راهنمای خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 221x120x296 میلی متر و وزن 2.3 دکیلوگرم طراحی شده است. هم چنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 دارای تکنولوزی ساخت DLP و بزرگنمایی برابر با 1.1 زوم می باشد. هم چنین عمر لامپ دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 برابر با 4000 ساعت در حالت عادی و 8000 ساعت در حالت اکو اسمارت می باشد. برای آشنای یاب دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسان خاورمیانه:

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، شدت روشنایی است. اگر ویدئو پروژکتور شما دارای میزان روشنایی کافی نباشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای وضوح کافی نخواهد بود و چه بسا در ارائه مطالب به مخاطبین به مشکل بخورید. دیتا پروژکتور BenQ MW612 دارای شدت روشنایی 4000 لومن است و عملکردی قابل قبول در نمایش تصاویر در اتاق هایی با روشنایی عادی از خود نشان می دهد. پس با استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MW612 توانایی بالایی در نمایش متن ها، نمودارها، گراف ها و اسلایدهای پاورپوینت دارد و میزان خوانایی مناسبی در نمایش کاراکترهای متنی برای شما به ارمغان می آورد. این موضوع به دلیل نسبت کنتراست 20000:1 این دیتا ویدئو پروژکتور است که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت زیاد می شود. بنابراین با استفاده از ویدیو پروژکتور بنکیو MW612 خیالتان بابت وضوح کامل متن های موجود در تصاویر برای تمام افراد حاضر در جلسه راحت خواهد بود.

از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 می توانید برای نمایش تصاویر در ابعاد 35 تا 300 اینچ بهره ببرید و برای این منظور باید آن را در فاصله 1.16 تا 10 متری نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور  نصب کنید. از این جهت می توان گفت که این ویدئو پروژکتور برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط کارایی بالایی دارد. همچنین با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور BenQ MW612 دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و نسبت زوم 1.1 برابری است، مشکلی برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش نخواهید داشت.

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور بنکیو BenQ MW612، قابلیت آن در اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها است. بنابراین اگر تصاویر مورد نظر شما بر روی موبایل یا تبلت تان ذخیره شده، بدون نیاز به استفاده از کابل می توانید آنها را با این ویدئو پروژکتور وایرلس بر روی پرده به نمایش درآورید. توجه داشته باشید که برای این منظور باید از دانگل مخصوص بنکیو استفاده کنید.

علاوه بر اتصال به صورت وایرلس، ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MW612 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این پروژکتور دو پورت HDMI تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دیتا پروژکتور خود را به دو دستگاه مختلفِ دارای این پورت به صورت هم زمان متصل کنید. همچنین یکی از این پورت های HDMI از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به آن اتصال دهید. از دیگر پورت های ویدئو پروجکشن بنکیو MW612 باید به VGA، خروجی مانیتور، ورودی S-Video، ورودی کامپوزیت، سریال و ورودی و خروجی صدا اشاره کنیم. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای یک پورت USB Type A نیز هست که برای اتصال فلش مموری به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این پورت دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر هم می باشد و می توان از آن برای شارژ دستگاه هایی مانند موبایل بهره برد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MW612 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 طول عمر مناسب لامپ آن است که باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای توان 240 وات است و در حالت عادی تا 4000 ساعت دوام می آورد. اما ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MW612 قابلیت نمایش در حالت های اکو، اسمارت اکو و Lampsave را نیز دارد که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب به 10000 ساعت، 8000 ساعت و 15000 ساعت می رسد. بنابراین با خیالی راحت و برای مدتی طولانی می توانید از این دیتا ویدئو پروژکتور در جلسات کاری و اداری خود استفاده کنید.

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو پروژکتور اداری بنکیو BenQ MW612 از قابلیت ها و امکانات مناسبی برای مصارف اداری و شرکتی بهره می برد و تمام نیازهای شما برای ارائه با کیفیت مطالب در جلسات کاری را به خوبی برطرف می کند. از جمله ویژگی های این ویدئو پروژکتور می توان به وزن و ابعاد مناسب جهت حمل و جابجایی، مجهز بودن به قابلیت اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها، تعبیه پورت های ارتباطی کاربردی بر روی بدنه، شدت روشنایی و نسبت کنتراست مطلوب و طول عمر بالای لامپ اشاره کرد.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی