتیبانی می کند و اگر به شارژ فوری گوشی خود نیاز داشتید، می توانید از آن استفاده کنید. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی حداکثر برابر با 2.4 آمپر است و امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB با آن وجود دارد. لازم به ذکر است که پورت های خروجی شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCP-5P از نوع USB 3.0 می باشد و کیفیت و سرعت شارژ بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهند.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

  • نگران ایمنی دستگاه های متصل به شارژر نباشید!

شارژر فندکی اوریکو UCP-5P به گونه ای طراحی شده که از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن محافت نماید. در این شارژر از مدارهای هوشمند استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان، افزایش دما، اتصال کوتاه و تخلیه باتری می شود. پس با خیالی آسوده بابت آسیب ندیدن دستگاه های خود، می توانید آنها را به شارژر فندکی سریع اوریکو UCP-5P متصل نمایید.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

شارژر فندکی UCM-2U که از محصولات شرکت اوریکو می باشد با گوشی های گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB سازگار است. این محصول از 2 درگاه خروجی USB 2.0 بهره می برد.

 

نقد و بررسی این محصول در سه سایت جانبی، دی جی کالا و ایده برتر موجود می باشد

 

سایت جانبی

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

یکی از رایج ترین راه ها برای شارژ دستگاه های هوشمند در این شرایط استفاده از شارژر های فندکی است که از باتری خودرو برای شارژ دستگاه های هوشمند تغذیه می کنند.

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U با داشتن طراحی زیبا و شارژ قدرتمند یکی از نمونه های بسیار کاربردی محسوب می شود. این شارژر فندکی به شکل یک چکش اضطراری طراحی شده است که علاوه بر داشتن دو پورت USB با جریان 3.1A و تکنولوژی MPS، می تواند در مواقع اضطراری برای شکستن پنجره اتومبیل مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U

با خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن همیشگی آن با خیالی راحت بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان، به رانندگی بپردازید! شارژر فندکی اوریکو Orico UCM-2U با ویژگی هایی مانند امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه، بدنه ای فلزی و با دوام و سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال هر آنچه را که از یک شارژر فندکی مرغوب و با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U

  • ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت

شرکت اوریکو در ساخت شارژر فندکی UCM-2U از آلومینیوم مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت فوق العاده ای بهره می برد. به طوری که در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم کاملاً مقاوم است. دوام و استحکام شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U به اندازه ای است که در مواقع حساس می توانید از آن به عنوان چکش اضطراری برای شکستن شیشه ها نیز استفاده کنید!

ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت

  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCM-2U دارای دو پورت خروجی USB است و امکان اتصال دو دستگاه مختلف به آن به صورت هم زمان وجود دارد. این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCM-2U در مجموعِ دو پورت برابر با 3.1 آمپر است و شما می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB را با آن شارژ نمایید.

امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

  • ارائه شدت جریانی متناسب با گوشی یا تبلت

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U به IC هوشمند نیز مجهز است و متناسب با دستگاه متصل با آن، شدت جریان خروجی را تنظیم می کند. به عنوان مثال این شارژر فندکی در هنگام اتصال موبایل یا تبلت به آن، شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر را ارائه می دهد. چرا که با شدت جریانی بیشتر از این مقدار، احتمال آسیب دیدن باتری موبایل و تبلت وجود دارد. به این ترتیب با استفاده از این شارژر فندکی از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند خواهید شد.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

شارژر فندکی «اوریکو» مدل «UCM-2U» دو درگاه خروجی دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف را به طور هم‌زمان به همراه دارند. شدت جریان خروجی در این مدل از شارژرهای فندکی اوریکو 3.1 آمپر است. بنابراین، به طور مثال می‌توان شدت جریان خروجی 1.0آمپری را از یکی از درگاه‌های این شارژر گرفت و دستگاهی با شدت جریان 2.1 آمپر را به دیگر درگاه آن متصل کرد. این شدت‌جریان بالا باعث می شود که UCM-2U قابلیت شارژ تبلت را نیز داشته باشد و دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شدت جریان بالای 2 آمپر را نیز سریع‌تر شارژ کند. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی آن 5 ولت است. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید؛ سپس گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را با کمک یک کابل USB به یکی از درگاه‌ها متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن به طور کامل شارژ شود.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

دستگاه کپی 5740 محصول شرکت زیراکس که از نوع لیزری ایستاده می باشد از تکنولوژی لیزری بهره می برد. این محصول با مشخصات و ویژگی هایی که دارد برای استفاده در واحد تکثیر ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط مناسب می باشد.

 

در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این محصول در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5740

شرکت زیراکس یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه کپی است که محصولات آن همواره از کیفیت ساخت و دوام بالایی برخوردار بوده اند. از میان محصولات این شرکت باید به دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740 اشاره کنیم که یک دستگاه کپی چهار کاره است و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو (بر روی کاغذ حداکثر A3)، تهیه اسکن رنگی از اسناد و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه برای خرید دستگاه کپی مدل Xerox WorkCentre 5740 از قابلیت های چهار دستگاه مختلف به صورت یکجا بهره مند شوید.

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5740

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5740

  • یک دستگاه کپی ایده آل برای استفاده در حجم کاری معمولی

دستگاه کپی اداری زیراکس 5740 قابلیت انجام حداکثر 150 هزار کپی در ماه را دارد و می توان از آن در واحد تکثیر ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد. این دستگاه کپی اداری دارای سرعت 40 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A4 و 31 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A3 است و می توان برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط استفاده کرد. همچنین دستگاه فتوکپی زیراکس 5740 در هنگام راه اندازی سرعت بالایی دارد. این دستگاه در عرض 30 ثانیه از زمان روشن کردن آن گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 3.4 ثانیه به شما ارائه می دهد که سرعت قابل توجهی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5740

  • کیفیتی مناسب در تهیه کپی

رزولوشن کپی دستگاه کپی چند کاره زیراکس 5740 در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi است که امکان ارتقای آن به 4800*600 dpi نیز وجود دارد. از این جهت می توان از وضوح و میزان خوانایی تصاویر و به خصوص متون کپی شده با این دستگاه کپی ایستاده اطمینان داشت. از جمله قابلیت های فتوکپی زیراکس 5740 می توان به بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، امکان تهیه کپی از کتاب و کارت های شناسایی و از بین بردن حاشیه ها اشاره کرد.

کیفیتی مناسب در تهیه کپی

  • امکان تهیه اسکن و ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف

با استفاده از دستگاه کپی چهار کاره زیراکس 5740 قادر به تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز خواهید بود. اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی دارای رزولوشن حداکثر 600*600 dpi و سرعت اسکن 80 تصویر در دقیقه است و نیازهای شما را به خوبی در این زمینه برطرف می کند. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در فتوکپی چهار کاره زیراکس 5740 می توان به امکان اسکن اسنادی در ابعاد حداکثر A3، ذخیره فایل های خروجی در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به فولدر موجود در شبکه و اکانت ایمیل اشاره کرد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT2700 برای استفاده در کلاس های درس، جلسات و مصاحبه ها مناسب می باشد. این محصول با 4 گیگابایت حافظه رم به شما امکان ضبط صدا به مدت طولانی را می دهد.

 

شما برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید به سایت ایده برتر و دی جی کالا مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT2700

خرید دستگاه ضبط صدا یا ویس رکوردر و استفاده در کلاس های درس، جلسات و مصاحبه ها کمک زیادی به نوت برداری و گزارش نویسی به شما می کند. از جمله ویس رکوردرهای با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT2700 اشاره کنیم که با قابلیت هایی مانند مجهز بودن به دو میکروفون جهت ضبط صدا، صفحه نمایش رنگی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT2700

  • صفحه نمایش رنگی، کاربری آسان

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس مدل Philips DVT2700 مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD رنگی است. این صفحه نمایش دارای ابعاد 1.77 اینچ و رزولوشن 128*160 پیکسل بوده و اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری از ضبط یا پخش صدا، میزان شارژ باتری، نام فولدر و شماره فایل در حال پخش، کیفیت ضبط و... را به نمایش درمی آورد.

قسمت جلویی دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT2700 شامل دکمه های کنترلی مانند دکمه آغاز ضبط، عقب و جلو بردن فایل در حال پخش، منو و حذف فایل نیز می شود. از طریق این دکمه ها و نمایشگر رنگی رکوردر صدا فیلیپس DVT2700 می توانید به راحتی هر چه تمام تر با این دستگاه کار کنید. ضمن اینکه این ویس رکوردر دارای ابعاد جمع و جور و وزن فقط 79 گرم است و به آسانی می توان آن را حمل و جابجا نمود.

صفحه نمایش رنگی، کاربری آسان

  • ضبط صدا با کیفیتی عالی در حالت های مختلف

در ویس رکوردر فیلیپس DVT2700 از دو میکروفون با قابلیت کاهش نویز و ضبط صدای استریو استفاده شده که قادر به ضبط صدا به شکلی کاملاً واضح و شفاف هستند. این ویس رکوردر توانایی ضبط صدا در فرمت های MP3 و PCM (WAV) را دارد و فایل های ضبط شده با آن در اکثر دستگاه های پخش قابل استفاده خواهند بود. یکی از ویژگی های کاربردی رکوردر فیلیپس DVT2700 امکان ضبط صدا با آن در حالت ها و کیفیت های مختلف است که متناسب با نیاز خود می توانید از آن بهره ببرید. به طور کلی با استفاده از این ویس رکوردر می توانید در حالت های PCM (با نرخ 1411 kbps)، SHQ (با نرخ 192 kbps)، HQ (با نرخ 96 kbps)، SP (با نرخ 64 kbps) و LP (با نرخ 8 kbps) به ضبط صدای مورد نظرتان بپردازید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویس رکوردر فیلیپس DVT2700 را مناسب دانست.

از جمله قابلیت هایی که دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT2700 در این زمینه در اختیار شما می گذارد می توان به امکان آغاز ضبط در هنگام شروع به صحبت (Voice-activated Recording) اشاره کرد. در این حالت نیازی به فشردن دکمه و دسترسی به ویس رکوردر جهت آغاز ضبط صدا را ندارید.

  • پخش صدا به شکلی رسا و واضح

ضبط کننده صدای دانشجویی فیلیپس DVT2700 از قابلیت پخش صدا نیز برخوردار است. این ویس رکوردر به یک اسپیکر 28 میلی متری با توان 110 mW مجهز می باشد و فایل های ضبط شده با دستگاه را به شکلی واضح و رسا پخش می کند. با استفاده از این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی می توانید سرعت پخش صدا را نیز متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام نوت برداری و گزارش نویسی کمک زیادی به شما می کند.

ادامه مطلب

سایت دی جی کالا

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT2700  دارای  2 میکروفون ضبط صدای استریو می باشد که امکان ضبط حرفه ای صدا را با بهترین کیفیت و کمترین میزان نویز فراهم می آورد،این مدل به همراه  برنامه تبدیل گفتار به نوشتار غیر فارسی (Dragon) نسخه trial عرضه می شود که با استفاده از آن براحتی می توان تا 5 مرتبه صوت به زبان های اینگلیسی ،آلمانی،اسپانیایی،ایتالیایی،فرانسوی،روسی،لهستانی،چینی را با دقت 99 درصد، به متن تبدیل کرد،همچنین دارای حافظه داخلی 4 گیگابایت برای ضبط بیش از 44روز و  جایگاه  Micro SD memory card به منظور افزایش حافظه، می باشد.همچنین این مدل دارای صفحه نمایش1.7 اینچ رنگی با وضوح بالا است و با ویندوز،مک و لینوکس سازگاری دارد. قابلیت شروع به ضبط همزمان با شروع صحبت بدون نیاز به استفاده از دست (Voice-Activation for hands-free recording) در این مدل وجود دارد، همچنین ضبط صدا را به راحتی با فشار دادن دکمه ضبط بدون نیاز به دیدن صفحه به صورت آنی انجام می دهد. این ضبط کننده ، فایل‌های صوتی را با فرمت‌ های MP3  و WAW در مدهای PCM,SHQ,HQ,SP,LP ذخیره می‌کند.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

ترازو آشپزخانه KS 508 از محصولات شرکت متئو می باشد که دقت اندازه گیری یک کیلوگرمی دارد. همچنین این محصول قابلیت وزن کردن تا ظرفیت 5 کیلوگرم را دارد.

 

این محصول در دو سایت دی جی کالا و ایده برتر موجود می باشد

 

سایت ایده برتر

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه متئو KS 508

اگر قصد خرید ترازوی آشپزخانه دارید و در جستجوی یک ترازوی خوش ساخت، زیبا و دقیق هستید، ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 508 یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. این ترازوی آشپزخانه از نوع دیجیتال است و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که ترازوهای قدیمی را یادآوری می کند! بنابراین می توان ترازوی آشپزخانه متئو KS 508 را تلفیقی از ترازوهای دیجیتال و کلاسیک دانست که به خوبی از عهده اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی بر می آید. در ادامه بیشتر به بررسی این لوازم آشپزخانه پرکاربرد خواهیم پرداخت.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه متئو KS 508

  • طراحی ظاهری جذاب و متفاوت

ترازو خانگی آشپزخانه متئو KS 508 دارای طراحی ظاهری جذابی است و استفاده از آن جلوه ای خاص به فضای آشپزخانه شما خواهد بخشید. بدنه این ترازو دیجیتال گرمی آشپزخانه از پلاستیک مرغوب ساخته شده و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. بر روی بدنه صفحه نمایش LCD ترازو (با ابعاد 46 * 17 میلی متر) و دکمه های کنترلی قرار گرفته که دسترسی به آنها به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است. همچنین ترازوی آشپزخانه متئو KS 508 دارای یک کاسه است که از قابلیت جدا شدن از بدنه بهره می برد. بنابراین در صورت نیاز می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید.

طراحی ظاهری جذاب و متفاوت

  • از وزن دقیق مواد غذایی مورد نظرتان مطلع شوید!

در حالت کلی یکی از مواردی که در هنگام خرید ترازو آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، میزان دقت ترازو است. اگر ترازوی مورد استفاده از دقت لازم برخوردار نباشد، مطمئناً تأثیری منفی بر آشپزی شما خواهد گذاشت. ترازو آشپزخانه دیجیتال متئو KS 508 دارای دقت عالی یک گرمی است و امکان یک آشپزی حرفه ای و لذت بخش را برای شما فراهم می آورد! بنابراین با خیالی آسوده بابت وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده خود، می توانید از ترازوی خانگی متئو KS 508 در آشپزخانه منزل خود استفاده نمایید. لازم به ذکر است که حداکثر ظرفیت این ترازو برابر با 5 کیلوگرم می باشد و برای مصارف روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

ترازوی آشپزخانه «Matheo» (متئو) مدل «KS 508» ترکیبی از ترازوهای کلاسیک و مدرن است و نمایی جالب و دل‌نشین در آشپزخانه به وجود می‌آورد. نمایشگر ال سی دی این مدل، ابعادی درحدود 17×46 میلی‌متری دارد و به‌خوبی اعداد و اطلاعات را نمایش می‌دهد؛ بنابراین افراد مسن نیز به‌راحتی این اعداد را مشاهده خواهند کرد. این ال سی دی بعد از توقف کار به‌طور خودکار خاموش می‌شود تا از اتلاف انرژی باتری‌ها جلوگیری شود. ترازوی متئو حداکثر تا 5 کیلوگرم را اندازه‌گیری می‌کند و دقت سنجش آن یک گرم است؛ به‌این‌ترتیب با کمترین خطا، مقدار مواد را اندازه می‌گیرد. برای راه‌اندازی ترازو باید از دو باتری نیم‌قلمی استفاده کنید. این مدل دارای نشانگر‌هایی است که زمان اتمام باتری و تعویض آن‌ها را اطلاع می‌دهند. مدل «KS 508» یک کاسه دارد تا با ریختن مواد داخل آن، به ظروف دیگر نیاز نداشته باشید؛ البته با قابلیت صفرکردن ترازو، می‌توانید مواد غذایی دلخواهتان را با ظرف نیز اندازه‌گیری کنید؛ فقط کافی‌است ظرف را روی ترازو قرار داده و علامت Tare یا T را فشار دهید تا عدد صفر نمایش داده شود، بعد مواد را داخل ظرف بریزید و وزن آن را مشاهده کنید.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

پرینتر لکسمارک MC2535adwe از چاپگرهای لیزری و چهار کاره بوده که قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را دارد. همچنین این محصول توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارد و برای مناسب برای کارهای روزمره می باشد.

 

برای خرید این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. در ادامه به بررسی پرینتر لیزری لکسمارک MC2535adwe در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark MC2535adwe یکی از انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار است که قابلیت های چهار دستگاه مجزا را به طور یکجا در اختیار شما می گذارد. این پرینتر از امکانات پرینت رنگی و سیاه و سفید در دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس برخوردار است.خرید پرینتر لیزری مدل Lexmark MC2535adwe برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید!

اگر کیفیت پرینت برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2535adwe برای شما ساخته شده است. این پرینتر دارای رزولوشن استاندارد 1200 * 1200 dpi و رزولوشن حداکثر 2400 * 600 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردار بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ویژگی بر روی قیمت پرینتر رنگی لیزری لکسمارک MC2535adwe نیز مؤثر بوده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe

  • سرعت مناسب برای پرینت ها و کپی های روزمره

سرعت پرینت و کپی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2535adwe برابر با 33 برگِ A4 در دقیقه در حالت یک رو و 16 برگِ A4 در دقیقه در حالت دو رو است که برای مصارف روزمره سرعت مناسبی به شمار می آید. این پرینتر چند کاره در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل قبولی دارد و اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 8.5 ثانیه به شما ارائه می دهد.

به طور کلی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2535adwe قادر به انجام 85000 چاپ در ماه است. البته از جانب شرکت سازنده این پرینتر توصیه شده تا از آن برای انجام 1500 تا 8500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

سرعت مناسب برای پرینت ها و کپی های روزمره

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

از دیگر قابلیت های کاربردی چاپگر چند کاره لکسمارک MC2535adwe باید به مجهز بودن آن به یک اسکنر تخت متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ اشاره کنیم. این اسکنر قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi بوده و کیفیت بسیار مناسبی در اسکن را به شما ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره لکسمارک MC2535adwe می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF معمولی و رمزگذاری شده، BMP و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، حافظه های USB، سرور FTP و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C39 از مناسب برای انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS تا اندازه 6.5 اینچ می باشد. این پایه نگهدانرده قابلیت نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین را دارد

 

در ادامه به بررسی این محصول در سه سایت ایده برتر، دی جی کالا و مسترکالا می پردازیم

 

سایت ایده برتر

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C39

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز را در پشت فرمان ماشین و در حال رانندگی سپری می کنید و به استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل یا کار با نقشه نیاز دارید، خرید پایه نگهدارنده یا هولدر گوشی کمک زیادی به شما خواهد کرد. پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39 این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بدون در دست گرفتن گوشی در هنگام رانندگی، بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C39

  • اتصال محکم گوشی به هولدر به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C39 از نوع آهنربایی می باشد و در آن از چهار آهنربا استفاده شده است. به این ترتیب گوشی به شکلی کاملاً محکم به صفحه نگهدارنده آن متصل می شود و حتی تکان های شدید ماشین هم باعث جدا شدن آن نمی شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از پایه نگهدارنده آهنربایی موبایل یسیدو C39 باید از برچسب های آهنربایی بر روی بدنه گوشی یا قاب آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS تا اندازه 6.5 اینچ سازگار می باشد.

اتصال محکم گوشی به هولدر به صورت آهنربایی

  • نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه هولدر گوشی موبایل یسیدو C39 اتصال محکم آن به داشبورد یا شیشه ماشین است. پایه این هولدر هم خاصیت مکندگی دارد و هم از چسب در آن استفاده شده است. به همین دلیل پایه نگهدارنده هولدر موبایل یسیدو C39 به آسانی از محل نصب شده جدا نمی شود. به عنوان مثال اگر ماشین خود را در زیر آفتاب برای مدتی طولانی پارک کنید، مشکلی در اتصال این هولدر به داشبورد یا شیشه ماشین ایجاد نخواهد شد. توجه داشته باشید که نگهدارنده مگنتی گوشی یسیدو C39 قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند سطح میز را هم دارد و می توان از آن در بیرون از ماشین نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

امروزه در دسترس بودن گوشی موبایل یکی از دغدغه های کاربران است. گاهی ممکن است که در حال رانندگی باشید و بخواهید با استفاده از GPS مکانی را پیدا کنید یا به تماس های اضطراری خود پاسخ دهید. با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، نباید در حین رانندگی گوشی خود را در دست بگیرید. در چنین شرایطی یک پایه نگهدارنده موبایل می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این پایه ها می توانید گوشی خود را در موقعیتی مناسب و در میدان دید خود قرار دهید. یکی از انتخاب هایی که می تواند پیش روی شما قرار بگیرد، هولدر مگنتی یسیدو C36 است. یک پایه با قدرت مکش بسار بالا روی استند هولدر تعبیه شده که از طریق ایجاد خلع به سطوح می چسبد و به شما امکان این را می دهد که بتوانید پایه نگهدارنده را روی میز، روی شیشه یا قسمت جلویی خودروی خود قرار دهید. همچنین درون بسته بندی برچسب مخصوص آهنربایی قرار دارد که لازم است آن را به پشت گوشی موبایل خود بچسبانید تا گوشی به راحتی روی پایه آهنربایی هولدر قرار بگیرد. پایه هولدر مگنتی Yesido C36 بسیار محکم و مقاوم است و درون آن 4 آهنربا قرار گرفته است.

ادامه مطلب

 

سایت مسترکالا

هولدر یسیدو Yesido C39 Magnetic Car Holder

هولدر یا همان پایه نگهدارنده وسیله ای بسیار کاربردی در خودرو می باشد.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در حین رانندگی نیاز به جواب دادن تماس و یا چک کردن GPS داشته باشید.هولدر به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ خطری این کار ها را انجام بدهید.پایه نگهدارنده Yesido C39 دارای یک پد مکش بسیار قوی می باشد که به وسیله آن هولدر بر روی شیشه و داشبورد نصب می شود.برای جداسازی این هولدر فقط کافیست قسمت انتهای این هولدر به بچرخانید تا به راحتی بتوانید آن را از سطح جدا کنید.

هولدر Yesido C39 دارای یک بازوی تلسکوپی می باشد که به وسیله آن می توان میزان ارتفاع قرار گیری گوشی را تنظیم کرد که هیچ مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نکند.سری این محصول قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و شما به راحتی می توانید گوشی را بر اساس زاویه دید خود تنظیم کنید.این هولدر قادر است گوشی شما را به صورت مغناطیسی نگه دارد زیرا پد پشتی آن مجهز به 4 مگنت بسیار قوی می باشد و شما می توانید به راحتی با اتصال پد های فلزی داخل پک به گوشی موبایل آن را به هولدر متصل کنید.این هولدر از بدنه پلاستیک + ABS درست شده و طول عمر زیادی دارد.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

ویدئو پروژکتور PT-SX300A که از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد برای برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز مناسب است. این محصول با وضوح تصویر 768*1024 پیکسل دارای شدت روشنایی 3000 لومن می باشد.

 

در ادامه نقد و بررسی این محصول را در سایت ایده برتر می خوانیم

 

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل
شدت روشنایی: 3000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-SX300A یکی از محصولات سبک و جمع و جور شرکت پاناسونیک است که برای کسانی که به برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز نیاز دارند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند قابلیت نصب و راه اندازی آسان، ارائه تصاویری با کیفیت مناسب و اتصال سریع به دستگاه های دیگر توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. در ادامه به بررسی مشخصات و معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX300A خواهیم پرداخت.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A

  • کیفیت مناسب تصاویر و رنگ ها

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SX300A از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل می باشد. این مشخصات بیانگر این است که تصاویر ارائه شده توسط این ویدئو پروژکتور دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به خصوص رنگ های موجود در تصاویر به شکلی شاداب به نمایش درخواهد آمد. توجه نمایید که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A یک دستگاه قابل حمل است و نباید از آن انتظار نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت را داشت؛ در صورتی که کیفیت نمایش برایتان اهمیت زیادی دارد، از دیگر ویدئو پروژکتورهای برند پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A

  • ارائه تصاویری با میزان شفافیت قابل قبول

یکی از نکات مهم که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشت، شدت روشنایی دستگاه است. با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A برابر با 3000 لومن می باشد، می توان گفت که تصاویر آن دارای میزان شفافیت مناسبی در روشنایی روز هستند. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، از دیتا پروژکتور در مکان های کاملاً روشن و پر نور استفاده نکنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A نسبت کنتراست آن است که برابر با 2000:1 است. این میزان کنتراست کیفیتی عادی در نمایش سایه روشن ها و فایل های متنی سیاه و سفید به شما ارائه می دهد.

ارائه تصاویری با میزان شفافیت قابل قبول

  • اتصال آسان و سریع به دستگاه های دیگر از طریق کابل

دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A را به آسانی می توانید از طریق کابل به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای پورت های HDMI، سریال، ورودی ویدئو و کامپیوتر و ورودی صدا می باشد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A قادر به تشخیص و نمایش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری نیز هست. در این حالت تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB موجود بر روی بدنه ویدئو پروژکتور متصل کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا فایل هایی با فرمت های JPEG، BMP، PNG، GIF و TIFF را به صورت مستقیم بر روی پرده به نمایش درآورید.

در مجموع با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A را کاملاً مناسب و خرید آن را مقرون به صرفه دانست.

 

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

دستگاه کپی 5735 یکی از بهترین دستگاه های شرکت زیراکس می باشد که از نوع ایستاده، لیزری و سیاه و سفید است. این محصول که اولین کپی خود را در کمتر از 5 ثانیه می گیرد دارای سرعت کپی 35 برگ در دقیقه می باشد.

 

در ادامه به بررسی این دستگاه کپی در سایت ایده برتر می پردازیم

 

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5735

خرید دستگاه کپی مرغوب و با کیفیت می تواند رونق زیادی به کسب و کار شما ببخشد و رضایت مشتریان شما را جلب کند. دستگاه کپی زیراکس Xerox 5735 یک دستگاه کپی چهار کاره است که قابلیت هایی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو، تهیه اسکن رنگی از اسناد و ارسال و دریافت فکس را به شما می دهد و می توان از آن در واحدهای تکثیر ادارات و سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد. این دستگاه کپی از قابلیت کپی در ابعاد A3 نیز برخوردار است و کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5735

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5735

  • سرعت مناسب در انجام کپی های متوالی

دستگاه فتوکپی زیراکس 5735 در عرض 30 ثانیه پس از روشن کردن آن گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 4.7 ثانیه به شما ارائه می دهد. همچنین سرعت کپی این دستگاه در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 برابر با 35 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ بر روی کاغذ A3 برابر با 21 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط کاملاً مناسب است. به طور کلی دستگاه کپی اداری زیراکس 5735 قادر به انجام 125 هزار کپی در ماه بوده و همان طور که اشاره شد برای مصارف نیمه سنگین مناسب است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5735

  • تهیه کپی از اسناد با کیفیتی مطلوب

رزولوشن کپی دستگاه کپی زیراکس مدل Xerox WorkCentre 5735 در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi است که باعث می شود تا تصاویر و به خصوص متون کپی شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی مطلوبی برخوردار باشند. لازم به ذکر است که این میزان رزولوشن به 4800*600 dpi نیز قابل ارائه است که در صورت نیاز به انجام کپی با کیفیت بالاتر می توانید از آن بهره ببرید.

از جمله قابلیت های دستگاه کپی زیراکس WorkCentre 5735 می توان به تهیه کپی از کتاب و کارت های شناسایی و بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.

تهیه کپی از اسناد با کیفیتی مطلوب

  • کیفیت بسیار مطلوب در پرینت فایل های مورد نظر شما

در هنگام نیاز به پرینت نیز می توانید از دستگاه کپی چند کاره زیراکس 5735 استفاده کنید. این دستگاه کپی ایستاده قادر به تهیه پرینت از فایل های مورد نظر شما با دو رزولوشن 600*600 dpi و 1200*1200 dpi است و کیفیتی بسیار مطلوب را ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل ها را نیز با وضوح بالایی به روی کاغذ منتقل می کند. سرعت پرینت فتوکپی زیراکس 5735 در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 برابر با 35 برگ در دقیقه است که کاملاً برای مصارف معمولی مناسب می باشد.

  • امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

از دیگر امکانات دستگاه کپی چهار کاره زیراکس 5735 باید به قابلیت آن در تهیه اسکن رنگی از اسناد اشاره کرد. اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی زیراکس دارای رزولوشن حداکثر 600 dpi و سرعت اسکن 80 تصویر در دقیقه است که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد. از جمله قابلیت های این دستگاه کپی در این زمینه می توان به امکان اسکن اسنادی با ابعاد حداکثر A3، ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال فایل های خروجی به فولدر موجود در شبکه و اکانت ایمیل اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه کپی زیراکس 5735 را مناسب دانست.

امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد

  • مناسب برای ارسال و دریافت فکس

در فتوکپی چند کاره زیراکس WorkCentre 5735 از یک مودم فکس با سرعت 33 kbps نیز استفاده شده که قادر به ارسال فکس در کمتر از 4 ثانیه به ازای هر برگ است. این دستگاه کپی اداری به حافظه فکس 256 مگابایتی نیز مجهز بوده و امکان ذخیره فکس های ارسالی یا دریافتی را برای شما فراهم می آورد.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

ترازو آشپزخانه کلترونیک KW 3367 لذت آشپزی حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با دقت اندازه گیری یک کیلوگرمی دارای حداکثر ظرفیت اندازه گیری 5 کیلوگرم می باشد.

در ادامه به بررسی این محصول در دو سایت ایده برتر و دی جی کالا می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه کلترونیک KW 3367

خرید ترازوی آشپزخانه با کیفیت، دقیق و مرغوب می تواند نقش مهمی در کیفیت آشپزی شما داشته باشد و لذت یک آشپزی حرفه ای را برای شما به ارمغان آورد. انواع ترازوی آشپزخانه در شکل و ساخت متنوعی در بازار موجود است که از جمله مرغوب ترین آنها باید به ترازو آشپزخانه کلترونیک Clatronic KW 3367 اشاره کنیم. این ترازوی آشپزخانه دیجیتال با دقت عالی و کیفیت ساخت بالا توانسته به یکی از محبوب ترین لوازم آشپزخانه در میان کاربران تبدیل شود.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه کلترونیک KW 3367

  • طراحی کاملاً تخت، مناسب برای استفاده در آشپزخانه های خانگی

ترازو خانگی آشپزخانه کلترونیک KW 3367 در ابعاد 180*20*150 میلی متر عرضه شده و یک وسیله جمع و جور و کم حجم به شمار می آید. بنابراین اگر در آشپزخانه خود با محدودیت فضا مواجه اید، این ترازوی آشپزخانه کاملاً به کار شما خواهد آمد.

مورد قابل توجه در رابطه با ترازوی آشپزخانه کلترونیک مدل Clatronic KW 3367 طراحی یکپارچه و کاملاً تخت آن است. سطح بالایی بدنه این ترازو را سینی فلزی آن در بر گرفته و هیچ گونه لبه ای در اطراف آن دیده نمی شود. این ویژگی به استفاده آسان تر از ترازو منجر می شود. همچنین با توجه به اینکه سطح این ترازو از فلز ضد زنگ ساخته شده، با خیالی راحت بابت دوام بالای آن در برابر آسیب های احتمالی، می توان از آن در آشپزخانه های خانگی استفاده کرد.

طراحی کاملاً تخت، مناسب برای استفاده در آشپزخانه های خانگی

  • ظرفیت توزین 5 کیلوگرمی، دقت اندازه گیری فوق العاده یک گرمی

با استفاده از ترازو آشپزخانه صفحه ای کلترونیک KW 3367 قادر به اندازه گیری حداکثر وزن 5 کیلوگرم خواهید بود. بنابراین می توان روی این ترازو برای توزین انواع مواد غذایی مورد احتیاج برای آشپزی در منازل حساب کرد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دقت اندازه گیری عالی ترازو 5 کیلویی آشپزخانه کلترونیک KW 3367 است. این ترازو دارای دقت یک گرمی در اندازه گیری وزن مواد غذایی بوده و می توان آن را از دقیق ترین ترازوهای آشپزخانه موجود در بازار دانست. به طوری که خیال شما را به طور کامل بابت وزن دقیق مواد مورد استفاده تان راحت می کند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

مشخصات کلی

  • ابعاد
    150 ×20× 180 میلی‌متر
  • وزن
    5 کیلوگرم

مشخصات ترازو

  • نمایشگر LCD
    دارد
  • قابلیت اندازه‌گیری
    گرم , کیلوگرم , پوند
  • دقت اندازه‌گیری (خطا)
    1 گرم گرم
  • سایر مشخصات و قابلیت‌ها
    - قابلیت خاموشی خودکار
  • - دارای کلید روشن/ خاموش
برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

ترازو آشپزخانه بارک B3301B از ترازوهای حرفه ای و بسیار دقیق موجود در بازار می باشد که دقت وزن گیری آن یک کیلوگرم است. حداکثر ظرفیت اندازه گیری این محصول برابر با 5 کیلوگرم می باشد.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت های ایده برتر و دی جی کالا مراجعه فرمایید.

 

سایت دی جی کالا

مشخصات کلی

  • ابعاد
    23*16*1.7 میلی‌متر
  • وزن
    0.4 کیلوگرم

مشخصات ترازو

  • نمایشگر LCD
    دارد
  • قابلیت تنظیم صفر
    بله
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
    5 کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا)
    1 گرم
  • سایر مشخصات و قابلیت‌ها
    - بسیار سبک و کم جا
  • - قابلیت اندازه گیی حجم شیر و آب
  • - دقت بالا در اندازه گیری
  • - توان اندازه گیری تا وزن 5 کیلو گرم

ادامه مطلب

سایت ایده برتر

 

ترازوی آشپزخانه بارک B3301B

 

دقت وزن گیری: یک گرم

 

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

 

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

 

قابلیت تنظیم صفر: دارد

 

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه بارک B3301B

 

با استفاده از ترازو آشپزخانه بارک Barak B3301B لذت آشپزی را برای خود دو چندان کنید! این ترازو آشپزخانه یکی از ترازوهای حرفه ای و بسیار دقیق موجود در بازار است که به با کیفیت تر شدن آشپزی شما کمک زیادی می کند. ترازو خانگی آشپزخانه بارک B3301B با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی و دقت مناسب در اندازه گیری توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد و به یکی از پرفروش ترین ترازوهای آشپزخانه در بازار تبدیل شود.

 

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه بارک B3301B

 

  • وزن سبک و ابعاد جمع و جور

 

اگر قصد خرید ترازوی آشپزخانه را دارید اما در محیط آشپزخانه خود با محدودیت فضا مواجه هستید، اصلاً نگران این موضوع نباشید! ترازوی آشپزخانه بارک B3301B دارای وزن 400 گرم و ابعاد فقط 230 * 160 * 17 میلی متری است و فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال می کند. بنابراین با خیالی راحت از ابعاد آن می توان در انواع آشپزخانه های خانگی استفاده کرد.

 

  • یک ترازوی آشپزخانه زیبا و خوش ساخت

 

ترازو آشپزخانه صفحه ای بارک B3301B دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و سطح سینی آن دارای طرح های رنگی است. به طوری که استفاده از این ترازو جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد و محیط محل آشپزی شما را از یکنواختی درمی آورد.

 

یک ترازوی آشپزخانه زیبا و خوش ساخت

 

مورد دیگری که در رابطه با ترازو خانگی آشپزخانه بارک B3301B باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی این محصول است. این ترازو آشپزخانه در برابر انواع آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مقاوم است و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

  • دقتی بی نظیر در توزین انواع مواد غذایی

 

اما شاید بتوان مهم ترین مشخصه ترازوی آشپزخانه بارک مدل B3301B را دقت فوق العاده بالای آن در توزین دانست. این ترازو دارای دقتی برابر با یک گرم است و خیال شما را بابت وزن دقیق مواد غذایی قرار گرفته بر روی آن به طور کامل راحت می کند! لازم به ذکر است که حداکثر ظرفیت اندازه گیری ترازو آشپزخانه بارک B3301B برابر با 5 کیلوگرم است که برای استفاده در آشپزخانه های خانگی مناسب به نظر می رسد.

 

ترازو آشپزخانه بارک Barak B3301B

 

  • مجهز بودن به نمایشگر LCD دقیق

 

از آنجا که ترازو 5 کیلویی آشپزخانه بارک B3301B از نوع دیجیتال است، به یک صفحه نمایش LCD برای نمایش وزن مجهز می باشد. بنابراین دیگر از مشکلات استفاده از ترازوهای عقربه ای و سنتی خبری نخواهد بود و می توانید به آسانی از وزن مواد غذایی قرار گرفته بر روی ترازو آشپزخانه دیجیتال بارک B3301B از طریق صفحه نمایش LCD آن مطلع شوید.

ادامه مطلب

 



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل C41 که محصول شرکت یسیدو می باشد برای گوشی های 4 تا 6 اینچ مناسب است. این محصول قابلیت نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین را دارد.

 

در ادامه به بررسی این محصول در سه سایت ایده برتر، جانبی و مسترکالا می پردازیم.

 

سایت جانبی

استند داخل خودرو Yesido C41 

پایه های نگهدارنده موبایل کاربردهای متفاوتی دارند. برخی از این پایه ها برای درون خانه و نمایش عکس یا ویدیو استفاده می کنند. برخی در میز کار خود برای مشاهده پیام های ورودی و تماس ها استفاده میکنند. برخی هم این پایه ها را درون ماشین خود برده و از آن به عنوان "نقشه خوان" یا مشاهده هشدارهای گوشی خود در حین رانندگی استفاده میکنند.

با استفاده از این پایه ها، شما دیگر نیازی نیست گوشی خود را بر روی سطوح مختلف قرار دهید و یا اینکه هربار که هشداری به گوشی شما می آید آن را در دست خود بگیرید بلکه تنها کافیست پایه را بر روی سطوحی مانند میز یا داشبورد قرار داده و گوشی خود را درون آن جای دهید تا با ثبات بسیار بالا گوشی شما بر روی آن قرار بگیرد.

نگهدارنده آهن ربایی Yesido C41 

پایه نگهدارنده مغناطیسی Yesido C41 ، هولدری زیبا با بدنه ای بسیار محکم و مقاوم است. این هولدر می تواند به صورت 360 درجه بچرخد تا دید کاملی روی نمایشگر گوشی در هر زاویه ای داشته باشید. بدنه ی این هولدر از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است.   

استند داخل خودرو Yesido C41

پایه تلسکوپی از مهمترین قسمتهای این هولدر است که با باز و بسته شدن آن میتوانید ارتفاع

هولدر را تنظیم نمایید. از 10 تا 17 سانتی متر قابل تنظیم است و زایوه تا تا 220 درجه نیز میتواند بچرخد.چ

ادامه مطلب

 

سایت مستر کالا

هولدر موبایل یسیدو Yesido C41 Magnet Car Holder Dashboard

هولدر ها ابزاری هستند که برای کاهش خطرات استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی تولید شده اند.هولدر C41 محصولی از کمپانی Yesido بوده که دارای بدنه ای تلسکوپی بوده و این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید ارتفاع این هولدر را هم تنظیم کنید و علاوه بر آن می توانید به راحتی از میانه بدنه هولدر به ارتفاع آن بیافزایید.سری این محصول قابلیت چرخش 360 داشته و شما می توانید از طریق آن زاویه دید خود را با گوشی تنظیم کنید تا در بهترین حالت ممکن از نمایشگر گوشی خود استفاده کنید.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و فلز بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد.

این هولدر مناسب گوشی های 4 تا 7 اینچ بوده و می توانید گوشی های موبایل با این ابعاد را به خوبی نگه دارد.سری این محصول به صورت مگنتی طراحی شده است و داخل پک آن پد های فلزی قرار دارد که باید آن ها پشت گوشی چسبانده و بعد آن را به سری هولدر متصل کنید.در قسمت انتهای این هولدر یک پد مکنده بسیار قوی قرار دارد که با کشیدن ضامن آن ، می توانید آن را به هر سطح صافی مانند شیشه و داشبورد بچسبانید.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C41

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41 یکی از وسایل پرکاربرد برای کسانی است که به استفاده از گوشی موبایل در هنگام رانندگی نیاز دارند. با استفاده از این پایه نگهدارنده می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به برنامه های آن دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلکیشن های مسیریابی یا نقشه استفاده کنید. نگهدارنده گوشی یسیدو C41 از نوع آهنربایی است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. اگر قصد خرید پایه نگه دارنده موبایل را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C41

  • دوام و طول عمر بالا

شرکت یسیدو یکی از شرکت های چینی باسابقه در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت طرفداران زیادی در میان کاربران و به خصوص جوانان پیدا کند. پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C41 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در ساخت این محصول از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده است. این ویژگی مقاومت بالایی به این پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی بخشیده و باعث شده تا این محصول برای مدتی طولانی در خودروی شما قابل استفاده باشد.

دوام و طول عمر بالا

  • اتصال محکم گوشی به پایه به صورت آهنربایی

در هولدر گوشی یسیدو C41 از شش آهنربای قدرتمند استفاده شده که توانایی بالایی در نگه داشتن گوشی بر روی صفحه نگهدارنده هولدر می شوند. به طوری که حتی شدیدترین تکان های ماشین در دست اندازها یا سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از هولدر نمی شود. توجه داشته باشید که برای اتصال گوشی به پایه نگهدارنده گوشی مگنتی یسیدو C41 باید از برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با آن استفاده کنید. نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 این است که آهنرباهای به کار رفته در آن کوچکترین مشکلی برای گوشی و باتری آن ایجاد نمی کنند. همچنین این پایه نگهدارنده با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون در اندازه های 4 تا 6 اینچ سازگار است. با توجه به این ویژگی، می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 را مناسب و خرید آن را مقرون به صرفه دانست.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

پاوربانک J11 از محصولات شرکت هوکو می باشد که با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دستگاه های دارای قابلیت شارژ وایرلس است. این محصول که دارای 2 پورت می باشد از ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

 

با هم به بررسی این محصول در سایت ایده برتر و دی جی کالا می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco J11

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و به دنبال دستگاهی مجهز به پورت های متنوع هستید، پاور بانک هوکو Hoco J11 با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پاوربانک از فناوری شارژ وایرلس هم پشتیبانی می کند و سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. با استفاده از پاوربانک هوکو J11 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و با خیالی آسوده می توانید کارهای خود را به پیش ببرید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco J11

  • طراحی ظاهری زیبا، شیک در عین حال با دوام

پاور بانک هوکو مدل Hoco J11 در ابعاد 147 * 74 * 15 میلی متر و وزن 299 گرم عرضه شده و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این پاوربانک دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده است. بدنه پاور بانک جیبی هوکو J11 از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت مطلوبی در برابر ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. سطح بدنه این پاوربانک دارای خطوط موربی است که علاوه بر افزودن به جلوه های ظاهری دستگاه، از سُر خوردن آن از دست در هنگام استفاده جلوگیری می کند. در مجموع پاور بانک هوکو J11 دارای طراحی ظاهری زیبایی است و انتظارات شما را به خوبی در این زمینه برآورده می کند.

طراحی ظاهری زیبا، شیک در عین حال با دوام

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت شارژر همراه هوکو J11 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است و شما می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... را با آن شارژ نمایید. ظرفیت این پاوربانک برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند و از این جهت می توان پاوربانک 10000 هوکو J11 را برای استفاده های روزانه کاملاً مناسب دانست. البته توجه داشته باشید که این میزان تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید!

شارژ وایرلس یکی از فناوری های کاربردی و جذابی است که این روزها در بسیاری از دستگاه های دیجیتال و گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از پاوربانک وایرلس هوکو J11 از این فناوری بهره برده و گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید! همچنین این پاوربانک دارای دو پورت خروجی از نوع USB نیز هست و در مجموع امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان (دو دستگاه از طریق کابل و یک دستگاه به صورت بی سیم) را به شما می دهد. دقت نمایید که برای استفاده از قابلیت شارژ وایرلس، گوشی مورد نظر شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند.

 گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید!

شدت جریان خروجی یکی از پورت های پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو J11 برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان خروجی پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر است. برای دستیابی به بالاترین کیفیت و سرعت شارژدهی این پاوربانک، بهتر است تا از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما پاوربانک J11 هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 10000میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله تلفن همراه، تبلت،دوربین،هدست و … را در روز،شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. پاوربانک J11 هوکو از جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. خوب است بدانید پاوربانک J11 هوکو دارای کلید کنترل برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد.همچنین وزن مناسب پاوربانک J11 هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J11 هوکو می توان به داشتن دو خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. از مواردی که باعث تمایز پاوربانک J11 هوکو از دیگر پاوربانک های موجود در بازار می شود ، پشتیبانی از برنامه QI می باشد که تلفن های همراه دارای این برنامه می توانند به راحتی به آن وصل و شارژ شوند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی