قیمت ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-780
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی دیگر از ماشین حساب های سیتیزن مدل CT-780 می باشد. سه سایت ایده برتر، دیجی کالا و ماشین حساب شاپ این محصول را در سایت خود موجود دارند و شما برای اطلاع از قیمت و خرید ماشین حساب CT-780 می توانید به این سه سایت مراجعه کنید. همچنین سایت ایده برتر به نقد و بررسی این محصول پرداخته است. در ادامه بخش هایی از آن را با هم می خوانیم

 

 

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-780 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی تولید شرکت سیتیزن است که برای استفاده در منزل، مغازه، فروشگاه، اداره یا شرکت گزینه ای ایده آل به حساب می آید. این ماشین حساب با قابلیت هایی مانند امکان کار با اعداد بزرگ، مجهز بودن به دو منبع تغذیه و قابلیت انجام انواع محاسبات ریاضی روزمره به یکی از ماشین حساب های پرفروش در بازار تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید ماشین حساب دارید، برای آشنایی با مشخصات ماشین حساب ساده سیتیزن CT-780 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

  • صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-780 قابلیت نمایش 14 رقم را دارد و از این جهت می توان این ماشین حساب را برای کار با اعداد بزرگ مناسب دانست. این نمایشگر دارای میزان روشنایی مطلوبی می باشد و به صورت شیب دار طراحی شده است. این نوع طراحی باعث زاویه دید بسیار مطلوب صفحه نمایش در هنگام قرار دادن ماشین حساب سیتیزن CT-780 بر روی میز می گردد.

  • یک دستیار محاسباتی با دوام

در انتخاب ماشین حساب همواره باید به کیفیت ساخت آن توجه داشت. در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی ممکن است دکمه ها یا بدنه ماشین حساب در برابر آسیب های احتمالی صدمه دیده و کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. از آنجا که در ساخت ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen CT-780 از مواد اولیه مرغوب استفاده شده، می توان از دوام و مقاومت بالای آن در برابر ضربه، فشار بیش از حد، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی اطمینان داشت. به همین دلیل این دستگاه دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی است که همین امر باعث تأثیر بر قیمت ماشین حساب سیتیزن CT-780 شده است.

مورد قابل ذکر در این رابطه این است که دکمه های ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-780 از ابعاد بزرگی نسبت به ابعاد کلی ماشین حساب (208 * 159 * 35 میلی متر) برخوردار بوده و در هنگام وارد کردن ارقام با کمترین میزان اشتباه مواجه خواهید شد.

  • مناسب انجام انواع محاسبات ساده و روزمره

ماشین حساب ساده سیتیزن CT-780 امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، جذرگیری از اعداد و تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) را به شما می دهد. همچنین این ماشین حساب فروشگاهی به دکمه های دو صفر و سه صفر نیز مجهز است و برای محاسبات فروشگاهی کاربرد بالایی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 5 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی