بررسی مشخصات پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک که یکی از پرکاربردترین محصولات به شمار می رود انواع مختلفی دارند. در این مقاله می خوایم به بررسی مشخصات پاوربانک J15 بپردازیم که از محصولات شرکت هوکو می باشد. به همین منظور دو سایت ایده برتر و دی جی کالا را مورد بررسی قرار دادیم.

 

سایت ایده برتر

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J15

پاوربانک یکی از وسایلی است که در فعالیت های روزانه و همچنین سفر و تفریح های بیرون از شهر کاربرد بالایی دارد. یک پاوربانک مرغوب و با کیفیت خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت می کند! اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی با دوام، با کیفیت و سریع در شارژدهی هستید، پاوربانک هوکو مدل Hoco J15 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت.

 

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

مسلماً اولین موردی که در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه می کنید، ظرفیت آن است! اگر به دنبال پاوربانکی برای مصارف روزمره هستید، پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود به کار شما خواهد آمد. ظرفیت این پاوربانک گوشی موبایل برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که این میزان دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

 

علاوه بر شارژ باتری گوشی موبایل ، پاور بانک هوکو J15 برای شارژدهی به تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و دستگاه هایی از این دست نیز کاربرد دارد.

  • مجهز به پورت های ورودی و خروجی متنوع با قابلیت فست شارژ

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو J15 دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 تعبیه شده که هر دو پورت از قابلیت شارژ سریع برخوردارند. با استفاده از این پورت ها می توانید دستگاه های مورد نظر خود (به خصوص گوشی) را با بالاترین سرعت شارژ نمایید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دیجی کالا

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما پاوربانک J15 هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله تلفن همراه،تبلت،دوربین، هدست و… را در روز،شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. پاوربانک J15 هوکو از جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد خوب است. بدانید پاوربانک J15 هوکو دارای کلید کنترل برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد.همچنین وزن مناسب پاوربانک J15 هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J15 هوکو می توان به داشتن دو خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. اگر به دنبال خرید یک پاوربانک خاص و با کیفیت و در عین حال FAST CHARGING هستید خرید پاوربانک J15 هوکو را از دست ندهید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی