قیمت پاور بانک هوکو Hoco J2 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک یکی از محصولات پرکاربرد می باشد. شرمت های بسیاری اقدام به تولید پاوربانک می کنند که یکی از آن ها شرکت هوکو است. در این مطلب قصد دارم سایت هایی که پاوربانک هوکو مدل J2 را دارند به شما معرفی کنم. سه سایت ایده برتر، دیجی کالا و تکنوسان این محصول رو در سایت دارند اما این محصول تنها در سایت ایده برتر دارای قیمت می باشد. همچنین تنها سایت ایده برتر به طور کامل به بررسی و نقد پاوربانک هوکو J2 پرداخته است که این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ برای سایت ایده برتر به شمار می رود. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را با هم می خوانیم.

 

 

شرایطی را تصور کنید که در حین انجام یک تراکنش بانکی مهم با موبایل شارژ گوشی تان تمام شود! در این حالت اگر در بیرون از منزل حضور داشته باشید و دسترسی به پریز برق برای شما امکان پذیر نباشد، ممکن است مشکلاتی جدی برای شما به وجود آید! در چنین شرایطی خرید پاور بانک و استفاده از آن در شرایط بی شارژی می تواند کمک زیادی به شما بکند و با تأمین شارژ گوشی، امکان ادامه دادن به کارهای مهم را برای شما مهیا کند. پاور بانک هوکو Hoco J2 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای استفاده در مسافرت، گردش در طبیعت و به طور کلی مصارف روزمره انتخابی بسیار مناسب به شمار می آید.

  • ظرفیتی مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید پاور بانک باید به آن دقت داشته باشید، میزان ظرفیت پاوربانک است. اگر به دنبال پاوربانکی برای استفاده در مصارف روزمره هستید، پاوربانک هوکو J2 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی خود برای شما کاملاً مناسب است. ظرفیت کامل این پاوربانک برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند. لازم به ذکر است که پاور بانک هوکو J2 قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... را دارد.

  • مجهز به قابلیت فست شارژ (شارژ سریع)

اگر سرعت شارژدهی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر همراه هوکو J2 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی است که یکی از این پورت ها از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و گوشی و دیگر دستگاه مورد نظر شما را با سرعتی عالی شارژ می کند. دقت کنید که برای بهره بردن از این قابلیت، گوشی موبایل یا دیگر دستگاه مد نظر شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت در حالت عادی شارژ خواهد شد.

پورت دیگر پاوربانک دو پورت هوکو J2 نیز دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است و این پورت نیز سرعت بسیار مطلوبی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین شما می توانید دو دستگاه مختلف را به طور هم زمان به این پاوربانک متصل کنید و از بالاترین سرعت در شارژدهی بهره مند شوید. در مجموع با توجه به این مشخصات، قیمت پاور بانک هوکو J2 را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • شارژ گیری از طریق پورت Micro USB

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو مدل Hoco J2 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت هم برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است. با توجه به این میزان شدت جریان ورودی دیگر نیازی نیست تا مدت زمانی طولانی برای شارژ شدن پاوربانک خود منتظر بمانید و می توانید از سرعتی عالی در این زمینه بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بر روی قسمت بالایی بدنه پاور بانک هوکو J2 چهار نشانگر LED موجود است که از میزان شارژ باقی مانده باتری را به طور تقریبی به شما اعلام می کنند.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی