بررسی قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 یکی از با کیفیت ترین قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 می باشد. این محصول در ابعاد 221X120X296 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 دارای بزرگنمایی 1.3 برابر و عمر لامپ 4000 ساعت نیز می باشد. بریا آشنایی اب دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد و دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل است. همچنین در این ویدئو پروژکتور از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره برده شده است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور BenQ MX731 از وضوح و کیفیت مطلوبی به خصوص برای مصارف اداری برخوردار بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهند کرد.

 

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX731 دارای شدت روشنایی 4000 لومن است، با خیالی راحت بابت عدم افت وضوح تصاویر می توانید از آن برای نمایش تصاویر در اتاق های روشن و نسبتاً پر نور استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید از تصاویری شفاف و درخشان در اتاق جلسه خود بهره مند شوید.

 

از دیگر ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور بنکیو MX731 باید به نسبت کنتراست آن اشاره کنیم که برابر با 20000:1 است که باعث نمایش رنک مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ ها روشن به شکلی شفاف می شود. پس می توان دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو MX731 را دستگاهی مناسب برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دانست. به طوری که تمامی کاراکترهای موجود در تصاویر برای افراد حاضر در جلسه خوانا و واضح خواهند بود.

 

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX731 دارای توان 240 وات است و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. علاوه بر این، دیتا پروژکتور اداری بنکیو MX731 قادر به نمایش تصاویر در حالت های اکو، اسمارت اکو و LampSave نیز هست که در این حالت ها طول عمر لامپ آن به 8000 ساعت و 15000 ساعت می رسد. بنابراین تا مدتی نسبتاً طولانی احتیاجی به تعویض لامپ این دستگاه ویدئو پروژکتور پیدا نمی کنید.

 

برای نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور بنکیو BenQ MX731 در محیط های مختلف کار آسانی پیش رو خواهید داشت. این پروژکتور از امکان تصحیح زاویه تصویر به صورت دو بعدی (30 درجه عمودی و 20 درجه افقی) و قابلیت زوم دستی تا 1.3 برابر برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا به شکلی سریع و راحت آن در محل مورد نظر خود نصب و تصویر را بر روی پرده نمایش تنظیم کنید.

 

در حالت کلی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX731 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ را دارد و از این جهت می توان از آن در اتاق هایی با ابعاد متوسط استفاده کرد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به تصاویری با این ابعاد باید ویدئو پروژکتور خود را در فاصله 0.92 تا 9.2 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

 

اگر فایل های مورد نظر شما بر روی فلش مموری ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر جهت نمایش وجود ندارد. دستگاه ویدیو پروژکتور بنکیو MX731 از قابلیت نمایش فایل های JPEG، PDF، ورد، اکسل و اسلایدهای پاورپوینت به صورت مستقیم از روی فلش مموری برخوردار است. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB Type A موجود بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور متصل کنید.

 

بر روی بدنه ویدئو پروجکشن بنکیو MX731 یک پورت USB Type A دیگر نیز موجود است که برای اتصال دانگل وایرلس مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با تهیه دانگل وایرلس به صورت جداگانه، دستگاه های مورد نظر خود را به صورت بی سیم به ویدئو پروژکتور اتصال دهید.

 

ویدئو پروژکتور وایرلس بنکیو MX731 به پورت LAN و سریال نیز مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. در این حالت شما می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار مخصوص بنکیو (MDA) چند ویدئو پروژکتور را به صورت هم زمان کنترل کرده و وضعیت عملکرد آنها را مانیتور کنید. ضمن اینکه این دیتا پروژکتور اداری با اپلیکیشن QCast نیز سازگار است که با استفاده از آن می توانید فایل های مورد نظر خود را از روی گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر رومیزی و سایر دستگاه های هوشمند را از طریق ویدئو پروژکتور به نمایش درآورید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 1 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی