بررسی ویژگی های ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS37
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با خرید ترازو آشپزخانه بیورر Beurer KS37 لذت آشپزی را برای خود دو چندان کنید و از میزان کالری دریافتی خود مطمئن شوید. این ترازو دقت بالایی در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی دارد و می تواند یک یار همیشگی در آشپزخانه شما باشد. برای نقد این محصول سه سایت دیجی کالا، پزشک کالا و ایده برتر پارسیان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم.

پزشک کالا: 

ترازو دیجیتال آشپزخانه بیورر امکان اندازه گیری دقیق وزن مواد غذایی مختلف را به سادگی در منزل فراهم می آورد.KS37 دارای سایز ۱٫۶*۱۲*۲۴ سانتی متر  و دقت وزن یک گرم دارد. حداکثر وزن قابل اندازه گیری توسط این ترازو ۳ کیلوگرم می باشد.

ترازوی دیجیتال KS37 دارای کلیدهای روی صفحه که به صورت لمسی عمل کرده و واحد های مختلفی از قبیل گرم، اونس و پوند را می توان با آن اندازه گیری نمود. عملکرد تارا از مهم ترین ویژگی های این ترازو می باشد. قابلیت تارا به شما امکان وزن مواد بدون احتساب وزن ظرفشان را می‌دهد. منبع تغذیه ترازو ۲ عدد باتری CR2032 می باشد. قابلیت خاموشی خودکار در صورت استفاده نشدن پس از ۳ دقیقه ترازو را خاموش می نماید تا در مصرف باتری دستگاه صرفه جویی گردد.

https://pezeshkkala.com/shop/brands/beurer/beurer-ks37/

ایده برتر پارسیان:

  • اندازه گیری وزن با واحدهای مختلف، قابلیت تنظیم صفر

با استفاده از ترازوی آشپزخانه دیجیتال بیورر KS37 می توانید وزن مواد غذایی مورد نظرتان را با واحدهای گرم، اونس و پوند اندازه گیری نمایید. برای تغییر واحد اندازه گیری ترازو، باید از دکمه unit تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید. همچنین این ترازوی آشپزخانه دارای دکمه tare نیز هست که در صورت قرار دادن مواد غذایی همراه با ظرف بر روی ترازو، وزن خالص ماده غذایی بدون احتساب وزن ظرف بر روی نمایشگر نشان داده می شود. این قابلیت که از آن تحت عنوان قابلیت تنظیم صفر یاد می شود، کمک زیادی به شما در سریع تر و با کیفیت تر انجام دادن آشپزی می نماید.

لازم به ذکر است که دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه ترازو خانگی دیجیتال بیورر KS37 همگی از نوع لمسی هستند و کار با آنها به سادگی هرچه تمام تر صورت می گیرد.

  • صرفه جویی در میزان مصرف انرژی

از دیگر امکانات ترازوی آشپزخانه بیورر KS37 باید به مجهز بودن آن به تایمر اشاره کنیم که باعث بهبود کارایی آن شده است. همچنین این ترازو دارای قابلیت خاموش شدن خودکار نیز هست و اگر برای حدود 180 ثانیه بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در میزان مصرف شارژ باتری ترازو می شود. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز ترازو آشپزخانه بیورر KS37 از دو باتری سکه ای CR2032 تأمین می شود.

دیجی کالا:

مشخصات ترازو

  • نمایشگر LCD
    دارد
  • قابلیت تنظیم صفر
    بله
  • نحوه تنظیم
    اتوماتیک
  • قابلیت اندازه‌گیری
    گرم , اونس , پوند
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
    3 کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا)
    1 گرم

ترازوی آشپزخانه بیورر KS37 در سایت های درج شده موجود است که شما می توانید برای خرید اینترنتی این محصول از سایت های دیجی کالا و پزشک کالا و ایده برتر اقدام کنید و محصول را درب منزل نحویل بگیرید. در این بین با توجه به بررسی های به عمل آمده شرکت پزشک کالا محصولات خود را با دو سال ضمانت شرکت آرمین ارائه می دهد که از ویژگی های مهم خرید این ترازو است. لینک وب سایت پزشک کالا برای خرید این محصول ضمیمه گردیده است.





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 9 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی