تحلیل و بررسی هندزفری بلوتوث پلنترونیکس Plantronics ML15
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سایت های بسیاری این محصول را موجود دارند و در مورد آن توضیحات مختصری را داده اند. اما تنها سایتی که به طور کامل به نقد و بررسی این هندزفری بلوتوثی پرداخته است ایده برتر می باشد. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را می خوانیم

 

 

شرکت پلنترونیکس یکی از شرکت های معتبر آمریکایی در زمینه تولید تجهیزات صوتی است که محصولات آن همواره از کیفیت بالایی هم در ساخت و هم در عملکرد برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به هندزفری Plantronics ML15 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و برای انجام مکالمه یک گزینه ایده آل به حساب می آید. با استفاده از هندزفری بلوتوث پلنترونیکس Plantronics ML15 که یک هندزفری سبک و جمع و جور می باشد، دیگر نیازی به در دست گرفتن گوشی نخواهید داشت و می توانید در هنگام رانندگی، قدم زدن در خیابان و انجام کارهای روزانه به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید.

  • مجهز به بلوتوث نسخه 3.0

برای استفاده از هندزفری بی سیم پلنترونیکس ML15 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ یا دیگر دستگاه های مورد نظرتان به آن متصل شوید. در این هندزفری از بلوتوث نسخه 3.0 بهره برده شده و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث موبایل یا دیگر دستگاه های مورد نظر با هندزفری توجه داشته باشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی پلنترونیکس ML15 برابر با 10 متر است. بنابراین فاصله هندزفری با دستگاه متصل به آن باید کمتر از 10 متر باشد تا اتصال میان آنها قطع نشود.

هندزفری بی سیم بلوتوثی پلنترونیکس ML15 قابلیت اتصال به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد. این ویژگی که بر روی قیمت هندزفری مدل Plantronics ML15 نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • وزن سبک، رعایت اصول ارگونومی در طراحی

هندزفری پلنترونیکس ML15 دارای وزن فقط 9 گرم است و در طراحی آن اصول ارگونومی رعایت شده است. بنابراین استفاده طولانی مدت و مداوم از این هندزفری باعث ایجاد حس ناراحتی و خستگی در گوش شما نخواهد شد. ضمن اینکه هندزفری تو گوشی بیسیم پلنترونیکس ML15 به شکلی کاملاً محکم و ثابت درون گوش قرار می گیرد و در هنگام حرکت کردن شما از گوشتان جدا نمی شود. به همین منظور این هندزفری به یک قلاب پلاستیکی نیز مجهز شده است که دور قسمت خارجی گوش قرار می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 6 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی