قیمت کیبورد و ماوس با سیم گرین Green GKM-305
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیبورد و ماوس با سیم گرین Green GKM-305 در وزن 595 گرم طراحی شده است. هم چنین کیبورد و ماوس با سیم گرین Green GKM-305 دارای تعداد 114 کلید و طول کابل برابر با 1.3 متر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های کیبورد و ماوس با سیم گرین Green GKM-305 در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

«GKM-305» یکی از محصولات کاربردی ارائه شده به بازار توسط شرکت «گرین» است. GKM-305 یک محصول کمبو است که از ترکیب ماوس و کیبورد تشکیل شده است و به کمک این مجموعه نیاز کاربر به تهیه‌ جداگانه‌ ماوس رفع می‌شود. این ماوس و کیبورد از طریق سیم و به‌کمک اتصال USB به کامپیوتر متصل می‌شوند. همچنین این محصول دارای طراحی خوب و ارگونومیکی با کیفیت ساخت مناسب است که نیازهای خانگی و اداری را به‌ آسانی پاسخ‌گو خواهد بود. طراحی ارگونومیک ماوس این محصول به صورتی انجام شده که به خوبی در فرم دست جای می‌گیرد و کاربر هنگام کار با آن احساس راحتی می‌کند.

 

سبز سنتر:

کیبورد و ماوس گرین مدل GKM-305 با حروف فارسی «GKM-305» یکی از محصولات کاربردی ارائه شده به بازار توسط شرکت «گرین» است. GKM-305 یک محصول کمبو است که از ترکیب ماوس و کیبورد تشکیل شده است و به کمک این مجموعه نیاز کاربر به تهیه‌ جداگانه‌ ماوس رفع می‌شود. این ماوس و کیبورد از طریق سیم و به‌کمک اتصال USB به کامپیوتر متصل می‌شوند. همچنین این محصول دارای طراحی خوب و ارگونومیکی با کیفیت ساخت مناسب است که نیازهای خانگی و اداری را به‌ آسانی پاسخ‌گو خواهد بود. طراحی ارگونومیک ماوس این محصول به صورتی انجام شده که به خوبی در فرم دست جای می‌گیرد و کاربر هنگام کار با آن احساس راحتی می‌کند. این ماوس که دارای چهار دکمه است، از دسته ماوس‌های اپتیکال محسوب می‌شود. همچنین سبک بودن این ماوس سبب روان شدن حرکت آن روی سطح میز می‌شود. در قسمت بالای کیبورد این مجموعه 10 عدد دکمه میانبر کمکی تعبیه شده است که کاربری دستگاه را بهبود بخشیده‌اند. این کیبورد به‌طور کلی از 114 دکمه تشکیل شده است.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

کیبورد کامپیوتر گرین GKM-305 دارای ابعاد 445*165*26 میلی متر و وزن 525 گرم است و به 114 کلید شامل کلیدهای مالتی مدیا مجهز می باشد. در قسمت بالایی بدنه این کیبورد 10 کلید میانبر تعبیه شده که از طریق آنها می توانید با سرعت بالاتری کارهای خود را به پیش ببرید. از دیگر ویژگی های کیبورد با سیم گرین GKM-305 می توان به مجهز بودن آن به حروف حک شده فارسی بر روی کلیدها اشاره کرد که نقش زیادی در تایپ سریع تر و دقیق تر شما دارند. کیفیت چاپ این حروف کاملاً مناسب بوده و با مشکلاتی مانند کم رنگ شدن یا محو شدن آنها در اثر استفاده زیاد مواجه نخواهید شد. کلیدهای کیبورد گرین مدل GKM-305 دارای برآمدگی و ابعاد مطلوبی هستند و تایپ با آنها به آسانی انجام می شود. به طور دقیق تر باید گفت که طول عمر کلیدهای این کیبورد برابر با 10 میلیون ضربه است که باعث شده تا این محصول برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 10 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی