خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 110x225x312 میلی متر و وزن 2.63 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 دارای بزرگنمای 1.1 برابر و عمر لامپ برابر با 4000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 رد ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور BenQ MU613 دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است و از فناوری DLP بهره می برد، می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن اطمینان داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با دقت و وضوحی بالا به روی پرده به نمایش درخواهند آمد. همچنین این ویدئو پروژکتور اداری دارای نسبت کنتراست 10000:1 است و متن ها، نمودارها، گراف ها و اسلایدهای پاورپوینت را با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی دیتا پروژکتور بنکیو MU613 برای استفاده در جلسات کاری و اداری حساب باز کرد.

با استفاده از ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MU613 دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت و تمام حاضرین در جلسه می توانند از تصاویری شفاف و واضح در اتاقی روشن بهره مند شوند. شدت روشنایی این پروژکتور برابر با 4000 لومن است که باعث می شود تا بتوان از آن بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، در محیط هایی با میزان نور نسبتاً زیاد استفاده کرد.

از دیگر مشخصات دیتا پروژکتور اداری بنکیو MU613 باید به طول عمر بسیار مطلوب لامپ آن اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دیتا ویدئو پروژکتور در حالت استفاده از دستگاه به صورت عادی تا 4000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت، در حالت اسمارت اکو تا 8000 ساعت و در حالت LampSave تا 15000 ساعت دوام خواهد داشت. بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MU613 برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ آن نخواهید داشت.

از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 می توانید برای دستیابی به تصاویری در ابعاد 30 تا 300 اینچ استفاده کنید. برای این منظور باید آن را در فاصله بین 0.96 تا 9.69 متری نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار دهید. از این جهت می توان گفت که دیتا پروژکتور بنکیو MU613 برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط کاملاً مناسب است. ضمن اینکه این دستگاه ویدئو پروژکتور از قابلیت های زوم دستی تا 1.1 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی برخوردار می باشد و برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار آسانی پیش رو خواهید داشت.

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور BenQ MU613 دو پورت HDMI تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) متصل کنید. همچنین شما می توانید از پورت HDMI این ویدیو پروژکتور برای اتصال دانگل وایرلس به آن بهره ببرید. با تهیه دانگل وایرلس به صورت جداگانه و اتصال آن به ویدئو پروژکتور وایرلس بنکیو MU613، می توانید دستگاه های مورد نظر خود را بدون نیاز به کابل به دستگاه ویدیو پروژکتور اتصال دهید. همچنین یکی از پورت های HDMI این پروژکتور از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا گوشی اندروید خود را از طریق کابل به دستگاه اتصال دهید.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی