آیا پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 108a برای استفاده در شرکت ها، ادارات مناسب است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای پاسخ به این پرسش دو سایت ایده برتر و پرینتر 118 به نقد و بررسی این محصول پرداخته اند. در ادامه بخش هایی از این تحلیل را با هم می خوانیم

 

سایت پرینتر 118

 

پرینتر HP LaserJet Pro 108aیکی از ارزانترین و کوچکترین پرینترهای لیزری HP است. بنابر این با توجه به کیفیت حرفه ‎ای و عملکرد قابل اعتماد آن، با استفاده از آن به راحتی می‎ توانید در فضا و بودجه صرفه جویی کنید. این مدل از پرینتر لیزری HP، همراه با کارتریج اصلی تونر HP، کیفیت بالایی ارائه می‎دهد. یعنی همان کیفیت و قابلیت اطمینانی که از رهبر صنعت چاپ لیزری انتظار می‎ رود. این پرینتر با استفاده از تکنولوژی HP Auto-On / Auto-Off به شما کمک می‎کند تا در مصرف برق صرفه جویی نمایید. در صورت انتخاب این گزینه، در دوره‎های غیرفعال، پرینتر به طور خودکار خاموش می‎شود.

مهمترین ویژگی ها:

– کیفیت بالای چاپ توسط یک پرینتر لیزری نسبتا کوچک

– عالی برای دفاتر کوچک: سرعت چاپ 20 صفحه در هر دقیقه به شما برای افزایش بهره‎وری در کار، کمک می‎کند

– اتصال آسان از طریق USB

کیفیت بالای چاپ

با استفاده از پرینتر لیزری تک رنگ HP LaserJet Pro 108a، می‎توانید اسنادی یکدست و شفاف، و تصاویری را که می‎خواهید، دریافت کنید. با یک کارتریج تونر Original HP LaserJet از پیش نصب شده می‎توانید شروع به چاپ کنید. از کارتریج اصلی یا Grade A استفاده کنید تا صفحاتی با کیفیت بالا و کارایی قابل اعتماد داشته باشید. کارتریج های تونر اورجینال و یا سازگار درجه یک را  تهیه نمایید. مدل کارتریج سازگار این دستگاه HP110a بوده که با کد کارتریج W1112A شناخته می شود.

پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro 108aLaser Printer

عالی برای دفاتر کوچک

پرینتر HP LaserJet Pro 108aانتخاب خوبی برای دفاتر کوچک و یا مصارف خانگی است. این پرینتر می‎تواند تا 20 صفحه در دقیقه خروجی داشته باشد. بنابراین می‎توانید به نحوی کارآمد، امور چاپی خود را انجام دهید. چاپ دوطرفه دستی، شما را قادر به کنترل چاپ دو طرفه می‏کند. از طرفی این پرینتر بسیار جمع و جور است و فضای اضافی در چیدمان محیط کارتان اشغال نمی‎کند.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت ایده برتر

 

پرینتر یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در محیط های اداری و شرکتی محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار می توان به پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 108a اشاره کرد که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو برخوردار است. این پرینتر لیزری مشکی برای استفاده در شرکت ها، ادرات و کسب و کارهایی با حجم کاری سبک گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت را برآورده می سازد. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر دارید با ما در ادامه همراه باشید.

  • سرعتی مطلوب برای ادارات کوچک و مصارف خانگی

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت دارد، پرینتر تک کاره اچ پی 108a می تواند برای شما مورد قبول واقع شود. این پرینتر لیزری اولین چاپ را در عرض 8.3 ثانیه ارائه می دهد و سرعت چاپ های متوالی آن به 20 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت می توان بر روی این پرینتر تک کاره لیزری مشکی برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • چاپ جزئیات با وضوح بالا​

پرینتر اچ پی مدل HP 108a در کنار سرعت بسیار مطلوب، کیفیت چاپی مطلوب را نیز به شما ارائه می دهد. کیفیت چاپ این پرینتر اچ پی در حالت نرمال برابر با 600*600dpi  است که قابل ارتقا به 1200*1200dpi  نیز می باشد. بنابراین تصاویر مشکی و به خصوص متون سیاه و سفید را با وضوح و کیفیتی مناسب چاپ می کند. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز توسط چاپگر تک کاره اچ پی HP 108a به روی کاغذ منتقل می شود.

  • قابلیت استفاده در حجم کاری سبک

به طور کلی چاپگر لیزری اچ پی 108a قابلیت انجام 10 هزار پرینت در ماه را دارد که برای مصارف خانگی و اداری کوچک مناسب به نظر می رسد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بنابر توصیه شرکت سازنده این دستگاه پرینتر، توصیه می شود از 100 تا 1500 برگ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و کیفیت عملکرد آن به مرور زمان دچار افت نشود.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی