مشخصات پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de در ابعاد 588X558X812 میلی متر و وزن 83 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de دارای نعداد 4 عدد کارتریج نیز می باشد. هم جنین پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de دارای سرعت چاپ مشکی و  رنگی  55 برگ در دقیقه و وضوح چاپ 1200X1200 DPI می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX825de توانایی انجام 250 هزار چاپ در ماه را دارد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد کاملاً مناسب است. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر برای 3000 تا 30000 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رنگی لکسمارک CX825de می توان میزان کارایی و دوام آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

 

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX825de انتخاب مناسبی برای شما است. این پرینتر لیزری قادر به انجام پرینت و کپی با سرعت 55 برگ در دقیقه می باشد که سرعت ایده آلی به خصوص در هنگام چاپ رنگی به شمار می آید. از این جهت می توان بر روی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX825de برای انجام پرینت ها و کپی های متوالی در تعداد نسبتاً زیاد حساب باز کرد. ضمن اینکه پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX825de در هنگام راه اندازی نیز عملکرد قابل قبولی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 6.5 ثانیه به شما ارائه می دهد.

 

شرکت لکسمارک در دستگاه پرینتر لیزری مدل CX825de از فناوری های کاربردی خود در زمینه کالیبره کردن تصاویر و بهبود کیفیت رنگ ها بهره برده و به همین دلیل این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی برای چاپ رنگی کاملاً مناسب است. ضمن اینکه پرینتر چند کاره لکسمارک CX825de در هنگام چاپ سیاه و سفید نیز کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه می دهد و متون چاپ شده با آن کاملاً خوانا و واضح هستند. لازم به ذکر است که این چاپگر توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi را دارد و تمام انتظارات شما در زمینه کیفیت چاپ را به خوبی برآورده می کند.

 

در زمینه اسکن نیز پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX825de کارایی بالایی دارد و امکان تهیه اسکن از اسناد به صورت رنگی و سیاه و سفید در حالت های یک رو و دو رو را برای شما فراهم می آورد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت بوده و به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 150 برگ متصل است. با استفاده از این اسکنر تخت می توانید با سرعت 60 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 120 برگ در دقیقه در حالت دو رو از اسناد مورد نظرتان اسکن بگیرید. همچنین اسکنر به کار رفته در پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX825de کیفیتی عالی را نیز ارائه می دهد و قادر به اسکن با رزولوشن 1200 x 600 dpi می باشد.

 

از دیگر امکانات چاپگر چهار کاره لکسمارک CX825de در هنگام اسکن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF (معمولی و قابل جستجو) و JPEG اشاره کرد. همچنین این اسکنر قابلیت ارسال فایل های خروجی به اکانت ایمیل، حافظه های USB، فولدر موجود در شبکه و سرور FTP را نیز دارد.

 

با استفاده از پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX825de می توانید در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ، اقدام به ارسال فکس بپردازید. این پرینتر اداری به مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و امکان ارسال و دریافت فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی را در اختیار شما می گذارد.

 

شما می توانید متناسب با نیازتان از انواع کاغذهای ورودی شامل کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، پاکت نامه، کاغذ 4x6 اینچ، لیبل وینیل، لیبل کاغذی، کاغذ مخصوص چاپ بنر (با عرض A4)، مقوای نازک و لیبل پلی استر در پرینتر لیزری Lexmark CX825de استفاده کنید. این دستگاه پرینتر لیزری در حالت استاندارد دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. همچنین امکان استفاده از سه سینی 550 برگی، یک محفظه بزرگ 2200 برگی و فینیشر مخصوص پانچ به صورت اختیاری در پرینتر رنگی لکسمارک CX825de وجود دارد که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 4500 برگ ارتقا دهید.

 

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چهر کاره لیزری لکسمارک CX825de سازگاری آن با تونر کارتریج هایی با ظرفیت های متفاوت است که باعث می شود تا دست شما در انتخاب تونر کارتریج متناسب با نیازتان کاملاً باز باشد. این پرینتر با تونر کارتریج های مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) از سری 72K10 (با ظرفیت 8000 برگ) و تونر کارتریج های رنگی از سری های 82K1H (با ظرفیت 17000 برگ) و 82K1X (با ظرفیت 22000 برگ) سازگار است. همچنین شما می توانید از تونر کارتریج مشکی مدل 72K1XK0 با ظرفیت 33000 برگ در پرینتر Lexmark CX825de استفاده کنید. مشخصات دقیق تر این تونر کارتریج ها در بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر درج شده است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 1 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی