پاور بانک هویت Havit HV-PB8809 با ظرفیت 20000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از برندهای تولید کننده پاوربانک شرکت هویت می باشد. یکی از مدل های خوب این برند پاوربانک HV-PB8809 می باشد. شما برای خرید این محصول می توانید به دو سایت پلازا و ایده برتر مراجعه کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید نقد و بررسی این محصول را نیز در این دو سایت بخوانید.

 

سایت پلازا

 

وظیفه اصلی پاوربانک، تامین انرژی لوازم دیجیتال است و وقتی حیات گوشی یا تبلت عزیز و گرانقیمت کاربر به کارکرد صحیح پاوربانک وابسته باشد، شکل ظاهری دستگاه برای بیشتر کاربران اهمیتی نخواهد داشت. پاوربانک PB8809 هویت یک مکعب مستطیل دودی مات با لبه های گرد است و اثری از جزئیات و حواشی تزئینی روی آن به چشم نمی خورد اما وظیفه اصلی خود که شارژ همزمان دو وسیله از طریق پورت های USB است را به بهترین نحو انجام می دهد و با داشتن قیمت نسبتا پایین، یکی از بهترین انتخاب های شما به حساب می آید.

طراحی پاوربانک PB8809 هویت

بدنه پاوربانک PB8809 هویت ابعادی برابر 166 در 83 در 22 میلی متر دارد و وزن 425 گرمی آن نیز در دنیای پاوربانک ها، چیزی غیرعادی نیست. با نیم نگاهی به قد و وزن این دستگاه در می یابیم که با پاوربانک های جیبی هم رده نیست و یا باید قید بدنه تمیز را زد و آن را در کوله پشتی انداخت و یا برای آن پوششی گرم و نرم تهیه کرد تا از خط و خش دور بماند. 
 
پوسته پاوربانک PB8809 هویت جنسی مات دارد و اثر انگشت و خش افتادگی را به این زودی نمایان نمی کند. بدنه دستگاه را می توان تقریبا بدون درز به حساب آورد اما پورت های آن مقاومتی به نفوذ رطوبت ندارند و باید در نگهداری از آن ها دقت کرد. برخلاف پاوربانک های دیگر که ممکن است پوشش چرمی، فیبرکربن یا طرح چوب داشته باشند، این دستگاه تنها در رنگ مشکی ساخته می شود که شیک و ساده است و بیرون آوردن آن از کیف یا کوله پشتی، توجه کسی را جلب نمی کند.
 
 
دکمه روشن کردن این پاوربانک داخل یک فرورفتگی تعبیه شده تا هنگام حمل و نقل، تصادفا روشن نشود و تنها کنترل فیزیکی روی بدنه دستگاه به حساب می آید. زدن این دکمه دستگاه را بلافاصله روشن می کند و فعال شدن دستگاه را می توان با روشن شدن نشانگرهای آبی رنگ آن مشاهده کرد.  
 
پورت های پاوربانک PB8809 درست کنار دکمه و LED های نشانگر نصب شده اند و شامل دو ورودی و دو خروجی می شوند. با توجه به معمول شدن استاندارد USB Type-C، می توان علاوه بر کابل microUSB از این کانکتور جدید نیز برای شارژ دستگاه استفاده کرد و در بسته بندی آن نیز یک کابل microUSB کوتاه عرضه می شود که برای راه انداختن کار کاربر مناسب است و بیشتر کاربران در همان روزهای ابتدایی، آن را با یک کابل بلندتر جایگزین خواهند کرد. 
 
 




سایت ایده برتر

با به همراه داشتن پاور بانک هویت Havit HV-PB8809 با ظرفیت 20000 میلی آمپر با خود دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نباشید! این پاوربانک محصول شرکت هویت با ویژگی هایی مانند ظرفیت بالا، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و مجهز بودن به چراغ قوه یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سفر، گردش های بیرون از شهر و همچنین فعالیت های روزمره شما خواهد بود.
  • توانمند در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد با گوشی خود کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، خرید پاور بانک یک اقدام ضروری برای شما خواهد بود. پاوربانک هویت HV-PB8809 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ کامل آن می توان برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. دقت کنید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل شما دارد. با توجه به این میزان ظرفیت، با خیالی راحت می توانید از پاوربانک هویت HV-PB8809 برای شارژ کردن انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. این  پاور بانک وایرلس علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر و... نیز کارایی دارد.

  • امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

شارژر همراه هویت HV-PB8809 دارای دو پورت خروجی USB است که امکان شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارند. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین سرعت و کیفیت در شارژدهی از پورت 1.0 آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل یا موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده نمایید. همچنین امکان اتصال موبایل به پورت 2.1 آمپری نیز وجود دارد که در این حالت گوشی شما با سرعت بالاتری شارژ می شود.

  • مجهز به دو پورت برای شارژ باتری پاوربانک

یکی از مزیت های پاور بانک دو پورت هویت HV-PB8809 نسبت به دیگر پاوربانک های موجود در بازار مجهز بودن آن به پورت ورودی USB Type-C است که برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت که جدیدترین نسل پورت های USB به حساب می آید، سرعتی ایده آل در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین پاور بانک هویت HV-PB8809 دارای یک پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB نیز هست. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی این پاور بانک تایپ سی برابر با 2.0 آمپر است که برای شارژ شدن باتری پاوربانک با سرعتی مناسب کافی به نظر می رسد. این ویژگی ها بر روی قیمت پاوربانک هویت HV-PB8809 نیز مؤثر بوده است.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی