بررسی قابلیت های پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی وریتی دارد. این محصول در ابعاد 143x68x14.5 وزن و 200 گرن طراحی شده است. هم چنین پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی آمپر و ولتاژ ورودی 5 ولنت می باشد. هم چنین پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپردارای نشانگر LED نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

آنوشان:

پاوربانک PU-108 محصولی از کمپانی Verity می باشد که دارای دو پورت خروجی می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید.

علاوه بر این دو پورت ، یک پورت microUSB نیز برای شارژ کردن پاوربانک در نظر گرفته شده است. شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود دو گوشی را با شدت جریان 2A و ولتاژ 5V شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.

 

این پاوربانک مجهز به باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و برای کاربردهای رومزه مناسب است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد.

 

در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.

 

زوم ایت:

 

مشخصات فیزیکی

وزن 200 گرم
ابعاد 14.5 × 68 × 143 میلی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
رنگ سفید
نشانگر میزان شارژ نشانگر LED

باتری

ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم پلیمری

درگاه

تعداد درگاه خروجی 2
نوع درگاه خروجی USB Type-A
نوع درگاه ورودی Micro-USB
شدت جریان و ولتاژ خروجی - 5 ولت/2.1 آمپر
- 5 ولت/1 آمپر
شدت جریان و ولتاژ ورودی 5 ولت/2.1 آمپر

قابلیت‌های شارژ

شارژ بی‌سیم خیر
پشتیبانی از فناوری Quick Charge خیر
پشتیبانی از فناوری Power Delivery خیر
قابل استفاده برای گوشی موبایل
تبلت
دستگاه پخش موسیقی
دوربین
ساعت هوشمند

قابلیت‌‌های شارژ

حداکثر سرعت شارژ شارژ با توان 10 وات

سایر مشخصات

استانداردها FC ،CE ،RoHS
سلب مسئولیت: ممکن است بخشی از اطلاعات موجود در این صفحه درست نباشد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد مشکل را گزارش کنید

 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

شارژر همراه وریتی V-PR85 دارای دو پورت خروجی است و همان طور که اشاره شد، از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان برخوردار می باشد. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها برابر با یک آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر است. برای اینکه به بالاترین کیفیت شارژدهی پاوربانک گوشی وریتی V-PR85 دست یابید، پیشنهاد می کنیم تا از پورت یک آمپری آن برای شارژ گوشی موبایل، هدفون بلوتوثی، موزیک پلیر و وسایل کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. همچنین اگر به شارژ فوری و سریع تر گوشی خود نیاز داشتید، می توانید آن را به پورت 2.1 آمپری پاور بانک Verity V-PR85 متصل نمایید.

 

پیش از آغاز مطلب در این بخش، باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد دفعات شارژدهی یک پاور بانک گوشی موبایل در حالت کلی، رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی دارد. اما به طور میانگین، شما می توانید از پاور بانک 10000 وریتی V-PR85 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کنید. از این جهت می تون گفت که این دستگاه پاور بانک که محصول شرکت وریتی است برای مصارف روزمره و کاربری عمومی یک گزینه کاملاً قابل اعتماد به حساب می آید.

 

در کنار پورت های خروجی پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری شارژر همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و پاوربانک را با سرعت بسیار مناسبی شارژ می کند. بنابراین نیازی به منتظر ماندن برای مدت طولانی جهت شارژ شدن باتری پاور بانک وریتی مدل Verity V-PR85 نخواهید داشت و می توانید کارهایتان را با سرعت بیشتری به پیش ببرید! ضمن اینکه برای اطلاع از میزان شارژ باتری این پاور بانک، می توانید از نشانگرهای LED تعبیه شده در کناره بدنه آن بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی موبایل وریتی V-PR85 را مناسب ارزیابی کرد.

 

پاور بانک وریتی 10000 میلی آمپر V-PR85 در ابعاد 143*68*14.5 میلی متر و وزن 200 گرم روانه بازار شده و برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! ضخامت 14.5 میلی متری و وزن سبک این پاور بانک، به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید آن را با قرار دادن در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی تان، در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. بنابراین در هر لحظه که شارژ گوشی تان تمام شد، پاوربانک وریتی Verity V-PR85 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در دسترس شما خواهد بود!

 

انواع مختلفی از پاور بانک در بازار موجود است که هرکدام متناسب با ظرفیت، تنوع پورت های ورودی و خروجی و کیفیت ساختشان دارای قیمت های متفاوتی هستند. اگر به یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتیِ با کیفیت برای مصارف روزمره و عادی نیاز دارید، پاور بانک گوشی وریتی V-PR85 نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی است و سرعت بسیار مطلوبی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی را ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 1 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی