بررسی پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. این محصول دارای ظرفیت 25000 میلی امپر بر یاعت و ولتاز ورودی 5 ولت می باشد. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر دارای نوع باتری لیتیوم پلیمری و ولتاز ورودی 5 ولت نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابیلت های پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

مستر کالا:

9 Romoss Sense ،قدرت خود را از باتری‌های درجه‌یک از نوع لیتیوم پلیمری می گیرد.شهرت پاوربانک‌های برند Romoss در بازار به خاطر کیفیت ساخت و طول عمر زیادشان و قیمت خوبشان است.بدنه‌ی پلاستیکی با کیفیت و مقاوم، ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی نسبتا سبک،پوشیده شدن سطوح جانبی بدنه با پوسته‌ای نازک از پلاستیک از ویژگی‌هایی بارز این پاوربانک  می باشد.طراحی و ساختار روموس Sense 9 و لبه های گرد خوش گریپ این پاوربانک بگونه ای است که مطمئنا از دست گرفتن آن‌ حسی خوبی بهتان دست خواهد داد و  حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کنند.روموس سنس 9 پلاس دارای 4 چراغ LED به کار رفته در قسمت رویی بوده که نمایشگر میزان شارژ پاوربانک می باشد .این پاور بانک از ابعاد مناسب و وزن مناسبی برخوردار است و دارای سه درگاه خروجی USB بوده که دو درگاه با شدت‌ جریان های 1 آمپر ودرگاه دیگر 2.1 آمپر است که قابلیت شارژ  اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و ... را با سرعت بالایی دارد. قابلیت تشخیص خودکار ولتاژ و جریان،متناسب با دستگاهی که برای شارژ به آن متصل می‌شود و ایمنی در برابر تغییرات ولتاژ، اتصال کوتاه و داشتن از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک است.به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود.

تکنو سان:

امروزه پاوربانک بدل به یکی از مهم ترین لوازم های جانبی تلفن همراه شده. اما اگر پاوربانکی که خریداری می کنید مناسب نباشد یا بخاطر استفاده از جنس های نامرغوب در برق رسانی به موبایل شما مشکل داشته باشند، جدا از هزینه ای که شما برای خرید آن کرده اید موبایل شما هم دچار آسیب های جدی می شود و حتی ممکن است دیگر بلا استفاده باشد. شرکت روموس یکی از برندهای بزرگ در زمینه تولید پاوربانک می باشد.

پاوربانک romoss sense 9 با ظرفیت ۲۵ هزار میلی آمپر یکی از محصولات شرکت روموس است. طراحی این محصول به زیبایی انجام شده و با نشانگر LED میزان شارژی که در پاوربانک باقی مانده را به شکل نمایه باتری نشان می دهد که زیبایی محصول را افزایش می دهد. همچنین سنس ۹ نسبت به رقبای خود سبک است و جابجایی آن راحت می باشد. جنس بدنه پاوربانک نیز به طوری طراحی شده که اگر موبایل خود را روی آن بگذارید خط و خشی روی آن نمی اندازد.

 

ایده برتر:

با به همراه داشتن پاور بانک ضد ضربه روموس Sense 9 خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان به طور کامل راحت خواهد بود! همان طور که اشاره شد، این پاوربانک با ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و می توان از آن به طور میانگین برای 7 تا 8 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند بهره برد. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک 25 هزار میلی آمپر روموس Sense 9 به ظرفیت باتری گوشی موبایل شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. ضمن اینکه شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ انواع تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... استفاده کرد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Sense 9 می توان میزان کارایی آن در شارژ انواع دستگاه های دیجیتال را مناسب ارزیابی کرد. این پاوربانک برای استفاده در سفر، کمپینگ، کوهنوردی و طبیعت گردی نیز گزینه ایده آلی است.

 





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی