خرید پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی رئون می باشد. پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 دارای سرعت پردازنده 3.20 گیگاهرتز و 4 هسته و هست رشته پردازشی می باشد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 دارای فرکانس 2.60 گیگاهرتز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

یک پردازنده ی مرکزی، مداری یکپارچه می ‌باشد که معمولاً به عنوان ریز پردازنده شناخته می ‌شود. امروزه عبارت CPU معمولاً برای ریز پردازنده‌ ها در سرور و کامپیوتر به کار می ‌رود. سی ‌پی ‌یو (Central Processing Unit یا CPU) یا پردازنده، یکی از اجزاء سرور یا رایانه می‌ باشد که فرامین و اطلاعات را مورد پردازش قرار می ‌دهد. سی پی یو سرور ها ویژگی قابل برنامه‌ ریزی ‌شدن را در سرور ها فراهم می کنند.

 

خانه سرور:

پردازنده Intel Xeon E5-2623 اولین بار در ابتدای سال 2016 میلادی به بازار عرضه شده. این پردازنده که برای استفاده در سرور‌ها بهینه سازی شده است دارای چهار هسته پردازشی و البته هشت رشته (Thread) خواهد بود. این پردازنده با معماری 14 نانومتری ساخته شده و با استفاده از سوکت LGA 2011-3 به مادربرد‌های سرور متصل خواهد شد. سرعت پایه این پردازنده 2.6 گیگاهرتز است و سرعت آن در حالت توربو بوست به 3.2 گیگاهرتز نیز می‌رسد. تعداد هسته‌های کمتر این پردازنده در کنار رشته‌های آن مبنی بر کمتر بودن قدرت پردازشی آن نسبت به مدل‌های پایین تر که از تعداد هسته و رشته بیشتری هستند، نخواهد بود. این پردازنده با مجهز شدن به سرعت پایه و بوست بسیار بیشتر توانسته تا قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. بر اساس اعلام اینتل این پردازنده در بالاترین حد خود مصرفی معادل 85 وات دارد. باید اشاره کرد که پردازنده مذکور از حافظه رم DDR4 با سرعت 1600/1866/2133 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و بالاترین حد حافظه رم نیز به 1.6 ترابایت می‌رسد. E5-2623 از پردازنده گرافیکی مجتمع پشتیبانی نمی‌کند و اگر نیاز به پردازنده دارید که پردازنده گرافیکی داشته باشید این پردازنده مناسب برای خرید شما نخواهد بود. این پردازنده مجهز به 10 مگابایت حافظه نهان کش سطح L3 است. پردازنده مذکور برای رفع نیاز‌های یک سرور در سطح متوسط بسیار خوب عمل می‌کند و نسبت به نسل قبلی افزایش عملکردی 30 درصدی را ارائه می‌کند.

 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 به چهار هسته مجهز است و از قابلیت اجرای 8 رشته پردازشی بهره می برد. این سی پی یو سرور دارای فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز است که در هنگام اجرای پردازش های سنگین، از طریق فناوری توربو به 3.2 گیگاهرتز هم ارتقا می یابد. در پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 از نسخه 2.0 تکنولوژی Turbo Boost بهره برده شده که نقش زیادی در افزایش طول عمر پردازنده دارد و باعث تغییر فرکانس آن به صورت داینامیک می شود. به این ترتیب که پردازنده در مواقع بیکاری و در هنگام اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه و در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر از فرکانس های بالاتری برخوردار خواهد بود. دیگر مشخصات CPU سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 شامل مجهز بودن به حافظه کش 10 مگابایت (با فناوری اسمارت کش اینتل)، سرعت باس 8 GT/s و توان حرارتی 85 وات می شود.

 




:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی