بررسی پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصو.لات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. این محصول در ابعاد 160x80x22.6 میلی متر و وزن 480 گرم طراحبی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر دارای محدوده ظرفیت 15 هزار میلی آمپر بر ساعت و نوع باتری لیتیومی می باشد. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر دارای ولتاز وزودی 5 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولت می باشد. به علاوه پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر دارای تعداد دو عد درگاه نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss Solo 6 Plus با ظرفیت 16000 میلی آمپر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

جانبی شو:

این روزها استفاده از گوشی‌های هشمند، تبلت‌ها و سایر ابزار دیجیتال به قدری ضروری و همه گیر شده است که اغلب کاربران پیش از خروج از خانه، شارژ دستگاه خود را کامل پر می‌کنند که مبادا طی روز، به دلیل کمبود شارژ با یک گوشی یا تبلت خاموش مواجه شوند. اما حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی هنگام خروج از خانه، گوشی هوشمندتان شارژ کمی داشته باشد یا در حال خاموش شدن باشد. بنابراین قطعا جایی در طول مسیر کاملا خاموش خواهد شد. شاید هم طی روز به دلیل استفاده مکرر از گوشی و تبلت با کمبود شارژ روبه‌رو شوید. در نتیجه خیلی اوقات با یک دستگاه خاموش به دنبال پریز برق خواهید بود. اینجاست که ضرورت وجود پاور بانک‌ها خود را نشان می‎دهد. 

 

 

ایده برتر پارسیان:

 

شرکت روموس در ساخت پاور بانک گوشی مدل Solo 6 Plus از پلاستیک سخت بهره برده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه و خط و خش به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاور بانک روموس مدل Romoss Solo 6 Plus در ابعاد 160 * 80 * 22.6 میلی متر و وزن 480 گرم عرضه شده است. شاید وزن این پاوربانک در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد؛ اما توجه داشته باشید که ظرفیت شارژر همراه روموس Solo 6 Plus برابر با 16000 میلی آمپر ساعت است و به طور کلی پاور بانک های پرظرفیت دارای وزن بیشتری نسبت به پاوربانک های معمولی هستند. در مجموع شما می توانید با قرار دادن این پاوربانک در کیف، کوله پشتی یا ساک ورزشی به آسانی آن را با خود حمل کنید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی