قیمت، خرید و مشخصات فنی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW375
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای خرید یک دیتا پروژکتور مناسب جلسات اداری و کلاس های آموزشی توجه به کیفیت تصاویر به نمایش در آمده حائز اهمیت می باشد. چه بسا با خرید یک ویدئو پروژکتور بی کیفیت و نا مناسب در ارائه مطلب و گزارش خود به مشکل بخورید. یکی از محصولات پر کاربرد در این زمینه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 می باشد. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول  در سایت های ایده برتر پارسیان و آی پروژکتور و پروژکتور برتر می اندازیم.

پروژکتور برتر:
تصاویری چشم نواز و واقعی
پروژکتور PT-LW375 با رزولوشن بالای WXGA (1280 x 800) و برخورداری از تکنولوژی 3LCD، تصاویری واضح، با کیفیت و واقعی را تولید می کند. رزولوشن WXGA، تقریبا 30 درصد میدان دید بیشتری را نسبت به رزولوشن استاندارد XGA ایجاد می کند و به این ترتیب می تواند تصاویری متناسب را در هنگام ارائه صفحات وب، داده ها، تصاویر و فیلم ها بر روی پرده، نمایش دهد. تکنولوژی 3LCD به کار رفته در این مدل جدید پاناسونیک (2cm-3LCD)، با طراحی جدید و بهینه، در مقایسه با مدل های مشابه، کیفیت تصویر بالاتری را برای شما فراهم می کند. همچنین این پروژکتور نیز از زوم مناسب 1.2 برخوردار است که جهت تنظیم دلخواه تصویر و محل قرارگیری پروژکتور آزادی عمل دلخواهتان را به شما می دهد. همچنین نسبت پرتاب (Throw ratio) این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده است که در کمترین فاصله، تصاویر بزرگی را برای شما نمایش دهد. جدول محاسبات مربوط به اندازه تصویر بر اساس فاصله در انتهای همین صفحه برای شما قابل مشاهده است که می توانید با استفاده از آن ، با توجه به فضای که دارید نسبت به انتخاب دستگاه اقدام کنید و ویدئوپروژکتور را در فاصله مناسب نصب کنید.

https://www.projectorbartar.com/panasonic-video-projector/93-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-pt-lw375.html

آی پروژکتور:

لامپ بادوام
ویدئو پروژکتور LW375 از یک لامپ 230 واتی بهره می‌برد که عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت عادی 10000 ساعت و عمر لامپ اقتصادی آن نیز 20000 ساعت است. این بدین معناست که شما مجبور نیستید لامپ را به‌زودی جایگزین کنید. و درنتیجه هزینه نگهداری دستگاه کاهش می‌یابد.

دسترسی آسان به لامپ و فیلتر
برای آسان‌تر شدن کار، این مدل به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به‌آسانی می‌توانید فیلتر را از کنار و لامپ آن را از قسمت بالایی دستگاه تعویض کنید؛ بنابراین برای انجام مراقبت‌های دوره‌ای نیازی به جدا کردن ویدئو پروژکتور از پایه سقفی وجود نخواهد داشت.

ایده برتر پارسیان:

 

  • توانمند در نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی

 

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW375 برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب باشد، نسبت کنتراست 16000:1 آن است. این میزان نسبت کنتراست باعث نمایش رنگ های روشن با شفافیت بیشتر و نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد می شود و به این ترتیب کیفیت متن ها و سایه روشن های موجود در تصاویر بهبود پیدا می کند. بنابراین می توانید بر روی این ویدئو پروژکتور آموزشی برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های PDF حساب کنید!

 

  • قابلیت نمایش تصاویر در اتاق های روشن

 

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یک معیار مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس است. اگر ویدئو پروجکشن مورد استفاده شما از شدت روشنایی پایینی برخوردار باشد، در نمایش تصاویر در اتاق های روشن به مشکل خواهید خورد و تصاویر برای مخاطبان واضح نخواهد بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW375 دارای شدت روشنایی 3600 لومن است و از این جهت می توان بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از آن در مکان های روشن نیز استفاده کرد. با توجه به این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن محیط ندارید و می توانید از تصاویری شفاف بهره مند شوید. البته توجه کنید که بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان کیفیت تصاویر، از این دیتا پروژکتور کلاسی در مکان های خیلی روشن و پُر نور استفاده نکنید.

 

در بررسی های به عمل آمده در سه سایت ذکر شده، می توان گفت که شرکت پروژکتور برتر قیمت منصفانه تری برای این محصول ارائه داده است. شما می توانید از طریق لینک درج شده در بالای صفحه نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی