معرفی و بررسی دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ضبط صدا DVT1110 که از محصولات شرکت فیلیپس به شمار می رود، برای ضبط صدا و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی مناسب می باشد.

شما می توانید برای بررسی بیشتر این محصول به دو سایت ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

 

ویس رکوردر یا دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 یک انتخاب ایده آل برای ضبط صدا در محیط های مختلف و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی است. از این ویس رکوردر می توان برای ضبط صدای اساتید در حال تدریس یا انجام مصاحبه با اشخاص استفاده کرد. ابعاد جمع و جور و وزن سبک، کیفیت بسیار مطلوب فایل های ضبط شده و اتصال آسان به کامپیوتر بخشی از مشخصات دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 در ابعاد 108*34*19 میلی متر و وزن فقط 46 گرم ارائه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. قسمت جلویی بدنه این ویس رکوردر شامل یک صفحه نمایش 1.3 اینچی است که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده و کیفیت صدای در حال ضبط بر روی آن نمایش داده می شوند. همچنین در این قسمت دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط، آغاز و متوقف کردن پخش، عقب و جلو بردن فایل صوتی در حال پخش، ایجاد فولدر و حذف فایل تعبیه شده است که دسترسی به آنها بسیار آسان می باشد.

  • آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه

برای آغاز ضبط توسط رکوردر صدا فیلیپس DVT1110 تنها کافیست تا دکمه ضبط بر روی بدنه آن را فشار دهید. این کاربری آسان به خصوص در هنگام نیاز به ضبط صدای فوری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 قادر به ضبط صدا در فرمت WAV (PCM) در دو حالت HQ (با نرخ 16 kHz) و SP (با نرخ 12 kHz) است که کیفیتی بسیار مناسب برای استفاده های دانشجویی و خبرنگاری به منظور نوت برداری و تهیه گزارش به شما ارائه می دهد. میکروفون داخلی به کار رفته در ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 از نوع تک کاناله است و مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد. شما می توانید میزان حساسیت این میکروفون را متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. با توجه به این ویژگی ها قیمت دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 را می توان مناسب ارزیابی کرد.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت دی جی کالا

 

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT 1110  دارای حافظه داخلی 4 گیگابایت و صفحه نمایش33میلی متری است همچنین با ویندوز و مک سازگاری دارد و ضبط صدا را به راحتی با فشار دادن دکمه ضبط بدون نیاز به دیدن صفحه به صورت آنی انجام می دهد.این مدل، فایل‌های صوتی را با فرمت‌PCM و مد های (HQ (PCM و (SP (PCM ذخیره می‌کند.به منظور انتقال فایل ها به کامپیوتر دارای پورت USB می باشد.جهت اتصال هدفون یک عدد جک 3.5 میلی متری در آن تعبیه شده است، همچنین برای بالا بردن کیفیت ضبط می توان میکروفون نیزبه آن متصل نمود.منبع تغذیه آن دو عدد باتری(AAA) می باشد. کار کردن با دکمه های DVT1110 برای کاربر راحت و آسان و ابعاد آن کوچک و سبک است که براحتی می توان کارضبط صدا را بوسیله آن انجام داد .DVT1110  را برای نوت برداری و گزارش نویسی و بسیاری کاربردهای دیگر می توان استفاده نمود.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی