هندزفری بلوتوث پلنترونیکس Plantronics M70
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از لوازم جانبی پر مصرف گوشی هندزفری بلوتوثی می باشد. هندزفری پلنترونیکس M70 یکی از بهترین مدل ها می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت های ایده برتر، دیجی کالا و پلازا این محصول را خریداری کنید. همچنین برای مصالعه نقد و بررسی آن می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم

 

شرایطی را تصور کنید که در هنگام رانندگی با یک تماس فوری مواجه شده اید و در وضعیتی قرار دارید که امکان متوقف کردن ماشین برای پاسخ دادن به تماس برایتان وجود ندارد. با توجه به اینکه در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان یکی از عوامل اصلی تصادفات و سوانح رانندگی است و مشمول جریمه نیز می شود، برای اینکه بتوانید به تماس خود پاسخ دهید می توانید از هندزفری بلوتوث پلنترونیکس Plantronics M70 استفاده کنید! این هندزفری دارای یک سرگوشی است و به صورت بلوتوثی به موبایل متصل می شود. بنابراین با استفاده از این هندزفری امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی در تمام لحظات روز را خواهید داشت!

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث

در هندزفری بی سیم پلنترونیکس M70 از بلوتوث نسخه 3.0 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری خود را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی موبایل یا تبلت خود به آن متصل شوید. هندزفری پلنترونیکس M70 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا به ندرت رخ می دهد. البته پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین کیفیت صدا در هنگام اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه مورد نظر خود توجه داشته باشید.

  • مجهز به دستیار صوتی

یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری بلوتوثی پلنترونیکس M70 مجهز بودن آن به دستیار صوتی است. این هندزفری تو گوشی بیسیم دارای قابلیت اعلان وضعیت (هشدار میزان شارژ باتری، وضعیت اتصال، تماس دریافتی و...) به سه زبان مختلف می باشد و امکان کار کردن با اپلیکیشن های Siri، Google Now و Cortana را به شما می دهد. بنابراین با استفاده از هندزفری پلنترونیکس M70 قادر خواهید بود تا با گوشی خود به صورت صوتی و بدون نیاز به در دست گرفتن آن کار کنید! این ویژگی به خصوص در مواقع ضروری و فوری کارایی بالایی دارد و بر روی قیمت هندزفری بلوتوثی پلنترونیکس M70 نیز تأثیر داشته است.

  • ارائه صدایی با کیفیت HD، مجهز به میکروفون ضد نویز

در هندزفری تک گوشی پلنترونیکس M70 از میکروفونی با قابلیت حذف نویز استفاده شده که صدای شما را به شکلی شفاف، بدون اکو و واضح به طرف مقابل در هنگام مکالمه انتقال می دهد. همچنین این میکروفون در برابر سر و صداهای محیطی مانند صدای باد و همهمه مقاومت بالایی دارد و امکان انجام یک مکالمه با کیفیت را در هر موقعیتی برای شما فراهم می آورد. ضمن اینکه هندزفری پلنترونیکس M70 قادر به ارائه صدایی با کیفیت HD به شما است و در هنگام پخش موسیقی و مکالمه انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.





:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 5 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی