نقد و بررسی دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از محصولات با کیفیت و با دوام شرکت توشیبا، دستگاه کپی مدل 478S می باشد که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی مناسب می باشد. این دستگاه از نوع لیزری، رومیزی بوده و قابلیت کپی به صورت سیاه سفید را دارد.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

 

اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S را مد نظر داشته باشید! این دستگاه کپی از نوع رومیزی می باشد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی روانه بازار شده است. دستگاه کپی اداری توشیبا 478S در دسته دستگاه های کپی چهار کاره قرار دارد و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

  • توازن سرعت و کیفیت در کپی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 478S دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi است که برای یک دستگاه کپی رومیزی اداری قابل قبول به نظر می رسد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت مناسب تصاویر و متون کپی شده با این دستگاه اطمینان داشت.

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، سرعت بسیار مطلوب دستگاه کپی رومیزی توشیبا 478S هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی می باشد. این دستگاه کپی اداری پس از 20 ثانیه از زمان روشن کردن آن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین در هنگام راه اندازی دستگاه کپی، نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی برای آغاز به کار نخواهید داشت.

سرعت کپی دستگاه فتوکپی توشیبا 478S برابر با 50 برگ در دقیقه است و از این جهت می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی توشیبا قادر به انجام حداکثر 175 هزار کپی در ماه می باشد که با توجه به قیمت فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • انجام پرینت با کیفیتی عالی

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا 478S باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی دارای رزولوشن چاپ حداکثر 1200*1200 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما نیز با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می شوند. لازم به ذکر است که سرعت پرینت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S نیز برابر با 50 برگ در دقیقه می باشد که سرعت قابل قبولی به نظر می رساز اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد خود را دارید، دستگاه فتوکپی چند کاره توشیبا 478S در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه کپی رومیزی از یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده که امکان اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi را به شما می دهد. این اسکنر قادر به تهیه اسکن به هر دو صورت سیاه و سفید (با سرعت 50 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 100 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) و رنگی (با سرعت 32 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 64 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) می باشد. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا 478S می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی