قیمت اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2065
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2065 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بیاند می باشد. این محصول در ابعاد 100x70x155 میلی متر و نوع اسپیکر رومیزی طراحی شده است. هم چنین اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2065 دارای پورن 3.5 میلی متری تک فیش و فرکانس پاسخگویی تا 180 هرتز می باشد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2065 در ادامه متن با ما همراه باشید.

مقدادیت:

 مشخصات فیزیکی

نوع اسپیکر
رومیزی
تعداد اجزاء اسپیکر
2 تیکه
وزن
350 گرم

 مشخصات محصول

خروجی هدفون
 
نمایشگر عملکرد اسپیکر
 
رادیو
 
قابلیت کنترل از راه دور
 
ورودی میکروفون
 
میکروفون
 

 مشخصات فنی

منبع تغذیه
حداکثر قدرت
6 وات
فرکانس پاسخگویی
180 هرتز تا 20 کیلوهرتز
قابل استفاده
کامپیوتر
لپ تاپ

 

نارستان:


برند

بیاند (Beyond)

گارانتی

اسپیرو

نوع اسپیکر

رومیزی

تعداد اجزاء اسپیکر

2 تیکه

منبع تغذیه

پورت USB

حداکثر توان خروجی

6 وات

فرکانس پاسخگویی

180H تا 20KHz

رادیو

ندارد

خروجی هدفون

ندارد

ورودی میکروفون

ندارد

نمایشگر عملکرد اسپیکر

ندارد

قابلیت کنترل از راه دور

ندارد

میکروفون

ندارد

 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اسپیکر دو تیکه بیاند BZ-2065 در ابعاد 155*70*100 میلی متر و وزن کلی 330 گرم (هر تکه 155 گرم) عرضه شده و فضای بسیار مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند. به طوری که حتی در فضاهای محدود نیز به آسانی می توانید از آن استفاده کنید. این اسپیکر دارای ظاهر زیبا و شیکی بوده و بدنه آن به صورت دورنگ (مشکی/ نقره ای) طراحی شده است. همچنین در اطراف بلندگوهای اسپیکر با سیم بیاند BZ-2065 از نواری طلایی رنگ استفاده شده است. طراحی این اسپیکر به گونه ای است که استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز کار و اتاق شما خواهد بخشید! اسپیکر رومیزی کامپیوتر بیاند BZ-2065 از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است و از کابل هایی از جنس پلاستیک PVC بهره می برد. شما می توانید بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این اسپیکر کامپیوتر خانگی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا قطعی کابل، از آن در منزل یا محل کارتان استفاده کنید!

 

هر یک از بخش های اسپیکر دو تیکه کامپیوتر بیاند BZ-2065 دارای توان خروجی 3 وات هستند که در مجموع توان کلی 6 وات را به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این اسپیکر دارای نسبت سیگنال به نویز 80 دسی بل و محدوده فرکانسی 180 هرتز تا 20 هزار هرتز است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح صدای اسپیکر دو تکه با سیم بیاند Beyond BZ-2065 اطمینان داشت. شما می توانید از این اسپیکر در اتاق های نسبتاً کم سروصدا در منزل یا اداره و شرکت محل کارتان استفاده کرده و از صدایی شفاف و رسا بهره مند شوید.

 

شما می توانید بلافاصله پس از اتصال کابل اسپیکر باسیم Beyond BZ-2065 به کامپیوتر از آن برای پخش موسیقی استفاده کنید! این اسپیکر دارای جک 3.5 میلی متری و کابل USB است و از قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، پخش کننده صدا و دیگر دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از اسپیکر دو تکه کامپیوتر بیاند BZ-2065 نیازمند نصب درایور یا نرم افزار خاصی بر روی سیستم نیست. ضمن اینکه انرژی مورد نیاز این اسپیکر از کابل USB متصل به دستگاه تأمین می شود. بر روی کابل اسپیکر دسکتاپ بیاند BZ-2065 دکمه ولوم نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید به سادگی میزان صدای در حال پخش را تنظیم کنید.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 10 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی