معرفی هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از محصولاتی که امروزه برای انجام مکالمات روزمره از آن استفاده می شود هندزفری بلوتوث می باشد. یکی از این محصولات هندزفری بلوتوث RB-T15 است که از محصولات شرکت ریمکس به حساب می آید.

برای معرفی این محصول سه سایت مسترکالا، دی جی کالا و ایده برتر را مورد بررسی قرار دادیم.

 

سایت مسترکالا

برای همه شما تا به حال بسیار پیش آمده است که در حین رانندگی و یا زمانی که دستتان بند است تلفن همراهتان به صدا در می آید و شما می خواهید حتما به تماسهایتان پاسخ دهید، هندزفری های بلوتوثی در مدل های متفاوت به همین منظور طراحی شده اند اما برخی از این مدل ها برای استفاده طولانی مدت بسیار مفیدترند. آنها باید دارای سری های بسیار نرم سیلیکونی و انعطاف پذیر باشند و یا با ارگونومی گوش سازگاری کامل داشته باشد.
هندزفری بلوتوث ریمکس مدل  RB-T15  از نظر کیفیت صدایی می توان گفت صدایی رسا و بدون هیچ نویزی را انتقال می دهد. این محصول قادر به تولید صدایی با کیفیت بسیار بالا بوده که سبب خواهد شد تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید. با این هندزفری می توان به موسیقی نیز گوش دهید و با در نظر گرفتن مکان قرارگیری کلیدهای این محصول می توان گفت دسترسی بسیار راحتی برای تنظیم صدا نیز دارید. در این هندزفری از میکروفن HD و بدون نویز استفاده شده است تا صدایی صاف و شفاف را انتقال دهد.

هندزفری RB-T15  برند ریمکس با بدنه ای مزین به فلز مرغوب ساخته شده تا در کنار طراحی شیک و منحصر به فرد،کیفیت صدایی بالا،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.در طراحی قسمت گوشی این هندزفری از تیوپ ابری برای جلوگیری از ورود صدای اطراف به گوش استفاده شده است تا شما را هرچه بیشتر در زیر و بم موسیقی غوطه ور کرده و در استفاده های طولانی مدت نیز به هیچ آسیبی به گوشتان وارد نکند.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.

اتصال سریع و آسان از طریق بلوتوث،بلوتوث نسخه 4.1،قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه،صدای اعلان تماس،امکان ایزوله نویز و اکو،امکان پخش موزیک،سازگار با اکثرنرم افزارها مانند wechate ,KTV و… همه و همه از قابلیت های این هندزفری کم نظیر می باشند.

با خرید این هندزفری شیک و اسپرت شما هم به جمع بزرگ طرفداران خاص وشیک پوش برند ریمکس بپیوندید.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

مشخصات کلی

  • قابلیت پخش موسیقی
    دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
    دارد
  • راهنمای صوتی
    دارد

مشخصات هدفون

  • امپدانس
    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    40 هرتز
  • حساسیت
    110

مشخصات دیگر

  • وزن
    40 گرم
  • ورژن بلوتوث
    4.1
  • مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
    12 ساعت
  • مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای
    36 ساعت
  • NFC
    ندارد

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

معرفی هندزفری ریمکس RB-T15

اگر قصد خرید هندزفری برای انجام مکالمات روزمره یا گوش دادن به موسیقی را دارید، هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هندزفری به صورت بی سیم به گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود و این امکان را به شما می دهد تا در حین انجام دادن کارهای روزانه یا رانندگی، بتوانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.

 

قابلیت های هندزفری Remax RB-T15

  • طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک

هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T15 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاوه بر قابلیت های فنی، ظاهر هندزفری نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. این هندزفری به صورت دورنگ طراحی شده و در رنگ های تماماً مشکی، طلایی/ مشکی و نقره ای/ مشکی در دسترس می باشد. در مجموع می توان طراحی ظاهری هندزفری ریمکس RB-T15 را شیک و زیبا دانست و استفاده از آن حس خوبی را به شما خواهد بخشید.

 

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، ابعاد جمع و جور و وزن سبک هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T15 است. این هندزفری در ابعاد 51 * 13.8 * 9.15 میلی متر و وزن فقط 7 گرم ارائه شده و کاملاً برای استفاده های طولانی مدت مناسب است. به طوری که در صورت قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به انجام کارهای روزانه، اصلاً وزن آن را احساس نمی کنید! همچنین سرگوشی هندزفری ریمکس RB-T15 بسیار نرم و راحت است و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای گوش شما نمی شود.

  • اتصال آسان به دستگاه های مجهز به بلوتوث

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T15 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. این هندزفری بلوتوث تو گوشی در هنگام برقراری اتصال بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شود. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T15 برابر با 10 متر و فاصله هندزفری با دستگاه متصل با آن نباید از این مقدار بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط میان آنها قطع می شود. هندزفری ریمکس RB-T15 قادر به اتصال بلوتوثی به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف نیز هست که باعث افزایش کارایی آن می شود.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی