بررسی قابیلت های سی پی یو اینتل Xeon E5-2623 v3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی پی یو اینتل Xeon E5-2623 v3 یکی از با کیفیت ترین محصولات رائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. سی پی یو اینتل Xeon E5-2623 v3 دارای پردازنده سرور و سرعت پردازنده 3.50 گیگاهرتز می باشد. هم چنین سی پی یو اینتل Xeon E5-2623 v3 دارای فرکانس پایه 3 گیگاهرتز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های سی پی یو اینتل Xeon E5-2623 v3 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

 

CPU با استفاده از یک واحد ALU که مخفف Arithmetic & Logic Unit و به معنای "واحد محاسبه و منطق" است، تمامی دستورات ورودی را محاسبه، مقایسه یا بر طبق عملکردهای منطقی تصمیم گیری کرده و سپس در صورت نیاز، خروجی را تحویل می‌دهد. این فرایند بر روی ثبات‌های پردازنده به عنوان میزکار سی پی یو انجام می‌شود. منظور از عملکردهای ریاضی، همان چند عمل ساده مثل ضرب، تقسیم، جمع و تفریق است.

 

 

خانه سرور:

این پردازنده از نسل اینتل زئون سری E5 می باشد که از سوکت LGA2011-3 پشتیبانی می کند. فرکانس کاری آن 2.3گیگاهرتز بوده و در حالت توربو به 2.8 گیگاهرتز می رسد. با داشتن 6 هسته فیزیکی و 12 هسته مجازی دارای 15 مگابایت حافظه نهان می باشد. این پردازنده از حافظه های DDR3 با فرکانس های 800/1066 مگاهرتز پشتیبانی کرده و به میزان 95 وات انرژی مصرف می کند و فاقد پردازنده گرافیکی می باشد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v3 از حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 1600 و 1866 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت پشتیبانی می کند. این سی پی یو مخصوص سرور از طریق حداکثر 4 کانال با مموری ارتباط برقرار می کند و دارای پهنای باند 59 گیگابایت بر ثانیه برای این منظور می باشد. در حالت کلی سازگاری پردازنده با حافظه رم سرور یکی از موارد مهمی است که در هنگام راه اندازی سرور حتماً باید به آن توجه داشته باشید. چرا که در صورت عدم سازگاری، سرور در اجرای برنامه ها و پردازش های مختلف با افت سرعت و کیفیت در عملکرد مواجه خواهد شد. از دیگر ویژگی های CPU مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2623 v3 در این رابطه باید به سازگاری آن با تکنولوژی ECC اشاره کرد که امکان خطایابی و رفع خودکار ارورهای داخلی مموری را فراهم می آورد. برای بهره بردن از این فناوری، چیپست به کار رفته در سرور نیز باید با آن سازگار باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی