معرفی و برسی عملکرد پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Real Madrid
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در دست گرفتن گوشی موبایل و پاسخگویی به تلفن در حین رانندگی یکی از رفتار های پر خطر محسوب می شود که می تواند سلامت و ایمنی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در چنین شرایطی بهتر از یک پایه نگهدارنده برای گوشی موبایل خود استفاده نمایید. پایه نگهدارنده جنکا Jeneca MH009 Real Madrid یکی از با کیفیت ترین هولدر های موجود در بازار است. که برای آگاهی از ویژگی های این محصول از سه سایت دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و ایسرا استفاده می نماییم.

دیجی کالا:

روی قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگه‌دارنده‌ها‌ی «جنکا» (Jeneca) لوگوی تیم فوتبال «رئال مادرید» (Real Madrid) طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای علاقه‌مندان و طرفداران این تیم ساخته شده است. اساس کار این سری از پایه نگه‌دارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابل اتصال به داشبورد خودروست. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی، با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش یابد.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به پایه چسبی قوی و محکم

در پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Real Madrid از چسبی قوی استفاده شده که باعث اتصال محکم آن بر روی داشبورد ماشین می شود. چسب به کار رفته در این هولدر مگنتی موبایل دارای کیفیت بسیار بالایی است و حتی در صورت قرار گرفتن ماشین در زیر نور مستقیم آفتاب، از کیفیت عملکرد آن کاسته نمی شود. بنابراین با خیالی راحت بابت اتصال محکم پایه نگهدارنده مگنتی گوشی جنکا MH009 Real Madrid به داشبورد، می توانید به رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری بپردازید.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

از دیگر ویژگی های کاربردی پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Real Madrid باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد تا از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه دلخواه دیگری بر روی این هولدر موبایل 360 درجه بتوانید استفاده کنید. بنابراین با استفاده از پایه نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل جنکا MH009 Real Madrid قادر به تنظیم آن جهت دستیابی به بهترین زاویه دید به صفحه نمایش گوشی خواهید بود.

ایسرا:

مناسب برای انواع گوشی های موبایل، تبلت، GPS و غیره
جنس آلمینیوم ضد خش
وزن ۲۱۰ گرم
مقاوم در برابر حرارت تا 60 درجه
مناسب برای اتصال به داشبورد خودرو
دارای قابلیت آهنربایی برای اتصال به بدنه گوشی
دارای سه صفحه فلزی دایره ای برای اتصال به گوشی موبایل

در پایان می توان گفت خرید پایه نگهدارنده جنکا  MH009 Real Madrid با توجه به ویژگی هایی که دارد کاملا مقرون به صرفه است. سه سایت بررسی شده اطلاعات کاملی را همراه با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به هریک از وبسایت ها نسبت به خرید آن اقدام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 9 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی