بررسی سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد.  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor  دارای پردازشگر hdkjg ld fhan. il ]kdk  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor می باشد. هم چنین  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor  دارای تعداد 6 هسته و تعداد 12 رشته نیزخواهد بود. به علاوه  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor  دارای حافظه کش 15  مگابایت نیز می باشد. برای آشنایی با دثگر قابیلت های  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620 v3 Processor  در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور (واحد پردازش مرکزی) در یک کلام مغز سرور است! قطعه‌ای کوچک با وظیفه‌ای بزرگ؛ پردازش هر دستوری که به آن ارسال می‌شود. هر سیستم اطلاعاتی برای پردازش دستورات (عملکردهای منطقی، ریاضی و ...)  نیاز به یک پردازنده (Processor) دارد. این وظیفه در سرورها بر عهده CPU است.پردازنده  تقریبا تمامی دستورات داده شده بوسیله نرم‌افزارها و سخت‌افزارها را با استفاده از عملکردهای منطقی، محاسبات ریاضی و مقایسات پردازش می‌کند.

 فراز پزدازان رادین:

 

 

سی پی یو سرور E5-2620 V3 یا همان پردازنده سرور E5-2620 V3 از پردازنده های شرکت Intel و از نسل سی پی یو اینتل زئون سری E5-2600 ورژن ۳ می باشد که از سوکت LGA2011 پشتیبانی می کند.

سی پی یو E5-2620 V3 دارای فرکانس ۲٫۴۰ گیگا هرتز , ۶ هسته واقعی , ۱۲ هسته Threads و ۱۵MB SmartCache می باشد و به میزان ۸۵ وات انرژی مصرف می کند . این پردازنده از قابلیت سرعت توربو استفاده می‌کند . سرعت توربو پردازنده به ۳٫۲۰ گیگاهرتز در بالاترین مقدار خود خواهد رسید .

 

ایده برتر پارسیان:

CPU مخفف عبارت Central Processing Unit می باشد. این عبارت به معنی واحد پردازشگر مرکزی است. پردازنده یا سی پی یو را می توان اصلی ترین قسمت سرویس دهنده بیان کرد. این قطعه به منزله ی مغز برای سرور می باشد. سی پی یو تمامی عملکرد های پردازشی مانند عملکرد ریاضی و … را عهده دار است. برای انجام پردازش های سنگین و کار های زیاد بایستی از پردازنده هایی با ظرفیت و قدرت بیشتر استفاده نمود. در واقع یک پردازنده قوی می تواند حجم زیادی از داده ها و اطلاعات را پردازش نماید و سرعت سیستم را بالا ببرد. اگر پردازنده نباشد هیچ عملی روی کامپیوتر انجام نمی شود ، چرا که این قطعه مهم ترین و اصلی ترین قطعه روی برد اصلی کامپیوتر است. اما سی پی یو (Cpu) نیز برای انجام عملیات پردازشی به قطعات دیگری همچون حافظه ذخیره سازی اطلاعات و … نیاز دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 25 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی