راهنمای خرید پاوربانک Usams PB13
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک  Usams PB13 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی یوسمز می باشد. پاوربانک  Usams PB13  دارای ابعاد 22.3X65X100 میلی متر و وزن 190 گرم می باشد. پاوربانک  Usams PB13  دارای رنگ مشکی و سفید و ظرفیت باتری هزار میلی متری می باشد. پاوربانک  Usams PB13  دارای سازگاری با انواع موبایل و تبلت و هم چنین دوربین دیجیتال و موزیک پلیر و اسپیکر بلوتوثی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک  Usams PB13  در ادامه متن با ما همراه باشید.

فون پارت:

1 ، با 2 ورودی و 3 خروجی ، شارژ راحت.

2 ، پاور بانک با کابل ، آسان برای استفاده.

3 ، صفحه نمایش دیجیتال ، کوچک و قابل حمل.

4、2.1A جریان شارژ سریع.

5 ، کابل میکرو و تایپ سی سرخود

 

ابده برتر:

 

پاور بانک یوسمز مدل PB13 دارای یک پورت USB، یک کابل MicroUSB و یک کابل USB Type C متصل به بدنه است و شما می توانید از آن برای شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. مجهز بودن به کابل های شارژ یکی از مزیت های این پاوربانک است که شما را از حمل کابل به شکل جداگانه بی نیاز می کند. در قسمت کناری بدنه پاوربانک تایپ سی یوسمز PB13 در زیر کابل MicroUSB، یک تبدیل میکرو USB به لایتنینگ در داخل بدنه جاگذاری شده است. شما می توانید این تبدیل را به کابل متصل به بدنه پاوربانک اتصال دهید و از آن برای شارژ گوشی آیفون و دیگر محصولات اپل استفاده کنید. بنابراین پاوربانک یوسمز PB13 برای شارژ انواع دستگاه های موجود در بازار کارایی دارد و می توان آن را به پورت های مختلف به سادگی متصل کرد.

 

از دیگر مشخصات پاوربانک یوسمز Usams PB13 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید به مجهز بودن آن به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type C اشاره کرد. بنابراین شما می توانید با کابل های متفاوت این پاوربانک را شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی هردوی این پورت ها برابر با 2 آمپر بوده و سرعت مناسبی را در هنگام شارژ شدن باتری پاوربانک به ارمغان می آورد. بر روی بدنه پاور بانک 2 پورت یوسمز مدل Usams PB13 یک صفحه نمایشگر نیز تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد به شما نشان می دهد. بنابراین در هر لحظه از طول روز می توانید از شارژ پاوربانک خود مطلع شده و بر روی آن برای استفاده در ادامه روز برنامه ریزی کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی موبایل یوسمز PB13 را ایده آل ارزیابی کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 30 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی