تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW750L با ارائه تصاویر کاملا روشن و شفاف به خوبی از پس انتظارات شما بر می آید! و با این دیتا پروژکتور بالاترین میزان روشنایی تصویر را تجربه خواهید کرد. تنها سایتی که به نقد و بررسی این محصول پرداخته سایت ایده برتر پارسیان است که در ادامه بخش هایی از نقد آن را می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری با کیفیت مناسب و رنگ های طبیعی

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L باید گفت که این ویدئو پروژکتور با کیفیت دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد. همچنین در آن از فناوری RGB Booster پاناسوینک استفاده شده است. این مشخصات بیانگر این هستند که این دیتا پروژکتور DLP تصاویری با کیفیت و وضوح مطلوب را به شما ارائه می دهد و به خصوص در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شاداب می توان بر روی آن حساب باز کرد.

در همین رابطه باید به نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L نیز اشاره کنیم که برابر با 3000:1 است. با توجه به این میزان نسبت کنتراست باید گفت که عملکرد این ویدئو پروژکتور در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریک تصاویر معمولی خواهد بود.

  • مجهز به دو لامپ جهت نمایش

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-DW750L از دو لامپ 310 واتی برای نمایش تصاویر بهره برده می شود که باعث بهبود میزان روشنایی تصاویر شده است. این لامپ ها تا 4000 ساعت استفاده عادی از ویدئو پروژکتور و 6000 ساعت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) دوام خواهند داشت و به همین دلیل تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض آنها پیدا نمی کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L را کاملاً مناسب دانست.

  • سازگار با لنزهای مختلف

همان طور که اشاره شد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW750L بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای متفاوت در آن بهره ببرید. بنابراین مواردی مانند میزان جابجایی لنز، زوم و فاصله دستگاه از پرده نمایش ویدئو پروژکتور به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. به طور کلی باید گفت که از این ویدئو پروژکتور برای اتاق و سالن های بزرگ می توان استفاده کرد و کاربرد بالایی در محیط های مختلف دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW750L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دقت نمایید که در هنگام خرید دیتا پروژکتور Panasonic PT-DW750L، این دستگاه بدون لنز ارائه می شود که متناسب با نیازهای خود می توانید نسبت به خرید لنز اقدام نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر با ویژگی های کامل این محصول آشنا شده، سپس نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی