پاور بانک هوکو Hoco UPB03 با ظرفیت 6000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی دیگر از محصولات شرکت هوکو پاوربانک UPB03 می باشد که دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر است. این محصول با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... سازگار می باشد. برای خرید و اطلاعات بیشتر برای این پاور بانک موبایل و تبلت می توانید سه سایت دیجی کالا، ایده برتر و مستر کالا را با هم مقایسه کنید.

 

سایت دی جی کالا

در این مدل از پاور بانک‌های «هوکو» یک درگاه خروجی USB وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های خود را بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. مدل «UPB03» 145 گرم وزن دارد و ابعادش به ‌ترتیب طول، عرض و ارتفاع 133، 65 و 8 میلی‌متر هستند. باتری به کار رفته در این مدل از محصولات هوکو لیتیوم-پلیمری بوده و 6000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. شما می‌توانید این شارژر همراه را به‌سادگی داخل کیف یا جیبتان قرار داده و همیشه همراه با خود داشته باشید و دیگر بابت تمام‌شدن شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت‌‌ خود در طول روز، هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید. شدت‌جریان خروجی در درگاه خروجی USB این مدل 2.1 آمپر است. بنابراین با استفاده از این مدل از سری محصولات هوکو علاوه‌بر شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک‌پلیر می‌توانید باتری انواع آیپد و تبلت را هم بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. شدت‌جریان ورودی در این پاوربانک هم 1.0 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی در آن 5.0 ولت است.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

 

شرایطی را تصور کنید که در بیرون از منزل منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان متوجه می شوید که شارژ گوشی تان تمام شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، خرید پاور بانک یک الزام برای شما محسوب می شود. از جمله پاوربانک های سبک، با کیفیت و کارآمد موجود در بازار، می توان به پاور بانک هوکو Hoco UPB03 با ظرفیت 6000 میلی آمپر اشاره کرد که برای استفاده های روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل می توان به طور کامل بر روی آن حساب باز کرد.

  • طراحی ظاهری شبیه به یک گوشی موبایل!

طراحی ظاهری پاوربانک هوکو UPB03 به گونه ای است که در نگاه اول شاید متوجه تفاوت آن با قسمت پشتی بدنه یک گوشی موبایل نشوید! بدنه این پاوربانک از آلومینیوم ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. همچنین این محصول شرکت هوکو در ابعاد 133 * 65 * 8 میلی متر و وزن 145 گرم روانه بازار شده است. ضخامت فقط 8 میلی متری و وزن سبک این پاوربانک، باعث شده تا بتوان آن را به سادگی در جیب یا کیف گذاشت و با خود در تمام طول روز به همراه داشت. حمل پاوربانک جیبی هوکو UPB03 همانند حمل گوشی موبایلتان آسان و راحت خواهد بود.

  • ظرفیت مناسب برای کاربری عمومی

اگر قصد خرید پاوربانک به منظور مصارف روزمره و عادی دارید، شارژر همراه هوکو UPB03 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ یک گوشی هوشمند به تعداد یک تا دو بار کفایت می کند. البته این میزان تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

  • قابلیت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال با سرعتی قابل توجه

پاور بانک 6000 میلی آمپری هوکو UPB03 دارای یک پورت خروجی USB است که برای شارژدهی به دستگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.1 آمپر است و از این جهت می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب آن به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. به طور کلی پاوربانک گوشی هوکو UPB03 برای شارژ کردن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک هوکو UPB03 را مناسب دانست.

ادامه مطلب

 

سایت مسترکالا

کمپانی هوکو  به تازگی اقدام به تولید دو پاوربانک تحت عنوان UPB03 کرد که این دو پاوربانک در دو ظرفیت 6000 و 12000 میلی آمپر می باشند.در ادامه به معرفی مدل 6000 میلی آمپری می پردازیم که ساختاری بسیار مشابه گوشی های آیفون دارد. UPB03 قدرت خود را از باتری‌های درجه‌یک از نوع لیتیوم پلیمری می گیرد.بدنه‌ی این پاوربانک فلزی بوده که  ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی نسبتا سبک از ویژگی‌هایی بارز این پاوربانک  می باشد.طراحی و ساختار این محصول منحنی بوده و لبه های گرد خوش گریپ این پاوربانک بگونه ای است که مطمئنا از دست گرفتن آن‌ حسی خوبی بهتان دست خواهد داد و  حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کنند.این پاور بانک از ابعاد مناسب و وزن مناسبی برخوردار است و دارای یک درگاه خروجی USB با شدت‌ جریان 2.1 آمپر است که قابلیت شارژ  اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و ... را با سرعت بالایی دارد. قابلیت تشخیص خودکار ولتاژ و جریان،متناسب با دستگاهی که برای شارژ به آن متصل می‌شود و ایمنی در برابر تغییرات ولتاژ، اتصال کوتاه و داشتن از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک است.به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی