راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M454dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر یکی از نیاز های اساسی و مهم در مصارف اداری است. انواع مختلفی از پرینتر در بازار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید پرینتر نمایید. یکی از پرینتر هایی که قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی به صورت دو رو را دارد پرینتر تک کاره اچ پی  HP Pro M454dn می باشد. در ادامه به نقد بررسی این پرینتر در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می پردازیم:

  • سرعت و کیفیتی مناسب برای مصارف اداری

رزولوشن پرینتر تک کاره اچ پی Pro M454dn در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی برابر با 600 * 600 dpi است. در این پرینتر از فناوری های به روز اچ پی به منظور کیفیت بهتر در چاپ رنگی استفاده شده و به همین دلیل می توان از شادابی و وضوح مناسب رنگ های چاپ شده با آن اطمینان داشت. همچنین متون سیاه و سفید چاپ شده با چاپگر اچ پی HP Pro M454dn دارای میزان خوانایی قابل قبولی است و در مجموع انتظارات شما را برآورده می کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم سرعت چاپ پرینتر لیزری اچ پی Pro M454dn است که برابر با 28 برگ در دقیقه است. این میزان سرعت به خصوص برای افرادی که قصد خرید پرینتر لیزری به منظور چاپ رنگی را دارند، مناسب به نظر می رسد، اما بهتر است تا از این پرینتر برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده نکنید. لازم به ذکر است که حداکثر توان کارکرد ماهیانه پرینتر لیزری اداری اچ پی Pro M454dn برابر با 50 هزار برگ می باشد؛ اما از جانب شرکت HP توصیه شده تا از این پرینتر برای انجام 750 تا 4000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

  • امکان چاپ از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه

چاپگر لیزری تک کاره اچ پی Pro M454dn با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria سازگار است. این سرویس ها این امکان را به شما می دهند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه، بتوانید با آن کار کنید. برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را صادر نمایید. ضمن اینکه این پرینتر از اپلیکیشن موبایل HP Smart نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا از طریق موبایل خود بتوانید با آن کار کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر تک کاره لیزری رنگی مدل HP Pro M454dn را مناسب ارزیابی کرد.

دیجی کالا: 

پرینتر «LaserJet Pro M402dne» محصولی از شرکت «اچ‌پی» (HP) با فناوری چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری و خانگی است. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند. سینی کاغذ این پرینتر تا 250 برگ ظرفیت دارد و با چاپ 38 برگ در دقیقه در بین پرینترهای پرسرعت بازار قرار گرفته است. چاپ اولین برگ در این پرینتر تنها در 5.7 ثانیه صورت می‌گیرد. رزولوشن چاپ در آن 1200 dpi است و در کنار قابلیت چاپ دورو و سرعت زیاد چاپ، می‌توان گفت LaserJet Pro M402dne محصولی حرفه‌ای تلقی می‌شود. این پرینتر چند‌کاره دارای فناوری خاموش‌شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است؛ یعنی هنگامی‌که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، این پرینتر به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت‌گرفتن روشن می‌شود. در سمت راست این دستگاه یک صفحه‌نمایش LCD دوخطی و چند دکمه تعبیه شده است که به‌وسیله آن‌ها اعمال تنظیمات امکان‌پذیر شده است. Hi-Speed USB 2.0، اترنت و USB Host اجزای تشکیل‌دهنده‌ی مجموعه اتصالات این پرینتر لیزری هستند.

 در پایان می توان گفت که این پرینتر مناسب برای کاربرانی با حجم کاری متوسط می باشد. شرکت ایده برتر نقد و بررسی قوی تری نسبت به سایت دیجی کالا ارائه داده است. البته این نکته نیز قابل ذکر است که خرید از دیجی کالا مقرون به صرفه می باشد، همچنین شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت دیجی کالا که پیوست گردیده مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 9 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی