مشخصات فنی پاور بانک کلومن Koluman KP-100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک این روزها یکی از محصولات پرمصرف به شمار می رود. پاوربانک کلومن KP-100 نیز یکی از بهترین محصولات به شمار می رود. شما برای دریافت مشخصات فنی و نقد و بررسی این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین این سایت امکان خرید این محصول را نیز فراهم کرده است.

 

 

پاوربانک KP-100 یکی از محصولات شرکت کلومن است که برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی است و می توان از آن برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد. پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، پاور بانک کلومن Koluman KP-100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

  • دارای ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی

ظرفیت پاوربانک کلومن KP-100 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست مناسب می باشد. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. دقت نمایید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

  • امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

همان طور که اشاره کردیم، شارژر همراه کلومن KP-100 دارای دو پورت خروجی است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف بهره می برد. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.0 آمپر می باشد و بهتر است تا از آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف استفاده شود. همچنین پورت دیگر این پاوربانک دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و می توان از آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست بهره برد. ضمن اینکه اگر نیاز به شارژ سریع تر گوشی خود پیدا کردید، می توانید آن را به پورت 2.1 آمپری متصل کنید.

  • سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

باتری لیتیومی به کار رفته در پاور بانک 10000 میلی آمپری کلومن KP-100 از طریق پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن شارژ می شود. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژ شدن باتری پاوربانک را برای شما به ارمغان می آورد. بر روی بدنه پاوربانک کلومن KP-100 نشانگرهای LED نیز تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به طور تقریبی مطلع شوید.





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 5 فروردين 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی