بررسی قابلیت های پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 در ابعاد 375x347x169 میلی متر و ورن 2.7 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 در ابعاد 375x347x169 میلی متر و وزن 2.7 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 دارای ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ و سرعت چاپ رنگی 15 برگ . سرعت چاپ سیاه و سفید 33 برگ در دقیقه می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 در ادامه متن با ما همراه باشید.

کیومیتا:

پرینتر سری EcoTank L1110 برند اپسون یک پرینتر تک کاره با سایز چاپ A4 است که جایگزین مدل L310 این برند قرار گرفته است.این پرینتر اپسون دارای طراحی ساده و زیبا میباشد که با فناوری Micro Piezo تصاویر و اسناد رنگی را با کیفیتی فوق العاده به چاپ میرساند.این دستگاه با قابلیت چاپ بدون حاشیه برای چاپ تصاویر 10x15 cm گزینه ای ایده آل محسوب میشود و آن را برای ادارات، دفاتر و مصرف کنندگان داخلی با حجم کاری متوسط مناسب کرده است.

پرینتر جوهر افشان L1110 دارای ابعاد نسبتا کوچکی است که به راحتی بر روی میز کاری شما در خانه یا اداره قرار میگیرد. ابعاد این پرینتر به صورت 375‎x347x169 (WxDxH) میلیمتر نمایش داده میشود و وزن بسیار کمی دارد که به راحتی جا به جا و حمل خواهد شد.وزن آن به 2.7 کیلوگرم میرسد. این دستگاه از بدنه کاملا تمام مشکی طراحی شده که زیبایی منحصر به فردی به محیط شما میبخشد و با استانداردهای روز دنیا کاربری بسیار راحتی را در احتیار کاربران قرار میدهد.


مهاشاپ:

اگر به دنبال يک راه حل براي چاپ مقرون صرفه هستيد پرينتر جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L1110 در مدل جايگزين پرينتر اپسون

 

مدل L310 که يک دستگاه تک کاره در اندازه A4 است بسيار فوق العاده مي باشد. پرينتر جوهرافشان L1110 يکي از آخرين پرينترهاي

 

اپسون است که از سيستم مخزن يکپارچه جوهر اصلي استفاده مي کند.


اين دستگاه با استفاده از مخزن پرظرفيتي که در آن تعبيه شده است  ميتواند تا 90% هزينه چاپ را نسبت به پرينترهايي که از

 

کارتريج  استفاده مي کنند را ذخيره کند بطوري که با يک جوهر اصلي مشکي اضافه که در درون جعبه است تا 8100 صفحه پرينت سياه

 

و سفيد و 6500 صفحه رنگي را به چاپ برسانيد.

کارتريج دستگاه  نيز از EcoTank استفاده مي کند که مخزن جوهر آن در مقابل دستگاه نصب شده است . اين طراحي جديد جمع و جور

 

مي باشد و دسترسي آسان براي پرکردن مجدد را فراهم مي کند لذا سطوح آن به راحتي قابل بررسي است و مخزن جوهر را مي توان به

 

راحتي پر کرد که به کاهش هزينه هاي چاپ به دليل عدم وجود کارتريج کمک می کند.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از آنجا که پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 دارای رزولوشن 1440*5760 dpi است، می توان از کیفیت و وضوح موارد چاپ شده با آن اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر رنگی نیز توسط این دستگاه پرینتر جوهر افشان به شکلی کاملاً واضح چاپ خواهند شد! ضمن اینکه چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون EcoTank L1110 در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز دستگاه کارآمدی است و بالاترین میزان خوانایی در چاپ متون را برای شما به ارمغان می آورد.

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین کاربردهای پرینتر تک کاره اپسون EcoTank L1110 را در چاپ عکس دانست. شما می توانید از این پرینتر مخصوص چاپ عکس برای چاپ عکس هم به صورت حاشیه دار و هم بدون حاشیه استفاده کنید. پرینتر تک کاره اپسون L1110 برای چاپ عکس در ابعاد 10x15 سانتی متر (4x6 اینچ) در حالت حاشیه دار به 69 ثانیه و در حالت بدون حاشیه به 90 ثانیه می رسد. همچنین این پرینتر قادر به چاپ بر روی برگه A4 با سرعت 10 تصویر در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 5 تصویر در دقیقه در حالت رنگی خواهد بود. توجه داشته باشید که پرینتر چاپ عکس اپسون L1110 برای پرینت با بالاترین کیفیت طراحی شده و نباید از آن انتظاری برای چاپ سریع به شکل متوالی داشت.

سینی پرینتر جوهرافشان Epson EcoTank L1110 ظرفیت قرارگیری 100 برگ A4 را دارد که برای مصارف روزمره و عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد. اما این پرینتر جوهرافشان توانایی چاپ بر روی کاغذهای دیگر را نیز دارد و شما می توانید 20 برگ کاغذ براق مخصوص چاپ عکس، 10 پاکت نامه یا 30 کارت پستال را درون سینی آن قرار دهید. در هنگام استفاده از پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson EcoTank L1110 به این نکته توجه داشته باشید که سایز کاغذ ورودی به آن از ابعاد 215.9*1200 میلی متر فراتر نرود. با توجه به این ویژگی، امکان استفاده از این چاپگر اداری برای چاپ بر روی کاغذهای طویل (با طول حداکثر 1200 میلی متر) نیز وجود دارد.

همان طور که اشاره شد پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson EcoTank L1110 از نوع مخزن دار است و برای چاپ نیازی به کارتریج ندارد. تنها کافیست جوهرهای مشکی و رنگی را در مخزن های دستگاه که در جلوی آن تعبیه شده اند، بریزید. این ویژگی هم باعث کاهش هزینه ها می شود و هم این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمام شدن جوهر، به آسانی مخزن پرینتر را دوباره شارژ کنید. لازم به ذکر است که پرینتر جوهر افشان مخزن دار اپسون L1110 با جوهرهای مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) کد 003 سازگار می باشد. ظرفیت هر بطری جوهر مشکی این مدل برابر با 4500 برگ و ظرفیت هر یک از بطری های جوهر رنگی آن برابر با 7500 برگ است که ظرفیت کاملاً قابل توجهی است. از این جهت نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید جوهر جهت شارژ کردن مخزن پرینتر جوهر افشان اداری اپسون L1110 در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت. با توجه به این قابلیت می توان قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون L1110 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

پرینتر تک کاره اپسون L1110 در ابعاد 375*347*169 میلی متر و وزن فقط 2.7 کیلوگرم عرضه شده و یکی از جمع و جورترین پرینترهای موجود در بازار به حساب می آید! بنابراین شما می توانید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1110 را به آسانی بر روی میز خود در منزل و محل کارتان قرار داده و از آن حتی در فضاهای محدود نیز استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 1 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی