خرید سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2643 v3 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2643 v3 Processor یکی از با کیفیت تین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2643 v3 Processor دارای حافظه کش 1.50 مگابایت و 20 نگابایت می باشد. هم چنین سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2643 v3 Processor دارای توان خرارتی 135 وات می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2643 v3 Processor در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

هر سیستم اطلاعاتی برای پردازش دستورات (عملکردهای منطقی، ریاضی و ...)  نیاز به یک پردازنده (Processor) دارد. این وظیفه در کامپیوترها بر عهده CPU است.  CPU با استفاده از یک واحد ALU که مخفف Arithmetic & Logic Unit و به معنای "واحد محاسبه و منطق" است، تمامی دستورات ورودی را محاسبه، مقایسه یا بر طبق عملکردهای منطقی تصمیم گیری کرده و سپس در صورت نیاز، خروجی را تحویل می‌دهد. این فرایند بر روی ثبات‌های پردازنده به عنوان میزکار سی پی یو انجام می‌شود. منظور از عملکردهای ریاضی، همان چند عمل ساده مثل ضرب، تقسیم، جمع و تفریق است.

 

آیتی قیمت:

تجهیزات شبکه - آی تی قیمت در سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2643v3 719057-B21 برای شما توضیح میدهد: پردازنده های زئون برای سرور مناسب هستند و با هدف پردازش در سرور ها و ایستگاه های کاری طراحی و ساخته شدند. پردازنده های Xeon نسبت به بازدهی که ارائه می کنند، دمای کمتر دارند و به دلیل کاربرد در سرور ها و دیتا سنتر ها، از پایداری بیشتری برخوردارند. پردازنده های اپترون AMD هم برای پردازش در سرور ها طراحی شدند و رقیب زئون اینتل هستند. اما فعلا سریع ترین ابر رایانه دنیا با پردازنده زئون اینتل طراحی شده است.

 

ایده برتر پارسیان:

در سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2643 v3 از برخی از تکنولوژی های کارآمد اینتل، مانند Turbo Boost 2.0 بهره برده شده است. این تکنولوژی سبب تغییر سرعت پردازنده به صورت داینامیک، متناسب با بار کاری آن در هر لحظه می شود. همچنین در این سی پی یو از فناوری Hyper-Threading بهره برده شده که امکان اختصاص یافتن دو رشته پردازشی به هر یک از هسته های فیزیکی پردازنده و قابلیت پردازش موازی را ایجاد می کند.

پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2643 v3 قابلیت تشخیص وضعیت های بیکاری (Idle States) را دارد و کمترین میزان مصرف انرژی در این مواقع را خواهد داشت. ضمن اینکه در مواقع بالا رفتن دما، میزان برق مصرفی آن به صورت هوشمند کاهش می یابد تا از آسیب دیدن پردازنده در اثر افزایش دما جلوگیری شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی