شارژر فندکی ریمکس Remax CC-301
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا برای شما نیز مشکل تمام شدن باتری گوشی در حین رانندگی باعث ایجاد دردسر شده است؟ هنگامی که در ماشین منتظر تماس مهم از سوی همکار یا دوستانتان هستید خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند همه چیز را خراب کند. به همین علت داشتن یک شارژ فندکی یکی از اقلام ضروری محسوب می شود. برای نقد شارژ فندکی CC-301 از دو سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

شارژر فندکی CC-301 محصولی از شرکت «ریمکس» (Remax) است.روی بدنه‌ی این مدل از محصولات ریمکس سه درگاه خروجی USB طراحی شده است که میزان شدت‌جریان رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند. شارژرهای فندکی راهی کاربردی برای شارژکردن باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت‌‌، دوربین دیجیتال، موزیک‌پلیرها و دستگاه‌هایی از این قبیل بدون نیاز به استفاده از پریز برق هستند. یکی از درگاه‌هایCC-301قابلیت شارژ با شدت‌جریان 1.2 آمپری را دارد که برای شارژ گوشی و پلیرهای مختلف مناسب است؛ البته این محصول، 2 درگاه شارژ دیگر نیز دارد که با شدت‌جریان خروجی 2.4 آمپر برای شارژ تبلت و گوشی‌های مدرن مناسب است. شدت‌جریان 2.4آمپری به معنی سرعت شارژ بالاست و این درگاه‌ها، دستگاه‌های شما را سریع‌تر از شارژرهای معمولی شارژ می‌کنند. ولتاژ ورودی این محصول مانند اکثر شارژرهای فندکی 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی آن‌ 5 ولت است.

https://www.digikala.com/product/dkp-355098/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-cc-301

:ایده برتر پارسیان 

  • شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در حین رانندگی

برای استفاده از شارژر فندکی ریمکس مدل CC-301 ابتدا باید آن را در درگاه فندک ماشین قرار دهید و پس از آن می توانید با اتصال کابل شارژ به پورت های خروجی آن، دستگاه مورد نظرتان را شارژ کنید. این شارژر فندکی جریان تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و در انواع خودروها با مدل های مختلف قابل استفاده می باشد.

از شارژر فندکی ماشین ریمکس CC-301 برای تأمین شارژ گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون، تبلت، آیپد، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB می توان بهره برد. توجه داشته باشید که به طور کلی از شارژر فندکی در حالتی که ماشین روشن است، استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکل تخلیه باتری ماشین مواجه شوید.

  • مجهز به سه پورت خروجی USB 2.0

شارژر فندکی خودرو ریمکس CC-301 دارای سه پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان و با سرعتی مطلوب با آن شارژ کنید. پس این شارژر فندکی برای سرنشینان خودرو نیز قابل استفاده خواهد بود.

شدت جریان خروجی یکی از پورت های شارژر فندکی سه پورت ریمکس CC-301 برابر با 1.2 آمپر و شدت جریان خروجی دو پورت دیگر آن هر کدام برابر با 2.4 آمپر می باشد. پیشنهاد می کنیم برای دسترسی به بهترین کیفیت و سرعت در شارژدهی از پورت 1.2 آمپری این شارژر برای شارژ باتری موبایل، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و دستگاه های کم مصرف و از پورت های 2.4 آمپری برای شارژ گوشی های پرچم دار، تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید. البته با اتصال گوشی با پورت های 2.4 آمپری، می توانید آن را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3-Remax-CC-301

شارژ همراه ریمکس CC-301 با امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمان و سرعت بالا در شارژدهی می تواند گزینه ایده ال برای خرید شما باشد. با توجه به بررسی های انجام شده شرکت ایده برتر و دیجی کالا هر دو قیمت منصفانه ای برای خرید این محصول در نظر گرفته اند که شما می توانید از طریق لینک پیوست شده برای خرید اقدام کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 9 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی