راهنمای خرید پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M428dw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M428dw یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اچ پی می باشد. این محصول در ابعاد 420X390X323 میلی متر و وزن 3 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M428dw دارای سایز کاغذ قابل قبول A4-A5-A6و B5 نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M428dw در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

پرینتر سه کاره لیزری HP M428dw ، در واقع یکدستگاه کپی سایز A4 بسیار مناسب با قابلیت پرینت و اسکن است ، که در کنار اتصال به شبکه وای فای ، قابلیت چاپ دورو را دارد. امکانات دیگر مانند چاپ فایلهای فلش مموری از طریق USB پورت تعبیه شده در جلوی دستگاه ، کپی از دو طرف کارت شناسایی در یک روی صفحه در کنار چاپ کم مصرف و اقتصادی ، این دستگاه را درجایگاهی منحصر بفرد و بی رقیب در بین مصرف کنندگان قرار میدهد. این محصول از سرعت و کشش کاری بالایی برخوردار است. پرینتر لیزری اچ پی M428dw بدلیل نداشتن قابلیت فکس ، برای مصارف سازمانی و اداری که نیاز به فکس نداشته باشند مناسبت است. هم چنین این دستگاه پرینتر لیزری از صفحه نمایش LCD لمسی رنگی برخوردار می باشد. پرینتر لیزری HP M428dw ، می تواند به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی اداری روی میز کار قرار گیرد. این پرینتر مجهز به پورت شبکه و وای فای می باشد و با سرعت 38 برگ در دقیقه با رزولوشن 1200x1200 dpi پرینت می گیرد. این پرینتر سه کاره دارای دو ورودی کاغذ که اولی چند منظوره و با ظرفیت 100 برگ و دومی کاست کاغذ 250 برگی است که برای پرینتری با این مشخصات بسیار مناسب است.

آیتی بازار:

 

درون پرینتر LaserJet Pro M428dw یک پردازنده ی 1200 مگاهرتزی همراه با 512 مگابایت حافظه تعبیه شده است که کمک می کند پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل LaserJet Pro M428dw توان چاپ 80000 صحفه را به صورت ماهیانه داشته باشد. این دستگاه کار های چاپ را با رزولوشن 1200x1200 dpi، اسکن را با رزولوشن 4800x4800 dpi و کپی را با رزولوشن 600x600 dpi به وسیله تکنولوزی لیزر با رنگ مشکی انجام می دهد.  پرینتر HP مدل M428dw قابلیت پرینت بر روی کاغذ های A4, A5, A6, B5 را همراه با سرعت 38 صحفه در دقیقه را دارد.

 

پرینتر لیزری سه کاره HP مدل LaserJet Pro M428dw با کاغذ های مختلفی از نوع Paper (plain, EcoEFFICIENT, light, heavy, bond, coloured, preprinted, prepunched, recycled, rough); Envelopes; Labels سازگاری دارد. این دستگاه از یک کارتریج HP 59A Black LaserJet Toner Cartridge  بهره می برد که این کارتریج توان چاپ 3000 صفحه را به کاربر ارائه می دهد. این پرینتر ابعادی برابر 420x390x323 میلیمترو وزنی حدود 13 کیلوگرم دارد که با توجه به این پارامتر ها در دسته ماشین های اداری متوسط قرار می گیرد.


ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از لحاظ کیفیت چاپ نیز پرینتر سه کاره اچ پی Pro MFP M428dw انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر اداری دارای رزولوشن پرینت 1200*1200 dpi و رزولوشن کپی 600*600 dpi است و تصاویر و به خصوص متون چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند. به خصوص در هنگام پرینت، حتی جزئیات موجود در فایل های متنی مورد نظر شما با کیفیت بسیار مطلوبی به روی کاغذ منتقل خواهد شد!

 

  • همان طور که اشاره شد، شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر لیزری مشکی اچ پی M428dw را مجهز بودن به وای فای داخلی دانست. به این ترتیب اگر فایل های مورد نظر شما بر روی گوشی موبایل یا تبلت قرار دارد، نیازی به انتقال دادن آنها به کامپیوتر نخواهید داشت و می توانید به صورت وایرلس آنها را با این پرینتر چاپ کنید. این ویژگی که بر روی قیمت پرینتر وایرلس اچ پی M428dw نیز مؤثر بوده، کمک زیادی در سریع تر انجام شدن پرینت می کند و شما را از مشکلات ناشی از استفاده از کابل راحت می کند!

    علاوه بر این، پرینتر لیزری وایرلس اچ پی M428dw با سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria نیز سازگار است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار پرینتر، با آن کار کنید و فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به آن ارسال نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 1 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی