راهنمای خرید وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لاجیتک می باشد. وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro دارای رابط پورت USB2 و گستره رزولوشن 720 تا 1080 می باشد. هم چنین وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro دارای رزولوشضن واقهی فیلم 1080x1920 پیکسل نیز خواهد بود. به علاوه وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro دارای رزولوشن واقعی عکس 3 مگاپیکسل نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های وب کم لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro در ادامه متن با ما همراه باشید.

تک سیستم:

WebCam Logitech C920 HD Pro – وب کم لاجیتک C920 HD پرو مدل جدید وب کم های با کیفیت شرکت لاجیتک می باشد که از تمامی استاندارهای لازم برخوردار است و دقت بالای این محصول باعث شده تا رضایت حداکثری کاربران را به دنبال داشته باشد. از مهم ترین خصوصیات این مدل می توان به طراحی شده برای محیط های Windows Live Messenger ، Yahoo ، Skype، دسترسی و کنترل آسان، عملکرد عالی، قابلیت های پیشرفته، ارزش بالای خرید در برابر قیمت مناسب، کارآیی و عملکرد فوق العاده، امکانات و قابلیت‌ های کاربردی، کیفیت ساخت بهینه و نصب و کاربری آسان اشاره کرد.

 

 
 
اسپرسو:

با استفاده از نرم افزار وب کم لاجیتک WEBCAM C920 HD PRO می توانید امکانات زیادی را مانند، زوم zoom in ، zoom out تغییر رزولوشن فیلم برداری Video Capture یا عکس برداری Image Capture، تغییر حالت دوربین از عکس برداری به فیلم برداری،تغییر حالت نوع فوکوس Focus Type، قطع صدا و بسیاری از تغییراتی که می توانید در هنگام برقراری ارتباط تصویری با توجه به سرعت اینترنت خود آن را تغییر دهید تا سرعت مناسبی در هنگام برقراری ارتباط داشته باشید را در اختیار شما قرار می گیرد.

 
ایده برتر:
 

با خرید وب کم کامپیوتر لاجیتک مدل C920 HD Pro و استفاده از آن از کیفیتی عالی در برقراری تماس تصویری بهره مند شوید! این وب کم دارای رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل و سرعت فیلمبرداری 30 فریم بر ثانیه است و تصاویری با کیفیت Full HD را ارائه می دهد. همچنین وبکم لاجیتک مدل C920 HD Pro از قابلیت فوکوس خودکار 20 مرحله ای برخوردار بوده و بالاترین کیفیت تصویر را متناسب با فاصله شما از لنز دوربین به ارمغان می آورد. این وب کم از قابلیت تشخیص صورت، تشخیص حرکت و تصحیح اتوماتیک نور نیز بهره می برد و حتی در محیط های تاریک نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که لنز به کار رفته در وب کم لپ تاپ لاجیتک مدل Logitech C920 HD Pro تمام شیشه ای است و نقش زیادی در بهبود میزان شفافیت تصاویر دارد. از دیگر مشخصات این وبکم باید به زاویه دید 78 درجه ای لنز، محدوده فوکوس 10 سانتی متری، فاصله کانونی 3.67 میلی متری و قابلیت چرخش اشاره کرد که همگی باعث بهبود کیفیت تصویر می شوند. همچنین وبکم لاجیتک مدل C920 HD Pro امکان ثبت عکس با رزولوشن 15 مگاپیکسل را دارد و کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی را ارائه می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی