خرید آنلاین کیبورد و ماوس با سیم سادیتا Sadata SKM-1554
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیبورد و ماوس با سیم سادیتا Sadata SKM-1554 یکی از بهترین خصولات ارائه شده توسط کمپانی سادیتا می باشد. این محصول در ابعاد 20x140x440 میلی متر و وزن 400 گرم طراحی شده است. هم چنین کیبورد و ماوس با سیم سادیتا Sadata SKM-1554 دارای نوع اتصال با سیم و تعداد 104 کلید می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های کیبورد و ماوس با سیم سادیتا Sadata SKM-1554 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

کیبورد و موس مدل SKM-1554 محصولی زیبا و با کیفیت از برند Sadata است که به صورت سیمی از طریق رابط USB 2.0 امکان اتصال به درگاه USB سیستم شما را دارد و میزان طول کابل آن برابر با 1.5 متر می رسد. کیبورد مدل SKM-1554 از 104 کلید به همراه 11 کلید میانبر بهره برده و مجهز به دکمه های نرم همراه با حروف حک شده فارسی می باشد و با طراحی ارگونومیکی که برای آن در نظر گرفته شده این امکان را به کاربر می دهد که در استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نکند. کیبورد سادیتا مدل SKM-1554 از جنس پلاستیک با کیفیت و مرغوب ساخته شده که در برابر نفوذ مایعات، گرد و غبار، رطوبت نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین به همراه آن یک موس اپتیکال با سیم عرضه شده که قابلیت کار کردن با هر دو دست را دارد و مجهز به 3 کلید قابل استفاده می باشد. این کیبورد  موس Sadata یکی از پر فروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر است که در رنگ مشکی جذاب به بازار عرضه می گردد.


مقدادیت:

ابعاد
441 * 141 * 23 میلی‌متر
وزن
408 گرم

 مشخصات فنی کیبورد

نحوه اتصال
با سیم
نوع رابط
تعداد کلید میانبر
9 عدد
امنیت در مقابل نفوذ آب
 
برچسب چاپی فارسی
 
سازگار با سیستم عامل
ME-WinXP-Win2000-WinNT-WinVISTA-Win95-Win98-Win7-Win8

 مشخصات فنی ماوس

تعداد کلید
3 عدد
نوع حسگر ماوس
اپتیکال
برد ماوس
10 متر
دقت ماوس
1000 dpi
کلید روشن و خاموش
 
قابل استفاده با هر دو دست
 

 ایده  برتر:

هم ماوس و هم کیبورد سادیتا SKM-1554 از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شوند و برای استفاده از آنها نیازی به نصب نرم افزار یا درایور خاصی بر روی سیستم وجود ندارد. برای این منظور تنها کافیست تا کابل رابط آنها را به پورت USB کامپیوتر متصل کنید. ماوس و کیبورد سادیتا SKM-1554 با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل های مک و لینوکس سازگار است و در اکثر محیط های کاری و خانگی کاربرد دارد. طول کابل کیبورد به کار رفته در این ست برابر با 1.5 متر است و از دوام و استحکام مطلوبی بهره می برد. این کابل در اثر رخ دادن اتفاقاتی مانند کشیده شدن، تا خوردگی شدید و گره خوردن به سادگی دچار پارگی و قطعی نمی شود.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 10 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی