ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-555N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از ماشین حساب های موجود در بازار مدل سیتیزن CT-555N می باشد که شما می توانید برای خرید این محصول به سه سایت ایده برتر، دیجی کالا و ماشین حساب شاپ مراجعه کنید.

علاوه بر این سایت ایده برتر به نقد و بررسی این ماشین حساب نیز پرداخته است که شما می توانید قبل از خرید با مطالعه تحلیل و بررسی ماشین حساب سیتیزن CT-555N با اطلاعات کامل انتخاب کنید. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را می خوانیم.

 

 

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-555N یکی از محصولات شرکت معتبر سیتیزن می باشد که به منظور انجام محاسبات روزمره راهی بازار شده است. این ماشین حساب که از  انواع ماشین حساب رومیزی است، برای استفاده در منازل، مغازه ها و فروشگاه ها گزینه ایده آلی بوده و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات ریاضی را به خوبی برطرف می کند. از جمله ویژگی های ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen CT-555N می توان به قابلیت تصحیح و بازبینی محاسبات قبلی، محاسبه قیمت اجناس با احتساب مالیات و مجهز بودن به دو منبع تغذیه اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • زاویه دید بسیار مطلوب صفحه نمایش

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-555N قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و برای مصارف روزمره کاملاً می توان بر روی آن حساب باز کرد. این صفحه نمایش از ابعاد بزرگی نسبت به ابعاد کلی ماشین حساب (130 * 129 * 34 میلی متر) برخوردار بوده و اعداد را به شکلی کاملاً واضح به نمایش درمی آورد. همچنین نمایشگر ماشین حساب سیتیزن CT-555N به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • قابلیت انجام تمام محاسبات روزمره

با استفاده از ماشین حساب ساده سیتیزن CT-555N می توانید از امکاناتی مانند انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد بهره مند شوید. البته این مشخصات، تنها امکانات این ماشین حساب نیستند و شما می توانید از طریق دکمه های M+، M- و MRC موجود بر روی صفحه کلید آن، نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد دلخواهتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آن در محاسبات بعدی استفاده کنید. به این ترتیب سرعت انجام محاسبات شما به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

  • امکان انجام محاسبه قیمت اجناس با در نظر گرفتن مالیات

از دیگر قابلیت های ماشین حساب رومیزی فروشگاهی سیتیزن CT-555N باید به امکان محاسبه قیمت خرید و فروش اجناس و حاشیه سود با احتساب مالیات اشاره کنیم. این ماشین حساب فروشگاهی دارای دکمه های RATE، TAX+ و TAX- می باشد و به شما این امکان را می دهد تا مقداری را به عنوان مالیات در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آن در محاسبات خود بهره ببرید. بنابراین می توان ماشین حساب سیتیزن CT-555N را برای انجام محاسبات سبک فروشگاهی و مالی کاملاً مناسب دانست.





:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 5 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی