راهنمای خرید پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی زا با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی وریتی می باشد. این محصول در ابعاد 160x82x14 میلی متر و وزن 250 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای دیگر قابلیت ها نظیر ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر و محدوده ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی امپر بر ساعت نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

مسترکالا:

همه ما تا به حال خارج از خانه به مشکل کمبود شارژ گوشی همراه برخورد کرده ایم و در آن لحظه کمبود یک پاوربانک به شدت احساس می شود.پاوربانک V-PR87 محصولی از کمپانی Verity بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون دو پورت خروجی USB این محصول می باشیم.

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود دو گوشی را به شدت جریان و ولتاژ 5V-2.0A و 5V-1.0A شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد.

در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.بر روی بدنه این محصول طرح های انتزاعی حک شده که از سر خوردن پاوربانک از دست شما جلوگیری می کند و زیبایی آن را دو چندان کرده است.ابعاد این محصول 14*82*160 میلی متر بوده و وزنی معادل 250 گرم داشته که یکی از دلایل خوش دست بودن این محصول محسوب می شوند.

 

تکنوسان:

استفاده از اینترنت گوشی تلفن همراه یا اینترنت وایرلس، شارژ گوشی شما را بسیار زودتر تمام می کند، پس هیچ چیز بدتر از این نیست که در شرایطی که به تلفن همراهتان نیاز دارید خاموش شود. پاور بانک ها از وسایل جانبی پرکاربرد گوشی های تلفن همراه هستند. پاور بانک ها در واقع باطری های با ظرفیت بالا هستند که در زمان کمبود شارژ گوشی، در هر موقعیتی می توان از آنها استفاده کرد. اگر در محلی هستید که به جریان برق دسترسی ندارید، مثل خیابان، داخل ماشین،  مسافرت و…. و به گوشی تلفن همراهتان وابسته هستید، حتما به یک شارژر همراه نیاز پیدا خواهید کرد.  از دیگر ویژگی پاور بانک ها می توان به سبک و قابل حمل بودن آنها اشاره کرد.

پاور بانک دو پورت وریتی قابلیت شارژ دو عدد گوشی تلفن همراه به طور همزمان را داراست. باطری لیتیوم پلیمری پاوربانک VERITY V-PR87B   ۲Portبا ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت قادر است گوشی تلفن همراه شما را چند بار شارژ کند. جنس بدنه از پلاستیک سخت با کیفیت و در برابر حرارت و ضربه مقام است.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

بدنه پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای طرح سه تکه است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، گرد و غبار یا فشار قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین پاور بانک گوشی موبایل وریتی V-PR87 دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی نیز هست و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. پس در هر مکانی که شارژ گوشی تان تمام شد، به راحتی می توانید آن را از طریق این پاور بانک شارژ کنید!

 





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی