بررسی قیمت وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لاجیتک می باشد. وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 دارای نوع رابط USB و سرعت فیلم برداری 30 فریم می باشد. هم چنین وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 دارای رزولوشن 1280x720 پیکسل نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 در ادامه متن با ما همراه باشید.

اداری کالا:

نوع رابط : USB
سرعت فیلمبرداری : 30 فریم بر ثانیه
رزولوشن فیلم (واقعی) : 720 × 1280 پیکسل
اتصال بیسیم : ندارد
میکروفون داخلی : دارد
منبع تغذیه : پورت USB
رزولوشن عکس (واقعی) : 5 مگاپیکسل
ریموت کنترل : ندارد
مدل : C310

سبز سنتر:

برای معرفی وب کم HD لاجيتک مدل سی 310 باید گفت ساده ترين راه براي اشتراک تصاوير کار با وبکم بسيار ساده و کاربردي است. به راحتي مي توانيد آن را نصب کنيد و در هر لحظه با آن فيلم با عکس بگيريد و به سرعت آنها را روي اينترنت با دوستان خود به اشتراک بگذاريد. اين تصاوير با کيفيت HD 720P ضبط شده و کيفيت بالايي دارند. علاوه بر اين ، صداي شما نيز با کيفيت بسيار بالايي به دوستانتان مي رسد، چرا که ميکروفون اين وبکم به ويژگي حذف نويز مجهز است.برای اطلاع از قیمت انواع وبکم با ما در ارتباط باشید

 

ایده برتر:

 

از لحاظ کیفیت تصاویر دوربین وب کم اچ دی لاجیتک C310 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این وبکم دارای رزولوشن 1280 * 720 پیکسل در هنگام فیلمبرداری و برقراری تماس تصویری است و تصاویری با کیفیت HD را به ارمغان می آورد. همچنین سرعت فیلمبرداری وبکم لاجیتک C310 برابر با 30 فریم بر ثانیه و زاویه دید لنز آن حداکثر 70 درجه است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط این وبکم با وضوحی مطلوب به طرف مقابل گفتگوی تصویری منتقل خواهد شد. دیگر مشخصات وب کم مخصوص کامپیوتر لاجیتک مدل Logitech C310 شامل فوکوس ثابت، فاصله کانونی 4.4 میلی متر، قابلیت زوم دیجیتال و قابلیت چرخش دستی به صورت عمودی می شود. ضمن اینکه این وبکم از فناوری تصحیح خودکار نور نیز برخوردار است و حتی در محیط های کم نور و تاریک نیز تصاویری واضح را ارائه می دهد. وبکم لاجیتک مدل C310 از امکان عکس برداری با رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل نیز برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک دوربین دیجیتال نیز استفاده کرد!

 

 





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی