راهنمای خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 با بالاترین کیفیت در چاپ به خوبی می تواند نیاز شرکت ها، سازمان ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات را پاسخگو باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول از دو سایت ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین بپردازیم.

جهان چاپگر نوین:

 

در معرفی پرینتر چهار کاره جوهرافشان جدید کمپانی اچ پی مدل HP officejet pro 9025 All-in-one Printer می توانیم بگوییم که این چندکاره جدید کمپانی اچ پی با قابلیت ها  و ویژگی های فراوانی به بازار عرضه شده است . این چاپگر اچ پی با وجود ابعاد کوچک و جمع و جورش به کاربرانش اجازه می دهد تا به سادگی بتوانند تمام امور دفتری مورد نیازشان را رفع نمایند . پرینتر  به صرفه جویی در زمان انجام کارها و پیش برد سریع تر و ساده تر کارها کمک ویژه ای می کند . ویژگی اسکن دوطرفه در پرینتر  تعبیه شده است که روند انجام کارها را ساده می سازد . امکانات دیگری همچون امکان چاپ از دستگاه های همراه نیز بر روی پرینتر  تعبیه شده است . ویژگی های تعبیه شده بر روی چندکاره جوهری اچ پی  HP officejet pro 9025 All-in-one Printer به کاربرانش اجازه می دهد تا ساده تر و سریع تر از گذشته بتوانند کسب و کارهایشان را پیش ببرند .

طراحی شده برای صرفه جویی در وقت شما .  با انتخاب و خرید پرینتر چهارکاره جوهرافشان HP officejet pro 9025 All-in-one Printer می توانید به سادگی تا 50 درصد در هزینه های چاپی و وقت خود صرفه جویی کنید .

فیدر خودکار 35 برگی تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet pro 9025 All-in-one Printer به کاربرانش اجازه می دهد تا سریع و بدون مکث کارهای چاپی خود را پیش ببرند .

امکان چاپ دوطرفه خودکار تعبیه شده بر روی پرینتر HP officejet pro 9025 All-in-one Printer به کاربرانش اجازه می دهد تا کاملا سریع و ساده بتوانند در هزینه ها صرفه جویی کنندو در عین حال به حفظ منابع نیز کمک کنند .

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین کیفیت در چاپ رنگی را تجربه کنید!

در حالت استاندارد رزولوشن پرینتر چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 All-in-One برابر با 1200*1200 dpi است که باعث می شود تا متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت و وضوحی بسیار مطلوب برخوردار باشند. نکته قابل توجه در مورد این پرینتر چاپ عکس این است که رزولوشن آن در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP تا 4800*1200 dpi نیز قابل ارتقا می باشد و بالاترین کیفیت در چاپ رنگی را به شما ارائه می دهد. همچنین پرینتر HP Pro 9025 قادر به چاپ بدون حاشیه بر روی کاغذهای مخصوص چاپ بروشور و عکس (در سایز حداکثر A4) نیز هست. در حالت کلی از این پرینتر جوهر افشان رومیزی علاوه بر مصارف معمولی و چاپ فایل های متنی، می توان برای چاپ پوستر (در سایز A4)، عکس، بروشور و مواردی از این دست نیز استفاده کرد.

  • توان کارکرد ماهیانه 30 هزار برگی

از پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 All-in-One می توان برای انجام 30 هزار چاپ در طول ماه استفاده کرد؛ اما از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت آن به مرور زمان، از این پرینتر اداری برای 2000 چاپ در ماه استفاده شود. از این جهت پرینتر HP Pro 9025 را برای مصارف معمولی و حجم کاری کم باید مناسب دانست.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مشخصات فتی پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل HP Pro 9025 سرعت پرینت آن است که در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 24 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 20 برگ در دقیقه می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه پرینتر جوهرافشان برای چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و نباید از آن انتظار چاپ های متوالی در تعداد زیاد و با سرعت بالا را انتظار داشت.

  • عملکرد مناسب در هنگام انجام کپی

پرینتر جوهر افشان رنگی HP Pro 9025 دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi بوده و کیفیت مطلوبی در هنگام انجام کپی را ارائه می دهد. این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی قادر به کپی به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی با سرعت 39 برگ در دقیقه (در حالت draft) است و می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کرد. همچنین قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را نیز دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-Pro-9025

یکی از ویژگی هایی که بر روی قیمت پرینتر تاثیرگذار می باشد مجهز بودن دستگاه به وای فای داخلی است. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9025 All-in-One با اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال از طریق وای فای به کاربرانش اجازه می دهد در هر جایی که هستند توسط دستگاه های خود به پرینتر متصل شده و عملیات چاپ را انجام دهد. شما با مراجعه به سایت ایده برتر ضمن کسب اطلاعات بیشتر، می توانید سوالات خود را درباره ویژگی های محصول در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی