خرید هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Talk
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دو سایت دیجی کالا و ایده برتر این محصول را بر روی سایت خود موجود داند و شما می توانید هدنزفری بلوتوث جبرا Talk را به صورت اینترنتی بخرید. اگر می خواهید قبل از خرید این کالا با ویژگی های هدنزفری بولوتث جبرا Talk آشنا شوید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و نقد و بررسی آن را بخوانید. در ادامه این مطلب من بخش هایی از نقد و بررسی این هنزفری را آورده ام.

 

 

شرکت جبرا یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل می باشد که همواره محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات مرغوب و خوش ساخت این شرکت باید به هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Talk اشاره کنیم که برای انجام مکالمه های تلفنی ارائه شده است. این هندزفری در دسته هندزفری های بی سیم جای دارد و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می شود. بنابراین به آسانی می توانید از آن در حین انجام دادن فعالیت های روزمره استفاده کرده و به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید. لازم به ذکر است که هندزفری جبرا Talk تحت عنوان هندزفری جبرا Talk 15 نیز به بازار عرضه شده است.

  • استفاده بدون احساس خستگی و ناراحتی

هندزفری جبرا مدل Jabra Talk به گونه ای طراحی شده که به آسانی بتوان از آن در تمام طول روز بدون احساس خستگی و ناراحتی استفاده کرد. این هندزفری دارای وزنی حدود 9.3 گرم است و در هنگام استفاده از آن در حین انجام دادن کارهای روزانه، اصلاً وجود آن را بر روی گوشتان فراموش خواهید کرد! همچنین هندزفری تو گوشی جبرا Talk به یک سرگوشی نرم و راحت مجهز است و در استفاده های طولانی مدت برای گوش شما احساس ناراحتی ایجاد نخواهد کرد.

  • ارائه صدایی شفاف و واضح در حین مکالمه

یکی از ویژگی های مهم هندزفری تک گوشی جبرا Talk ارائه صدایی با کیفیت HD در حین مکالمه می باشد که همین ویژگی، خرید هندزفری را برای افرادی که نیاز به انجام مکالمات با کیفیت دارند، ایده آل می کند. این هندزفری بی سیم بلوتوثی از توانایی بالایی در ارتباط بلوتوثی با موبایل برخوردار است و نویزهای محیطی تأثیر در صدای دریافتی آن نخواهند داشت. همچنین میکروفون به کار رفته در هندزفری بی سیم جبرا Talk از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و صدای شما را با وضوح و کیفیتی عالی به طرف مقابل انتقال می دهد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز بتوانید بدون افت وضوح صدا به مکالمه تلفنی بپردازید.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که بلوتوث به کار رفته در هندزفری بلوتوثی جبرا Talk دارای نسخه 3.0 است و برای دستیابی به بهترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، بهتر است تا به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و گوشی خود توجه داشته باشید.

 

https://www.ebpnovin.com/هندزفری-بلوتوث-جبرا-Jabra-Talk





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی