بررسی ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio S-2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو S-2 یکی از خوش ساخت ترین ماشین حساب های رومیزی برای انجام محاسبات روزمره است که برای شرکت ها، ادارات و منازل مناسب می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان بپردازیم.

دیجی کالا:

نوع نمایشگر
خطی
تعداد رنگ نمایشگر
تک رنگ
تعداد کاراکتر
12
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
خیر
قابلیت انجام محاسبات آماری
خیر
منبع تغذیه
باتری
دیگر ویژگی ها
کلیدهای اعشاری F
کلید ADD
کلیدهای حافظه
کلید دو صفر
دارای محافظ نایلونی

https://www.digikala.com/product/dkp-1638219/%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-s-2

  • فاصله بسیار مناسب دکمه ها از یکدیگر

ماشین حساب رومیزی کاسیو S-2 در ابعاد 170 * 132 * 44 میلی متر و وزن 292 گرم عرضه شده است. نکته ای که در همان مواجهه اول با این ماشین حساب توجه شما را به خود جلب می کند، فاصله بسیار مناسب دکمه ها از یکدیگر است. این نوع طراحی سبب می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شوید و بتوانید محاسبات خود را با دقت بسیار بالایی به پیش ببرید. از این جهت می توان ماشین حساب کاسیو S-2 را برای انجام محاسبات سریع و فوری کاملاً مناسب دانست.

  • مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و شیب دار

مورد بعدی که در رابطه با ماشین حساب کاسیو Casio S-2 باید به آن اشاره کرد، صفحه نمایش بزرگ آن است که قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد. این صفحه نمایش از وضوح بالایی در نمایش اعداد برخوردار می باشد و به صورت شیب دار طراحی شده است. این ویژگی سبب می شود تا در هنگام قرار دادن این ماشین حساب رومیزی حسابداری بر روی میز، زاویه دید نمایشگر آن کاملاً مناسب باشد.

  • کیفیت ساخت عالی، دوام و طول عمر بالا

شرکت کاسیو در ساخت ماشین حساب فروشگاهی Casio S-2 از پلاستیک مرغوب و درجه یک استفاده کرده و به همین دلیل این ماشین حساب ساده بزرگ دارای دوام و طول عمر بالایی است. به طوری که ماشین حساب کاسیو S-2 در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی به آسانی صدمه نخواهد دید. دکمه های ماشین حساب Casio S-2 نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و عملکردی نرم و روان را به شما ارائه دهند. این مشخصات در کنار هم سبب شده تا بتوان قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو S-2 را کاملاً توجیه پذیر دانست.

https://www.ebpnovin.com/%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88-Casio-S-2

در پایان ذکر این نکته قابل اهمیت است که ماشین حساب کاسیو S-2  مناسب کسانی است که در کار خود با محاسبات پیچیده و سنگین مواجه نیستند. شما می توانید از دو سایت ایده برتر و دیجی کالا ضمن مقایسه بهترین قیمت، خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی