مشخصات کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE700-B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE700-B یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی سپهر الکتریک می باشد. این محصول در ابعاد 870x870x1160 میلی تر و وزن 85 کیلوگرم مس باشد. هم چنین کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE700-B دارای حجم کولر 7000 و میزان ورودی 1.4 اینچ نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کولر آبی سپهر الکتریک مدل  در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

کولر آبی  کم مصرف سپهر الکتریک ازورق گالوانیزه با پوشش 19میکرون روی با مشخصه Z270 ساخته شده است. دارای کلید حفاطت از جان است.راندمان خنک کنندگی این کولر بدلیل استفاده از پوشال فوق اشباع بالاست .دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV  می باشد. این کولر دارای رتبه انرژی B می باشد. کمترین لرزش به دلیل استفاده از فن سانتریفوژ بهینه سازی وبالانس شده با حداقل صدای کارکرد.

 

سپهر الکتریک:

 

کولرهای آبی سپهر الکتریک دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران می باشند . قسمتهای فلزی از ورق گالوانیزه مخصوص تیسن آلمان با ضخامت بالا ساخته می شود که در مقابل رطوبت و خوردگی مقاوم هستند .

 

سیستم آبرسانی این کولر ها به گونه ای طراحی شده که تمامی آب خروجی پمپ را بروی پوشالها پخش می نماید . مجموعه عوامل فوق موجب آن خواهد بود که کولرهای سپهر الکتریک در روزهای گرم تابستان نسیم بهاری را برای شما به ارمغان آورد .

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

کولر آبی 7000 سپهر الکتریک مدل SE700-B از ورق گالوانیزه با پوشش 19 میکرونِ روی با مشخصه Z270 ساخته شده و بر روی آن از پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم در برابر UV بهره برده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از مقاومت بالای این کولر در برابر خوردگی و زنگ زدگی اطمینان داشت. لازم به ذکر است که کولر آبی ایرانی سپهر الکتریک SE700-B در ابعاد 780 میلی متر طول، 870 میلی متر عرض و 1160 میلی متر ارتفاع عرضه شده و دارای وزن خالص 85 کیلوگرم است. بنابراین اگر قصد نصب این کولر آبی بر روی پشت بام ساختمان را دارید، حتماً به ابعاد آن توجه داشته باشید تا با مشکل عبور دادن آن از درب پشت بام مواجه نشوید. در مجموع با توجه به قیمت کولر آبی کم مصرف سپهر الکتریک SE700-B می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی